Prilagodba pristupačnosti

Image

Regionalni koordinator razvoja

Zadarske županije

MINPO s poslovnim bankama potpisalo ugovore o suradnji u programu “Kreditom do uspjeha 2014.”

Ministarstvo poduzetništva i obrta potpisalo je s poslovnim bankama ugovore o poslovnoj suradnji u programu Kreditom do uspjeha 2014. Ugovori su potpisani za mjeru „Kreditom do uspješnog poslovanja“ u kojoj će Ministarstvo subvencionirati kamate na kredite poslovnih banaka kako bi malim poduzetnicima omogućili što povoljnije kredite.
„Kreditom do uspješnog poslovanja“ , namjena kredita je financiranje tekuće likvidnosti i trajnih obrtnih sredstava, a u njoj sudjeluju 22 hrvatske banke. Program će se provoditi kroz naredne četiri godine ili do kraja iskorištenja kreditnog potencijala.

Cijeli članak pročitajte ovdje.

ZADRA NOVA uspješno provela ugovorene aktivnosti EU projekta GuardEn

Projekt GuardEn čini partnerstvo 8 zemalja područja Jugoistočne Europe koje su se suočile s problemom onečišćenja tla i voda, i uložile napore u prevenciji njihova onečišćenja. Projekt GuardEn okupio je partnere iz Hrvatske, Grčke, Italije, Mađarske, Bugarske, Rumunjske, Slovenije i Srbije koji su tokom 26 mjeseci provedbe projekta zajedničkim djelovanjem uspješno završile projekt. Agencija za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA jedini je partner-predstavnik Republike Hrvatske.

Aktivnosti koje je ZADRA NOVA provodila odnose se na pregled trenutnog stanja na području Zadarske županije, izradu metodologije za racionalno strateško planiranje prevencije onečišćenja tla i rehabilitacije na lokalnoj razini, te izradu Strategije za prevenciju onečišćenja tla i rehabilitaciju onečišćenih područja. Za uspješnu provedbu projekta presudna je bila suradnja sa ključnim dionicima na području Zadarske županije – predstavnicima jedinica lokalne samouprave Zadarske županije, Poljoprivrednom savjetodavnom službom Zadar, LAG-ovima Zadarske županije, Parkom prirode Vransko jezero, Sveučilištem u Zadru, poljoprivrednim zadrugama, obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima, tvrtkama unutar sektora prehrambene industrije, udrugama za zaštitu okoliša, i mnogim drugima.

Tokom provedbe projekta, tim ZADRA NOVA održao je radionicu čija je svrha bio pregled trenutnog stanja, i osvještavanje javnosti o problematici. Osnovan je teritorijalni GuardEn klaster za područje Zadarske županije, čijih se ukupno 10 članova svakodnevno aktivno suočavaju s okolišnim rizicima na području Zadarske županije, i koji su kao takvi dijelom partnerskog GuardEn klastera. Naime, klaster Zadarske županije jedan je od ukupno 14 partnerskih klastera – svaki od klastera odnosi se na područje nad kojima se projekt provodio. Tim ZADRA NOVA proveo je 2 treninga sa ključnim projektnim dionicima, kako bi isti bili upoznati sa pozitivnim mjerama kojima mogu doprinijeti rješavanju problema na području Zadarske županije.  Materijali za trening izrađeni su od strane i u suglasnosti svih projektnih partnera. Sa ključnim dionicima na području Zadarske županije održana su 2 okrugla stola i značajan broj sastanaka, sve u svrhu aktivne rasprave o problematici i prijedlozima pozitivnog djelovanja. GuardEn partneri zajedno su kreirali i predstavili GuardEn Standard, normativni dokument čiji kriteriji definiraju društveno odgovorno poslovanje unutar poljoprivredno-prehrambenog sektora. Sukladnost djelovanja sa GuardEn Standardom provjerena je sa ukupno 5 subjekata aktivnih u sektoru primarne poljoprivrede na području Zadarske županije. Više informacija o projektu GuardEn možete pronaći na  službenoj stranici www.guarden.eu .

