

Prilagodba pristupačnosti
ATTACHMENT | SIZE |
---|---|
![]() |
5 |
JAVNI POZIV za razvoj gospodarskog okruženja i infrastrukture u poduzetničkim i gospodarskim zonama.
Javni poziv namijenjen je jedinicama lokalne i područne (regionalne) samouprave koje su osnivači poduzetničke ili gospodarske zone.
Predmet ovoga javnog poziva je dodjela bespovratnih sredstava u svrhu razvoja gospodarskog okruženja i infrastrukture kroz razvoj elektroenergetskih sustava u poduzetničkim i gospodarskim zonama u vlasništvu jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave.
Prioritet ovoga javnog poziva je da se kroz pomoć proračunima jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave unaprijede uvjeti za privlačenje investicija, jača konkurentnost hrvatskog gospodarstva, razvija industrija i malo i srednje poduzetništvo te poveća zaposlenost.
Ciljevi ovoga javnog poziva su:
• Razvoj gospodarskog okruženja i infrastrukture;
• Unaprjeđenje infrastrukture u poduzetničkim i gospodarskim zonama;
• Privlačenje i promocija investicija i pozitivnog investicijskog okruženja;
• Stvaranje uvjeta za nova radna mjesta.
Davatelj bespovratnih sredstva je Ministarstvo gospodarstva.
Bespovratna sredstva temeljem ovoga javnog poziva osigurana su unutar proračuna Ministarstva za 2014. godinu, Aktivnosti A817045 – Razvoj i provedba projekata za promicanje industrije, računskoj stavci 3631 – Tekuće pomoći unutar opće države, u iznosu od 6.000.000,00 kn (šest milijuna kuna).
Poziv je otvoren danom objave javnog poziva na mrežnim stranicama Ministarstva gospodarstva (www.mingo.hr) odnosno 22.10.2014. Poziv traje 30 dana od objave.
Više informacija potražite na poveznici:
http://www.mingo.hr/page/javni-poziv-za-razvoj-gospodarskog-okruzenja-i-infrastrukture-u-poduzetnickim-i-gospodarskim-zonama
Referenca:
JUST/2014/RDAP/AG/BULL
Datum objave:
12.11.2014.
Datum završetka natječaja:
10.03.2015.
Status: Otvoren
Tip sredstava: Bespovratna sredstva (darovnice)
Sektor: Pravosuđe i ljudska prava
Regija: EU28Island
Budžet:
1.500.000,00 €
Kratak opis natječaja:
Ovaj poziv za podnošenje projektnih prijedloga otvoren je s ciljem financiranja transnacionalnih projekata vezanih za djecu koja su žrtva bullyinga (nasilnog ponašanja vršnjaka), u skladu sa specifičnim ciljem sprečavanja i borbe protiv svih oblika nasilja nad djecom, mladima i ženama, kao i nasilja u pojedinim skupinama. Prioritet poziva je na projektima kojima bi se spriječio bullying nad djecom u školama, ustanovama za boravak djece (domovima) i ustanovama namijenjenima pritvoru.
Prihvatljive aktivnosti:
Natječajem će se financirati aktivnosti koje su usmjerene na:
Uzajamno učenje, razmjenu dobre prakse i suradnju
Obuku
Konkretno, projektima bi se trebali razvijati novi ili poticati prethodno razvijeni programi i politike koji se tiču ove teme.
Prihvatljivi prijavitelji:
Na natječaj se mogu prijaviti prijavitelji i partneri pravno oformljeni kao javne ili privatne organizacije, odnosno međunarodne organizacije. Prijavitelj mora biti neprofitno usmjerena pravna osoba, dok profitno usmjereni sudionik na projektu može biti jedino partner. Sudjelovanje privatnih osoba na natječaju nije dozvoljeno.
Stopa sufinanciranja:
Maksimalna stopa sufinancianja iznosi 80% ukupnih prihvatljivih troškova projekta.
Iznos sufinanciranja:
Minimalan traženi iznos potpore je 75.000 eura, dok je maksimalan iznos 300.00 eura.
Izvor: http://ec.europa.eu/justice/grants1/calls/just_2014_rdap_ag_bull_en.htmn
U okviru programa Erasmus+ izrađen je online alat koji bi trebao pomoći svim organizacijama prihvatljivima u sklopu ove aktivnosti, a koje su u potrazi za projektnim partnerima. Alat je napravljen u sklopu dijela programa koji se odnosi na financiranje područja „Savezi znanja i savezi sektorskih vještina“.
