

Prilagodba pristupačnosti
Cilj ovog natječaja je jačanje uloge organizacije civilnog društva u procesu ostvarivanja dobre primjene dosljednih i trajnih načela u politikama svih javnih sektora.
Specifičan cilj natječaja je izgradnja kapaciteta organizacija civilnog društva koje su potrebne za provedbu aktivnosti poboljšanja cjelokupne transparentnosti i otvoreneosti hrvatske javne uprave.
Prihvatljivi prijavitelji:
– pravne osobe
– neprofitne organizacija
– nevladina organizacija ili formalna mreža nevladinih organizacija iz slijedećeg pravnog statusa: udruga, poslovno udruženje, sindikat i zaklada koja je osnovana u državi članici Europske unije i državi članici Europskoga gospodarskog prostora, Hrvatskoj, bivšoj Jugoslavenskoj Republici Makedoniji, Turskoj, Albaniji, Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori, Srbiji, uključujući Kosovo te izravno odgovorna za pripremu i upravljanje projektom sa suprijaviteljem ili suprijaviteljima i povezanom osobom ili osobama, odnosno da ne nastupa kao posrednik.
Prihvatljive aktivnosti:
1. izgradnja kapaciteta
2. podizanje svijesti i edukacija
3. aktivnosti zagovaranja
4. izravna pomoć
5. kombinirane aktivnosti
Vrijednost zatraženih bespovratnih sredstava u sklopu ovog Poziva na dostavu projektnih prijedloga mora biti unutar slijedećeg raspona:
– najniži iznos: 50.000,00 eura
– najviši iznos: 250.000,00 eura
Zahtjevi za bespovratnim sredstvima dostavljeni u sklopu ovog Poziva na dostavu projektnih prijedloga moraju imati slijedeći raspon postotka ukupnih prihvatljivih troškova projekta:
– minimalan postotak: 50% ukupnih prihvatljivih troškova projekta
– maksimalan postotak: 90% ukupnih prihvatljivih troškova projekta
Izvor: https://webgate.ec.europa.eu/europeaid/online-services/index.cfm?ADSSChc…
ATTACHMENT | SIZE |
---|---|
![]() |
1018.59 KB |
Ministarstvo gospodarstva objavilo je Javni natječaj za Program potpora sektorima prerađivačke industrije za 2013. godinu. Predmet natječaja je dodjela financijskih sredstava u ukupnom iznosu od 120.000.000kuna. Sredstva su bespovratna i dodjeljuju se kao subvencija trgovačkim društvima sa sjedištem u Republici Hrvatskoj koja imaju 20 i više zaposlenih. Potpora je namijenjena sektorima prerađivačke industrije obuhvaćeni slijedećim odjeljcima prema statističkoj klasifikaciji djelatnosti RH iz 2007 ( NKD-a 2007):
3.1. Proizvodnja tekstila, odjeće, kože i srodnih proizvoda
C 13 Proizvodnja tekstila
C 14 Proizvodnja odjeće
C 15 Proizvodnja kože
3.2. Proizvodnja proizvoda od drva
C16 Prerada drva
C 31 Proizvodnja namještaja
3.3. Proizvodnja kemikalija i kemijskih proizvoda, farmaceutskih
proizvoda, gume i plastike i ostalih nemetalnih mineralnih proizvoda
C 20 Proizvodnja kemikalija i kemijskih proizvoda
C 21 Proizvodnja osnovnih farmaceutskih proizvoda i farmaceutskih pripravaka
C 22 Proizvodnja proizvoda od gume i plastike
C 23 Proizvodnja ostalih nemetalnih mineralnih proizvoda
3.4. Proizvodnja metala i metalnih proizvoda
C 24 Proizvodnja metala, osim skupine 24.1. Proizvodnja sirovog željeza, čelika i ferolegura i 24.2. Proizvodnja čeličnih cijevi i pribora
C 25 Proizvodnja gotovih metalnih proizvoda osim strojeva i opreme
3.5. Proizvodnja elektroničkih i električnih proizvoda i strojeva
C 26 Proizvodnja računala te elektroničkih i optičkih proizvoda
C 27 Proizvodnja električne opreme
C 28 Proizvodnja strojeva i uređaja
C 33 Popravak i instaliranje strojeva i opreme
3.6. Proizvodnja motornih vozila
C 29 Proizvodnja motornih vozila, prikolica i poluprikolica
C 30 Proizvodnja ostalih prijevoznih sredstava (Razredi: 30.11 i 30.12)
