Prilagodba pristupačnosti

Image

Regionalni koordinator razvoja

Zadarske županije

Poziv na prethodnu provjeru znanja i sposobnosti kandidata

Na temelju članka 4. Pravilnika o radu Javne ustanove Agencije za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA, tročlano povjerenstvo za provedbu javnog natječaja za zasnivanje radnog odnosa na neodređeno vrijeme, na radno mjesto višeg savjetnika - 1 izvršitelj/ica u  Odsjeku za pripremu programa i projekata i savjetnika - 2 izvršitelja/ice u Odsjeku za pripremu programa i projekata, objavljuje slijedeći

P O Z I V

na prethodnu provjeru znanja i sposobnosti kandidata

Prethodna provjera znanja i sposobnosti kandidata, radi provjere stručnih i općih sposobnosti kandidata koji su se prijavili na javni natječaj za zasnivanje radnog odnosa na slobodna radna mjesta:

  • viši savjetnik - 1 izvršitelj/ica, na neodređeno vrijeme,
  • savjetnika - 2 izvršitelja/ice, na neodređeno vrijeme,

uz probni rad u trajanju od 3 mjeseca, a koji je objavljen putem Hrvatskog zavoda za zapošljavanje dana 06. studenog 2024. godine, održat će se:

dana 29. studenog 2024. godine

u prostorijama Ustanove za razvoj kompetencija, inovacija i specijalizacije Zadarske županije INOVAcija, Put Murvice 3 A, 23000 Zadar, s početkom u 09:00 sati

Pravo pristupa na prethodnu provjeru znanja i sposobnosti imaju kandidati koji su dostavili pravovremene i potpune prijave te koji udovoljavaju propisanim i objavljenim uvjetima javnog natječaja.

 

Objavom ovog poziva kandidati se smatraju obaviještenima o pozivu na prethodnu provjeru znanja i sposobnosti.

Podnositeljima nepravodobnih i nepotpunih prijava kao i podnositeljima koji ne udovoljavaju propisanim i objavljenim uvjetima javnog natječaja ne smatraju se kandidatima, te će im biti upućena  odgovarajuća pisana obavijest.

 

1. Kandidati su se dužni pridržavati utvrđenog vremena testiranja. Za kandidata, koji udovoljava propisanim i objavljenim uvjetima javnog natječaja, a koji ne pristupi prethodnoj provjeri znanja i sposobnosti u zakazano vrijeme, bez obzira na razloge ili tijekom njena trajanja odustane, smatrat će se da je povukao prijavu na javni natječaj.

2. Mole se kandidati sa sobom ponijeti osobnu iskaznicu ili drugu identifikacijsku ispravu.

3. Za vrijeme testiranja kandidatima nije dopušteno:

  • koristiti se bilo kakvom literaturom odnosno bilješkama,
  • koristiti mobitel ili druga komunikacijska sredstva,
  • napuštati prostoriju u kojoj se provodi provjera,
  • razgovarati s ostalim kandidatima ili na drugi način remetiti mir i red.

Ukoliko se kandidat ponaša neprimjereno ili prekrši neko od prethodno opisnih pravila, bit će zamoljen da se udalji sa testiranja, a njegov rezultat i rad Povjerenstvo za provedbu javnog natječaja neće bodovati.

4. Prethodna provjera znanja i sposobnosti kandidata obuhvaća:

- pisanu provjeru znanja, sposobnosti i vještina (testiranje)

- razgovor (intervju).

5. Testiranje za radno mjesto višeg savjetnika sastoji se od ukupno 30 pitanja.

Testiranje za radno mjesto savjetnika sastoji se od ukupno 27 pitanja.

Bodovanje  testiranja vrši se na način da se odgovori mogu bodovati u rasponu od 0 do 4 boda a prijevod teksta s hrvatskog jezika na engleski jezik boduje se u rasponu od 0 do 10 bodova. Maksimalan broj bodova koji kandidat za radno mjesto višeg savjetnika može ostvariti na testiranju je 61 bod.

Maksimalan broj bodova koji kandidat za radno mjesto savjetnika može ostvariti na testiranju je 55 bodova.

Povjerenstvo za provedbu javnog natječaja provest će intervju s kandidatima koji su ostvarili najmanje 50% od ukupnog mogućeg broja bodova dobivenog na testiranju (bodovni prag).

Povjerenstvo kroz intervju s kandidatima utvrđuje interese, profesionalne ciljeve i motivaciju kandidata za rad na radnom mjestu za koje je podnio prijavu.

Bodovanje intervjua vrši se na način da svaki član Povjerenstva boduje kandidata, odgovori se mogu bodovati od 0 do 4 što znači da svaki odgovor nosi najviše 4 boda, te se zbroj njihovih bodova dijeli s brojem članova Povjerenstva, i dobiveni iznos čini (prosjek) bodovne ocjene.

Maksimalan broj bodova koji kandidat može ostvariti na intervjuu je 20 bodova.

6. Kandidat koji je pristupio prethodnoj provjeri znanja, vještina i sposobnosti ima pravo uvida u rezultate provedenog postupka.

7. Nakon provedenog postupka prethodne provjere znanja, vještina i sposobnosti, Povjerenstvo za provedbu javnog natječaja utvrđuje rang listu kandidata prema ukupnom broju bodova ostvarenog na pisanom testiranju i intervjuu, te ju dostavlja Ravnateljici Agencije za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA, uz izviješće o provedenom postupku koju potpisuju svi članovi povjerenstva.

8. Ravnateljica Agencije za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA donijet će Odluku o odabiru 8 dana od dana primitka izvješća o provedenom postupku.

Riječni i pojmovni skupovi u ovom Pozivu koji imaju rodno značenje, bez obzira jesu li korišteni u muškom i ženskom rodu, odnose se na jednak način na muški i ženski rod.

Ovaj poziv objavljuje se na mrežnim stranicama Agencije za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA www.zadara.hr i na oglasnoj ploči Agencije za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA, Put Murvice 14, 23000 Zadar, s danom 22. studenog 2024. godine.

