Prilagodba pristupačnosti

Image

Regionalni koordinator razvoja

Zadarske županije

Prva radionica radne grupe projekta „BLUE SKILLS“ održana u Herceg Novom, Crna Gora

Agencija za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA je kao partner na projektu „Blue SKILLS“ dobila poziv za sudjelovanje na Prvoj radionici radne grupe na projektu „Blue SKILLS“.

Sastanak se održao u Herceg Novom, Crna Gora, od 4. listopada do 6. listopada 2016. godine. Kao predstavnici Razvojne agencije Zadarske županije ZADRA NOVA sudjelovali su: Ana Maver (voditeljica projekta) i Andrea Knežević (asistentica na projektu). Također, sudjelovali su: vanjski suradnik na projektu Ivan Župan (edukacijski stručnjak), profesori iz Pomorske škole Zadar, Marin Perinić i Jurica Ruić, te profesorice iz Turističke škole, Tanja Meštrić Molnar i Danijela Riger-Knez.

Sastanak je započeo sa uvodnim govorom vodećeg partnera i govorom dobrodošlice od strane v.d. direktora Zavoda za školstvo Crne Gore Radovana Popovića, a nastavio se sa pojedinačnim predstavljanjem svih prisutnih partnera i stručnjaka. Nakon toga su uslijedili višednevni sastanci radnih grupa kako bi se napisala studija izvodljivosti.

U međuvremenu se održao i drugi sastanak upravnog odbora gdje se raspravljalo o financijskim aspektima projekta.

U sklopu prve radionice prisutni partneri su posjetili Pomorsku školu u Kotoru kako bi izmijenili iskustvo, metodologiju i različite pristupe. Radionice su završile podjelom zadataka prisutnim profesorima, te se nastavljaju u Albaniji 8.- 9. studenog 2016. godine.

Događanje „Coworking u Latviji – izazovi i mogućnosti“ u sklopu projekta European Coworking Network

Jednodnevno događanje „Coworking u Latviji – izazovi i mogućnosti“ održalo se 13.rujna u Rigi kao dio projekta European Coworking Network koji se u cijelosti financira iz programa Erasmus+. Međunarodni projektni tim uključuje Socialas inovacijas centrs iz Latvije, Grad Zadar, Impact Hub Zagreb, P-55 Ltd (LOFFICE) iz Mađarske, Sociedad de Promocion Economica de Gran Canaria iz Španjolske, Betacowork Collaborative Working iz Belgije te nositelja projekta Agenciju za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA.

Ovo diseminacijsko događanje u organizaciji projektnog partnera Socialas inovacijas centrs iz Latvije imalo je za cilj promovirati realizirani intelektualni rezultat projekta pod nazivom „Usporedna studija modela coworkinga u privatnim, javnim i nevladinim sektorima“ koja nudi opći pregled, analizu i sažetak najboljih praksi i različitih elemenata radi pokretanja i učinkovitog vođenja coworking prostora u različitim sektorima. Događanje je okupilo razne predstavnike organizacija mladih, nevladinih organizacija te općina grada.

Osim predstavljanja „Usporedne studije modela coworkinga u privatnim, javnim i nevladinim sektorima“ i održavanja raznih prezentacija na temu coworkinga, također je bila predstavljena i video prezentacija „Važnost uključivanja lokalne vlasti u razvoj coworkinga – primjer Grada Zadra“ u kojoj su sudjelovali predstavnici Grada Zadra i Agencije za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA. Nakon prezentacija, održan je i okrugli stol na kojem su sudionici definirali glavne faktore uspjeha kod pokretanja i razvoja coworking prostora te povećanja zapošljivosti i poduzetništva mladih.

U narednom razdoblju svi projektni partneri organizirat će različita diseminacijska događanja koja imaju za cilj promociju realiziranih intelektualnih rezultata. Partneri u projektu su operateri coworking prostora u različitim zemljama pa će projekt omogućiti i povezivanje njihovih korisnika te stjecanje novih znanja, iskustava i kontakata kako za coworking korisnike, tako i za one koji upravljaju coworking prostorima. Vrijednost projekta je 170.000,00 EUR-a, trajat će do kolovoza 2017. godine.

