

Prilagodba pristupačnosti
U sklopu projekta, koji ima za cilj jačanje konkurentnosti proizvodnog sustava ribarstva i akvakulture kroz promociju investicijskih programa usmjerenih na stjecanje inovacijskih usluga, “Boosting INVESTments inINnovation of SMEs along the entire FISHery and aquaculture value chain – INVESTINFISH”, financiran iz programa INTERREG ITALIJA – HRVATSKA 2014. – 2020.,
pozivaju se mikro, mala i srednja poduzeća sa sjedištem u Zadarskoj županiji koja djeluju u sektoru ribarstva i akvakulture te su spremni povećati svoju inovacijsku sposobnost
da dostave ispunjeni obrazac u skladu s JAVNIM POZIVOM.
Uvjeti za prijavu, tekst javnog poziva i obrazac za iskaz interesa možete pronaći ovdje.
Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavila je Natječaj za provedbu podmjere 3.2. „Potpora za aktivnosti informiranja i promoviranja koje provode skupine proizvođača na unutarnjem tržištu“ – provedba tipa operacije 3.2.1 „Potpora za aktivnosti informiranja i promoviranja“.
Svrha natječaja je sufinanciranje troškova za provođenje aktivnosti predviđenih Planom informiranja i promoviranja, a u cilju poboljšanja svijesti potrošača o postojanju i specifikaciji proizvoda proizvedenih u okviru sustava zaštićenih oznaka izvornosti (ZOI) i zaštićenih oznaka zemljopisnog podrijetla (ZOZP) te sustava zajamčeno tradicionalnog specijaliteta (ZTS), kao i u sustavu ekološke proizvodnje.
Prihvatljivi korisnici u ovom tipu operacije su:
– skupine proizvođača koji sudjeluju u sustavima kvalitete (sustav zaštićenih oznaka izvornosti i zaštićenih oznaka zemljopisnog podrijetla; sustav zajamčeno tradicionalnog specijaliteta; nacionalnim sustavima kvalitete)
– udruge ekoloških poljoprivrednih proizvođača čiji su članovi proizvođači uključeni u ekološku proizvodnju u skladu s nacionalnim zakonodavstvom.
Ukupan iznos raspoloživih sredstava javne potpore iznosi 9.480.000,00 HRK, a intenzitet potpore je 70 % od ukupno prihvatljivih troškova. Potpora se odobrava na razdoblje do četiri godine, odnosno najduže do 2023. godine u maksimalnom iznosu do 100.000 EUR, odnosno maksimalno do 30.000 EUR godišnje u protuvrijednosti u kunama.
Rok za podnošenje prvog dijela zahtjeva za potporu i dostavu Potvrde o podnošenju zahtjeva za potporu je od 12:00 sati 06. srpnja 2020. godine do 12:00 sati 31. kolovoza 2020. godine.
Više o uvjetima natječaja kao i natječajnoj dokumentaciji pročitajte ovdje.
Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavila je Natječaj za provedbu Podmjere 16.4. Potpora za horizontalnu i vertikalnu suradnju sudionika u opskrbnom lancu za uspostavljanje i razvoj kratkih opskrbnih lanaca i lokalnih tržišta te za promicanje aktivnosti u lokalnom kontekstu u vezi s razvojem kratkih opskrbnih lanaca i lokalnih tržišta“ – provedba tipa operacije 16.4.1 „Kratki lanci opskrbe i lokalna tržišta“.
Svrha natječaja je dodjela potpore za uspostavu, rad i razvoj kratkih lanaca opskrbe i lokalnih tržišta, a prihvatljivi korisnici su:
Ukupan iznos raspoloživih sredstava javne potpore je 6.250.000,00 kuna, a intenzitet javne potpore iznosi 100%.
Rok za podnošenje zahtjeva za potporu i dostavu potvrde o podnošenju zahtjeva za potporu je od 12:00 sati 27. srpnja 2020. do 12:00 sati 30. rujna 2020. godine.
