Prilagodba pristupačnosti

Image

Regionalni koordinator razvoja

Zadarske županije

Javni poziv za potpore mjerama informiranja koje se odnose na kohezijsku politiku EU-a

Europska komisija objavila je poziv na podnošenje prijedloga 2019CE16BAT117 Potpora mjerama informiranja koje se odnose na kohezijsku politiku EU-a.

Glavni je cilj poduprijeti sastavljanje i širenje informacija i sadržaja povezanih s kohezijskom politikom EU-a. 

Prihvatljivi podnositelji (glavni podnositelj, supodnositelji i, ako postoje, povezani subjekti) moraju biti pravne osobe koje su osnovane i registrirane u državi članici EU-a:

  • medijske organizacije / novinske agencije (televizija, radio, tisak, internetski mediji, novi mediji, kombinacije različitih medija)
  • neprofitne organizacije
  • sveučilišta i obrazovne ustanove
  • istraživački centri i skupine za strateška promišljanja
  • udruženja od europskog interesa
  • privatni subjekti
  • javna tijela (nacionalna, regionalna i lokalna), uz iznimku tijela nadležnih za provedbu kohezijske politike u skladu s člankom 123. Uredbe (EU) br. 1303/2013 Europskog parlamenta i Vijeća od 17. prosinca 2013.

Ukupni proračun namijenjen sufinanciranju mjera informiranja u okviru ovog poziva procjenjuje se na 4 800 000 EUR (4 000 000 EUR za 1. aktivnost i 800 000 EUR za 2. aktivnost).  

Pojedinačni iznos bespovratnih sredstava iznosit će najmanje 70 000 EUR, a najviše 300 000 EUR.

Bespovratna sredstva EU-a isplaćuju se kao nadoknada u iznosu od najviše 80% stvarnih troškova aktivnosti koji ispunjavaju uvjete prihvatljivosti. Podnositelji prijedloga moraju jamčiti sufinanciranje preostalog iznosa svojim sredstvima.  Komisija zadržava pravo da ne dodijeli sva raspoloživa sredstva.

Projekt može trajati najviše 12 mjeseci.

Rok za podnošenje je 10.12.2019.

Obrasce za prijavu i dodatne informacije o pozivu na podnošenje prijedloga možete naći u uputama za podnositelje na poveznici 

Natječaj za prikupljanje ponuda za prodaju osobnog vozila

Na temelju odluke Skupštine društva od  23. travnja 2019. objavljuje se osmi  ponovljeni

N A T J E Č A J

Za prikupljanje ponuda za prodaju osobnog vozila

U vlasništvu Razvojne agencije Zadarske županije  ZADRA d.o.o. „u likvidaciji“

 

1. Predmet prodaje-službeno vozilo

Vrsta  vozila: M1-osobni automobil; Marka vozila: Opel; Tip vozila: Vectra ; Model vozila: C 73.0 DT; Boja vozila: crna; Broj šasije: W0L0ZCF6871127389; Oblik karoserije: zatvoreni; Godina proizvodnje: 2007; Vrsta motora: Diesel; Snaga motora: 135kW; Datum prve registracije: 02.08.2007; Prijeđeni kilometri: 210 000 km; Početna prodajna cijena: 71 500,00kn (sa PDV-om); Prodajna cijena za drugi ponovljeni natječaj: 50.050,00 kn ; Prodajna cijena za treći ponovljeni natječaj:35.035,00 kn; Prodajna cijena za četvrti ponovljeni natječaj: 24.525,00 kn; Prodajna cijena za peti ponovljeni natječaj: 17.168,00 kn; Prodajna cijena za šesti ponovljeni natječaj: 12.018,00 kn; Prodajna cijena za sedmi ponovljeni natječaj: 8.412,00 kn

PRODAJNA CIJENA  za osmi  ponovljeni  natječaj: 6.309,00 kn

 

2. NAČIN I UVJETI PRODAJE

Zbog potrebe pristupanja  sedmoj  ponovljenoj prodaji otpisanog službenog vozila umanjuje se prodajna cijena vozila za 25% vrijednosti prodajne cijene iz sedmog ponovljenog natječaja te iznosi  6.309,00 kn. Nova prodajna cijena ujedno je i najniža cijena po kojoj se osobni automobil može prodati. Porez na promet i troškove prijenosa snosi kupac.

