

Prilagodba pristupačnosti
COIN Zadar u suradnji s partnerskim organizacijama i institucijama organizira u Zadru, od 16. do 19. ožujka 2015. godine Dane poduzetništva mladih.
Planirana događanja organiziraju se s ciljem okupljanja mladih oko zanimljivih tema i edukacija koje će pomoći razvoju novih ideja i potencijala, kao i aktiviranja mladih u pitanjima koja su važna za širu društvenu zajednicu. Namjera organizatora je kroz ova događanja potaknuti razvoj poduzetništva mladih i pomoći u prepoznavanju poduzetništva kao pokretača ekonomskog i društvenog razvoja.
Dani poduzetništva mladih uključuju niz predavanja, panela, radionica i drugih događanja na kojima će mladi ljudi i studenti imati priliku dobiti korisne informacije i znanja te uspostaviti nove kontakata.
Ovaj događaj je primjer suradnje različitih projekata i partnera, te povezivanje komplementarnih aktivnosti usmjerenih na poticanje poduzetničkih ideja mladih. Projekti i partneri koji sudjeluju su:
projekt Coworking Zadar – suradnjom do inovacija sufinanciran iz Europskog fonda za regionalni razvoj u okviru IPA Operativnoga programa Regionalna konkurentnost 2007. – 2013 (partneri: Grad Zadar, Udruženje obrtnika Zadar, Zadarska županija, Hrvatska gospodarska komora Županijska komora Zadar, Agencija za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA i Sveučilište u Zadru)
Projekt Coworking Zadar pokrenule su lokalne institucije radi poticanja malog poduzetništva, lakšeg poslovnog povezivanja i nižih troškova poslovanja. Projekt u vrijednosti od 5.025.000 kuna je odobren za financiranje na natječaju za malu poslovnu infrastrukturu. Projekt uključuje uređenje i opremanje 370 m2 coworking prostora u Zadru, koji će se ovim projektom staviti u funkciju te omogućiti lakše pokretanje poduzetništva i samozapošljavanje, osobito za mlade ljude. Ovaj projekt omogućiti će da se do kraja 2015. godine u Zadru otvori prvi coworking prostor, COIN Zadar na hrvatskoj obali koji će prije svega biti zajednički prostor za rad nezavisnih profesionalaca, mikro poduzetnika, društvenih inovatora, potencijalnih poduzetnika i svih drugih organizacija i pojedinaca kojima će coworking pomoći u realizaciji njihovih ideja.
projekt Social Impact Award (partneri: udruga Pokreni ideju – Impact Hub Zagreb i Erste zaklada)
Social Impact Award je projekt koji se, osim u Hrvatskoj, gdje se u organizaciji Impact Huba Zagreb održava drugu godinu, istovremeno organizira i u Rusiji, Švicarskoj, Austriji, Rumunjskoj, Češkoj, Srbiji i Grčkoj. Social Impact Award natjecanje koje započinje s edukacijama za studente o tome što je društveno poduzetništvo, kako se generiraju kreativne ideje te kako se izrađuje poslovni model i plan. 4 najbolja studentska projekta koja rješavaju neko društveno ili okolišno pitanje bit će i financijski nagrađena, a osim novčanog dijela, najbolje očekuje 3-mjesečna inkubacija njihove društveno-poduzetničke ideje u Impact Hubu Zagreb te put na dva međunarodna okupljanja svih pobjednika iz 8 zemalja.
projekta Mreža mladih poduzetnika financiranog iz programa Erasmus + (udruga Mladi poduzetnik Hrvatska)
Udruga Mladi poduzetnik Hrvatska provodi projekt Mreža mladih poduzetnika, a ima za cilj otvoriti dijalog između donosilaca odluka, na regionalnoj i lokalnoj razini i mladih koji žele postati poduzetnici ili to već jesu. U izravnoj komunikaciji istražile bi se potrebe i mogućnosti suradnje koja bi pomogla u razvoju poduzetništva kod mladih osoba. Na konferenciji će sudjelovati uspješni mladi poduzetnici koji će govoriti o svojim iskustvima, preprekama, motivaciji i mogućnostima razvoja.
Program Dana poduzetništva mladih:
ponedjeljak, 16.3. od 11,00-14,00 – HGK, Š. Brusine 16 – projekt Coworking Zadar u suradnji s Hrvatskim zavodom za zapošljavanje – edukacija za poduzetničke potporne institucije:
Novi poduzetnički trendovi (nezavisni profesionalci i honorarni posao)
Radno – pravna pitanja
Potpore pri (samo)zapošljavanju
utorak, 17.3. od 9,00 – 17,00 sati ., Sveučilište u Zadru – Centar Stjepan Matičević na Relji – projekt Social Impact Award – edukacijski bootcamp za studente
Uvod u društveno poduzetništvo, predavanje
Generiranje ideja, radionica
Poslovno modeliranje, radionica
Poslovno planiranje, radionica
srijeda, 18.3. od 9,30 – 15,00, IMPACT centar na Relji – projekt Mreža mladih poduzetnika – konferencija
Primjeri dobre prakse – Impact HUB – Zagreb
Mladi poduzetnici u EU – potpredsjednik JEUNE
Panel: Podupiranje mladih poduzetnika na lokalnoj i regionalnoj razini
Prezentacije i panel: Uspješne priče mladih poduzetnika
četvrtak, 19.3. od 10,00 – 13,00, IMPACT centar na Relji – projekt Mreža mladih poduzetnika – konferencija
Prilike za financiranje poduzetničkih ideja
Privatne konzultacije sa stručnjacima za strukturne fondove, networking
Sudjelovanje na svim događanjima je besplatno i ne obavezuje sudionike. Prijaviti se možete za samo neka ili sva događanja popunjavanjem prijavnice u nastavku. Nakon prijave poslat ćemo vam detaljnije obavijesti o programu.
Projektni tim Zadre Nove na projektu BLUEne MED u Barceloni (Španjolska) 26. i 27. veljače 2015.g. predstavio je Studiju o postojećim i budućim inicijativama te dostupnim izvorima financiranja na području Iskorištenja Energije mora.
U studiji je obrađeno područje Mediteranskih zemalja a poseban naglasak je stavljen na Grčku, Italiju, Španjolsku i Hrvatsku. Posebno su obrađeni legislativni okviri i strateški dokumenti (zakoni, propisi, uredbe, strategije te prostorni planovi korištenja mora i sl. ) koji se odnose na iskorištenje energije mora. Također su obrađeni i energetski resursi te potencijalne lokacije implementacije postrojenja za iskorištenje energije mora.
Prisutni stručnjaci iz područja energije mora su iznimno zadovoljni sa predstavljenom studijom te je također najavljeno da će se njeni rezultati uključiti pri planiranju budućeg programskog poziva, a za područje iskorištenja Energije mora.
Hrvatska banka za obnovu i razvitak (HBOR) predstavila je novousvojeni kreditni program namijenjen olakšanju i poticanju apsorpcije EU fondova od strane jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave (JLPS), te subjekata u većinskom vlasništvu JLPS-a ili Republike Hrvatske. Taj program je usvojen u skladu s jednim od glavnih strateških ciljeva HBOR-a za naredno razdoblje, a to je podrška korisnicima EU projekata koji se financiraju sredstvima europskih strukturnih i investicijskih fondova (ESI fondovi).
Program kreditiranja EU projekata javnog sektora će korisnicima EU fondova omogućiti financiranje kako prihvatljivih, tako i neprihvatljivih izdataka po pojedinim natječajima, odnosno zatvaranje cjelokupne financijske konstrukcije projekta kreditom HBOR-a.
Poslovne banke koje su s HBOR-om ugovorile suradnju na provođenju ovog Programa kreditiranja mogu biti korisnici kredita. Poslovne banke dužne su sredstav kredita plasirati krajnjim korisnicima u skladu s Programom. Pravo na kredit ne postoji, već HBOR o svakom zahtjevu donosi posebnu odluku.
HBOR provodi ovaj program na 2 načina: kreditiranjem putem poslovnih banaka i izravnim kreditiranjem. Zahtjev za kredit podnosi se poslovnoj banci ili HBOR-u nakon objave Poziva za dostavu projektnih prijedloga od strane tijela nadležnog za provedbu EU fondova, odnosno slijedom donošenja Odluke Vlade RH kojom se podržava provedba projekta, odnosno slijedom donošenja Odluke Europske komisije o prihvaćanju projekta.
Najniži iznos kredita je ograničen na 100.000,00 kuna. Najviši iznos kredita nije ograničen, a ovisi o HBOR-ovim mogućnostima financiranja, namjeni ulaganja, udjelu EU bespovratnih sredstava u investicijskom projektu, konkretnom investicijskom projektu, kreditnoj sposobnosti krajnjeg korisnika kredita te vrijednosti i kvaliteti ponuđenih instrumenata osiguranja. Rok korištenja kredita je u pravilu do 18 mjeseci. Na opravdani zahtjev korisnika kredita može se odobriti i duži, odnosno kraći rok sukladno dinamici ulaganja.
Detaljnije informacije o ovom Programu kreditiranja mogu se dobiti putem telefona 01/4591-66 te putem e-maila euinfo@hbor.hr
U četvrtak, 5. ožujka 2015. godine, u Velikoj vijećnici Doma Zadarske županije održana je početna konferencija projekta” STEP FORWARD – Korak naprijed u jačanju kapaciteta Lokalnog partnerstva za zapošljavanje Zadarske županije”
Nositelj ovog 42.611,10 eura vrijednog projekta je Agencija za razvoj Zadarska županija ZADRA NOVA , a partneri su Zadarska županija i Hrvatski zavod za zapošljavanje – Područni ured Zadar.
Provedba projekta je počela 10.prosinca 2014. godine, a završava 9. kolovoza 2016. godine.
Predstavljanju su nazočili predstavnici institucija članova Partnerskog vijeća za tržište rada i razvoj ljudskih potencijala te predstavnici sredstava javnog priopćavanja.
Konferenciju je otvorila Sanja Peričić, ravnateljica Agencije za razvoj Zadarske županije ZADRE NOVE, nakon koje su se gostima obratili Irena Dragić, predstojnica HZZ – Područnog ureda Zadar i Stipe Zrilić, župan Zadarske županije.
Na konferenciji je govorila i Nikolina Miočić, pomoćnica pročelnika Upravnog odjela za razvoj i europske procese Zadarske županije i voditeljica projekta „Kompetentni dionici-snažno partnerstvo“ kao i voditeljica projekta” STEP FORWARD – Korak naprijed u jačanju kapaciteta Lokalnog partnerstva za zapošljavanje Zadarske županije“ Ana Jadreško i Dubravko Bacalja, stručnjak za tržište rada na projektu koji su prisutne upoznali sa sadržajem i posebnostima projekta” STEP FORWARD – Korak naprijed u jačanju kapaciteta Lokalnog partnerstva za zapošljavanje Zadarske županije.”
Nakon spomenutih izlaganja ravnateljica Agencije za razvoj Zadarske županije ZADRE NOVE Sanja Peričić, župan Zadarske županije Stipe Zrilić i predstojnica HZZ – Područnog ureda Zadar Irena Dragić popisali su ugovor o suradnji na provedbi projekta” STEP FORWARD – Korak naprijed u jačanju kapaciteta Lokalnog partnerstva za zapošljavanje Zadarske županije”.
