Prilagodba pristupačnosti

Image

Regionalni koordinator razvoja

Zadarske županije

Hrvatska gospodarska komora tvrtkama sufinancira izradu EU projekata

Hrvatska gospodarska komora izdvaja za gospodarstvenike milijun kuna izravne financijske potpore za izradu prijavnih dokumenata za EU projekte. HKG svojom novom uslugom Moj EU projekt vaučer, u prvoj etapi dodjele sredstava članicama, sufinancira pripremu dokumentacije za projekte s područja poljoprivrede i ruralnog razvoja. Ukupna vrijednost ovog natječaja je 350.000 kuna, a vrijednost vaučera po tvrtki iznosi 10.000 kuna.

Vaučeri se isključivo mogu iskoristiti za izradu poslovnog plana, pripremu prijavne i prikupljanje popratne dokumentacije propisane pravilnicima i natječajima raspisanima za dodjelu sredstava iz Europskog poljoprivrednog fonda za ruralni razvoj. Prijavitelj je dužan ispuniti prijavni obrazac koji se nalazi na službenoj stranici HGK.

Natječaj traje do 27. veljače, a prvih 35 prijava po vremenskom slijedu prijave koje zadovoljavaju osnovne kriterije bit će uvršteno na Listu prihvatljivih prijavitelja uz još njih sedam, odnosno 20 posto na rezervnu listu. Isplata vaučera obavlja se u roku od 10 radnih dana od dana dostave kompletne dokumentacije.

Prijavni obrazac za natječaj Moj EU projekt vaučer preuzmite ovdje.

Poziv na 3. Poduzetnički Forum HAMAG – BICROA-a

Hrvatska agencija za malo gospodarstvo, inovacije i investicije (HAMAG-BICRO) poziva na 3. Poduzetnički Forum HAMAG-BICRO-a na kojem će se najaviti novi natječaji inovacijskih programa u vrijednosti od 37 milijuna kuna. Forum će se održati u utorak, 10. veljače 2015., u 14 sati u Kongresnom centru Forum Zagreb (Radnička cesta 50).

Natječaji će se otvoriti početkom veljače i bit će pravovremeno objavljeni na službenim stranicama Hrvatske agencija za malo gospodarstvo, inovacije i investicije.

Za sudjelovanje na 3. Poduzetničkom Forumu HAMAG-BICRO-a prijavite se ovdje.

Najava novih natječaja u veljači za inovacijske programe malih i srednjih poduzeća

Hrvatska agencija za malo gospodarstvo, inovacije i investicije (HAMAG-BICRO) najaviti će nove natječaje inovacijskih programa u ukupnoj vrijednosti od 37 milijuna kuna na Trećem Poduzetničkom forumu, koji će se održati 10. veljače 2015. godine s početkom u 14 sati u Kongresnom centru Forum Zagreb, na adresi Radnička cesta 50. Na Forumu će se predstaviti inovacijski programi HAMAG-BICRO za potporu inovacijskom procesu u sektoru malog i srednjeg poduzetništva te najaviti nove natječaje za Program II: Razvoj na znanju utemeljenih poduzeća – RAZUM te Program III: Suradničko istraživanje i razvoj – IRCRO. Sredstva za provedbu programa osigurana su u okviru Drugog projekta tehnologijskog razvoja Ministarstva znanosti obrazovanja i sporta (STP II) kroz zajam Svjetske banke. Projekt STP II usmjeren je na financiranje inovacijskog procesa i povezivanje korisnika u javnom i privatnom sektoru kako bi se razvio i unaprijedio inovacijski sustav u području malog i srednjeg poduzetništva te na taj način povećala zaliha projekata u privatnom sektoru za prijavu u Europske strukturne i investicijske fondove.

Za program RAZUM, koji ima svrhu podržati aktivnosti istraživanja i razvoja mikro, malih i srednjih poduzeća, predviđeno je sufinanciranje R&D projekata u iznosu od 23 milijuna kuna. Za program IRCRO, koji ima za cilj poticati mala i srednja poduzeća (MSP), predviđene su potpore u iznosu od 14 milijuna kuna.

