Prilagodba pristupačnosti

Image

Regionalni koordinator razvoja

Zadarske županije

Poziv na nacionalnu konferenciju Projekta GuardEn – IMPACT CENTAR 7.10.2014.

Poštovani,

Zadovoljstvo nam je pozvati Vas na Nacionalnu konferenciju EU projekta GuardEn, koja će se održati 07. listopada 2014.g.
u prostorijama IMPACT – Europskog centra za međusektorsku suradnju, na adresi Put Stanova bb, u gradu Zadru.

Nacionalna konferencija projekta organizirana je u okviru projekta GuardEn – Guardians of Environment Framework: An Integrated Approach of Strategies for Prevention of Soil Pollution and Rehabilitation of Harmed Territories, financiranog iz EU Programa transnacionalne suradnje South East Europe http://www.southeast-europe.net/ .

Partnerstvo projekta GuardEn, ukupne vrijednosti preko 2 milijuna eura, čine predstavnici iz Hrvatske, Grčke, Italije, Slovenije, Srbije, Mađarske, Rumunjske i Bugarske.
Razvojna agencija Zadarske županije ZADRA jedini je projektni partner – predstavnik Republike Hrvatske.
Zahvaljujući projektu GuardEn, za svaki od teritorija koje projekt obuhvaća izrađena je Strategija za prevenciju onečišćenja tla i voda.
Također, formirano je 11 transnacionalnih klastera i mreža stručnjaka za upravljanje okolišnim rizicima i prevenciju onečišćenja tla i voda.
Više informacija o projektu možete naći na www.guarden.eu .

U privitku Vam dostavljamo dnevni red nacionalne konferencije.
Predavači na konferenciji su predstavnici stručnih organizacija i projektni partneri.
Ciljani sudionici konferencije su stručnjaci iz područja zaštite okoliša, stručnjaci iz područja poljoprivrede, savjetnici iz područja zaštite okoliša i poljoprivrede,
predstavnici državne uprave i lokalne samouprave, stručne organizacije, predstavnici medija, udruge i svi zainteresirani.

Molimo Vas da do ponedjeljka, 06. listopada 2014. potvrdite svoje sudjelovanje meni osobno na e-mail ana.dusevic@zadra.hr , ili putem tel. 023 493 782.
Za sudionike sa mjestom boravka izvan Zadarske županije predlažemo smještaj u IMPACT centru http://www.impact-center.eu/category/289/subcategory/304
Želite li rezervirati smještajne kapacitete u IMPACT centru molimo pošaljite upit na info@impact-center.eu

Nadamo se Vašem sudjelovanju.

S poštovanjem,

Ana Dušević, B.A.Econ.
GuardEn Assistant Project Manager
Zadar County Development Agency ZADRA
A: Grgura Budislavica 99, 23000 Zadar, Croatia

Poziv na edukaciju – ”Kako osmisliti i napisati projekt te dobiti sredstva iz EU fondova”

Razvojna agencija Zadarske županije ZADRA d.o.o. u suradnji sa Ministarstvom poduzetništva i obrta organizira edukaciju ”Kako osmisliti i napisati projekt te dobiti sredstva iz EU fondova” koja će se održati 29. rujna – 02. listopada 2014., s početkom u 09:00 sati, u prostorijama Razvojne agencije Zadarske županije ZADRA d.o.o. na adresi: Grgura Budislavića 99 (Poduzetnički inkubator Novi Bokanjac), u gradu Zadru. Organizacija edukacije osigurana je sredstvima iz Programa Poduzetnički Impuls 2014.

Stručna edukacija biti će usmjerena na pripremu i upravljanje projektima (PCM) gdje će se polaznike korak po korak voditi kroz svaki segment projektnog ciklusa, od razvoja projekta i traženja partnera preko prijave i provedbe pa sve do evaluacije i završetka samog projekta. Polaznici će biti upoznati s načinom funkcioniranja sustava EU fondova u Hrvatskoj, metodom upravljanja projektnim ciklusom, metodologijom kako se započinje projekt i što svaki EU projekt mora sadržavati, logičkom matricom, analizama koje su potrebne da se stvori čvrsta osnova bilo kojeg kvalitetnog projekta, te proračunom projekta. Sudionici će imati prilike postaviti konkretne upite vezane uz natječaj i projektnu dokumentaciju, te diskutirati o vlastitim projektnim idejama i mogućnostima njihovog financiranja. Fokus će biti na diskusiji te snažnoj savjetodavnoj podršci temeljenoj na pozitivnim i negativnim iskustvima pri čemu svi polaznici mogu razriješiti određene nedoumice vezane uz vlastite projekte.

