

Prilagodba pristupačnosti
U sklopu IV. komponente IPA programa, pod prioritetom 2, mjera 2.1, operacija 2.1.7, objavljen je natječaj za dodjelu bespovratnih sredstava (grant shema) ‘Poboljšanje pristupa tržištu rada osobama s invaliditetom’.
Natječaj je otvoren do 16. rujna 2013. godine. U sklopu ovog natječaja održat će se informativne radionice za potencijalne prijavitelje. Datumi i mjesta održavanja informativnih radionica bit će naknadno objavljeni.
Više informacija: http://www.hzz.hr/dfc/default.aspx?id=523
Glavna ideja može se sažeti kao inovacija malih i srednjih poduzeća kroz Eko Smart-stambeno zbrinjavanje starijih osoba.
CEI-ova uloga u projektu je podizanje svijesti o ovoj temi u 18 SEI članica diljem srednje i istočne Europe, kako bi se mogle pružiti konkretne mogućnosti za njihov razvoj i “zeleni” rast u novim tržišnim segmentima. Budući da su posrednička tijela poput regionalnih razvojnih agencija važna ciljna skupina za širenje informacija o ovom projektu, informaciju prosljeđujemo svim zainteresiranima, odnosno potencijalnim krajnjim korisnicima.
Iz praktičnih razloga, objavu Vam dostavljamo u privitku Wider press release by CEI – post-KOM 1
Potpisivanjem ugovora s deset poduzetničkih potpornih institucija krenula je druga faza projekta „e-Poslovanje – Poboljšanje poslovne konkurentnosti putem elektroničkog poslovanja”. Projekt se financira sredstvima iz fondova Europske unije (IPA IIIc) čiji je cilj educirati poduzetnike kako uz pomoć e-poslovanja pojačati konkurentnost, a time i profitabilnost poslovanja.
Na svečanosti potpisivanja ugovora bili su ministar poduzetništva i obrta Gordan Maras, predstavnici Delegacije Europske unije u Hrvatskoj, predstavnici deset poduzetničkih potpornih institucija i voditelj projekta e-Poslovanje Leszek Jakubowski. U prvoj fazi projekta iz fondova EU povučeno je 10 milijuna kuna uz pomoć kojih je nabavljena informatička oprema i organizirane brojne radionice na kojima su eksperti educirali poduzetnike.
U drugoj fazi projekta je temeljem natječaja odabrano 10 novih poduzetničkih potpornih institucija koje će u sklopu projekta osim dodatnih znanja i vještina dobiti i informatičku opremu u ukupnoj vrijednosti od 500.000 eura koja će pripomoći razvoju e-poslovanja u njihovim sredinama. Očekuje se kako će ukupna vrijednost ove faze također iznositi oko 10 milijuna kuna.
„Ministarstvo će nastaviti s pružanjem podrške razvoja e-poslovanja u Hrvatskoj što će izravno utjecati na smanjenje troškova i povećanje efikasnosti tvrtki“, rekao je ministar Gordan Maras.
Koliko je e-poslovanje važno za poslovanje tvrtki, najbolje govori podatak Europske komisije kako je od 1995. do danas produktivnost tvrtki u Europi porasla 50 posto zahvaljujući rastu ICT sektora.
„Moć interneta je velika i mi kao potrošači smo tek dirnuli vrh ledene sante. Uvjeren sam kako će ovaj projekt pomoći hrvatskim poduzetnicima da postanu konkurentniji i efikasniji na europskom tržištu“, kazao je voditelj projekta e-Poslovanje Leszek Jakubowski.
Glavni partner projekta je Ministarstvo poduzetništva i obrta RH. Projekt je financiran sredstvima Europske unije u sklopu programa IPA IIIC Regionalna konkurentnost i Vlade RH, traje 22 mjeseca od siječnja 2013 do studenog 2014. godine. Projekt provodi tvrtka ECORYS Polska u konzorciju s ECORYS Nederland, Coris Educom i Eurecnom.
Nakon uspješno završene prve faze projekta Poboljšanje poslovne konkurentnosti putem elektroničkog poslovanja (e-Poslovanje), započinje II. faza projekta s ciljem daljnjeg poboljšanja konkurentnosti malih i srednjih poduzeća kroz povećanje razine svijesti o prednostima upotrebe elektroničkog poslovanja i trgovanja. Naime, u Europskoj uniji u prosjeku čak 43% građana trguje preko interneta, a u Hrvatskoj samo 17%.