Prodaja vozila obavlja se po načelu „viđeno-kupljeno“ tj. u viđenom stanju, bez prava na naknadnu reklamaciju zbog bilo kojeg razloga.

Vozilo se može pregledati po dogovoru na telefon 099/293-5999.

Uz pisanu ponudu natjecatelji su dužni na ime jamčevine uplatiti iznos od 5% početne cijene na žiro račun Razvojne agencije Zadarske županije ZADRA d.o.o. „u likvidaciji“, broj HR1023400091110250312, otvoren kod Privredne banke Zagreb.

Najpovoljnijem ponuditelju jamčevina se uračunava u kupoprodajnu cijenu. Ponude za koje ne bude uplaćena jamčevina neće biti razmatrane. Ponuditeljima čija ponuda ne bude prihvaćena, jamčevina će biti vraćena u roku od 8 dana.

Ako odabrani kupac ne potpiše ugovor o prodaji vozila ili ne uplati ugovoreni iznos u roku od 8 dana od dana potpisivanja ugovora, jamčevina se ne vraća.

 

3. SADRŽAJ PONUDE

Ponuda mora sadržavati:

  • Za fizičke osobe i obrtnike-ime, prezime, adresu i OIB
  • Za pravne osobe-naziv tvrtke, adresa, OIB, ime i prezime osobe ovlaštene za zastupanje
  • Iznos ponuđene cijene (brojem i slovima)

Uz pisanu ponudu natjecatelji moraju priložiti:

  • Dokaz o plaćenoj jamčevini
  • Broj tekućeg ili žiro računa za povrat jamčevine ponuditeljima čije ponude nisu prihvaćene

Ponuditelji snose troškove pripremanja i podnošenja ponuda te nemaju pravo na naknadu istih.

 

4. ROK ZA DOSTAVU PONUDE

Krajnji rok za dostavu ponuda, bez obzira na način dostave je 15 dana od objave natječaja. Pismene ponude predaju se u zatvorenoj omotnici na adresu:Razvojna agencija Zadarske županije ZADRA d.o.o. „ u likvidaciji “,Put Murvice 14, 23 000 Zadar, s naznakom „Ne otvarati-ponuda za kupnju službenog vozila“.

Ponuditelji su uz ponudu dužni dostaviti dokaz o plaćenoj jamčevini. Zakašnjele, nepotpune kao i one s eventualno ponuđenom cijenom nižom od početne cijene neće se razmatrati.

 

5. ODABIR NAJPOVOLJNIJEG PONUDITELJA

Najpovoljnijom ponudom smatrati će se ponuda s najvišom ponuđenom kupoprodajnom cijenom.

Ukoliko dva ili više ponuditelja ponude isti najviši iznos kupoprodajne cijene daljnji postupak će se provesti provođenjem postupka javnog nadmetanja te će o mjestu, danu i satu održavanja postupka javnog nadmetanja biti posebno obaviješteni pisanim putem.

Svi će ponuditelji o ishodu natječaja i odabiru najpovoljnijeg ponuditelja biti obaviješteni u roku od 8 dana od otvaranja ponuda.

Prodavatelj zadržava pravo odustati od izbora ponuditelja i prodaje vozila bez posebnog obrazloženja. Ponuditelj koji povuče svoju ponudu nakon otvaranja ponuda gubi pravo na povrat jamčevine.

Nakon što dobije obavijest o prihvaćanju ponude, odabrani ponuditelj obvezan je sklopiti ugovor o kupoprodaji s Razvojnom agencijom Zadarske županije ZADRA d.o.o. “ u likvidaciji“ u roku od 3 dana od dana dostave odluke o izboru njegove ponude kao  najpovoljnije, te u roku od 5 dana od dana sklapanja ugovora uplatiti kupoprodajnu cijenu, umanjenu za iznos jamčevine. Ako najpovoljniji ponuditelj ne uplati preostali iznos kupoprodajne cijene ili ne zaključi kupoprodajni ugovor u utvrđenom roku smatrati će se da je odustao od ponude te gubi pravo na povrat uplaćene jamčevine.