Poziv na prethodnu provjeru znanja i sposobnosti kandidata

Kroz projekt RECIRCLE Zadar dobiva nove polupodzemne i nadzemne spremnike otpada

Početna konferencija projekta RECIRCLE održana je danas u Inkubatoru „Bili Brig“ u Zadru. Konferenciju je organizirala Agencija za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA u suradnji s Čistoćom Zadar. Projekt RECIRCLE sufinanciran je u okviru Interreg VI-A IPA Programa Hrvatska - Bosna i Hercegovina - Crna Gora 2021. - 2027.

Konferenciji su nazočili gradonačelnik Grada Bihaća Elvedin Sedić, pročelnik Upravnog odjela za poljoprivredu, ribarstvo i EU fondove Zadarske županije Daniel Segarić, direktor Čistoće d.o.o. iz Zadra John Ivan Krstičević, ravnateljica Agencije za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA Marina Dujmović Vuković, zamjenik pročelnika Upravnog odjela za komunalne djelatnosti i zaštitu okoliša Grada Zadra Hrvoje Šarić te predstavnici projektnih partnera.

Partneri na projektu su još i Ured za europske integracije, fondove, odnose s javnošću i kvalitetu prema međunarodnom standardu Srednjobosanskog kantona i Grad Bihać iz Bosne i Hercegovine te Općina Zeta i Čistoća Podgorica iz Crne Gore.

Okupljene su pozdravili direktor Krstičević i ravnateljica Dujmović Vuković.

Ravnateljica Dujmović Vuković je istaknula kako je otpad vrijedan resurs koji se može reciklirati i pridonijeti očuvanju našeg planeta: „U suradnji s našim partnerima iz Bosne i Hercegovine i Crne Gore koji su prepoznali značaj ove teme, zajednički ćemo provedbom ovog projekta doprinijeti cilju Europske unije da do 2030. godine 60% komunalnog otpada bude ponovno upotrebljeno ili reciklirano. Postavljena brojka je vrlo ambiciozna, ali uz osigurane uvjete i korištenje bespovratnih sredstava i projekte poput RECIRCLE-a, nadam se da ćemo postići ove postavljene ciljeve. Iskustvo i znanje koje ZADRA NOVA ima u svojim dosadašnjim godinama rada i kroz praksu iskoristit ćemo i za provedbu ovog projekta.“

Direktor Krstičević je podsjetio kako je Čistoća Zadar površinom koju pokriva najveća „Čistoća“ u Republici Hrvatskoj te pruža javnu uslugu na području dva grada i sedamnaest općina te sedam otoka koji pripadaju Gradu Zadru. „Ovaj projekt kojim ćemo u samom Gradu Zadru postaviti 15 kompleta nadzemnih spremnika i 14 kompleta polupodzemnih spremnika nam omogućuje da supstitucijom starih kontejnera povećamo volumen. Za Čistoću Zadar to znači rjeđe dolaske na kritične točke, da će naši korisnici imati veću mogućnost odvajanja i da će naši korisnici znati točno kad su ubacili svoj miješani komunalni otpad jer ćemo koristiti tehnologiju otpadomjera.“ – pojasnio je direktor Krstičević.

Ukupna vrijednost projekta iznosi 2.322.953,90 eura. Bespovratna EU sredstva su 85 % ukupne vrijednosti projekta – tj. 1.974.510,80 eura. Proračun Agencije ZADRA NOVA iznosi 236.086,20 eura, a zadarske Čistoće kao vodećeg partnera  614.481,60 eura.

Opći cilj projekta RECIRCLE je jačanje kapaciteta sustava gospodarenja otpadom zajedničkom implementacijom načela kružnog i resursno učinkovitog gospodarstva, s naglaskom na odvojeno prikupljanje otpada te njegovo recikliranje i ponovnu uporabu. Razdoblje provedbe projekta je od lipnja 2024. godine do kraja studenoga 2026. godine.

Projekt je predstavila voditeljica projekta Marija Petani iz zadarske Čistoće.

Postavit će se podzemni, polupodzemni i nadzemni spremnici na više lokacija na području Grada Zadra i Grada Bihaća te reciklomati na području Srednjebosanskog kantona. Dio partnera iz BiH i Crne Gore nabavit će i kamione za odvoz otpada. Nabavljena oprema neophodna je za provedbu pilot aktivnosti.

Projektni partneri će provesti niz različitih edukativnih događanja s ciljem podizanja razine znanja i svijesti o gospodarenju otpadom.

Rezultat projektnih aktivnosti bit će i Digitalna platforma znanja o kružnom gospodarstvu za učinkovito gospodarenje otpadom koja će uključivati identifikaciju izazova i prilika u prekograničnom području, analizu provedenih aktivnosti i druge relevantne projektne informacije i preporuke.

Rješenja implementirana projektom omogućit će projektnim partnerima i drugim dionicima da koriste prikupljena znanja i prakse u nastavku provedenih aktivnosti te u budućim poboljšanjima svojih sustava gospodarenja otpadom.

Kroz projekt RECIRCLE Zadar dobiva nove polupodzemne i nadzemne spremnike otpada

Početna konferencija projekta RECIRCLE održana je danas u Inkubatoru „Bili Brig“ u Zadru. Konferenciju je organizirala Agencija za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA u suradnji s Čistoćom Zadar. Projekt RECIRCLE sufinanciran je u okviru Interreg VI-A IPA Programa Hrvatska - Bosna i Hercegovina - Crna Gora 2021. - 2027.

Konferenciji su nazočili gradonačelnik Grada Bihaća Elvedin Sedić, pročelnik Upravnog odjela za poljoprivredu, ribarstvo i EU fondove Zadarske županije Daniel Segarić, direktor Čistoće d.o.o. iz Zadra John Ivan Krstičević, ravnateljica Agencije za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA Marina Dujmović Vuković, zamjenik pročelnika Upravnog odjela za komunalne djelatnosti i zaštitu okoliša Grada Zadra Hrvoje Šarić te predstavnici projektnih partnera.

Partneri na projektu su još i Ured za europske integracije, fondove, odnose s javnošću i kvalitetu prema međunarodnom standardu Srednjobosanskog kantona i Grad Bihać iz Bosne i Hercegovine te Općina Zeta i Čistoća Podgorica iz Crne Gore.