Četvrti sastanak međunarodnog projektnog tima projekta European Coworking Network održan u Zagrebu

Domaćin sastanaka Udruga za promicanje socijalnih inovacija Pokreni ideju (Impact Hub Zagreb), zajedno s koordinatorom projekta Agencijom za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA na sastanku održanom 28.rujna okupila je većinu predstavnika partnerskih organizacija: Grada Zadra, Betacowork Collaborative Working iz Belgije, P-55 Ltd (LOFFICE) iz Mađarske i SPEGC iz Španjolske.

Sastanak je bio prilika da se upoznaju novi članovi projektnog tima te razmjene ideje i informacije o provedenim aktivnostima, realiziranim intelektualnim rezultatima kao i nadolazećim zadacima i diseminacijskim aktivnostima. Osim toga, članovi projektnog tima su također raspravljali i o događanju koje se odvijalo sutradan pod nazivom CityYouth#challenge na kojem su i sudjelovali. Kroz projekt razvijen je model dvodnevnog događanja čiji je cilj promocija coworking koncepta i poduzetništva mladih.

Prvo takvo događanje održalo se u Zagrebu 29. i 30.rujna i to pod nazivom ZagrebYouth#challenge u organizaciji Impact Hub Zagreba namijenjeno motiviranim mladim ljudima između 18 i 30 godina. ZagrebYouth#challenge dio je projekta European Coworking Network koji se u cijelosti financira iz programa Erasmus+. U sklopu ZagrebYouth#challenge prvi put se implementirao i obrazovni modul „Postani poduzetnik“ kao projektni rezultat Grada Zadra koji je uključivao mini masterclasseve na temu poslovnog razvoja, strategije i komunikacije. Sljedeći CityYouth#challenge planiran je u veljači 2017. u Zadru u organizaciji Grada Zadra.

Projekt European Coworking Network ima za cilj promovirati koncept coworkinga među mladima kako bi ih se potaknulo na samozapošljavanje i poduzetništvo. Partneri u projektu su operateri coworking prostora u različitim zemljama pa će projekt omogućiti i povezivanje njihovih korisnika te stjecanje novih znanja, iskustava i kontakata kako za coworking korisnike, tako i za one koji upravljaju coworking prostorima. Vrijednost projekta je 170.000,00 EUR-a, trajat će do kolovoza 2017. godine.

 

Održan treći sastanak međunarodnog tima projekta enGAGING

FVB S.R.L. iz Italije bio je domaćin trećeg po redu sastanka međunarodnog projektnog tima projekta „enGAGING – Gamification as Applied Growth-Hacking and Incubating Method for improving New Ground-Based Skills in Start-uppers and Enterprises“ koji se održao od 8. do 9.rujna 2016. u Anconi.

Projekt enGAGING namijenjen je razvoju novih vještina poslovnih savjetnika, a polazeći od suvremenih trendova i mogućnosti razvoja poslovanja u skladu s razvojem informacijsko komunikacijskih tehnologija. Rezultati projekta će omogućiti razvoj vještina za poslovno savjetovanje baziranih na korištenju marketinških alata growth hackinga. Kombinacijom ovih alata i gamification koncepta projekt ima za cilj razviti nove i suvremene tehnike podučavanja i potpore poduzetnicima.

Sastanak je okupio predstavnike partnerskih organizacija iz Hrvatske, Italije, Slovenije, Ujedinjenog Kraljevstva i Portugala. Tijekom sastanka projektni partneri informirali su jedni druge o provedenim aktivnostima i realiziranim rezultatima u proteklom razdoblju, te utvrdili potrebne korake za provođenje daljnjih aktivnosti i rokove vezane za nastavak projekta.