 

Projektni tim ZADRA NOVA-e krajem prošlog mjeseca sudjelovao je na završnoj konferenciji projekta GuardEn u Solunu u Grčkoj, i prezentirao uspješne rezultate provedbe projekta na području Zadarske županije. Tim  ZADRA NOVA koristi priliku da se svim sudionicima zahvali na uspješnoj suradnji.

 

 

Projekt Coworking Zadar na Coworking Europe konferenciji

Članovi projektnog tima projekta Coworking Zadar sudjelovali su od 24. do 26. studenog u Lisabonu na trodnevnoj Coworking Europe konferenciji.

Na konferenciji, u organizaciji konzultantske kuće Global Enterprise, Cowork Lisboa i lisabonskog Gradskog vijeća, sudjelovalo je gotovo 300 operatora coworking prostora, voditelja startup inkubatora, poduzetnika, predstavnika gradskih vijeća, sveučilišta te agencija za javni razvoj. Blizu pedeset govornika i panelista iz Europe, Sjeverne Amerike i Azije, predstavilo je globalne trendove i najbolje prakse u vezi ovog rastućeg koncepta poslovanja te njegovog utjecaja na poduzetništvo, inovacije i gospodastvo uopće, a sudionici su imali priliku obići lisabonske coworking prostore i inkubatore te se upoznati s lokalnom startup scenom.

Zadarski coworking tim sastavljen od predstavnika partnerskih institucija na projektu – Grada Zadra, Udruženja obrtnika Zadar, Zadarske županije, HGK Županijske komore Zadar te Razvojne agencije Zadarske županije, sudjelovao je u nizu rasprava u sklopu konferencije te upoznao sudionike s projektom Coworking Zadar, sufinanciranim kroz Shemu dodjele bespovratnih sredstava za poslovnu infrastrukturu u sklopu IPA III C programa, kao i budućim prostorom COIN – Coworking Industries Zadar, čije se otvaranje očekuje tijekom ljeta sljedeće godine.

Uzimajući u obzir činjenicu da su coworking zajednice i prostori u pravilu privatne poduzetničke inicijative, zadarski coworking prostor jedan je od rijetkih javnih coworking prostora i primjer dobre prakse suradnje institucija iz javnog sektora u korištenju sredstava iz EU fondova za razvoj potpore malom poduzetništvu. Stoga je projekt izazvao zanimanje i podršku sudionika konferencije, što je stvorilo dobre pretpostavke za umrežavanje zadarske inicijative s drugim europskim coworking zajednicama i promociju projekta potencijalnim korisnicima izvan Hrvatske.

Pored navedenog, konferencija je bila i prilika za uspostavu novih suradnji i partnerstava. U tom smislu, pročelnik Upravnog odjela za EU fondove Šime Erlić posjetio je Odjel za gospodarstvo i inovacije lisabonske gradske uprave gdje se upoznao s posebnostima lokalnog gospodarstva i djelovanju gradske uprave u pravcu njegovog poticanja te razgovarao o mogućnostima suradnje na zajedničkim projektima. Zamjenica direktora lisabonskog Odjela za gospodarstvo i inovacije, gđa Susy Silva predstavila je ključne inicijative za poticanje poduzetništva poput „Startup Lisboa“, inkubatora za startup tvrtke, „Fab Lab Lisboa“, laboratorija digitalne proizvodnje te programa za poticanje mladih poduzetnika. Istovremeno je izrazila zanimanje za iskustva Grada Zadra na provedbi EU projekata te želju za suradnjom na nekom od budućih projekata.

