Prilagodba pristupačnosti

Image

Regionalni koordinator razvoja

Zadarske županije

Poziv na skup: Mogućnosti suradnje između talijanskih i hrvatskih tvrtki na području inovacija u sektoru ekološke akvakulture

Ured u Zagrebu Talijanskog instituta za vanjsku trgovinu – Agencije za promidžbu u inozemstvu i internacionalizaciju talijanskih tvrtki, ustanova talijanske Vlade u Republici Hrvatskoj, već dugi niz godina kontinuirano radi na promicanju gospodarske suradnje između talijanskih i hrvatskih gospodarstvenih subjekata iz raznih područja djelatnosti.

15. listopada u Zagrebu (Trg Bana Jelačića/Gajeva, Hotel Dubrovnik) organiziraju stručni skup o mogućoj suradnji hrvatskih i talijanskih tvrtki te institucija na području inovacija u sektoru održivog i ekološkog uzgoja ribe (akvakultura). Cilj skupa je okupiti hrvatske uzgajivače ribe te im predstaviti talijanska iskustva iz područja ekološkog uzgoja ribe s posebnim naglaskom na moguće inovacije u sektoru.

S tim u svezi predviđena su slijedeća izlaganja dvojice priznatih talijanskih stručnjaka:

  • Ekološka akvakultura s naglaskom na prehranu riba i prevenciju bolestimoguće inovacije u sektoru

 Dr. Giuseppe Lembo – predsjednik Coispa Tecnologia & Ricerca iz Barija. Koordinator velikog broja nacionalnih i međunarodnih  programa istraživanja, iz područja ribarstva i akvakulture. Autor je više od 50 znanstvenih publikacija. Trenutno presjeda Odborom stalnih eksperata za područje ekološke poljoprivrede pri Europskoj komisiji

  • Prerada i trženje proizvoda iz akvakulture na tržištu EU, s posebnim osvrtom na pakiranje prema načelima održivosti

Dr. Pier Antonio Salvador – predsjednik Talijanskog udruženja uzgajivača riba (Associazione Piscicoltori Italiani), predstavnik Udruženja pri Savezu europskih proizvođača u akvakulturi (Federation of European Acquaculture Producers – FEAP), te predsjednik Komisije za zdravstveno stanje riba pri FEAP-u.

Sudjelovat će i predstavnici Uprave za ribarstvo pri Ministarstvu poljoprivrede RH, koji će obraditi slijedeće teme:

  • Hrvatsko tržište akvakulture: sadašnje stanje, uskladba sa standardima EU te potencijal razvoja
  • Mogućnosti korištenja fondova EU u akvakulturi

U nastavku radnoga dijela skupa, predstavit će se i Udruženje ribarstva i prerade ribe pri Hrvatskoj gospodarskoj komori te predstaviti stanje u hrvatskoj akvakulturi.

Na inicijativi će sudjelovati i određeni broj talijanskih tvrtki i institucija (u prilogu dostavljamo popis onih koji su do sada potvrdili sudjelovanje). Talijanski gospodarstvenici zainteresirani su za kontakt i suradnju, te bi svoj proizvodni program i/ili usluge željeli predstaviti hrvatskim gospodarstvenicima te direktno razgovarati s potencijalno zainteresiranim partnerima te su stoga u poslijepodnevnim satima predviđeni individualni susreti/razgovori između talijanskih i potencijalno zainteresiranih hrvatskih tvrtki prema unaprijed definiranoj satnici.

Izlaganja će se odvijati uz simultano prevođenje, a za sve je individualne razgovore također osigurano prevođenje (prevoditelj će biti za stolom).

Ukoliko smatrate zanimljivom mogućnost sudjelovanja na skupu i/ili bilateralnim razgovorima molimo Vas da što hitnije dostavite ispunjenu prijavnicu (fax. 01.4830740, e-mail zagabria@ice.it), kako bi  pravovremeno dogovorili i organizirali raspored sastanaka.