VLADA REPUBLIKE HRVATSKE
Ministarstvo poduzetništva i obrta
KLASA: 302-01/15-01/03
URBROJ: 567-10-15-4
Zagreb, 7. ožujak 2015.
O B J A V LJ U J E
JAVNI POZIV
iz programa
„PODUZETNIČKI IMPULS“
Program poticanja poduzetništva i obrta za 2015. godinu
PRVO PROGRAMSKO PODRUČJE
Jačanje konkurentnosti uslužnih djelatnosti
Datum objave: 7. ožujak 2015. godine
1. PREDMET I TRAJANJE JAVNOG POZIVA
Predmet ovog Javnog poziva je dodjela bespovratnih sredstava Hrvatske agencije za malo gospodarstvo, inovacije i investicije (u daljnjem tekstu: HAMAG-BICRO) za Jačanje konkurentnosti uslužnih djelatnosti.
Poziv se objavljuje u dnevnim novinama i na mrežnim stranicama Ministarstva poduzetništva i obrta (u daljnjem tekstu: Ministarstvo) i HAMAG-BICRO-a (www.minpo.hr, www.hamagbicro.hr), a prijave se zaprimaju isključivo od 30.03.2015. do 13.04.2015. godine(sukladno točki 8. ovog Javnog poziva).
2. CILJEVI I PRIORITETI JAVNOG POZIVA
Prioritet ovog Javnog poziva je jačanje konkurentnosti mikro gospodarskih subjekta i poticanje njihovog rasta kroz ciljanu potporu razvojnim ulaganjima.
Ciljevi ovog Javnog poziva su:
Povećanje učinkovitosti poslovanja mikro gospodarskih subjekata
Jačanje tehnološke baze mikro gospodarskih subjekata
Poboljšanje pružanja usluga kroz modernizaciju poslovnog procesa
Poticanje razvoja mikro gospodarskih subjekta i njihov rast u male gospodarske subjekte
Poticanje poduzetništva ciljnih skupina – žena poduzetnica, poduzetnika početnika, romske nacionalne manjine, osoba s invaliditetom te poduzetnika u potpomognutim područjima
Otvaranje novih radnih mjesta i zadržavanje postojećih.
3. IZNOS SREDSTAVA
Davatelj potpore je HAMAG-BICRO.
U proračunu HAMAG-BICRO-a na proračunskoj aktivnosti A563119 planirano je ukupno 5.000.000,00 kuna za dodjelu bespovratnih potpora temeljem ovog Javnog poziva.
4. KORISNICI KOJIMA JE JAVNI POZIV NAMIJENJEN
Ovaj Javni poziv namijenjen je mikro poduzetnicima sukladno Preporuci Europske komisije 2003/361/EC od 6. svibnja 2003. godine.[1]
UPUTE ZA PODNOŠENJE PRIJAVE
5. UVJETI ZA PODNOŠENJE PRIJAVE
Prijavu mogu podnijeti:
Mikro poduzetnici:
čiji su ukupni prihvatljivi troškovi projekta niži ili jednaki ukupnoj vrijednosti dugotrajne imovine na dan 31.12.2014. godine (za obveznike poreza na dobit dugotrajna imovina evidentirana u GFI-u za 2014. godinu, a kod obveznika poreza na dohodak u popisu dugotrajne imovine za 2014. godinu), osim za poduzetnike početnike[2]
koji su prema Odluci o Nacionalnoj klasifikaciji djelatnosti NKD2007 (NN 58/07 i 72/07) registrirani za područja:
E (Opskrba vodom; Uklanjanje otpadnih voda, gospodarenje otpadom te djelatnosti sanacije okoliša), Odjeljak 36-39
Skupina 45.2 (Održavanje i popravak motornih vozila)
Područje I (Djelatnost pružanja smještaja te pripreme i usluživanja hrane), osim Skupine 56.3 (Djelatnosti pripreme i usluživanja pića) iz Odjeljka 56
J (Informacije i komunikacije)
N (Administrativne i pomoćne uslužne djelatnosti)
P (Obrazovanje)
Q (Djelatnosti zdravstvene zaštite i socijalne skrbi)
S (Ostale uslužne djelatnosti)
NAPOMENA: Projektni prijedlog mora se odnositi na jednu od prihvatljivih djelatnosti.
koji imaju sjedište na području Republike Hrvatske
koji su pozitivno poslovali u 2014. godini, odnosno koji sukladno zadnjem financijskom izvješću nisu u gubitku[3] (za obveznike poreza na dobit dokazuje se GFI-em za 2014. godinu, a za obveznike poreza na dohodak preslikom Prijave poreza na dohodak za 2014. godinu), osim poduzetnika početnika
koji zajedno sa svojim povezanim i partnerskim subjektima imaju prosječno barem jednog zaposlenog[4] u prethodnoj poslovnoj godini osim subjekata osnovanih u 2014. i 2015. godini koji mogu imati prosječno manje od 1 zaposlenog (između 0 i 1 zaposlenih)
koji nemaju evidentiran dug po osnovi javnih davanja o kojima službenu evidenciju vodi Porezna uprava
koji imaju podmirene obveze prema zaposlenicima
koji su u skladu s Odredbama o potporama male vrijednosti (UREDBA KOMISIJE (EU) br. 1407/2013 od 18. prosinca 2013. o primjeni članaka 107. i 108. Ugovora o funkcioniranju Europske unije na de minimis potpore[5])
koji imaju u cijelosti opravdane i namjenski iskorištene dodijeljene potpore male vrijednosti ako su iste dobili
čiji povezani subjekti imaju u cijelosti opravdane i namjenski iskorištene dodijeljene potpore male vrijednosti ako su iste dobili
čiji partnerski i povezani subjekti nemaju evidentiran dug po osnovi javnih davanja o kojima službenu evidenciju vodi Porezna uprava
nad kojima nije otvoren stečajni postupak, postupak predstečajne nagodbe ili postupak likvidacije
nad čijim pojedinačnim vlasnicima i partnerskim i povezanim subjektima nije otvoren stečajni postupak, postupak predstečajne nagodbe ili postupak likvidacije
TABELARNI PRIKAZ UVJETA I DOKUMENTACIJE KOJOM SE DOKAZUJE ISPUNJENJE UVJETA
Dokumentaciju koju nije potrebno podnositi u prijavi, HAMAG-BICRO službenim putem pribavlja od nadležnih institucija.
R.br. UVJETI DOKUMENTACIJA KOJOM SE DOKAZUJE ISPUNJENJE UVJETA ZA PODNOSITELJE PRIJAVA KOJI SU U SUSTAVU PRIJAVE POREZA NA DOBIT DOKUMENTACIJA KOJOM SE DOKAZUJE ISPUNJENJE UVJETA ZA PODNOSITELJE PRIJAVA KOJI SU U SUSTAVU PRIJAVE POREZA NA DOHODAK
1 Pravni oblik Podnositelja prijave Izvadak iz nadležnog registra koje pribavlja HAMAG-BICRO izuzev samostalnih djelatnosti koje dostavljaju Izvješće o paušalnom dohotku od samostalne djelatnosti i uplaćenom paušalnom porezu na dohodak i prirezu poreza na dohodak u 2014. godini
2 Vrijednost dugotrajne imovine Uvid u registre FINA-e (pribavlja HAMAG-BICRO uz preporuku da se uz prijavu dostavi preslika ovjerenog GFI-a za 2014. godinu); Popis dugotrajne imovine za 2014. godinu
3 Veličina gospodarskog subjekta (broj zaposlenih i ukupni prihodi/ ukupna aktiva) – Skupna izjava;
Za Podnositelja prijave:
-Uvid u registre FINA-e (pribavlja HAMAG-BICRO uz preporuku da se uz prijavu dostavi preslika ovjerenog GFI-a);
Za partnerske i povezane subjekte:
a)Gospodarski subjekti u sustavu poreza na dobit unutar Republike Hrvatske:
-Uvid u registre FINA-e (pribavlja HAMAG-BICRO uz preporuku da se uz prijavu dostavi preslika ovjerenog GFI-a);
b) Gospodarski subjekti u sustavu poreza na dohodak:
-Preslike ovjerenih Prijava poreza na dohodak/ Izvadak iz nadležnog registra koje pribavlja HAMAG-BICRO izuzev samostalnih djelatnosti koje dostavljaju Izvješće o paušalnom dohotku od samostalne djelatnosti i uplaćenom paušalnom porezu na dohodak i prirezu poreza na dohodak u 2013. i 2014. godini, pregled primitaka i izdataka i popis dugotrajne imovine za 2013. i 2014. godinu;
-Uvid u REGOS (pribavlja HAMAG-BICRO)
c)Gospodarski subjekti u sustavu poreza na dobit izvan Republike Hrvatske:
-Konsolidirano izvješće ili Godišnja financijska izvješća i drugi jednako valjani dokumenti za 2013. i 2014. godinu iz kojih su razvidni podaci o broju zaposlenih, ukupnim prihodima i ukupnoj aktivi (potreban prijevod traženih podataka na hrvatskI jezik)
-Skupna izjava
Za Podnositelja prijave:
-Preslike ovjerenih Prijava poreza na dohodak/ Izvadak iz nadležnog registra koje pribavlja HAMAG-BICRO izuzev samostalnih djelatnosti koje dostavljaju Izvješće o paušalnom dohotku od samostalne djelatnosti i uplaćenom paušalnom porezu na dohodak i prirezu poreza na dohodak u 2013. i 2014. godini, pregled primitaka i izdataka i popis dugotrajne imovine za 2013. i 2014. godinu;
-Uvid u REGOS (pribavlja HAMAG-BICRO)
Za partnerske i povezane subjekte:
a)Gospodarski subjekti u sustavu poreza na dobit unutar Republike Hrvatske:
-Uvid u registre FINA-e (pribavlja HAMAG-BICRO uz preporuku da se uz prijavu dostavi preslika ovjerenog GFI-a);
b) Gospodarski subjekti u sustavu poreza na dohodak:
-Preslike ovjerenih Prijava poreza na dohodak / Izvadak iz nadležnog registra koje pribavlja HAMAG-BICRO izuzev samostalnih djelatnosti koje dostavljaju Izvješće o paušalnom dohotku od samostalne djelatnosti i uplaćenom paušalnom porezu na dohodak i prirezu poreza na dohodak u 2013. i 2014. godini, pregled primitaka i izdataka i popis dugotrajne imovine za 2013. i 2014. godinu;
-Uvid u REGOS (pribavlja HAMAG-BICRO)
c)Gospodarski subjekti izvan Republike Hrvatske:
-Konsolidirano izvješće ili Godišnja financijska izvješća i drugi jednako valjani dokumenti za 2013. i 2014. godinu iz kojih su razvidni podaci o broju zaposlenih, ukupnim prihodima i ukupnoj aktivi (potreban prijevod traženih podataka na hrvatski jezik)
4 Djelatnost Podnositelja prijave odgovara Javnom pozivu Izvadak iz nadležnog registra koje pribavlja HAMAG-BICRO izuzev samostalnih djelatnosti koje dostavljaju Izvješće o paušalnom dohotku od samostalne djelatnosti i uplaćenom paušalnom porezu na dohodak i prirezu poreza na dohodak u 2014. godini
5 Djelatnost na koju se odnosi projektni prijedlog odgovara Javnom pozivu
Utvrđuje se u fazi ocjenjivanja projektnog prijedloga
6 Sjedište na području RH Izvadak iz nadležnog registra koje pribavlja HAMAG-BICRO izuzev samostalnih djelatnosti koje dostavljaju Izvješće o paušalnom dohotku od samostalne djelatnosti i uplaćenom paušalnom porezu na dohodak i prirezu poreza na dohodak u 2014. godini
