Prilagodba pristupačnosti

Image

Regionalni koordinator razvoja

Zadarske županije

ZADRA NOVA partner na projektu “EU-FIN, European Union Fishing Network”

Agencija za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA će u svojstvu partnera sudjelovati na projektu “EU-FIN, European Union Fishing Network”, kojeg financira program “Europa za građane” unutar prioritetne osi 2 “Demokratski angažman i građanska participacija-Mjera mreže gradova”.Vrijednost navedenog projek kojemu je u fokusu održivo ribarstvo jest 80,000 eura. Projekt okuplja 18 partnera, a vodeći partner je The Istituto Zooprofilattico Sperimentale della Sicilia “A.Mirri”.Projekt nastoji stvoriti mrežu europskih gradova koji dijele jaku i bogatu tradiciju u ribarstvu. Navedni projekt će kroz ovu mrežu promovirati važnost Europske unije i važnost integracije u ribrarstvu na europskoj razini.

Održan prvi coworking doručak u COIN-u

U utorak 28.10.2014. godine, s početkom u 10.00 sati održan je prvi coworking doručak na lokaciji budućeg coworking prostora u ulici Put Murvice 14.

Coworking doručak dio je aktivnosti projekta ”Coworking Zadar – suradnjom do inovacija”, koji je odobren za financiranje na natječaju za izgradnju male poslovne infrastrukture iz programa IPA IIIC, komponente Regionalna konkurentnost, započeo je 14. lipnja 2014. godine, a provodit će se 18 mjeseci. Ukupna vrijednost projekta veća je od 5,1 milijun kuna, uz 85% sufinanciranja iz fonda EU-a. Nositelj projekta je Grad Zadar, a partneri suUdruženje obrtnika Zadar, Zadarska županija, Razvojna agencija Zadarske županije i HGK – Županijska komora Zadar. Suradnici na projektu su Sveučilište u Zadru, Poduzetnički inkubator Zadar I BIOS iz Osijeka. Kroz projekt će se izgraditi i u potpunosti opremiti coworking prostor, a projektne aktivnosti promovirat će coworking koncept.

Fokus coworking doručka bila su pitanja vezana uz uređenje budućeg COIN prostora. Arhitekti Damjan Uzelac i Ivan Zaninović uveli su prisutne u problematiku participatornih, suradničkih prostora te im približili europske i svjetske primjere dobre prakse. Nakon zajedničke rasprave o idejnom rješenju uređenja COIN-a, pripremljena je lista sugestija i potencijalnih unapređenja. Produkt dizajner i moderator aktivnosti Matija Raos održao je participatornu radionicu “CODESIGNING COIN Zadar”, čiji je cilj bio prikupiti što više ideja i razmišljanja sudionika vezanih uz uređenje budućeg prostora i pratećeg programa, koji će biti osnova za kreiranje funkcionalnih i ambijentalnih objekata i intervencija u prostoru. Za potrebe radionice svaki je sudionik donio ili naveo jedan osobni objekt koji ih asocira na radni prostor ili radni dan, a koji će dijeliti poveznicu i sa budućim zadarskim coworking prostorom.

Prvi coworking doručak završio je u 14 sati.

Publikacija o projektima financiranima iz prekograničnog programa suradnje SEE (The South East Europe Programme)

U sklopu programa teritorijalne suradnje, programa SEE (The South East Europe Programme), objavljena je publikacija sa projektima financiranima u sklopu četvrtog poziva za dostavom projektnih prijedloga iz ovog programa. Publikacija sadrži kratak opis svakog projekta (uključujući web stranicu, proračun i popis zemalja partnera), njegove ciljeve i postignuća. Program SEE jedinstveni je instrument koji je u okviru teritorijalne suradnje integriran u regionalnu politiku Europske unije, a ima za cilj poboljšati integraciju i konkurentnost u području razvoja transnacionalnih partnerstva i zajedničkog djelovanja. Projekti koji se podupiru programom moraju uključivati četiri ključne osi: inovacije, okoliš, dostupnost i održivi rast. Financiranje projekata kombinira se sredstvima iz tri fonda: ERDF-a, IPA-e i ENPI-a, a u programu sudjeluje 9 zemalja članica Europske unije i 7 zemalja izvan granica Unije. Više o financiranim projektima saznajte u publikaciji.