Kupac postaje vlasnik osobnog automobila  slijedećeg dana od uplate kupoprodajne cijene na žiro račun prodavatelja.

Javni poziv za predlaganje projekata kulturne promidžbe, javne diplomacije i međunarodne prepoznatljivosti Republike Hrvatske

Ministarstvo vanjskih i europskih poslova sukladno Odluci o raspisivanju i provedbi Javnog poziva za predlaganje projekata kulturne promidžbe, javne diplomacije i međunarodne prepoznatljivosti Republike Hrvatske koji će se provoditi u organizaciji Ministarstva vanjskih i europskih poslova i diplomatsko–konzularnih predstavništava RH u svijetu raspisuje Javni poziv za predlaganje projekata kulturne promidžbe, javne diplomacije i međunarodne prepoznatljivosti Republike Hrvatske koji će se provoditi u organizaciji Ministarstva vanjskih i europskih poslova i diplomatsko-konzularnih predstavništava RH u svijetu.

Pravo podnošenja prijava projekata na Javni poziv imaju udruge, umjetničke organizacije, javne ustanove, samostalni umjetnici i fizičke osobe na području Republike Hrvatske koje obavljaju djelatnost u području kulture, znanosti i umjetnosti, u cilju provedbe kulturne promidžbe, javne diplomacije i međunarodne prepoznatljivosti Republike Hrvatske.

Za predmetni Poziv planiraju se financijska sredstva u procijenjenom iznosu od 3.850.000,00 kn. Najmanji iznos financijskih sredstava koji se može prijaviti i dodijeliti po pojedinom projektu je 1.000,00 kn, a najveći 80.000,00 kn.

Rok za podnošenje prijava unutar ovog Poziva je 30 dana od dana objave istoga na internetskim stranicama Ministarstva vanjskih i europskih poslova, poslane najkasnije do 25. studenoga 2019. godine. Prijave na Poziv šalju se preporučeno poštom, kurirom ili osobno (predaja u pisarnici Ministarstva vanjskih i europskih poslova, Đorđićeva 4, radnim danom u vremenu od 8:00 - 16:00 sati) na adresu Ministarstva vanjskih i europskih poslova, Zagreb, Trg N.Š. Zrinskog 7- 8.

Detalji poziva i prateća dokumentacija dostupni su OVDJE

Javni poziv za pilot projekt "U školi otvorene kohezije"

Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije objavilo je Javni poziv za podnošenje prijava za sudjelovanje u pilot projektu „U školi otvorene kohezije - At School on Open Cohesion, ASOC“ na mrežnoj stranici Ministarstva: https://razvoj.gov.hr/vijesti/javni-poziv-za-podnosenje-prijava-za-sudjelovanje-u-pilot-projektu-u-skoli-otvorene-kohezije-at-school-on-open-cohesion-asoc/4104, gdje možete pronaći svu relevantnu dokumentaciju koja se odnosi na Javni poziv.

Agencija za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA  kao regionalni koordinator stoji na raspolaganju kao podrška i pomoć u procesu prijave, te u provedbi Pilot projekta odabranoj školi.

Predmet i cilj Javnog poziva je odabir do 5 srednjih škola s područja Republike Hrvatske s gimnazijskim, strukovnim i/ili umjetničkim programima koje će se u školskoj godini 2019./2020. uključiti u provedbu Pilot projekta.

Nagrada za najuspješniju školu odnosno skupinu učenika bit će sudjelovanje na „Europskom tjednu regija i gradova 2020.“ u organizaciji Europske komisije u listopadu 2020. godine u Bruxellesu. Prijave za sudjelovanje u Pilot projektu trebaju podnijeti srednje škole isključivo elektroničkim putem, ispunjavanjem mrežnog obrasca na poveznici: https://forms.gle/hjRpFDDS9mWDEzD66.

