Prilagodba pristupačnosti

Image

Regionalni koordinator razvoja

Zadarske županije

Pola milijuna kuna za modernizaciju tradicionalnih proizvoda!

Kako bi osuvremenili tradicionalne obrte i obrtnicima omogućili da svojim proizvodima dodaju novu vrijednost i stvore novo tržište, Ministarstvo poduzetništva i obrta objavilo je natječaj za dodjelu bespovratnih sredstava subjektima malog gospodarstva koji obavljaju djelatnost na obrtnički način i izrađuju proizvode tradicijskog i umjetničkog obrta pretežito ručnim radom i u malim serijama. Riječ je o pilot projektu „Suvremeni dizajn tradicijskih i umjetničkih proizvoda“ kojim će se obrtima i trgovačkim društvima dodjeljivati potpore u iznosu 50 tisuća do 100 tisuća kuna za projekt osuvremenjivanja tradicionalnog proizvoda.
 
„Želja nam je da kroz ovaj natječaj potaknemo obrtnike i poduzetnike da osuvremene svoje proizvode izrađene tradicionalnim tehnikama radi jačanja njihove konkurentnosti na tržištu, povećanja prepoznatljivosti tradicijskih i umjetničkih proizvoda te povećanja atraktivnosti. Uz to želimo potaknuti suradnju obrtnika i dizajnera radi stvaranja prepoznatljivog identiteta proizvoda tradicijskih i umjetničkih obrta“, poručio je ministar poduzetništva i obrta Gordan Maras dodajući da je za ovaj projekt Ministarstvo osiguralo 500.000 kuna.
 
Tradicijski i umjetnički obrti pokazatelji su kreativnosti i umješnosti majstora koji budućim naraštajima ostavljaju neprocjenjivi zalog za budućnost. Istinsko tradicijsko i umjetničko obrtništvo je više od same vještine stvaranja vrhunskih proizvoda pretežitim ručnim radom, ono odražava osobni doprinos obrtnika u stvaranju lokalnog, regionalnog pa čak i nacionalnog identiteta. No, isto tako, tržište dirigira svoje uvjete pa je tradicijske i umjetničke obrte potrebno osuvremenjivati, a to je moguće spajanjem proizvodnje tradicionalnih proizvoda sa suvremenim dizajnom koji u tom procesu ima neupitnu ulogu. Nužno je stoga i povezivanje dizajnera s obrtnicima koji prepoznaju potrebu za razvojem novih i atraktivnih proizvoda, čemu ovaj natječaj i teži.
 
Prijave za natječaj otvorene su od 15. rujna, a mogu se prijaviti oni obrti i trgovačka društva koji imaju sjedište na području Republike Hrvatske, koji su registrirani najmanje 2 godine do trenutka podnošenja prijave, koji su pozitivno poslovali u 2013.,  koji imaju prosječno do 249 zaposlenih u prethodnoj poslovnoj godini, imaju podmirene obveze poreza, prireza i doprinosa na i iz plaće, obveze prema zaposlenicima, koji su u skladu s odredbama o potporama male vrijednosti. Sredstva iz natječaja mogu ostvariti za ulaganje u unaprjeđenje proizvodnje i razvoj novih proizvoda, uvođenje sustava upravljanja kvalitetom, normi i znakova kvalitete te marketinške aktivnosti.
 
Više o javnom pozivu i uvjetima iz natječaja možete pročitati na:
http://www.minpo.hr/default.aspx?id=933 

Poziv na trodnevnu besplatnu radionicu na temu Internet marketinga – ALGEBRA

Poštovani,

Razvojna agencija Zadarske županije ZADRA i Algebra pozivaju Vas na trodnevnu besplatnu radionicu na temu Internet marketinga koja se održava u terminu od 01.10.2014 – 03.10.2014 od 09:00 – 17:00 sati.

Naučite koristiti najefikasniji marketing današnjice – Google AdWords kroz intenzivne radionice. Tijekom tri dana predavanja i vježbi ovladajte ovim marketinškim alatom učeći od Google certificiranih trainera koji će vam iz prve ruke pokazati kako uz pomoć čak i ograničenih promotivnih budžeta možete ostvariti prodajne i marketinške ciljeve.

