Prilagodba pristupačnosti

Image

Regionalni koordinator razvoja

Zadarske županije

Nova besplatna aplikacija kako naučiti pisati EU projekte

U okviru projekta “Omogućimo to putem EU fondova” koji financira Europska unija iz sredstava programa IPA INFO 2011, Organizacija za građanske inicijative razvila je aplikaciju za elektroničko učenje pisanja i provedbe projekata financiranih sredstvima Europske unije. Ukupno ima 6 modula, a prvi je dostupan svima koji žele naučiti više o ukupnom funkcioniranju EU fondova te načinima izrade i provedbe projekata na web sjedištu projekta, dok će ostali moduli biti objavljivani na web sjedištu projekta svakih 5 do 6 dana. Tema prvog modula su programi koje Republika Hrvatska koristi od 1996. godine do danas, tipovi financiranja, te natječajna dokumentacija.

Sve upute za praćenje sadržaja kao i za polaganje kratkog kviza znanja nalaze se unutar same interaktivne aplikacije. Ova besplatna online edukacija predstavlja jednu pozamašnu količinu online, besplatnih i svima dostupnih informacija o tome kako pretočiti svoju ideju u projekt te dobiti potrebno financiranje iz fondova EU za njeno ostvarenje.

Online edukaciju preuzmite na linku: http://eufondovi.ogi.hr/category/elearning/

Nova usluga Hrvatske gospodarske komore za sufinanciranje izrade EU projekata

Hrvatska gospodarska komora izdvaja milijun kuna izravne financijske potpore za izradu prijavnih dokumenata za EU projekte za gospodarstvenike. Jednom od novih usluga HGK “Moj EU projekt vaučer” sufinancira pripremu dokumentacije za projekte s područja poljoprivrede i ruralnog razvoja. Ukupna vrijednost ovog natječaja je 350.000 kuna, a vrijednost vaučera po tvrtki iznosi 10.000 kuna. Vaučeri su također nova usluga HGK kojoj je cilj da se svim tvrtkama članicama olakša i automatizira pristup dostupnim informacijama o konkretnim poslovnim prilikama na inozemnim tržištima. Oni se isključivo mogu iskoristiti za izradu poslovnog plana, pripremu prijavne i prikupljanje popratne dokumentacije propisane pravilnicima i natječajima raspisanima za dodjelu sredstava iz Europskog poljoprivrednog fonda za ruralni razvoj. Ispunjeni prijavni obrazac prijavitelj je dužan ispuniti i nalazi se na stranicama HGK-a.

Prihvatljivi prijavitelji za natječaj su članice HGK, registrirane u Republici Hrvatskoj, koje zadovoljavaju kriterije prihvatljivosti propisane pravilnicima o provedbi mjera ruralnog razvoja. Natječaj će trajati do 27. veljače, a prvih 35 prijava koje zadovoljavaju osnvne kriterije, biti će uvrštene na listu prihvatljivih prijavitelja uz još njih sedam, odnosno 20 posto na rezervnu listu. Isplata vaučera biti će u roku od 10 radnih dana od dana dostave kompletne dokumentacije.

Više o natječaju možete pogledati na linku: http://www.hgk.hr/sektor-centar/sektor-medjunarodni/natjecaj-moj-eu-proj…

Izvor: http://www.hgk.hr/djelatnost/gosp_financije/hrvatska-gospodarska-komora-…

Mjera 1.2. Privremena obustava riblovne aktivnosti

Datum objave:
28.01.2015.
Datum završetka natječaja:
18.03.2015.
Status:
Regija:
Kratak opis natječaja:
Predmet natječaja je dodjela naknada za privremenu obustavu ribolovne aktivnosti ovlaštenicima povlastice i članovima posade ribarskog plovila za kojeg je ta povlastica izdana, a obuhvaća jednokratna namjenska bespovratna novčana sredstava za privremenu obustavu ribolovne aktivnosti sukladno Odluci Vlade Republike Hrvatske o donošenju Plana upravljanja okružujućim mrežama plivaricama – srdelarama  i Pravilniku o prostornom i vremenskom ograničenju obavljanja gospodarskog ribolova na moru okružujućom mrežom plivaricom – srdelarom u 2015. godini.

Cilj mjere je privremeno obustaviti ribolovnu aktivnost za stokove/područja u specifičnim okolnostima koje iziskuju provedbu ovakve mjere (u svrhu očuvanja resursa ili uslijed nepredviđenih okolnosti) te osigurati financijsku kompenzaciju ribarima i ovlaštenicima povlastice za gospodarski ribolov na moru.