Održan 3. sastanak u sklopu EU projekta ENPCOM

U periodu od 19.-22. studenog 2014. godine u Badajozu u Španjolskoj održan je 3. sastanak u sklopu EU projekta ENPCOM European Network for the Promotion of the Covenant of Mayors, program Europe for Citizens, na temu ”Mogućnosti djelovanja interakcijom između javnog i privatnog sektora u proizvodnim tvrtkama: inovacija, dijeljenje i energetska učinkovitost”.

Koordinator projekta, uz potporu udruženja Focus Europe, je Lega delle Autonomie Locali, mreža talijanskih lokalnih uprava koja se sastoji od gradova, provincija i regija, iz Italije. U projektu ukupno sudjeluje 29 partnera iz Italije, Španjolske, Hrvatske, Švedske, Danske, Albanije i Bugarske.Na sastanku je sudjelovala predstavnica Grada Zadra Ana Bajlo, voditeljica Odsjeka za energetsku učinkovitost koja je prezentirala projekte i planove Grada Zadra u području energetske učinkovitosti. Također su predstavljeni i primjeri dobre prakse u ostalim zemljama partnerima. U sklopu sastanka u gradu La Albuera provedeni su tehnički posjeti koncentrirane solarne elektrane i fotonaponske solarne elektrane te primjera korištenja obnovljivih izvora energije (fotonaponi, solarni kolektori, biomasa) u gradskom bazenu. Također je posjećen Glavni ured Ministarstva poljoprivrede u gradu Merida u kojem je predstavljena implementacija ESCO modela u zgradi Glavnog ureda i javnoj rasvjeti kao i sustav upravljanja i monitoringa. Nadalje, u gradu Caceres sudionici su imali priliku vidjeti ekološku javnu rasvjetu.

 

Više o projektu može se doznati na sljedećem linku: http://www.enpcom-project.eu/

 

 

Javni poziv za poticanje povećanja energetske učinkovitosti i korištenja obnovljivih izvora energije

Datum objave:
04.12.2014.
Status:
Sektor:
Regija:
Budžet:
3.000.000,00 kn
Podaci o ugovarateljskom tijelu:
Kratak opis natječaja:
Ministarstvo gospodarstva objavilo je Javni poziv za poticanje povećanja energetske učinkovitosti i korištenja obnovljivih izvora energije čiji je predmet dodjela bespovratnih sredstava u svrhu razvoja energetskog sustava kroz povećanje energetske učinkovitosti i korištenje obnovljivih izvora energije. Prioritet ovoga javnog poziva je da se kroz pomoć proračunima jedinica lokalne samouprave potakne korištenje i razvoj energetske učinkovitosti i upotreba obnovljivih izvora energije.
Ciljevi Javnog poziva:
  • Ojačati energetsku učinkovitost na područjima jedinica lokalne samouprave, uz osiguranje zadovoljenja energetskih potreba i ostvarenja ušteda u proračunu za rashode za energiju
  • Izgradnja kapaciteta za kontinuirano i samoodrživo gospodarenje energijom
  • Poboljšanje energetske učinkovitosti javne rasvjete
  • Uvođenje programskog alata za praćenje i analizu potrošnje energije
  • Povećanje proizvodnje električne i toplinske energije iz obnovljivih izvora energije za vlastite potrebe
Prihvatljivi prijavitelji:
Javni poziv namijenjen je jedinicama lokalne samouprave.
Prihvatljive aktivnosti:
  • Ulaganje u razvoj, nabavu novih tehnologija i nove tehnološke opreme kojima se osigurava ušteda energenata iz obnovljivih izvora energije, kao i zamjena fosilnih energenata energentima iz obnovljivih izvora energije
  • Izgradnja kapaciteta za kontinuirano i samoodrživo gospodarenje energijom
  • Priprema i izrada projektne dokumentacije za objekte u kojima će se provesti energetska obnova
  • Uvođenje programskog rješenja i alata za praćenje i analizu potrošnje energije
  • Uvođenje sustava upravljanja kvalitetom, normi i znakova kvalitete
  • Marketinške aktivnosti za poticanje energetske učinkovitosti i korištenja obnovljivih izvora energije.
Iznos sufinanciranja:
Najveći iznos bespovratnih sredstava može biti 200.000,00 kuna.
Stopa sufinanciranja:
Maksimalan iznos sufinanciranja je 70% ukupnih prihvatljivih troškova projekta.
Javni poziv otvoren je do iskorištenja sredstava.
Dokumenti:
ATTACHMENT SIZE