C 32 Ostala prerađivačka industrija
Korisnici državne potpore ne mogu biti:
a) Poduzetnici u teškoćama sukladno točki 9. do 11. Odluke o objavljivanju pravila o državnim potporama za sanaciju i restrukturiranje („Narodne novine“, broj 20/07)
b) poduzetnici u stečaju ili u postupku predstečajne nagodbe
c) poduzetnici u postupku likvidacije
d) poduzetnici koji imaju nepodmireni dug prema državnim institucijama osim ako isti nije reguliran s rješenjem Porezne uprave o obročnoj otplati uz dokaz o izvršavanju obveze po Rješenju
e) poduzetnici koji imaju nepodmirene obveze prema zaposlenicima
f) poduzetnici koji ne podmiruju obveze po kreditima dodijeljenim od bivšeg Fonda za razvoj i zapošljavanje. Iznimno, korisnici potpore mogu biti poduzetnici koji su sa Ministarstvom financija sklopili Ugovor o reguliranju duga po kreditu
g) poduzetnici od kojih je zatražen povrat potpore ili koji se nalaze u postupku povrata potpore
h) Poduzetnici, njihovi pravni slijednici ili njihova povezana ili ovisna društva, koji nisu do zaključenja natječaja za dodjelu potpora po ovom programu dostavili dokaze o namjenskom trošenju ranije dobivenih potpora sa obveznim iznosom vlastitog doprinosa
Ukupna sredstva za provedbu Operativnog programa i Javnog natječaja predviđena su u iznosu 120 milijuna kuna i to 90 milijuna kuna za provedbu Mjera 1. i 2. , a 30 milijuna kuna za provedbu mjera 3.- 8. Operativnog programa
Prihvatljive mjere ulaganje su:
1. Poticanje početnih ulaganja
2. Modernizacija tehnološkog procesa
3. Subvencioniranje obrtnih sredstava
4. Razvoj novog proizvoda (oblikovanje, razrada, prototip-proizvodnja)
5. Promocija novog proizvoda
6. Sufinanciranje postupka dodjele Znaka zaštite okoliša
7. Sufinanciranje troškova uvođenja EMAS sheme u proizvodnu organizaciju
8. Sufinanciranje izrade potrebite dokumentacije u postupku utvrđivanja objedinjenih uvjeta zaštite okoliša
Potpore se dodjeljuju za Projekte ili dio Projekata koji su nakon objave ovog Programa, a ostvariti će se najkasnije do kraja 2014. godine. Opravdani troškovi priznavati će se samo za buduća ulaganja na temelju priloženih kopija ponuda/računa nakon 1. travnja 2013. godine.
ATTACHMENT | SIZE |
---|---|
![]() |
38.96 KB |
![]() |
52.23 KB |
![]() |
52.14 KB |
![]() |
20.52 KB |
Više o objavljenom javnom pozivu pročitajte OVDJE.
MINT & HTZ – Javni poziv za podnošenje zahtjeva za dodjelu bespovratnih sredstava projektima temeljem Programa poticanja razvoja turizma na turistički nerazvijenim područjima u 2013. godini – otvoren do 6. 5. 2013. – dodatne informacije isključivo na adresu elektroničke pošte poticanje@mint.hr
Referenca:
2013/C 47/10
Datum objave:
19.02.2013.
Datum završetka natječaja:
25.06.2013.
Status:
Tip sredstava:
Bespovratna sredstva (darovnice)
Program:
Sektor:
Regija:
Budžet:
1.250.000 €
Kratak opis natječaja:
Rok za podnošenje elektronskih prijava Europskoj komisiji putem nadležnog nacionalnog tijela (Ministarstva zaštite okoliša i prirode, nacionalna kontakt točka: biserka.puc@mzoip.hr ) je 25. lipnja 2013., do 16 sati.
Sastoji se od tri glavne komponente:
1. Zaštita prirode i biološka raznolikost
2. Politika zaštite okoliša i upravljanja
3. Informativne i komunikacijske aktivnosti.
RH je otvorena mogućnost sudjelovanja u programu LIFE + potpisivanjem Ugovora o pristupanju RH Europskoj Uniji. Ulaskom u EU od 1. srpnja 2013. godine za RH se očekuju dostupna financijska sredstva u iznosu od 1,25 milijuna EUR-a, za razdoblje srpanj – prosinac 2013. godine, odnosno od ulaska RH u EU do kraja tog proračunskog razdoblja.