 

PRIJAVNICA 

PROFILI TALIJANSKIH TVRTKI I INSTITUCIJA 

PROGRAM  

Pregled natječaja koji završavaju u listopadu 2013

Donosimo Vam pregled natječaja koji su trenutačno otvoreni i obuhvaćaju bespovratna sredstva, izvođenje radova, pružanje usluge ili nabavu robe. Natječaji se odnose na Republiku Hrvatsku, zemlje Europske unije i regiju.
Naziv natječaja: Izgradnja centra za obuku vodiča i dresuru službenih pasa u Zagrebu 
Datum završetka: 04.10.2013.
Naziv natječaja: Podrška za izradu strategije reforme za ekonomičnije sustave socijalne zaštite
Datum završetka: 07.10.2013.
Naziv natječaja: ISEC – Financijski i gospodarski kriminal 
Datum završetka: 07.10.2013.
Naziv natječaja: Izrada studije o investicijskim potporama u okviru politike ruralnog razvoja (RDP) 
Datum završetka: 07.10.2013.
Naziv natječaja: Europska referentna metodologija i smjernice za procjenu rizika u radioterapiji te prijava i analiza nuspojava
Datum završetka: 07.10.2013.
Naziv natječaja: Izrada studije o potpori ex-post evaluacije ICT istraživanja u sklopu programa FP7 
Datum završetka: 07.10.2013.
Naziv natječaja: ISEC – Rješavanje problema ilegalnog korištenja interneta
Datum završetka: 07.10.2013.
Naziv natječaja: Rekonstrukcija nerazvrstanih cesta u Općini Sveta Nedelja u Istarskoj županiji
Datum završetka: 07.10.2013.
Naziv natječaja: ISEC – Kemijski, biološki, radiološki i nuklearni materijali
Datum završetka: 09.10.2013.
Naziv natječaja: Tehnička pomoć za promicanje održive urbane mobilnosti u trećim zemljama
Datum završetka: 14.10.2013.
Naziv natječaja: Izrada studije o planovima za europski urbani prijevoz do 2030. godine 
Datum završetka: 14.10.2013.
 
Naziv natječaja: Nabava informatičke opreme za sudove u Bosni i Hercegovini 
Datum završetka: 14.10.2013.
Naziv natječaja: Standardizacija lokalnih sustava proširenja za Galileo 
Datum završetka: 14.10.2013.
Naziv natječaja: Okvirni ugovor o pružanju usluga za reviziju sigurnosti informacijskih sustava agencija za plaćanje u državama članicama EU, zemljama kandidatima i potencijalnim kandidatima 
Datum završetka:14.10.2013.
Naziv natječaja: Pročišćavanje otpadnih voda Grada Ozlja
Datum završetka: 14.10.2013.
 
Naziv natječaja: Izgradnja zapadne zaobilaznice u Gradu Kutjevo 
Datum završetka: 14.10.2013.
Naziv natječaja: IPA III c – Nabava opreme za Inkubacijski centar za bioznanosti i komercijalizaciju tehnologije – BIOCentar 
Datum završetka: 14.10.2013.
Naziv natječaja: Dostava potrebne informatičke opreme i uspostavljanje informatičke infrastrukture za Integrirani sustav zemljišne administracije (ISZA) 
Datum završetka: 14.10.2013.
Naziv natječaja: Pilot projekt – Stvaranje mreže kontakata i dijaloga između ciljanih općina i lokalnih vlasti o iskustvima i najboljim praksama u raseljavanja i integracije izbjeglica 
Datum završetka: 15.10.2013.
Naziv natječaja: LIFE+: Poziv udrugama za financiranje projekata zaštite okoliša 
Datum završetka: 15.10.2013.
Naziv natječaja: Usluge u području opće medicine 
Datum završetka: 15.10.2013.
Naziv natječaja: Europski centar za tisak i slobodu medija 
Datum završetka: 15.10.2013.
Naziv natječaja: Izgradnja kapaciteta za maloljetnike i druge ranjive skupine ilegalnih imigranata u Prihvatilištu za strance – Ježevo 
Datum završetka: 15.10.2013.
Naziv natječaja: Nabava opreme za integrirano upravljanje granicom – 2. pokretanje postupka
Datum završetka: 15.10.2013.
Naziv natječaja: FP7 – Nagrade za žene inovatorice 
Datum završetka: 15.10.2013.
Naziv natječaja: KA1 javna politika – KA1 Studijski posjeti za stručnjake i donositelje odluka u obrazovanju i strukovnom osposobljavanju 
Datum završetka: 15.10.2013.
Naziv natječaja: Transverzalni program – studijski posjeti 
Datum završetka: 15.10.2013.
Naziv natječaja: Poboljšanje pristupa tržištu rada osobama s invaliditetom
Datum završetka: 16.10.2013.
Naziv natječaja: Nabava opreme za RIS i glasovni VHF sustav na rijeci Savi
Datum završetka: 16.10.2013.
Naziv natječaja: Javni poziv Ministarstva turizma – “Turistički projekti za Strukturne fondove”
Datum završetka: 17.10.2013.
Naziv natječaja: Dizajn, implementacija, promocija i marketing dostupnih turističkih itinerara
Datum završetka: 17.10.2013.
Naziv natječaja: Izrada studije o minimalnim sankcijama u zemljama članicama Europske unije
Datum završetka: 17.10.2013.
Naziv natječaja: IPARD – Mjera 202 – Priprema i provedba lokalnih strategija ruralnog razvoja
Datum završetka: 18.10.2013.
Naziv natječaja: Javni poziv za dostavu prijedloga MARE/2013/09 – Čuvari mora 
Datum završetka: 18.10.2013.
Naziv natječaja: Povezanost zajednice: Budućnost interneta – ljudi koji rade za ljude 
Datum završetka: 19.10.2013.
Naziv natječaja: Potpora razvoju argumentacije u području klimatske diplomacije EU-a 
Datum završetka: 21.10.2013.
Naziv natječaja: Nabava turističkog vlaka za Park prirode Kopački rit 
Datum završetka: 21.10.2013.
Naziv natječaja: Izgradnja kanalizacijskog sustava i uređaja za pročišćavanje otpadnih voda u naselju Vranja u Općini Lupoglav 
Datum završetka: 21.10.2013.
 