Javni poziv.pdf

327.22 KB

Prijavni obrazac.docx

22.11 KB

SMEPASS-OVIH PRVIH 100: Poslovnim savjetovanjem do poduzetničkog uspjeha

Ministarstvo poduzetništva i obrta danas je održalo konferenciju „SMEPASS-OVIH PRVIH 100: Poslovnim savjetovanjem do poduzetničkog uspjeha“ u sklopu EU projekta „Pružanje savjetodavnih usluga malom i srednjem poduzetništvu, faza II“ (SMEPASS II).

Projekt se provodi u sklopu Operativnog programa za regionalnu konkurentnost 2007. – 2013. i usmjeren je na jačanje konkurentnosti malog i srednjeg poduzetništva u Republici Hrvatskoj. Projekt sufinancira Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj u iznosu od 2.978.400 eura.

Osim članova projektnog tima koji predvodi Stephen O’Mullane, na konferenciji je nazočio Gordan Maras, ministar poduzetništva i obrta. Uz osvrt na dosadašnje rezultate koje su prezentirali stručnjaci projekta SMEPASS II, na konferenciji je predstavljeno nekoliko primjera dobre prakse u dobivanju besplatnih savjetodavnih usluga s područja marketinga i razvoja proizvoda te upravljanja kvalitetom o kojima su govorili sami  poduzetnici.

Besplatne savjetodavne usluge u okviru projekta SMEPASS II namijenjene su svim poduzetnicima koji žele ojačati konkurentnost radi očuvanja pozicije na domaćem ili osvajanja novih tržišta. Odabrane  hrvatske tvrtke u sklopu ovoga projekta pripadaju sektorima važnima za Hrvatsku-kao što su turizam, proizvodnja hrane, prerada drveta i metala, ICT.

Projektom je predviđeno da besplatne savjetodavne usluge dobije najmanje 150 poduzetnika. U prva dva kruga prijava u projektu SMEPASS II (u studenom i prosincu 2013. te u travnju i svibnju 2014. godine)  više od 100 malih i srednjih poduzetnika bilo je odabrano za dobivanje 14 vrsta besplatnih savjetodavnih usluga s područja marketinga i razvoja proizvoda te upravljanja kvalitetom. Tim su poduzetnicima na raspolaganju stručnjaci koji pružaju savjetodavne usluge posebno prilagođene potrebama svakome od njih.

U sklopu projekta je u lipnju 2014. godine bila odabrana prva skupina od 49 hrvatskih poduzeća za dobivanje usluga savjetovanja. Nakon toga je u studenom ukupno 36 stručnjaka iz Hrvatske i EU započelo suradnju s 54 poduzeća odabranih u drugom krugu prijava. U trećem i posljednjem krugu prijava koji je završio u listopadu ove godine bit će odabrano još pedesetak poduzeća.

Ministarstvo poduzetništva i obrta projekt SMEPASS II provodi u suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom, Hrvatskom obrtničkom komorom, Hrvatskom agencijom za malo gospodarstvo, inovacije i investicije (HAMAG-BICRO) te Hrvatskom udrugom poslodavaca. Projekt je započeo danom stupanja Republike Hrvatske u punopravno članstvo EU i trajat će do lipnja 2015. godine. Provodi ga tvrtka Eurecna S.p.A iz Italije u konzorciju s tvrtkama WYG International Ltd. iz Velike Britanije, WYG Savjetovanje iz Hrvatske i Prysma Calidad y Medio Ambiente iz Španjolske.