Okupljene su pozdravili direktor Krstičević i ravnateljica Dujmović Vuković.

Ravnateljica Dujmović Vuković je istaknula kako je otpad vrijedan resurs koji se može reciklirati i pridonijeti očuvanju našeg planeta: „U suradnji s našim partnerima iz Bosne i Hercegovine i Crne Gore koji su prepoznali značaj ove teme, zajednički ćemo provedbom ovog projekta doprinijeti cilju Europske unije da do 2030. godine 60% komunalnog otpada bude ponovno upotrebljeno ili reciklirano. Postavljena brojka je vrlo ambiciozna, ali uz osigurane uvjete i korištenje bespovratnih sredstava i projekte poput RECIRCLE-a, nadam se da ćemo postići ove postavljene ciljeve. Iskustvo i znanje koje ZADRA NOVA ima u svojim dosadašnjim godinama rada i kroz praksu iskoristit ćemo i za provedbu ovog projekta.“

Direktor Krstičević je podsjetio kako je Čistoća Zadar površinom koju pokriva najveća „Čistoća“ u Republici Hrvatskoj te pruža javnu uslugu na području dva grada i sedamnaest općina te sedam otoka koji pripadaju Gradu Zadru. „Ovaj projekt kojim ćemo u samom Gradu Zadru postaviti 15 kompleta nadzemnih spremnika i 14 kompleta polupodzemnih spremnika nam omogućuje da supstitucijom starih kontejnera povećamo volumen. Za Čistoću Zadar to znači rjeđe dolaske na kritične točke, da će naši korisnici imati veću mogućnost odvajanja i da će naši korisnici znati točno kad su ubacili svoj miješani komunalni otpad jer ćemo koristiti tehnologiju otpadomjera.“ – pojasnio je direktor Krstičević.

Ukupna vrijednost projekta iznosi 2.322.953,90 eura. Bespovratna EU sredstva su 85 % ukupne vrijednosti projekta – tj. 1.974.510,80 eura. Proračun Agencije ZADRA NOVA iznosi 236.086,20 eura, a zadarske Čistoće kao vodećeg partnera  614.481,60 eura.

Opći cilj projekta RECIRCLE je jačanje kapaciteta sustava gospodarenja otpadom zajedničkom implementacijom načela kružnog i resursno učinkovitog gospodarstva, s naglaskom na odvojeno prikupljanje otpada te njegovo recikliranje i ponovnu uporabu. Razdoblje provedbe projekta je od lipnja 2024. godine do kraja studenoga 2026. godine.

Projekt je predstavila voditeljica projekta Marija Petani iz zadarske Čistoće.

Postavit će se podzemni, polupodzemni i nadzemni spremnici na više lokacija na području Grada Zadra i Grada Bihaća te reciklomati na području Srednjebosanskog kantona. Dio partnera iz BiH i Crne Gore nabavit će i kamione za odvoz otpada. Nabavljena oprema neophodna je za provedbu pilot aktivnosti.

Projektni partneri će provesti niz različitih edukativnih događanja s ciljem podizanja razine znanja i svijesti o gospodarenju otpadom.

Rezultat projektnih aktivnosti bit će i Digitalna platforma znanja o kružnom gospodarstvu za učinkovito gospodarenje otpadom koja će uključivati identifikaciju izazova i prilika u prekograničnom području, analizu provedenih aktivnosti i druge relevantne projektne informacije i preporuke.

Rješenja implementirana projektom omogućit će projektnim partnerima i drugim dionicima da koriste prikupljena znanja i prakse u nastavku provedenih aktivnosti te u budućim poboljšanjima svojih sustava gospodarenja otpadom.

Kroz projekt APOLLO u Zadarsku županiju stiže 11 fotonaponskih elektrana i osniva se prva energetska zajednica u sektoru javnih zgrada

Početna konferencija projekta APOLLO - APplication Of upscaLed interregionaL renewable & energy efficiency sOlutions održana je danas u Općinskoj vijećnici Općine Zemunik Donji. Konferenciju je organizirala Agencija za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA kao vodeći partner u projektu APOLLO koji je sufinanciran u okviru Interreg VI-A IPA Programa Hrvatska - Bosna i Hercegovina - Crna Gora 2021. - 2027.

Konferenciji su nazočili pročelnik Upravnog odjela za poljoprivredu, ribarstvo i EU fondove Zadarske županije Daniel Segarić, gradonačelnik Grada Biograda na Moru Ivan Knez, pročelnica Upravnog odjela za gospodarstvo, obrtništvo i razvitak otoka Grada Zadra Grozdana Perić, pročelnik Upravnog odjela za prostorno uređenje i graditeljstvo Grada Zadra Darko Kasap, ravnateljica Agencije za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA Marina Dujmović Vuković, ravnatelj Razvojne agencije Županije Zapadnohercegovačke – HERAG Radoslav Luburić te predstavnici projektnih partnera.

Uz Agenciju ZADRA NOVA, partneri na projektu su još i hrvatsko Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije, Razvojna agencija Županije Zapadnohercegovačke – HERAG i Grad Mostar iz Bosne i Hercegovine te Općina Tivat iz Crne Gore. Ukupna vrijednost projekta iznosi 2.262.234,00 eura. Bespovratna EU sredstva su 85 % ukupne vrijednosti projekta – tj. 1.922.898,90 eura.

Okupljene su pozdravili pročelnik Segarić u ime župana Zadarske županije Božidara Longina i ravnateljica Dujmović Vuković.

Pročelnik Segarić pohvalio je angažman Agencije na projektu APOLLO i planirane rezultate koji će obuhvatiti šire područje Zadarske županije.