7
Podnositelj prijave je pozitivno poslovao u 2014. godini, osim poduzetnika početnika
Uvid u registre FINA-e (pribavlja HAMAG-BICRO uz preporuku da se uz prijavu dostavi preslika ovjerenog GFI-a)
Preslika ovjerene Prijave poreza na dohodak za 2014. godinu te Pregled primitaka i izdataka za 2014. godinu/ Izvješće o paušalnom dohotku od samostalne djelatnosti i uplaćenom paušalnom porezu na dohodak i prirezu poreza na dohodak u 2014. godini
8 Podnositelj prijave te partnerski i povezani subjekti s Podnositeljem prijave nemaju evidentiran dug po osnovi javnih davanja Potvrde nadležne Porezne uprave
9 Podnositelj prijave ima podmirene obveze prema zaposlenicima Skupna izjava JKUD/2015
10 Podnositelj prijave je u skladu s Odredbama o potporama male vrijednosti (UREDBA KOMISIJE (EU) br. 1407/2013 od 18. prosinca 2013. o primjeni članaka 107. i 108. Ugovora o funkcioniranju Europske unije na de minimis potpore) Izjava o korištenim potporama male vrijednosti
Uvid u registre HAMAG-BICRO-a, MINPO-a te ostalih institucija davatelja potpora male vrijednosti (pribavlja HAMAG-BICRO)
11 Podnositelj prijave i njegovi povezani subjekti imaju u cijelosti opravdane i namjenski iskorištene dodijeljene potpore male vrijednosti ako su iste dobili Izjava o korištenim potporama male vrijednosti
Uvid u registre HAMAG-BICRO-a, MINPO-a te ostalih institucija davatelja potpora male vrijednosti (pribavlja HAMAG-BICRO)
12 Nad Podnositeljem prijave, pojedinačnim vlasnicima te partnerskim i povezanim subjektima s Podnositeljem prijave nije otvoren stečajni postupak, postupak predstečajne nagodbe ili postupak likvidacije Izvadak iz sudskog registra (pribavlja HAMAG-BICRO)
13 Podnositelju prijave nije izrečena pravomoćna osuđujuća presuda za jedno ili više kaznenih djela navedenih u Skupnoj izjavi JKUD/2015 Skupna izjava JKUD/2015 6. PRIHVATLJIVE PROJEKTNE AKTIVNOSTI, PRIHVATLJIVI I NEPRIHVATLJIVI TROŠKOVI
Prihvatljive projektne aktivnosti su:
OSNOVNE PROJEKTNE AKTIVNOSTI:
Ulaganje u dugotrajnu imovinu koja služi unaprjeđenju obavljanja djelatnosti
Uvođenje sustava za unaprjeđenje poslovanja i modernizaciju procesa
Razvojno istraživanje za stvaranje novog proizvoda, poslovnog modela, usluge i/ili procesa (uključuje i trošak osoblja zaposlenog na aktivnostima razvoja)
DODATNE PROJEKTNE AKTIVNOSTI (nužno se vežu uz osnovne projektne aktivnosti, max. do 30% ukupnih prihvatljivih troškova):
Prilagodba poslovnog prostora za osobe s invaliditetom ako je poslovni prostor u vlasništvu Podnositelja prijave
Upravljanje i zaštita intelektualnog vlasništva
Uvođenje sustava upravljanja kvalitetom, normi i znakova kvalitete
Stručno osposobljavanje i obrazovanje
Marketinške aktivnosti
Usluge čuvanja djece za žene poduzetnice
Prihvatljivi troškovi su:
Za osnovne projektne aktivnosti
Troškovi vezani uz nabavuo preme, mjernih i kontrolnih uređaja i instrumenata te računalne opreme namijenjene isključivo za obavljanje poslovne djelatnosti
Troškovi vezani uz nabavu računalnih programa i sustava namijenjenih za unaprjeđenje poslovanja i modernizaciju poslovnih procesa
Svi troškovi vezani uz razvojno istraživanje za stvaranje novog proizvoda, poslovnog modela, usluge i/ili procesa te troškovi osoblja zaposlenih na aktivnostima razvoja
Za dodatne projektne aktivnosti
Troškovi vezani uz prilagodbu poslovnog prostora za osobe s invaliditetom– potrebno priložiti i vlasnički list kao dokaz da je poslovni prostor u vlasništvu Podnositelja prijave
Troškovi vezani uz zaštitu intelektualnog vlasništva
Troškovi vezani uz pripremu, uvođenje i certificiranje sustava upravljanja kvalitetom i normi te troškove stjecanja prava uporabe znaka Hrvatska kvaliteta, Izvorno hrvatsko i Hrvatski otočni proizvod i sličnih priznatih znakova kvalitete
Troškovi vezani uz stručno osposobljavanje, strukovnu izobrazbu, stjecanje novih znanja (know-how) i poduzetničko obrazovanje
Troškovi vezani uz individualne nastupe na domaćim i inozemnim sajmovima (u slučaju smještaja prihvatljiv je trošak hotela s najviše tri zvjezdice, trošak prijevoza automobilom 2kn/km ili trošak karte za ostala prijevozna sredstva (u slučaju putovanja zrakoplovom – ekonomska klasa)), kreiranje brenda, dizajniranje proizvoda, izradui ažuriranje mrežne stranice i izradu promidžbenog materijala
Troškovi vezani uz čuvanje djece Podnositelja prijave u većinskom vlasništvu žene (trošak dječjeg vrtića i ostalih gospodarskih subjekata koji pružaju usluge čuvanja djece) u vremenu trajanja projekta
Neprihvatljivi troškovi su:
Troškovi nastali prije datuma podnošenja prijave na Javni poziv
Porez na dodanu vrijednost te sve ostale zakonom regulirane pristojbe
Nabava rabljene opreme
Najam opreme
Nabava/najam vozila (nabavka vozila kao dio proizvodnog procesa i koja imaju funkciju radnog stroja (poput viličara) su prihvatljiv trošak. Sva ostala prijevozna sredstva, pa tako i ona koja služe u svrhu transporta, nisu prihvatljiv trošak)
Carinske i uvozne pristojbe, ili bilo koje druge naknade (bankovne naknade, tečajne razlike i sl.)
Troškovi kupovine poslovnog prostora ili zemljišta,građevinski troškovi te nabava građevinske opreme
Troškovi izgradnje, dogradnje i adaptacije poslovnog prostora, osim za prilagodbu poslovnog prostora za osobe s invaliditetom
Troškovi građevinskih radova koji nisu vezani isključivo za prilagodbu poslovnog prostora osobama s invaliditetom
Istraživanje tržišta
Troškovi studiranja, tečajevi stranih jezika
Troškovi zakonski obaveznog stručnog osposobljavanja
Potrošni materijal, sitni inventar, nabava sirovina/repromaterijala
Obnavljanje certifikata, kontrolni audit
Neće se prihvaćati projektni prijedlozi čije dodatne projektne aktivnosti čine više od 30% od ukupnih prihvatljivih troškova.
7. IZNOSI, INTENZITET POTPORE I NAČIN ISPLATE
Najniži iznos potpore koji se može dodijeliti je 30.000,00 kuna,
Najviši iznos potpore koji se može dodijeliti je 200.000,00kuna.
Za obrtnike koji obavljaju samostalnu djelatnost i dohodak utvrđuju temeljem paušalnog dohotka te za profesionalne djelatnosti fizičkih osoba koje su po osnovi obvezno osigurane, najviši iznos potpore koji se može dodijeliti je 50.000,00 kuna.
Intenzitet potpore označava udio sredstava s kojim davatelj potpore HAMAG-BICRO sudjeluje u financiranju projektnog prijedloga i može dosegnuti do maksimalno 75% ukupno prihvatljivih troškova iskazanih u tablici proračuna projektnog prijedloga.
Podnositelj prijave dužan je sudjelovati u financiranju projektnog prijedloga u iznosu od minimalno 25%prihvatljivih troškova iskazanih u tablici proračuna projektnog prijedloga.
Prije dodjele bespovratne potpore, HAMAG-BICRO izvršit će provjeru svih dodijeljenih bespovratnih de minimis potpora sukladno UREDBI KOMISIJE (EU) br. 1407/2013 od 18. prosinca 2013. o primjeni članaka 107. i 108. Ugovora o funkcioniranju Europske unije na de minimis potpore).
Bespovratne potpore temeljem ovog Javnog poziva dodjeljuju se sukladno Uredbi Komisije (EU) br. 1407/2013 od 18. prosinca 2013. o primjeni članaka 107. i 108. Ugovora o funkcioniranju Europske unije na de minimis potpore te su Podnositelji prijave dužni uz prijavu priložiti Izjavu o korištenim potporama male vrijednosti.
Temeljem spomenute Uredbe maksimalan iznos svih potpora male vrijednosti, koje jednom poduzetniku mogu biti dodijeljene tijekom razdoblja od tri fiskalne godine ne smije biti veći od 200.000 EUR,uključujući i potporu dobivenu u okviru ovog Javnog poziva.
Pojmom „jedan poduzetnik” sukladno Uredbi obuhvaćena su sva poduzeća koja su u najmanje jednom od sljedećih međusobnih odnosa:
jedno poduzeće ima većinu glasačkih prava dioničara ili članova u drugom poduzeću
jedno poduzeće ima pravo imenovati ili smijeniti većinu članova upravnog, upravljačkog ili nadzornog tijela drugog poduzeća
jedno poduzeće ima pravo ostvarivati vladajući utjecaj na drugo poduzeće prema ugovoru sklopljenom s tim poduzećem ili prema odredbi statuta ili društvenog ugovora tog poduzeća;
jedno poduzeće koje je dioničar ili član u drugom poduzeću,kontrolira samo, u skladu s dogovorom s drugim dioničarima ili članovima tog poduzeća, većinu glasačkih prava dioničara ili glasačkih prava članova u tom poduzeću.
Poduzeća koja su u bilo kojem od navedenih odnosa preko jednog ili više drugih poduzeća isto se tako smatraju jednim poduzetnikom.
HAMAG-BICRO sredstva za odobrene projektne prijedloge isplaćuje na žiro račun Korisnika u dva dijela:
80% iznosa dodijeljene potpore po zaključenju Ugovora, nakon što Korisnik dostavi HAMAG-BICRO-u potpisani Ugovor i solemniziranu bjanko zadužnicu
ostatak iznosa potpore do maksimalno 75% od ukupno prihvatljivih troškova iskazanih u utvrđenoj tablici proračuna nakon odobrenja Izvještaja o provedbi projekta, ali ne prije 1.1.2016. godine.
Neće se prihvaćati projektni prijedlozi onih Podnositelja prijave koji su za istu namjenu i za iste aktivnosti dobili bespovratna sredstva iz drugih programa u okviru nacionalnog proračuna i drugih javnih izvora, javnih fondova Europske unije i izvan Europske unije.