Link za publikaciju: http://www.europski-fondovi.eu/sites/default/files/dokumenti/SEE%2B4th%2…

Izvor: http://www.southeast-europe.net/en/news_and_events/news/seeprogrammenewp…

Nova sredstva iz programa COSME za pomoć malim i srednjim poduzećima

Europska komisija i Europski investicijski fond (EIF) potpisali su ovog tjedna ugovor kojim će se europskim malim i srednjim poduzećima osigurati dodatnih 25 milijardi eura u idućih sedam godina. Zahvaljujući 1,3 milijardi eura alociranih u sklopu programa COSME, ukupno će 25 milijardi eura biti mobilizirano financijskim posrednicima do 2020. godine. Ovim se sporazumom utire staza za pružanje kapitala i financiranja malim i srednjim poduzećima, a od strane Europskog investicijskog fonda se očekuje poziv za iskaz interesa prihvatljivih financijskih institucija koje bi malim i srednjim poduzećima izdavale kredite i jamstva. Program COSME djeluje u svojstvu jamca financiranja, tako da banke mogu davati kredite i zajmove različitim oblicima poduzeća. Na taj se način iz jednog eura u obliku jamstva, ostvaruje i do 30 eura financijskih sredstava pomoći za mala i srednja poduzeća. Temeljem prethodnika programa COSME – programa CIP, očekuje se kako će se ovim sredstvima financirati čak 90% poduzetnika koji imaju 10 ili manje zaposlenih, a upravo je to kategorija tvrtki koja se suočava s najvećim problemima prilikom traženja kredita.

Više o programu COSME: http://www.europski-fondovi.eu/content/cosme-programsko-razdoblje-2014-2…

Izvor: http://ec.europa.eu/enterprise/magazine/articles/smes-entrepreneurship/a…

Operativni program Regionalna konkurentnost 2007.-2013. Shema dodjele bespovratnih sredstava za poslovnu infrastrukturu (RC.1.1.05)

U okviru Operativnog programa Regionalna konkurentnost 2007.-2013., Prioritetne osi 1. Razvoj i unaprjeđenje regionalne infrastrukture i jačanje atraktivnosti regija, Mjere 1.1 Podrška razvoju javne infrastrukture, Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije je objavilo 4. prosinca 2013. godine Poziv za dostavu projektnih prijava za Shemu dodjele bespovratnih sredstava za poslovnu infrastrukturu (broj poziva: RC.1.1.05) koji je bio otvoren do 21. veljače 2014. godine. Ukupni indikativni proračun Poziva je pri objavi iznosio 205.561.125,00 HRK nakon čega je povećan. Proračun je prvi put povećan na 291.206.729,88 HRK za neutrošena sredstva na završenim projektima iz prva dva poziva za Shemu dodjele bespovratnih sredstava za poslovnu infrastrukturu, neugovorena sredstva iz trećeg poziva te za sredstva planirana za objavu dvaju ograničenih poziva za pripremu projekata je iznosio, a drugi put je povećan na 356.684.548,39 HRK sredstvima iz državnog proračuna slijedom prigovora podnesenih na rezultate provjere prihvatljivosti za koje je naknadnom provjerom utvrđeno da su osnovani.

Cilj Poziva je razvoj javne poslovne infrastrukture: poduzetničkih zona, poduzetničkih potpornih institucija, razvojno-istraživačke i turističke infrastrukture kako bi se potaknuo rast malih i srednjih poduzeća, privukla ulaganja, unaprijedio turistički potencijal u Republici Hrvatskoj te na taj način doprinijelo uravnoteženom regionalnom razvoju.