Edukacija je namijenjena mikro, malim i srednjim poduzećima koji namjeravaju svoje razvojne projekte sufinancirati iz strukturnih fondova EU (ERDF, ESF, EAFRD). Razvojni projekti mogu uključivati izgradnju objekata, nabavu opreme, edukaciju osoblja, i sl., i to u proizvodnim djelatnostima, u turizmu, u drugim uslužnim djelatnostima, te poljoprivredi i ruralnom razvoju.
Predavač je Ljiljana Horvat , iz tvrtke Superna d.o.o.

Svi polaznici oslobođeni su kotizacije.

Molimo Vas da svoje sudjelovanje na edukaciji potvrdite do četvrtka 25. rujna 2014. godine, na e-mail: zadra@zadra.hr ili na broj telefona 023 49 28 80.

Odabrano 155 projekata koji će se financirati u sklopu SME instrumenta iz programa Horizon 2020

Europska komisija objavila je popis prvih 155 malih i srednjih poduzeća (MSP-ovi) koja će primiti sredstva iz novog Instrumenta za MSP-ove vrijednog tri milijarde eura. Svaki od 155 MSP-ova iz 21 zemlje dobit će 50 000 eura za financiranje studija izvedivosti za svoje projekte, a na raspolaganju su im do tri dana poslovnog savjetovanja. Njihovi se projekti nakon toga mogu razmatrati za daljnju financijsku potporu Komisije u iznosu do 2,5 milijuna eura. Instrument za MSP-ove pokrenut je u okviru Horizona 2020., novog programa EU-a za financiranje istraživanja vrijednoga 80 milijardi eura, kako bi se malim poduzećima pomoglo dovesti inovativne projekte na tržište. Za njega se mogu prijaviti MSP-ovi iz država članica EU-a ili zemalja pridruženih programu Horizon 2020. Odaziv na prvi krug odabira bio je odličan i ukupno su pristigla 2662 prijedloga iz zemalja koje sudjeluju u programu Horizon 2020. Neovisni stručnjaci ocijenili su da 317 prijedloga zadovoljava standarde procjene. Njih 49 % odnosno 155 odabrano je za financiranje. Odabrani MSP-ovi imaju priliku uspjeti u drugoj fazi programa u kojoj podnositelji zahtjeva mogu dobiti od 0,5 do 2,5 milijuna eura za financiranje inovacijskih aktivnosti kao što su demonstracijski projekti, testiranje, pilot-projekti, povećanje i minijaturizacija. Primatelji će izraditi i svoj poslovni plan.
EU iz Instrumenta za MSP-ove želi financirati najinovativnija mala poduzeća koja imaju velik potencijal za rast. Instrument u vrijednosti od oko 3 milijarde eura tijekom sedam godina nudi brza i jednostavna bespovratna sredstva za studije izvedivosti poslovnih inovacija (1. faza) i demonstracijske projekte (2. faza). Poduzeća koja predstave ideje koje su dovoljno razvijene da bi se u njih ulagalo mogu dobiti i savjetovanje o poslovnom razvoju te ostale usluge podrške (3. faza).

Istražite internetsku stranicu Projekta GuardEn www.guarden.eu

Internetska stranica projekta GuardEn www.guarden.eu   intenzivno promovira aktivnosti, rezultate i partnerstvo projekta GuardEn. Koristan je alat u pružanju informacija o projektu GuardEn, i problematici onečišćenja tla i voda, koju projekt obrađuje. Internetska stranica projekta GuardEn pruža više informacija o problematici, koje su na raspolaganju svim zainteresiranima, prvenstveno dionicima iz primarnog i sekundarnog sektora poljoprivrede.   Trajni virtualni forum izgrađen na stranici, omogućava razmjenu mišljenja i informacija između dionika iz različitih polja. Ovim putem pozivamo sve zainteresirane da se uključe i istraže mogućnosti koje im pruža ovaj izvor informacija.