Zahtjevi za potporu mogu se popunjavati i podnositi u AGRONET-u od 18. veljače 2015– 18. ožujka 2015. godine.

Prihvatljivi prijavitelji su fizičke ili pravne osobe sukladno uvjetima i kriterijima propisanim Pravilnikom i ovim natječajem.

Maksimalan iznos sufinanciranja projekta iznosi 100% ukupnih prihvatljivih troškova.

Iznos: http://www.apprrr.hr/raspisan-natjecaj-za-mjeru-12-%E2%80%9Eprivremena-o…

Pokrenut sustav za objavu Poziva na dostavu ponuda za natječaje iz Programa ruralnog razvoja

Za sve potencijalne korisnike i ponuditelje roba/radova/usluga/ za ulaganja koja se sufinanciraju u okviru mjera iz Programa ruralnog razvoja Republike Hrvatske za razdoblje 2014. – 2020., na mrežnim stranicama Agencije za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju uspostavljen je sustav za objavu Poziva na dostavu ponuda. Kada potencijalni korisnik neke mjere iz Programa ruralnog razvoja u sklopu svojeg projekta (kojeg namjerava prijaviti na natječaj Agencije za plaćanja) želi nabaviti neku robu, radove ili uslugu, više ne mora samostalno od ponuditelja prikupljati ponude i nema obavezu dostave 3 ponude za svaku nabavu. Stoga će sada ponuditelji imati mogućnost javljanja korisniku na adresu objavljenu u Pozivu na dostavu ponuda. Korisnici će prema Uputi za objavu Poziva na dostavu ponuda Agenciji za plaćanja poslati sve potrebne podatke, a Agencija će tada Poziv na dostavu ponuda objaviti na svojoj web stranici. Nakon toga, potencijalni ponuditelji će elektronskim putem (i u originalu na adresu za dostavu ponuda) slati svoje ponude s cijenom roba/radova/usluga korisniku, a potencijalni korisnik odabire jednu koja mu najviše odgovara. Uspostavom ovog sustava omogućeno je potencijalnim ponuditeljima roba/radova/usluga da imaju uvid u sve vrste nabava u okviru različitih projekata iz Programa ruralnog razvoja. Također, ovim je sustavom osigurana zdrava tržišna konkurencija između različitih ponuditelja, a korisnici mogu odabrati najbolju vrijednost roba/radova/usluga za svoj novac.
Upute za objavu Poziva na dostavu ponuda: http://goo.gl/0hreR4

Web platforma za traženje partnera u sklopu Transnacionalnog programa za Jugoistočnu Europu (SEE)

Kako bi se olakšala potraga za projektnim partnerima u sklopu Transnacionalnog programa za Jugoistočnu Europu (SEE), odnosno njegove komponente koja se tiče područja Dunava, izrađena je online platforma. Platforma služi kao preliminarni alat obzirom da je u tijeku priprema prvog poziva za dostavu projektnih prijedloga. Ova platforma ima za cilj potencijalnim prijaviteljima na prvi poziv dati priliku za predstavljanje njihovih projektnih ideja i za traženje partnera. Potencijalni projektni partneri mogu se tražiti temeljem dostavljenih i vidljivih projektnih ideja koje su raspoređene prema tematskim prioritetima i zemljama. Spomenute projektne ideje su vidljive svim zainteresiranim dionicima ili budućim sudionicima na projektima, ali još uvijek nisu odobrene od strane Transnacionalnog programa Dunav. Baza projekata služi samo kao sredstvo informiranja i pomoći u pripremi projekata.

Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost organizira javne tribine u 16 gradova

Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost i Ministarstvo okoliša od siječnja do ožujka ove godine održat će 16 javnih tribina i pratećih informativno edukativnih radionica za predstavnike jedinica lokalne samouprave s ciljem informiranja o mogućnostima sufinanciranja za projekte zaštite okoliša i energetske učinkovitosti.

Planira se objaviti 36 javnih poziva i natječaja kroz koje će se sufinancirati projekti sa 40 do 80% bespovratnih sredstava. Sufinanciranje Fonda odnosi se na sve razine, od općina, gradova i županija, preko poslovnog sektora do građana.

Sve informacije o dostupnim programima za sufinanciranje građani će moći dobiti na javnim tribinama na kojima će govoriti ministar Zmajlović i direktor Fonda Sven Müller i suradnici.