Temeljem natječaja odabrano je deset novih poduzetničkih potpornih institucija koje će u sklopu projekta osim dodatnih znanja i vještina dobiti i informatičku opremu u ukupnoj vrijednosti od 500.000 eura koja će pripomoći razvoju e-poslovanja u njihovim sredinama.
Svečano predstavljanje II. faze projekta e-Poslovanje održat će u srijedu, 19. lipnja 2013., s početkom u 10.30 sati u Informacijskom centru Europske unije u Zagrebu, Trg žrtava fašizma 6.
Na predstavljanju će sudjelovati:
Neposredno uoči svečanog potpisivanja ugovora s odabranim poduzetničkim potpornim institucijama predstavnici dvije institucije iz prve faze projekta predstavit će svoja trogodišnje iskustva.
Glavni partner projekta je Ministarstvo poduzetništva i obrta RH. Projekt je financiran sredstvima Europske unije u sklopu programa IPA IIIC Regionalna konkurentnost i Vlade RH, traje 22 mjeseca od siječnja 2013 do studenog 2014. godine. Projekt provodi tvrtka ECORYS Polska u konzorciju s ECORYS Nederland, Coris Educom i Eurecnom.
Temeljem Strategija razvoja hrvatskog turizma do 2020. godine, Strategije Vladinih programa za razdoblje 2013.-2015., Državnog proračuna Republike Hrvatske za 2013. godinu i projekcije za 2014. i 2015. godinu („Narodne novine“, broj 139/12.), i Zakona o izvršavanju Državnog proračuna Republike Hrvatske za 2013. godinu („Narodne novine“ broj 139/2012.) Ministarstvo turizma, Ministarstvo poduzetništva i obrta (u nastavku Ministarstva) i Hrvatska agencija za malo gospodarstvo i investicije (u nastavku HAMAG INVEST) provode program unapređenja ponude turističkog sektora u 2013. godini „1000 BAZENA za hrvatski turizam“.
Ovom prilikom Vas pozivamo na završnu konferenciju projekata “ITHREU – Italija i Hrvatska: partnerstvo za Europu” te “ACOST – Koordiniranje aktivnosti za razvoj turizma”, programa prekogranične suradnje Republika Hrvatska – Italija, koji se financiraju sredstvima talijanskog Ministarstva gospodarskog razvoja (zakon 84/2001). Cilj provedbe ovih projekata je unaprijediti suradnju dviju država – Italije i Republike Hrvatske, sa posebnim naglaskom na suradnju sa županijama Jadranske Hrvatske.
Tema konferencije su mogućnosti financiranja u sljedećem financijskom razdoblju, s naglaskom na prekograničnu suradnju. Osobitu pozornost obratiti ćemo na 6 sektora koji su bili relevantni za provedbu projekta ITHREU i ACOST:
– istraživanje i razvoj
– turizam
– prirodna i kulturna baština
– sustavi održive pokretljivosti
– energetske uštede i obnovljivi izvori energije te
– socijalna skrb i zdravstvo
Ciljevi izlaganja su sljedeći:
– Spoznati način kako funkcionira sustav EU fondova u Hrvatskoj, o tome kako će funkcionirati sustav EU projekata u strukturnim fondovima u uvjetima članstva u EU (pregled nove regulative za SF)
– Najnovije preporuke EK za financiranje hrvatskih projekata i novosti u novoj regionalnoj podjeli
– Način prijave projekata
– Osvrt na projekte prekogranične suradnje
Završna konferencija održati će se 17. lipnja 2013. s početkom u 9:00 sati u prostorijama Razvojne agencije Zadarske županije d.o.o. ZADRA-e, na adresi Grgura Budislavića 99, Zadar.
U prilogu Vam dostavljamo dnevni red konferencije i biografiju predavača , direktorice tvrtke Projekt jednako razvoj d.o.o. iz Zagreba, gospođe Ane Fresl.
Radujemo se Vašem dolasku.
S poštovanjem,
Voditelj projekta
Josip Matassi
Dnevni red – završna konferencija ITHREU i ACOST
Danas je u prostorijama Razvojne agencije Zadarske županije ZADRA-e održana promotivna konferencija projekta TALKING BOOKS – improving accessibility of public library services for blind and visually impaired persons, sufinanciranog iz IPA II instrumenta pretpristupne pomoći EU, u sklopu Programa prekogranične suradnje Hrvatska- Bosna i Hercegovina 2007-2013. Na konferenciji je prisustvovalo ukupno 27 sudionika- predstavnika partnerskih institucija i medija.