Naziv natječaja: Izgradnja ceste Jagodnjak-Zornice u Općini Jagodnjak 
Datum završetka: 22.10.2013.
Naziv natječaja: Izgradnja kanalizacijske mreže u Općini Jalžabet 
Datum završetka: 22.10.2013.
Naziv natječaja: Izrada studije o promjenama u pedagogiji: novi načini učenja i podučavanja i te njihove implikacije na politike visokog obrazovanja 
Datum završetka: 22.10.2013.
Naziv natječaja: Clean sky – istraživanje i tehnološki razvoj
Datum završetka: 22.10.2013.
Naziv natječaja: Tehničke usluge koje zahtijevaju prijenos i prijem video i zvučnog signala
Datum završetka: 24.10.2013.
Naziv natječaja: Mapiranje i provjera performansi obrazovanja i osposobljavanja u turizmu
Datum završetka: 24.10.2013.
Naziv natječaja: Jačanje socijalne inkluzije 
Datum završetka: 24.10.2013.
Naziv natječaja: Nabava opreme za nadogradnju sustava za (van)mrežno praćenje radioaktivnosti u okoliš u Hrvatskoj u redovnim i izvanrednim situacijama 
Datum završetka: 28.10.2013.
Naziv natječaja: Izrada studije o procjeni utjecaja mogućih provedbenih mjera prema Okvirnoj direktivi o ekološkom dizajnu za proizvode koji koriste energiju i i Okvirnoj direktivi o iskazivanju potrošnje energije kućanskih aparata 
Datum završetka: 28.10.2013.
Naziv natječaja: Izrada studije o prebacivanju privatnog financiranja prema klimatski prihvatljivim ulaganjima 
Datum završetka: 28.10.2013.
Naziv natječaja: Rekonstrukcija nerazvrstanih cesta u Općini Oprtalj u Istarskoj županiji 
Datum završetka: 28.10.2013.
Naziv natječaja: Obnova spojne ceste od zapadne obilaznice u Osijeku do kanala Barbara u Dardi 
Datum završetka: 28.10.2013.
Naziv natječaja: Izgradnja spojne ceste od državne ceste D116 do naselja Zaglava u Općini Sućuraj 
Datum završetka: 28.10.2013.
Naziv natječaja: Pružanje tehničke pomoći za tri visoko razmjerna projekta energetske učinkovitosti na Zapadnom Balkanu, Bosni i Hercegovini, Konjicu, Fojnici i Brčkom 
Datum završetka: 30.10.2013.
Naziv natječaja: Daphne III 
Datum završetka: 30.10.2013.
Naziv natječaja: Implementacija novog zakonodavnog okvira – zajedničke provedbene akcije za tijela za nadzor tržišta i carine 
Datum završetka: 30.10.2013.
Naziv natječaja: Pomoćne usluge u organizaciji nagrade za europskog web poduzetnika “EuroPioneers” za 2014. i 2015. godinu 
Datum završetka: 31.10.2013.
Naziv natječaja: ISEC – Trgovanje ljudima 
Datum završetka: 31.10.2013.