U Puli će se tribina održati 27. veljače 2015., a ostatak rasporeda možete pogledati ovdje.

Točnu lokaciju održavanja moći ćete pronaći na web stranicama Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost  i Ministarstva okoliša nekoliko dana prije održavanja.

Fi-Compass – novi savjetodavni servis za financijske instrumente u okviru ESI fondova

Europska komisija u suradnji s Europskom investicijskom bankom (EIB) pokrenula je 19. siječnja Fi- Compass, novi savjetodavni servis za financijske instrumente u okviru europskih strukturnih i investicijskih fondova.

Bit će to ključna sastavnica savjetodavnog centra “sve na jednom mjestu”, koji će se pokrenuti tijekom ljeta kao važan dio investicijskog plana Europske unije.

Platforma Fi-Compassa bit će važno sredstvo koje će državama članicama omogućiti korištenje financijskih instrumenata u okviru europskih strukturnih i investicijskih fondova jer će kohezijska politika imati središnju ulogu u ispunjavanju ciljeva investicijskog plana u smislu strateških i profitabilnih ulaganja, otvaranja radnih mjesta i održivog rasta.

Radni program Fi-Compass-a za 2015. godinu preuzmite ovdje.

Održan drugi sastanak projektnih partnera EU Projekta I-CIA of SMEs u Vraci u Bugarskoj

Projekt I-CIA of SMEs, punog naziva Improving Competitive Intelligence Abilities of Small and Medium-Sized Enterprises,  je projekt transfera inovacija, s naglaskom na strukovno obrazovanje i osposobljavanje. Projekt je financiran putem EU Programa za cjeloživotno učenje (EU Lifelong Learning Programme), potprograma Leonardo da Vinci,  i koordiniran od strane nositelja projekta i partnera Istanbul Ferrous and Non-Ferrous Exporters’ Association IDDMIB.  Agencija za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA jedini je partner-predstavnik Republike Hrvatske. Vrijeme provedbe projekta je 24 mjeseca, točnije od svibnja  2014. do travnja 2016. godine.

Predstavnici Agencije za razvoje Zadarske županije  ZADRA NOVA-e sudjelovali su na uspješno održanom drugom sastanku projektnih partnera projekta I-CIA of SMEs, koji se održao 20. i 21. siječnja 2015. godine u gradu Vraca u Bugarskoj. Partnerska organizacija Gospodarsko-industrijska komora u Vraci bila je domaćin dvodnevnog sastanka, koji je okupio predstavnike svih partnerskih institucija projekta.

Na drugom partnerskom sastanku otvorena su financijska i administrativna pitanja vezana uz provedbu projekta. Projektni partneri razgovarali su o projektnim aktivnostima koje su provedene od početka trajanja projekta, i aktivnostima koje partnerstvo treba provesti u sljedećih 4-6 mjeseci trajanja projekta. Obzirom da je drugi dan sastanka bio otvoren za javnost i predstavnike medija, sastanak je bio i prilika da partneri predstave svoju instituciju i djelovanje. Voditeljica projekta za područje Zadarske županije gđa Marica Babić predstavila je rad Agencije za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA i One Stop Service Centra koji djeluje unutar Agencije.

 

O projektu:

Primarni cilj I-CIA MSP projekta je poboljšanje konkurentnosti malih i srednjih poduzeća u Litvi, Bugarskoj, Grčkoj, Hrvatskoj i Turskoj, podržavajući osoblje u području kompetitivne inteligencije (CI -Competitive Intelligence) i strategije. Općenito, projekt ima za cilj podizanje svijesti o važnosti kompetitivne inteligencije i strategije u malim i srednjim poduzećima, i povećanje broja ljudi koji su vješti u području kompetitivne inteligencije na tržištu rada. Cilj projekta je pružiti ciljnoj skupini obrazovnu e-platformu koja odražava praktične potrebe krajnjih korisnika, i koja je dovoljno fleksibilna za rješavanje specifičnih potreba ciljne skupine. Projekt će razviti tečaj stručnog osposobljavanja i educirati osoblje malih i srednjih poduzeća da povećaju svoju konkurentnost i udio u globalnom tržištu putem otvorene i udaljene metode učenja i usavršavanja (open and distance learning and training methods). Ciljne skupine su mala i srednja poduzeća koja djeluju unutar sektora metaloprerađivačke i građevinske industrije.