Ako se utvrdi da je Korisniku potpore blokiran poslovni račun, HAMAG-BICRO neće izvršiti isplatu sredstava te se oslobađa obveze isplate odobrenih sredstava. HAMAG-BICRO će dopisom obavijestiti Korisnika potpore o navedenome.
Informacije o statusu raspoloživih sredstava objavit će se na mrežnim stranicama Ministarstva www.minpo.hr pod prečacem „Vodič za poduzetnike“ te na mrežnim stranicama HAMAG-BICRO-awww.hamagbicro.hr u rubrici „Dodijeljene bespovratne potpore“ gdje će biti dostupne informacije o ukupnom iznosu svih pozitivno ocijenjenih projektnih prijava te popis trenutnog stanja svih dodijeljenih bespovratnih potpora.
8. PODNOŠENJE PRIJAVE ZA DODJELU BESPOVRATNE POTPORE
Prijava za dodjelu bespovratne potpore podnosi se putem Prijavnog obrasca JKUD/2015. Uz ispunjeni Prijavni obrazac JKUD/2015 obavezno se podnosi i tražena dokumentacija. Dokumentacija se prilaže uz Prijavni obrazac redoslijedom kako je navedeno u točki 9. ovog Javnog poziva, te mora biti uvezana s numeriranim stranicama.
Radi pravilne i učinkovite obrade, prijava (Prijavni obrazac JKUD/2015 s obveznom projektnom dokumentacijom) mora biti uvezana na način da čini jednu cjelinu sa svom obveznom projektnom dokumentacijom (točka 9. Javnog poziva). Sve stranice prijave moraju biti numerirane na način da čine jednu cjelinu i to počevši od prve do zadnje bez obzira na sadržaj pojedine stranice. Prijave koje nisu uvezane i numerirane na spomenuti način, neće biti uzete u razmatranje.
Prijava (Prijavni obrazac JKUD/2015 s traženom dokumentacijom) podnosi se u dva uvezana primjerka (jedan u izvorniku i jedan u preslici) unutar jedne omotnice,isključivo preporučenom poštanskom pošiljkom u zatvorenoj omotnici od 30.03.2015. do 13.04.2015. godine na adresu:
HRVATSKA AGENCIJA ZA MALO GOSPODARSTVO, INOVACIJE I INVESTICIJE
„Prijava na Javni poziv“ –
Jačanje konkurentnosti uslužnih djelatnosti
Prilaz Gjure Deželića 7
10000 ZAGREB
Vanjska omotnica mora sadržavati puno ime i adresu Podnositelja prijave s vidljivim datumom predaje pošiljke u poštanski ured. Datum na vanjskoj omotnici smatrat će se trenutkom podnošenja prijave na Javni poziv.
Prijave poslane prije datuma otvaranja i nakon zatvaranja Javnog poziva neće se uzimati u razmatranje.
Prijave koje na vanjskoj omotnici ne budu imale oznaku datuma predaje u poštanski ured, neće biti uzete u razmatranje.
NAPOMENA: Prijavu na sve Javne pozive za dodjelu bespovratnih sredstava Ministarstva poduzetništva i obrta i HAMAG-BICRO-a iz nacionalnog proračuna, svaki pojedinačni Podnositelj može podnijeti samo jednom, osim za mjere Domaći sajmovi, Cjeloživotno obrazovanje za obrtnike i Majstor svog zanata-naukovanje.
9. OBVEZNA PROJEKTNA DOKUMENTACIJA
Prijava Podnositelja prijave mora sadržavati sljedeću dokumentaciju redom kako je navedeno:
ispunjeni Prijavni obrazac JKUD/2015
ispunjena Izjava o korištenim potporama male vrijednosti (Izjavu su obvezni ispuniti i potpisati i Podnositelji prijave koji do sada nisu koristili potpore male vrijednosti)
preslika ovjerene (umjesto ovjere priznaje se i potvrda zaprimanja)Prijave poreza na dohodak za 2014. godinu, pregled primitaka i izdataka i popis dugotrajne imovine za 2013. i 2014. Godinu za Podnositelje prijave obveznike prijave poreza na dohodak
Izvješće o paušalnom dohotku od samostalne djelatnosti i uplaćenom paušalnom porezu na dohodak i prirezu poreza na dohodak u 2013. i 2014. godini za Podnositelja prijave koji dohodak utvrđuju temeljem paušalnog dohotka
potvrda nadležne Porezne uprave o nepostojanju duga po osnovi javnih davanja u izvorniku(ne starija od 30 dana od datuma podnošenja prijave) za Podnositelja prijave
potvrda nadležne Porezne uprave o nepostojanju duga po osnovi javnih davanja u izvorniku za sve partnerske i povezane subjekte s Podnositeljem prijave registrirane unutar Republike Hrvatske (ne starija od 30 dana od datuma podnošenja prijave)
godišnja financijska izvješća i drugi pravo valjani dokumenti za 2013. i 2014. Godinu iz kojih su razvidni podaci o broju zaposlenih, ukupnim prihodima i ukupnoj aktivi svih partnerskih i povezanih subjekata s Podnositeljem prijave(obveznika poreza na dobit) registriranih izvan Republike Hrvatske (potreban prijevod traženih podataka na hrvatski jezik)
preslika ovjerene (umjesto ovjere se priznaje i potvrda zaprimanja) Prijave poreza na dohodak za 2014. godinu, pregled primitaka i izdataka i popis dugotrajne imovine za 2013. i 2014. godinu/ Izvješće o paušalnom dohotku od samostalne djelatnosti i uplaćenom paušalnom porezu na dohodak i prirezu poreza na dohodak u 2013. i 2014. godini svih partnerskih i povezanih subjekata (obveznika poreza na dohodak) s Podnositeljem prijave
Ponude za projektne aktivnosti za koje se traže sredstva potpore – 3 ponude za svaku stavku u tablici proračuna projektnog prijedloga ako je moguće
Skupna izjava JKUD/2015
Onim Podnositeljima prijave koji su u sustavu poreza na dobit i koji su Godišnje financijsko izvješće za 2014. godinu predali u FINA-u netom prije predaje prijave na Javni poziv, predlaže se prilaganje preslike Godišnjeg financijskog izvještaja uz obveznu dokumentaciju. Navedeni dokument ne smatra se obveznom dokumentacijom.
DODATNA DOKUMENTACIJA U SLUČAJU PRILAGODBE POSLOVNOG PROSTORA ZA OSOBE S INVALIDITETOM
Vlasnički list kao dokaz da je poslovni prostor u vlasništvu Podnositelja prijave
DOKUMENTACIJA ZA DODATNE BODOVE
Preslika Uvjerenja o stjecanju statusa tradicijskog, odnosno umjetničkog obrta
Preslika Rješenja nadležne ustanove za osobe s invaliditetom (civilni i vojni invalidi)
Izjava Podnositelja prijave o pripadnosti romskoj nacionalnoj manjini
NAPOMENA: HAMAG-BICRO će za sve Podnositelje prijava od FINA-e pribaviti financijske podatke iz predanog Godišnjeg financijskog izvještaja za 2014. godinu koje će koristiti u koraku administrativne provjere, u koraku provjere prihvatljivosti i u koraku ocjenjivanja financijskog kapaciteta. Također, HAMAG-BICRO će za sve partnerske i povezane subjekte (obveznike poreza na dobit) s Podnositeljem prijave registrirane u Republici Hrvatskoj od FINA-e pribaviti financijske podatke iz predanog Godišnjeg financijskog izvještaja za 2014. godinu koje će koristiti u koraku administrativne provjere i u koraku provjere prihvatljivosti.
Ako Podnositelj prijave ili njegov partnerski ili povezani subjekt (obveznik poreza na dobit) registriran u Republici Hrvatskoj prije podnošenja prijave na Javni poziv ne preda Godišnji financijski izvještaj za 2014. godinu u FINA-u, prijava će biti odbačena o čemu će Podnositelj prijave biti obaviješten. Navedeno se ne odnosi na one subjekte koji nisu poslovali u 2014. godini.
Sva dokumentacija koja zahtijeva potpis Podnositelja prijave mora biti u izvorniku i ovjerena pečatom i potpisom od strane vlasnika/osobe/a ovlaštenih za zastupanje, odnosno ako je Podnositelj prijave obrt, potpisom vlasnika i pečatom obrta.
NAPOMENA: Nakon podnošenja prijave na Javni poziv, nije moguće izvršiti povrat predane dokumentacije, niti u izvorniku, niti u preslikama.
10. POSTUPAK ODOBRAVANJA POTPORE
Pristigle prijave vrednovat će se redom pristizanja u četiri koraka:
1) Administrativna provjera,
2) Provjera prihvatljivosti,
3) Ocjena projektnog prijedloga,
4) Provjera proračuna.
10.1. ADMINISTRATIVNAPROVJERA
Pristigle prijave provjeravat će se sukladno Obrascu za administrativnu provjeru i u slučaju bilo kojeg odgovora „NE“ bit će automatski odbačene te se neće uzimati u obzir za daljnje ocjenjivanje. U tom slučaju, Podnositelj prijave dobit će pisanu obavijest o razlozima odbacivanja prijave u indikativnom roku od 10 radnih dana od datuma zatvaranja Javnog poziva.