Prvi dan naučit ćete koristiti Google AdWords kroz praktične primjere i demonstraciju. Drugi dan upoznat ćete se s oglasnim sustavom koju integrira sam Google kroz Search i Display mrežu. Treći dan naučit ćete koristiti Google Analytics kako biste mogli pratiti rezultate kampanje te koristeći informacije koje dobivate iz sustava donijeti ispravne marketinške i prodajne odluke.

Broj mjesta je ograničen stoga se prijavite i osigurajte svoje mjesto na vrijeme. Iskoristite priliku jer je seminar besplatan odnosno financiran od strane MINPO-a.

Predavanja se održavaju od 01. do 03.10.2014. u terminu od 09:00 – 17:00 sati prostoru Algebre, na adresi Špire Brusine 16/2 u gradu Zadru.

U slučaju interesa, lijepo Vas molimo da svoje prijave proslijedite gđi Danijeli Ražnjević na danijela.raznjevic@algebra.hr  ili na broj 023 315 888.

U nastavku pogledajte CV predavača i nastavni plan radionice.

 

Krešimir Drvar

Životopis Krešimira Drvara kombinira informatiku i u velikoj mjeri, upravo turizam. Bio je voditelj informatičkih tečajeva za darovite informatičare u nekoliko škola, a i sam je već sa 17 godina položio zahtjevne ispite i završio Cisco CCNA akademiju, jedan od najviše cijenjenih certifikata u svijetu informatike. Autor je prvog priručnika o optimizaciji web stranica za tražilice na hrvatskom i vlasnik brojnih Google AdWords / Analytics Qualified Individual i Company certifikata, te je o tim temama predavao na brojnim konferencijama. Posljednjih godina isključivo se bavi Pay-per-Click metodama zakupa oglasnog prostora na Internetu te optimizacijom stranica za tražilice; posvećen je tome da pomogne tvrtkama da posjetitelje web stranica pretvore u kupce i važne buduće kontakte.

Krešimir Drvar svoje radno iskustvo stjecao je u raznim segmentima turizma, kao što su hoteli, kampovi, resorti, rent-a-car agencije i yachting, primarno se brinući za prodaju preko interneta. Imao je priliku raditi s nekima od vodećih svjetskih brandova u jednoj od najvećih svjetskih marketinških agencija, Omnicom Media Grupi, a trenutno radi na poziciji marketinškog menadžera za digitalne kanale u tvrtki Bluesun hotels & resorts. Također je i jedan od osnivača prvog regionalnog blog servisa.

 

Nastavni plan radionice

Sadržaj:

·         1. dan: Google AdWords osnove

o   Uvod u AdWords

o   Upravljanje računom

o   Kampanje i grupe oglasa

o   Načini targetiranja:

o   Prema ključnim riječima / izrazima

o   Logacijski i jezični targeting

o   Retargeting

o   Formati oglasa

o   Budžeti i licitacije

o   Optimizacija

o   Upravljanje većim brojem računa

·         2. dan: Google AdWords search i prikazivačka mreža

o   Search network

o   formati oglasa u search mreži

o   kvaliteta oglasa i prihvatne stranice

o   Pomoćni alati (keyword tool)

o   Mjerenje i optimizacija

o   Profitabilnost i rast

o   Display network

o   Google prikazivačka mreža

o   Tipovi oglasa

o   Načini targetiranja (placements, topics, keywords, retarget)

o   Oglašavanje na Youtubeu

o   Tipovi oglasa

o   Oglašavanje na mobilnim uređajima

·         3. dan: Google Analytics

o   Uvod u analitiku web sjedišta

o   Sučelje GA

o   Kreiranje profila, instalacija kôda za praćenje

o   Standardni izvještaji

o   Real-time

o   Posjetitelji (Audience)

o   Izvori posjetitelja (Traffic sources)

o   Sadržaj (Content)

o   Konverzije

o   Postavljanje ciljeva

o   Praćenje događaja (Events)

o   Proizvoljni izvještaji

o   Integracija sa Webmaster tools

o   Integracija sa AdWords servisom

o   Google Trends

 

 

 

Prvi coworking dan u sklopu projekta Coworking Zadar

Prvi coworking dan će se održati u srijedu, 24. rujna 2014. godine u prostoru budućeg coworking centra COIN, na adresi Put Murvice 14 u Zadru.

