Prilagodba pristupačnosti

Image

Regionalni koordinator razvoja

Zadarske županije

Ponovno otvaranje IKT poziva – povećana sredstva na 34 milijuna kuna

Ukupan iznos sredstava za financiranje mikro, malih i srednjih poduzetnika je povećan za preko 10 milijuna kuna i to sa 24.061.600,00 kn na34.679.375,00 kn.
Ministarstvo poduzetništva i obrta započet će ponovno zaprimanje projektnih prijava po Pozivu na dostavu projektnih prijava “Primjena informacijske i komunikacijske tehnologije za poboljšanje poslovnih procesa” s 01. rujnom 2014. godine.
Napominjemo, kako projektne prijave predane prije 01. rujna 2014. godine neće biti uzete u razmatranje.
Isto tako, povodom ponovnog otvaranja Poziva na dostavu projektnih prijava “Primjena informacijske i komunikacijske tehnologije za poboljšanje poslovnih procesa”, Ministarstvo poduzetništva i obrta organizira informativnu radionicu vezanu za natječajne procedure i dosadašnje iskustvo u postupku vrednovanja projektnih prijava. Radionica će se održati 02. rujna 2014. godine s početkom u 12:30 sati u zgradi Ministarstva poduzetništva i obrta, Kino dvorana, Ulica grada Vukovara 78, Zagreb.

Prijave za radionicu se zaprimaju na e-mail: ksenija.kale@minpo.hr do 01. rujna 2014. godine.

Obavijest o ponovnom otvaranju Poziva na dostavu projektnih prijava možete naćiOVDJE.

Natječaj za dodjelu bespovratnih sredstava projektima udruga

Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta raspisalo je natječaj za dodjelu bespovratnih sredstava projektima udruga u području izvaninstitucionalnoga odgoja i obrazovanja djece i mladih u školskoj godini 2014./2015. Financijske potpore dodijelit će se udrugama koje djeluju u području izvaninstitucionalnoga odgoja i obrazovanja te planiraju provesti projekte koji su ponajprije izravno vezani uz provedbu mjera zakona, nacionalnih strategija, planova i programa u području odgoja i obrazovanja djece i mladih, a koje su u nadležnosti Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta te su u skladu s područjima aktivnosti iz natječaja. Temeljni ciljevi natječaja su provedbom projekata udruga unaprijediti i prepoznati učinkovite i održive projekte kojima se pridonosi razvoju demokratskih načela i aktivnoga građanstva te unaprijediti kvalitetu života djece i mladih.
Ministarstvo planira na temelju Natječaja najboljim projektima dodijeliti 8.000.000,00 kuna. Najmanji iznos koji se može zatražiti je 50.000,00 kuna, a najveći 200.000,00 kuna. Udruga prijavljuje samo jedan projekt koji može trajati najdulje do 28. kolovoza 2015. godine. Prijava projekta u partnerstvu je obavezna s minimalno jednom odgojno-obrazovnom ustanovom u županiji u kojoj se projekt provodi. Projekt se prijavljuje ispunjavanjem i slanjem elektroničkih obrazaca te slanjem ispisanih, ovjerenih i potpisanih elektroničkih obrazaca poštom.

 

Obzor2020: pozivi za iskaz interesa financijskim posredničkim institucijama i natječaji za inovativne poduzetnike

Europska komisija i Europski Investicijski Fond (EIF) objavili su poziv za iskazivanje interesa za odabir financijskih posredničkih tijela za financiranje inovativnih malih i srednjih poduzetnika  The InnovFin SME Guarantee Facility. Prihvatljivi prijavitelji su financijske institucije koje osiguravaju kredite, odnosno jamstva malim i srednjim poduzetnicima za inovacijske projekte.  Putem ovog mehanizma EIF i EU preuzimaju dio rizika financijskih institucija za plasman sredstava (kredita ili jamstva) u iznosima od 25.000 do 7.5 milijuna EUR.

Više informacija potražite ovdje.

