

Prilagodba pristupačnosti
Poštovani,
Razvojna agencija Zadarske županije ZADRA i Algebra pozivaju Vas na trodnevnu besplatnu radionicu na temu Internet marketinga koja se održava u terminu od 01.10.2014 – 03.10.2014 od 09:00 – 17:00 sati.
Naučite koristiti najefikasniji marketing današnjice – Google AdWords kroz intenzivne radionice. Tijekom tri dana predavanja i vježbi ovladajte ovim marketinškim alatom učeći od Google certificiranih trainera koji će vam iz prve ruke pokazati kako uz pomoć čak i ograničenih promotivnih budžeta možete ostvariti prodajne i marketinške ciljeve.
Prvi dan naučit ćete koristiti Google AdWords kroz praktične primjere i demonstraciju. Drugi dan upoznat ćete se s oglasnim sustavom koju integrira sam Google kroz Search i Display mrežu. Treći dan naučit ćete koristiti Google Analytics kako biste mogli pratiti rezultate kampanje te koristeći informacije koje dobivate iz sustava donijeti ispravne marketinške i prodajne odluke.
Broj mjesta je ograničen stoga se prijavite i osigurajte svoje mjesto na vrijeme. Iskoristite priliku jer je seminar besplatan odnosno financiran od strane MINPO-a.
Predavanja se održavaju od 01. do 03.10.2014. u terminu od 09:00 – 17:00 sati prostoru Algebre, na adresi Špire Brusine 16/2 u gradu Zadru.
U slučaju interesa, lijepo Vas molimo da svoje prijave proslijedite gđi Danijeli Ražnjević na danijela.raznjevic@algebra.hr ili na broj 023 315 888.
U nastavku pogledajte CV predavača i nastavni plan radionice.
Krešimir Drvar
Životopis Krešimira Drvara kombinira informatiku i u velikoj mjeri, upravo turizam. Bio je voditelj informatičkih tečajeva za darovite informatičare u nekoliko škola, a i sam je već sa 17 godina položio zahtjevne ispite i završio Cisco CCNA akademiju, jedan od najviše cijenjenih certifikata u svijetu informatike. Autor je prvog priručnika o optimizaciji web stranica za tražilice na hrvatskom i vlasnik brojnih Google AdWords / Analytics Qualified Individual i Company certifikata, te je o tim temama predavao na brojnim konferencijama. Posljednjih godina isključivo se bavi Pay-per-Click metodama zakupa oglasnog prostora na Internetu te optimizacijom stranica za tražilice; posvećen je tome da pomogne tvrtkama da posjetitelje web stranica pretvore u kupce i važne buduće kontakte.
Krešimir Drvar svoje radno iskustvo stjecao je u raznim segmentima turizma, kao što su hoteli, kampovi, resorti, rent-a-car agencije i yachting, primarno se brinući za prodaju preko interneta. Imao je priliku raditi s nekima od vodećih svjetskih brandova u jednoj od najvećih svjetskih marketinških agencija, Omnicom Media Grupi, a trenutno radi na poziciji marketinškog menadžera za digitalne kanale u tvrtki Bluesun hotels & resorts. Također je i jedan od osnivača prvog regionalnog blog servisa.
Nastavni plan radionice
o Uvod u AdWords
o Upravljanje računom
o Kampanje i grupe oglasa
o Načini targetiranja:
o Prema ključnim riječima / izrazima
o Logacijski i jezični targeting
o Retargeting
o Formati oglasa
o Budžeti i licitacije
o Optimizacija
o Upravljanje većim brojem računa
o formati oglasa u search mreži
o kvaliteta oglasa i prihvatne stranice
o Pomoćni alati (keyword tool)
o Mjerenje i optimizacija
o Profitabilnost i rast
o Google prikazivačka mreža
o Tipovi oglasa
o Načini targetiranja (placements, topics, keywords, retarget)
o Oglašavanje na Youtubeu
o Tipovi oglasa
o Oglašavanje na mobilnim uređajima
o Uvod u analitiku web sjedišta
o Sučelje GA
o Kreiranje profila, instalacija kôda za praćenje
o Standardni izvještaji
o Real-time
o Posjetitelji (Audience)
o Izvori posjetitelja (Traffic sources)
o Sadržaj (Content)
o Konverzije
o Postavljanje ciljeva
o Praćenje događaja (Events)
o Proizvoljni izvještaji
o Integracija sa Webmaster tools
o Integracija sa AdWords servisom
o Google Trends
Prvi coworking dan će se održati u srijedu, 24. rujna 2014. godine u prostoru budućeg coworking centra COIN, na adresi Put Murvice 14 u Zadru.
Ova aktivnost je dio projekta pod nazivom ”Coworking Zadar – suradnjom do inovacija”, koji je odobren za financiranje na natječaju za izgradnju male poslovne infrastrukture iz programa IPA IIIC, komponente Regionalna konkurentnost. Projekt je započeo 14. lipnja 2014. godine, provodit će se 18 mjeseci, a ukupna je vrijednost projekta veća od 5,1 milijun kuna, uz 85% sufinanciranja iz fonda EU-a.
Projekt se bavi uspostavom coworking prostora i coworking zajednice u Zadru te promocijom coworking koncepta koji podrazumijeva poduzetništvo temeljeno na umrežavanju i obavljanju samostalne djelatnosti različitih profesionalaca u zajedničkom radnom prostoru. Upravo prvi zajednički coworking radni dan organiziramo s ciljem izgradnje i jačanja zadarske coworking zajednice.
