Prilagodba pristupačnosti

Image

Regionalni koordinator razvoja

Zadarske županije

Objavljen 3. Natječaj LAGURA za Mjeru 1.2. "Potpora jačanju konkurentnosti ribarstva i akvakulture"

Predmet ovog FLAG-natječaja je dodjela javne potpore za provedbu Mjere 1.2. "Potpora jačanju konkurentnosti ribarstva i akvakulture" iz LRSR "Tri mora", čija je svrha jačanje konkurentnosti gospodarskog sektora ribartsva i akvakulture na ribarstvenom području FLAG-a Tri mora.

Opći cilj FLAG natječaja: Doprinos LEADER/CLLD pristupu kao osnovi za lokalni razvoj zajednice financiran iz Europskih strukturnih i investicijskih fondova (u daljnjem tekstu: ESI fondovi) 2014. – 2020.

Specifični cilj FLAG natječaja (strateški cilj SC1 iz LRSR-a): Jačanje konkurentnosti i održivosti sektora ribarstva i akvakulture na području Lokalne akcijske grupe u ribarstvu Tri mora.

Osnovni intenzitet potpore iznosi 50% ukupnih prihvatljivih troškova u okviru Mjere 1.2.

Iznimno, intenzitet potpore može biti 80% za projekte vezane za mali priobalni ribolov sukladno pojmovniku FLAG natječaja, a u skladu s Prilogom I. Uredbe (EU) br. 508/2014.

Prihvatljivi nositelj projekta u okviru provedbe FLAG natječaja za Mjeru 1.2 je fizička ili pravna osoba u rangu/kategoriji  mikro, malog ili srednjeg poduzeća kako je definirano Preporukom Komisije 2003/361/EZ.

Nositelj projekta mora imati sjedište ili biti registriran ili imati podružnicu ili izdvojen proizvodni pogon ili biti nositelj koncesije za gospodarsko korištenje pomorskog dobra u svrhu obavljanja djelatnosti akvakulture unutar ribarstvenog područja FLAG-a Tri mora.

Prihvatljive aktivnosti su:

1. Ulaganja u opremanje uzgajališta u akvakulturi u svrhu modernizacije poslovanja, čuvanja kvalitete, distribucije proizvoda i unaprjeđenja sigurnosti, higijene, zdravstvenih i radnih uvjeta; te ulaganja u građenje i/ili opremanje centra za pročišćavanje školjki (purifikacijski centar) i/ili otpremnog centra

2. Ulaganja povezana s plovilom

3.  Promidžbene aktivnosti 

Rok za podnošenje prijava počinje teći od 15.10.2020. godine i traje do 15.12.2020. godine.

Ukupno raspoloživa sredstva javne potpore za sufinanciranje Mjere 1.2. iznose 466.400,00 EUR u kunskoj protuvrijednosti od  3.519.920,80 HRK.

Ukupan iznos raspoloživih sredstava javne potpore za sufinanciranje Mjere 1.2. na ovom FLAG natječaju iznosi 265.005,96 EUR u kunskoj protuvrijednosti 2.000.000,00 HRK.

Najniži iznos javne potpore po projektu: 500,00 EUR u kunskoj protuvrijednosti 3.773,50 HRK
Najviši iznos javne potpore po projektu: 50.000,00 EUR u kunskoj protuvrijednosti  377.350,00 HRK

Više o uvjetima Natječaja kao i prihvatljivim aktivnostima pogledajte ovdje

Objavljeni novi Natječaji u okviru mjere I.8 "Zaštita zdravlja i sigurnost" i mjere I.20 "Energetska učinkovitost i ublažavanje klimatskih promjena"

Objvaljeni su novi Natječaji u okviru mjere I.8 "Zaštita zdravlja i sigurnost" te mjere I.20 "Energetska učinkovitost i ublažavanje klimatskih promjena".

 

  • Natječaj za dodjelu potpore u okviru mjere I.8. „Zaštita zdravlja i sigurnost“

Predmet potpore su ulaganja u ribarska plovila s ciljem poboljšanja sigurnosnih, zdravstvenih, higijenskih i radnih uvjeta. Za Natječaj je na raspolaganju ukupno 7.625.000,00 eura, od čega 5.718.750,00 eura iz proračuna Europske unije, a 1.906.250,00 eura iz nacionalnog proračuna Republike Hrvatske. Najviši iznos potpore po ribarskom plovilu iznosi 400.000,00 kuna.