Konferencija u povodu početka provedbe projekta „Coworking Zadar – Suradnjom do inovacija“

U utorak 26. kolovoza, s početkom u 11 sati, na adresi Put Murvice 14 u Zadru održat će se javna konferencija u povodu početka provedbe projekta „Coworking Zadar – Suradnjom do inovacija“.

 

Koordinator projekta je Grad Zadar, a partneri su Udruženje obrtnika Zadar, Zadarska županija, Hrvatska gospodarska komora – Županijska komora Zadar, te Razvojna agencija Zadarske županije – ZADRA. Suradnici na projektu su Sveučilište u Zadru i Poduzetnički inkubator BIOS iz Osijeka. Na konferenciji će se predstaviti projektne aktivnosti i projektni tim te će potpisati Partnerski sporazum.

Provedba ovog projekta, odobrenog za financiranje na natječaju za izgradnju male poslovne infrastrukture iz programa IPA IIIC, komponente Regionalna konkurentnost, započela je 14. lipnja 2014. godine. Ukupna je vrijednost projekta veća od 5,1 milijun kuna, uz 85% sufinanciranja, a projekt će se provoditi 18 mjeseci.

Projekt se bavi uspostavom coworking prostora i coworking zajednice u Zadru te promocijom coworking koncepta, koji podrazumijeva poduzetništvo temeljeno na umrežavanju i obavljanju samostalne djelatnosti različitih profesionalaca u zajedničkom radnom prostoru. Za razliku od uobičajenog uredskog okruženja, poduzetnici koji svoju djelatnost obavljaju u coworking prostoru samostalni su i neovisni. Coworking zajednica teži sinergijskom učinku koji nastaje kao posljedica zajedničkog rada skupine talentiranih pojedinaca u istom prostoru. Za coworkere se otvara cijeli niz mogućnosti, ovisno o njihovoj želji za interakcijom – od spontanog upoznavanja, razmjene ili prenošenja znanja i iskustava, do umrežavanja, suradnje i pronalaženja novih klijenata ili angažmana.

Cilj projekta je potaknuti razvoj poduzetništva i samozapošljavanje te povećati konkurentnost mikropoduzetnika Zadarske županije. Projekt će kroz pokretanje coworking prostora koji odgovara potrebama korisnika, povećati mogućnosti samozapošljavanja i poboljšati usluge podrške za male i srednje poduzetnike, te osnažiti coworking zajednicu korisnika u Zadarskoj županiji. Navedeni će se ciljevi postići smanjenjem troškova poslovanja uz intenzivniju interakciju s poduzetnicima iz različitih sektora, što će poticati njihov razvoj i stvaranje nove mreže poslovnih kontakata, a u konačnici će pridonijeti stvaranju novih radnih mjesta samozapošljavanjem. Povezivanje s međunarodnim coworking inicijativama i njihova pozitivna iskustva motivirat će lokalne poduzetnike i na širenje poslovanja na strana tržišta.

Nakon službenog dijela programa nastavit će se druženje i razmjena ideja za Coworking Zadar uz prigodan domjenak.

 

info@coinzadar.hr

www.coinzadar.hr

 

Voditeljica projekta

Renata Marušić

mob.: 098/331–805; tel.: 023/493–781

email: renata.marusic@zadra.hr

Obzor2020: pozivi za iskaz interesa financijskim posredničkim institucijama i natječaji za inovativne poduzetnike

Objavljen poziv za iskaz interesa namijenjen posredničkim tijelima za provedbu financijskih instrumenata za inovacije

Europska komisija i Europska Investicijski Fond (EIF) objavili su poziv za iskazivanje interesa za odabir financijskih posredničkih tijela za financiranje inovativnih malih i srednjih poduzetnika  The InnovFin SME Guarantee Facility. Prihvatljivi prijavitelji su financijske institucije koje osiguravaju kredite, odnosno jamstva malim i srednjim poduzetnicima za inovacijske projekte.  Putem ovog mehanizma EIF i EU preuzimaju dio rizika financijskih institucija za plasman sredstava (kredita ili jamstva) u iznosima od 25.000 do 7.5 milijuna EUR.


Poziv za iskaz interesa

Za opće informacije o financiranju malih i srednjih poduzeća u okviru programa Obzor2020 informirajte se ovdje.