Izvor: http://www.hamagbicro.hr/otvaramo-inovacijske-programe-u-vrijednosti-od-…

Operativnim programom “Konkurentnost i kohezija 2014.-2020.” Hrvatskoj na raspolaganju 6,881 milijardi eura za ulaganje u rast i razvoj

Operativni program „Konkurentnost i kohezija 2014.-2020.“ i Sporazum o partnerstvu između Republike Hrvatske i Europske komisije za korištenje Europskih strukturnih i investicijskih fondova za rast i radna mjesta u razdoblju 2014.-2020. godine, povjerenica Europske komisije za regionalnu politiku u petak je službeno uručila potpredsjedniku Vlade i ministru regionalnog razvoja i fondova Europske unije. Ministar je predstavio prioritete ulaganja iz Operativnog programa, započete i pripremljene projekte te pozive za dodjelu bespovratnih sredstava iz fondova Europske unije. Naglasio je kako je Hrvatska time stekla preduvjete za novu financijsku perspektivu i apsorpciju sredstava u razdoblju 2014.- 2020. godine.

Europska komisija odobrila je Operativni program “Konkurentnost i koheziju” 12. prosinca 2014. godine, među prvih 50 od tada zaprimljenih 205 prijedloga operativnih programa.

Prezentaciju Operativnog programa preuzmite na linku: http://goo.gl/8rUjnF

Izvor: http://www.mrrfeu.hr/default.aspx?id=7466

Javni poziv srednjim strukovnim školama za jačanje kompetencija strukovnih zanimanja kroz izradu projekata za turizam 2015.

Datum objave:
30.01.2015.
Datum završetka natječaja:
02.03.2015.
Status:
Sektor:
Regija:
Budžet:
400.000,00 kn
Podaci o ugovarateljskom tijelu:
Kratak opis natječaja:
Cilj javnog poziva za izradu projekata u turizmu i za turizam je jačanje kompetencija i podizanje kvalitete ljudskih potencijala, odnosno učenika srednjih škola za međusektorsko povezivanje kroz obrazovni proces, uključenje mladih za rad u turizmu, upoznavanje učenika s projektiranjem na EU fondove, razvijanje poduzetničkog duha i timskog rada učenika i drugo.Prihvatljivi prijavitelji:
Prihvatljivi prijavitelji na poziv su strukovne i umjetničke škole čiji su osnivači Grad Zagreb, županija ili Republika Hrvatska. Svaka škola koji se kandidira na projekt, prijavljuje tim koji se sastoji od 1 voditelj projekta (profesor/mentor) i najmanje 5 članova (učenika).Prihvatljive aktivnosti:

Bespovratne potpore dodjeljivat će se za:

  • razvoj novih turističkih proizvoda (nautički, zdravstveni, kulturni, poslovni, golf, cikloturizam, ruralni i planinski, eno i gastro, omladinski, socijalni),
  • zaštitu okoliša i uvođenje novih tehnologija,
  • projekte nastale u suradnji s drugim obrazovnim sektorima u svrhu razvoja turizma,
  • za projekte jačanja konkurentnosti ljudskih potencijala kroz razvijanje regionalnih srednjoškolskih centara obrazovanja, trening centara,
  • povezivanje s međunarodnim obrazovnim centrima izvrsnosti,
  • nove oblike promocije: branding, uvođenje IT komunikacijske tehnologije,
  • unaprijeđenje procesa upravljanja destinacijom kroz povezivanje dionika u turizmu destinacije, klasterima.

Iznos sufinanciranja:

Iznos zatraženih i odobrenih sredstava može biti najviše:

  • 15.000,00 kn ako projekt prijavljuje 1 škola (prijavitelj)
  • 25.000,00 kn ako projekt prijavljuje u partnertvu dvije ili više škola

Stopa sufinanciranja:

Prijavitelj po projektu može tražiti do 100% vrijednosti projekta.

Izvor: http://www.mint.hr/default.aspx?id=21384

Dokumenti:
ATTACHMENT SIZE

Dokumentacija.zip

867.95 KB

Strategija razvoja ljudskih potencijala Zadarske županije 2014. – 2020. u postupku izrade

Obavještavamo Vas da je postupku izrada nove Strategije razvoja ljudskih potencijala Zadarske županije 2014. – 2020. 

Strategija će imati vlastitu bazu projektnih ideja odnosno PROJECT PIPELINE (projekti koji su najpripremljeniji idu na vrh te baze).

