Prilagodba pristupačnosti

Image

Regionalni koordinator razvoja

Zadarske županije

Operativnim programom “Konkurentnost i kohezija 2014.-2020.” Hrvatskoj na raspolaganju 6,881 milijardi eura za ulaganje u rast i razvoj

Operativni program „Konkurentnost i kohezija 2014.-2020.“ i Sporazum o partnerstvu između Republike Hrvatske i Europske komisije za korištenje Europskih strukturnih i investicijskih fondova za rast i radna mjesta u razdoblju 2014.-2020. godine, povjerenica Europske komisije za regionalnu politiku u petak je službeno uručila potpredsjedniku Vlade i ministru regionalnog razvoja i fondova Europske unije. Ministar je predstavio prioritete ulaganja iz Operativnog programa, započete i pripremljene projekte te pozive za dodjelu bespovratnih sredstava iz fondova Europske unije. Naglasio je kako je Hrvatska time stekla preduvjete za novu financijsku perspektivu i apsorpciju sredstava u razdoblju 2014.- 2020. godine.

Europska komisija odobrila je Operativni program “Konkurentnost i koheziju” 12. prosinca 2014. godine, među prvih 50 od tada zaprimljenih 205 prijedloga operativnih programa.

Prezentaciju Operativnog programa preuzmite na linku: http://goo.gl/8rUjnF

Izvor: http://www.mrrfeu.hr/default.aspx?id=7466

Javni poziv srednjim strukovnim školama za jačanje kompetencija strukovnih zanimanja kroz izradu projekata za turizam 2015.

Datum objave:
30.01.2015.
Datum završetka natječaja:
02.03.2015.
Status:
Sektor:
Regija:
Budžet:
400.000,00 kn
Podaci o ugovarateljskom tijelu:
Kratak opis natječaja:
Cilj javnog poziva za izradu projekata u turizmu i za turizam je jačanje kompetencija i podizanje kvalitete ljudskih potencijala, odnosno učenika srednjih škola za međusektorsko povezivanje kroz obrazovni proces, uključenje mladih za rad u turizmu, upoznavanje učenika s projektiranjem na EU fondove, razvijanje poduzetničkog duha i timskog rada učenika i drugo.Prihvatljivi prijavitelji:
Prihvatljivi prijavitelji na poziv su strukovne i umjetničke škole čiji su osnivači Grad Zagreb, županija ili Republika Hrvatska. Svaka škola koji se kandidira na projekt, prijavljuje tim koji se sastoji od 1 voditelj projekta (profesor/mentor) i najmanje 5 članova (učenika).Prihvatljive aktivnosti:

Bespovratne potpore dodjeljivat će se za:

  • razvoj novih turističkih proizvoda (nautički, zdravstveni, kulturni, poslovni, golf, cikloturizam, ruralni i planinski, eno i gastro, omladinski, socijalni),
  • zaštitu okoliša i uvođenje novih tehnologija,
  • projekte nastale u suradnji s drugim obrazovnim sektorima u svrhu razvoja turizma,
  • za projekte jačanja konkurentnosti ljudskih potencijala kroz razvijanje regionalnih srednjoškolskih centara obrazovanja, trening centara,
  • povezivanje s međunarodnim obrazovnim centrima izvrsnosti,
  • nove oblike promocije: branding, uvođenje IT komunikacijske tehnologije,
  • unaprijeđenje procesa upravljanja destinacijom kroz povezivanje dionika u turizmu destinacije, klasterima.

Iznos sufinanciranja:

Iznos zatraženih i odobrenih sredstava može biti najviše:

  • 15.000,00 kn ako projekt prijavljuje 1 škola (prijavitelj)
  • 25.000,00 kn ako projekt prijavljuje u partnertvu dvije ili više škola

Stopa sufinanciranja:

Prijavitelj po projektu može tražiti do 100% vrijednosti projekta.

Izvor: http://www.mint.hr/default.aspx?id=21384

Dokumenti:
ATTACHMENT SIZE

Dokumentacija.zip

867.95 KB

Strategija razvoja ljudskih potencijala Zadarske županije 2014. – 2020. u postupku izrade

Obavještavamo Vas da je postupku izrada nove Strategije razvoja ljudskih potencijala Zadarske županije 2014. – 2020. 