 
Aktualni natječaji za program SME Instrument namijenjen inovativnim malim i srednjim poduzetnicima 

U tijeku su otvoreni natječaji za dostavu projektnih prijedloga unutar programa SME Instrument (stup: Industrijsko vodstvo –Industrial Leadership/Innovation in SMEs). Radi se o programu isključivo namijenjenom malim i srednje velikim poduzetnicima koji se bave inovacijskim aktivnostima. Projekti se ocjenjuju prema kriteriju izvrsnosti, disruptivnosti tehnološkog rješenja (razina tehnološkog iskoraka u odnosu na postojeće stanje), potencijalu komercijalizacije te europskog i međunarodnog rasta poslovanja. Natječaj za 2014. godinu otvoren je do 17.prosinca, međutim postoje među-rokovi kada se prikupljaju do tada pristigle prijave projekata i vrši evaluacija (navedeni su kod svakog pojedinog poziva).
Unutar programa moguće je prijaviti projekt na dva tipa natječaja:
  • Faza 1 – fokus na izradu studije izvodljivosti inovacijskih projekata, maksimalnog iznosa potpore do 50.000 EUR, intenziteta potpore do 70%
  • Faza 2 – fokus na razvoj u svrhu demonstracije, iznos potpore od 500.000 do 2,5 milijuna EUR, intenzitet potpore do 70%

Općenito o programu SME Instrument


Odgovori na često postavljana pitanja (srpanj 2014.)



Kontakti za više informacija:

  • Podrška poduzetnicima:
Hrvatska agencija za malo gospodarstvo, inovacije i investicije HAMAG-BICRO
Renato Vrebac, nacionalna kontakt osoba za Obzor 2020, SME & Access to Risk Finance
renato.vrebac@hamagbicro.hr
  • Zastupanje u Europskoj komisiji:
Ministarstvo poduzetništva i obrta MINPO
Antonija Mršić, članica programskog odbora za Obzor2020, SME & Access to Risk Finance pri Europskoj komisiji
antonija.mrsic@minpo.hr

 
Kontakti za više informacija o drugim tematskim područjima

Početkom kolovoza počele prijave za D2.2 Stipendije i D2.3 Naukovanje!

Prvog kolovoza ove godine (1.8.2014.) su počele prijave za mjere D 2.2 Stipendije učenicima u obrtničkim zanimanjima i D 2.3 Naukovanje za obrtnička zanimanja.


Prijavu mogu podnijeti:

D2.2 Stipendije učenicima u obrtničkim zanimanjima: Područne obrtničke komore, udruženja obrtnika i subjekti malog gospodarstva (isključivo obrti, trgovačka društva i zadruge) sukladno zakonskoj definiciji.
D2.3 Naukovanje za obrtnička zanimanja: Subjekti malog gospodarstva (isključivo obrti,trgovačka društva i zadruge) sukladno zakonskoj definiciji.

Detalje pročitajte OVDJE.

Prijavni obrasci i dokumentacija nalaze se OVDJE.

Nove javne konzultacije u sklopu prekograničnih programa

S ciljem što bolje izrade programskih dokumenata, objavljene su javne konzultacije iz prekograničnih programa Hrvatska-Bosna i Hercegovina-Crna Gora 2014. – 2020. i Hrvatska-Srbija 2014. – 2020. Stoga se poziva sva zainteresirana javnost da izrazi svoje mišljenje o predloženom sadržaju budućih programskih dokumenata. U proteklom razdoblju procesa programiranja, izrađeni su nacrti programskih dokumenata koji sadržavaju analizu stanja programskog područja, tematske prioritete, ciljeve i aktivnosti, te postavljene indikatore rezultata novog Programa. Konzultacije za oba prekogranična programa otvorene su do 1. rujna 2014. godine.
IPA Hrvatska-Bosna i Hercegovina-Crna Gora 2014.-2020.: http://www.mrrfeu.hr/default.aspx?id=4238
IPA Hrvatska-Srbija 2014.-2020.: http://www.mrrfeu.hr/default.aspx?id=4237
Sslika: Google Images