Ravnateljica Dujmović Vuković istaknula je kako smo svakodnevno svjedoci negativnih posljedica klimatskih promjena: „Nema dana kad nam mediji ne prenose informacije o zabrinjavajućim klimatskim pojavama u cijelom svijetu. Klimatski rizici i katastrofe ne poznaju državne granice, zato moramo zajednički djelovati. Stoga je Europska unija donijela niz mjera okupljenih u Europski zeleni plan. Danas proizvodnja i upotreba energije čine više od 75 % emisija stakleničkih plinova u zemljama članicama Europske unije. Stoga je dekarbonizacija energetskog sustava EU-a ključna za postizanje klimatskih ciljeva do 2030. i dugoročne strategije EU-a za postizanje ugljične neutralnosti do 2050. Naš projekt APOLLO izravan je doprinos tom cilj koji je jasno definiran i u Planu razvoja Zadarske županije za razdoblje od 2021. do 2027. godine, gdje je kroz razvojni smjer - Zelena i digitalna tranzicija, postavljen strateški cilj Ekološke i energetske tranzicije za klimatsku neutralnost.“ – pojasnila je ravnateljica Dujmović Vuković i dodala - „Kroz izgradnju 11 fotonaponskih elektrana u našoj županiji, edukacije, nabavu električnih automobila i punionica - korak smo bliže postavljenim ciljevima za Zadarsku županiju, dok naši partneri isto to postižu i u svojim županija, općinama i gradovima. Kao regionalni koordinator razvoja projektom smo obuhvatili široko područje naše županije – od grada Biograda na Moru, preko otočnih općina Preko i Pašman, priobalnih općina Pakoštane i Ražanac, zaleđa – tj. Općine Zemunik Donji – gdje smo danas, do podvelebitskog područja u Općini Starigrad i ličkog dijela naše županije - Općine Gračac.“

Kroz 30 mjeseci provedbe projekta, od srpnja 2024. do siječnja 2027. godine fokus aktivnosti svih partnera bit će na promicanju energetske učinkovitosti i smanjenju emisija stakleničkih plinova u prekograničnom području kroz izgradnju međusobno povezanih zajednica za upravljanje energijom i promicanje zelenih ulaganja. Projekt APOLLO je nastavak dobrih praksi koje je Agencija  ZADAR NOVA ranije započela, primjerice kroz projekt IRENE.

Projekt APOLLO predstavio je Ive Surić, voditelj Odsjeka za provedbu programa i projekata u Agenciji ZADRA NOVA.

Kroz analize i smjernice koje će se raditi kroz projekt, dobit će se uvid u postojeće stanje te će se dati preporuke za daljnji razvoj korištenja obnovljivih izvora energije te scenariji za uspostavu energetskih zajednica i primjenu obnovljivih izvora energije u javnom sektoru sa scenarijima međuregionalne prekogranične suradnje.

Kroz web platformu će se razviti rješenje za podršku upravljanju i obrazovanju. Platforma će biti otvorena za pristup svim zainteresiranim dionicima te će pružati aktualne informacije i edukativne sadržaje.

Provest će se 3 seta radionica, ukupno preko 20 radionica - i to za timove za energetsku učinkovitost, donositelje odluka i javnopravna tijela te za lokalne dionike na hrvatskim otocima.

Projektom je planirana gradnja fotonaponskih elektrana - 11 u  Zadarskoj županiji, 10 u BiH i  1 u Crnoj Gori. U Zadarskoj županiji je to na području grada Biograda na Moru, općina Preko, Pašman, Gračac, Pakoštane, Zemunik Donji, Ražanac i Starigrad.

Planira se i nabava električnih vozila i električnih punionica – jednog električnog autobusa koji bi prevozio turiste od aerodroma Tivat do centra općine Tivat i  4 električna vozila i 4 električne punionice, od toga 2 vozila i 2 punionice stižu i u Zadar.

Nabavit će se uređaji za praćenje potrošnje energije. Bit će postavljeni u općinama Preko i Pašman.

Uspostavit će se i energetske zajednice u sektoru javnih zgrada. Ova će se aktivnost provoditi kao pilot akcija kako bi se zajednički testirali novi instrumenti i rješenja, prakse i postupci na različitim vrstama zgrada i u različitim javnim sektorima zemalja sudionica. Osnovat će se dvije energetske zajednice - jedna u Mostaru te jedna u Zadarskoj županiji.

Uz to je projekt usmjeren i na donositelje odluka i energetske stručnjake u javnom sektoru u projektnom području s ciljem donošenja promjena u javnim institucijama i načinu na koji se povezuju, proizvode i troše energiju.

Agencija ZADRA NOVA uspješno provela projekt „Edukacije za jačanje kapaciteta u pripremi i provedbi EU projekata“

Agencija za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA u suradnji s Razvojnom agencijom Zapadnohercegovačke županije – HERAG uspješno je zaključila provedbu projekta „Edukacije za jačanje kapaciteta u pripremi i provedbi EU projekata“. Cilj projekta bio je kroz razmjenu iskustva i prezentaciju prakse ostvariti zadane projektne ciljeve, tj. ojačati kapacitete javnih dionika u Zapadnohercegovačkoj županiji u pripremi i provedbi projekata financiranih sredstvima Europske unije.

Kroz devet cjelodnevnih edukacija održanih tijekom rujna i listopada djelatnici Agencije ZADRA NOVA prenosili su znanje u pripremi i provedbi projekata te pravima i mogućnostima koje Europska unija pruža. Sudionici edukacija bili su predstavnici javnih tijela iz Zapadnohercegovačke županije, njih 32. Krajem listopada sudionici edukacija posjetili su Zadarsku županiju gdje su obišli primjere dobre prakse u pripremi i provedbi EU projekata. Sudionici su tako posjetili Strukovnu škole Vice Vlatkovića, Zavičajni muzej Benkovac, Međunarodni centar podvodne arheologije u Zadru, Poduzetnički inkubator Biograd na Moru i Grad Nin gdje su im domaćini prezentirali svoja iskustva u pripremi i provedbi projekata financiranih EU sredstvima.  

„Provedbom ovih projektnih aktivnosti unaprijeđeni su institucionalni kapaciteti u prepoznavanju projektnih potencijala i razvoju projektnih ideja. Kroz edukacije i prijenos znanja ojačani su kapaciteti djelatnika što će uz institucionalnu podršku doprinijeti kvalitetnijoj pripremi i provedbi EU projekata, a što će u konačnici dovesti do povećane iskorištenosti EU sredstava i razvoja Zapadnohercegovačke županije.“ – istaknuo je Radoslav Luburić, ravnatelj Agencije HERAG.