Rok za podnošenje prijava za sudjelovanje u Pilot projektu je 4. studenoga 2019. godine do 16.00 sati.

Natječaj za prikupljanje ponuda za prodaju osobnog vozila

Na temelju odluke Skupštine društva od  23. travnja 2019. objavljuje se sedmi  ponovljeni

NATJEČAJ

Za prikupljanje ponuda za prodaju osobnog vozila

U vlasništvu Razvojne agencije Zadarske županije  ZADRA d.o.o. „u likvidaciji

 

1. Predmet prodaje-službeno vozilo

Vrsta  vozila: M1-osobni automobil; Marka vozila: Opel; Tip vozila: Vectra ; Model vozila: C 73.0 DT; Boja vozila: crna; Broj šasije: W0L0ZCF6871127389; Oblik karoserije: zatvoreni; Godina proizvodnje: 2007; Vrsta motora: Diesel; Snaga motora: 135kW; Datum prve registracije: 02.08.2007; Prijeđeni kilometri: 210 000 km; Početna prodajna cijena: 71 500,00kn (sa PDV-om); Prodajna cijena za drugi ponovljeni natječaj: 50.050,00 kn ; Prodajna cijena za treći ponovljeni natječaj:35.035,00 kn; Prodajna cijena za četvrti ponovljeni natječaj: 24.525,00 kn; Prodajna cijena za peti ponovljeni natječaj: 17.168,00 kn; Prodajna cijena za šesti ponovljeni natječaj: 12.018,00 kn

PRODAJNA CIJENA  za sedmi  ponovljeni natječaj: 8.412,00 kn

 

2. NAČIN I UVJETI PRODAJE

Zbog potrebe pristupanja  sedmoj  ponovljenoj prodaji otpisanog službenog vozila umanjuje se prodajna cijena vozila za 30% vrijednosti prodajne cijene iz šestog ponovljenog natječaja te iznosi  8.412,00 kn. Nova prodajna cijena ujedno je i najniža cijena po kojoj se osobni automobil može prodati. Porez na promet i troškove prijenosa snosi kupac.

Prodaja vozila obavlja se po načelu „viđeno-kupljeno“ tj. u viđenom stanju, bez prava na naknadnu reklamaciju zbog bilo kojeg razloga.

Vozilo se može pregledati po dogovoru na telefon 099/293-5999.

Uz pisanu ponudu natjecatelji su dužni na ime jamčevine uplatiti iznos od 5% početne cijene na žiro račun Razvojne agencije Zadarske županije ZADRA d.o.o. „u likvidaciji“, broj HR1023400091110250312, otvoren kod Privredne banke Zagreb.

Najpovoljnijem ponuditelju jamčevina se uračunava u kupoprodajnu cijenu. Ponude za koje ne bude uplaćena jamčevina neće biti razmatrane. Ponuditeljima čija ponuda ne bude prihvaćena, jamčevina će biti vraćena u roku od 8 dana.

Ako odabrani kupac ne potpiše ugovor o prodaji vozila ili ne uplati ugovoreni iznos u roku od 8 dana od dana potpisivanja ugovora, jamčevina se ne vraća.

 

3. SADRŽAJ PONUDE

Ponuda mora sadržavati:

  • Za fizičke osobe i obrtnike-ime, prezime, adresu i OIB
  • Za pravne osobe-naziv tvrtke, adresa, OIB, ime i prezime osobe ovlaštene za zastupanje
  • Iznos ponuđene cijene (brojem i slovima)

Uz pisanu ponudu natjecatelji moraju priložiti:

  • Dokaz o plaćenoj jamčevini
  • Broj tekućeg ili žiro računa za povrat jamčevine ponuditeljima čije ponude nisu prihvaćene

Ponuditelji snose troškove pripremanja i podnošenja ponuda te nemaju pravo na naknadu istih.