Ovim putem pozivamo članove Partnerskog vijeća za tržište rada i razvoj ljudskih potencijala te ostale dionike iz područja razvoja ljudskih potencijala da prijavite projektne ideje koje imate tako da baza bude što bogatija projektima i da se razvije mreža koja će funkcionirati po principu strateškog razvoja ( suprotno osmišljavanju projektne ideje po otvorenom natječaju „ad hoc“.)

Važnost činjenice da se projekt Vaše institucije nalazi u bazi  je velika, u smislu da se i projekti iz baze dodatno boduju na budućim otvorenim natječajima.


Vaše ideje možete prijaviti na sljedećem linku:
http://kompetentni-dionici.com/strat…/baza-projektnih-ideja/


Rok za prijavu ideja je do 16. 02.2015.godine.

Naučite kako razviti brend strategiju

Poduzetnici, obrtnici i svi zainteresirani koji želite dodatno stručno znanje kojim ćete pospješiti svoje poslovanje prijavite se nabesplatne edukacije u Zadru 13. veljače 2015. u Arsenalu (Trg tri bunara 1) u sklopu projekta Poslovni uzlet˝Poduzetnici će naučiti koristiti jednostavan alat uz pomoć kojeg će biti u stanju efikasno planirati investicije u oglašavanje bez obzira na budžet kojim raspolažu˝, poručio je Karlo Stojčević koji će održati edukaciju Moja brend strategija – kako postaviti, planirati i realizirati strategiju robne marke u Hrvatskoj na Poslovnom uzletu grada Zadra.

Edukacija Karla Stojčevića praktičnog je karaktera, a na njoj ćete naučiti kako artikulirati dodatne vrijednosti proizvoda ili usluge u odnosu na kupca i vašu konkurenciju. To je ono što većinu poduzetnika muči, a Stojčević će ponuditi rješenja za taj sveprisutan problem. Kako tvrdi, demistificirat će temu i pomoći u nekoliko konkretnih koraka doći do cilja.

˝Edukacija će dati odgovor na pitanje kako premostiti bezdan između dugoročnih i kratkoročnih ciljeva brenda. Kao i u većini poslovnih situacija, bitno je razlikovati strategiju od taktika. Krenut ćemo od osnovnih stvari od kojih se sastoji svaki brand, a razgovarat ćemo i o karakteristikama vaših proizvoda ili usluga koje su ključne te iz primjera pokazati kako  gledati druge brandove s kojima se natječete te što je ključno u pristupu vašem kupcu ˝, tvrdi Stojčević.

Oglašavanje je poduzetnicima često predstavljano kao apstrakcija, no kao i u ostalim djelatnostima tako i u oglašavanju postoji “tablica množenja” koju vrijedi zapamtiti i primjenjivati svakodnevno. Baš tu tablicu množenja približit će vam ova edukacija i time olakšati vaše poslovanje. Premda su zakoni brandinga uvijek isti, predavanje će biti korisno vlasnicima tvrtki koji nemaju stalne zaposlenike u marketingu, početnicima u poslovanju, ali i onima koji su dug niz godina u poslu i žele saznati kako iskoristiti sve marketinške alate što kvalitetnije.

Mjesto na besplatnim edukacijama Poslovnog uzleta osigurajte ovdje, a popis preostalih edukacija koje će pospješiti znanje i poslovanje poduzetnika i obrtnika pogledajteovdje.  Nakon Zadra, Poslovni uzlet održat će se i u Puli 27.veljače 2015.

Objavljeno – Zadnja izmjena – 

Nova besplatna aplikacija kako naučiti pisati EU projekte

U okviru projekta “Omogućimo to putem EU fondova” koji financira Europska unija iz sredstava programa IPA INFO 2011, Organizacija za građanske inicijative razvila je aplikaciju za elektroničko učenje pisanja i provedbe projekata financiranih sredstvima Europske unije. Ukupno ima 6 modula, a prvi je dostupan svima koji žele naučiti više o ukupnom funkcioniranju EU fondova te načinima izrade i provedbe projekata na web sjedištu projekta, dok će ostali moduli biti objavljivani na web sjedištu projekta svakih 5 do 6 dana. Tema prvog modula su programi koje Republika Hrvatska koristi od 1996. godine do danas, tipovi financiranja, te natječajna dokumentacija.