Ravnateljica Agencije ZADRA NOVA Marina Dujmović Vuković pojasnila je širi značaj projekta: „Ovaj projekt izravan je doprinos ostvarenju ciljeva postavljenih u Sporazumu između Vlade Republike Hrvatske i Vlade Bosne i Hercegovine u pretpristupnom procesu Europskoj uniji, potpisanim 2023. godine, kojim se Republika Hrvatska u suradnji s Ministarstvom regionalnoga razvoja i fondova Europske unije i regionalnim koordinatorima obvezala pružiti podršku Bosni i Hercegovini u prijenosu znanja, jačanju ljudskih kapaciteta te institucionalnog okvira radi uspješnijeg korištenja europskih sredstava te učinkovitije provedbe regionalne politike. Osim ovim projektom, mi kao Agencija podršku Sporazumu pružamo i kroz provedbu drugih projekata u suradnji s partnerima iz BiH, kao što su primjerice projekti APOLLO i RECIRCLE.“

Projekt „Edukacije za jačanje kapaciteta u pripremi i provedbi EU projekata“ je financiran u sklopu Programa prekogranične suradnje između Republike Hrvatske i Bosne i Hercegovine. Program financira Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije Republike Hrvatske.

Proslavite s nama 10. godišnjicu rada centra EUROPE DIRECT Zadar

Agencija za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA organizira obilježavanje 10. godišnjice rada centra EUROPE DIRECT Zadar u ponedjeljak, 25. studenoga 2024. godine u Atriju Providurove palače u Zadru s početkom u 12 sati. Planirano trajanje događanja je do 13:30 sati.

Ovim putem pozivamo Vas na događanje.

Dio događanja je i izložba likovnih radova Nacrtaj EU projekt. Radove su naslikala djeca iz dječjih vrtića i osnovnih škola u Zadarskoj županiji. Izložbu možete razgledati istoga dana od 11:30 sati.

Obilježavanje 10. godišnjice prilika je da se osvrnemo na dosadašnja postignuća, ali i pogledamo prema budućnosti.

EUROPE DIRECT Zadar član je mreže Europe Direct u Hrvatskoj, koja je pak dio sveeuropske mreže centara. Ovi centri približavaju Europsku uniju lokalnim sredinama u kojima djeluju.  Mrežom upravlja Europska komisija, a zadarski centar dio je Agencije za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA.

Zbog organizacijskih potreba, molimo povratnu informaciju o sudjelovanju do srijede 20. studenoga 2024. godine.

Poveznica za prijavu 

Slavimo naših prvih 10 godina s Vama, za Vas.

Zadarskoj županiji odobreno financiranje projekta "Inkluzija korak bliže društvu bez prepreka faza V"

Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih u sklopu Poziva na dostavu projektnih prijedloga „Osiguravanje pomoćnika u nastavi i stručnih komunikacijskih posrednika učenicima s teškoćama u razvoju u osnovnoškolskim i srednjoškolskim odgojno-obrazovnim ustanovama – faza VII“ odobrilo je Zadarskoj županiji financiranje projekta "Inkluzija korak bliže društvu bez prepreka faza V".

Odobreni iznos financiranja Ministarstva je 3.030.000,00 EUR, a ukupna vrijednost projekta iznosi 3.573.864,00 EUR.

Nositelj projekta je Zadarska županija zajedno s još 29 škola partnera (23 osnovne i 6 srednjih škola) s područja Zadarske županije.

Cilj projekta je osiguravanje pomoćnika u nastavi i stručnih komunikacijskih posrednika koji će učenicima tijekom trajanja školske godine pružiti mogućnost da unatoč teškoćama postanu i ostanu aktivni i ravnopravni članovi školske zajednice i društva.

Agencija ZADRA NOVA pružila je stručnu pomoć Zadarskoj županiji u pripremi projekta.

Javni natječaj za zasnivanje radnog odnosa na radnom mjestu višeg savjetnika i savjetnika - rok za prijavu od 6. do 14. studenoga 2024. godine

Na temelju članka 18. Statuta Javne ustanove Agencije za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA (KLASA: 012-03/20-01/01, URBROJ: 2198-1-95/01-20-5) od 11. veljače 2020. godine, a koji je stupio na snagu 18. ožujka 2020. godine, sukladno čl. 4. Pravilnika o radu Javne ustanove Agencije za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA (KLASA: 012-03/22-01/01; URBROJ: 2198-1-95/01-22-1) od 9. kolovoza 2022. godine i Odluke o izmjenama i dopunama Pravilnika o radu Javne ustanove Agencije za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA (KLASA: 012-03/22-01/01; URBROJ: 2198-1-95/01-23-8) od 31. kolovoza 2023. godine, donosi

ODLUKU o objavi javnog natječaja

za zasnivanje radnog odnosa na radnom mjestu višeg savjetnika - 1 izvršitelj/ica u Odsjeku za pripremu programa i projekata i savjetnika - 2 izvršitelja/ice u Odsjeku za pripremu programa i projekata:

  1. Kandidati za višeg savjetnika - 1 izvršitelj/ica u Odsjeku za pripremu programa i projekata moraju ispunjavati sljedeće uvjete:
  • magistar struke/stručni specijalist društvenih, umjetničkih, humanističkih, tehničkih ili prirodnih znanosti;
  • najmanje 4 godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima;
  • iskustvo u pripremi i provedbi EU projekata;
  • poznavanje engleskog jezika
  • poznavanje odgovarajućih nacionalnih propisa i propisa Europske unije
  • znanje rada na osobnom računalu;
  • hrvatsko državljanstvo.
  1. Kandidati za savjetnika - 2 izvršitelja/ice u Odsjeku za pripremu programa i projekata moraju ispunjavati sljedeće uvjete:
  • magistar struke ili stručni specijalist društvenih, humanističkih, tehničkih ili prirodnih znanosti;
  • najmanje 3 godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima;
  • iskustvo u pripremi i provedbi EU projekata;
  • poznavanje odgovarajućih nacionalnih propisa i propisa Europske unije;
  • znanje rada na osobnom računalu;
  • poznavanje engleskog jezika;
  • hrvatsko državljanstvo.

