

Prilagodba pristupačnosti
ACT Grupa, potporna organizacija za razvoj društvenog/impact poduzetništva, otvorila je prijave za četvrtu generaciju dobitnika potpore jednog od svojih razvojnih programa koji provodi u partnerstvu s tvrtkom Philip Morris Zagreb d.o.o..
Program „Pokreni nešto svoje“ namijenjen je poduzetnicima početnicima i mikro poduzećima odgovarajući na njihove potrebe u svrhu započinjanja i razvoj poslovanja. Kroz tri dosadašnja izdanja prošlo je više od 1.000 prijava i dodijeljeno je gotovo milijun i pol kuna za 20 uspješnih poduzetničkih projekata. Ove godine program doživljava svoje četvrto izdanje u organizaciji ACT Grupe, pionira društvenog poduzetništva u Hrvatskoj i potporne organizacije za razvoj društvenog/impact poduzetništva, podržavajući projekte s pozitivnim društvenim utjecajem kroz mentorsku podršku. Philip Morris Zagreb d.o.o. ponovno je osigurao bespovratna financijska sredstva za šest novih projekata, a ove će godine dobitnicima osim financijske, pružiti i mentorsku podršku.
Program je namijenjen postojećim društvenim poduzećima, inovativnim start-upovima te poduzetnicima/ama početnicima/ama s društveno-poduzetničkom idejom, odnosno poduzetničkom idejom koja će imati pozitivan utjecaj na društvo ili okoliš.
Za financiranje šest najboljih projekata u okviru četvrtog kruga natječaja Philip Morris Zagreb d.o.o. osigurao je iznos ukupne vrijednosti od 444.000,00 kuna te će svaki od dobitnika biti sufinanciran fiksnim iznosom od 74.000,00 kuna.
Prijave za novi natječaj otvorene su do 17. veljače 2020. godine do 12 sati na mrežnim stranicama programa - poveznica.
Rezultati natječaja će biti javno predstavljeni te objavljeni 9. travnja 2020., a početak provedbe projekata je 1. svibnja 2020. godine.
Poduzetnički centar Krapinsko-zagorske županije zajedno s nositeljem programa njemačkim fondom Finance in Motion i jednim od najjačih svjetskih akceleratora Startup Wise Guys iz Estonije kao partnerom otvara natječaj za poduzetnike i projektne timove za sudjelovanje u Tech Boost programu.
Ovaj predakceleracijski program traje 8 tjedana i obuhvaća online edukacije o razvoju poslovanja, investicijama, prodaji, uspješnom pitchingu i raznim drugim poduzetničkim temama važnim za održivi razvoj i rast, zatim online i onsite mentorstvo te završava intenzivnim jednotjednim kampom u dvorcu Bračak kraj Zaboka.
Program će poduzetnicima omogućiti razvoj inovativnih poduzetničkih ideja, pripremu za skaliranje i za susret s investitorima rizičnog kapitala. Svi sudionici programa automatski ulaze u polufinale međunarodne konferencije PODIM za poduzetnike početnike u svibnju u Mariboru te se mogu uključiti u Entrepreneurship Tournament u listopadu u Sarajevu koji organizira Finance in Motion fond kao nositelj ovog programa.
Troškovi cjelokupnog sadržaja programa, smještaja i prehrane u potpunosti su pokriveni, kao i veći dio troškova transporta do dvorca Bračak (Zabok) u kojem će se odvijati većina programa. Prijaviti se mogu svi poduzetnici i projektni timovi s inovativnim tehnologijama ili mogućnošću širenja na inozemna tržišta s područja Republike Hrvatske.
Letak s detaljnim informacijama - poveznica
Prijave su otvorene od 02.02.2020. do 02.03.2020., a pristupa se putem poveznice.
U evaluaciji sudionika sudjeluju predstavnik Poduzetničkog centra, Zagorske razvojne agencije, visoka povjerenica World Business Angels Investment Foruma Hrvatska, fonda Fil Rouge, estonskog akceleratora Startup Wise Guys. Svi sudionici bit će obaviješteni o ishodu prijave.
Ministarstvo hrvatskih branitelja objavilo je javni poziv za sufinanciranje projekata rješavanja pristupačnosti objektima osoba s invaliditetom sredstvima Državnog proračuna Republike Hrvatske u 2020. godini na području Republike Hrvatske.
