ADRION 5 SENSES – Building the ADRION Brand Name in Tourism: Indulging all Five Senses

Cilj projekta ADRION 5 SENSES je stvaranje novog turističkog proizvoda koji stimulira svih pet osjetila turista kreiranjem Mape doživljaja, zatim kreiranje audio knjige Adriona koja obuhvaća zvukove, boje, teksture, mirise, gastronomske osobitosti ovog transnacionalnog područja.

Naziv: ADRION 5 SENSES - Building the ADRION Brand Name in Tourism: Indulging all Five Senses

Partner/i: U provedbu projekta uključeno je devet partnera iz osam zemalja – po jedan iz Hrvatske (Agencija za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA), Italije, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Srbije, Albanije i Crne Gore te dva iz Grčke

Uloga Agencije ZADRA NOVA: Projektni partne

Ukupna vrijednost projekta1.437.076,09 EUR

Intenzitet potpore: 85%

Program Europske teritorijalne suradnje: INTERREG V-B Jadransko-jonski program transnacionalne suradnje 2014. – 2020.

Cilj: Cilj projekta je stvaranje novog turističkog proizvoda koji stimulira svih pet osjetila turista kreiranjem Mape doživljaja, zatim kreiranje audio knjige Adriona koja obuhvaća zvukove, boje, teksture, mirise, gastronomske osobitosti ovog transnacionalnog područja

Aktivnosti: Kroz projekt će se dizajnirati i razviti višejezična web platforma te će se pokrenuti virtualni izložbeni centri kod svakog projektnog partnera

Razdoblje provedbe projekta: 01. siječnja 2018. - 30. travnja 2021.

Poveznica: Facebook Projekt ADRION 5 SENSES

5 senses