

Prilagodba pristupačnosti
Hrvatska agencija za malo gospodarstvo, inovacije i investicije (HAMAG- BICRO), u svrhu poticanja internacionalizacije subjekata malog gospodarstva, dodijelit će potporu hrvatskim startupovima kojom se sufinanciraju troškovi sudjelovanja na međunarodnom sajmu CeBIT HANNOVER 2015.
Javni poziv raspisat će se iz Programa poticanja poduzetništva i obrtništva za 2015. godinu PODUZETNIČKI IMPULS – Mjera B: Poticanje informacijskih tehnologija, inovacija i internacionalizacije poslovanja, aktivnost B3: Poduzetništvo informacijskih tehnologija. Prioritet ovog javnog poziva je pružanje podrške mikro, malim i srednjim gospodarskim subjektima za primjenu informacijskih tehnologija, poticanje održivog rasta, ubrzanje daljnjeg razvoja te povećanje zaposlenosti u IT sektoru. Bespovratna potpora dodjeljuje se u svrhu poticanja internacionalizacije subjekata malog gospodarstva sufinanciranjem prihvatljivih troškova sudjelovanja na međunarodnom sajmu CeBIT HANNOVER 2015. Cilj je učvrstiti poziciju hrvatskih poduzetnika i obrtnika na inozemnom tržištu i omogućiti im postizanje boljih poslovnih rezultata.
HAMAG-BICRO će kroz ovaj program financirati nastup osam startupova na sajmu CeBIT u Hannoveru koji će se održati 16. – 20. ožujka 2015. godine. Mlade i inovativne tvrtke imati će priliku prezentirati svoje poduzetničke modele potencijalnim investitorima i mentorima. Također će imati priliku prezentirati svoj dosadašnji rad i izmijeniti iskustva kroz radionice, seminare, sastanke jedan na jedan i slično. Na ovaj način HAMAG-BICRO želi pokrenuti poduzetnike početnike iz područja informacijske i komunikacije tehnologije da izađu na međunarodno tržište i postanu prepoznatljivi na svjetskom nivou.
Javni poziv za sajam CeBIT HANNOVER 2015 bit će otvoren u veljači 2015. godine. Sve informacije, uvjeti odabira i kriteriji bit će pravovremeno objavljeni na mrežnim stranicama agencije.
Isto tako, za one koji žele samo posjetiti sajam, odnosno ne zadovolje kriterije Javnog poziva ili ne planiraju izlagati na sajmu, HAMAG-BICRO će osigurati besplatnu ulaznicu za posjet sajmu – dovoljno je samo poslati iskaz interesa na e-mail: tanja.ivanovic(at)hamagbicro.hr
Time je omogućena priprema objave prva dva Javna poziva – “Izgradnja proizvodnih kapaciteta i ulaganje u opremu” te “Ulaganje u proizvodnu tehnologiju” temeljem navedenog Programa u prvom kvartalu ove godine. Savjetovanja sa zainteresiranom javnošću o Uputama za prijavitelje za navedene Javne pozive provedena su od 30. prosinca 2014. do 22. siječnja 2015. o čemu više možete saznati OVDJE.
Gotovo 150 milijuna eura bespovratnih sredstava dodijelit će se mikro, malim i srednjim poduzetnicima u svrhu podizanja konkurentnosti i to kroz investicije u nove i postojeće proizvodne kapacitete, ulaganja u suvremenu proizvodnu opremu, tehnologiju i nove proizvode, diversifikaciju i širenje poslovne djelatnosti, što će u konačnici omogućiti razvoj proizvoda i usluga, povećanje produktivnosti te povećanje broja zaposlenih i očuvanja postojećih radnih mjesta.
Isto tako, poduzetnike tijekom ove godine očekuju i Javni pozivi u vrijednosti od otprilike 350 milijuna eura potpora za turizam, poduzetničku infrastrukturu, informatizaciju te povećanje kvalitete proizvoda.
Hrvatska gospodarska komora izdvaja za gospodarstvenike milijun kuna izravne financijske potpore za izradu prijavnih dokumenata za EU projekte. HKG svojom novom uslugom Moj EU projekt vaučer, u prvoj etapi dodjele sredstava članicama, sufinancira pripremu dokumentacije za projekte s područja poljoprivrede i ruralnog razvoja. Ukupna vrijednost ovog natječaja je 350.000 kuna, a vrijednost vaučera po tvrtki iznosi 10.000 kuna.