 

4. ROK ZA DOSTAVU PONUDE

Krajnji rok za dostavu ponuda, bez obzira na način dostave je 15 dana od objave natječaja. Pismene ponude predaju se u zatvorenoj omotnici na adresu:Razvojna agencija Zadarske županije ZADRA d.o.o. „ u likvidaciji “,Put Murvice 14, 23 000 Zadar, s naznakom „Ne otvarati-ponuda za kupnju službenog vozila“.

Ponuditelji su uz ponudu dužni dostaviti dokaz o plaćenoj jamčevini. Zakašnjele, nepotpune kao i one s eventualno ponuđenom cijenom nižom od početne cijene neće se razmatrati.

 

5. ODABIR NAJPOVOLJNIJEG PONUDITELJA

Najpovoljnijom ponudom smatrati će se ponuda s najvišom ponuđenom kupoprodajnom cijenom.

Ukoliko dva ili više ponuditelja ponude isti najviši iznos kupoprodajne cijene daljnji postupak će se provesti provođenjem postupka javnog nadmetanja te će o mjestu, danu i satu održavanja postupka javnog nadmetanja biti posebno obaviješteni pisanim putem.

Svi će ponuditelji o ishodu natječaja i odabiru najpovoljnijeg ponuditelja biti obaviješteni u roku od 8 dana od otvaranja ponuda.

Prodavatelj zadržava pravo odustati od izbora ponuditelja i prodaje vozila bez posebnog obrazloženja. Ponuditelj koji povuče svoju ponudu nakon otvaranja ponuda gubi pravo na povrat jamčevine.

Nakon što dobije obavijest o prihvaćanju ponude, odabrani ponuditelj obvezan je sklopiti ugovor o kupoprodaji s Razvojnom agencijom Zadarske županije ZADRA d.o.o. “ u likvidaciji“ u roku od 3 dana od dana dostave odluke o izboru njegove ponude kao  najpovoljnije, te u roku od 5 dana od dana sklapanja ugovora uplatiti kupoprodajnu cijenu, umanjenu za iznos jamčevine. Ako najpovoljniji ponuditelj ne uplati preostali iznos kupoprodajne cijene ili ne zaključi kupoprodajni ugovor u utvrđenom roku smatrati će se da je odustao od ponude te gubi pravo na povrat uplaćene jamčevine.

Kupac postaje vlasnik osobnog automobila  slijedećeg dana od uplate kupoprodajne cijene na žiro račun prodavatelja.

Obavijest o rezultatima oglasa za radno mjesto voditelja odsjeka za razvoj otoka

Nakon provedenog postupka po oglasu za radno mjestu voditelja odsjeka za razvoj otoka na neodređeno puno radno vrijeme od 40 sati tjedno, koji je 10. rujna 2019. godine objavljen na mrežnim stranicama Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, oglasnoj ploči i mrežnoj stranici Agencije za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA, na prijedlog Povjerenstva za provedbu Oglasa koje je održalo sjednicu 7. listopada 2019. godine, donesena je odluka o izboru kandidatkinje Martine Matešić koja u cijelosti ispunjava propisane uvjete.

Poziv za potpore za Europske projekte suradnje

Objavljen je Poziv za dodjelu potpora za Europske projekte suradnje 2020.

Ovim Pozivom na dostavu prijedloga podržat će se Europski projekti suradnje s početkom provedbe u 2020. godini.

Glavni ciljevi poziva za Potporu za Europske projekte suradnje su podizanje kapaciteta europskog kulturnog i kreativnog sektora za transnacionalno i međunarodno djelovanje; poticanje transnacionalne mobilnosti djela i aktera kulturnog i kreativnog sektora, osobito umjetnika; doprinos razvoju publike i poboljšanje pristupa djelima kulturnog i kreativnog sektora unutar Europske Unije i šire, s posebnim fokusom na djecu, mlade, ljude s poteškoćama u razvoju i podzastupljene skupine; doprinos inovaciji i kreativnosti u području kulture, osobito testiranjem novih poslovnih modela i poticanjem na suradnju s drugim sektorima.