OBRAZAC ZA ADMINISTRATIVNU PROVJERU
OBRAZAC ZA ADMINISTRATIVNU PROVJERU NA KOGA SE ODNOSI DA NE
1 Prijava je podnesena sukladno propisanim uvjetima Javnog poziva
Vanjska omotnica prijave sadrži datum predaje u poštanski ured
SVI
Prijava je predana u poštanski ured u propisanom roku
SVI
Zaprimljena prijava je dostavljena u dva primjerka (u izvorniku i u preslici)
SVI
Zaprimljena prijava uvezana je sukladno uputama u točki 8. Javnog poziva
SVI
Zaprimljena prijava ima numerirane stranice sukladno uputama u točki 8. Javnog poziva
SVI
2 Izvadak iz nadležnog registra (pribavlja HAMAG-BICRO)
NE ODNOSI SE NAPODNOSITELJA PRIJAVE KOJI DOHODAK UTVRĐUJE TEMELJEM PAUŠALNOG DOHOTKA
Podnositelj prijave ima odgovarajući oblik registracije gospodarskog subjekta
SVI
Podnositelj prijave ima sjedište u Republici Hrvatskoj
SVI
Iz izvatka iz sudskog registra vidljivo je da registrirana djelatnost odgovara uvjetima Javnog poziva
SVI
Nad Podnositeljem prijave nije otvoren stečajni postupak, postupak predstečajne nagodbe ili postupak likvidacije (gdje je primjenjivo)
SVI
3 Prijavni obrazac
Prijavni obrazac je ovjeren pečatom i potpisan od strane vlasnika ili osobe/a ovlaštene/ih za zastupanje
SVI
Priloženi projektni prijedlog sadrži sva tražena poglavlja s pripadajućim tablicama sukladno Prijavnom obrascu
SVI
Sadržajni dio projektnog prijedloga (sva tražena poglavlja s pripadajućim tablicama) ne sadrži više od 10 stranica (Tablica proračuna ne ulazi u sadržajni dio projektnog prijedloga)
SVI
Tablica proračuna projektnog prijedloga je u traženom formatu (sukladno obrascu Tablice proračuna)
SVI
Traženi iznos potpore u Tablici proračuna projektnog prijedloga je u rasponu od 30.000 do 200.000 kn
SVI
U Tablici proračuna projektnog prijedloga osnovne i dodatne aktivnosti su u maksimalnom omjeru 70:30 ukupnih prihvatljivih troškova projektnog prijedloga
SVI
Traženi iznos potpore u Tablici proračuna projektnog prijedloga ne prelazi 75% ukupnih prihvatljivih troškova iskazanih u proračunu projekta
SVI
4 Izjava o korištenim potporama male vrijednosti
Priložena je ispunjena Izjava o korištenim potporama male vrijednosti
SVI
Priložena Izjava o korištenim potporama male vrijednosti ovjerena je pečatom i potpisana od strane vlasnika ili osobe/a ovlaštene/ih za zastupanje
SVI
Sve dodijeljene potpore su opravdane i namjenski utrošene
SVI
Iznos ostvarenih potpora Podnositelja prijave i povezanih subjekata s Podnositeljem prijave u je u skladu s odredbama o potporama male vrijednosti (UREDBA KOMISIJE (EU) br. 1407/2013 od 18. prosinca 2013. o primjeni članaka 107. i 108. Ugovora o funkcioniranju Europske unije na de minimis potpore)
SVI
5 Prijava poreza na dohodak
NE ODNOSI SE NA PODNOSITELJE PRIJAVE OBVEZNIKE PRIJAVE POREZA NA DOBIT
Priložena je preslika Prijave poreza na dohodak za 2014. godinu te Pregled primitaka i izdataka i popis dugotrajne imovine za 2013. i 2014. godinu
OBVEZNICI PRIJAVE POREZA NA DOHODAK
Prijava poreza na dohodak ovjerena je od strane Porezne uprave (umjesto ovjere se priznaje i potvrda zaprimanja)
OBVEZNICI PRIJAVE POREZA NA DOHODAK
Podnositelj prijave posluje s dohotkom u 2014. godini(ne primjenjuje se na poduzetnike početnike)
OBVEZNICI PRIJAVE POREZA NA DOHODAK
Ukupni prihvatljivi troškovi projekta niži su ili jednaki ukupnoj vrijednosti dugotrajne imovine Podnositelja prijave na dohodak(ne primjenjuje se na poduzetnike početnike)
OBVEZNICI PRIJAVE POREZA NA DOHODAK
6 Izvješće o paušalnom dohotku samostalne djelatnosti i uplaćenom paušalnom porezu na dohodak i prirezu poreza na dohodak u 2013. i 2014. godini
NE ODNOSI SE NA PODNOSITELJE PRIJAVE KOJI DOHODAK NE UTVRĐUJU TEMELJEM PAUŠALNOG DOHOTKA
Priložena je preslika Izvješća o paušalnom dohotku samostalne djelatnosti i uplaćenom paušalnom porezu na dohodak i prirezu poreza na dohodak u 2013. i 2014. godini
OBVEZNICI PRIJAVE POREZA NA DOHODAK
Izvješće je ovjereno od strane Porezne uprave (umjesto ovjere se priznaje i potvrda zaprimanja)
OBVEZNICI PRIJAVE POREZA NA DOHODAK
Podnositelj prijave posluje s dohotkom u 2014. godini (ne primjenjuje se na poduzetnike početnike)
OBVEZNICI PRIJAVE POREZA NA DOHODAK
Podnositelj prijave ima odgovarajući oblik registracije
OBVEZNICI PRIJAVE POREZA NA DOHODAK
Podnositelj prijave ima sjedište u Republici Hrvatskoj
OBVEZNICI PRIJAVE POREZA NA DOHODAK
Iz Izvješća je vidljivo da registrirana djelatnost odgovara uvjetima Javnog poziva
OBVEZNICI PRIJAVE POREZA NA DOHODAK
7 Godišnji financijski izvještaj za 2014. godinu (pribavlja HAMAG-BICRO)
NE ODNOSI SE NA PODNOSITELJE PRIJAVE OBVEZNIKE PRIJAVE POREZA NA DOHODAK
Godišnji financijski izvještaj za 2014. godinu predan je u FINA-u (ne primjenjuje se na subjekte koji nisu poslovali u 2014. godini)
OBVEZNICI PRIJAVE POREZA NA DOBIT
Podnositelj prijave posluje s dobiti u 2014. godini (ne primjenjuje se na poduzetnike početnike)
OBVEZNICI PRIJAVE POREZA NA DOBIT
Ukupni prihvatljivi troškovi projekta niži su ili jednaki ukupnoj vrijednosti dugotrajne imovine Podnositelja prijave na dohodak(ne primjenjuje se na poduzetnike početnike)
OBVEZNICI PRIJAVE POREZA NA DOBIT
8 Potvrda Porezne uprave za Podnositelja prijave
Priložena je Potvrda Porezne uprave o nepostojanju duga po osnovi javnih davanja
SVI
Priložena Potvrda Porezne uprave je u izvorniku te je ovjerena od strane Porezne uprave
SVI
Priložena Potvrda Porezne uprave nije starija od 30 dana od datuma podnošenja prijave
SVI
Podnositelj prijave nema duga
SVI
9 Ponude
Priložene su ponude
SVI
10 Skupna izjavaJKUD/2015
Priložena je Skupna izjava JKUD/2015
SVI
Tablica Vlasnička struktura Podnositelja prijave je ispunjena
SVI
Skupna izjava JKUD/2015 ovjerena je pečatom i potpisana je od strane osobe/a ovlaštene/ih za zastupanje
SVI
Nad prijavamakoje su zadovoljile administrativnu provjeru vršit će se evidencija dodatnih bodova sukladno Obrascu za evidenciju dodanih bodova. Dodatni bodovi nikako ne utječu na rezultate administrativne provjere.
OBRAZAC ZA EVIDENCIJU DODATNIH BODOVA
OBRAZAC ZA EVIDENCIJU DODATNIH BODOVA NA KOGA SE ODNOSI DA NE
11 Podnositelj prijave je poduzetnik početnik (gospodarski subjekt koji je do datuma podnošenja prijave registriran najviše do 2 godine i nalazi se u većinskom vlasništvu fizičke/ih ili pravne/ih osobe/a (više od 50%) koja do trenutka podnošenja zahtjeva nije/su bila/e većinski vlasnik subjekta koji se prijavljuje i drugih pravnih subjekata kumulativno dulje od 2 godine) SVI
12 Subjekt malog gospodarstva je tradicijski, odnosno umjetnički obrt (sukladno Pravilniku o tradicijskim, odnosno umjetničkim obrtima NN 112/07) SVI
13 Subjekt malog gospodarstva je u većinskom privatnom vlasništvu žene/a (više od 50%) najmanje godinu dana do dana objave Javnog poziva SVI
14 Subjekt malog gospodarstva je u većinskom privatnom vlasništvu osobe/a s invaliditetom (više od 50%) najmanje godinu dana do dana objave Javnog poziva SVI
15 Subjekt malog gospodarstva je u većinskom privatnom vlasništvu pripadnika romske nacionalnosti (više od 50%) najmanje godinu dana do dana objave Javnog poziva SVI
16 Subjekt je registriran u potpomognutom području jedinice lokalne samouprave (JLS):
§ I. skupina jedinica lokalne samouprave – manje od 50% prosjeka razvijenosti RH
§ II. skupina jedinica lokalne samouprave – 50%-75% prosjeka razvijenosti RH
Indeks razvijenosti definiran je prema Odluci o razvrstavanju jedinica lokalne samouprave prema stupnju razvijenosti (NN 158/13) u skladu s Uredbom o indeksu razvijenosti (NN 63/10 i NN 158/13).
Tablica ocijenjenih i razvrstanih jedinica lokalne samouprave objavljena je na web stranicama Ministarstva regionalnog razvoja i fondova EU (http://narodne-novine.nn.hr/default.aspx). SVI
10.2. PROVJERA PRIHVATLJIVOSTI
Nad prijavama koje su zadovoljile administrativnu provjeru vršit će se provjera prihvatljivosti sukladno Obrascu za provjeru prihvatljivosti. U slučaju bilo kojeg odgovora „NE“ prijave će biti automatski odbačene te se neće uzimati u obzir za daljnje ocjenjivanje. U tom slučaju, Podnositelj prijave primitće pisanu obavijest o razlozima odbacivanja prijave u indikativnom roku od 20 radnih dana od datuma zatvaranja Javnog poziva.
NAPOMENA: U iznimnim slučajevima kada provjeru prihvatljivosti nije moguće izvršiti temeljem obvezne dokumentacije koja je dostavljena u cijelosti sukladno Javnom pozivu, HAMAG-BICRO ima pravo kontaktirati Podnositelja prijave radi dostave dodatne dokumentacije. Nedostatak potrebnih dokumenata/ podataka kao i njihova nepotpunost ili netočnost također mogu biti razlog za automatsko isključenje pojedine projektne prijave iz postupka dodjele. Podnositelji prijave su dužni postupiti u skladu s traženim zahtjevom, u protivnom se njihova prijava odbacuje.
OBRAZAC ZA PROVJERU PRIHVATLJIVOSTI
OBRAZAC ZA PROVJERU PRIHVATLJIVOSTI NA KOGA SE ODNOSI DA NE
1 Skupna izjava JKUD/2015
Skupna izjava pravilno je popunjena
SVI
Nad pojedinačnim vlasnicima, partnerskim i povezanim subjektima Podnositelja prijave nije otvoren stečajni postupak, postupak predstečajne nagodbe ili postupak likvidacije (ne odnosi se na one Podnositelje prijave koji nemaju partnerske i povezane subjekte)
KOJI IMAJU PARTNERSKE I POVEZANE SUBJEKTE
2 Podaci o partnerskim i povezanim subjektima
NE ODNOSI SE NA ONE PODNOSITELJE PRIJAVE KOJI NEMAJU PARTNERSKE I POVEZANE SUBJEKTE
Priložena su godišnja financijska izvješća i drugi pravo valjani dokumenti za 2013. i 2014. godinu iz kojih su razvidni podaci o broju zaposlenih, ukupnim prihodima i ukupnoj aktivi svih partnerskih i povezanih subjekata s Podnositeljem prijave (obveznika poreza na dobit) registriranih izvan Republike Hrvatske (potreban prijevod traženih podataka na hrvatskom jeziku)
KOJI IMAJU PARTNERSKE I POVEZANE SUBJEKTE OBVEZNIKE POREZA NA DOBIT
Priložene su preslike Prijava poreza na dohodak za 2014. godinu, pregled primitaka i izdataka i popis dugotrajne imovine za 2013. i 2014. godinu/ Izvješće o paušalnom dohotku od samostalne djelatnosti i uplaćenom paušalnom porezu na dohodak i prirezu poreza na dohodak u 2013. i 2014. godini(obveznika poreza na dohodak) s Podnositeljem prijave(umjesto ovjere se priznaje i potvrda zaprimanja)
KOJI IMAJU PARTNERSKE I POVEZANE SUBJEKTE OBVEZNIKE POREZA NA DOHODAK
3 Potvrde Porezne uprave partnerskih i povezanih subjekata Podnositelja prijave
NE ODNOSI SE NA ONE PODNOSITELJE PRIJAVE KOJI NEMAJU PARTNERSKE I POVEZANE SUBJEKTE
Priložene su potvrde nadležne Porezne uprave o nepostojanju duga za sve partnerske i povezane subjekte s Podnositeljem prijave registrirane u Republici Hrvatskoj
KOJI IMAJU PARTNERSKE I POVEZANE SUBJEKTE
Priložene Potvrde Porezne uprave su u izvorniku te su ovjerene od strane Porezne uprave
KOJI IMAJU PARTNERSKE I POVEZANE SUBJEKTE
Priložene Potvrde Porezne uprave nisu starije od 30 dana od datuma podnošenja prijave
KOJI IMAJU PARTNERSKE I POVEZANE SUBJEKTE
Partnerski i povezani subjekti nemaju duga
KOJI IMAJU PARTNERSKE I POVEZANE SUBJEKTE
4 Veličina Podnositelja prijave
Podnositelj prijave je mikro gospodarski subjekt sukladno Preporuci Europske komisije 2003/361/EC od 6. svibnja 2003.