Coworking dan prvi je u nizu sličnih događanja koja će se organizirati tijekom provedbe projekta. Ovom prilikom simulirat će se radni dan u coworking prostoru i otvoriti mogućnosti za upoznavanje sudionika što će ih potaknuti na aktivno uključivanje u projekt.
Naime, okosnica coworking zajednice su ljudi, poduzetnici i nezavisni profesionalci (freelanceri), koji žele dijeliti radnu atmosferu, ideje, uvjerenja i resurse. U tom smislu, prvi coworking dan izuzetno je važan jerće velikom broju potencijalnih sudionika predstaviti coworking način rada i približiti prostor u kojem će se uspostaviti coworking u Zadru.
Simulacija coworking radnog dana uključivat će dio prostora u kojem će svi zainteresirani moći raditi na svojim računalima te dio u kojem će se moći upoznavati i razmjenjivati ideje i kontakti.
Osim toga, u toku dana organizirat će se radionica vezana za razvoj coworking zajednice, a u posljepodnevnom dijelu sudjelovati će i dva zanimljiva gosta, uspješna poduzetnika koji će s okupljenima podijeliti svoje poslovne i životne priče te svoja coworking iskustva i inspirirati na poduzetništvo.
Sergej Stanojkovski je redatelj, urednik, producent, savjetnik i predavač. Kao strastveni zaljubljenik u film, 2009. godine osniva Avvantura Forum Zadar Festival i Filmforumzadar Matchmaking, a svojim će nam iskustvom približiti potencijal suradnje filmske industrije i coworkinga.
Lovro Valčić stručnjak je za informacijske tehnologije, profesor i vlasnik IT tvrtke. Deset godina proveo je na Geofizičkom Institutu Svečilišta na Aljasci. Stručnjak je za razvoj i podršku informacijskih tehnologija, posebno za istraživanja na sveučilišoj razini i nastavne aktivnosti. Tamo je i stekao coworking iskustvo, u coworking prostoru koji je lokalna zajednica dijelila sa sveučilištarcima, a u kojem su testirani veliki informacijski sustavi.
Svi zainteresirani mogu se registrirati na linku
https://www.entrio.hr/event/prvi-otvoreni-coworking-dan-coin-zadar-1721
do 23.09.2014. godine u 12.00 sati budući da je broj mjesta ograničen.
Program prvog coworking dana:
10:00 – 11:00 Kava dobrodošlice
11:00 – 12:00 Predstavljanje projekta ‘’Coworking Zadar – suradnjom do inovacija’’, diskusija o projektu i odgovori na pitanja (Renata Marušić, voditeljica projekta i Šime Erlić, pročelnik Upravnog odjela za EU fondove Grada Zadra)
12:00 – 14:00 Radionica: Upoznavanje i mapiranje zadarske coworking zajednice (Matija Raos, Coworking Croatia/HDNP)
14:00 – 15:00 Pauza za coworking ručak i umrežavanje sudionika
15:00 – 16:30 Nastavak radionice, diskusija i zaključci
17:00 – 18:00 Predstavljanje inspirativnih primjera i poduzetničkih uspjeha: Sergej Stanojkovski i Lovro Valčić
Posljednji krug prijava kreće 15. rujna i traje do 17. listopada ove godine. U obzir će biti uzete samo on-line prijave. Sve potrebne informacije, posebice kriteriji prihvatljivosti, dostupne su na internetskim stranicama Projekta http://www.smepass2.eu.
Treći javni poziv za iskaz interesa usmjeren je na sve poduzetnike koji žele ojačati konkurentnost radi očuvanja pozicije na domaćem ili osvajanja novih tržišta.
Povodom toga će se u razdoblju od 16. rujna do 2. listopada 2014. godine održati niz besplatnih info seminara diljem Republike Hrvatske radi predstavljanja aktivnosti Projekta i mogućnosti koje će poduzetnici imati tijekom faza provedbe.
Seminari će se održati u Krapini, Sisku, Bjelovaru, Požegi, Virovitici, Šibeniku, Otočcu i Puli. Zainteresiranima će na seminarima biti omogućena i prijava odnosno popunjavanje obrasca za iskaz interesa. Više informacija o seminarima dostupno je putem internetskih stranica projekta te lokalnih županijskih komora preko kojih se moguće prijaviti na seminare, a čiji su raspored i kontakti navedeni u nastavku:
Savjetodavne usluge domaćih i stranih EU stručnjaka od lipnja ove godine prima 49 poduzeća odabranih u prvom krugu prijava. Individualno savjetovanje s dodatnih šezdesetak poduzeća odabranih iz drugog kruga prijava trebalo bi započeti u listopadu ove godine. Spomenuti će stručnjaci pružati savjetodavne usluge posebno prilagođene potrebama svake pojedine tvrtke u trajanju tri do četiri mjeseca.
Inače, projekt SMEPASS II sufinancira Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj, a provodi se u okviru Operativnog programa za regionalnu konkurentnost 2007–2013. Korisnik projekta je Ministarstvo poduzetništva i obrta. Cilj Projekta je jačanje konkurentnosti malog i srednjeg poduzetništva kroz pružanje usluga visokokvalitetnog poslovnog savjetovanja. Započeo je 1. srpnja 2013. i traje do 30. lipnja 2015. godine. Vrijednost Projekta iznosi 2.978.400 eura.
Za sve ostale informacije i upite o aktivnostima Projekta molimo posjetite internetsku stranicu www.smepass2.eu i slobodno se obratite putem e-maila: info@smepass2.eu.
Izrada & održavanje: Point Web Factory