Građevine, njezin dio ili oprema na području Republike Hrvatske čija će prilagodba ili uređenje biti sufinancirano sredstvima Državnog proračuna u 2020. godini jesu:
Zahtjev za sufinanciranje prilagodbe građevine po ovom javnom pozivu mogu podnijeti jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave koje ispunjavaju sljedeće uvjete:
Zahtjevi se dostavljaju isključivo poštanskim putem na adresu: Ministarstvo hrvatskih branitelja, Radna skupina za Projekt rješavanja pristupačnosti objektima osoba s invaliditetom, s naznakom „prilagodba građevine, njezinog dijela ili opreme“, Zagreb, Trg Nevenke Topalušić 1.
Zahtjev se podnosi na propisanom obrascu uz koji je potrebno priložiti sljedeću dokumentaciju:
Fotografija objekta i mjesta izvođenja radova prilagodbe na objektu
Javni poziv ostaje otvoren do 21. veljače 2020. godine.
Sve dodatne informacije, kao i obrazac zahtjeva za sufinanciranje prilagodbe mogu se dobiti u Ministarstvu hrvatskih branitelja i na internetskoj stranici Ministarstva.
Na temelju odluke Skupštine društva od 23. travnja 2019. objavljuje se deveti ponovljeni natječaj za prikupljanje ponuda za prodaju osobnog vozila u vlasništvu Razvojne agencije Zadarske županije ZADRA d.o.o. „u likvidaciji“
Predmet prodaje-službeno vozilo
Vrsta vozila: M1-osobni automobil; Marka vozila: Opel; Tip vozila: Vectra ; Model vozila: C 73.0 DT; Boja vozila: crna; Broj šasije: W0L0ZCF6871127389; Oblik karoserije: zatvoreni; Godina proizvodnje: 2007; Vrsta motora: Diesel; Snaga motora: 135kW; Datum prve registracije: 02.08.2007; Prijeđeni kilometri: 210 000 km; Početna prodajna cijena: 71 500,00kn (sa PDV-om); Prodajna cijena za drugi ponovljeni natječaj: 50.050,00 kn ; Prodajna cijena za treći ponovljeni natječaj:35.035,00 kn; Prodajna cijena za četvrti ponovljeni natječaj: 24.525,00 kn; Prodajna cijena za peti ponovljeni natječaj: 17.168,00 kn; Prodajna cijena za šesti ponovljeni natječaj: 12.018,00 kn; Prodajna cijena za sedmi ponovljeni natječaj: 8.412,00 kn; Prodajna cijena za osmi ponovljeni natječaj:6.309,00
PRODAJNA CIJENA za deveti ponovljeni natječaj: 6.309,00 kn
NAČIN I UVJETI PRODAJE
Prodajna cijena ujedno je i najniža cijena po kojoj se osobni automobil može prodati. Porez na promet i troškove prijenosa snosi kupac.
Prodaja vozila obavlja se po načelu „viđeno-kupljeno“ tj. u viđenom stanju, bez prava na naknadnu reklamaciju zbog bilo kojeg razloga.
Vozilo se može pregledati po dogovoru na telefon 099/293-5999.
Uz pisanu ponudu natjecatelji su dužni na ime jamčevine uplatiti iznos od 5% početne cijene na žiro račun Razvojne agencije Zadarske županije ZADRA d.o.o. „u likvidaciji“, broj HR1023400091110250312, otvoren kod Privredne banke Zagreb.
Najpovoljnijem ponuditelju jamčevina se uračunava u kupoprodajnu cijenu. Ponude za koje ne bude uplaćena jamčevina neće biti razmatrane. Ponuditeljima čija ponuda ne bude prihvaćena, jamčevina će biti vraćena u roku od 8 dana.
Ako odabrani kupac ne potpiše ugovor o prodaji vozila ili ne uplati ugovoreni iznos u roku od 3 dana od dana potpisivanja ugovora, jamčevina se ne vraća.
SADRŽAJ PONUDE
Ponuda mora sadržavati:
Uz pisanu ponudu natjecatelji moraju priložiti:
Ponuditelji snose troškove pripremanja i podnošenja ponuda te nemaju pravo na naknadu istih.
ROK ZA DOSTAVU PONUDE
Krajnji rok za dostavu ponuda, bez obzira na način dostave je 5 dana od objave natječaja. Pismene ponude predaju se u zatvorenoj omotnici na adresu:Razvojna agencija Zadarske županije ZADRA d.o.o. „ u likvidaciji “,Put Murvice 14, 23 000 Zadar, s naznakom „Ne otvarati-ponuda za kupnju službenog vozila“.