Objavljena nova pitanja i odgovori iz natječaja “Širenje mreže socijalnih usluga u zajednici – faza 3”

U sklopu Poziva na dostavu projektnih prijedloga iz Europskog socijalnog fonda pod nazivom “Širenje mreže socijalnih usluga u zajednici – faza 3” objavljena su nova pitanja i odgovori potencijalnih prijavitelja. Odgovori na pitanja dostupni su u kategoriji “Dokumentacija” za svaki od natječaja. Opći cilj ovog poziva na dostavu projektnih prijedloga jest unaprijediti mogućnosti zapošljavanja pružajući podršku razvoju učinkovitih i uključivih socijalnih usluga, a rok prijave projekata je 5. rujna 2014. godine.

Na jesen prvi natječaji iz Programa ruralnog razvoja 2014.-2020.

Krajnji rok za usvajanje Programa ruralnog razvoja RH, ali i Programa ostalih zemalja članica, od strane Europske Komisije (EK) je 15.1.2015. Do trenutka konačnog odobrenja, RH će, na vlastiti rizik, započeti s provedbom nekih mjera novog Programa. Prema najavi, prvi će natječaj biti iz Mjere 5. „Obnova poljoprivrednog proizvodnog potencijala narušenog elementarnim nepogodama i katastrofalnim događajima te uvođenje odgovarajućih preventivnih aktivnosti“.
Osnova za prijavu na taj natječaj biti će dokument o procjeni štete koje je izdalo Državno povjerenstvo za procjenu štete od elementarnih nepogoda. Potpore iznose do 100% prihvatljivih troškova, a prihvatljivi troškovi su:
  • Obnova poljoprivrednog zemljišta i tla
  • Obnova i rekonstrukcija poljoprivrednih gospodarskih objekata i infrastrukture
  • Kupnja i sadnja višegodišnjih biljaka te kupnja životinja
  • Obnova ili kupnja mehanizacije i opreme za poljoprivrednu proizvodnju u visini procijenjene štete
Nakon mjere obnove, očekuju nas Mjera 4. „Ulaganje u materijalnu imovinu“, sa svojim podmjerama Ulaganja u poljoprivredna gospodarstva te Prerada, razvoj i trženje poljoprivrednih proizvoda. To će biti nastavak dosadašnjih IPARD mjera 101 i 103, no uz širi opseg i intenzitet financiranja uz maksimalnu potporu od 5 milijuna EUR po projektu. Potom slijedi i objava natječaja iz Mjere 7. „Temeljne usluge i obnova sela u ruralnim područjima“ namijenjene jedinicama regionalne i lokalne samouprave, javnim poduzećima i ustanovama u naseljima do 5.000 stanovnika. Početkom slijedeće godine, nakon usvajanja Programa ruralnog razvoja, otavrati će se natječaji iz ostalih mjera, uključujući ruralni turizam.
Program ruralnog razvoja 2014.-2020.: http://goo.gl/6mCEpB

Radionica za natječaj „Provedba mjere 2.1. Proizvodne investicije u akvakulturi“

Ministarstvo poljoprivrede, Uprava ribarstva u suradnji sa Agencijom za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju organizira informativno-edukativnu radionicu pod nazivom „Provedba mjere 2.1. Proizvodne investicije u akvakulturi“, a koja će se održati u Zagrebu, u četvrtak 21. kolovoza 2014. godine u 11,00 sati u prostorijama Ministarstva poljoprivrede, Ulica grada Vukovara 78, dvorana na II. katu. Radionica je namijenjena prvenstveno korisnicima koji se planiraju prijaviti za korištenje sredstava u okviru ove mjere. Zbog ograničenog broja mjesta, mole se zainteresirani da svoje sudjelovanje na radionici obavezno potvrde putem e-maila: martina.kudeljnjak@mps.hr ili na telefon 01/6443-182, najkasnije do srijede, 20. kolovoza 2014. godine, do 15,00 sati. Također, u slučaju većeg broja zainteresiranih korisnika, prema potrebi održati će se dodatne radionice.

Izrada & održavanje: Point Web Factory