U pisanoj prijavi na javni natječaj navode se podaci podnositelja prijave (ime i prezime, adresa prebivališta, broj telefona, e-pošta) te naziv radnog mjesta iz javnog natječaja za koje se prijavljuje.

Uz pisanu prijavu kandidati su obvezatni priložiti sljedeću dokumentaciju:

  • životopis,
  • dokaz o hrvatskom državljanstvu (ili preslika važeće osobne iskaznice ili putovnice ili vojne iskaznice ili domovnice),
  • dokaz o ispunjavanju uvjeta stupnja obrazovanja (stručne spreme) i struke određene ovim natječajem – preslika diplome,
  • dokaz o radnom iskustvu na odgovarajućim poslovima što se dokazuje sljedećim dokumentima (potrebno je dostaviti dokaze i iz točke a) i točke b):
  1. elektronički zapis - u slučaju da je osiguranik podnio zahtjev u elektroničkom obliku preko korisničkih stranica Hrvatskoga zavoda za mirovinsko osiguranje ili potvrda o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskoga zavoda za mirovinsko osiguranje koju Zavod na osobno traženje osiguranika izdaje na šalterima područnih službi/ureda Hrvatskoga zavoda za mirovinsko osiguranje, zapis/potvrda ne smiju biti stariji od 1 mjeseca, a moraju sadržavati i podatke o poslodavcu, početku i prestanku osiguranja, stvarnoj i potrebnoj stručnoj spremi, radnom vremenu, općini rada – prebivališta i trajanju staža osiguranja;
  2. dokaz o radnom iskustvu iz kojeg se nedvojbeno može utvrditi radno iskustvo na poslovima odgovarajuće stručne spreme i struke određene ovim natječajem i dokaz o iskustvu u pripremi i provedbi EU projekata (ugovor o radu ili rješenje o rasporedu ili ugovor o stručnom osposobljavanju bez zasnivanja radnog odnosa ili potvrda poslodavca o radnom iskustvu na odgovarajućim poslovima koja mora sadržavati vrstu poslova koju je obavljao, u kojem stupnju obrazovanja i vremensko razdoblje u kojem je kandidat obavljao poslove).

      Iz priloženih dokaza mora biti razvidno radno iskustvo na odgovarajućim poslovima (vrstu poslova koju je obavljao, u kojem stupnju obrazovanja i vremensko razdoblje u kojem je kandidat obavljao poslove), a koje je evidentirano u elektroničkom zapisu/potvrdi o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje,

  • dokaz o znanju engleskog jezika – (preslika indeksa iz kojega je vidljivo da je položen engleski jezik ili potvrda škole stranih jezika).

Sve isprave prilažu se u neovjerenoj preslici, a prije izbora kandidati će predočiti izvornike.

Izabrani kandidati bit će pozvani da u primjernom roku, a prije donošenja Odluke o odabiru kandidata po raspisanom javnom natječaju na neodređeno vrijeme, dostave uvjerenje nadležnog suda da se protiv kandidata ne vodi kazneni postupak.

Kandidati koji ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnom zakonu, dužni su u prijavi na javni natječaj pozvati se na to pravo te priložiti sve dokaze o ispunjavanju traženih uvjeta iz javnog natječaja kao i sve dokaze kojima ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju, u kojem slučaju imaju prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.

Kandidat koji ostvaruje pravo prednosti pri zapošljavanju prema članku 101. Zakonu o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji („Narodne novine“ broj 121/07, 98/19, 84/21, 156/23), dokazuje to potrebnim dokumentima. Dokazi potrebni za ostvarivanje prednosti pri zapošljavanju objavljeni su na stranici Ministarstva hrvatskih branitelja Republike Hrvatske

https://branitelji.gov.hr/o-ministarstvu/djelokrug/mjere/zaposljavanje-4413/prednost-pri-zaposljavanju/4414

Kandidat koji ostvaruje pravo prednosti pri zapošljavanju prema članku 48. Zakonu o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata („Narodne novine“ broj 84/21), uz prijavu na natječaj, dužan je, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i sve potrebne dokaze iz članka 49. navedenog Zakona. Dokazi potrebni za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju objavljeni su na mrežnim stranicama Ministarstva hrvatskih branitelja Republike Hrvatske https://branitelji.gov.hr/zaposljavanje-u-drzavnoj-sluzbi/843

Kandidat koji ostvaruje pravo prednosti pri zapošljavanju na temelju članka 48. f. Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata („Narodne novine“  broj 33/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 94/01, 103/03, 148/13, 98/19) dokazuje to rješenjem ili potvrdom o priznatom statusu iz koje je vidljivo to pravo te dokazom iz kojeg je vidljivo na koji način je prestao radni odnos kod posljednjeg poslodavca (rješenje, ugovor, sporazum i sl.).

Kandidat koji ostvaruje pravo prednosti pri zapošljavanju na temelju članka 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom („Narodne novine“ broj 157/13, 152/14, 39/18, 32/20) dokazuje to odgovarajućom javnom ispravom o invaliditetu na temelju koje se osoba može upisati u očevidnik zaposlenih osoba s invaliditetom te dokazom iz kojeg je vidljivo na koji je način prestao radni odnos kod posljednjeg poslodavca (rješenje, ugovor, sporazum i sl.).

Kandidat pripadnik nacionalne manjine ima pravo pozvati se na prednost pri zapošljavanju na temelju članka 22. Ustavnog zakona o pravima nacionalnih manjina („Narodne novine“ broj  155/02, 47/10, 80/10 i 93/11 – Odluka Ustavnog suda Republike Hrvatske), bez obveze dostavljanja dokaza o nacionalnoj pripadnosti.

Osobni podaci kandidata obradit će se isključivo u svrhu provedbe postupka javnog natječaja sukladno Zakonu o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka („Narodne novine“ broj 42/18) i Uredbe (EU) 2016/679.

Riječni i pojmovni skupovi u ovom dokumentu koji imaju rodno značenje, bez obzira jesu li korišteni u muškom ili ženskom rodu, odnose se na jednak način na muški i ženski rod.

Na javni natječaj se mogu ravnopravno javiti osobe oba spola, sukladno članku 13., stavku 2. Zakona o ravnopravnosti spolova („Narodne novine“ broj 82/08 i 69/17).