Napravljen je uoči objave novih poziva za dostavu projektnih prijedloga, a sve s ciljem jednostavnije identifikacije partnera na nekom projektu. Kako bi se alat mogao koristiti, potrebno je kreirati vlastiti profil. Baza projektnih partnera može se pretraživati po više parametara: zemlja projekta, vrsta organizacije te vrsta projekta/natječaja.
Nakon registracije u sustav, sve zainteresirane strane mogu jednostavno doći u kontakt s potencijalnim partnerima kako bi uspostavili mrežu, te na taj način jednostavnije i kvalitetnije realizirali svoj projekt.
Link na online alat možete pronaći ovdje.
Temelj Operativnog programa Konkurentnost i Kohezija (OPKK) 2014.-2020. je analiza socioekonomskih okolnosti, utvrđenih prepreka za rast, izazova i razvojnih potreba u Hrvatskoj, u kontekstu Sporazuma o partnerstvu (SP), relevantnih strateških dokumenata Unije i država članica, njihovih povezanih ciljeva i temeljnih strateških odredaba. Ovaj se Operativni program sufinancira iz Europskog fonda za regionalni razvoj (EFRR) i Kohezijskog fonda (KF), a njegova se strategija temelji na koncentraciji ulaganja u 9 tematskih ciljeva (TC) zajedničkog Strateškog okvira (TC 1, TC 2, TC 3, TC 4, TC 5, TC 6, TC 7, TC 9 i TC 10) i njihovim specifičnim investicijskim prioritetima (IP), s daljnjim fokusom na konkretne ciljeve (KC) koje je potrebno ostvariti. Neke aktivnosti OPKK-a dopunjene su ulaganjima u okviru Operativnog programa Učinkoviti ljudski resursi 2014. – 2020. (OPEHR), sufinanciranog iz Europskog socijalnog fonda (ESF).
Kako bi se postigli spomenuti ciljevi, raspoloživa sredstva EFRR-a i KF-a u okviru OPKK-a raspoređena su na sljedeća prioritetna područja:
Jačanje gospodarstva primjenom istraživanja i inovacija
Korištenje informacijske i komunikacijske tehnologije
Poslovna konkurentnost
Promicanje energetske učinkovitosti i obnovljivih izvora energije
Klimatske promjene i upravljanje rizicima
Zaštita okoliša i održivost resursa
Povezanost i mobilnost
Socijalno uključivanje i zdravlje
Obrazovanje, vještine i cjeloživotno učenje
Više o tematskim ciljevima, investicijskim prioritetima i konkretnim ciljevima saznajte u dokumentu Operativnog programa: http://www.europski-fondovi.eu/sites/default/files/dokumenti/Nacrt%20OPK…
Izvor: http://www.strukturnifondovi.hr/
Agencija za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA u suradnji sa Ministarstvom poduzetništva i obrta nastavlja sa trećom edukacijom u sklopu Programa Poduzetnički impuls za 2014. godinu. Edukacija ”Metodologija za izradu investicijskih elaborata” će se održati od 24.11.2014. do 26.11.2014., s početkom u 09:00 sati, u prostorijama Agencije za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA na adresi: Grgura Budislavića 99 (Poduzetnički inkubator Novi Bokanjac), u gradu Zadru. Organizacija edukacije osigurana je sredstvima iz Programa Poduzetnički Impuls 2014.
Stručna edukacija obuhvat će sljedeće teme:
o Vrste investicijskih elaborata
o Poslovni plan – Od ideje do poslovnog plana
o Studija opravdanosti
o Analiza troškova i koristi
o Planiranje i organizacija razvoja poslovnog plana
o Studija izvodljivosti
o Analiza troškova i koristi (CBA studija)
Edukacija je namijenjena mikro, malim i srednjim poduzećima koja namjeravaju svoje razvojne projekte (su)financirati iz Strukturnih fondova EU.
Predavač je Ivana Đunđek, suradnik za financije iz tvrtke Superna d.o.o.
U nastavku se nalazi dnevni red edukacije.
Svi polaznici oslobođeni su kotizacije.
Ova edukacija se smatra potporom male vrijednosti.
Molimo Vas da svoje sudjelovanje na edukaciji potvrdite najkasnije do petka, 21.11.2014. godine, na e-mail: zadra@zadra.hr ili na broj telefona 023 49 28 80.