Na Poziv za dostavu projektnih prijava za Shemu dodjele bespovratnih sredstava za poslovnu infrastrukturu pristigle su 144 projektne prijave. Nakon provedenog postupka procjene, kojeg su proveli Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije i Središnja agencija za financiranje i ugovaranje programa i projekata Europske unije (SAFU), za 15 projekata donijete su odluke o financiranju slijedom čega su izrađeni ugovori o dodjeli bespovratnih sredstava. Ukupni iznos dodijeljenih bespovratnih sredstava za odabranih 15 projekata iznosi 356.684.548,39 HRK.

Popis korisnika s kojima je potpisan ugovor o dodjeli bespovratnih sredstava zajedno s kratkim podacima o projektima nalazi se u tablici s popisom ugovorenih projekata.

Popis korisnika s kojima je potpisan ugovor o dodjeli bespovratnih sredstava

Operativni program Regionalna konkurentnost 2007.-2013. Shema dodjele bespovratnih sredstava za poslovnu infrastrukturu (RC.1.1.05)

Održana edukacija MRRFEU na temu „Strateško planiranje kao osnovica za pripremu projekata „

Obavještavamo Vas da je 16.i 17.10. 2014. održana edukacije Ministarstva regionalnog razvoja i fondova Europske unije na temu „Strateško planiranje kao osnovica za pripremu projekata „ koju je za predstavnike JL(R)S u organizaciji Agencije za razvoj Zadarske županije proveo Josip Matassi, voditelj za regionalni razvoj ZADRE NOVE.

Poziv na edukaciju – ”Kako provesti Eu projekt”

Agencija za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA u suradnji sa Ministarstvom poduzetništva i obrta nastavlja sa edukacijom u sklopu Programa Poduzetnički impuls za 2014. godinu. Edukacija ”Kako provesti Eu projekt” će se održati u razdoblju od utorka, 28.10.2014. do četvrtka 30.10.2014., s početkom u 09:00 sati, u prostorijama Agencije za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA na adresi: Grgura Budislavića 99 (Poduzetnički inkubator Novi Bokanjac), u gradu Zadru. Organizacija edukacije osigurana je sredstvima iz Programa Poduzetnički Impuls 2014.

Stručna edukacija obuhvat će sljedeće teme:
• Što nakon potpisivanja ugovora?
• Kako planirati implementaciju- aktivnosti i financije?
• Postupci ugovaranja- postupci javne nabave, pregovarački postupak
• Izvještavanje na Eu projektima
• Pravila informiranja i vidljivosti
• Praćenje i kontrola provedbe projekta

Edukacija je namijenjena mikro, malim i srednjim poduzećima koja namjeravaju svoje razvojne projekte (su)financirati iz Strukturnih fondova EU.
Predavač je Darko Ivanić iz tvrtke Superna d.o.o. koji ima bogato iskustvo u provedbi projekata financiranih iz EU fondova.
Svi polaznici oslobođeni su kotizacije.
Ova edukacija se smatra potporom male vrijednosti.

Molimo Vas da svoje sudjelovanje na edukaciji potvrdite najkasnije do ponedjeljka, 27. listopada 2014. godine, na e-mail: zadra@zadra.hr ili na broj telefona 023 49 28 80.

S poštovanjem,

Ravnateljica:
Sanja Peričić, dipl.oec.

Tema radionice: Kako provesti EU projekt
Ciljna skupina sudionika: Mikro, mala i srednja poduzeća koja namjeravaju svoje razvojne projekte sufinancirati iz Strukturnih fondova EU
Organizator: Agencija za razvoj Zadarske županije – ZADRA NOVA
Termin radionice: 28.-30.10.2014.
Predavač: Darko Ivanić, suradnik za poduzetništvo i financije, Superna d.o.o.