Projektni prijedlozi mogu se baviti jednim do najviše tri od navedenih prioriteta:

A) Transnacionalna mobilnost

B) Razvoj publike

C) Podizanje kapaciteta u područjima:

C.1) Digitalizacija

C.2.) Razvoj novih poslovnih modela

C.3) Usavršavanje i osposobljavanje

D) Međukulturni dijalog i društvena integracija migranata i izbjeglica

E) Nasljeđe European Year of Culture Herotage 2018

Za ovaj Poziv na dostavu prijedlogu osigurana su sredstva u ukupnom iznosu EUR 48.444.567, pri čemu je oko 40% navedenog budžeta predviđeno za potporu manjim projektima suradnje (COOP1). Maksimalan iznos potpore po projektu iznosi:

  • EUR 200.000 – 60% ukupnog budžeta – za manje projekte suradnje (COOP1)
  • EUR 2.000.000 – 50% ukupnog budžeta – za veće projekte suradnje (COOP2)

Ovim Pozivom Izvršna agencija predviđa sufinanciranje oko 100 projektnih prijedloga i zadržava pravo ne dodijeliti sva osigurana sredstva.

Prijedlozi se podnose u ime partnerskih konzorcija u sastavu:

  • najmanje tri organizacije iz tri različite države koje sudjeluju u potprogramu Kultura – za manje projekte suradnje (COOP1)
  • najmanje šest organizacija iz šest različitih država koje sudjeluju u potprogramu Kultura – za veće projekte suradnje (COOP2)

U programu Kreativna Europa – potprogramu Kultura sudjeluju države članice EU, a pod posebnim uvjetima mogu sudjelovati države članice Europskog gospodarskog prostora, države pristupnice, kandidatkinje i potencijalne kandidatkinje te države članice Europske politike susjedstva: Island, Norveška, Albanija, Bosna i Hercegovina, Sjeverna Makedonija, Crna Gora, Srbija, Gruzija, Moldova, Ukrajina, Tunis, Armenija, Kosovo. Pregled država van EU koje sudjeluju u programu ažurira se ovdje.

U projektima mogu sudjelovati pravne osobe (privatne i javne), ali i tijela nacionalne, regionalne i lokalne vlasti čija osnovna djelatnost pripada djelokrugu kulture, pri čemu vodeći partner mora biti u mogućnosti potkrijepiti svoju pravnu osobnost (istoga imena i statusa) za razdoblje od protekle dvije godine.

Zadani su trajanje projekata u razdoblju do maksimalno 48 mjeseci te početak njihove provedbe između 01. rujna i 15. prosinca 2020. godine.

Rok za prijave je 27. studenog 2019. godine do 17:00 po Bruxelleskom vremenu.

Upute za prijavu te obrasci i dokumenti koje obavezno priložiti dostupni su OVDJE.

Poziv za predlaganje programa i/ili radionica za Ruksak (pun) kulture

Ministarstvo kulture RH je objavilo Poziv za programe i/ili radionice za Ruksak (pun) kulture, nacionalni dopunski program potpore kurikulumu u vrtićima, osnovnim i srednjim školama, namijenjen djeci i mladima u Republici Hrvatskoj za 2020. godinu.

Cilj je Poziva razvoj programa Ruksak (pun) kulture, nacionalnoga dopunskog programa potpore kurikulumu u vrtićima, osnovnim i srednjim školama, namijenjenoga djeci i mladima. Podupiru se programi koji omogućuju dostupnost i približavanje umjetnosti i kulture djeci i mladima, razvijanje njihovog kreativnog obrazovanja, senzibiliziraju djecu i mlade za područje umjetnosti i kulture te omogućuju djeci i mladima pristup svim vrstama umjetnosti i kulture. Posebno se podupiru programi namijenjeni djeci i mladima od 5. do 8. razreda osnovne škole.

Poziv je otvoren od 9. listopada do 8. studenog 2019. godine. Sve prijave poslane izvan roka neće biti uzete u razmatranje.

Više o Pozivu saznajte na OVDJE

Izrada & održavanje: Point Web Factory