Pola milijuna kuna za modernizaciju tradicionalnih proizvoda!

Kako bi osuvremenili tradicionalne obrte i obrtnicima omogućili da svojim proizvodima dodaju novu vrijednost i stvore novo tržište, Ministarstvo poduzetništva i obrta objavilo je natječaj za dodjelu bespovratnih sredstava subjektima malog gospodarstva koji obavljaju djelatnost na obrtnički način i izrađuju proizvode tradicijskog i umjetničkog obrta pretežito ručnim radom i u malim serijama. Riječ je o pilot projektu „Suvremeni dizajn tradicijskih i umjetničkih proizvoda“ kojim će se obrtima i trgovačkim društvima dodjeljivati potpore u iznosu 50 tisuća do 100 tisuća kuna za projekt osuvremenjivanja tradicionalnog proizvoda.
 
„Želja nam je da kroz ovaj natječaj potaknemo obrtnike i poduzetnike da osuvremene svoje proizvode izrađene tradicionalnim tehnikama radi jačanja njihove konkurentnosti na tržištu, povećanja prepoznatljivosti tradicijskih i umjetničkih proizvoda te povećanja atraktivnosti. Uz to želimo potaknuti suradnju obrtnika i dizajnera radi stvaranja prepoznatljivog identiteta proizvoda tradicijskih i umjetničkih obrta“, poručio je ministar poduzetništva i obrta Gordan Maras dodajući da je za ovaj projekt Ministarstvo osiguralo 500.000 kuna.
 
Tradicijski i umjetnički obrti pokazatelji su kreativnosti i umješnosti majstora koji budućim naraštajima ostavljaju neprocjenjivi zalog za budućnost. Istinsko tradicijsko i umjetničko obrtništvo je više od same vještine stvaranja vrhunskih proizvoda pretežitim ručnim radom, ono odražava osobni doprinos obrtnika u stvaranju lokalnog, regionalnog pa čak i nacionalnog identiteta. No, isto tako, tržište dirigira svoje uvjete pa je tradicijske i umjetničke obrte potrebno osuvremenjivati, a to je moguće spajanjem proizvodnje tradicionalnih proizvoda sa suvremenim dizajnom koji u tom procesu ima neupitnu ulogu. Nužno je stoga i povezivanje dizajnera s obrtnicima koji prepoznaju potrebu za razvojem novih i atraktivnih proizvoda, čemu ovaj natječaj i teži.
 
Prijave za natječaj otvorene su od 15. rujna, a mogu se prijaviti oni obrti i trgovačka društva koji imaju sjedište na području Republike Hrvatske, koji su registrirani najmanje 2 godine do trenutka podnošenja prijave, koji su pozitivno poslovali u 2013.,  koji imaju prosječno do 249 zaposlenih u prethodnoj poslovnoj godini, imaju podmirene obveze poreza, prireza i doprinosa na i iz plaće, obveze prema zaposlenicima, koji su u skladu s odredbama o potporama male vrijednosti. Sredstva iz natječaja mogu ostvariti za ulaganje u unaprjeđenje proizvodnje i razvoj novih proizvoda, uvođenje sustava upravljanja kvalitetom, normi i znakova kvalitete te marketinške aktivnosti.
 
Više o javnom pozivu i uvjetima iz natječaja možete pročitati na:
http://www.minpo.hr/default.aspx?id=933 

Poziv na trodnevnu besplatnu radionicu na temu Internet marketinga – ALGEBRA

Poštovani,

Razvojna agencija Zadarske županije ZADRA i Algebra pozivaju Vas na trodnevnu besplatnu radionicu na temu Internet marketinga koja se održava u terminu od 01.10.2014 – 03.10.2014 od 09:00 – 17:00 sati.

Naučite koristiti najefikasniji marketing današnjice – Google AdWords kroz intenzivne radionice. Tijekom tri dana predavanja i vježbi ovladajte ovim marketinškim alatom učeći od Google certificiranih trainera koji će vam iz prve ruke pokazati kako uz pomoć čak i ograničenih promotivnih budžeta možete ostvariti prodajne i marketinške ciljeve.

Prvi dan naučit ćete koristiti Google AdWords kroz praktične primjere i demonstraciju. Drugi dan upoznat ćete se s oglasnim sustavom koju integrira sam Google kroz Search i Display mrežu. Treći dan naučit ćete koristiti Google Analytics kako biste mogli pratiti rezultate kampanje te koristeći informacije koje dobivate iz sustava donijeti ispravne marketinške i prodajne odluke.