Rok za podnošenje zahtjeva za potporu traje do 15. prosinca 2020. godine.

 

  • Natječaj za dodjelu potpore u okviru mjere I.20. „Energetska učinkovitost i ublažavanje klimatskih promjena“

Predmet potpore su ulaganja i aktivnosti u svrhu ublažavanja učinaka klimatskih promjena i poboljšanja energetske učinkovitosti ribarskih plovila. Za Natječaj je na raspolaganju ukupno 2.425.000,00 eura, od čega 1.818.575,00 eura iz proračuna Europske unije, a 606.250,00 eura iz nacionalnog proračuna Republike Hrvatske. Najviši iznos potpore po ribarskom plovilu iznosi 200.000,00 kuna.

Rok za podnošenje zahtjeva za potporu traje do 15. prosinca 2020. godine.

Detaljnije o uvjetima Natrječaja i potrebnoj dokumentaciji pročitajte ovdje.

Posljednja prilika da postanete dobitnik EGSO-ove Nagrade za građansku solidarnost posvećene borbi protiv koronavirusa!

Europski gospodarski i socijalni odbor (EGSO) poziva organizacije civilnog društva, privatna poduzeća i pojedince iz Europske unije i Ujedinjene Kraljevine da prijave svoje projekte na natječaj za ovu posebnu Nagradu za građansku solidarnost, koja je u srpnju pokrenuta kao jednokratna zamjena za najpoznatiju EGSO-ovu godišnju nagradu, Nagradu za civilno društvo.

EGSO želi nagraditi čak 29 projekata čiji su pokretači pokazali dosad nezabilježenu hrabrost i solidarnost u borbi protiv bolesti COVID-19 i njezinih razornih posljedica.

Vrijednost svake nagrade je 10 000 eura, a nagrađeno će biti 27 projekata iz država članica, jedan projekt iz Ujedinjene Kraljevine te jedan projekt usmjeren na prekogranično ili europsko djelovanje.

Rok za prijavu je 30. rujna 2020. u podne (po briselskom vremenu). Svečanost dodjele nagrada održat će se u siječnju 2021. u Bruxellesu.

Prijaviti se mogu kandidati koji imaju boravište ili poslovni nastan u EU-u, ali i osobe, poduzeća i organizacije civilnog društva s boravištem odnosno sjedištem u Ujedinjenoj Kraljevini.

Svi prijavljeni projekti, uključujući one koje provode profitna poduzeća, moraju biti strogo neprofitni i ne smiju se financirati s više od 50 % javnih sredstava. Inicijative moraju biti izravno povezane s COVID-om 19, konkretno s borbom protiv virusa ili prevladavanjem njegovih posljedica, a mogu biti ili već provedene ili u tijeku.

Prihvatljivi su i projekti koji su pokrenuti prije izbijanja pandemije, ali su prilagođeni radi brze reakcije na nove izazove.

EGSO, tijelo EU-a koje predstavlja glas nevladinih organizacija, sindikata i organizacija poslodavaca na razini EU-a, želi na taj način odati počast europskoj solidarnosti i svima koji su boreći se protiv koronavirusa iskazali tu solidarnost svojom hrabrošću, predanošću i nevjerojatnim osjećajem odgovornosti.

Detaljnije pročitajte ovdje.

Javni poziv za predlaganje programa javnih potreba u kulturi, prosvjeti, športu i tehničkoj kulturi Zadarske županije za 2021. godinu

Zadarska županija objavila je 16. rujna 2020. godine Javni poziv za predlaganje programa javnih potreba u kulturi, prosvjeti, športu i tehničkoj kulturi Zadarske županije za 2021. godinu.

Prijave projektnih/programskih aktivnosti mogu podnijeti ustanove, umjetničke organizacije, samostalni umjetnici te ostale pravne i fizičke osobe, ukoliko će se njihove projektne/programske aktivnosti odnositi na javne potrebe od interesa za Županiju kao cjelinu, u sljedećim prioritetnim područjima:

- područje kulture,

- područje športa,

- područje tehničke kulture i

- područje prosvjete.

Rok za podnošenje prijava je od dana objave natječaja do 16. listopada 2020. godine.

U tekstu Javnog poziva opisani su uvjeti prijave, područja aktivnosti za prijavu projekata i programa, prijavna dokumentacija, rok, način i mjesto podnošenja prijava, procjena prijava, donošenje odluka te ugovaranje provedbi programskih/projektnih aktivnosti.