U konkurenciji projektnih prijedloga prijavljenih na 2. poziv za prikupljanje projektnih prijedloga za dodjelu bespovratnih sredstava unutar IPA CBC CRO-BIH 2007.-2013., projekt “Talking Books – improving accessibility of public library services for blind and visually impaired persons” odabran je za sufinanciranje. Projekt Talking Books u skladu je s programskim prioritetom 2 : Poboljšanje kvalitete života i socijalne kohezije, i mjerom 2.2: Poboljšanje dostupnosti svih usluga u lokalnoj zajednici u pograničnom području. Opći cilj projekta je doprinijeti poboljšanju kvalitete života i socijalne kohezije u Zadarskoj županiji i Banjalučkoj regiji, omogućujući slijepim i slabovidnim osobama pristup obrazovanju.
Glavne aktivnosti su upravljanje projektima, poboljšanje pristupačnosti usluga utemeljenih u zajednici kroz provedbu nove opreme i nabavke bibliovozila, jačanje ljudskih kapaciteta zaposlenika i slijepih i slabovidnih osoba, razmjena iskustava između institucija i razvoj audio knjiga, i promocija.
Dana 20. ožujka 2013. godine potpisana su dva Ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava, ukupne vrijednosti 99.889,47 EUR, jedan za aktivnosti na području Republike Hrvatske, drugi za aktivnosti na području Bosne i Hercegovine. Provedba samog projekta započela je 21. ožujka 2013. godine, odnosno prvi dan nakon potpisivanja Ugovora. Znanstvena knjižnica Zadar, kao funkcionalni vodeći partner i Gradska organizacija slijepih Banja Luka krenule su odmah s provedbom ovog hvalevrijednog projekta koji se odnosi na uključivanje slijepih i slabovidnih osoba u aktivnosti svakodnevnog života.
Ugovor o dodjeli bespovratnih sredstava za provedbu aktivnosti na području Republike Hrvatske, Zadarske županije i svih gradova i općina unutar županije, vrijedan je 49.955,17 EUR, bit će proveden od strane Znanstvene knjižnice Zadar u suradnji s partnerskom institucijom Razvojnom agencijom Zadarske županije. Aktivnosti na području Bosne i Hercegovine, ukupne vrijednosti 49.934,30 EUR provodit će nositelj projekta za područje Gradska organizacija slijepih Banja Luka, u suradnji s partnerskim institucijama Gradskom razvojnom agencijom Banja Luka i Savezom slijepih Republike Srpske.
Znanstvena knjižnica Zadar će svih 12 mjeseci koordinirati projektom uz potporu svojih stručno educiranih suradnika.
Donosimo Vam pregled natječaja koji su otvoreni i završavaju u kratkom razdoblju. Riječ je o natječajima u kojima se dodjeljuju bespovratna sredstva (grantovi), a odnose se na Republiku Hrvatsku, regiju i zemlje Europske unije.
Naziv natječaja: FP7 – Suradnja – Artemis 2013
Naziv natječaja: Televizijsko prikazivanje
Naziv natječaja: i2i Audiovisual
Naziv natječaja: CIP – EIP Održiva industrija za niske emisije ugljika – SILC I – 2013
Naziv natječaja: Izgradnja poslovne infrastrukture
Traje do: 25.06.2013.
Link: http://europski-fondovi.eu/content/natje-aj-za-prijavu-projekta-u-okviru-programa-life
Cilj natječaja je:
– postići održivost organizacija civilnoga društva u zagovaračkim aktivnostima u njihovoj ulozi promotora zapošljavanja, društvene uključenosti i poboljšanja kvalitete življenja građana u Republici Hrvatskoj, s posebnim naglaskom na ranjive društvene skupine.
Specifični ciljevi:
1. ojačati kapactite zagovaračkih OCD-a za zagovaranje politika usmjerenih na promicanje zapošljivosti, društvene uključenosti i poboljšanja kvalitete života svih hrvatskih građana, s posebnim naglaskom na ranjivim društvenim skupinama;
2. promicati zapošljivost, društvenu uključenost i poboljšanje kvalitete života ranjivih društvenih skupina;
3. promicati partnerstva u provedbi programa u području zagovaranja i motivacije za društveno isključene skupine.