Strategija će imati vlastitu bazu projektnih ideja odnosno PROJECT PIPELINE (projekti koji su najpripremljeniji idu na vrh te baze).

Ovim putem pozivamo članove Partnerskog vijeća za tržište rada i razvoj ljudskih potencijala te ostale dionike iz područja razvoja ljudskih potencijala da prijavite projektne ideje koje imate tako da baza bude što bogatija projektima i da se razvije mreža koja će funkcionirati po principu strateškog razvoja ( suprotno osmišljavanju projektne ideje po otvorenom natječaju „ad hoc“.)

Važnost činjenice da se projekt Vaše institucije nalazi u bazi  je velika, u smislu da se i projekti iz baze dodatno boduju na budućim otvorenim natječajima.


Vaše ideje možete prijaviti na sljedećem linku:
http://kompetentni-dionici.com/strat…/baza-projektnih-ideja/


Rok za prijavu ideja je do 16. 02.2015.godine.

Naučite kako razviti brend strategiju

Poduzetnici, obrtnici i svi zainteresirani koji želite dodatno stručno znanje kojim ćete pospješiti svoje poslovanje prijavite se nabesplatne edukacije u Zadru 13. veljače 2015. u Arsenalu (Trg tri bunara 1) u sklopu projekta Poslovni uzlet˝Poduzetnici će naučiti koristiti jednostavan alat uz pomoć kojeg će biti u stanju efikasno planirati investicije u oglašavanje bez obzira na budžet kojim raspolažu˝, poručio je Karlo Stojčević koji će održati edukaciju Moja brend strategija – kako postaviti, planirati i realizirati strategiju robne marke u Hrvatskoj na Poslovnom uzletu grada Zadra.

Edukacija Karla Stojčevića praktičnog je karaktera, a na njoj ćete naučiti kako artikulirati dodatne vrijednosti proizvoda ili usluge u odnosu na kupca i vašu konkurenciju. To je ono što većinu poduzetnika muči, a Stojčević će ponuditi rješenja za taj sveprisutan problem. Kako tvrdi, demistificirat će temu i pomoći u nekoliko konkretnih koraka doći do cilja.

˝Edukacija će dati odgovor na pitanje kako premostiti bezdan između dugoročnih i kratkoročnih ciljeva brenda. Kao i u većini poslovnih situacija, bitno je razlikovati strategiju od taktika. Krenut ćemo od osnovnih stvari od kojih se sastoji svaki brand, a razgovarat ćemo i o karakteristikama vaših proizvoda ili usluga koje su ključne te iz primjera pokazati kako  gledati druge brandove s kojima se natječete te što je ključno u pristupu vašem kupcu ˝, tvrdi Stojčević.

Oglašavanje je poduzetnicima često predstavljano kao apstrakcija, no kao i u ostalim djelatnostima tako i u oglašavanju postoji “tablica množenja” koju vrijedi zapamtiti i primjenjivati svakodnevno. Baš tu tablicu množenja približit će vam ova edukacija i time olakšati vaše poslovanje. Premda su zakoni brandinga uvijek isti, predavanje će biti korisno vlasnicima tvrtki koji nemaju stalne zaposlenike u marketingu, početnicima u poslovanju, ali i onima koji su dug niz godina u poslu i žele saznati kako iskoristiti sve marketinške alate što kvalitetnije.

Mjesto na besplatnim edukacijama Poslovnog uzleta osigurajte ovdje, a popis preostalih edukacija koje će pospješiti znanje i poslovanje poduzetnika i obrtnika pogledajteovdje.  Nakon Zadra, Poslovni uzlet održat će se i u Puli 27.veljače 2015.

Objavljeno – Zadnja izmjena – 

Nova besplatna aplikacija kako naučiti pisati EU projekte

U okviru projekta “Omogućimo to putem EU fondova” koji financira Europska unija iz sredstava programa IPA INFO 2011, Organizacija za građanske inicijative razvila je aplikaciju za elektroničko učenje pisanja i provedbe projekata financiranih sredstvima Europske unije. Ukupno ima 6 modula, a prvi je dostupan svima koji žele naučiti više o ukupnom funkcioniranju EU fondova te načinima izrade i provedbe projekata na web sjedištu projekta, dok će ostali moduli biti objavljivani na web sjedištu projekta svakih 5 do 6 dana. Tema prvog modula su programi koje Republika Hrvatska koristi od 1996. godine do danas, tipovi financiranja, te natječajna dokumentacija.