Tekst Javnog poziva sa svim potrebnim obrascima možete pogledati ovdje

JAVNI POZIV za podnošenje prijava za kreditiranje poduzetništva i obrta putem subvencioniranja kamate na kredite kroz financijski instrument „COVID-19 – zajam za obrtna sredstva“ u Zadarskoj županiji

U svrhu pomoći subjektima malog gospodarstva koji su pogođeni pandemijom korona virusa, Zadarska županija je pokrenula Program kreditiranja poduzetništva i obrta putem subvencioniranja kamate kredita kroz financijski instrument „COVID-19 – zajam za obrtna sredstva“ u Zadarskoj županiji.

Cilj Programa je očuvanje poduzetnika i radnih mjesta kroz kreditiranje mikro i malih subjekata malog gospodarstva uz povoljne uvjete financiranja kako bi poboljšali svoju likvidnost uz snižene kamatne stope i smanjenje razine potrebnih sredstava osiguranja.

Pravo na potporu mogu ostvariti mikro i mali subjekti malog gospodarstva koji su registrirani i posluju na području Zadarske županije te koji ispunjavaju uvjete za dobivanje kredita sukladno pravilima poslovnih banaka koje su sa Zadarskom županijom zaključile Ugovor o provedbi Programa.  Korisnici mogu biti poslovni subjekti privatnog sektora – trgovačka društva, obrtnici, fizičke osobe koje samostalno obavljaju djelatnost, obiteljska poljoprivredna gospodarstva (OPG), zadruge i profitne ustanove. Korisnici potpore mogu biti poduzetnici koji obavljaju djelatnost tijekom cijele godine i imaju najmanje 1 (jednog) zaposlenog na puno radno vrijeme, a manje od 50 (pedeset) zaposlenih.

Visina kredita može biti od 100.000,00 do 250.000,00 kuna (najviše jedan kredit po korisniku).

Kredit za obrtna sredstva odobrava se za financiranje tekućeg poslovanja (npr. nabava sirovine, repromaterijala, poluproizvoda, sitnog inventara, podmirenje obveza prema dobavljačima, troškovi radne snage, opći troškovi tekućeg poslovanja, podmirenje kratkoročnih obveza prema financijskim institucijama, državi, itd.).

Nominalna kamatna stopa može biti do najviše 3% u kunama za cijelo vrijeme trajanja otplate kredita. Županija će subvencionirati kamatu na odobrene kredite prema Programu tijekom čitavog vremena vraćanja kredita do konačne otplate i to dva (2) postotna poena godišnje, fiksno tako da je kamata za krajnjeg korisnika maksimalno 1%. Rok otplate kredita može biti do 3 godine. Poček na otplatu kredita je do jedne (1) godine, a uključen je u rok otplate.

Ukupni kreditni potencijal svih kredita za koji se odobrava potpora po ovom Programu iznosi 30.000.000,00 kuna.

Više pročitajte ovdje.

Objavljen Javni poziv za iskaz interesa osnivača školskih ustanova za sudjelovanje u Programu školskog mednog dana

Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavila je 1. rujna 2020., Javni poziv za iskaz interesa osnivača školskih ustanova za sudjelovanje u Programu školskog mednog dana s hrvatskih pčelinjaka za 2020. godinu.

Predmet Javnog poziva je iskaz interesa osnivača školskih ustanova za sudjelovanje u Programu za financiranje prihvatljivih troškova za med zapakiran u Nacionalnu staklenku volumena 370 ml, a pravo sudjelovanja na Javnom pozivu imaju osnivači školskih ustanova: Republika Hrvatska, jedinica lokalne samouprave, jedinica područne (regionalne) samouprave i druge pravne ili fizičke osobe.

Program će se provoditi na čitavom teritoriju Republike Hrvatske u prvim razredima osnovnih škola 7. prosinca 2020., povodom obilježavanja Sv. Ambrozija, zaštitnika pčela i pčelara, u svrhu:

  • promocije meda lokalnih proizvođača koji se pakira u Nacionalnu staklenku
  • povećanja unosa meda u prehrani djece
  • podizanja razine znanja o važnosti meda kao sastavnog dijela pravilne i nutritivno povoljnije prehrane
  • educiranja učenika o važnosti pčelarstva za sveukupnu poljoprivrednu proizvodnju i biološku raznolikost

 

Javni poziv otvoren je do 1. listopada 2020. godine, a detalje i dokumentaciju Javnog poziva možete pronaći ovdje.