Ova aktivnost je dio projekta pod nazivom ”Coworking Zadar – suradnjom do inovacija”, koji je odobren za financiranje na natječaju za izgradnju male poslovne infrastrukture iz programa IPA IIIC, komponente Regionalna konkurentnost. Projekt je započeo 14. lipnja 2014. godine, provodit će se 18 mjeseci, a ukupna je vrijednost projekta veća od 5,1 milijun kuna, uz 85% sufinanciranja iz fonda EU-a.

Projekt se bavi uspostavom coworking prostora i coworking zajednice u Zadru te promocijom coworking koncepta koji podrazumijeva poduzetništvo temeljeno na umrežavanju i obavljanju samostalne djelatnosti različitih profesionalaca u zajedničkom radnom prostoru. Upravo prvi zajednički coworking radni dan organiziramo s ciljem izgradnje i jačanja zadarske coworking zajednice.

Coworking dan prvi je u nizu sličnih događanja koja će se organizirati tijekom provedbe projekta. Ovom prilikom simulirat će se radni dan u coworking prostoru i otvoriti mogućnosti za upoznavanje sudionika što će ih potaknuti na aktivno uključivanje u projekt.

Naime, okosnica coworking zajednice su ljudi, poduzetnici i nezavisni profesionalci (freelanceri), koji žele dijeliti radnu atmosferu, ideje, uvjerenja i resurse. U tom smislu, prvi coworking dan izuzetno je važan jerće velikom broju potencijalnih sudionika predstaviti coworking način rada i približiti prostor u kojem će se uspostaviti coworking u Zadru.

Simulacija coworking radnog dana uključivat će dio prostora u kojem će svi zainteresirani moći raditi na svojim računalima te dio u kojem će se moći upoznavati i razmjenjivati ideje i kontakti.

Osim toga, u toku dana organizirat će se radionica vezana za razvoj coworking zajednice, a u posljepodnevnom dijelu sudjelovati će i dva zanimljiva gosta, uspješna poduzetnika koji će s okupljenima podijeliti svoje poslovne i životne priče te svoja coworking iskustva i inspirirati na poduzetništvo.

Sergej Stanojkovski  je redatelj, urednik, producent, savjetnik i predavač. Kao strastveni zaljubljenik u film, 2009. godine osniva Avvantura Forum Zadar Festival i Filmforumzadar Matchmaking, a svojim će nam iskustvom približiti potencijal suradnje filmske industrije i coworkinga.

Lovro Valčić stručnjak je za informacijske tehnologije, profesor i vlasnik IT tvrtke. Deset godina proveo je na Geofizičkom Institutu Svečilišta na Aljasci. Stručnjak je za razvoj i podršku informacijskih tehnologija, posebno za istraživanja na sveučilišoj razini i nastavne aktivnosti. Tamo je i stekao coworking iskustvo, u coworking prostoru koji je lokalna zajednica dijelila sa sveučilištarcima, a u kojem su testirani veliki informacijski sustavi.

Svi zainteresirani mogu se registrirati na linku

https://www.entrio.hr/event/prvi-otvoreni-coworking-dan-coin-zadar-1721

do 23.09.2014. godine u 12.00 sati budući da je broj mjesta ograničen.

Program prvog coworking dana:

10:00 – 11:00 Kava dobrodošlice

11:00 – 12:00 Predstavljanje projekta ‘’Coworking Zadar – suradnjom do inovacija’’, diskusija o projektu i odgovori na pitanja (Renata Marušić, voditeljica projekta i Šime Erlić, pročelnik Upravnog odjela za EU fondove Grada Zadra)

12:00 – 14:00 Radionica: Upoznavanje i mapiranje zadarske coworking zajednice (Matija Raos, Coworking Croatia/HDNP)

14:00 – 15:00 Pauza za coworking ručak i umrežavanje sudionika

15:00 – 16:30 Nastavak radionice, diskusija i zaključci

17:00 – 18:00 Predstavljanje inspirativnih primjera i poduzetničkih uspjeha: Sergej Stanojkovski i Lovro Valčić

Treći poziv malim i srednjim poduzetnicima za besplatne savjetodavne usluge u sklopu projekta SMEPASS II

U sklopu EU projekta “Pružanje savjetodavnih usluga malom i srednjem  poduzetništvu –SMEPASS II” započinje treći i posljednji poziv za iskaz interesa malih i srednjih poduzetnika za dobivanje besplatnih savjetodavnih usluga s područja osiguranja kvalitete, razvoja proizvoda i marketinga.