Prioriteti:
– izgradnja kapaciteta OCD-a za zagovaranje politika usmjerenih na promicanje zapošljivosti, društvene uključenosti i poboljšanja kvalitete života te za osnaživanje ranjivih društvenih skupina;
– osnaživanje ranjivih društvenih skupina i zagovaranje njihovih prava na zapošljavanje i društvenu uključenost;
– povećanje prepoznatljivosti OCD-a i jačanje njihovog političkog utjecaja na donositelje odluka.
Prihvatljivi prijavitelji su:
– pravne osobe
– neprofitne organizacije
– organizacije civilnoga društva ili službene mreže organizacija civilnoga društva sa sljedećim pravnim statusom: udruga, poslovna udruga, sindikat, zaklada, pravna osoba vjerske zajednice, socijalna zadruga koje su:
– osnovane u državi članici Europske unije i državi članici Europskoga gospodarskog prostora, Hrvatskoj, bivšoj Jugoslavenskoj Republici Makedoniji, Turskoj, Albaniji, Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori, Srbiji, uključujući Kosovo
– izravno odgovorne za pripremu i upravljanje projektom sa suprijaviteljem ili suprijaviteljima i povezanom osobom ili osobama, odnosno da ne nastupaju kao posrednik
Prihvatljive aktivnosti:
– izravno zagovaranje za ranjive društvene skupine i zajedno s njima te zagovaranje koje provode ranjive društvene skupine
– poticanje sudjelovanja civilnoga društva i aktivnog uključivanja građana u procese savjetovanja povezane s javnim politikama (osobito politike zapošljavanja i društvene uključenosti)
– aktivnosti mobiliziranja javnosti i podizanja svijesti, usmjerene na građane općenito, na određene društvene skupine ili lokalne zajednice (kao što su informativne i edukativne kampanje, kreativna uporaba medijskih kanala, javni skupovi, izložbe, interaktivne radionice, forumi za diskusiju itd.)
– stvaranje specijaliziranih internetskih portala fokusiranih na određene probleme, koji će omogućavati doprinose građana, pristup informacijama i javne debate relevantne za zapošljavanje i društvenu uključenost ranjivih društvenih skupina i transparentnije i odgovornije pružanje javnih usluga
– uspostavljanje sustava infromacijske i komunikacijske tehnologije te korištenje platformi društvenih medija za uspješno zagovaranje i nadziranje javnih politika
– razvoj novih i ojačavanje postojećih mreža OCD-a (za dijeljenje informacija), koalicija (okupljnih oko pojedinačnih pitanja ili kampanja) i saveza (dugoročnija strateška partnerstva)
– projekti praćenja politika i analize provedbe relevantnih zakona, politika i programa, usporedna analiza nacionalnih okvira politika i provedbenih struktura, izrada statistika u području zaposlenosti i društvene uključenosti, prepoznavanje najboljih praksi iz država članica EU-a koje su relevantne za Hrvatsku te poduzimanje zagovaračkih inicijativa na temelju rezultata takvih analiza (uključujući zakonodavne analize, aktivnosti lobiranja i javne kampanje)
– razvoj učinkoviih i održivih aktivnosti obrazovanja i izobrazbe povezanih s politikama zapošljavanja i društvene uključenosti;
– interno mentorstvo i izobrazba za korištenje raznih alata zagovaranja politika.
Vrijednost zatraženih bespovratnih sredstava u sklopu ovog Poziva na dostavu projektnih prijedloga mora biti unutar sljedećeg raspona:
• najniži iznos: 50.000,00 eura
• najviši iznos: 100.000,00 eura
Svi zahtjevi za bespovratnim sredstvima dostavljeni u sklopu ovog Poziva na dostavu projektnih prijedloga moraju imati sljedeći raspon postotka ukupnih prihvatljivih troškova projekta:
• najniži postotak: 50 % ukupnih prihvatljivih troškova projekta
• najviši postotak: 85 % ukupnih prihvatljivih troškova projekta
Izvor: http://zaklada.civilnodrustvo.hr/category/106/subcategory/328
ATTACHMENT | SIZE |
---|---|
![]() |
863.72 KB |
Izrada & održavanje: Point Web Factory