16:21:11 | 18.08.2015

Prijavite se na nacionalno natjecanje za TEDxBinnenhof

Ministarstvo poduzetništva i obrta poziva sve hrvatske poduzetnike da se prijave na nacionalni natječaj za sudjelovanje na TEDxBinnenhofu koja se odvija pod sloganom Made in Europe. Riječ je o inicijativi Europske komisije koja želi pokazati svijetu da Europa može puno toga dati kada je riječ o poduzetničkom duhu i inovacijama.
Sve države članice Europske unije biraju poduzetničku ideju koja će ih predstavljatina godišnjoj europskoj Skupštini malih i srednjih poduzetnika (SME Assembly) 18.-20. studenoga 2015. u Luksemburgu. Odabrat će se tada 10 ideja za veliko finale u ožujku 2016. na TEDx Binnenhof, a koje se održava kao jedna od aktivnosti u okviru nizozemskog predsjedavanja Vijećem EU-a. Hrvatski poduzetnici mogu se prijaviti putem prijavnog obrasca od sada pa sve do 14. rujna.
Što dobivaju poduzetnici?
TEDx nudi poduzetnicima svjetsku platformu za promidžbu i vidljivost njihovih ideja. Na taj način pomaže se realizaciji tih ideja tako što ih se spaja s relevantnim pojedincima i organizacijama koji imaju potrebne resurse za njihovo ostvarenje (TEDx je svojevrsni akceleratorski program).

Kakvi se poduzetnici traže?
Svi inspirativni (inovativni) poduzetnici, od start-upova do etabliranih tvrtki, uključujući i one koji i po drugi put započinju poduzetnički poduhvat. Dobrodošli su svi oni koji imaju ideje za rješavanje globalnih izazova.

Kakva se poduzetnička ideja traži (koji su kriteriji natječaja)?
ideja ili invencija za koju publika nije čula ili značajna ideja (koju je publika možda čula) s novim argumentima koji izazivaju dosadašnje perspektive;
poduzetničko rješenje za globalne izazove; ideja koja ima društveni učinak;
odnosi se na Europu;
razumljiva je za široku publiku;
inspirirajuća je i povezujuća;
ne smije imati prodajni karakter niti smije sadržavati političke i/ili vjerske poruke;
idejom se ne smatra samo priča ili lista činjenica; dobra ideja naslanja se na određene dokaze ili opservacije te iz njih izvodi zaključke.

Pravila za predstavljanje:
Za nacionalno natjecanje u listopadu 2015. predstavljanje ne smije biti duže od 5 minuta te može biti na hrvatskom ili engleskom jeziku;
Za europsko natjecanje na SME Assembly zbog velikog ukupnog broja predstavljanja predstavljanje neće smjeti biti duže od 3 minute i isključivo je na engleskom jeziku;
Na finalnom natjecanju u ožujku 2016. predviđeno je trajanje prezentacija finalista 8-10 minuta.

Kako će najbolji poduzetnici doći do TEDxBinnenhofa?
Svaka država članica EU provodi nacionalnu selekciju putem koje se odabire jedan poduzetnik s idejom za koju se smatra da zavrjeđuje biti pozvana i predstavljena svijetu. Žiri u Hrvatskoj čine predstavnici Ministarstva poduzetništva i obrta te nominirani predstavnici svake partnerske organizacije.

Proces nacionalne selekcije kreće od prijave ideje putem obrasca (dostupan na kraju ovog poziva);
Na temelju ispunjenog obrasca nacionalni žiri odabire najviše do 10 kandidata za predstavljanje ideje uživo. Osim navedenih kriterija natječaja vezanih za kvalitetu same ideje, na predstavljanju uživo ocjenjivat će se i kvaliteta prezentacije;
Odabrani nacionalni pobjednik putuje na polufinale na SME Assembly u Luksemburg u studenom 2015. gdje zajedno s ostalih 27 predstavnika predstavlja svoju ideju (prije samog predstavljanja u okviru konferencije će biti organiziran pripremni sastanak);
Na SME Assembly međunarodni žiri i publika odabiru deset najboljih europskih ideja/rješenja za predstavljanje na TEDxBinnenhof Made in Europe (planirani datum je 31. ožujka 2016., prije toga datuma odabrani finalisti imat će mogućnost sudjelovanja u pripremama za nastup u organizaciji TEDxBinnenhof);
Nacionalnom pobjedniku troškove smještaja i puta na oba natjecanja (Luksemburg i Nizozemska) pokriva Europska komisija.

Više informacija potražite ovdje.

Poslijednja izmjena dana 26.06.2019