SVI
Podnositelj prijave sa svojim partnerskim i povezanim subjektima ima prosječno barem jednog zaposlenog u prethodnoj poslovnoj godini osim subjekata osnovanih u 2014. i 2015. godini koji mogu imati prosječno manje od 1 zaposlenog (između 0 i 1 zaposlenih)
SVI 10.3. OCJENA PROJEKTNOG PRIJEDLOGA
Prijave koje su zadovoljile prethodnu administrativnu provjeru upućuju se na ocjenu projektnog prijedloga prema sljedećim kriterijima.
KRITERIJI ZA OCJENJIVANJE PROJEKTNIH PRIJEDLOGA
1. Financijski kapacitet
0 – 20
Ima li predlagatelj dovoljne i stabilne izvore financija?
Jesu li u projektnoj prijavi vjerodostojno obrazloženi izvori vlastitog financiranja?
2. Operativni kapacitet 0-10
Jesu li predlagateljeva iskustva, znanja i upravljačke sposobnosti dostatna za uspješno upravljanje predloženim projektom (uključujući zaposlenike, opremu, poslovni prostor i sposobnost upravljanja projektom)?
Ima li predlagatelj formiran stručan tim za provedbu projekta te jesu li jasno navedena zaduženja svakog člana?
3. Relevantnost 0 – 30
Koliko projektni prijedlog doprinosi ostvarenju ciljeva i prioriteta ovog Javnog poziva?
Sadrži li projektni prijedlog relevantne i ostvarive neposredne kratkoročne i srednjoročne rezultate i učinke (vidljivi u roku od 2 godine od završetka projekta) poput povećanja prihoda od prodaje, smanjenja rashoda, povećanja prihoda po zaposleniku, povećanja izvoza, otvaranja novih tržišta, otvaranja novih radnih mjesta?
Uklapa li se projektni prijedlog u srednjoročni plan razvoja poduzeća?
Kakav je tržišni potencijal nove usluge?
Sadrži li projektni prijedlog specifične elemente dodane vrijednosti?
NAPOMENA: Ako se utvrdi da djelatnost na koju se projektni prijedlog odnosi ne odgovara djelatnostima propisanim ovim Javnim pozivom, projektni prijedlog bit će ocijenjen s 0 bodova.
4. Metodologija 0 – 10
Jesu li predložene projektne aktivnosti prikladne, praktične i u skladu s ciljevima i očekivanim rezultatima?
Koliko je koherentan cjelokupni dizajn projekta?
(Odražava li analizu problema, uzima li u obzir vanjske čimbenike i predviđa li ključne rizikezauspješno provođenje projektnog prijedloga?)
Je li plan projektnih aktivnosti jasan i izvediv u predviđenom trajanju projekta? Jesu li projektne aktivnosti planirane logičnim slijedom (u skladu s uzročno-posljedičnim odnosima)?
Sadrži li prijedlog objektivno provjerljive indikatore učinka projekta?
5. Održivost 0 – 10
Jesu li očekivani rezultati i učinci projektnog prijedloga održivi i u kojem razdoblju?
Hoće li se djelovanje rezultata i ciljeva projektnog prijedloga nastaviti i nakon završetka financiranja projekta?
Je li objašnjeno na koji način će relevantne aktivnosti biti nastavljene, a rezultati i učinci zadržani, razvijeni i održavani nakon završetka projekta, uključujući i potencijalne rizike?
6. Isplativost proračuna projekta 0 – 20
Je li omjer procijenjenih troškova i očekivanih rezultata zadovoljavajući?
Jesu li predloženi troškovi neophodni za provedbu projekta?
Ukupna ocjena projektnog prijedloga 100
DODATNI BODOVI
Podnositelj prijave je poduzetnik početnik 5
Subjekt malog gospodarstva je tradicijski, odnosno umjetnički obrt 5
Subjekt malog gospodarstva je u većinskom privatnom vlasništvu žene/ a (više od 50%) najmanje godinu dana od dana objave Javnog poziva 5
Subjekt malog gospodarstva je u većinskom privatnom vlasništvu osobe/a s invaliditetom (više od50%) najmanje godinu dana od dana objave Javnog poziva 5
Subjekt malog gospodarstva je u većinskom privatnom vlasništvu pripadnika romske nacionalnosti (više od 50%)najmanje godinu dana od dana objave Javnog poziva 5
Subjekt je registriran u potpomognutom području jedinice lokalne samouprave (JLS):
§ I. skupina jedinica lokalne samouprave – manje od 50% prosjeka razvijenosti RH
ü 10 bodova
§ II. skupina jedinica lokalne samouprave – 50%-75% prosjeka razvijenosti RH
ü 5 bodova
5/10
Ukupno dodatni bodovi 20
Najveći mogući broj bodova 120
Maksimalan broj dodatnih bodova koji se može dodijeliti je 20 bodova.
Podnositelji prijave čiji su projektni prijedlozi ocijenjeni s manje od 80 bodova bit će obaviješteni o odbijanju s naznakom dodijeljenih bodova po svim pojedinačnim kriterijima kao i ukupnim brojem bodova. Svi projektni prijedlozi ocjenjuju se temeljem gore navedenih kriterija tena dodijeljene ocjene nije moguće podnijeti prigovor. U slučaju da je prigovor podnesen, HAMAG-BICRO nije dužan dostaviti odgovor na isti.
Po završetku ocjenjivanja svih projektnih prijedloga koji su prošli prethodne korake postupka odobravanja potpore, formirat će se bodovna lista.
10.3. PROVJERA PRORAČUNA
Postupak provjere proračuna vršit će se samo nad onim prijavama za čije su sufinanciranje dostatna raspoloživa sredstva na proračunskoj stavci HAMAG-BICRO-a temeljem ovog Javnog poziva.
Obrazac Tablice proračuna projektnog prijedloga sastavni je dio Prijavnog obrasca i služi za jasniji prikaz troškova temeljem kojih se traži potpora.
Svi troškovi moraju biti jasno iskazani Tablicom proračuna projektnog prijedloga, povezani s prihvatljivim projektnim aktivnostima iz točke 6. ovog Javnog poziva te neophodni za ostvarivanje ciljeva projektnog prijedloga.
Podnositelj prijavetreba obrazložiti način na koji je troškove obračunao u odnosu na aktivnosti iz projektnog prijedloga te ih popratiti ponudama.
Podnositelji prijave čiji će projektni prijedlozi bitiupućeni u korak provjere proračuna, bit će kontaktirani radi provjere proračuna u svrhu:
Usklađivanja predviđenih troškova s predviđenim projektnim aktivnostima
Nadopune opravdanja i opisa troškova
Brisanja neprihvatljivih projektnih aktivnosti i troškova
Smanjivanja precijenjenih troškova.
Svaki trošak za koji se provjerom ustanovi da nije prihvatljivili da za isti nije dostavljena ni jedna ponuda bit će isključen iz Tablice proračuna projektnog prijedloga.
Ukoliko izuzimanje neprihvatljivih i neopravdanih troškova dovede do promjene omjera osnovnih i dodatnih aktivnosti u Tablici proračuna projektnog prijedloga na način da nije u skladu s uvjetima iz točke 6. Javnog poziva projektni prijedlog će biti odbijen o čemu će Podnositelj prijave biti obaviješten.Posebno će se provjeravati ponude za robe i/ili usluge od dobavljača/proizvođača s kojima je Podnositelj prijave ili pojedinačni vlasnik Podnositelja prijave povezan vlasničkim ili upravljačkim odnosima te ponude za robe i/ili usluge od članova uprave ili nadzornog odbora i od s njima vlasnički ili upravljački povezanih osoba, na način da će se utvrđivati jesu li iskazane cijene na ponudama tržišne cijene.
Projektni prijedlog može biti odbijen u svakom od navedenih koraka odobravanja bespovratne potpore ako se utvrdi da nisu zadovoljeni svi uvjeti ovog Javnog poziva.
Postupkom provjere proračuna utvrđuje se konačna Tablica proračuna projektnog prijedloga koja je sastavni dio Ugovora o dodjeli bespovratne potpore. Temeljem utvrđene Tablice proračuna projektnog prijedloga i Završnog izvještaja o provedbi projekta kontrolira se namjensko korištenje dodijeljenih sredstava i odobrava isplata preostalog dijela dodijeljene potpore u iznosu maksimalno do 75%prihvatljivih troškova utvrđenih Tablicom proračuna projektnog prijedloga.
NAPOMENA: Ukoliko u koraku provjere proračuna traženi iznos bespovratne potpore padne ispod minimalnog iznosa potpore te se ukupno prihvatljivi troškovi projekta povećaju iznad vrijednosti dugotrajne imovine evidentirane u 2014. godini, projektni prijedlog bit će odbijen, o čemu će Podnositelj prijave biti obaviješten.
Po završetku sva četiri koraka postupka, bespovratne potpore dodjeljuju se, temeljem formirane bodovne liste, najuspješnijim Podnositeljima prijave, počevši s onim s najvećim brojem bodova do iskorištenja raspoloživih sredstava.
11. OBVEZE KORISNIKA
Podnositeljima prijave čiji projektni prijedlozi prođu sva četiri koraka postupka odobravanja potpore, ponudit će se potpisivanje Ugovora o dodjeli bespovratne potpore. Korisnik kojem je odobrena potpora, dužan je u roku od 15 dana od dana primitka Ugovora na adresu HAMAG-BICRO-a dostaviti potpisani Ugovor i ovjerenu (solemniziranu) bjanko zadužnicu.
Bjanko zadužnica, sastavljena sukladno Pravilniku o obliku i sadržaju bjanko zadužnice („Narodne novine“, broj 115/12), služi kao instrument naplate dodijeljene potpore s pripadajućim zakonskim zateznim kamatama, a u slučaju nenamjenskog korištenja sredstava, u slučaju naknadno utvrđenog drugačijeg stanja od onog koje je bilo osnova za dodjelu bespovratne potpore Korisniku, u slučaju nepridržavanja obveza iz Ugovora i Prijavnog obrasca, odnosno u slučaju da Korisnik ne izvrši povrat sredstava na način utvrđen ugovornim odredbama.