Posljednji krug prijava kreće 15. rujna i traje do 17. listopada ove godine.  U obzir će biti uzete samo on-line prijave. Sve potrebne informacije, posebice kriteriji prihvatljivosti, dostupne su na internetskim stranicama Projekta http://www.smepass2.eu.

Treći javni poziv za iskaz interesa usmjeren je na sve poduzetnike koji žele ojačati konkurentnost  radi očuvanja pozicije na domaćem ili osvajanja novih tržišta.

Povodom toga će se u razdoblju od 16. rujna do 2. listopada 2014. godine održati niz besplatnih info seminara diljem Republike Hrvatske radi predstavljanja aktivnosti Projekta i mogućnosti koje će poduzetnici imati tijekom faza provedbe.

Seminari će se održati u Krapini, Sisku, Bjelovaru, Požegi, Virovitici, Šibeniku, Otočcu i Puli. Zainteresiranima će na seminarima biti omogućena i prijava odnosno popunjavanje obrasca za iskaz interesa. Više informacija o seminarima dostupno je putem internetskih stranica projekta te lokalnih županijskih komora preko kojih se moguće prijaviti na seminare, a čiji su raspored i kontakti  navedeni u nastavku:

U prva dva kruga prijava (u studenom i prosincu 2013. te u travnju i svibnju 2014. godine)  više od 100 malih i srednjih poduzetnika iskoristilo je priliku te je odabrano za dobivanje besplatnih savjetodavnih usluga iz 14 različitih područja.

Savjetodavne usluge domaćih i stranih EU stručnjaka od lipnja ove godine prima 49 poduzeća odabranih u prvom krugu prijava. Individualno savjetovanje s dodatnih šezdesetak poduzeća odabranih iz drugog kruga prijava trebalo bi započeti u listopadu ove godine. Spomenuti će stručnjaci pružati savjetodavne usluge posebno prilagođene potrebama svake pojedine tvrtke u trajanju tri do četiri mjeseca.

Inače, projekt SMEPASS II sufinancira Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj, a provodi se u okviru Operativnog programa za regionalnu konkurentnost 2007–2013. Korisnik projekta je Ministarstvo poduzetništva i obrta. Cilj Projekta je jačanje konkurentnosti malog i srednjeg poduzetništva kroz pružanje usluga visokokvalitetnog poslovnog savjetovanja. Započeo je 1. srpnja 2013. i traje do 30. lipnja 2015. godine. Vrijednost Projekta iznosi 2.978.400 eura.

Za sve ostale informacije i upite o aktivnostima Projekta molimo posjetite internetsku stranicu www.smepass2.eu i slobodno se obratite putem e-maila: info@smepass2.eu.

Odobreno 15 prijava za sufinanciranje EU projekata organizacija civilnog društva

Temeljem Javnog poziva za podnošenje prijava za sufinanciranje projekata organizacija civilnoga društva ugovorenih u okviru programa Europske unije za 2014. godinu, donesena je prva Odluka o sufinanciranju projekata i programa organizacija civilnoga društva ugovorenih u okviru programa Europske unije za 2014. godinu, za koje je prijava podnesena u razdoblju od 10. lipnja do 25. kolovoza 2014. Svim podnositeljima prijava koji udovoljavaju kriterijima utvrđenim Pravilima za sufinanciranje projekata organizacija civilnoga društva ugovorenih u okviru programa Europske unije za 2014. godinu odobren je maksimalno ostvariv iznos.

Objavljena pitanja i odgovori iz natječaja “Širenje mreže socijalnih usluga u zajednici – faza 3”

U sklopu Poziva na dostavu projektnih prijedloga iz Europskog socijalnog fonda pod nazivom “Širenje mreže socijalnih usluga u zajednici – faza 3” objavljena su nova pitanja i odgovori potencijalnih prijavitelja. Odgovori na pitanja dostupni su u kategoriji “Dokumentacija” za svaki od natječaja. Opći cilj ovog poziva na dostavu projektnih prijedloga jest unaprijediti mogućnosti zapošljavanja pružajući podršku razvoju učinkovitih i uključivih socijalnih usluga, a rok prijave projekata je 19. rujna 2014. godine.