Ponuditelji su uz ponudu dužni dostaviti dokaz o plaćenoj jamčevini. Zakašnjele, nepotpune kao i one s eventualno ponuđenom cijenom nižom od početne cijene neće se razmatrati.
ODABIR NAJPOVOLJNIJEG PONUDITELJA
Najpovoljnijom ponudom smatrati će se ponuda s najvišom ponuđenom kupoprodajnom cijenom.
Ukoliko dva ili više ponuditelja ponude isti najviši iznos kupoprodajne cijene daljnji postupak će se provesti provođenjem postupka javnog nadmetanja te će o mjestu, danu i satu održavanja postupka javnog nadmetanja biti posebno obaviješteni pisanim putem.
Svi će ponuditelji o ishodu natječaja i odabiru najpovoljnijeg ponuditelja biti obaviješteni u roku od 3 dana od otvaranja ponuda.
Prodavatelj zadržava pravo odustati od izbora ponuditelja i prodaje vozila bez posebnog obrazloženja. Ponuditelj koji povuče svoju ponudu nakon otvaranja ponuda gubi pravo na povrat jamčevine.
Nakon što dobije obavijest o prihvaćanju ponude, odabrani ponuditelj obvezan je sklopiti ugovor o kupoprodaji s Razvojnom agencijom Zadarske županije ZADRA d.o.o. “ u likvidaciji“ u roku od 3 dana od dana dostave odluke o izboru njegove ponude kao najpovoljnije, te u roku od 5 dana od dana sklapanja ugovora uplatiti kupoprodajnu cijenu, umanjenu za iznos jamčevine. Ako najpovoljniji ponuditelj ne uplati preostali iznos kupoprodajne cijene ili ne zaključi kupoprodajni ugovor u utvrđenom roku smatrati će se da je odustao od ponude te gubi pravo na povrat uplaćene jamčevine.
Kupac postaje vlasnik osobnog automobila slijedećeg dana od uplate kupoprodajne cijene na žiro račun prodavatelja.
Sukladno ciljevima i prioritetima Glavnog plana razvoja turizma Zadarske županije, kao glavni strateški razvojni dokument kojim se usmjerava turistički razvitak, Zadarska županija tijekom cijele godine provodi aktivnosti kojima se želi podići svijest o Zadarskoj županiji kao atraktivnoj turističkoj destinaciji te time utjecati na povećanje potražnje za turističkim proizvodima, povećanje turističkog prometa i opće potrošnje.
Predmet Javnog poziva Zadarske županije je dodjela bespovratnih novčanih sredstava za događanja u turizmu na području Zadarske županije u 2020. godini, a koja predstavljaju snažan motiv dolaska turista te obogaćivanje turističkog sadržaja destinacije, i to: kulturna/zabavna, sportska te eno-gastronomska, povijesna, tradicijska i ostala događanja.
Potpore se odobravaju za sufinanciranje troškova nabave roba i usluga za neposrednu realizaciju događanja i to:
- najam opreme (audio i vizualna tehnika, pozornica i sl.),
- nabava radnog/potrošnog materijala vezanog za organizaciju događanja,
- najam prostora za održavanje događanja,
- najam prijevoznih sredstava u svrhu prijevoza organizatora i izvođača vezan uz organizaciju
događanja,
- troškove izvođača i vanjskih suradnika,
- usluge zaštitarske službe,
- druge opravdane troškove neposredne organizacije događanja, osim promotivnih.
Kroz ovu mjeru planira se potpora manifestacijama koje se provode s ciljem davanja dodatne ponude na području Županije, zatim događajima čija aktivnost doprinosi unapređenju turističke ponude i razvoju sadržaja koji omogućavaju produženje turističke sezone i stvaranju prepoznatljivog imidža turizma Zadarske županije.
Korisnici potpore kao organizatori događanja mogu biti pravne i fizičke osobe i to: trgovačka društva, obrti, javne ustanove i turističke zajednice gradova i općina na području Zadarske županije.
Krajnji rok za podnošenje kandidatura je 30 dana od dana objave Javnog poziva na mrežnoj stranici Zadarske županije.
Detalje natječaja možete pronaći ovdje.
U organizaciji Agencije za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA u utorak, 14. siječnja 2020. godine s početkom u 10:30 sati u prostoru COIN-a bit će prezentirane mogućnosti EU financiranja za javnopravna tijela i ostale prihvatljive prijavitelje u okviru Operativnog programa Konkurentnost i kohezija.