Vrijednost zadužnice mora biti najmanje u iznosu odobrene potpore tj. unosi se prvi mogući iznos zadužnice od iznosa odobrene potpore.
Ako Korisnik ne dostavi potpisani Ugovor i zadužnicu u ugovorenom roku, smatrat će se da je odustao od dodijeljene bespovratne potpore.
Obveza Korisnika je da projektni prijedlog na temelju kojeg su mu odobrena bespovratna sredstva provede u cijelosti sukladno utvrđenoj Tablici proračuna projektnog prijedloga koja čini sastavni dio Ugovora o dodjeli bespovratne potpore i da u roku od6 mjeseci (180 dana) od dana potpisivanja Ugovora dostavi HAMAG-BICRO-u obrazac Privremenog izvještaja o provedbi projekta.
U roku od 1 godine (365 dana)od dana potpisivanja Ugovora,Korisnik je dužan dostaviti HAMAG-BICRO-u obrazac Završnog izvještaja o provedbi projekta, dokaze da su sredstva utrošena namjenski – račune i izvode s bankovnog žiro računa kojima se dokazuje izvršeno plaćanje te Obrazac JOPPD kao dokaz o zadržavanju postojećeg broja zaposlenih i njegovom povećanju koliko je isto navedeno kao očekivani učinak dodijeljene potpore. Kontrola namjenskog utroška dodijeljenih sredstava vrši se na razini svake pojedinačne stavke u Tablici proračuna projektnog prijedloga.
Za svaku izmjenu u ugovorenoj Tablici proračuna projektnog prijedloga, Korisnik potpore dužan je prethodno zatražiti suglasnost HAMAG-BICRO-a.
Zahtjev Korisnika za produljenje ugovorenog roka za dostavu dokaza o namjenskom utrošku dodijeljenih sredstava HAMAG-BICRO-u može se podnijeti najkasnije 30 dana prije isteka ugovorenog roka.
NAPOMENA: Ponude i predračuni ne predstavljaju prihvatljiv dokaz o namjenskom trošenju sredstava. Nalog za plaćanje, carinske deklaracije, kompenzacija i cesija ne prihvaćaju se kao dokaz o izvršenom plaćanju.
Korisnici bespovratne potpore potpisom Ugovora daju suglasnost da se u okviru promidžbenih aktivnosti programa „Poduzetnički impuls“ za 2015. godinu medijski prati provedba njihovog projekta (pristup poslovnim objektima, intervju, snimanje i sl.).
Korisnik svojim potpisom Ugovora pristaje na javnu objavu svojih podataka u kontekstu dodjele potpora.
Korisnik bespovratne potpore dužan je o vlastitom trošku istaknuti na vidljivom mjestu (mrežnoj stranici i predmetu nabave u okviru provedenog projekta) informaciju da je za provedbu projekta ostvario bespovratna sredstva iz Državnog proračuna Republike Hrvatske, odnosno da su sredstva dodijeljena od strane HAMAG-BICRO-a. Predlošci će biti dostupni na mrežnim stranicama HAMAG-BICRO-a.
12. NADZOR
U svrhu provođenja kontrole namjenskog korištenja sredstava HAMAG-BICRO je ovlašten izvršiti provjeru korištenja odobrenih sredstava obilaskom Korisnika i njegovih poslovnih objekata, te uvidom u dokumentaciju na temelju koje je ostvarena potpora.
Korisnici kod kojih se prilikom kontrole utvrdi nenamjensko trošenje sredstava, bit će dužni vratiti dodijeljena sredstva s pripadajućim zakonskim zateznim kamatama te će ih se uvrstiti na popis Korisnika koji nisu namjenski koristili sredstva.
Ukoliko Korisnici ne izvrše sve obveze preuzete Ugovorom o dodjeli bespovratne potpore, Prijavnim obrascem, ovim Javnim pozivom i dokumentacijom koja je sastavni dio ovog Javnog poziva ili ne izvrše povrat nenamjenski odnosno neopravdano iskorištenih sredstava, HAMAG-BICRO ima pravo podnijeti bjanko zadužnicu na prisilnu naplatu dodijeljene potpore s pripadajućim zakonskim zateznim kamatama.
13. INFORMACIJE I INDIKATIVNI VREMENSKI OKVIR
Informacije o zaprimljenim prijavama objavit će se na mrežnim stranicama Ministarstva www.minpo.hr, gdje će Podnositelji prijave pod prečacem „Vodič za poduzetnike“ upisom OIB-a dobiti obavijest o statusu prijave.
INDIKATIVNI VREMENSKI ROKOVI
1. Pisana obavijest o odbacivanju prijave (Administrativna provjera) u roku od 10 radnih dana od dana zatvaranja Javnog poziva
2. Pisana obavijest o odbacivanju prijave (Provjera prihvatljivosti) u roku od 20 radnih dana od dana zatvaranja Javnog poziva
3.
Pisana obavijest o odbijanju prijave (Ocjena projektnog prijedloga)
u roku od 45 radnih dana od dana zatvaranja Javnog poziva
4. Prihvaćanje Ugovora od strane Korisnika u roku od 15 dana od dana primitka potpisanog Ugovora
5. Isplata sredstava u iznosu od 80% od odobrene potpore u roku od 10 radnih dana od dana primitka potpisanog Ugovora od strane Korisnika
6. Dostava Privremenog izvještaja o provedbi projekta od strane Korisnika u roku 6 mjeseci (180 dana) od dana zaključenja Ugovora
7. Dostava Završnog izvještaja o provedbi projekta i dokaza o namjenskom utrošku sredstava od strane Korisnika u roku 1 godine (365 dana) od dana zaključenja Ugovora
8. Isplata preostalog iznosa potpore do maksimalno 75%od ukupno prihvatljivih troškova iskazanih u utvrđenoj tablici proračuna u roku od 10 radnih dana od dana odobrenja Završnog izvještaja o provedbi projekta i dokaza o namjenskom utrošku sredstava (ne prije 1.1.2016. godine)
14. PRILOZI
Sastavni dijelovi ovog Javnog poziva su:
Prijavni obrazac JKUD/2015 s Tablicom proračuna projektnog prijedloga
Obrazac Izjave o korištenim potporama male vrijednosti
Skupna izjava JKUD/2015
Obrazac Ugovora
15. ZAKLJUČNE ODREDBE
HAMAG-BICRO zadržava pravo izmjena i dopuna ovog Javnog poziva. Eventualne izmjene i dopune Javnog poziva objavit će se na mrežnim stranicama HAMAG-BICRO-a (www.hamagbicro.hr)i na stranicama Ministarstva poduzetništva i obrta (www.minpo.hr).
Svi upiti podnose se u pisanom obliku na adresu e-pošte potpore@hamagbicro.hr, a odgovori se objavljuju na mrežnim stranicama Ministarstva i HAMAG-BICRO-a.
Odgovori na upite vezani uz ovaj Javni poziv nije moguće dobiti putem Info-telefona.
PRILOZI:
1. Izjava o korištenim potporama male vrijednosti
2. JAVNI POZIV JKUD
3. PRIJAVNI OBRAZAC JKUD
4. Skupna izjava JKUD
5. Ugovor JKUD
Obavještavamo Vas da Agencija za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA uvodi radno vrijeme za sastanke s poduzetnicima koje žele saznati više o Poduzetničkom impulsu 2015.
Radno vrijeme je svakim radnim danom (od ponedjeljka do petka) od 09:00h do 11:00.
Svoj termin sastanka možete dogovoriti putem maila na zadra@zadra.hr ili putem telefona na broj 023/492-880.
Nadamo se Vašem odazivu!
Zadovoljstvo nam je pozvati Vas na početku konferenciju projekta “STEP FORWARD – Korak naprijed u jačanju kapaciteta Lokalnog partnerstva za zapošljavanje Zadarske županije”, koja će se održati 05.03.2015. godine u 13.00 sati, u Velikoj vijećnici Doma Zadarske županije, na adresi Božidara Petranovića 8.
Projekt STEP FORWARD čija je provedba započela 10.12.2014. nastavak je projekta Kompetentni dionici – snažno partnerstvo, financiranog sredstvima Europskog socijalnog fonda. Nositelj projekta je Agencija za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA, a partneri na projektu su Zadarska županija i Hrvatski zavod za zapošljavanje – Područni ured Zadar. Opći cilj projekta STEP FORWARD je doprinijeti rastu i održivosti zapošljavanja u Zadarskoj županiji jačanjem kapaciteta lokalnih dionika kroz partnerski okvir.
Specifični cilj projekta je doprinijeti jačanju kapaciteta Lokalnog partnerstva za zapošljavanje Zadarske županije kroz poboljšanje operativnosti i učinkovitosti rada provedbi i praćenju provedbe Strategije razvoja ljudskih potencijala Zadarske županije 2015-2020, te upravljanju lokalnim inicijativama za poticanje zapošljavanja. Središnja nit projekta je osnivanje i uspostava Centra za inicijative u zapošljavanju i razvoju ljudskih potencijala kao administrativne jedinice u Agenciji za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA, koji će predstavljati institucionalizaciju Tajništva Lokalnog partnerstva za zapošljavanje.
Ukupna vrijednost projekta iznosi 42.611,10 €.
U slučaju interesa, molimo Vas da svoju prijavu za sudjelovanje podnesete na broj 023 492 880, najkasnije do srijede 04.03.2015.g.
Nadamo se Vašem sudjelovanju!
Agencija za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA
Od 28.02. do 07.03.2015. pod Erasmus plus programom u Zagrebu, odviti će se 8 dana radionica razmjene znanja i dobre prakse iz područja informatičko-komunikacijskih tehnologija na kojem će sudjelovati 32 mladih iz EU zemalja. Dio radionica je otvoren za javnost te ovim putem pozivamo sve zainteresirane da nam se pridruže i obogate svoju riznicu znanja.
Predavanja i radionice će se održati iz područja Facebooka, LinkedIN-a, Twittera, Gmaila, MailChimpa te mobilnih aplikacija Viber i WhatsApp. Sudionici na projektu dolaze iz partnerskih organizacija Cultural Artistic Association Plac iz Slovenije, Ecomission 21st Century Association iz Bugarske te domaće organizacije Urbana mladež iz Zagreba. Specifičnost ovoga projekta razmjene mladih je da su sudionici također i predavači te se prijenos znanja odvija u jednoj opuštenoj i neformalnoj atmosferi. Mladi istražuju nova područja, usvajaju nova znanja te ujedno uče biti predavači. Projekt je baziran na volonterskoj osnovi te financiran od strane Europske unije.
Besplatna predavanja i radionice otvorene za javnost su sljedeće;
Osnove Facebook reklama 03.03. utorak od 10:00 – 11:00h
LinkedIn kao poslovni profil 04.03. srijeda od 10:00 – 11:00h
Gmail osnove 04.03. srijeda od 15:00 – 16:00h
MailChimpa – profesionalni vizualni emailing 06.03. petak od 10:00 – 11:00h
Napomena: S obzirom da su sudionici iz europskih država sva predavanja i radionice održati će se na engleskom jeziku.
Molimo sve zainteresirane da najave svoj dolazak na urbanamladez@gmail.com.
Potrebno je poslati ime i prezime te radionicu na kojoj ćete sudjelovati.