DNEVNI RED

PRVI DAN (28.10.2014.)
9:00 – 10:30 Ugovor o dodjeli bespovratnih sredstava
Posebni uvjeti ugovora
Opći uvjeti ugovora
10:30 – 11:00 Pauza za kavu
11:00 – 12:30 Projektni tim
Uspostava projektnog tima
Upravljanje projektnim timom
Planiranje provedbe projekata
Plan aktivnosti
Plan nabave
Plan potrošnje sredstava
12:30 – 13:30 Ručak
13:30 – 15:00 Upravljanje financijama
Financijsko razdoblje
Financiranje projekta i način plaćanja
Prihvatljivi izdaci
Neprihvatljivi izdaci
Isplata predujma
Zahtjev za nadoknadom sredstava
Financijska revizija projekta

DRUGI DAN(29.10.2014.)
9:00 – 10:30 Postupci javne nabave za subjekte koji nisu obveznici Zakona o javnoj nabavi
Procedura jedne ponude
10:30 – 11:00 Pauza za kavu
11:00 – 12:30 nastavak
Pregovarački postupak
12:30 – 13:30 Ručak
13:30 – 15:00 nastavak
Lokalni otvoreni postupak s objavom obavijesti o nabavi u NN

TREĆI DAN (30.10.2014.)
9:00 – 10:30 Pravila informiranja i vidljivosti
Pravila izvještavanja
Periodično izvještavanje
Izvještavanje nakon provedbe projekta
10:30 – 11:00 Pauza za kavu
11:00 – 12:30 Pravila i postupci izmjene ugovora

Raskid ugovora

12:30 – 13:30 Ručak
13:30 – 15:00 Vlasništvo nad imovinom
Trajnost projektnih rezultata
Praćenje i kontrola provedbe projekta
15:00 Završetak radionice

Javna rasprava u sklopu IPA Programa prekogranične suradnje

Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije kao nadležno tijelo provodi postupak strateške procjene utjecaja IPA Programa prekogranične suradnje Hrvatska-Srbija, Hrvatska-Bosna i Hercegovina-Crna Gora 2014.-2020. na okoliš. Postupak strateške procjene provodi se na temelju rezultata utvrđenih Strateškom studijom, koja je izrađena kako bi se odredili, opisali i procijenili vjerojatno značajni utjecaji na okoliš koji mogu nastati provedbom Programa te predložile odgovarajuće mjere zaštite okoliša sukladno procijenjenim utjecajima. Postupak javne rasprave započeo je 20. listopada i traje do 19. studenoga 2014. godine, u okviru koje će se u srijedu, 12. studenoga 2014. godine, s početkom u 13:00 sati, u prostorijama Ministarstva regionalnoga razvoja i fondova Europske unije, Račkoga 6, 10000 Zagreb, održati i javno izlaganje o Strateškoj studiji (uključujući Netehnički sažetak Strateške studije na hrvatskom i engleskom jeziku) i nacrtu prijedloga Programa suradnje sa navedenim zemljama.

Više o javnoj raspravi o Programu prekogranične suradnje Hrvatska – Srbija: http://www.mrrfeu.hr/default.aspx?id=4317
Više o javnoj raspravi o Programu prekogranične suradnje Hrvatska-Bosna i Hercegovina-Crna Gora: http://www.mrrfeu.hr/default.aspx?id=4316

ZADRA NOVA Vas poziva na edukaciju “Programi Europske unije”

Poštovani,

obavještavamo Vas će se od 22.10. do 24.10. 2014. s početkom u 9:00 sati održati edukacija Ministarstva regionalnog razvoja i fondova Europske unije na temu ” Programi Europske unije ” za predstavnike JL(R)S u organizaciji Agencije za razvoj Zadarske županije, ZADRA NOVA.

Predavačica navedene edukacije je dipl.oecc. Marica Babić, zamjenica ravnateljice Agencije za razvoj Zadarske županije, ZADRA NOVA.

U nastavku možete pogledati Agendu navedene edukacije.

Molim Vas da svoje sudjelovanje na edukaciji najavite do utorka 21. listopada 2014. godine, na e-mail: ivana.ivanovic@zadra.hr ili na broj telefona: 023 49 28 80.

Radujemo se Vašem dolasku!