Sve upute za praćenje sadržaja kao i za polaganje kratkog kviza znanja nalaze se unutar same interaktivne aplikacije. Ova besplatna online edukacija predstavlja jednu pozamašnu količinu online, besplatnih i svima dostupnih informacija o tome kako pretočiti svoju ideju u projekt te dobiti potrebno financiranje iz fondova EU za njeno ostvarenje.

Online edukaciju preuzmite na linku: http://eufondovi.ogi.hr/category/elearning/

Nova usluga Hrvatske gospodarske komore za sufinanciranje izrade EU projekata

Hrvatska gospodarska komora izdvaja milijun kuna izravne financijske potpore za izradu prijavnih dokumenata za EU projekte za gospodarstvenike. Jednom od novih usluga HGK “Moj EU projekt vaučer” sufinancira pripremu dokumentacije za projekte s područja poljoprivrede i ruralnog razvoja. Ukupna vrijednost ovog natječaja je 350.000 kuna, a vrijednost vaučera po tvrtki iznosi 10.000 kuna. Vaučeri su također nova usluga HGK kojoj je cilj da se svim tvrtkama članicama olakša i automatizira pristup dostupnim informacijama o konkretnim poslovnim prilikama na inozemnim tržištima. Oni se isključivo mogu iskoristiti za izradu poslovnog plana, pripremu prijavne i prikupljanje popratne dokumentacije propisane pravilnicima i natječajima raspisanima za dodjelu sredstava iz Europskog poljoprivrednog fonda za ruralni razvoj. Ispunjeni prijavni obrazac prijavitelj je dužan ispuniti i nalazi se na stranicama HGK-a.

Prihvatljivi prijavitelji za natječaj su članice HGK, registrirane u Republici Hrvatskoj, koje zadovoljavaju kriterije prihvatljivosti propisane pravilnicima o provedbi mjera ruralnog razvoja. Natječaj će trajati do 27. veljače, a prvih 35 prijava koje zadovoljavaju osnvne kriterije, biti će uvrštene na listu prihvatljivih prijavitelja uz još njih sedam, odnosno 20 posto na rezervnu listu. Isplata vaučera biti će u roku od 10 radnih dana od dana dostave kompletne dokumentacije.

Više o natječaju možete pogledati na linku: http://www.hgk.hr/sektor-centar/sektor-medjunarodni/natjecaj-moj-eu-proj…

Izvor: http://www.hgk.hr/djelatnost/gosp_financije/hrvatska-gospodarska-komora-…

Mjera 1.2. Privremena obustava riblovne aktivnosti

Datum objave:
28.01.2015.
Datum završetka natječaja:
18.03.2015.
Status:
Regija:
Kratak opis natječaja:
Predmet natječaja je dodjela naknada za privremenu obustavu ribolovne aktivnosti ovlaštenicima povlastice i članovima posade ribarskog plovila za kojeg je ta povlastica izdana, a obuhvaća jednokratna namjenska bespovratna novčana sredstava za privremenu obustavu ribolovne aktivnosti sukladno Odluci Vlade Republike Hrvatske o donošenju Plana upravljanja okružujućim mrežama plivaricama – srdelarama  i Pravilniku o prostornom i vremenskom ograničenju obavljanja gospodarskog ribolova na moru okružujućom mrežom plivaricom – srdelarom u 2015. godini.

Cilj mjere je privremeno obustaviti ribolovnu aktivnost za stokove/područja u specifičnim okolnostima koje iziskuju provedbu ovakve mjere (u svrhu očuvanja resursa ili uslijed nepredviđenih okolnosti) te osigurati financijsku kompenzaciju ribarima i ovlaštenicima povlastice za gospodarski ribolov na moru.

Zahtjevi za potporu mogu se popunjavati i podnositi u AGRONET-u od 18. veljače 2015– 18. ožujka 2015. godine.

Prihvatljivi prijavitelji su fizičke ili pravne osobe sukladno uvjetima i kriterijima propisanim Pravilnikom i ovim natječajem.

Maksimalan iznos sufinanciranja projekta iznosi 100% ukupnih prihvatljivih troškova.