Detaljnije o uvjetima natječaja i potrebnoj dokumentaciji možete pogledati ovdje.
Ministarstvo znanosti i obrazovanja objavilo je Javni poziv za prijavu projekta udruga koje osiguravaju uključivanje pomoćnika u nastavi/stručnoga komunikacijskog posrednika u neposredan rad s učenicima s teškoćama u razvoju za 2020./2021. školsku godinu.
Rok prijave je do 31. srpnja 2020. godine.
Za provedbu svih planiranih aktivnosti i troškova definiranih Javnim pozivom Ministarstvo obrazovanja i znanosti osiguralo je 20.150.000,00 kn.
Cilj Javnog poziva je provedbom projekata udruga osigurati potporu pomoćnika u nastavi /stručnoga komunikacijskog posrednika učenicima s teškoćama u razvoju u zadatcima koji zahtijevaju komunikacijske, senzorne i motoričke aktivnosti učenika, pomoć pri kretanju, pomoć u uzimanju hrane i pića, pomoć u obavljanju higijenskih potreba tijekom svakodnevnih školskih aktivnosti, a na temelju izrađenog programa rada pomoćnika u nastavi/stručnoga komunikacijskog posrednika i prema potrebama učenika s teškoćama u razvoju.
Detaljnije o uvjetima Javnog Poziva kao i potrebnoj dokumentaciji pogledajte ovdje.
Dana 03. srpnja 2020., LAGUR „Plodovi mora“ objavio LAGUR natječaj u okviru Mjere 8. „Organizacija i provedba manifestacija i drugih događanja vezanih uz ribarstvo i morski okoliš“ iz Lokalne razvojne strategije u ribarstvu 2014. – 2020. LAGUR-a „Plodovi mora“.
Natječaj je namijenjen jedinicama lokalne samouprave, turističkim zajednicama, ustanovama, udrugama, subjektima u ribarstvu, udruženjima u ribarstvu i drugim poduzećima te, dodatno, komunalnim poduzećima i trgovačkim društvima u većinskom vlasništvu JLS-a za provedbu ekoloških akcija i čišćenja podmorja te drugim mikro, malim i srednjim te velikim poduzećima.
Rok za provedbu projekta: 31.12.2020.
Najniža vrijednost potpore po projektu iznosi 30.188,00 HRK.
Najviša vrijednost potpore po projektu iznosi 301.880,00 HRK.
Osnovni intenzitet javne potpore iznosi 50% ukupnih prihvatljivih troškova. Iznimno, u slučaju kad je nositelj projekta javnopravno tijelo, intenzitet potpore iznosi 100% ukupnih prihvatljivih troškova. U slučaju da projekt zadovoljava kriterij zajedničkog korisnika ukupni intenzitet potpore iznosi 70% prihvatljivih troškova. U slučaju da projekt zadovoljava kriterij zajedničkog interesa, ukupni intenzitet potpore iznosi 80% prihvatljivih troškova. Ako projekt zadovoljava oba kriterija, intenzitet potpore iznosi 100% prihvatljivih troškova projekta.
Predmet Natječaja je dodjela javne potpore za provedbu Mjere 8. u okviru odobrene LRSR s ciljem jačanja uloga ribarstvenih zajednica u lokalnom razvoju i upravljanju lokalnim ribarstvenim resursima te pomorskim aktivnostima; promicanja društvene dobrobiti i kulturne baštine u ribarstvenim i akvakulturnim područjima, uključujući ribarstvenu, akvakulturnu i pomorsku kulturnu baštinu; jačanja i iskorištavanja prednosti koje se odnose na okoliš u ribarstvenim i akvakulturnim područjima, uključujući i aktivnosti za ublažavanje učinaka klimatskih promjena.