Kao pilot aktivnost projekta održao se program obrazovanja i usavršavanja poslovnih savjetnika pod nazivom Gamification Academy od 5. do 9.rujna 2016. u Anconi. Program se provodio na engleskom jeziku. Sudionici su bili iz pet različitih europskih zemalja, od čega su Grad Zadar i Agencija za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA odabrali po dva sudionika. Cilj akademije je bio razviti nove vještine poslovnih savjetnika i marketinških stručnjaka povezanih sa growth hackingom. Sudionici su učili o gamificationu i growth hackingu te o njihovim alatima i procesima kako bi kasnije mogli prenijeti svoj novostečeno znanje na druge.Za vrijeme radionica koje su se održavale, sudionici su razvijali odabranu ideju kroz timski rad kao praktični dio primjene Gamification Academy.

Vrijednost projekta je 230.597,00 EUR-a i u potpunosti je financiran iz Erasmus + programa.

 

Održan drugi sastanak tehničke radne grupe projekta BLUE SKILLS – Udine, Italija

Drugi sastanak tehničke radne grupe projekta ”Blue SKILLS” održao se 8. rujna 2016. godine u Udinama (Italija). Radi se o projektu koji jača integraciju sustava obrazovanja i strukovnog osposobljavanja na jadranskom području kroz usklađivanje različitih obrazovnih sustava. Strategija mu je olakšati komunikaciju između obrazovnog sustava i proizvodnog sektora, počevši od školskog sustava pa sve do sustava strukovnog obrazovanja i osposobljavanja, posebice u sektorima nautičkih i pomorskih tehnologija te turizma. Kao veoma bitan element i očekivani rezultat ovog projekta navodi se studija izvodljivosti o usklađivanju obrazovanja i strukovnog osposobljavanja na jadranskom području.

Nositelj projekta je Informest – Regionalna agencija za razvoj regije Friuli Venezia Giulia, a projektni partneri su: Regija Abruzzo, Regija Marchè, AULEDA – lokalna gospodarska razvojna agencija iz Albanije, Zavod za školstvo Crne Gore, Agencija za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA, Ministarstvo obrazovanja, nauke, kulture i sporta Hercegovačko Neretvanskog Kantona, Općina L’Aquila te Regija Friuli Venezia Giulia kao projektni suradnik.

Vodeći partner Informest je otvorio sastanak na kojem su bili prisutni predstavnici partnerskih organizacija Regije Abruzzo, Zavoda za školstvo Crne Gore, Agencije za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA te Ministarstva obrazovanja, nauke, kulture i sporta Hercegovačko Neretvanskog Kantona.

Tijekom sastanka projektni partneri informirali su jedni druge o provedenim aktivnostima, te dogovarali aktivnosti vezane za nastavak projekta. U narednom razdoblju biti će organizirane dvije Blue SKILLS radionice, prva u Crnoj Gori, a druga u Albaniji. Radionica u Crnoj Gori je planirana za listopad, dok je za studeni planirana radionica u Albaniji.

Riječ je o projektu financiranom iz programa IPA Jadranske prekogranične, a ukupna vrijednost projekta iznosi 720 190,00 €.

ZADRA NOVA objavila Javni poziv ulagačima za iskazivanje interesa za realizaciju projekta izgradnje Zdravstveno – turističkog centra Biograd

Agencija za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA objavila je 9. rujna 2016. godine, Javni poziv ulagačima za iskazivanje interesa za realizaciju projekta izgradnje Zdravstveno – turističkog centra Biograd u Biogradu na moru.

Predmet ovog neobvezujućeg Javnog poziva je iskazivanje interesa dostavom pisma namjere za realizaciju projekta izgradnje Zdravstveno – turističkog centra Biograd na parceli površine 57.812 m² u vlasništvu Specijalne bolnice za ortopediju Biograd na moru.

Zdravstveno – turistički centar Biograd planira se izgraditi neposredno uz Specijalnu bolnicu za ortopediju Biograd na moru, a sam projekt  podrazumijeva izgradnju zdravstveno – turističkog sadržaja kao potpuno funkcionalnog dijela neposredno uz Specijalnu bolnicu za ortopediju Biograd na moru, predviđenog za pružanje zdravstveno – turističke usluge koja se nadopunjuje s primarno zdravstvenom funkcijom bolnice i s njom čini cjelinu (prostornu, vizualno – atrakcijsku, funkcionalnu, infrastrukturnu, organizacijsku i kadrovsku).