Očekivani rezultati I-CIA MSP projekta su:

Poboljšana konkurentnost malih i srednjih poduzeća u partnerskim zemljama

Podignuta razina svijesti o kompetitivnoj inteligenciji

Povećan broj ljudi koji su vješti u kompetitivnoj inteligenciji

Osnovana E-temeljena platforma za e-učenje

 

Očekivano je da će rezultati projekta poboljšati trenutne uvjete malih i srednjih poduzeća, koji čine više od 90% tržišta EU, na način da će povećati konkurentnost, postići rast izvoza i fleksibilnost profila tvrtki.

U slučaju interesa, kontaktirajte nas u Agenciju za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA na broj 023 492 880. Također, više informacija o projektu možete potražiti na službenoj web stranici projekta www.i-ciaofsmesproject.eu i dostupnim LinkedIn i Facebook profilima.

U prilogu Vam dostavljamo foto galeriju sa sastanka projektnih partnera.

 

 

Najavljeno otvaranje natječaja u okviru mjere 4 – Ulaganja u fizičku imovinu

Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju u suradnji s Ministarstvom poljoprivrede planira objaviti natječaj, 30. siječnja 2015. godine, za podmjere 4.1. Potpora za ulaganja u poljoprivredna gospodarstva  i 4.2. Potpora za ulaganja u preradu, marketing i/ili razvoj poljoprivrednih proizvoda  u okviru mjere 4  Programa ruralnog razvoja Republike Hrvatske za razdoblje 2014. – 2020. Preduvjet raspisivanja natječaja je usvajanje kriterija rangiranja od strane Odbora za praćenje provedbe Programa i objava Pravilnika o provedbi navedenih podmjera.

Kako bi se korisnici, a i konzultanti, u kratkom vremenskom roku od objave Pravilnika do objave natječaja, što kvalitetnije informirali o mogućnostima podmjera te  uvjetima prijave u, četiri županijska centra organizirat će se predavanja za zainteresirane. Predavanja su organizirana u suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom koja je ustupila prostor u kojima će se predavanja održati.

Info predavanja za korisnike podmjera održat će se u sljedećim gradovima:

ZAGREB, 22.1. u 11 sati
Kino dvorana, Ulica grada Vukovara 78, Zagreb

RIJEKA, 23.1. u 11 sati
Dvorana HGK, Bulevar oslobođenja 23, Rijeka

SPLIT, 26.1. u 11. sati
Dvorana HGK, Ante Trumbića 4, Split

OSIJEK, 27.1. u 11 sati
Dvorana HGK, Europske avenije 13, Osijek

Predavanje za konzultante održat će se u

ZAGREBU, 30.1. u Kino dvorani, Ulica grada Vukovara 78 s početkom u 11 sati.

Sudjelovanje na predavanjima je besplatno.
U slučaju odaziva većeg broja sudionika, održat će se dodatna predavanja u popodnevnom terminu

Horizon 2020: Fast track to innovation – Pilot (FTIPilot-1-2015)

Europska komisija pokrenula je novu 200 milijuna eura vrijednu inicijativu u obliku natječaja „Fast Track to Innovation (FTI) – pilot“ kako bi se promovirale i poticale inovacije te smanjilo vrijeme potrebno za razvoj od ideje do tržišta.

FTI pilot će se provoditi u razdoblju od 2015. do 2016. godine kao nova inicijativa pod okriljem programa Horizon 2020. U proračunu je u tu svrhu alocirano 200 milijuna eura za projektne prijedloge koji su usmjereni prema prioritetu “Društveni izazovi” te specifičnom cilju “Vodstvo u omogućavajućim i industrijskim tehnologijama (LEITs)” bez daljnjih ograničenja. Tematska otvorenost u kombinaciji sa mogućnošću za sve vrste inovativnih dionika da rade zajedno te isporuče inovacije na tržište i/ili u društvo njegovati će trans-disciplinarnu te međusektorsku suradnju kako bi se ostvario rast kroz inovacije.

FTI pilot će se provoditi putem jednog zajedničkog i stalno otvorenog poziva. Projektni prijedlozi mogu se dostaviti u bilo koje vrijeme sa sljedeća tri isključna termina u  2015. godini:
1. termin: 29. travnja
2. termin: 1. rujna
3. termin: 1. prosinca

Nastavak natječaja „Fast Track to Innovation (FTI) – Pilot“ ovisit će o rezultatima dubinske evaluacije programa.

Više informacija o natječaju „Fast Track to Innovation (FTI) – Pilot“ pronađite ovdje.

Izrada & održavanje: Point Web Factory