Turistički projekti za Strukturne fondove

MINISTARSTVO TURIZMA

objavljuje

JAVNI POZIV

za kandidiranje projekata temeljem

Programa dodijele bespovratnih sredstava u 2013. godini

turističkim projektima prihvatljivim za financiranje iz Strukturnih fondova EU

„TURISTIČKI PROJEKTI ZA STRUKTURNE FONDOVE“ 

  1. Predmet ovog javnog poziva je dodjela bespovratnih novčanih sredstava Ministarstva turizma za sufinanciranje projekata jačanja konkurentnosti hrvatskog turizma kroz pripremu i izradu dokumentacije za projekte razvoja i unapređenja ukupne ponude turističkih destinacija, a koji će se kandidirati za sufinanciranje iz Strukturnih fondova EU.
  2. Prijavitelji po ovom javnom pozivu mogu biti isključivo subjekti javnog sektora i to: općine, gradovi i županije. U suradnji s prijaviteljima u projekt je poželjno uključiti i partnere iz javnog, privatnog, civilnog i znanstvenog sektora, ovisno o naravi projekta.
  3. Sredstva će se odobravati prihvatljivim javnim turističkim projektima za jačanje konkurentnosti ponude destinacije isključivo za izradu projektne dokumentacije koja investicijskom projektu nedostaje, a neophodna je za kandidiranje projekta za korištenje sredstava iz Strukturnih fondova Europske unije, kao što je:

–          studija predizvedivosti, izvedivosti i analiza troškova i koristi neophodne za prijavu projekta

–          tehnička projektna dokumentacija (idejni, glavni, izvedbeni projekt)

–          aktivnosti vezane za rješenje o uvjetima građenja ili lokacijsku i građevinsku dozvolu

–          aktivnosti vezane za procjenu utjecaja zahvata na okoliš i ocjenu prihvatljivosti zahvata za ekološku mrežu (po potrebi i važećim               propisima)

–          elaborati, analize (situacijske, ekonomske, tržišne), dozvole i sl.

–          i druga potrebna dokumentacija za kandidiranje projekta za korištenje sredstava iz Strukturnih fondova Europske unije.

4.  Javni poziv otvoren je danom objave na mrežnim stranicama Ministarstva turizma i traje do 17. listopada 2013. godine.

   5. Prijave se dostavljaju na adresu:

 

* Puni naziv

 i adresa prijavitelja                                       

MINISTARSTVO TURIZMA RH

                                                                                                „Prijava na javni poziv –

 „TURISTIČKI PROJEKTI ZA

STRUKTURNE FONDOVE – ne otvaraj„

Prisavlje 14

10 000 ZAGREB

* Ukoliko vanjska omotnica ne sadrži puni naziv i adresu prijavitelja, prijava će se smatrati nevažećom

 

 

 

 

 6. Cjeloviti tekst Programa s detaljnim uputama, kao i obrazac zahtjeva JTI_EU/13 sastavni su dio ovog Javnog poziva i nalaze se na mrežnim stranicama Ministarstva turizma (www.mint.hr).

Kandidiranje projekata za dodjelu bespovratnih sredstava temeljem programa Fond za razvoj turizma u 2013. godini

REPUBLIKA HRVATSKA

MINISTARSTVO TURIZMA

objavljuje

J A V N I   P O Z I V  

Za kandidiranje projekata za dodjelu bespovratnih sredstava temeljem programa

Fond za razvoj turizma u 2013. godini

 

  1. Predmet Javnog poziva je dodjela sredstava iz Fonda za razvoj turizama – razvoj turističke infrastrukture i očuvanje turističke resursne osnove.

 

  1. Iz sredstava Fonda za razvoj turizma (u daljnjem tekstu Fond) financirat će se sljedeća područja:

 

Poticanje razvoja javne infrastrukture

Očuvanje turističke resursne osnove – turističkih atrakcija

 

  1. Za dodjelu bespovratnih sredstava Fonda prijaviti se mogu kao predlagatelji projekta:

Pravne osobe (Jedinice lokalne i područne/regionalne samouprave, trgovačka društva u njihovom ili državnom vlasništvu, turističke zajednice, javne ustanove nacionalnih parkova i parkova prirode).