Zainteresirani ponuditelji pozvani su da svoj iskaz interesa dostave u pisanom obliku najkasnije u roku 30 dana od dana objave Poziva na iskaz interesa.

Detaljne informacije vezane uz Poziv za iskazivanje interesa mogu se naći na mrežnim stranicama Agencije za razvoj Zadarske županije ZADRE NOVE pod rubrikom NATJEČAJI ili direktno na linku: https://www.zadra.hr/javni-poziv/objavljen-javni-poziv-ulagacima-za-iskazivanje-interesa-za-realizaciju-projekta-izgradnje-zdravstveno-turistickog-centra-biograd/

 

11 regionalnih koordinatora dobilo bespovratna sredstva za provedbu savjetodavnih, edukativnih i informativnih aktivnosti o EU fondovima

U Osijeku je održano svečano potpisivanje ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava regionalnim koordinatorima, odnosno certificiranim regionalnim razvojnim agencijama, za provedbu aktivnosti koje će doprinijeti povećanju apsorpcije sredstava iz EU fondova.

Svečanom potpisivanju prisustvovali su: ministar regionalnoga razvoja i fondova Europske unije Tomislav Tolušić, ravnatelj Središnje agencije za financiranje i ugovaranje projekata i programa EU (SAFU) Tomislav Petric i čelnici 11 regionalnih koordinatora s kojima su potpisani ugovori o dodjeli bespovratnih sredstava.

Bespovratna sredstva dodjeljuju se u okviru Poziva na iskaz interesa regionalnim koordinatorima za dodjelu bespovratnih sredstava iz prioritetne osi 10 – Tehnička pomoć Operativnog programa Konkurentnost i kohezija 2014.-2020. Regionalni koordinatori će dobivena sredstva utrošiti za  jačanje i razvoj mreže podrške (potencijalnim) prijaviteljima i korisnicima EU fondova iz redova javnopravnih tijela, kroz savjetodavnu potporu u pogledu pripreme i provedbe projekata, informiranje šire javnosti o mogućnostima i provedbi EU fondova, potporu jačanju kapaciteta (potencijalnih) korisnika za pripremu i provedbu projekata i jačanje kapaciteta regionalnih koordinatora za pružanje podrške javnopravnim tijelima u pripremi i provedbi projekata.

Vrijednost potpisanih ugovora veća je od 15.806.000,00 kuna od čega se 85% sufinancira sredstvima Europskog fonda za regionalni razvoj, a 15% je udio nacionalnog sufinanciranja.

Ovi novci će pomoći regionalnim koordinatorima, koji su produžene ruke Ministarstva na terenu, da svim potencijalnim prijaviteljima EU projekata pruže pravovremenu pomoć i potporu kako bi realizirali što više projekata i povukli sav novac koji nam je na raspolaganju“ izjavio je prigodom potpisivanja ministarTolušić.

Ugovore je u Osijeku potpisalo 11 regionalnih koordinatora, dok se uskoro očekuje i potpisivanje ugovora s preostalih 10 regionalnih koordinatora.

Popis regionalnih koordinatora i iznosi dodijeljenih sredstava:

RB Naziv prijavitelja EU udio (HRK) Ukupno (HRK)
1. Regionalna razvojna agencija Slavonije i Baranje d.o.o. za međunarodnu i regionalnu suradnju 1.275.000,00 1.500.000,00
2. Agencija za razvoj Vukovarsko-srijemske županije Hrast d.o.o. 1.254.134,83 1.475.452,75
3. Grad Zagreb – Gradski ured za strategijsko planiranje i razvoj grada 942.235,91 1.108.512,84
4. Regionalna razvojna agencija Zagrebačke županije d.o.o. 1.274.103,62 1.499.344,50
5. Razvojna agencija Podravine i Prigorja PORA 1.274.734,56 1.499.687,72
6. Regionalna razvojna agencija Bjelovarsko-bilogorske županije d.o.o. 1.157.282,54 1.361.508,87
7. AZRA d.o.o. 1.208.340,10 1.421.576,59
8. Agencija za razvoj zadarske županije ZADRA NOVA 1.274.972,95 1.499.968,18
9. Centar za tehnološki razvoj – Razvojna agencija Brodsko-posavske županije d.o.o. 1.274.964,70 1.499.973,48
10. Razvojna agencija Sisačko-moslavačke županije SI-MO-RA d.o.o. 1.242.257,31 1.461.479,19
11. Regionalna razvojna agencija Požeško-slavonske županije – PANORA d.o.o. 1.256.931,20 1.479.090,61
13.434.957,72 15.806.594,73

Pomoćnik ministra poduzetništva i obrta posjetio ZADRU NOVU

Da ljetne stanke nema dok god se ne postigne planirani rast u gospodarstvu pokazao je pomoćnik ministra poduzetništva i obrta, Mario Antonić, posjetivši Agenciju za razvoj Zadarske županije ZADRU NOVU, u ponedjeljak 1. kolovoza.

Antonića su u prvom redu zanimali planovi i projekti koje ZADRA NOVA trenutno provodi i koje namjerava provoditi u skorijoj budućnosti, a kao jedna od glavnih  aktera u poticanju gospodarskog razvoja na području Zadarske županije.

Ravnateljica ZADRE NOVE, Sanja Peričić,  predstavila mu je rad Agencije, provedene te projekte u pripremi i provedbi, ali i objasnila kako Agencija pruža uslugu „one step service centra“ za potencijalne investitore u vidu savjetovanja o mogućnostima i olakšicama koje im stoje na raspolaganju. Navela je i neke od ključnih projekata Zadarske županije spremnih za prihvat investitora.

Tijekom sastanka dodirnuli su se i konkretnih projekata zadarskih poduzetnika prijavljenih na Poduzetnički impuls, natječaj Ministarstva poduzetništva i obrta, a koje je ZADRA NOVA savjetovala u procesu izrade i prijave projekta.

Pomoćnik ministra zadužen za međunarodnu suradnju, investicije i razvoj istaknuo je kako je ZADRU NOVU posjetio upravo s ciljem stvaranja „poduzetničkog ekosustava“ koji bi olakšao Republici Hrvatskoj da ide ukorak sa ostalim europskim zemljama te najavio skoro otvaranje natječaja za internacionalizaciju proizvodnje za što poziva sve poduzetnike Zadarske županije da se jave.

Upravo u svrhu razvoja poduzetništva u Zadru je otvoren COIN coworking prostor koji su potom, pomoćnik ministra Antonić i ravnateljica Sanja Peričić, i posjetili. Tamo ih je dočekala voditeljica COIN coworking prostora Renata Marušić koja je Antoniću predstavila cjelokupan koncept coworkinga, ali i uspješne poslovne priče proizašle od njegovog otvaranja od prije godinu dana do danas.

Zadovoljan svime viđenim Antonić je izrazio želju za još uspješnijom i učinkovitijom suradnjom u budućnosti te nadu za skorim ponovnim susretom s ciljem realizacije nekih od postojećih planova.

Poziv na sudjelovanje u programu Gamification Academy projekta enGAGING

U sklopu Programa Erasmus+ ZADRA NOVA provodi projekt enGAGING – Gamification as Applied Growth- Hacking and Incubating method for improving New Ground-Based Skills in Start-uppers and Enterprises koji se bavi razvojem novih vještina poslovnih savjetnika i marketinških stručnjaka povezanih s growth hackingom.

Aktivnosti učenja uključuju provedbu programa obrazovanja i usavršavanja poslovnih savjetnika pod nazivom Gamification Academy, koje se organizira kao pilot aktivnost navedenog projekta.