Broj mjesta je ograničen stoga se prijavite i osigurajte svoje mjesto na vrijeme. Iskoristite priliku jer je seminar besplatan odnosno financiran od strane MINPO-a.

Predavanja se održavaju od 01. do 03.10.2014. u terminu od 09:00 – 17:00 sati prostoru Algebre, na adresi Špire Brusine 16/2 u gradu Zadru.

U slučaju interesa, lijepo Vas molimo da svoje prijave proslijedite gđi Danijeli Ražnjević na danijela.raznjevic@algebra.hr  ili na broj 023 315 888.

U nastavku pogledajte CV predavača i nastavni plan radionice.

 

Krešimir Drvar

Životopis Krešimira Drvara kombinira informatiku i u velikoj mjeri, upravo turizam. Bio je voditelj informatičkih tečajeva za darovite informatičare u nekoliko škola, a i sam je već sa 17 godina položio zahtjevne ispite i završio Cisco CCNA akademiju, jedan od najviše cijenjenih certifikata u svijetu informatike. Autor je prvog priručnika o optimizaciji web stranica za tražilice na hrvatskom i vlasnik brojnih Google AdWords / Analytics Qualified Individual i Company certifikata, te je o tim temama predavao na brojnim konferencijama. Posljednjih godina isključivo se bavi Pay-per-Click metodama zakupa oglasnog prostora na Internetu te optimizacijom stranica za tražilice; posvećen je tome da pomogne tvrtkama da posjetitelje web stranica pretvore u kupce i važne buduće kontakte.

Krešimir Drvar svoje radno iskustvo stjecao je u raznim segmentima turizma, kao što su hoteli, kampovi, resorti, rent-a-car agencije i yachting, primarno se brinući za prodaju preko interneta. Imao je priliku raditi s nekima od vodećih svjetskih brandova u jednoj od najvećih svjetskih marketinških agencija, Omnicom Media Grupi, a trenutno radi na poziciji marketinškog menadžera za digitalne kanale u tvrtki Bluesun hotels & resorts. Također je i jedan od osnivača prvog regionalnog blog servisa.

 

Nastavni plan radionice

Sadržaj:

·         1. dan: Google AdWords osnove

o   Uvod u AdWords

o   Upravljanje računom

o   Kampanje i grupe oglasa

o   Načini targetiranja:

o   Prema ključnim riječima / izrazima

o   Logacijski i jezični targeting

o   Retargeting

o   Formati oglasa

o   Budžeti i licitacije

o   Optimizacija

o   Upravljanje većim brojem računa

·         2. dan: Google AdWords search i prikazivačka mreža

o   Search network

o   formati oglasa u search mreži

o   kvaliteta oglasa i prihvatne stranice

o   Pomoćni alati (keyword tool)

o   Mjerenje i optimizacija

o   Profitabilnost i rast

o   Display network

o   Google prikazivačka mreža

o   Tipovi oglasa

o   Načini targetiranja (placements, topics, keywords, retarget)

o   Oglašavanje na Youtubeu

o   Tipovi oglasa

o   Oglašavanje na mobilnim uređajima

·         3. dan: Google Analytics

o   Uvod u analitiku web sjedišta

o   Sučelje GA

o   Kreiranje profila, instalacija kôda za praćenje

o   Standardni izvještaji

o   Real-time

o   Posjetitelji (Audience)

o   Izvori posjetitelja (Traffic sources)

o   Sadržaj (Content)

o   Konverzije

o   Postavljanje ciljeva

o   Praćenje događaja (Events)

o   Proizvoljni izvještaji

o   Integracija sa Webmaster tools

o   Integracija sa AdWords servisom

o   Google Trends

 

 

 

Prvi coworking dan u sklopu projekta Coworking Zadar

Prvi coworking dan će se održati u srijedu, 24. rujna 2014. godine u prostoru budućeg coworking centra COIN, na adresi Put Murvice 14 u Zadru.