 

  1. Ministarstvo zadržava pravo od predlagatelja projekta zatražiti na uvid dodatna pojašnjenja i dodatnu dokumentaciju.

 

  1. Prijave se dostavljaju na adresu:

 

Naziv i adresa prijavitelja

 

MINISTARSTVO TURIZMA RH

„Prijava na javni poziv – FOND ZA RAZVOJ TURIZMA – ne otvaraj„

Prisavlje 14

10 000 ZAGREB

 

 

 

  1. Nepotpuni zahtjevi i zahtjevi zaprimljeni izvan roka neće se uzimati u obzir. Subjekti koji u prethodne tri godine nisu izvršili ugovorne obveze prema Ministarstvu, odnosno koji su nenamjenski trošili prethodno dodijeljena bespovratna sredstva, ne mogu se prijaviti u tekućoj godini.
  1. 7.       Cjeloviti tekst Programa, obrazac Zahtjeva – FT/13  sastavni su dio ovog Javnog poziva i nalaze se na internetskim stranicama Ministarstva www.mint.hr
  1. 8.       Javni poziv je otvoren do  4. 11. 2013. godine

 

 

 

Za program Kreativna Europa 1,8 milijardi eura

Cilj programa je poduprijeti europsku kinematografiju, kulturni i kreativni sektor u skladu sa strategijom Europa 2020.Europska unija donijela je novi program Kreativna Europa za razdoblje 2014. do 2020. čiji je cilj poduprijeti europsku kinematografiju, kulturni i kreativni sektor s ciljem doprinosa održivom rastu i zapošljavanju u skladu sa strategijom Europa 2020 koja promiče pametni, održivi i inkluzivni razvoj. Za program je predložen proračun od 1,8 milijardi eura.
Prema europskim istraživanjima, kultura igra važnu ulogu u ekonomiji Europske unije gdje kulturne i kreativne industrije sudjeluju s ukupno 4.5 % europskog BDP-a i čine 3.8 % zaposlenih na europskoj razini (više od 8.5 milijuna radnih mjesta). Istraživanja su također pokazala da je u razdoblju od 2000. do 2007. godine zaposlenost u kulturnom i kreativnom sektoru rasla u prosjeku 3.5 % godišnje. Kreativna Europa stoga odgovara na ove trendove strateškim pristupom i planom ulaganja s očekivanim najvećim učinkom.
Program će spojiti tri dosadašnja programa, odnosno programe Kultura, Media i Media Mundus u jedan program. Ovi se sektori suočavaju s istim izazovima uključujući i tržišnu fragmentaciju kao rezultat kulturne i jezične raznolikosti i globalizacije. Ali imaju također i isti cilj – očuvanje i promicanje kulturne i jezične raznolikosti i jačanja konkurentnosti s ciljem doprinosa općem rastu i zaposlenju.
Procijene su Komisije da će u razdoblju od 2014. do 2020. godine najmanje 8 000 kulturnih organizacija, 300 000 umjetnika, kulturnih profesionalaca i njihovih proizvoda primiti potporu za prekograničnu suradnju što će im pomoći u stjecanju iskustva i stvaranju međunarodne karijere.
Više o programu Kreativna Europa: http://www.europski-fondovi.eu/program/kreativna-europa
Slika: google images

Primopredaja osobnog vozila u svrhu projekta „Talking Books”

Danas je uz prisutstvo predstavnika medija obavljena primopredaja osobnog automobila u za potrebe projekta „Talking Books- improving accessibility of public library services for blind and visually impaired persons”.

Podsjećamo, projekt “Talking Books“ financiran je u okviru IPA prekograničnog programa Hrvatska-Bosna i Hercegovina 2007.-2013. Opći cilj projekta je doprinijeti poboljšanju kvalitete života i socijalne kohezije u Zadarskoj županiji i banjalučkoj regiji, omogućujući slijepim i slabovidnim osobama pristup obrazovanju. Poseban cilj projekta je poboljšanje dostupnosti javnih usluga namijenjenih slijepim i slabovidnim osobama u Zadarskoj županiji i banjalučkoj regiji.