Iznos: http://www.apprrr.hr/raspisan-natjecaj-za-mjeru-12-%E2%80%9Eprivremena-o…

Pokrenut sustav za objavu Poziva na dostavu ponuda za natječaje iz Programa ruralnog razvoja

Za sve potencijalne korisnike i ponuditelje roba/radova/usluga/ za ulaganja koja se sufinanciraju u okviru mjera iz Programa ruralnog razvoja Republike Hrvatske za razdoblje 2014. – 2020., na mrežnim stranicama Agencije za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju uspostavljen je sustav za objavu Poziva na dostavu ponuda. Kada potencijalni korisnik neke mjere iz Programa ruralnog razvoja u sklopu svojeg projekta (kojeg namjerava prijaviti na natječaj Agencije za plaćanja) želi nabaviti neku robu, radove ili uslugu, više ne mora samostalno od ponuditelja prikupljati ponude i nema obavezu dostave 3 ponude za svaku nabavu. Stoga će sada ponuditelji imati mogućnost javljanja korisniku na adresu objavljenu u Pozivu na dostavu ponuda. Korisnici će prema Uputi za objavu Poziva na dostavu ponuda Agenciji za plaćanja poslati sve potrebne podatke, a Agencija će tada Poziv na dostavu ponuda objaviti na svojoj web stranici. Nakon toga, potencijalni ponuditelji će elektronskim putem (i u originalu na adresu za dostavu ponuda) slati svoje ponude s cijenom roba/radova/usluga korisniku, a potencijalni korisnik odabire jednu koja mu najviše odgovara. Uspostavom ovog sustava omogućeno je potencijalnim ponuditeljima roba/radova/usluga da imaju uvid u sve vrste nabava u okviru različitih projekata iz Programa ruralnog razvoja. Također, ovim je sustavom osigurana zdrava tržišna konkurencija između različitih ponuditelja, a korisnici mogu odabrati najbolju vrijednost roba/radova/usluga za svoj novac.
Upute za objavu Poziva na dostavu ponuda: http://goo.gl/0hreR4

Web platforma za traženje partnera u sklopu Transnacionalnog programa za Jugoistočnu Europu (SEE)

Kako bi se olakšala potraga za projektnim partnerima u sklopu Transnacionalnog programa za Jugoistočnu Europu (SEE), odnosno njegove komponente koja se tiče područja Dunava, izrađena je online platforma. Platforma služi kao preliminarni alat obzirom da je u tijeku priprema prvog poziva za dostavu projektnih prijedloga. Ova platforma ima za cilj potencijalnim prijaviteljima na prvi poziv dati priliku za predstavljanje njihovih projektnih ideja i za traženje partnera. Potencijalni projektni partneri mogu se tražiti temeljem dostavljenih i vidljivih projektnih ideja koje su raspoređene prema tematskim prioritetima i zemljama. Spomenute projektne ideje su vidljive svim zainteresiranim dionicima ili budućim sudionicima na projektima, ali još uvijek nisu odobrene od strane Transnacionalnog programa Dunav. Baza projekata služi samo kao sredstvo informiranja i pomoći u pripremi projekata.

Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost organizira javne tribine u 16 gradova

Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost i Ministarstvo okoliša od siječnja do ožujka ove godine održat će 16 javnih tribina i pratećih informativno edukativnih radionica za predstavnike jedinica lokalne samouprave s ciljem informiranja o mogućnostima sufinanciranja za projekte zaštite okoliša i energetske učinkovitosti.

Planira se objaviti 36 javnih poziva i natječaja kroz koje će se sufinancirati projekti sa 40 do 80% bespovratnih sredstava. Sufinanciranje Fonda odnosi se na sve razine, od općina, gradova i županija, preko poslovnog sektora do građana.

Sve informacije o dostupnim programima za sufinanciranje građani će moći dobiti na javnim tribinama na kojima će govoriti ministar Zmajlović i direktor Fonda Sven Müller i suradnici.

U Puli će se tribina održati 27. veljače 2015., a ostatak rasporeda možete pogledati ovdje.

Točnu lokaciju održavanja moći ćete pronaći na web stranicama Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost  i Ministarstva okoliša nekoliko dana prije održavanja.

Potkategorije

Izrada & održavanje: Point Web Factory