Ivana Ivanović, prof.
Viši stručni suradnik za provedbu Eu projekata
Agencija za razvoj Zadarske županije, ZADRA NOVA
Grgura Budislavića 99
23000 Zadar
e-mail: ivana.ivanovic@zadra.hr
web: www.zadra.hr
Tel: 023/492-884
Fax: 023/492-881

Program edukacije “Programi EU”
1. dan
9:00 – 9:15 Uvodna riječ, prezentacija programa, trenera i polaznika
9:15 – 10:00 Predstavljanje ključnih strateških dokumenta
10:00 – 10:15 Pauza
10:15 – 12:00 Područja financiranja, tko što radi u sustavu fondova
12:00- 13:00 Pauza za ručak
13:00 – 14:00 Vježba
14:30 – 14:45 Pauza
14:45 – 16:00 Vježba

2. dan
9:00 – 10:00 Operativni program Konkurentnost i kohezija
10:00 – 10:15 Pauza
10:15 – 12:00 Operativni program Učinkoviti ljudski potencijali
12:00 – 13:00 Pauza za ručak
13:00 – 14:00 Vježba
14:30 – 14:45 Pauza
14:45 – 16:00 Vježba

3. dan
9:00 – 10:30 Programi teritorijalne suradnje
10:30 –10:45 Pauza
10:45 – 12:00 Programi Unije
12:00 – 13:00 Pauza za ručak
13:00 – 16:00 Individualne konzultacije

Održana nacionalna konferencija projekta GuardEn, projekta iz programa transnacionalne suradnje South East Europe

Nacionalna konferencija EU projekta GuardEn, održana 07. listopada 2014.g. u prostorijama IMPACT – Europskog centra za međusektorsku suradnju, okupila je predstavnike Grada Zadra i Zadarske županije, projektne partnere iz Italije- Irecoop Veneto, ARPAV, Veneto Agricoltura, predstavnike Poljoprivredno-savjetodavne službe Zadar, studente primijenjene ekologije u poljoprivredi Sveučilišta u Zadru, HGK Zadar, LAG-ova Zadarske županije i istaknute poljoprivredne proizvođače Zadarske županije, edukatore za područje zaštite okoliša, predstavnike zadruga i udruga za zaštitu okoliša, Poljoprivredne, prehrambene i veterinarske škole Stanka Ožanića Zadar, te predstavnike medija. Na konferenciji je predstavljen projekt, njegovi ciljevi i rezultati, projektne aktivnosti, a veliko nam je zadovoljstvo što su se kao predavači predstavili i gospodin Hrvoje Klarić, viši stručni savjetnik (agroekonomika) pri Poljoprivredno-savjetodavnoj službi Zadar, te gospodin Paolo Giandon, tehnički voditelj pri Regionalnoj agenciji za zaštitu okoliša regije Veneto ARPAV.

Podsjećamo, glavni cilj projekta GuardEn je poboljšanje zaštite okoliša kroz:
-Uspostavu GuardEn sustava – razvoj niza metodoloških alata koji će služiti kao pomoć poduzećima da se približe GuardEn statusu
-Razvoj metodologije za racionalno strateško planiranje prevencije zagađenja na lokalnoj razini
-Razvoj lokalnih klastera za prevenciju onečišćenja tla i vode

Aktivnosti koje ZADRA provodi na području Zadarske županije uključuju:
-Organiziranje, provedbu i podršku u organizaciji nacionalne konferencije, koja bi osigurala široku rasprostranjenost rezultata projekta prema ciljnim skupinama,
-Organiziranje radionice namijenjene podizanju svijesti o važnosti projekta,
-Organiziranje seminara namijenjenih ključnim dionicima projekta,
-Izradu i pripremu teritorijalne Pilot Strategije za suzbijanje zagađenja tla i vode,
-Organizaciju i provedbu savjetovanja u svrhu prevencije zagađenja tla i voda na teritorijalnoj razini,
-Pružanje potpore tvrtkama unutar sektora poljoprivrede u provedbi GuardEn sustava

Ovim putem zahvaljujemo se svim sudionicima na podršci projektu GuardEn, i stojimo na raspolaganju za sve upite vezano uz projekt i njegove rezultate. Više informacija o projektu možete potražiti i na www.guarden.eu .

S poštovanjem,
Marica Babić
Voditeljica projekta GuardEn
Javna ustanova
Agencija za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA

Potkategorije

Izrada & održavanje: Point Web Factory