Gamification Academy organizira se od 5. do 9. rujna 2016. godine u Anconi. Program će se provoditi na engleskom jeziku, a sudionici programa biti će iz 5 različitih europskih zemalja. Troškovi smještaja i putovanja su u potpunosti pokriveni za sve sudionike.

Projektom su predviđena 2 sudionika, a kriteriji za izbor su:

  • motiviranost – najviše 5 bodova;
  • stupanj znanja engleskog jezika – najviše 5 bodova;
  • dosadašnje iskustvo povezano s marketinškim aktivnostima – najviše 4 boda;
  • stečeni stupanj obrazovanja – najviše 4 boda.

Po završetku programa, a radi prijenosa stečenih znanja sudionici će biti obavezni organizirati edukaciju za poduzetnike i savjetnike na lokalnoj razini.

Poziv je otvoren do 2. kolovoza 2016. godine do 12:00 sati, a prijave se šalju na mail: zadra@zadra.hr s naznakom predmeta: Gamification Academy.

Uz prijavu je potrebno priložiti:

  1. životopis u europass formatu,
  2. motivacijsko pismo na engleskom jeziku,
  3. presliku svjedodžbe o završnom obrazovanju (diploma/uvjerenje/potvrda škole ili fakulteta).

Prijave  pristigle izvan roka i nepotpune prijave neće se razmatrati.

 

{gallery}galerije/https://www.zadra.hr/uncategorized/5079{/gallery}

Održana završna konferencija projekta AgVenturers

Završna konferencija projekta „AgVenturers – motivacija i edukacija nezaposlenih mladih ljudi iz ruralnih područja u zaleđu Zadarske županije za samozapošljavanje u maslinarstvu i vinogradarstvu“ održana je 19. srpnja 2016. godine u Gradskoj knjižnici Zadar. v.d. Predstojnice Područnog ureda Sandra Vukić predstavila je projekt i rezultate projekta prisutnim partnerima, suradnicima i predstavnicima medija. Na kraju konferencije prisutnima se obratio direktor PZ Maslina i vino Radoslav Bobanović koji je iskazao svoje zadovoljstvo sa suradnjom s Hrvatskim zavodom za zapošljavanje, Područnim uredom Zadar i polaznicima obrazovanja te predložio da u budućnosti nastave uspješnu suradnju na EU projektima.

Projekt „AgVenturers“ provodi se od 6. veljače 2015. godine u sklopu programa dodjele bespovratnih sredstava „Lokalne inicijative za poticanje zapošljavanja – faza II“ iz Europskog socijalnog fonda, Operativni program Razvoj ljudskih potencijala. Trajanje projekta je 18 mjeseci. Ukupna vrijednost projekta je 151.575,90 EUR, od čega Europska unija financira 76,97% odnosno 116.667,97 EUR.

Nositelj projekta je Hrvatski zavod za zapošljavanje, Područni ured Zadar, a partneri na projektu su Grad Benkovac, Srednja škola kneza Branimira Benkovac, Poljoprivredna zadruga „Maslina i vino„ Polača, Hrvatska poljoprivredna komora, Pučko otvoreno učilište Zadar, Obrtnička komora Zadarske županije, Hrvatska gospodarska komora i Razvojna agencija Zadarske županije ZADRA NOVA.

Projekt se provodi sa ciljem povećanja zapošljivosti i poboljšanja životnih uvjeta mladih iz ruralnih krajeva u zaleđu Zadarske županije kroz osposobljavanje za samozapošljavanje u maslinarstvu i vinogradarstvu. Ciljana skupina su nezaposleni mladi do 29 godina starosti iz ruralnih područja Zadarske županije.