Vaučeri se isključivo mogu iskoristiti za izradu poslovnog plana, pripremu prijavne i prikupljanje popratne dokumentacije propisane pravilnicima i natječajima raspisanima za dodjelu sredstava iz Europskog poljoprivrednog fonda za ruralni razvoj. Prijavitelj je dužan ispuniti prijavni obrazac koji se nalazi na službenoj stranici HGK.
Natječaj traje do 27. veljače, a prvih 35 prijava po vremenskom slijedu prijave koje zadovoljavaju osnovne kriterije bit će uvršteno na Listu prihvatljivih prijavitelja uz još njih sedam, odnosno 20 posto na rezervnu listu. Isplata vaučera obavlja se u roku od 10 radnih dana od dana dostave kompletne dokumentacije.
Prijavni obrazac za natječaj Moj EU projekt vaučer preuzmite ovdje.
Hrvatska agencija za malo gospodarstvo, inovacije i investicije (HAMAG-BICRO) poziva na 3. Poduzetnički Forum HAMAG-BICRO-a na kojem će se najaviti novi natječaji inovacijskih programa u vrijednosti od 37 milijuna kuna. Forum će se održati u utorak, 10. veljače 2015., u 14 sati u Kongresnom centru Forum Zagreb (Radnička cesta 50).
Natječaji će se otvoriti početkom veljače i bit će pravovremeno objavljeni na službenim stranicama Hrvatske agencija za malo gospodarstvo, inovacije i investicije.
Za sudjelovanje na 3. Poduzetničkom Forumu HAMAG-BICRO-a prijavite se ovdje.
Hrvatska agencija za malo gospodarstvo, inovacije i investicije (HAMAG-BICRO) najaviti će nove natječaje inovacijskih programa u ukupnoj vrijednosti od 37 milijuna kuna na Trećem Poduzetničkom forumu, koji će se održati 10. veljače 2015. godine s početkom u 14 sati u Kongresnom centru Forum Zagreb, na adresi Radnička cesta 50. Na Forumu će se predstaviti inovacijski programi HAMAG-BICRO za potporu inovacijskom procesu u sektoru malog i srednjeg poduzetništva te najaviti nove natječaje za Program II: Razvoj na znanju utemeljenih poduzeća – RAZUM te Program III: Suradničko istraživanje i razvoj – IRCRO. Sredstva za provedbu programa osigurana su u okviru Drugog projekta tehnologijskog razvoja Ministarstva znanosti obrazovanja i sporta (STP II) kroz zajam Svjetske banke. Projekt STP II usmjeren je na financiranje inovacijskog procesa i povezivanje korisnika u javnom i privatnom sektoru kako bi se razvio i unaprijedio inovacijski sustav u području malog i srednjeg poduzetništva te na taj način povećala zaliha projekata u privatnom sektoru za prijavu u Europske strukturne i investicijske fondove.
Za program RAZUM, koji ima svrhu podržati aktivnosti istraživanja i razvoja mikro, malih i srednjih poduzeća, predviđeno je sufinanciranje R&D projekata u iznosu od 23 milijuna kuna. Za program IRCRO, koji ima za cilj poticati mala i srednja poduzeća (MSP), predviđene su potpore u iznosu od 14 milijuna kuna.
Izvor: http://www.hamagbicro.hr/otvaramo-inovacijske-programe-u-vrijednosti-od-…
Operativni program „Konkurentnost i kohezija 2014.-2020.“ i Sporazum o partnerstvu između Republike Hrvatske i Europske komisije za korištenje Europskih strukturnih i investicijskih fondova za rast i radna mjesta u razdoblju 2014.-2020. godine, povjerenica Europske komisije za regionalnu politiku u petak je službeno uručila potpredsjedniku Vlade i ministru regionalnog razvoja i fondova Europske unije. Ministar je predstavio prioritete ulaganja iz Operativnog programa, započete i pripremljene projekte te pozive za dodjelu bespovratnih sredstava iz fondova Europske unije. Naglasio je kako je Hrvatska time stekla preduvjete za novu financijsku perspektivu i apsorpciju sredstava u razdoblju 2014.- 2020. godine.