Djelatnici Agencije predstavit će indikativni godišnji plan poziva na dostavu projektnih prijedloga sufinanciranih iz Operativnog programa „Konkurentnost i kohezija‟ 2014.-2020. za 2020. godinu.
Ovo događanje mjera je informiranja u sklopu projekta ''ZADRA NOVA ZA VAS'' kojeg provodi Agencija ZADRA NOVA, a cilj mu je povećanje korištenja sredstava EU fondova u Zadarskoj županiji putem jačanja kapaciteta regionalnog koordinatora Agencije ZADRA NOVA te kontinuiranom podrškom javnopravnim tijelima u pripremi i provedbi projekata te jačanjem kapaciteta (potencijalnih) prijavitelja u pripremi i provedbi projekata. Ukupna vrijednost projekta je 33.050.497,28 kuna, a bespovratna sredstva iznose 28.092.922,67 kuna.
Projekt je sufinanciran sredstvima tehničke pomoći u okviru Operativnog programa Konkurentnost i kohezija 2014.-2020. iz Europskog fonda za regionalni razvoj. Provedba projekta je započela 1. svibnja 2019. godine te završava 31. prosinca 2023. godine.
Dolazak potvrdite na zadra@zadra.hr do ponedjeljka, 13. siječnja 2020. u 16 sati.
Na temelju sredstava osiguranih u Državnom proračunu Republike Hrvatske za 2020. godinu i projekcije za 2020. i 2021. („Narodne novine“, broj: 117/19), Odluke o načinu raspodjele sredstava iz Državnog proračuna Republike Hrvatske za 2020. godinu i projekcije za 2021. i 2022. godinu namijenjenih sufinanciranju športskih programa poticanja lokalnog športa i športskih natjecanja u 2020. godini (KLASA: 620-01/19-03/01117, URBROJ: 518-06-19-0001) te u skladu s odredbama Uredbe o kriterijima, mjerilima i postupcima financiranja i ugovaranja programa i projekata od interesa za opće dobro koje provode udruge („Narodne novine“, broj: 26/15), Središnji državni ured za šport raspisuje Natječaj za sufinanciranje športskih programa poticanja lokalnog športa i športskih natjecanja u 2020. godini.
Temeljni ciljevi Natječaja su razviti i provesti učinkovite i održive aktivnosti koje će pridonijeti razvoju športa, a usmjerene su na poticanje bavljenja rekreativnim i amaterskim športom, organiziranje športskih natjecanja ili sudjelovanja na športskim natjecanjima te organiziranje međunarodnih športskih konferencija.
Prijavitelj na Natječaj mora biti udruga iz sustava športa koja je osnovana sukladno Zakonu o udrugama i Zakonu o sportu.
Ovim Natječajem provode se mjere iz Nacionalnog programa športa 2019.-2026. obuhvaćene u Općem cilju 2 „Unaprijediti zdravstveno usmjereno tjelesno vježbanje i povećati promocijske vrijednosti športa“.
Natječaj je otvoren danom objave na mrežnoj stranici Središnjeg državnog ureda za šport, odnosno od 23. prosinca 2019. godine do 31. siječnja 2020. godine.
Sam Natječaj i potrebne dokumente možete pronaći na poveznici.
Središnji ured za šport objavio je Javni poziv za sufinanciranje izgradnje, građevinskog zahvata i opremanja športskih građevina u 2020. godini s ciljem poticanja razvoja športske infrastrukture te zadovoljavanje javnih potreba u športu kroz poticanje i planiranje rekonstrukcije postojeće te izgradnje nove športske infrastrukture na području RH, kao načina promidžbe športskih vrijednosti i popularizacije športa među građanima,unaprjeđenja sustava športa te međunarodne športske promocije RH.
Ukupna vrijednost Javnog poziva je 16 milijuna kuna, a njime se provode mjere Nacionalnog programa športa 2019. - 2026. obuhvaćene u Općem cilju 4 „Uspostaviti sustavan i racionalan pristup upravljanja održivom športskom infrastrukturom“.
Ispunjavanje obveze unošenja podataka u Evidenciju športskih građevina koja je sastavni dio Informacijskog sustava u sportu (ISS) jedan je od uvjeta za prijavu na Javni poziv.
Svaki prijavitelj može podnijeti najviše jedan zahtjev za sufinanciranje izgradnje, građevinskog zahvata i opremanja športskih građevina u 2020. godini, a sufinanciranje je najviše 80% od potrebnog ukupnog odobrenog iznosa.
Sam Poziv i sve potrebne dokumente možete pronaći na poveznici.
Izrada & održavanje: Point Web Factory