Osoba koja nije podnijela pravodobnu i urednu prijavu ili ne ispunjava formalne uvjete iz javnog natječaja ne smatra se kandidatom prijavljenim na javni natječaj.

Urednom prijavom se smatra prijava koja sadrži svu dokumentaciju navedenu u ovom javnom natječaju.

Osobe koje ne ispunjavaju formalne uvjete iz javnog natječaja kao i one koji nisu podnijele pravodobnu i/ili urednu prijavu o tome će biti obaviještene pisanim putem.

Pisane prijave na javni natječaj, s dokazima o ispunjavanju uvjeta, podnose se u roku od 8 dana od dana objave javnog natječaja na mrežnoj stranici Hrvatskog zavoda za zapošljavanje (HZZ-a) https://burzarada.hzz.hr/.

Prijave za radno mjesto višeg savjetnika podnose se u pisanom obliku na adresu Agencija za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA, Put Murvice 14, 23 000 Zadar s obvezatnom naznakom „Prijava na javni natječaj za zasnivanje radnog odnosa na radnom mjestu višeg savjetnika u Odsjeku za pripremu programa i projekata u Agenciji za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA - NE OTVARAJ“.

Prijave za radno mjesto savjetnika podnose se u pisanom obliku na adresu Agencija za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA, Put Murvice 14, 23000 Zadar s obvezatnom naznakom „Prijava na javni natječaj za zasnivanje radnog odnosa na radnom mjestu savjetnika u Odsjeku za pripremu programa i projekata u Agenciji za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA - NE OTVARAJ“.

Prijava je podnesena u roku ako je prije isteka roka zaprimljena u Agenciji za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA, Put Murvice 14, 23000 Zadar, a ako je prijava upućena poštom preporučeno ili predana ovlaštenom pružatelju poštanskih usluga kao preporučena pošiljka, dan predaje pošti, odnosno ovlaštenom pružatelju poštanskih usluga smatra se danom predaje javnopravnom tijelu kojem je upućena.

Povjerenstvo za provedbu javnog natječaja (u daljnjem tekstu: Povjerenstvo) imenuje ravnateljica Agencije za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA. Povjerenstvo utvrđuje listu kandidata prijavljenih na javni natječaj koji ispunjavaju propisane uvjete iz javnog natječaja, čije su prijave pravodobne i potpune. Kandidate s navedene liste upućuje se na testiranje, a kandidate koji su na testiranju ostvarili minimalno 50% bodova od ukupnog broja bodova (bodovni prag) upućuju se na razgovor (intervju). Testiranje i razgovor (intervju) se sastoji od provjere znanja, sposobnosti i vještina bitnih za obavljanje poslova radnog mjesta. Ako kandidat ne pristupi testiranju i razgovoru (intervjuu) smatrat će se da je povukao prijavu.

Pravni izvori za pripremu kandidata za testiranje objavit će se na mrežnoj stranici Agencije za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA www.zadra.hr istovremeno s objavom javnog natječaja.

Na mrežnim stranicama Agencije za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA www.zadra.hr

objavit će se opis poslova i podaci o plaći radnog mjesta koje se popunjava ovim javnim natječajem.

Vrijeme i mjesto održavanja testiranja objavit će se najmanje pet dana prije dana određenog za testiranje na mrežnoj stranici Agencije za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA www.zadra.hr. Kandidate koji su prošli bodovni prag obavijestit će se e-poštom o vremenu i mjestu održavanja razgovora (intervjua).

Ako se na javni natječaj prijave isključivo osobe koje ne ispunjavaju propisane uvjete odnosno ako niti jedan prijavljeni kandidat ne zadovolji na testiranju i razgovoru (intervjuu), ravnateljica Agencije za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA će obustaviti postupak odabira.

Odluke o odabiru kandidata objavit će se na mrežnoj stranici Agencije za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA www.zadra.hr  te se objava na mrežnoj stranici smatra dostavom svim kandidatima koji su sudjelovali u postupku ovog javnog natječaja istekom 8 (osmog) dana od dana javne objave na mrežnoj stranici.

S izabranim kandidatima sklapa se ugovor o radu na neodređeno vrijeme uz probni rad u trajanju od 3 mjeseca.

Odluka o objavi javnog natječaja

OBAVIJEST UZ JAVNI NATJEČAJ

Agencija za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA za radno mjesto višeg savjetnika - 1 izvršitelj/ica u Odsjeku za pripremu programa i projekata i savjetnika - 2 izvršitelja/ice u Odsjeku za pripremu programa i projekata:

OPIS POSLOVA:

  1. Viši savjetnik:
  • obavlja složene poslove koji zahtijevaju samostalnost, stručnost i odgovornost u radu
  • sudjeluje u izradi prijedloga akata i dokumenata iz djelokruga rada Odsjeka
  • komunicira i surađuje s nadležnim sektorskim ministarstvima, agencijama te drugim tijelima
  • sudjeluje u procjeni i definiranju rizika za poslove u svojoj nadležnosti
  • provodi procedure vezane uz upravljanje nepravilnostima
  • odgovoran je za ažuriranje podataka koji proizlaze iz poslovnih procesa u nadležnosti Odsjeka
  • sudjeluje s nadležnim voditeljem Odsjeka u postupcima nabava iz djelokruga Odsjeka u suradnji s nadređenim voditeljem Odsjeka planira aktivnosti za pripremu projekata i programa javnopravnim tijelima, kako bi se osiguralo njihovo kvalitetno i pravovremeno pripremanje
  • sudjeluje u radu projektnih timova i provodi aktivnosti pripreme projekata kako bi se osiguralo kvalitetno i pravovremeno ostvarenje predviđenih rezultata
  • pruža stručnu pomoć projektnim timovima za pripremu projekata i programa
  • pomaže u izradi redovitih izvješća o napretku u pripremi programa i projekata
  • sudjeluje u vođenju baze prijavljenih projekata od strane Ustanove, jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave i javnopravnih tijela u Zadarskoj županiji
  • obavlja i druge poslove i zadatke iz djelokruga Ustanove po nalogu nadređenih.
  1. Savjetnik:
  • obavlja složene poslove koji zahtijevaju samostalnost, stručnost i odgovornost u radu
  • sudjeluje u izradi prijedloga akata i dokumenata iz djelokruga rada Odsjeka
  • ukazuje na probleme koji se pojavljuju u radu Odsjeka te predlaže rješenja
  • komunicira i surađuje s nadležnim sektorskim ministarstvima, agencijama te drugim tijelima
  • sudjeluje u procjeni i definiranju rizika za poslove u svojoj nadležnosti
  • provodi procedure vezane uz upravljanje nepravilnostima
  • odgovoran je za ažuriranje podataka koji proizlaze iz poslovnih procesa u nadležnosti Odsjeka
  • prema potrebi sudjeluje u radu stručnih radnih skupina i drugih tijela iz djelokruga Odsjeka
  • sudjeluje s nadležnim voditeljem Odsjeka u postupcima nabava iz djelokruga Odsjeka u suradnji s nadređenim voditeljem Odsjeka planira aktivnosti za pripremu projekata i programa javnopravnim tijelima, kako bi se osiguralo njihovo kvalitetno i pravovremeno pripremanje
  • sudjeluje u radu projektnih timova i provodi aktivnosti pripreme projekata kako bi se osiguralo kvalitetno i pravovremeno ostvarenje predviđenih rezultata
  • pruža stručnu pomoć projektnim timovima za pripremu projekata i programa
  • pomaže u izradi redovitih izvješća o napretku u pripremi programa i projekata
  • sudjeluje u vođenju baze prijavljenih projekata od strane Ustanove, jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave i javnopravnih tijela u Zadarskoj županiji
  • obavlja i druge poslove i zadatke iz djelokruga Ustanove po nalogu nadređenih.

PODACI O PLAĆI

Plaću djelatnika čini umnožak koeficijenta složenosti radnog mjesta na koje je raspoređen djelatnik i osnovica za obračun plaće, uvećan za 0,5% za svaku navršenu godinu radnog staža. Osnovica za izračun osnovne mjesečne plaće za djelatnike u Agenciji za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA istovjetna je osnovici za obračun plaća službenika i namještenika Zadarske županije.

Sukladno Privitku 4. Pravilnika o unutarnjem ustrojstvu i plaćama djelatnika Javne ustanove Agencije za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA koeficijent složenosti poslova radnog mjesta Višeg savjetnika u Odsjeku za pripremu programa i projekata je 2,58 dok je koeficijent složenosti poslova radnog mjesta Savjetnika u Odsjeku za pripremu programa i projekata 2,40.

PRAVNI IZVORI ZA PRIPREMANJE KANDIDATA ZA PRETHODNU PROVJERU ZNANJA ZA RADNO MJESTO VIŠEG SAVJETNIKA/ICA I SAVJETNIK/ICA, su sljedeći:

  1. Zakon o regionalnom razvoju Republike Hrvatske (Narodne novine broj: 147/14, 123/17 i 118/18)
  2. Uredba o tijelima u sustavu upravljanja i kontrole za provedbu programa iz područja konkurentnosti i kohezije za financijsko razdoblje 2021. - 2027. (Narodne novine broj: 96/22 i 35/24)
  3. Uredba o tijelima u sustavu upravljanja i kontrole korištenja Europskog socijalnog fonda plus u vezi s ciljem »Ulaganje za radna mjesta i rast«, u okviru programa Učinkoviti ljudski potencijali 2021. - 2027. (Narodne novine broj: 96/22)
  4. Statut Agencije za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA: https://www.zadra.hr/hr/dokumenti

Održan drugi sastanak projekta FutureECOS

U Zadru je od 16. do 18. listopada 2024. godine održan drugi međuregionalni sastanak u sklopu provedbe projekta „Future-proof living space in growth corridor regions - FutureECOS“.

Za projekt vrijedan 1.672.600,00 EUR, 80 % sredstava osigurano je kroz Program Interreg Europe, a sastanak je organizirala Agencija za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA.

Domaćini sastanka projektnim su partnerima predstavili Zadarsku županiju, uključujući regionalne projekte provedene na tom području. Predstavnici Ministarstva regionalnoga razvoja i fondova Europske unije upoznali su projektne partnere s nacionalnim programima Ministarstva koji se provode na području Zadarske županije. Cilj sastanka bila je razmjena znanja o partnerskim regijama, životu otpornim na budućnost u okviru pametnog, održivog i pristupačnog smještaja i življenja.

Projekt je s provedbom započeo 1. travnja 2024. i trajat će do 30. lipnja 2028. Vodeći partner projekta je Regionalno vijeće Kanta-Häme, a uz ZADRU NOVU ostali projektni partneri su: Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije, Južna regionalna skupština iz Irske, Zapadna regionalna razvojna agencija iz Rumunjske, Sveučilište Tampere (Finska), Teritorijalna zajednica grada Pervomaiskyi okruga Lozova u regiji Harkov iz Ukrajine i Regionalna razvojna agencija Jug iz Srbije.

Sljedeći sastanak u sklopu provedbe trećeg semestra Interreg Europe projekta FutureECOS planiran je za u razdoblju između travnja i rujna 2025., u organizaciji projektnog partnera Južna regionalna skupština (Southern Regional Assembly) iz Republike Irske.

Više informacija o samom projektu FutureECOS dostupno je na poveznici.

E-izložba "Nacrtaj EU projekt"

Agencija ZADRA NOVA kao regionalni koordinator razvoja u sklopu kampanje „Dani otvorenih vrata EU projekata“ organizirala je likovni natječaj "Nacrtaj EU projekt".

EU projekte su crtali učenici osnovnih škola te mališani iz dječjih vrtića iz cijele Zadarske županije.

Cilj održavanja „Dana otvorenih vrata EU projekata“ je najširoj javnosti predstaviti projekte koji su dali doprinos razvoju lokalnih zajednica u područjima kao što su energetika, istraživanje i razvoj, kultura, obrazovanje, poduzetništvo, promet, zaštita okoliša, ruralni razvoj, socijalna uključenost, turizam, zdravlje i mnoga druga.

Izložbu pogledajte na poveznici.

#100%eufondovi

Izrada & održavanje: Point Web Factory