Europska komisija odobrila je Operativni program “Konkurentnost i koheziju” 12. prosinca 2014. godine, među prvih 50 od tada zaprimljenih 205 prijedloga operativnih programa.
Prezentaciju Operativnog programa preuzmite na linku: http://goo.gl/8rUjnF
Bespovratne potpore dodjeljivat će se za:
Iznos sufinanciranja:
Iznos zatraženih i odobrenih sredstava može biti najviše:
Stopa sufinanciranja:
Prijavitelj po projektu može tražiti do 100% vrijednosti projekta.
ATTACHMENT | SIZE |
---|---|
![]() |
867.95 KB |
Obavještavamo Vas da je postupku izrada nove Strategije razvoja ljudskih potencijala Zadarske županije 2014. – 2020.
Strategija će imati vlastitu bazu projektnih ideja odnosno PROJECT PIPELINE (projekti koji su najpripremljeniji idu na vrh te baze).
Ovim putem pozivamo članove Partnerskog vijeća za tržište rada i razvoj ljudskih potencijala te ostale dionike iz područja razvoja ljudskih potencijala da prijavite projektne ideje koje imate tako da baza bude što bogatija projektima i da se razvije mreža koja će funkcionirati po principu strateškog razvoja ( suprotno osmišljavanju projektne ideje po otvorenom natječaju „ad hoc“.)
Važnost činjenice da se projekt Vaše institucije nalazi u bazi je velika, u smislu da se i projekti iz baze dodatno boduju na budućim otvorenim natječajima.
Vaše ideje možete prijaviti na sljedećem linku:
http://kompetentni-dionici.com/strat…/baza-projektnih-ideja/
Rok za prijavu ideja je do 16. 02.2015.godine.
Poduzetnici, obrtnici i svi zainteresirani koji želite dodatno stručno znanje kojim ćete pospješiti svoje poslovanje prijavite se nabesplatne edukacije u Zadru 13. veljače 2015. u Arsenalu (Trg tri bunara 1) u sklopu projekta Poslovni uzlet. ˝Poduzetnici će naučiti koristiti jednostavan alat uz pomoć kojeg će biti u stanju efikasno planirati investicije u oglašavanje bez obzira na budžet kojim raspolažu˝, poručio je Karlo Stojčević koji će održati edukaciju Moja brend strategija – kako postaviti, planirati i realizirati strategiju robne marke u Hrvatskoj na Poslovnom uzletu grada Zadra.
Edukacija Karla Stojčevića praktičnog je karaktera, a na njoj ćete naučiti kako artikulirati dodatne vrijednosti proizvoda ili usluge u odnosu na kupca i vašu konkurenciju. To je ono što većinu poduzetnika muči, a Stojčević će ponuditi rješenja za taj sveprisutan problem. Kako tvrdi, demistificirat će temu i pomoći u nekoliko konkretnih koraka doći do cilja.
˝Edukacija će dati odgovor na pitanje kako premostiti bezdan između dugoročnih i kratkoročnih ciljeva brenda. Kao i u većini poslovnih situacija, bitno je razlikovati strategiju od taktika. Krenut ćemo od osnovnih stvari od kojih se sastoji svaki brand, a razgovarat ćemo i o karakteristikama vaših proizvoda ili usluga koje su ključne te iz primjera pokazati kako gledati druge brandove s kojima se natječete te što je ključno u pristupu vašem kupcu ˝, tvrdi Stojčević.
Oglašavanje je poduzetnicima često predstavljano kao apstrakcija, no kao i u ostalim djelatnostima tako i u oglašavanju postoji “tablica množenja” koju vrijedi zapamtiti i primjenjivati svakodnevno. Baš tu tablicu množenja približit će vam ova edukacija i time olakšati vaše poslovanje. Premda su zakoni brandinga uvijek isti, predavanje će biti korisno vlasnicima tvrtki koji nemaju stalne zaposlenike u marketingu, početnicima u poslovanju, ali i onima koji su dug niz godina u poslu i žele saznati kako iskoristiti sve marketinške alate što kvalitetnije.
Mjesto na besplatnim edukacijama Poslovnog uzleta osigurajte ovdje, a popis preostalih edukacija koje će pospješiti znanje i poslovanje poduzetnika i obrtnika pogledajteovdje. Nakon Zadra, Poslovni uzlet održat će se i u Puli 27.veljače 2015.
Izrada & održavanje: Point Web Factory