Javni poziv za sudjelovanje u prijavi na Open Data Hackathon u okviru projekta ODEON

Hrvatska agencija za malo gospodarstvo, inovacije i investicije (HAMAG-BICRO) objavljuje Javni poziv  (u daljnjem tekstu: Poziv) za sudjelovanje u dvodnevnom natjecanju Open Data Hackathon u okviru projekta ODEON koje će se održati 26. i 27. rujna 2020. godine u Zagrebačkom inovacijskom centru (ZICER), Avenija Dubrovnik 15, Zagreb.

Cilj hackathona je pružiti praktičnu podršku mladim inovatorima i startup tvrtkama  kako bi uz pomoć mentora unaprijedili svoje ideje, razvili rješenja i dobili pristup OPEN DATA startup zajednici kao priliku da predstave svoje projekte pred investitorima i potencijalnim strateškim partnerima u sklopu ODEON projekta te na konferenciji LEAP SUMMIT u listopadu 2020. godine.

Inovativna rješenja razvijena u sklopu Open Data Hackathona moraju promicati korištenje otvorenih podataka iz javnog sektora, posebno onih koji se objavljuju na nacionalnim / regionalnim portalima otvorenih podataka iz sljedeća četiri tematska područja: promet i mobilnost, zdravlje i kvaliteta života, okoliš i energija te pametni turizam. Rješenja će se razvijati pomoću otvorenih podataka, mobilnih aplikacija, umjetne inteligencije,  povezivanja uređaja putem interneta (Internet of things), big data, blockchaina i slično.

Sudjelovanjem u hackathonu odabrani sudionici će:

  • usvojiti dodatna znanja i vještine potrebne za uspješnu izradu poslovnih rješenja korištenjem otvorenih podataka;
  • koristiti napredne tehnologije uz podršku mentora;
  • javno predstaviti svoj projekt pred potencijalnim investitorima i strateškim partnerima ODEON projekta;
  • imati mogućnost osvojiti razne nagrade.

Rok za podnošenje prijava traje od 26. kolovoza 2020. do 18. rujna 2020. u 24:00 sati.

Više o Pozivu i temama Hackathona doznajte ovdje

Javni poziv za podnošenje prijedloga za dodjelu godišnje nagrade „Inovacija godine“ za 2019. godinu

Udruga inovatora Hrvatske objavila je Javni poziv za podnošenje prijedloga za dodjelu godišnje nagrade "Inovacija godine" za 2019. godinu.

Godišnja nagrada „Inovacija godine“ Udruge inovatora Hrvatske (u daljnjem tekstu: Nagrada) dodjeljuje se za komercijaliziranu inovaciju, kao priznanje unaprjeđivanju i promicanju inovatorstva i inovativnog promišljanja u funkciji podizanja inovativnosti i konkurentnosti gospodarstva Republike Hrvatske.

Nagrada se dodjeljuje inovativnim pojedincima, državljanima Republike Hrvatske ili autorskim timovima čiji su članovi državljani Republike Hrvatske.

Prijedlog za dodjelu Nagrade mogu dati članovi Udruge inovatora Hrvatske, znanstvene i druge javne ustanove, udruge građana, te sve pravne i fizičke osobe.

Prijavitelj je dužan obrazac vlastoručno potpisati čime pod moralnom i materijalnom odgovornošću jamči za istinitost podataka navedenih u obrascu. Obrascu se obvezatno prilaže životopis autora inovacije. Obrazac i životopis dostavljaju se elektroničkim putem na adresu uih@inovatorstvo.com ili putem pošte/osobne dostave, u zatvorenoj omotnici, na adresu: Udruga inovatora Hrvatske Dalmatinska 12, HR - 10000 Zagreb s naznakom Prijava za godišnju nagradu „Inovacija godine“.

Datum objave javnog poziva je 17. srpanj 2020. godine, a rok za predaju prijedloga je 18. rujna 2020. godine do 16 sati, bez obzira na način dostave. Nepotpune i nepravodobno zaprimljene prijave neće se razmatrati.

Dobitnik Nagrade javno se objavljuje i proglašava na svečanosti dodjele Nagrade upriličenoj povodom Dana hrvatskih inovatora (listopad 2020).

Više informacija pogledajte ovdje.

Izrada & održavanje: Point Web Factory