ADRION 5 SENSES – Building the ADRION Brand Name in Tourism: Indulging all Five Senses
Cilj projekta ADRION 5 SENSES je stvaranje novog turističkog proizvoda koji stimulira svih pet osjetila turista kreiranjem Mape doživljaja, zatim kreiranje audio knjige Adriona koja obuhvaća zvukove, boje, teksture, mirise, gastronomske osobitosti ovog transnacionalnog područja.
Naziv: ADRION 5 SENSES - Building the ADRION Brand Name in Tourism: Indulging all Five Senses
Partner/i: U provedbu projekta uključeno je devet partnera iz osam zemalja – po jedan iz Hrvatske (Agencija za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA), Italije, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Srbije, Albanije i Crne Gore te dva iz Grčke
Uloga Agencije ZADRA NOVA: Projektni partne
Ukupna vrijednost projekta: 1.437.076,09 EUR
Intenzitet potpore: 85%
Program Europske teritorijalne suradnje: INTERREG V-B Jadransko-jonski program transnacionalne suradnje 2014. – 2020.
Cilj: Cilj projekta je stvaranje novog turističkog proizvoda koji stimulira svih pet osjetila turista kreiranjem Mape doživljaja, zatim kreiranje audio knjige Adriona koja obuhvaća zvukove, boje, teksture, mirise, gastronomske osobitosti ovog transnacionalnog područja
Aktivnosti: Kroz projekt će se dizajnirati i razviti višejezična web platforma te će se pokrenuti virtualni izložbeni centri kod svakog projektnog partnera
Razdoblje provedbe projekta: 01. siječnja 2018. - 30. travnja 2021.
Poveznica: Facebook Projekt ADRION 5 SENSES
Objavljeno u
Provedeni projekti