Ova aktivnost je dio projekta pod nazivom ”Coworking Zadar – suradnjom do inovacija”, koji je odobren za financiranje na natječaju za izgradnju male poslovne infrastrukture iz programa IPA IIIC, komponente Regionalna konkurentnost. Projekt je započeo 14. lipnja 2014. godine, provodit će se 18 mjeseci, a ukupna je vrijednost projekta veća od 5,1 milijun kuna, uz 85% sufinanciranja iz fonda EU-a.

Projekt se bavi uspostavom coworking prostora i coworking zajednice u Zadru te promocijom coworking koncepta koji podrazumijeva poduzetništvo temeljeno na umrežavanju i obavljanju samostalne djelatnosti različitih profesionalaca u zajedničkom radnom prostoru. Upravo prvi zajednički coworking radni dan organiziramo s ciljem izgradnje i jačanja zadarske coworking zajednice.

Coworking dan prvi je u nizu sličnih događanja koja će se organizirati tijekom provedbe projekta. Ovom prilikom simulirat će se radni dan u coworking prostoru i otvoriti mogućnosti za upoznavanje sudionika što će ih potaknuti na aktivno uključivanje u projekt.

Naime, okosnica coworking zajednice su ljudi, poduzetnici i nezavisni profesionalci (freelanceri), koji žele dijeliti radnu atmosferu, ideje, uvjerenja i resurse. U tom smislu, prvi coworking dan izuzetno je važan jerće velikom broju potencijalnih sudionika predstaviti coworking način rada i približiti prostor u kojem će se uspostaviti coworking u Zadru.

Simulacija coworking radnog dana uključivat će dio prostora u kojem će svi zainteresirani moći raditi na svojim računalima te dio u kojem će se moći upoznavati i razmjenjivati ideje i kontakti.

Osim toga, u toku dana organizirat će se radionica vezana za razvoj coworking zajednice, a u posljepodnevnom dijelu sudjelovati će i dva zanimljiva gosta, uspješna poduzetnika koji će s okupljenima podijeliti svoje poslovne i životne priče te svoja coworking iskustva i inspirirati na poduzetništvo.

Sergej Stanojkovski  je redatelj, urednik, producent, savjetnik i predavač. Kao strastveni zaljubljenik u film, 2009. godine osniva Avvantura Forum Zadar Festival i Filmforumzadar Matchmaking, a svojim će nam iskustvom približiti potencijal suradnje filmske industrije i coworkinga.

Lovro Valčić stručnjak je za informacijske tehnologije, profesor i vlasnik IT tvrtke. Deset godina proveo je na Geofizičkom Institutu Svečilišta na Aljasci. Stručnjak je za razvoj i podršku informacijskih tehnologija, posebno za istraživanja na sveučilišoj razini i nastavne aktivnosti. Tamo je i stekao coworking iskustvo, u coworking prostoru koji je lokalna zajednica dijelila sa sveučilištarcima, a u kojem su testirani veliki informacijski sustavi.

Svi zainteresirani mogu se registrirati na linku

https://www.entrio.hr/event/prvi-otvoreni-coworking-dan-coin-zadar-1721

do 23.09.2014. godine u 12.00 sati budući da je broj mjesta ograničen.

Program prvog coworking dana:

10:00 – 11:00 Kava dobrodošlice

11:00 – 12:00 Predstavljanje projekta ‘’Coworking Zadar – suradnjom do inovacija’’, diskusija o projektu i odgovori na pitanja (Renata Marušić, voditeljica projekta i Šime Erlić, pročelnik Upravnog odjela za EU fondove Grada Zadra)

12:00 – 14:00 Radionica: Upoznavanje i mapiranje zadarske coworking zajednice (Matija Raos, Coworking Croatia/HDNP)

14:00 – 15:00 Pauza za coworking ručak i umrežavanje sudionika

15:00 – 16:30 Nastavak radionice, diskusija i zaključci

17:00 – 18:00 Predstavljanje inspirativnih primjera i poduzetničkih uspjeha: Sergej Stanojkovski i Lovro Valčić

Treći poziv malim i srednjim poduzetnicima za besplatne savjetodavne usluge u sklopu projekta SMEPASS II

U sklopu EU projekta “Pružanje savjetodavnih usluga malom i srednjem  poduzetništvu –SMEPASS II” započinje treći i posljednji poziv za iskaz interesa malih i srednjih poduzetnika za dobivanje besplatnih savjetodavnih usluga s područja osiguranja kvalitete, razvoja proizvoda i marketinga.