Sve upute za praćenje sadržaja kao i za polaganje kratkog kviza znanja nalaze se unutar same interaktivne aplikacije. Ova besplatna online edukacija predstavlja jednu pozamašnu količinu online, besplatnih i svima dostupnih informacija o tome kako pretočiti svoju ideju u projekt te dobiti potrebno financiranje iz fondova EU za njeno ostvarenje.

Online edukaciju preuzmite na linku: http://eufondovi.ogi.hr/category/elearning/

Nova usluga Hrvatske gospodarske komore za sufinanciranje izrade EU projekata

Hrvatska gospodarska komora izdvaja milijun kuna izravne financijske potpore za izradu prijavnih dokumenata za EU projekte za gospodarstvenike. Jednom od novih usluga HGK “Moj EU projekt vaučer” sufinancira pripremu dokumentacije za projekte s područja poljoprivrede i ruralnog razvoja. Ukupna vrijednost ovog natječaja je 350.000 kuna, a vrijednost vaučera po tvrtki iznosi 10.000 kuna. Vaučeri su također nova usluga HGK kojoj je cilj da se svim tvrtkama članicama olakša i automatizira pristup dostupnim informacijama o konkretnim poslovnim prilikama na inozemnim tržištima. Oni se isključivo mogu iskoristiti za izradu poslovnog plana, pripremu prijavne i prikupljanje popratne dokumentacije propisane pravilnicima i natječajima raspisanima za dodjelu sredstava iz Europskog poljoprivrednog fonda za ruralni razvoj. Ispunjeni prijavni obrazac prijavitelj je dužan ispuniti i nalazi se na stranicama HGK-a.

Prihvatljivi prijavitelji za natječaj su članice HGK, registrirane u Republici Hrvatskoj, koje zadovoljavaju kriterije prihvatljivosti propisane pravilnicima o provedbi mjera ruralnog razvoja. Natječaj će trajati do 27. veljače, a prvih 35 prijava koje zadovoljavaju osnvne kriterije, biti će uvrštene na listu prihvatljivih prijavitelja uz još njih sedam, odnosno 20 posto na rezervnu listu. Isplata vaučera biti će u roku od 10 radnih dana od dana dostave kompletne dokumentacije.

Više o natječaju možete pogledati na linku: http://www.hgk.hr/sektor-centar/sektor-medjunarodni/natjecaj-moj-eu-proj…

Izvor: http://www.hgk.hr/djelatnost/gosp_financije/hrvatska-gospodarska-komora-…

Mjera 1.2. Privremena obustava riblovne aktivnosti

Datum objave:
28.01.2015.
Datum završetka natječaja:
18.03.2015.
Status:
Regija:
Kratak opis natječaja:
Predmet natječaja je dodjela naknada za privremenu obustavu ribolovne aktivnosti ovlaštenicima povlastice i članovima posade ribarskog plovila za kojeg je ta povlastica izdana, a obuhvaća jednokratna namjenska bespovratna novčana sredstava za privremenu obustavu ribolovne aktivnosti sukladno Odluci Vlade Republike Hrvatske o donošenju Plana upravljanja okružujućim mrežama plivaricama – srdelarama  i Pravilniku o prostornom i vremenskom ograničenju obavljanja gospodarskog ribolova na moru okružujućom mrežom plivaricom – srdelarom u 2015. godini.

Cilj mjere je privremeno obustaviti ribolovnu aktivnost za stokove/područja u specifičnim okolnostima koje iziskuju provedbu ovakve mjere (u svrhu očuvanja resursa ili uslijed nepredviđenih okolnosti) te osigurati financijsku kompenzaciju ribarima i ovlaštenicima povlastice za gospodarski ribolov na moru.

Zahtjevi za potporu mogu se popunjavati i podnositi u AGRONET-u od 18. veljače 2015– 18. ožujka 2015. godine.

Prihvatljivi prijavitelji su fizičke ili pravne osobe sukladno uvjetima i kriterijima propisanim Pravilnikom i ovim natječajem.

Maksimalan iznos sufinanciranja projekta iznosi 100% ukupnih prihvatljivih troškova.

Iznos: http://www.apprrr.hr/raspisan-natjecaj-za-mjeru-12-%E2%80%9Eprivremena-o…

Potkategorije

Izrada & održavanje: Point Web Factory