

Prilagodba pristupačnosti
Hrvatska agencija za malo gospodarstvo, inovacije i investicije (HAMAG-BICRO) objavljuje Javni poziv (u daljnjem tekstu: Poziv) za sudjelovanje u dvodnevnom natjecanju Open Data Hackathon u okviru projekta ODEON koje će se održati 26. i 27. rujna 2020. godine u Zagrebačkom inovacijskom centru (ZICER), Avenija Dubrovnik 15, Zagreb.
Cilj hackathona je pružiti praktičnu podršku mladim inovatorima i startup tvrtkama kako bi uz pomoć mentora unaprijedili svoje ideje, razvili rješenja i dobili pristup OPEN DATA startup zajednici kao priliku da predstave svoje projekte pred investitorima i potencijalnim strateškim partnerima u sklopu ODEON projekta te na konferenciji LEAP SUMMIT u listopadu 2020. godine.
Inovativna rješenja razvijena u sklopu Open Data Hackathona moraju promicati korištenje otvorenih podataka iz javnog sektora, posebno onih koji se objavljuju na nacionalnim / regionalnim portalima otvorenih podataka iz sljedeća četiri tematska područja: promet i mobilnost, zdravlje i kvaliteta života, okoliš i energija te pametni turizam. Rješenja će se razvijati pomoću otvorenih podataka, mobilnih aplikacija, umjetne inteligencije, povezivanja uređaja putem interneta (Internet of things), big data, blockchaina i slično.
Sudjelovanjem u hackathonu odabrani sudionici će:
Rok za podnošenje prijava traje od 26. kolovoza 2020. do 18. rujna 2020. u 24:00 sati.
Više o Pozivu i temama Hackathona doznajte ovdje.
Udruga inovatora Hrvatske objavila je Javni poziv za podnošenje prijedloga za dodjelu godišnje nagrade "Inovacija godine" za 2019. godinu.
Godišnja nagrada „Inovacija godine“ Udruge inovatora Hrvatske (u daljnjem tekstu: Nagrada) dodjeljuje se za komercijaliziranu inovaciju, kao priznanje unaprjeđivanju i promicanju inovatorstva i inovativnog promišljanja u funkciji podizanja inovativnosti i konkurentnosti gospodarstva Republike Hrvatske.
Nagrada se dodjeljuje inovativnim pojedincima, državljanima Republike Hrvatske ili autorskim timovima čiji su članovi državljani Republike Hrvatske.
Prijedlog za dodjelu Nagrade mogu dati članovi Udruge inovatora Hrvatske, znanstvene i druge javne ustanove, udruge građana, te sve pravne i fizičke osobe.
Prijavitelj je dužan obrazac vlastoručno potpisati čime pod moralnom i materijalnom odgovornošću jamči za istinitost podataka navedenih u obrascu. Obrascu se obvezatno prilaže životopis autora inovacije. Obrazac i životopis dostavljaju se elektroničkim putem na adresu uih@inovatorstvo.com ili putem pošte/osobne dostave, u zatvorenoj omotnici, na adresu: Udruga inovatora Hrvatske Dalmatinska 12, HR - 10000 Zagreb s naznakom Prijava za godišnju nagradu „Inovacija godine“.
Datum objave javnog poziva je 17. srpanj 2020. godine, a rok za predaju prijedloga je 18. rujna 2020. godine do 16 sati, bez obzira na način dostave. Nepotpune i nepravodobno zaprimljene prijave neće se razmatrati.
Dobitnik Nagrade javno se objavljuje i proglašava na svečanosti dodjele Nagrade upriličenoj povodom Dana hrvatskih inovatora (listopad 2020).
Više informacija pogledajte ovdje.
Školska shema u školskoj godini 2020./2021. provodi se na području čitave Republike Hrvatske od l. kolovoza 2020. do 31. srpnja 2021. godine sukladno Pravilniku o Školskoj shemi voća i povrća te mlijeka i mliječnih proizvoda (Narodne novine broj 98/19) i Uputi o postupanju Ministarstva poljoprivrede od 24. kolovoza 2020. godine.
U okviru Školske sheme voće, povrće, mlijeko i mliječni proizvodi ponudit će se učenicima kao zaseban obrok neovisno od obroka u okviru školske prehrane, kontinuirano u nastavne dane tijekom školske godine.
Voće i povrće ponudit će se učenicima u osnovnim i srednjim školama, a mlijeko i mliječni proizvodi učenicima od 1. do 4. razreda osnovnih škola.
Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavila je 25. kolovoza 2020. godine:
S obzirom na to da se iznos prava na potporu izračunava na osnovi broja učenika evidentiranih u e-Matici na dan 30. rujna 2020. godine, potrebno je da osnovne i srednje škole koje će sudjelovati u provedbi Školske sheme 2020./2021. do navedenog datuma ažuriraju podatke o broju učenika u e-Matici.
Više informacija pogledajte ovdje.
Na temelju članka 24. Pravilnika o uvjetima, kriterijima, načinu odabira, financiranja i provedbe lokalnih razvojnih strategija u ribarstvu (NN br. 27/2019 i 77/2020 ) i Lokalne razvojne strategije u ribarstvu za razdoblje 2014. – 2020., Lokalna akcijska skupina u ribarstvu „Lostura“ objavljuje 17. kolovoza 2020. godine, FLAG Natječaj za provedbu aktivnosti u okviru Mjere 3.1. Stvaranje turističkih sadržaja povezanih sa ribarstvom.
Ukupno raspoloživa sredstva javne potpore za sufinanciranje operacija u okviru Mjere 3.1. iznosi 808.679,83 EUR u protuvrijednosti u kunama. Najniža ukupna vrijednost projekta iznosi 13.500,00 EUR dok najviši ukupna vrijednost javne potpore iznosi 539.119,00 EUR u protuvrijednosti u kunama.
Natječaj je namijenjen jedinicama lokalne samouprave, komunalnim poduzećima, ustanovama u javnom vlasništvu te fizičkim i pravnim osobama u rangu mikro ili malog poduzeća sa sjedištem unutar obuhvata ribarstvenog područja LAGUR-a Lostura, što uključuje Općine Pakoštane, Pašman, Tkon i Sv. Filip i Jakov te Grad Biograd na Moru.
Prihvatljive aktivnosti su:
1. Izgradnja i/ili rekonstrukcija i/ili opremanje (akvarijima i sl.) ribarskih muzeja, tematskih i/ili edukativnih i/ili interpretacijskih/multimedijalnih centara2. Ulaganja u marketinške aktivnosti (dizajn, lektoriranje, logo, izrada foto i video materijala i sl.)3. Izrada projektne dokumentacije (opći troškovi)Potencijalni prijavitelji mogu postaviti pitanja do najkasnije deset (10) kalendarskih dana prije dana isteka roka za podnošenje prijave na e-poštu lagur.lostura@gmail.com te će pitanja s odgovorima biti objavljena na službenoj stranici LAGUR-a „Lostura“ www.flag-lostura.hr.
Podnošenje prijava na Natječaj za Mjeru 3.1. traje od 20. kolovoza 2020. godine do 10. listopada 2020. godine.
Tekst natječaja, pripadajuće obrasce i priloge možete pogledati ovdje.
Na temelju članka 24. Pravilnika o uvjetima, kriterijima, načinu odabira, financiranja i provedbe lokalnih razvojnih strategija u ribarstvu (NN br. 27/2019 i 77/2020 ) i Lokalne razvojne strategije u ribarstvu za razdoblje 2014. – 2020., Lokalna akcijska skupina u ribarstvu „Lostura“ objavljuje 17. kolovoza 2020. godine, FLAG Natječaj za provedbu aktivnosti u okviru Mjere 1.1. Skraćivanje lanaca opskrbe.
Ukupno raspoloživa sredstva javne potpore za sufinanciranje operacija u okviru Mjere 1.1. iznosi 808.679,83 EUR u protuvrijednosti u kunama. Najniža ukupna vrijednost projekta iznosi 10.000,00 EUR dok najviši ukupna vrijednost javne potpore iznosi 808.679,83 EUR u protuvrijednosti u kunama.
Natječaj je namijenjen jedinicama lokalne samouprave, komunalnim poduzećima, ustanovama u javnom vlasništvu, zadrugama, udrugama te fizičkim i pravnim osobama u rangu mikro ili malog poduzeća sa sjedištem unutar obuhvata ribarstvenog područja LAGUR-a Lostura, što uključuje Općine Pakoštane, Pašman, Tkon i Sv. Filip i Jakov te Grad Biograd na Moru.
Prihvatljive aktivnosti su:
1. Izgradnja i/ili rekonstrukcija i/ili opremanje objekata u svrhu maloprodaje proizvoda ribarstva i akvakulture2. Nabava i/ili opremanje mobilnih ribarnica (vozila, prikolice i sl.)3. Nabava i/ili opremanje montažnih ribarnica (kontejnerskog tipa, mobilne kamene kućice i sl.)4. Nabava i/ili opremanje mobilnih objekata brze prehrane („Fast food“) proizvoda ribarstva i akvakulture5. Izrada projektne dokumentacije (opći troškovi)Potencijalni prijavitelji mogu postaviti pitanja do najkasnije deset (10) kalendarskih dana prije dana isteka roka za podnošenje prijave na e-poštu lagur.lostura@gmail.com te će pitanja s odgovorima biti objavljena na službenoj stranici LAGUR-a „Lostura“ www.flag-lostura.hr.