Za sve ostale informacije i upite o projektu molimo posjetite internetsku stranicuwww.smepass2.eu,  obratite nam se na e-mail: info@smepass2.eu ili na telefon +385 1 60 61 355

Poziv na edukaciju – ” EBCL Europska potvrda poslovnih kompetencija- certifikat osnovnih i praktičnih poslovnih znanja”

Agencija za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA u suradnji sa Ministarstvom poduzetništva i obrta organizira edukaciju u sklopu Programa Poduzetnički impuls za 2014. godinu.

Edukacija ” EBCL Europska potvrda poslovnih kompetencija- certifikat osnovnih i praktičnih poslovnih znanja” će se održati od 15.12.2014. do 18.12.2014., s početkom u 09:00 sati, u prostorijama Agencije za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA na adresi: Grgura Budislavića 99 (Poduzetnički inkubator Novi Bokanjac), u gradu Zadru. Organizacija edukacije osigurana je sredstvima  iz Programa Poduzetnički Impuls 2014.

 

Edukacija će obuhvati sljedeće teme:

Financijsko računovodstvo – bilanca stanja, račun dobiti i gubitka, amortizacija

Poslovni ciljevi, omjeri i pokazatelji uspješnosti poslovanja

Kalkulacija cijena i računovodstvo troškova

Poslovno zakonodavstvo i trgovačko pravo- Pregled pravnih oblika poslovnih subjekata

 

Edukacija je namijenjena mikro, malim i srednjim poduzećima, koja žele steći nova znanja, razumjeti pojmove i značenje poslovnih pokazatelja, financijskih izvješća i poslovnog prava.

Predavač je Irma Dračić, vanjska suradnica za malo i srednje poduzetništvo i financije te EU fondove, Superna d.o.o.

Svi polaznici oslobođeni su kotizacije.

Ova edukacija se smatra potporom male vrijednosti. Dnevni red dostavljamo Vam u nastavku.

 

Molimo Vas da svoje sudjelovanje na edukaciji potvrdite najkasnije do petka, 12.12.2014. godine, na e-mail: zadra@zadra.hr ili na broj telefona 023 49 28 80.

 

S poštovanjem,

Ravnateljica

Sanja Peričić

 

Dnevni red

 

Tema radionice: EBCL Europska potvrda poslovnih kompetencija- certifikat osnovnih i praktičnih poslovnih znanja

Ciljna skupina sudionika: Mikro, mala i srednja poduzeća koja žele steći nova znanja, razumjeti pojmove i značenje poslovnih pokazatelja, financijskih izvješća i poslovnog prava.

Organizator: Agencija za razvoj Zadarske županije – ZADRA NOVA

Termin radionice:  15.-18.12.2014.

Način rada: Interaktivna radionica s rješavanjem zadataka i praktičnih primjera

Predavač: Irma Dračić, vanjska suradnica za malo i srednje poduzetništvo i financije te EU fondove, Superna d.o.o.

 

 

PRVI DAN (15.12.2014.)
9:00 – 10:30  Financijsko računovodstvo – bilanca stanja

 

–          Struktura bilance stanja

–          Pravilo bilančne ravnoteže

–          Koliko je bogata tvrtka?

 

10:30 – 11:00 Pauza za kavu
11:00 – 12:30  Financijsko računovodstvo – bilanca stanja

 

–          Pokazatelji zaduženosti

–          Mjerenje uspješnosti

 

12:30 – 13:30 Ručak
13:30 – 15:00  Financijsko računovodstvo – račun dobiti i gubitka

 

–          Struktura računa dobiti i gubitka

–          Načelo nastanka poslovnog događaja

–          Amortizacija i metode obračuna amortizacije

–          Račun dobiti i gubitka u obliku izvještaja i usporedba s prikazom u obliku konta

 

 

DRUGI DAN(16.12.2014.)
9:00 – 10:30  Poslovni ciljevi, omjeri i pokazatelji uspješnosti poslovanja

 

