15:38:25 | 24.12.2013
Povećanje gospodarske aktivnosti i konkurentnosti malih i srednjih poduzeća
Fond: Europski fond za regionalni razvoj
Operativni program: Operativni program za regionalnu konkurentnost 2007.-2013.
Tip natječaja: Otvoreni poziv na dostavu projektnih prijedloga (bespovratna sredstva)
Status: otvoren od 23.12.2013. do 21.02.2014.
Nadležno tijelo: Ministarstvo poduzetništva i obrta
Područje: malo i srednje poduzetništvo, obrtništvo, turizam
Prijavitelji: gospodarski subjekti, mali i srednji poduzetnici, obrtnici
Min. potpora: 500.000,00 € Max. potpora: 3.500.000,00 €
Eu sufinanciranje projekta: min. 1% do max. 60%
Sažetak:
Potpore ovog javnog poziva pružit će se za dvije vrste projekata koji predstavljaju različite sektore hrvatskog gospodarstva, te će shodno tome biti podijeljene u dva dijela kako bi se jednaka podrška pružila subjektima oba sektora i to: 1. Konkurentnost malih i srednjih poduzeća (MSP) te 2. Konkurentnost turizma.
Prvi dio javnog poziva koji se odnosi na konkurentnost MSP ima za cilj povećanje ekonomske aktivnosti primjenom sveobuhvatnog pristupa strateškim potrebama MSP-a kroz projekte projekte čiji je cilj poboljšati tehnološku strukturu poduzeća, olakšati pristup financiranju za proizvodna ulaganja, te ojačati održivost i konkurentnost poduzeća.
Drugi dio koji se odnosi na konkurentnost u turizmu ima za cilj doprinijeti održivom razvoju turizma povećanjem konkurentnosti turističkog sektora. Financijska podrška će biti pružena malim i srednjim poduzećima koji ulažu u izgradnju, preuređenje i poboljšanje kvalitete smještaja malih i srednjih hotela kao i u razvoj dodatne turističke ponude te jačanje komercijalne vrijednosti prirodnih i kulturnih resursa, a u skladu s održivošću i ekološkim standardima određenima nacionalnim strategijama.
Informativne radionice
Ministarstvo poduzetništva i obrta organizira Informativne radionice na kojoj će potencijalni podnositelji dobiti informacije o samom natječaju i natječajnoj proceduri. Radionice će se održati prema sljedećem rasporedu:
Zagreb | 14. siječnja 2014. | Ministarstvo poduzetništva i obrta – Kino dvorana |
Osijek | 16. siječnja 2014. | Hrvatska gospodarska komora – Županijska komora Osijek |
Rijeka | 21. siječnja 2014. | Hrvatska gospodarska komora – Županijska komora Rijeka |
Split | 23. siječnja 2014. | Hrvatska gospodarska komora – Županijska komora Split |
Informacije o točnom vremenu održavanja radionica bit će objavljene naknadno.
Informacije o Pozivu
Upiti za pojašnjenjima Poziva mogu se poslati najkasnije 21 dan prije isteka roka za podnošenje prijava, uz obvezno navođenje broja Poziva, na slijedeće kontakte:
Adresa elektroničke pošte: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Faks: + 385 1 610 64 98
Dokumentacija:
Upute za prijavitelje
Sažetak
Obrazac 2. Prijavni obrazac B. dio_Grupa 1
Obrazac 2. Prijavni obrazac B. dio_Grupa 2
Obrazac 3. Proračun aktivnosti.xlsx
Obrazac 4. Upitnik o uključivanju horizontalnih prioriteta u projekt
Obrazac 5. Skupna izjava
Obrazac 6. Studija izvodljivosti
Obrazac 7. Kontrolna lista za prijavitelje
Prilog 1. Nacrt Ugovora_ Posebni uvjeti
Prilog 2. Nacrt Ugovora_Opći uvjeti
Prilog 3. Kriteriji (registracija, administrativna provjera, odabir, prihvatljivost)
Prilog 4. Detaljna objašnjenja prihvatljivih izdataka
Prilog 5. Metodologija ocjenjivanja
Prilog 6. Minimalni sadržaj poslovnog plana
Prilog 7. Postupci javne nabave za subjekte koji nisu obveznici ZJN
Prilog 8. Plan nabave
Prilog 9. Zahtjev za plaćanje predujma
Prilog 10. Zahtjev za nadoknadom sredstava
Prilog 11. Završno izvješće o provedbi
Prilog 12. Izvješće nakon provedbe projekta
Prilog 13. Minimalni sadržaj za obvezujuće pismo namjere banke
Sažetak
Obrazac 2. Prijavni obrazac B. dio_Grupa 1
Obrazac 2. Prijavni obrazac B. dio_Grupa 2
Obrazac 3. Proračun aktivnosti.xlsx
Obrazac 4. Upitnik o uključivanju horizontalnih prioriteta u projekt
Obrazac 5. Skupna izjava
Obrazac 6. Studija izvodljivosti
Obrazac 7. Kontrolna lista za prijavitelje
Prilog 1. Nacrt Ugovora_ Posebni uvjeti
Prilog 2. Nacrt Ugovora_Opći uvjeti
Prilog 3. Kriteriji (registracija, administrativna provjera, odabir, prihvatljivost)
Prilog 4. Detaljna objašnjenja prihvatljivih izdataka
Prilog 5. Metodologija ocjenjivanja
Prilog 6. Minimalni sadržaj poslovnog plana
Prilog 7. Postupci javne nabave za subjekte koji nisu obveznici ZJN
Prilog 8. Plan nabave
Prilog 9. Zahtjev za plaćanje predujma
Prilog 10. Zahtjev za nadoknadom sredstava
Prilog 11. Završno izvješće o provedbi
Prilog 12. Izvješće nakon provedbe projekta
Prilog 13. Minimalni sadržaj za obvezujuće pismo namjere banke
Učestala pitanja i odgovori:
Objavljeno u
Novosti