Rezultati projekta su:

  1. Uspostavljena Poduzetnička učionica u Srednjoj školi kneza Branimira Benkovac
  2. Podignuta svijest o važnosti i prednostima samozapošljavanja i poljoprivredne proizvodnje nezaposlenih mladih ljudi
  3. Nezaposleni mladi ljudi su osposobljeni za samozapošljavanje u maslinarstvu i vinogradarstvu
  4. Nezaposleni mladi ljudi su educirani za uspješno pokretanje i vođenje posla
  5. Javnost informirana o projektnim aktivnostima, te je podignuta svijest javnosti o problemima zapošljavanja mladih iz ruralnih područja te o poljoprivrednim potencijalima Ravnih kotara

U okviru projekta formirana je Poduzetnička učionica u SŠ kneza Branimira Benkovac koja je opremljena sa školskim namještajem i računalnom opremom.  Podignuta je svijest o važnosti i prednostima samozapošljavanja i poljoprivredne proizvodnje nezaposlenih mladih ljudi. Izvršena je selekcija kandidata za sudjelovanje u projekt i 56 mladih nezaposlenih osoba izabrano za sudjelovanje u projektnim aktivnostima.

Polaznici projekta su sudjelovali na motivacijskom treningu, psihosocijalnom treningu, radionici za podizanje svijesti, treningu o poticajima za poljoprivrednu proizvodnju i osnovama prijavljivanja te su posjetili uspješne maslinare i vinogradare Ravnih kotara u zaleđu Zadarske županije.

Pučko otvoreno učilište Zadar na čelu s ravnateljicom Jagodom Gluščević je razvilo i provelo Program osposobljavanja za poslove maslinara/ke i Program osposobljavanja za poslove vinogradara/ke – vinara/ke. Teorijski dio Programa osposobljavanja za poslove maslinara/ke predavao je Ivica Kostović, dipl. ing. poljoprivrede, a teorijski dio Programa osposobljavanja za poslove vinogradara/ke – vinara/ke predavali su Roko Štokov, dipl. ing. agronomije – bilingojstva i Ana Teskera, dipl. ing. prehrambene tehnologije u Poduzetničkoj učionici SŠ kneza Branimira Benkova. Praktični dio Programa osposobljavanja za poslove maslinara/ke i Programa osposobljavanja za poslove vinogradara/ke – vinara/ke je održan je u PZ Maslina i vino Polača pod vodstvom Radoslava Bobanovića i mentora Cvite Eškinje i Ante Vickovića, stručnjaka za vinogradarstvo u PZ Maslina i vino te Zvjezdane Šopić i Ivice Čakaruna, stručnjaka za maslinarstvo u PZ Maslina i vino.

Nakon uspješno završenih programa mladi maslinari i vinogradari su osposobljeni za pokretanje i vođenje vlastitog posla. Kroz start-up radionice naučili su kako provesti svoje specifične poslovne ideje, modele i vizije u poslovanju. Dva djelatnika iz Odjela za mjere aktivne politike zapošljavanje Zavoda su educirana za start-up poslovne savjetnike  u  Razvojnoj agenciji Zadarske županije – ZADRA NOVA.

Osnovana je Mreža potpore za samozapošljavanje mladih u poljoprivredi  kako bi se osigurala mogućnost dobivanja informacija i stručne pomoći o samozapošljavanju u poljoprivredi zainteresiranim mladim osobama.

U Gradskoj knjižnici Benkovac održan je okrugli stola o mogućnostima samozapošljavanja mladih u poljoprivredi nakon kojeg je tiskana brošura Samozapošljavanje mladih u poljoprivredi koja sadrži sve važne informacije i kontakte u procesu samozapošljavanja mladih u poljoprivredi.

Javnost je informirana sa provedbom projektnih aktivnosti kroz objave na služenoj stranici Zavoda, objavama u novinama, web stranicama portala, radio intervjuima, web stranicama partnera i facebook stranicama.

Nakon 18 mjeseci provedbe projekt AgVenturers je uspješno proveden i rezultati projekta su ostvareni, a polaznici projekta su osposobljeni za samozapošljavanje u maslinarstvu i vinogradarstvu i educirani za uspješno pokretanje i vođenje posla te je podignuta svijest o važnosti i prednostima samozapošljavanja i poljoprivredne proizvodnje nezaposlenih mladih ljudi.

Potkategorije

Izrada & održavanje: Point Web Factory