Mjere koje se mogu financirati:
● operativne djelatnosti nevladinih udruga koje djeluju prvenstveno na području zaštite i
unapređenja okoliša na europskoj razini i sudjeluju u razvoju i provedbi politike i
zakonodavstva Zajednice;
● razvoj i praćenje mreža, baza podataka i računalnih sustava koji su izravno povezani
s provedbom politike i zakonodavstva zaštite okoliša Zajednice;
● istraživanja, pomoć pri jačanju kapaciteta;
● monitoring, uključujući monitoring šuma;
● obuka, radionice i sastanci, uključujući obuku osoba koje sudjeluju u inicijativama
sprečavanja šumskih požara;
● razvijanje mreže kontakata i platformi najboljih postupaka;
● informacijsko i komunikacijsko djelovanje, uključujući kampanje podizanja svijesti;
● demonstriranje inovativnih pristupa politike, tehnologija, metoda i instrumenata;
● i posebno za komponentu priroda i biološka raznolikost:
– upravljanje lokacijama i vrstama te planiranje lokacija, uključujući unapređenje
ekološke usklađenosti mreže Natura 2000,
– monitoring stanja očuvanja (conservation status), uključujući uspostavu procedura
i struktura za monitoring;
– razvoj i provedba akcijskih planova za zaštitu vrsta i staništa;
– proširenje mreže Natura 2000 na morska područja;
– kupnja zemljišta, pod uvjetima navedenim u Uredbi.
U okviru programa LIFE+ može se financirati i oprema i to 50% od nabavne vrijednosti.
LIFE+ je centraliziran program kojim upravlja EK. To znači da EK objavljuje godišnji poziv na podnošenje prijedloga, na koji države članice dostavljaju EK, putem nadležnog nacionalnog tijela, prijedloge projekata. Jedinica za LIFE u Općoj upravi za okoliš (DG ENV) EK odgovorna je za evaluacijsku proceduru te predlaže LIFE+ Odboru (sastavljenom od predstavnika država članica) listu projekata za sufinanciranje prema kriterijima naznačenim u Vodiču za evaluaciju LIFE+ projektnih prijedloga (publicira se svake godine uz poziv na natječaj).
Korisnici projekata mogu biti javna i/ili privatna tijela, subjekti i institucije.
Dokumentacija na sljedećoj poveznici:
http://www.europski-fondovi.eu/content/natje-aj-za-prijavu-projekta-u-okviru-programa-life
Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost objavio je 10.04.2013. godine javne natječaje za dodjelu bespovratnih sredstava Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost. Fond dodjeljuje sredstva radi financiranja programa, projekata i drugih aktivnosti putem zajmova, subvencija, i donacija, sukladno specifičnostima pojedinog natječaja. Sredstva se dodjeljuju radi:
1. sufinanciranja projekata čistijeg transporta
2. sufinanciranja projekata organizacija civilnog društva (udruga) u području zaštite okoliša i prirode
3. sufinanciranja projekata energetske učinkovitosti u industriji
4. sufinanciranja projekata korištenja obnovljivih izvora energije
5. sufinanciranja projekata organizacija civilnog društva (udruga) u području energetske učinkovitosti i korištenja obnovljivih izvora energije
6. sufinanciranja projekata energetski učinkovite i ekološke javne rasvjete.
Ponude se dostavljaju u roku od 60 dana od objave natječaja u Narodnim novinama, dok je za natječaje: sufinanciranje projekata organizacija civilnog društva (udruga) u području zaštite okoliša i prirode te sufinanciranje projekata organizacija civilnog društva (udruga) u području energetske učinkovitosti i korištenja obnovljivih izvora energije rok za dostavu prijava do 10. lipnja 2013. godine.
Izvor: http://www.fzoeu.hr/hrv/index.asp?s=natjecajifzoeu
Razvojna agencija Zadarske županije u suradnji sa Ministarstvom poduzetništva i obrta organizira seminar „Zadružno poduzetništvo“ koji će se održati 29.-30. travnja 2013., s početkom u 09:00 sati, u prostorima Razvojne agencije Zadarske županije, Grgura Budislavića 99 (Poduzetnički inkubator Novi Bokanjac).