–          Profitabilnost i pokazatelji profitabilnosti

10:30 – 11:00 Pauza za kavu
11:00 – 12:30  Poslovni ciljevi, omjeri i pokazatelji uspješnosti poslovanja

 

–          Likvidnost i pokazatelji likvidnosti

 

12:30 – 13:30 Ručak
13:30 – 15:00  Poslovni ciljevi, omjeri i pokazatelji uspješnosti poslovanja

 

–          Produktivnost i pokazatelji produktivnosti

 

 

TREĆI DAN (17.12.2014.)
9:00 – 10:30  Kalkulacija cijena i računovodstvo troškova

 

–          Financijsko računovodstvo i računovodstvo troškova

–          Jedinica troška, element troška i troškovi prodaje

 

10:30 – 11:00 Pauza za kavu
11:00 – 12:30  Kalkulacija cijena i računovodstvo troškova

 

–          Vrste troškova: fiksni i varijabilni troškovi

–          Točka pokrića troškova

 

12:30 – 13:30 Ručak
13:30 – 15:00  Kalkulacija cijena i računovodstvo troškova

 

–          Direktni i indirektni troškovi

–          Granični doprinos

–          Troškovni i profitni centar

 

 

ČETVRTI DAN (18.12.2014.)
9:00 – 10:30  Poslovno zakonodavstvo i trgovačko pravo

 

–          Pregled pravnih oblika poslovnih subjekata – trgovac pojedinac

–          Pregled pravnih oblika poslovnih subjekata – javno trgovačko društvo

–          Pregled pravnih oblika poslovnih subjekata – komanditno društvo

 

10:30 – 11:00 Pauza za kavu
11:00 – 12:30  Poslovno zakonodavstvo i trgovačko pravo

 

–          Pregled pravnih oblika poslovnih subjekata – d.o.o. i j.d.o.o.

–          Pregled pravnih oblika poslovnih subjekata – d.d.

 

12:30 – 13:30 Ručak
13:30 – 15:00  Poslovno zakonodavstvo i trgovačko pravo

 

–          Pregled pravnih oblika poslovnih subjekata – povezano društvo

–          Pregled pravnih oblika poslovnih subjekata – tajno društvo

–          Pregled pravnih oblika poslovnih subjekata – građanskopravna udruga

15:00 Završetak radionice

 

 

 

Vodič za korisnike Europskih strukturnih i investicijskih fondova i srodnih EU instrumenata

Europski strukturni i investicijski fondovi uključuju Europski fond za regionalni razvoj (ERDF), Europski socijalni fond (ESF), Kohezijski fond (CF), Europski poljoprivredni fond za ruralni razvoj (EAFRD) i Europski fond za pomorstvo i ribarstvo (EMFF). U novom vodiču objavljenom od strane Europske komisije namijenjenom korisnicima Europskih strukturnih i investicijskih fondova (ESI) te pripadajućih EU instrumenata, navedene su smjernice za učinkovit pristup i korištenje ovih fondova te korištenje komplementarnosti sa drugim EU instrumentima. Korištenjem vodiča, potencijalni će korisnici na jednostavan način doći do svih relevantnih podataka, dokumenata i web stranica koje su im potrebne za korištenje prethodno spomenutih fondova. Pojam korisnika obuhvaća široku skupinu javnosti, od malih i srednjih do velikih poduzeća, nevladinih tijela, organizacija civilnog društva, pa sve do studenata, znanstvenika, poljoprivrednika i ribara. Više o mogućnostima ovih fondova saznajte u vodiču Europske komisije.