Glavne projektne aktivnosti su upravljanje projektom, poboljšanje pristupačnosti usluga utemeljenih u zajednici kroz korištenje nove opreme i nabavke vozila za potrebe provedbe projekta, jačanje ljudskih kapaciteta zaposlenika i slijepih i slabovidnih osoba, razmjena iskustava između institucija i izrada zvučnih knjiga, i promocija projekta. Ukupan prihvatljivi trošak aktivnosti je 99.889,47 EUR, od čega 49.955,17 EUR za područje Zadarske županije. Projekt je započeo 20. ožujka 2013, i predviđeno trajanje projekta je 12 mjeseci.

Novonabavljenim vozilom će djelatnici Znanstvene knjižnice odlaziti do slijepih i slabovidnih korisnika u Zadarskoj županiji, te će ih educirati u korištenju računala kako bi korisnici usvojeno znanje primijenili u svakodnevnom životu.

 

Ana Dušević

Pomoćnica voditeljice projekta

Talking Books

Ažurirana lista programa izobrazbe iz programa Mladi na djelu i Erasmus+

Na mrežnim stranicama Agencije za mobilnost i programe EU ažurirana je lista međunarodnih programa osposobljavanja u sklopu Plana osposobljavanja i suradnje. Osposobljavanja su namijenjena svima koji su aktivni u radu s mladima s ciljem osnaživanja u njihovom radu, te onima koji žele prijaviti projekt kroz program Mladi na djelu ili Erasmus+ na predstojećim rokovima.
Osposobljavanja su tematska, povezana s ciljevima i prioritetima programa Mladi na djelu i daju dobar temelj za kvalitetnu prijavu i provedbu budućih projekata, ali i za svakodnevni rad s mladima.
Oblici aktivnosti u okviru Plana osposobljavanja i suradnje:
  • Međunarodni treninzi
  • Međunarodni kontakt seminari
  • Studijski posjeti
  • Nacionalni treninzi
Ažuriranu listu osposobljavanja pogledajte ovdje: http://www.mobilnost.hr/index.php?id=372
Slika: google images

Obavijest – Javni poziv za iskaz interesa poduzetnika za identifikaciju projektnih prijedloga

Javni poziv za iskaz interesa poduzetnika za identifikaciju projektnih prijedloga zatvoren je 30. lipnja 2013. godine. Javni poziv bio je namijenjen prikupljanju projektnih prijedloga između kojih će biti izabrani oni kojima će biti pružene savjetodavne usluge u pripremi potrebne dokumentacije za prijavu na buduće natječaje za korištenje sredstava Strukturnih fondova.

Kao rezultat ovog javnog poziva odabranim projektnim prijedlozima se neće isplaćivati financijska potpora, nego će se pružiti stručna pomoć u pripremi projekta, a koja može uključivati provedbu sljedećih aktivnosti:

–        priprema i pregled studije izvodljivosti, uključujući analizu troškova i koristi (CBA);
–        priprema/revizija/ažuriranje tehničkog dijela projekta (tehničke pojedinosti provedbe);
–        priprema relevantne natječajne dokumentacije (engl. Terms of Reference (ToR), tehničkih specifikacija/troškovnika (engl. Bill of Quantities (BoQ) te dokumentacije za sekundarnu nabavu;
–        izrada prijave (aplikacije) za projekt (ukoliko je primjenjivo).
Od ukupno 227 zaprimljenih projektnih prijedloga107 projektnih prijedloga zadovoljiloje sve kriterije administrativne provjere te im je upućen poziv da dostave odgovarajuće dokaze i kompletnu dokumentaciju kojom raspolažu. Temeljem zaprimljene dokumentacije stručni evaluacijski tim će izvršiti odabir onih projekata koji će se, sukladno mogućnostima prijavitelja, pripremiti za apliciranje na natječaje za dodjelu bespovratne potpore. Očekuje se da će drugi korak vrednovanja biti završen do kraja rujna.

Usluge savjetovanja u pripremi projektne dokumentacije pružat će stručnjaci angažirani kroz projekt „Promocija i pružanje savjetodavnih usluga malom i srednjem poduzetništvu „ (SMEPASS II), koji se provodi u sklopu programa IPA, a čiji je korisnik Ministarstvo poduzetništva i obrta. U okviru projekta SMEPASS II planira se pružiti pomoć za pripremu projektne dokumentacije najmanje 10 projekata.