Konzultacije Europske komisije o pristupu financijskim sredstvima za mala i srednja poduzeća

Što mala i srednja poduzeća u Europi trebaju od buduće politike EU-a? To je temeljno pitanje rasprave koju je Komisija danas pokrenula kako bi unaprijedila Akt o malom poduzetništvu (SBA). Akt o malom poduzetništvu sveobuhvatan je skup mjera osmišljenih za olakšavanje života malim poduzećima te se već pokazao dobrom osnovom politike za mala i srednja poduzeća. Budući da se temelji na razmjeni najboljih praksi, potpori internacionalizaciji i poduzetništvu te pristupu financijskim sredstvima (provodi se putem financijskih instrumenata CIP i sada COSME), države članice EU-a njime se potiču na prihvaćanje učinkovitih rješenja koja su polučila rezultate negdje drugdje te na iznalaženje jednako dobrih vlastitih zamisli. U okviru pokrenute javne rasprave traži se doprinos svih zainteresiranih strana, uključujući poduzetnike i poslovne organizacije, koji će Europskoj komisiji pomoći osigurati spremnost Akta o malom poduzetništvu za buduće izazove.
Akt o malom poduzetništvu za Europu donesen je u lipnju 2008. i odražava političku volju Komisije da potvrdi ključnu ulogu malih i srednjih poduzeća u gospodarstvu EU-a i po prvi put uspostavi sveobuhvatan politički okvir za MSP-ove u EU-u i njegovim državama članicama. COSME je program EU-a za konkurentnost poduzeća te malih i srednjih poduzeća (MSP-ova) za razdoblje 2014. – 2020. s planiranim proračunom od 2,3 milijarde EUR kojim se može postići učinak poluge u iznosu do 25 milijardi EUR. U okviru tog programa MSP-ovima će se pružati potpora u sljedećim područjima: lakši pristup financijskim sredstvima za MSP-ove, pristup tržištima i promicanje poduzetničke kulture.
Javne rasprave koje pokreće Komisija otvorene su 12 tjedana te će se ova rasprava stoga zatvoriti 15 prosinca 2014. godine.
Link za sudjelovanje u raspravi: http://ec.europa.eu/eusurvey/runner/NewSBAsurvey2014

Plaćanje pdv-a po naplati olakšat će poslovanje za oko 150 tisuća obrtnika i malih poduzetnika

log gospodarstva s ukupnim godišnjim primicima do 3 milijuna kuna omogućit će se plaćanje PDV-a po naplaćenom, umjesto po ispostavljenom računu. To će utjecati na oko 140 tisuća obrtnika i malih poduzetnika, obveznika PDV-a kojima će se olakšati poslovanje i omogućiti bolja likvidnost, a time i redovito plaćanje radnika, podmirivanje obveza prema dobavljačima i plaćanje PDV-a iz vlastitih sredstava, umjesto kreditima. “Izmjena ovog Zakona sigurno će omogućiti da desetak tisuća tvrtki nema problema s likvidnosti, da se ne zatvaraju, već da im bude olakšano poslovanje. Budući da je ovakva praksa prisutna i u drugim zemljama EU sigurno je da će utjecati na konkurentnost našeg poduzetništva”, komentirao je ove promjene ministar poduzetništva i obrta Gordan Maras koji je ujedno i inicijator ove promjene. Iako se time očekuje odgođeni prihod od naplate PDV-a, Maras kaže da to ne bi trebalo značiti probleme za Državni proračun. Prema simulacijama “odgođeni prihod” od PDV-a u razdoblju od tri godine kretao bi se od 529 milijuna kuna do 1,1 milijarde kuna, a iznos odgođenog prihoda ovisit će o vrijednosti prosječnog vremena naplate potraživanja i plaćanja obveza dobavljačima, traženju povrata poreza i procjeni isplativosti ulaska u gotovinski sustav.


“Nitko nikome ništa ne oprašta, prihod u proračun će doći, ali nešto kasnije nego što je trebao. Mislim da je generalno puno veća korist u tome da će 10-ak tisuća tvrtki imati manje problema s likvidnosti, neće dolaziti pod ovrhe i neće morati strahovati za poslovanje, nego što će država pričekati neki svoj prihod tri mjeseca”, zaključio je Maras. Predložene izmjene odredbi Zakona o PDV-u obuhvatit će ukupno 67.574 subjekata malog gospodarstva koji će imati mogućnost prelaska u gotovinski sustav plaćanja PDV. Uz to 71.765 fizičkih osoba (obrtnika) nastaviti će plaćati PDV u gotovinskom sustavu kao i do sada (neće s 1.1.2015. prijeći u obračunski sustav). 