Potpora za razvoj financiranja skupina projekata

Referenca:
EACEA 18/2014
Datum objave:
27.11.2014.
Datum završetka natječaja:
05.02.2015.
Status:
Program:
Sektor:
Budžet:
12.000.000,00 €
Kratak opis natječaja:
Natječaj je otvoren s ciljem povećanja kapaciteta audiovizualnih subjekata za razvijanje europskih audiovizualnih djela s potencijalom kruženja u Uniji i šire te poticanje europskih i međunarodnih koprodukcija, uključujući s pružateljima televizijskih usluga.
Potprogram MEDIA pruža potporu za: 
  • Razvoj europskih audiovizualnih djela, posebno filmskih i televizijskih djela kao što su igrani, dokumentarni, dječji i animirani filmovi te interaktivnih djela poput videoigara i multimedije s većim potencijalom prekograničnog kruženja
  • Aktivnosti kojima je cilj poduprijeti europska društva za audiovizualnu produkciju, posebno neovisna produkcijska društva, u svrhu olakšavanja europskih i međunarodnih koprodukcija audiovizualnih djela, uključujući televizijska djela
Prihvatljivi prijavitelji:
Natječaj je namijenjen svim europskim društvima čije aktivnosti pridonose ostvarenju prethodno navedenih ciljeva te osobito neovisnim pravno utemeljenim produkcijskim društvima s dokazanim iskustvom.
Prihvatljive aktivnosti:
Prihvatljive su razvojne aktivnosti za sljedeća audiovizualna djela:
  • Dugometražne filmove, animacije i kreativne dokumentarne filmove trajanja najmanje 60 minuta namijenjene ponajprije za prikazivanje u kinima
  • Dramske filmove (koji se sastoje od jedne ili više epizoda) ukupnog trajanja najmanje 90 minuta, animacije (koje se sastoje od jedne ili više epizoda) ukupnog trajanja najmanje 24 minute te kreativne dokumentarne filmove (koji se sastoje od jedne ili više epizoda) ukupnog trajanja najmanje 50 minuta namijenjene ponajprije za televizijsko prikazivanje ili uporabu na digitalnoj platformi
  • Projekte igranih filmova ukupnog trajanja najmanje 90 minuta, animacije ukupnog trajanja ili korisničkog iskustva najmanje 24 minute i kreativne dokumentarne filmove ukupnog trajanja ili korisničkog iskustva najmanje 50 minuta namijenjene ponajprije za uporabu na digitalnoj platformi
Iznos sufinanciranja:
Maksimalni financijski doprinos koji može biti dodijeljen iznosi između 70.000 i 200.000 eura.
Stopa sufinanciranja:
Maksimalan iznos sufinanciranja je 50% ukupnih prihvatljivih troškova projekta.
Dokumenti:
ATTACHMENT SIZE

Dokumentacija.zip

6.22 MB

Europska komisija usvojila Plan za sektor kulture od 2015. do 2018. godine

Na sastanku ministara kulture zemalja Europske unije koji je održan ovog tjedna u Bruxellesu, dogovoren je novi plan rada za područje kulture u razdoblju od 2015. do 2018. godine, te su definirani prioriteti za europsku suradnju u kulturnoj politici. Temeljem plana namjeravaju se riješiti ključni izazovi s kojima se suočavaju kulturne organizacije te mala i srednja poduzeća u kreativnom sektoru na nacionalnoj i EU razini u kontekstu globalizacije i digitalizacije. Četverogodišnji plan temelji se na Europskoj agendi za kulturu te utvrđuje prioritete za promicanje pristupa kulturi i razvoju publike. Plan je usredotočen na pitanja kao što su upravljanje europskom kulturnom baštinom, poticanje kreativnosti i inovativnosti u kulturnim i kreativnim djelatnostima te podizanje značaja kulture u vanjskim odnosima Europske unije.
Temeljem plana provesti će se oko 20 konkretnih projekata u sljedećim područjima:
  • Pristupačna i uključiva kultura
  • Kulturna baština
  • Kulturni i kreativni sektor: kreativna ekonomija i inovacije
  • Promicanje kulturne raznolikosti, kultura u vanjskim odnosima EU i mobilnost
Konačna verzija plana u digitalnom obliku još nije dostupna.

Potkategorije

Izrada & održavanje: Point Web Factory