Predmet seminara je upoznavanje poduzetnika sa zadružnim načinom poslovanja, usporedba s ostalim oblicima udruživanja i iskustvima iz zemlje i svijeta.
Sastoji se od četiri funkcionalne cjeline:
Predavač je Zoran Starešina, dipl.ing.agr.oec. savjetnik u Hrvatskom poljoprivrednom zadružnom savezu, konzultant s višegodišnjim iskustvom u organizaciji posla, poslovnom povezivanju, naročito u domeni malog poduzetništva u poljoprivredi, prehrani i turizmu.
Prijava je moguća putem pristupnice za seminare koju možete dostaviti putem faxa – 023/492-881, te e-mailom – martina.knezevic@zadra.hr. Dodatne detalje možete pronaći na broj telefona 023/492-888.
Svi polaznici oslobođeni su kotizacije.
U okviru “Poduzetničkog impulsa – Programa poticanja poduzetništva i obrtništva” za 2013. godinu objavljen je javni poziv za sufinanciranje konzultantskih usluga na pilot projektu “POTICANJE ENERGETSKE UČINKOVITOSTI”.
Poziv je otvoren danom objave u dnevnim novinama i na mrežnim stranicama HAMAG INVEST-a te traje do 1. srpnja 2013.
Tekst Javnog poziva možete preuzeti ovdje.
Dokumentacija ovog Javnog poziva sastoji se od:
Popis konzultanata koji su već sudjelovali u pružanju usluga poslovnog savjetovanja bilo kroz Program EBRD BAS ili kroz HAMAG INVEST-ov projekt „Mreža konzultanata“, u dijelu koji se odnosi na područja energetske učinkovitosti, obnovljivih izvora energije i zaštite okoliša možete preuzeti ovdje.
Sve dodatne informacije možete dobiti na naše info-telefone: 01/488 1043 i 01/488 1015.
Korisne poveznice:
Popis pravnih osoba koje imaju suglasnost za obavljanje stručnih poslova zaštite okoliša dostupan je na mrežnim stranicama Ministarstva zaštite okoliša i prirode, www.mzoip.hr.
Registar osoba ovlaštenih za energetske preglede i energetsko certificiranje zgrada dostupan je na mrežnim stranicama Ministarstva graditeljstva i prostornog uređenja, www.mgipu.hr.
14. i 15. ožujka 2013. u regiji Veneto u Italiji održan je prvi sastanak Upravnog odbora projekta GuardEn, na kojemu su sudjelovali predstavnici Razvojne agencije Zadarske županije. Projekt se nalazi unutar okvira Programa transnacionalne suradnje South East Europe, i sufinanciran je od strane Europske unije.
Projekt trenutno provodi 11 partnerskih organizacija na području 8 zemalja- Hrvatskoj, Grčkoj, Italiji, Mađarskoj, Sloveniji, Rumunjskoj, Bugarskoj i Srbiji. Ukupna vrijednost projekta iznosi 2.125.000,00 milijuna EUR , od čega ZADRA za provedbu aktivnosti na području Zadarske županije raspolaže s proračunom od 70.000,00 EUR.
Glavni cilj projekta poboljšanje je zaštite okoliša kroz uspostavu GuardEn sustava (razvoj niza metodoloških alata koji će služiti kao pomoć poduzećima da se približe GuardEn statusu, usvajanje međunarodnih standarda kao što su ISO 14000 i EU Program ekološkog upravljanja i revizije-EMAS ), razvoj metodologije za racionalno strateško planiranje prevencije zagađenja na lokalnoj razini, razvoj lokalnih klastera za prevenciju onečišćenja tla i vode
Prvi sastanak Upravnog odbora okupio je 25 predstavnika ukupno 11 partnerskih organizacija koje osim Razvojne agencije Zadarske županije ZADRA-e čine vodeći partner Regija Peloponez, Američka farmerska škola u Solunu, Poslovni i inovacijski centar Atika, Savez industrija Sjeverne Grčke, Poljoprivredni fakultet Sveučilišta u Plovdivu, Bugarska Komora, Szent István Sveučilište -Institut za zaštitu okoliša i krajobraznog gospodarstva, Komora Potenze, Veneto Agricoltura – Regionalna agencija za poljoprivredu, šumarstvo i poljoprivredno-prehrambeni sektor, Regionalni zavod za obrazovanje i zadružne studije Veneto, Regionalna Agencija za prevenciju onečišćenja i zaštitu okoliša regije Veneto, Razvojni Institut prehrambenih bio-resursa, Slovenska Komora za poljoprivredu i šumarstvo, i Poljoprivredni fakultet Sveučilišta u Beogradu.