S poštovanjem,
ZADRA NOVA
Tema radionice: Metodologija za izradu investicijskih elaborata
Ciljna skupina sudionika: Mikro, mala i srednja poduzeća koja namjeravaju svoje razvojne projekte sufinancirati iz Strukturnih fondova EU
Organizator: Agencija za razvoj Zadarske županije – ZADRA NOVA
Termin radionice: 24.-26.11.2014.
Predavač: Ivana Đunđek, suradnik za financije, Superna d.o.o.
PRVI DAN (24.11.2014.)
9:00 – 10:30 Vrste inveticijskih elaborata
o Poslovni plan
o Studija opravdanosti
o Analiza troškova i koristi
Poslovni plan
– Od ideje do poslovnog plana – „Zašto trebamo poslovni plan?“
10:30 – 11:00 Pauza za kavu
11:00 – 12:30
Planiranje i organizacija razvoja poslovnog plana
o Definiranje osnovnih elemenata poslovnog plana
o Podaci o poduzetniku
o Predmet poslovanja
o nastanak poduzetničke ideje
o Tržišna opravdanost
o Financijski elementi ulaganja
o Pregled sadržaja poslovnih planova potrebnih za različite korisnike (banke i slično)
12:30 – 13:30 Ručak
13:30 – 15:00
Praktičan rad polaznika na konkretnim primjerima – izrada poslovnog plana
DRUGI DAN(25.11.2014.)
9:00 – 10:30
Studija izvodljivosti
– Metodologija izrade studije izvodljivosti po propisanim sadržajima
o Sažetak projekta te osovne informacije o prijavitelju
o Usklađenost sa strateško/planskim dokumentima
o Definiranje ciljeva uz analizu izvedivosti opcija
o Dinamika realizacije projektnih aktivnosti
10:30 – 11:00 Pauza za kavu
11:00 – 12:30
– nastavak
o Analiza tržišta
o Identifikacija tehničkih potreba ulaganja
o Analiza lokacije
o Projekcija prihoda i troškova projekta
o Projekcija financijskih izvještaja i isplativosti projekta
12:30 – 13:30 Ručak
13:30 – 15:00 Praktičan rad polaznika na konkretnim prijmerima – izrada studije izvodljivosti
TREĆI DAN (26.11.2014.)
9:00 – 10:30 Studija izvodljivosti (nastavak)
Analiza troškova i koristi (CBA studija)
• 8 koraka za izradu dobroj projektnog prijedloga
• Detaljna razrada sadržaja CBA studije kroz primjere
10:30 – 11:00 Pauza za kavu
11:00 – 12:30 • Financijska analiza
o Ukupni troškovi investicije (prihvatljivi i neprihvatljivi)
o Izračun stope sufinanciranja
o Projekcije operativnih rashoda i prihoda
o Financijska rentabilnost investicije (FNPV (C); FRR (C))
o Financijska održivost projekta
o Financijska odživost na državni kapital (FNPV (Kp); FRR (Kp))
• Ekonomska analiza i analiza rizika
• Analiza eksternih troškova i koristi
• Analiza ekonomske profitabilnosti (ENPV; ERR; B/C)
• Analiza osjetljivosti i rizika
12:30 – 13:30 Ručak
13:30 – 15:00 Praktični rad u grupama na konkrentnim primjerima – izračun u excelu:
• Ukupni troškovi investicije (prihvatljivi i neprihvatljivi)
• Izračun stope sufinanciranja
• Projekcije operativnih rashoda i prihoda
• Financijska rentabilnost investicije (FNPV (C); FRR (C))
• Financijska održivost projekta
• Financijska rentabilnost nacionalnog kapitala (FNPV (Kp); FRR (Kp))
15:00 Završetak radionice
U sklopu projekta „HERA“ 5. studenog 2014. godine u hotelu Kolovare održala se radionica o razvoju, edukaciji i promociji ruta kulturnog turizma na jadranskom području u sklopu izrade Tematskih Akcijskih smjernica. Projekt „HERA- Upravljanje održivim turizmom zasnovanim na zajedničkom kulturnom nasljeđu Jadrana“, financiran Programa jadranske prekogranične suradnje, te vrijedan 8.842.600 EUR provodi,kao nositelj projekta,Zadarska županija uz suradnike Zadra Nova te još 18 partnera iz 8 različitih zemalja. Od ukupne vrijednosti projekta, dio koji se odnosi na Zadarsku županiju iznosi 814.763,91 eura od kojeg Europska unija su-financira 85% navedenog iznosa, odnosno 692.549,32 eura.
Izrada & održavanje: Point Web Factory