Svrha Natječaja je promocija i valorizacija ribarstva i ribarstvenog područja, povezivanje znanosti i struke putem razvoja manifestacija i događanja povezanih s ribarstvom i akvakulturom, razmjena iskustva i stvaranje poslovnih prilika kroz organizaciju manifestacija i događanja na temu ribarstva/akvakulture, bilo da se radi o znanstvenim, stručnim, edukativnim, kulturnim, gastronomskim ili bilo kakvim drugim manifestacijama.
Više o uvjetima Natječaja i potrebnoj dokumentaciji doznajte ovdje.
Dana 03. srpnja 2020. LAGUR „Plodovi mora“ objavio je LAGUR Natječaj u okviru Mjere 4. „Osmišljavanje i provedba obrazovnih i edukativnih aktivnosti u svrhu valorizacije i promocije ribarstva i baštine te promicanja potrošnje ribe i ostalih morskih organizama“ iz Lokalne razvojne strategije u ribarstvu 2014. – 2020. LAGUR-a „Plodovi mora.
Natječaj je namijenjen: jedinicama lokalne samouprave; subjektima u ribarstvu i udruženjima u ribarstvu; drugim mikro, malim i srednjim te velikim poduzećima; fizičkim osobama; turističkim zajednicama i javnim ustanovama te udrugama.
Rok za podnošenje projektnih prijava počinje teći od 13.07.2020. godine i traje do 13.09.2020. godine.
Rok za provedbu projekta: 31.12.2021.
Najniža vrijednost potpore po projektu iznosi 15.094,00 HRK.
Najviša vrijednost potpore po projektu iznosi 301.880,00 HRK.
Osnovni intenzitet potpore iznosi 50% ukupno prihvatljivih troškova. Iznimno, u slučaju kada je nositelj projekta javnopravno tijelo, intenzitet potpore iznosi 100% ukupnih prihvatljivih troškova. U slučaju zadovoljavanja kriterija zajedničkog interesa i/ili zajedničkog korisnika i/ili inovativnih značajki na lokalnoj razini intenzitet potpore može iznositi do 90% ukupno prihvatljivih troškova.
Predmet ovog Natječaja je dodjela javne potpore za provedbu Mjere 4. u okviru odobrene LRSR s ciljem valorizacije i promocije ribarstva i baštine te promicanja potrošnje ribe i ostalih morskih organizama. Provedba mjere podrazumijeva razvoj specifičnih obrazovnih i edukativnih programa i tečajeva vezanih uz ribarstvo s ciljem poticanja cjeloživotnog učenja, prilagodbe novim tržišnim uvjetima, unaprjeđenje vještina i sposobnosti ribara, poticanja interesa mladih i poduzetnih osoba za rad u sektoru ribarstva. Mjera 4. odnosi se na očuvanje tradicionalnih znanja i vještina ulova i prerade ribe, edukacija usmjerenih na povećanje potrošnje ribe te poticanja mladih i poduzetnih osoba na rad u sektoru ribarstva.
Cilj Mjere 4. je jačanje uloge ribarstvenih zajednica u lokalnom razvoju i upravljanju lokalnim ribarstvenim resursima te pomorskim aktivnostima: promicanje društvene dobrobiti i kulturne baštine u ribarstvenim i akvakulturnim područjima, uključujući ribarstvenu, akvakulturnu i pomorsku kulturnu baštinu; dodavanje vrijednosti; poticanje diversifikacije unutar ili izvan gospodarskog ribolova, cjeloživotnog učenja i stvaranja novih radnim mjesta u ribarstvenim i akvakulturnim područjima; privlačenje mladih ljudi u svim fazama opskrbnog lanca proizvoda ribarstva i akvakulture na području LAGUR-a Plodovi mora.
Više o uvjetima Natječaja i potrebnoj dokumentaciji doznajte ovdje.
Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost i u 2020. godini nastavlja s poticanjem elektromobilnosti. Za tu je namjenu u ovoj godini osigurano 54 milijuna kuna te su danas objavljeni javni pozivi za sufinanciranje električnih vozila namijenjen pravnim osobama te onaj za sufinanciranje punionica.
Fond nabavku vozila sufinancira s do 40% po vozilu, a maksimalni iznos poticaja ovisi o kategoriji. Za električna vozila L1-L7 kategorije osigurano je do 20.000,00 kuna, za plug-in hibride do 40.000,00 kuna, dok će se za kupnju vozila s električnim pogonom ili čak na vodik moći dobiti do 70.000,00 kuna. Električni bicikli se od ove godine financiraju isključivo pravnim osobama, koji za 5-15 bicikala mogu dobiti do 5.000 kuna po biciklu. Također, dostupna su im i sredstva za vozila N1 kategorije i to plug-in hibridna vozila (do 40.000,00 kuna) te ona s električnim pogonom ili pogonom na SPP, UPP ili vodik, za koja se može dobiti do 70.000,00 kuna. S maksimalno 400.000 kuna pravnim osobama sufinanciraju se i vozila kategorije N2, N3, M2, M3 s električnim, „plug-in“ hibridnim pogonom, pogonom na SPP, UPP ili vodik.
Za razliku od građana kojima se sufinancira isključivo jedno novo vozilo, tvrtke sufinanciranje mogu dobiti za više njih, ali maksimalan iznos sufinanciranja je do 400.000 kuna. I jedni i drugi kupljena vozila moraju zadržati u vlasništvu dvije godine.
Službeno zaprimanje prijava za pravne osobe kreće od 7.7., a za građane od 13.7. u 9 sati.
Za prijavu je potrebno nabaviti ponudu za vozilo i, po potrebi, katalog i/ili certifikat u kojem se navode njegove tehničke karakteristike. Uz to, građani trebaju priložiti i obostranu kopiju osobne, dok pravne osobe trebaju priložiti i dodatnu dokumentaciju propisanu Javnim pozivom.
Detaljnije o Pozivu i proceduri prijave pogledajte ovdje.
Objavljen je Poziv na dostavu projektnih prijedloga „Jačanje kapaciteta organizacija civilnoga društva za popularizaciju STEM-a“ koji se provodi u okviru Europskog socijalnog fonda, odnosno Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014.-2020., Prioritetne osi 4., Specifičnog cilja 11.ii.1. Razvoj kapaciteta organizacija civilnog društva, osobito udruga i socijalnih partnera, te jačanje civilnog i socijalnog dijaloga radi boljeg upravljanja.
Opći cilj Poziva je jačanje kapaciteta organizacija civilnoga društva za aktivno uključivanje djece i mladih te opće populacije u popularizaciju STEM-a.
Specifični ciljevi Poziva:
Ciljana skupina Poziva su organizacije civilnoga društva.
Najniži iznos bespovratnih sredstava koji se može dodijeliti pojedinom projektu iznosi 500.000,00 kn, a najviši iznos koji se može dodijeliti pojedinom projektu iznosi 3.000.000,00 kn. Iznos bespovratnih sredstava po pojedinom projektu može iznositi do 100% prihvatljivih troškova, pri čemu prijavitelji i partneri nisu dužni osigurati sufinanciranje iz vlastitih sredstava.
Poziv se vodi u modalitetu otvorenog trajnog Poziva. Rok za podnošenje projektnih prijedloga ističe danom odobrenja posljednjeg projektnog prijedloga koji udovolji svim kriterijima, a kojim se iscrpljuju raspoloživa financijska sredstva.
Krajnji rok za dostavu projektnih prijava je 31.12.2020. godine, a projektne će prijedloge biti moguće podnositi od 15. srpnja 2020. godine.
Više o uvjetima Poziva i potrebnoj dokumentaciji pogledajte na sljedećoj poveznici.
Izrada & održavanje: Point Web Factory