Sve aktivnosti će se održati u Funk Lounge Hostelu na adresi Rendićeva 28, Zagreb.
Nakon završetka radionica, na internet portalu urbane mladeži www.urbanamladez.hr moći ćete skinuti rezultate projekta ove razmjene.
Urbana mladež je neprofitna udruga čiji je glavni cilj okupljanje mladih i aktiviranje njihova potencijala. Bavimo se organiziranjem i provođenjem programa, projekata i akcija iz područja neformalnog obrazovanja i samoobrazovanja, poduzetništva, multimedije, urbane kulture te glazbe i plesa. Udruga Urbana mladež vodi se jednostavnim principom ˝Mladi za mlade˝ što znači da su naši voditelji i predavači, isto kao i članovi, mlade osobe.
Program Poduzetnički impuls 2015. predstavljen je u četvrtak, 26. veljače 2014., u velikoj dvorani IMPACT centra, u gradu Zadru. Prezentaciju Programa održali su predstavnici Ministarstva poduzetništva i obrta MINPO, Hrvatske agencije za malo gospodarstvo, inovacije i investicije HAMAG BICRO i Agencije za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA ispred više od 130 zainteresiranih osoba. Ispred Ministarstva poduzetništva i obrta sudjelovali su ministar Gordan Maras i pomoćnica ministra Zdenka Lončar. Poduzetnicima, obrtnicima, predstavnicima potpornih institucija i ostalim zainteresiranima Program su predstavile i predstavnice HAMAG INVESTA gospođe Irma Mogić i Tamara Pavić, te zamjenica ravnateljice Agencije za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA, gospođa Marica Babić.
Program Poduzetnički impuls 2015., ukupne vrijednosti 4,37 milijardi kuna, namijenjen je razvoju i povećanju konkurentnosti hrvatskih malih i srednjih poduzetnika. Ovogodišnji program najvredniji je od 2012. godine od kad se provodi. Poduzetnički impuls 2015. u najvećoj će se mjeri, više od 88 posto, financirati sredstvima iz proračuna Europske unije, dok će ostatak sredstava biti raspoloživ iz državnog proračuna.
Sredstva ovogodišnjeg Poduzetničkog impulsa namijenjena su proizvodnji i turizmu, poduzetničkoj infrastrukturi, informatizaciji proizvoda te povećanju kvalitete proizvoda, a tu su i potpore koje poduzetnicima i obrtnicima omogućuju lakši pristup financiranju, internacionalizaciju poslovanja te ulaganja u istraživanje i razvoj i obrazovanje. Ove godine program se provodi u tri osnovna programa – “Mikro i malo poduzetništvo i obrt”, “Sredstva iz fondova EU” te “Lakši pristup financiranju”.
Prvi natječaji bit će otvoreni već u ožujku. Predstavnici nadležnog ministarstva, HAMAG BICRO-a i ZADRA NOVA-e pozvali su prisutne na sudjelovanje u Programu Poduzetnički impuls 2015. kako bi unaprijedili vlastite poslovne rezultate, da budu konkurentniji na tržištu i izvoze, te da stvaraju nova radna mjesta i vrijednosti.
Više informacija o Programu možete potražiti na poveznici: www.minpo.hr
POVJERENSTVO ZA JAMSTVA ZA PRERAĐIVAČKU
INDUSTRIJU I INOVACIJE U PRERAĐIVAČKOJ INDUSTRIJI
ZA 2014. GODINU
KLASA: 403-03/14-01/2
UR.BROJ: 2198-1-95/02-15-11
Zadar, 27. veljače 2015. godine
JAVNI POZIV
za iskaz interesa za dodjelu jamstva na poduzetničke kredite u sklopu programa
„JAMSTVENOG FONDA ZA PRERAĐIVAČKU INDUSTRIJU I INOVACIJE U PRERAĐIVAČKOJ INDUSTRIJI ZA 2014. GODINU“
1) KORISNICI JAMSTVA
Korisnici jamstava mogu biti gospodarski subjekti – mali i srednji poduzetnici i obrti, čija je pretežita djelatnost definirana djelatnostima proizvodnje u područjima navedenim u članku 1. Pravilnika o uvjetima, kriterijima i načinu izdavanja jamstava za dobivanje gospodarskih kredita i načinu korištenja kredita temeljem Programa Jamstvenog fonda za prerađivačku industriju i inovacije u prerađivačkoj industriji za 2014. godinu za Zadarsku županiju, koji su registrirani u RH, u većinskom su privatnom vlasništvu i imaju ekonomski opravdano ulaganje dokazano Poslovnim planom ili Investicijskom studijom, i koji ulažu na području Zadarske županije.
2) IZNOS I NAMJENA SREDSTAVA
Jamstvo pokriva najviše 75% iznosa neotplaćene glavnice kredita odnosno maksimalno 1.500.000,00 kuna po jednom poduzetniku, za kredite s rokom otplate najduže 10 godina, bez obzira radi li se o već postojećem poduzetniku ili poduzetniku početniku.
Početnikom se smatra poduzetnik čije poslovanje ne traje duže od 2 godine.
Jamstva se koriste za sljedeće namjene:
1. za financiranje ulaganja u materijalnu i nematerijalnu imovinu koja su nastala kao rezultat inovacije u omjeru 70% (materijalne imovine) i 30% (nematerijalne imovine),
2. za financiranje ulaganja u modernizaciju tehnološkog procesa,
3. za obrtna sredstva vezana za provedbe modernizacije tehnološkog procesa do maksimalno 500.000,00 kn.
3) UVJETI ODOBRENJA JAMSTVA
Jamstvo iz Jamstvene sheme moguće je odobriti samo onom poduzetniku koji ispunjava uvjete za odobrenje poduzetničkog kredita, a nema dovoljno vlastitih instrumenata osiguranja za povrat traženog poduzetničkog kredita, pa odobrenje kredita takvom poduzetniku ne bi bilo moguće bez potpore iz ove Jamstvene sheme.
Da bi se rizik ne naplate jamstva smanjio na najmanju moguću mjeru, jamstva će se odobravati poduzetnicima kojima „kreditna kvaliteta“ u tablici prikazanoj u poglavlju 3.3 Obavijesti Komisije o primjeni članka 87. i 88. Ugovora o Europskoj zajednici u području državnih potpora u obliku jamstva (52008XC0620(02), SL C 155, 20.06.2008.) i Ispravku Obavijesti Komisije o primjeni čl. 87. i 88. Ugovora o Europskoj zajednici u području državnih potpora u obliku jamstva (52008XC0620(02)R(01), SL C 244, 25.09.2008.) nije niža od razine „dovoljna sposobnost plaćanja“.
Godišnji iznos naknade koju plaća poduzetnik/ korisnik jamstva na 75% neotplaćene glavnice kredita iznosi 1,32% i odnosi se na:
• naknadu za korištenje jamstva u iznosu od 0,8%. Naknada se primjenjuje na stvarni iznos jam-stva, a korisnik jamstva plaća naknadu jednom godišnje, pri izdavanju jamstva, te početkom svake godine trajanja jamstva,
• naknadu za godišnji administrativni trošak u iznosu od 0,2%,
• jednogodišnju premiju rizika za prikladan iznos kapitala (godišnji troškovi kapitala) u iznosu od 0,32%.
Po odobrenju zahtjeva za jamstvo poduzetnik mora dostaviti potpornoj instituciji instrument osiguranja za izdano jamstvo, što je zadužnica u visini iznosa jamstva uvećanu za 10%, ovjerena kod javnog bilježnika.
4) POSLOVNE BANKE
Krediti za koje je moguće podnijeti zahtjev za jamstvo mogu se realizirati kod poslovnih banaka koje su prihvatile Pravilnik o uvjetima, kriterijima i načinu izdavanja jamstava za dobivanje gospodarskih kredita i načinu korištenja kredita temeljem Programa Jamstvenog fonda za prerađivačku industriju i inovacije u prerađivačkoj industriji za 2014. godinu za Zadarsku županiju. To su: Veneto Banka d.d., Sberbank d.d. i OTP banka Hrvatska d.d.
5) POSTUPAK ODOBRAVANJA I IZDAVANJA JAMSTVA
Ako tijekom postupka odobrenja poduzetničkog kredita banka utvrdi da poduzetnik ispunjava uvjete za odobrenje kredita, ali da raspolaže s nedovoljnim instrumentima osiguranja tražbine po kreditu, upućuje poduzetnika na pokretanje postupka za odobrenje jamstva iz Jamstvenog fonda. Zahtjev za odobrenje jamstva podnosi poduzetnik – tražitelj kredita skupa s propisanom dokumentacijom.
O odobrenju zahtjeva za izdavanjem jamstva odlučuje tročlano Povjerenstvo za odlučivanje o izdavanju jamstva Programa Jamstvenog fonda za prerađivačku industriju i inovacije u prerađivačkoj
industriji za 2014. godinu Zadarske županije. Odluke se donose na sjednicama Povjerenstva većinom glasova svih nazočnih članova Povjerenstva. Konačnu ocjenu o dodjeli kredita uz odobrenu garanciju iz Jamstvenog fonda donosi poslovna banka kod koje je kredit zatražen. Ne postoji zakonsko pravo na izdavanje jamstva.
Svi koraci u postupku odobravanja i izdavanja jamstva definirani su Pravilnikom o uvjetima, kriterijima i načinu izdavanja jamstava za dobivanje gospodarskih kredita i načinu korištenja kredita temeljem Programa Jamstvenog fonda za prerađivačku industriju i inovacije u prerađivačkoj industriji za 2014. godinu za Zadarsku županiju.
6) ZAHTJEV ZA IZDAVANJEM JAMSTVA
Zahtjev za izdavanjem jamstva podnosi se na propisanom obrascu koji se nalazi u prilogu ovog Poziva. Uz zahtjev se prilaže obvezna dokumentacija utvrđena člankom 7. Pravilnika o uvjetima, kriterijima i načinu izdavanja jamstava za dobivanje gospodarskih kredita i načinu korištenja kredita temeljem Programa Jamstvenog fonda za prerađivačku industriju i inovacije u prerađivačkoj industriji za 2014. godinu za Zadarsku županiju. Zahtjev sa obveznom dokumentacijom dostavlja se u jednom primjerku u pisanom obliku putem pošte ili osobno na adresu: Agencija za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA, Grgura Budislavića 99, 23000 Zadar.
7) TRAJANJE JAVNOG POZIVA
Javni poziv otvoren je od 27. veljače 2015. godine do iskorištenja sredstava.
8) DODATNE INFORMACIJE
Sve dodatne informacije mogu se doznati putem:
• internetske stranice: www.zadra.hr
• telefona: 023 492-880
• e-maila: zadra@zadra.hr
PRILOZI:
1. Pravilnik o uvjetima, kriterijima i načinu izdavanja jamstava za dobivanje gospodarskih kredita i načinu korištenja kredita temeljem Programa Jamstvenog fonda za prerađivačku industriju i ino-vacije u prerađivačkoj industriji za 2014. godinu
2. Program jamstvenog fonda za prerađivačku industriju i inovacije u prerađivačkoj industriji za
2014.godinu
3. Obrazac zahtjeva za izdavanjem jamstva
PREDSJEDNICA POVJERENSTVA
Sanja Peričić, dipl.oec.
Izrada & održavanje: Point Web Factory