Prijave za European Business Awards za 2015.-2016. godinu

Europska poslovna nagrada – The European Business Awards – prepoznaje i nagrađuje izvrsnost, najbolju praksu i inovacije u europskim poduzećima. Natjecanje je besplatno i otvoreno je za poduzeća svih veličina i iz svih djelatnosti. Europska poslovna nagrada, koja se održava osam godina, ima tri svrhe za poslovnu zajednicu: omogućava dobre primjere za poduzeća koja tome teže, podržava pojedinačni i organizacijski uspjeh i omogućava studije slučajeva odličnih poduzeća za učenje.
U natjecanje za razdoblje 2014.-2015. bilo je uključeno više od 24.000 poduzeća iz 33 zemlje što je veći broj prijava za 40% u odnosu na prošlu godinu. Najviše prijava pristiglo je na kategorije Poduzeće godine s prihodom 0-25 milijuna eura, Poduzeće godine s prihodom 150 i više milijuna eura te za Poduzetnika godine. Vezano uz djelatnosti, najviše je prijava zaprimljeno iz IT tehnologija, prerađivačke djelatnosti te proizvodnje hrane i pića.
Zainteresirana poduzeća mogu se besplatno on-line prijaviti na natjecanje Europska poslovna nagrada za 2015.-2016. godinu. Natjecanje se odvija na sljedeći način. Poduzeće se mora registrirati i podnijeti on-line prijavu. Neovisni suci koji se sastoje od predstavnika poslovnih lidera, poduzetnika i akademika odabiru nacionalne pobjednike po kategorijama. Potom nacionalni pobjednici dostavljaju video prezentacije koje se ocjenjuju, a najbolji se pozivaju i na osobne prezentacije. Nakon tih prezentacija i ocjenjivanja, proglašavaju se pobjednici po kategorijama.
Kategorije u kojima se dodjeljuju nagrade su:
  1. RSM Poduzetnik godine (The RSM Entrepreneur of the Year Award)
  2. Poduzeće godine (kategorije prihod  do 25 mil €, 26-150 mil € i više od 150 mil €)       (The Business of the Year Award (Turnover €0-25m, €26-150m and €150m+))
  3. UKTI nagrada za inovaciju (The UKTI Award for Innovation)
  4. BP Target Neutral nagrada godine za strategiju rasta (The BP Target Neutral Growth Strategy of the Year Award)
  5. Nagrada za održivost okoliša i korporacije (The Award for Environmental and Corporate Sustainability)
  6. Poslodavac godine (The Employer of the Year Award)
  7. Nagrada za usmjerenost na kupca (The Award for Customer Focus)
  8. Nagrada za uvoz/izvoz (The Import/Export Award).
Prijavitelj se može kandidirati u najviše tri kategorija. Nagrade pobjednicima donose višestruku korist. Unaprjeđuju reputaciju poduzeća na tržištu, povećavaju interes medija za poduzeće, ostvaruju se novi poslovni kontakti, povjerenje kupaca raste i poduzeće je prepoznatljivije. Sve ove koristi pridonose boljem poslovanju.
Posljednji dan za prijave je 29. srpnja 2015. godine. Ministarstvo poduzetništva i obrta ovim putem poziva sva zainteresirana poduzeća da iskoriste ovu priliku i prijave se na European Business Awards za 2015.-2016. godinu.
Više o registraciji za European Business Awards 2015.-2016. može se naći na poveznici:
http://www.businessawardseurope.com/profile/register

Publikacija iz programa LIFE o kvaliteti zraka

Najnovija publikacija iz programa LIFE ističe pomoć programa u zaštiti zraka. U njoj je riječ i o ulozi programa u učinkovitoj i ekonomičnoj provedbi instrumenata tijela EU koji se odnose na zaštitu zraka. Publikacija sadrži i intervju sa stručnjakom iz Europske agencije za zaštitu okoliša i jednim od sudionika pilot projekta osmišljenog za provođenje politika zaštite zraka u europskim gradovima. Neka poglavlja publikacije vezana su za doprinos kvaliteti zraka u nekoliko ključnih sektora: transport i urbana mobilnost, poljoprivreda, industrija.

Izrada & održavanje: Point Web Factory