Budući natječaji za dodjelu bespovratnih sredstava iz Strukturnih fondova bit će otvoreni svim zainteresiranim prijaviteljima koji ispunjavaju uvjete prihvatljivosti. Dakle, neovisno o ovom Javnom pozivu za iskaz interesa, na budućim natječajima moći će se jednako prijaviti projekti koji nisu dostavili prijavu na ovaj Javni poziv, kao i oni koji su se prijavili, ali nisu odabrani za dobivanje tehničke pomoći u pripremi prijave.

Shema bespovratne potpore malim i srednjim poduzetnicima

Natječaji za dodjelu bespovratnih potpora u nadležnosti Ministarstva poduzetništva i obrta objavljivat će se sukladno Operativnom programu za regionalnu konkurentnost 2007-2013.

Pravo na dodjelu bespovratnih sredstava iz Europskih fondova, odnosno konkretno iz Europskog fonda za regionalni razvoj (EFRR), mali i srednji poduzetnici mogu ostvaritiputem javnog natječaja. U natječajnoj dokumentaciji za svaki pojedini javni natječaj precizno se definiraju svi uvjeti koje je potrebno ispuniti kako bi projektni prijedlog bio prihvatljiv za financiranje sredstvima Strukturnih fondova.

Natječaji su namijenjeni pravnim i fizičkim osobama koje se definiraju kao subjekti malog gospodarstva sukladno člancima 2. i 3. Zakona o poticanju razvoja malog gospodarstva (NN 29/2002, 63/2007, 53/2012 i 56/2013). Osim uvjeta propisanih Zakonom, prijavitelj treba imati sjedište na području Republike Hrvatske te je bitno da se projekt provodi na teritoriju Republike Hrvatske. Pri tom osnivač tvrtke može biti osoba i/ ili tvrtka iz drugih zemalja (EU ili drugih).

U tijeku je priprema natječajne dokumentacije za dodjelu bespovratnih sredstava čija se objava planira do kraja 2013 godine. Planira se objava dvije sheme potpora ukupne vrijednosti preko 33 milijuna EUR:

1.       Povećanje gospodarske aktivnosti i konkurentnosti malih i srednjih poduzeća  – prema Općim pravilima o skupnim izuzećima (GBER) sukladno Karti regionalnih potpora
2.       Primjena informacijske i komunikacijske tehnologije za poboljšanje poslovnih procesa– prema pravilima o potporama male vrijednosti (de minimis).
Projekti koji će ostvariti pravo na bespovratnu potporu putem ovih natječaja moraju biti završeni do polovice 2016. godine.

Korisnici će morati osigurati sredstva za sufinanciranje i pokriće neprihvatljivih troškova.

Potporom stečena imovina treba ostati u vlasništvu najmanje 5 godina nakon završetka projekta.

Detalji o visini iznosa potpora za financiranje provedbe projekata bit će objavljeni prilikom objave svakog budućeg natječaja za dodjelu bespovratnih sredstava pojedinačno, a konkretna visina potpore za svaki projekt pojedinačno ovisi o vrsti aktivnosti koja se provodi tj. prihvatljivosti pojedinih troškova/izdataka.

Za prvu navedenu shemu bespovratnih potpora visina iznosa bespovratne potpore računat će se prema odredbama pravila o državnim potporama, točnije prema odredbama Općih pravila o skupnim izuzećima (engl. General Block Exemption Regulation – GBER) te Karti regionalnih potpora. Planira se da će visina potpore(odnosi se na prihvatljive troškove) iznositi od najmanje 500.000 do najviše 3,5 mil. EUR.

U prvoj gore navedenoj shemi bespovratnih potpora, će se po prvi puta iz EU fondova financirati aktivnosti malih i srednjih poduzetnika vezano uz turizam, a koje između ostalog obuhvaćaju ulaganja u materijalnu i/ili nematerijalnu imovinu povezanu s izgradnjom novih te osuvremenjivanjem i unaprjeđenjem kvalitete postojećih ugostiteljskih smještajnih objekata te njihovih pripadajućih pomoćnih objekata namijenjenih pružanju usluga.