Posljednji krug prijava kreće 15. rujna i traje do 17. listopada ove godine.  U obzir će biti uzete samo on-line prijave. Sve potrebne informacije, posebice kriteriji prihvatljivosti, dostupne su na internetskim stranicama Projekta http://www.smepass2.eu.

Treći javni poziv za iskaz interesa usmjeren je na sve poduzetnike koji žele ojačati konkurentnost  radi očuvanja pozicije na domaćem ili osvajanja novih tržišta.

Povodom toga će se u razdoblju od 16. rujna do 2. listopada 2014. godine održati niz besplatnih info seminara diljem Republike Hrvatske radi predstavljanja aktivnosti Projekta i mogućnosti koje će poduzetnici imati tijekom faza provedbe.

Seminari će se održati u Krapini, Sisku, Bjelovaru, Požegi, Virovitici, Šibeniku, Otočcu i Puli. Zainteresiranima će na seminarima biti omogućena i prijava odnosno popunjavanje obrasca za iskaz interesa. Više informacija o seminarima dostupno je putem internetskih stranica projekta te lokalnih županijskih komora preko kojih se moguće prijaviti na seminare, a čiji su raspored i kontakti  navedeni u nastavku:

U prva dva kruga prijava (u studenom i prosincu 2013. te u travnju i svibnju 2014. godine)  više od 100 malih i srednjih poduzetnika iskoristilo je priliku te je odabrano za dobivanje besplatnih savjetodavnih usluga iz 14 različitih područja.

Savjetodavne usluge domaćih i stranih EU stručnjaka od lipnja ove godine prima 49 poduzeća odabranih u prvom krugu prijava. Individualno savjetovanje s dodatnih šezdesetak poduzeća odabranih iz drugog kruga prijava trebalo bi započeti u listopadu ove godine. Spomenuti će stručnjaci pružati savjetodavne usluge posebno prilagođene potrebama svake pojedine tvrtke u trajanju tri do četiri mjeseca.

Inače, projekt SMEPASS II sufinancira Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj, a provodi se u okviru Operativnog programa za regionalnu konkurentnost 2007–2013. Korisnik projekta je Ministarstvo poduzetništva i obrta. Cilj Projekta je jačanje konkurentnosti malog i srednjeg poduzetništva kroz pružanje usluga visokokvalitetnog poslovnog savjetovanja. Započeo je 1. srpnja 2013. i traje do 30. lipnja 2015. godine. Vrijednost Projekta iznosi 2.978.400 eura.

Za sve ostale informacije i upite o aktivnostima Projekta molimo posjetite internetsku stranicu www.smepass2.eu i slobodno se obratite putem e-maila: info@smepass2.eu.

Odobreno 15 prijava za sufinanciranje EU projekata organizacija civilnog društva

Temeljem Javnog poziva za podnošenje prijava za sufinanciranje projekata organizacija civilnoga društva ugovorenih u okviru programa Europske unije za 2014. godinu, donesena je prva Odluka o sufinanciranju projekata i programa organizacija civilnoga društva ugovorenih u okviru programa Europske unije za 2014. godinu, za koje je prijava podnesena u razdoblju od 10. lipnja do 25. kolovoza 2014. Svim podnositeljima prijava koji udovoljavaju kriterijima utvrđenim Pravilima za sufinanciranje projekata organizacija civilnoga društva ugovorenih u okviru programa Europske unije za 2014. godinu odobren je maksimalno ostvariv iznos.

Objavljena pitanja i odgovori iz natječaja “Širenje mreže socijalnih usluga u zajednici – faza 3”

U sklopu Poziva na dostavu projektnih prijedloga iz Europskog socijalnog fonda pod nazivom “Širenje mreže socijalnih usluga u zajednici – faza 3” objavljena su nova pitanja i odgovori potencijalnih prijavitelja. Odgovori na pitanja dostupni su u kategoriji “Dokumentacija” za svaki od natječaja. Opći cilj ovog poziva na dostavu projektnih prijedloga jest unaprijediti mogućnosti zapošljavanja pružajući podršku razvoju učinkovitih i uključivih socijalnih usluga, a rok prijave projekata je 19. rujna 2014. godine.

Potkategorije

Izrada & održavanje: Point Web Factory