Domaćin prvog dana sastanka bila je Regionalna agencija za zaštitu okoliša ARPAV u svom uredu u Padovi. Tema sastanka bilo je praćenje trenutnih aktivnosti, pojašnjenje specifičnih partnerskih dužnosti i planiranje budućih aktivnosti partnerstva. Ishodi sastanka odnose se na definiranje konačne verzije internerske stranice projekta, precizno definiranje područja ciljnih regija koje će biti proučavanja u okviru istraživanja predviđenih projektom, kao što je, primjerice, provođenje Ankete o upravljanju okolišnim rizicima i Istraživanja o kapacitetu i stavovima poljoprivredno-prehrambenih tvrtki i drugih lokalnih sudionika u odnosu na zaštitu okoliša.
Na drugom danu sastanka, osim donošenja zaključaka u vezi s provedbom projekta, sudionici su imali priliku posjetiti održivu poljoprivrednu tvrtku, koja je jedan od primjera dobrih praksi regije Veneto. Demonstrativna pilot Farma Vallevechia leži duž jadranske primorske zone između ljetovališta Caorle i Bibione. Farma Vallevecchia identificirana je kao prostor posebne zaštite i kao područje od važnosti za zajednicu nalazi se unutar EU Natura 2000 ekološke mreže. U ovoj poljoprivrednoj tvrtci testirani su i eksperimentira se sa inovativnim, okolišno-prihvatljivim sistemima usjeva. Također, na farmi se potiče prijenos inovacija na ostala gospodarstva. Zbog jakog naturalističkog obilježja na teritoriju gdje se poljoprivredne aktivnosti provode, glavni cilj farme Vallevecchia je procijeniti kako napredna, održiva i profitabilna poljoprivreda može koegzistirati s visoko kvalificiranim i raznolikim okruženjem, kao što su ekološki zaštićena područja. Sljedeći sastanak Upravnog odbora prijekta GuardEn održati će se u rujnu 2013. godine u Sofiji, u Bugarskoj.
Razvojna agencija Zadarske županije u suradnji sa Ministarstvom poduzetništva i obrta organizira seminar „Upravljanje projektima“ koji će se održati 08.-09. travnja 2013., s početkom u 09:00 sati, u prostorima Razvojne agencije Zadarske županije, Grgura Budislavića 99. (Poduzetnički inkubator Novi Bokanjac).
Seminar je namijenjen malim i srednjim poduzetnicima Zadarske županije, a posebice svima koji stalno ili povremeno sudjeluju u projektima, bilo kao voditelji ili kao članovi tima, a koji žele steći, osvježiti ili sistematizirati svoje znanje o vođenju projekata, te postaviti solidne temelje za daljnje profesionalno usavršavanju na tom području.
Cilj ovog seminara je naučiti polaznike osnovama upravljanja projektima i to kroz slijedeće tematske jedinice: projekt i kako ga uspješno oblikovati, elementi projekta, SWOT analiza, planiranje vremenskog tijeka aktivnosti (gantogram), budžet projekta, logička matrica projekta, planiranje vremena za provedbu projekta, kako uspješno prezentirati projekt te provedba, kontrola i projektno izvješćivanje.
Predavač na seminaru biti će Dražen Sudinec, certificirani konzultant HAMAG INVEST-a i direktor tvrtke Intellectus PM d.o.o.
Rok prijave je četvrtak, 04. travnja 2013. Prijava je moguća putem pristupnice za seminare koju možete dostaviti putem faxa – 023/492-881, te e-mailom – martina.knezevic@zadra.hr . Dodatne detalje možete dobiti na broj telefona 023/492-880.
Svi polaznici oslobođeni su kotizacije.
Zbog velikog interesa, molimo vas da se prijavite čim prije, kako bi osigurali svoje mjesto na edukaciji.
Izrada & održavanje: Point Web Factory