Svi natječaji, pa tako i oni namijenjeni malim i srednjim poduzetnicima, kao i uvjeti njihove provedbe, bit će pravovremeno objavljivani na mrežnim stranicama Upravljačkog tijela (Ministarstvo regionalnog razvoja i EU fondova) www.strukturnifondovi.hr te obavijest o natječajima na stranici Ministarstva poduzetništva i obrta (www.minpo.hr).

Coworking Zadar ide dalje – Organiziran Coworking tjedan u Zadru

Zadar – Inicijativa Coworking Zadar na čelu s Razvojnom agencijom Zadarske županije, nakon prvog coworking dana održanog 8. svibnja 2013. godine, ponovno nudi mogućnost iskustva o rada u coworking okruženju. U tjednu od 30. rujna do 4. listopada predviđaju se različite aktivnosti usmjerene na poticanje poduzetništva i poslovno povezivanje kao i promociju zanimanja vezanih za informatičke tehnologije.

Coworking predstavlja vrstu poduzetništva temeljenu na umrežavanju i obavljanju samostalne djelatnosti različitih profesionalaca u zajedničkom radnom prostoru. Coworking koncept doživljava veliki boom u svijetu o čemu najbolje govori informacija o velikom porastu coworking prostora u posljednjih nekoliko godina, pa je tako broj prostora porastao sa 30 u 2006. na 3000 u 2013. godini.

Zbog svega navedenog, Inicijativa Coworking Zadar već dvije godine radi na promociji Coworking koncepta na području grada Zadra putem organiziranih  prezentacija, radionica i coworking simulacija.

 

U svrhu daljnje promocije ovog iznimno popularnog i učinkovitog  oblika rada, ZADRA je organizirala Coworking tjedan sa sljedećim rasporedom:

U ponedjeljak i utorak u prostorijama ZADRE održati će se seminar na temu poduzetničkog projekta, sa svrhom poticanja mladih nezaposlenih osoba na poduzetništvo. Tako će se na seminaru moći dobiti mnoštvo korisnih informacija o okvirima, okruženju i trendovima u poduzetništvu, pravilnom razvoju poduzetničkih ideja, razradi poslovnog modela kao i o alternativnim oblicima u poduzetništvu s posebnim naglaskom na coworking .

 

Srijeda je rezervirana za najmlađe. Udruga Programerko iz Zagreba će održati radionicu programiranja za školsku djecu, na kojoj će djeca, uz vodstvo predavača imati priliku naučiti izrađivati interaktivne priče, animacije, igre ili glazbu u alatu Scratch. Naime, jedna od namjera Inicijative je i promovirati zanimanje IT stručnjaka među mlađom populacijom, kao i poticati razvoj informatičkih vještina kod djece osnovnoškolske dobi.

 

U četvrtak će se u prizemlju zgrade Rektorata Sveučilišta održati prezentacija koncepta coworkinga za širu javnost kao i simulacija coworkinga. Na ovaj način posjetitelji će se moći detaljno upoznati sa konceptom, te doživjeti atmosferu rada u takvom prostoru.

 

U petak će se održati okrugli stol inicijative Coworking  Zadar, na temu aktivnosti daljnjeg poticanja razvoja koncepta, pripreme projekata u tu svrhu, te pronalaženja potencijalnih izvora financiranja. Isti dan održati će se brojne aktivnosti networkinga na kojima će sudjelovati i partnerske institucije Zagreba, Osjeka i BiH.

Ovaj događaj će se iskoristiti i za najavu prvog zadarskog Hakatona, svojevrsnog natjecanja IT stručnjaka u programiranju. Bitno je napomenuti da su upravo IT – stručnjaci jedni od najčešćih korisnika coworking prostora.

 

OSOBA ZA KONTAKT:

Marica Babić

Voditeljica odjela za EU fondove

Razvojna agencija Zadarske županije

Tel: 023/492-886

e-mail: marica.babic@zadra.hr

 

MINPO Vas poziva na Radionicu Export Accelerator

Poštovani poduzetnici,

Ukoliko se bavite izvozom i da imate predznanje o e-poslovanju, pozivamo Vas na radionicu Export Accelerator u Ministarstvo poduzetništva i obrta.  Radionica bi Vam mogla biti od velike koristi.

 

U slučaju interesa, molimo Vas da se registrirate putem priloženog linka.

 

POZINICA-e-POSLOVANJE-WORKSHOP

Izrada & održavanje: Point Web Factory