Podnošenje prijava na Natječaj za Mjeru 1.1. traje od 20. kolovoza 2020. godine do 10. listopada 2020. godine.
Tekst natječaja, pripadajuće obrasce i priloge možete preuzeti ovdje.
Ministarstvo poljoprivrede objavilo je u utorak, 18. kolovoza 2020., Javni poziv za financiranje programa i projekata udruga koje promiču poljoprivredu i vrijednost ruralnog prostora Republike Hrvatske za 2020. godinu.
Zahtjevi se podnose zaključno s danom 21. rujna 2020. godine, a financijska potpora dodjeljuje se u iznosu od 5.000,00 kuna do 50.000,00 kuna za pokriće troškova provedbe programa.
Udrugom koja promiče poljoprivredu i vrijednost ruralnog prostora smatra se dobrovoljno i registrirano udruženje osnovano radi djelovanja, promidžbe, unaprjeđenja i razvoja poljoprivrede, pružanja stručne pomoći, informiranja javnosti o događajima s područja poljoprivrede i prehrane, kao i života na selu te radi sudjelovanja u radu javnih institucija kojima je cilj dobrobit života na selu.
Pravo prijave na Javni poziv imaju udruge registrirane prema Zakonu o udrugama i upisane u Registar udruga Republike Hrvatske.
Sve informacije o Javnom pozivu i pripadajuće obrasce možete pronaći ovdje.
Na službenoj stranici Innovation Norway objavljen je natječaj za dodjelu bespovratnih sredstava iz programa Business Development and Innovation Croatia financiranim iz norveškog financijskog mehanizma za programsko razdoblje 2014. – 2021.
Ukupan iznos raspoloživih sredstva unutar natječaja je 19.064.148 eura, kojima će se hrvatskim tvrtkama sufinancirati projekti iz područja inovacija zelene industrije i plavog rasta (Green Industry Innovation i Blue Growth), a koja su definirana kao glavna fokus-područja Programa.
Rok za podnošenje prijava je 15. studenoga 2020. godine do 14 sati.
Objavljeni natječaj, potrebnu dokumentaciju kao i dokumentaciju sa svim relevantnim informacijama vezanima za provedbu natječaja možete pronaći na službenoj stranici Programa.
Ministarstvo poljoprivrede objavilo je novi, drugi po redu natječaj za dodjelu potpore za ulaganja u sektoru gospodarskog ribolova, s ciljem unaprjeđenja dodane vrijednosti i kvalitete ulova.
Ribarima je na raspolaganju ukupno 2,39 milijuna eura javne potpore, od čega 1,79 milijuna eura iz proračuna Europske unije, a 0,5 milijuna eura iz Državnog proračuna Republike Hrvatske.
Ulaganja koja se mogu sufinancirati u okviru ove mjere obuhvaćaju ulaganja i aktivnosti koje se provode na ribarskim plovilima u svrhu prilagodbe i/ili modernizacije plovila, kao što su ulaganja u rukovanje, očuvanje i samostalnu preradu vlastitog ulova, sustave sljedivosti i pakiranje vlastitih proizvoda. Osim samog ribarskog plovila, potpora se može ostvariti i za ulaganja koja se provode izvan ribarskih plovila, ali su vezana i provode se s ciljem unaprjeđenja dodane vrijednosti i/ili kvalitete proizvoda ribarskog plovila odnosno ulova.
Korisnici potpore mogu biti vlasnici i/ili ovlaštenici povlastice za gospodarski ribolov na moru i na slatkim vodama, a prijave se mogu podnositi do 1. studenoga 2020. godine.
Do sada je kroz Operativni program za pomorstvo i ribarstvo Republike Hrvatske za programsko razdoblje 2014. - 2020. godine u okviru ove mjere proveden jedan natječaj u sklopu kojega je za stvaranje i unaprjeđenje dodane vrijednosti i kvalitete ulova Ministarstvo poljoprivrede korisnicima, njih ukupno 64, dodijelilo i isplatilo preko 7 milijuna kuna javne potpore.
Sufinanciranjem kroz novi natječaj nastavit će se jačati konkurentnost i ravnopravnost naših ribara i pomoći postizanju primjerenog životnog standarda ovoga za Republiku Hrvatsku jako važnog sektora.
Više informacija o detaljima natječaja možete pronaći ovdje.
Izrada & održavanje: Point Web Factory