08:18:01 | 22.10.2021

Peti element u Maškovića Hanu: Projekt MADE IN-LAND okupio partnere iz Italije i Hrvatske

Agencija za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA 21. listopada bila je domaćin sastanka hrvatskih i talijanskih partnera u sklopu provedbe projekta MADE IN-LAND – MAnagement and DEvelopment of INLANDs. Projekt i njegove aktivnosti predstavljene su javnosti na konferenciji za medije održanoj u četvrtak 21. listopada 2021. u Maškovića Hanu u Vrani.

Uz Agenciju ZADRA NOVA, partneri iz Hrvatske su Sveučilište u Zadru i Agencija za ruralni razvoj Istre AZRRI d.o.o.

„Brend našeg zadarskog zaleđa nazvali smo "Potraga za petim elementom" jer se tu sastaju elementi plodonosne zemlje, zraka tj. bure, vode i mora te vatra na kojoj se spravljaju ukusna jela, pa kad ujedinimo ove elemente – posjetitelj dobiva novi, peti element – a to je doživljaj koji postaje sjećanje.“, uvodno se obratila ravnateljica Agencije ZADRA NOVA Marina Dujmović Vuković i dodala „U prvoj polovici ove godine Javnim smo pozivom tražili gospodarske subjekte iz zaleđa za sudjelovanje u pripremi pilot aktivnosti razvoja teritorijalnog brenda zadarskog zaleđa. Javilo nam se 18 gospodarstvenih subjekata, a uskoro ćemo vam predstaviti novi IT alat na kojem će biti dostupna njihova ponuda“.

Detaljnije su projekt predstavile Sanja Jerak, voditeljica projekta u Agenciji ZADRA NOVA i Raffaella Triponsi iz talijanske Regije Marche koja je vodeći partner na projektu. Predstavljene su tako daljnje aktivnosti projekta usmjerene na jačanje okruženja za turistički razvoj zaobalja putem korištenja web platforme za promociju novog turističkog proizvoda „Potraga za petim elementom“.

Agencija ZADRA NOVA partner je u projektu MADE IN-LAND koji okuplja ukupno devet partnera iz Jadranskih regija Hrvatske i Italije, a glavni cilj mu je zaštita i valorizacija neiskorištenih prirodnih i kulturnih potencijala kontinentalnih dijelova partnerskih regija. Projektne aktivnosti uključuju lokalne zajednice na području zaleđa i obale u suradnji s kojima će se razviti teritorijalni brend, a kroz zajedničke marketing planove i IT alate promovirat će se materijalna i nematerijalna kulturna i prirodna baština. Projekt ukupne vrijednosti 2.218.069,31 EUR provodi se od 1. siječnja 2019. godine do 30. lipnja 2022. godine u sklopu Programa prekogranične suradnje Interreg Italija – Hrvatska 2014. – 2020.

Poslijednja izmjena dana 22.10.2021
Označeno u