Prilagodba pristupačnosti

Image

Regionalni koordinator razvoja

Zadarske županije

Poziv na iskaz interesa za tematska partnerstva za međuregionalne inovacijske pilot-projekte kojima se podupire odgovor i oporavak nakon pandemije bolesti COVID-19

Europska komisija je objavila poziv na iskaz interesa za tematska partnerstva za međuregionalne inovacijske pilot-projekte kojima se podupire odgovor i oporavak nakon pandemije bolesti COVID-19. Pozivom se želi pomoći regijama da iskoriste prilike koje proizlaze iz krize, razviju otpornost te da na temelju zelene i digitalne transformacije omoguće oporavak najpogođenijih sektora, kao što su zdravstvo i turizam.

U okviru ovog poziva Europska komisija traži iskaz interesa od transnacionalnih partnerstava regionalnih vlasti i drugih dionika kao što su sveučilišta, istraživački centri, klasteri te mala i srednja poduzeća koja žele provesti pilot-projekte međuregionalnih inovacijskih partnerstava radi olakšavanja komercijalizacije i povećanja međuregionalnih inovacijskih projekata te poticanja poslovnih ulaganja.

Pozivom će se poduprijeti međuregionalna partnerstva u četiri tematska područja. Prvo, partnerstvo za razvoj medicinskog vrijednosnog lanca odnosi se na rad na medicinskim proizvodima ili uređajima za borbu protiv koronavirusa na bilo kojoj razini vrijednosnog lanca, tj. od osmišljavanja do distribucije. Drugo, partnerstvo za sigurnost i gospodarenje medicinskim otpadom povezano je s temom kružnog gospodarstva u području zdravlja. Treće partnerstvo odnosi se na projekte kojima se potiče održiv i digitalni turizam. Četvrto partnerstvo usmjereno je na razvoj tehnologija na osnovi vodika u regijama s visokim emisijama ugljika, primjerice prenamjenom postojećih rudnika ugljena, talionica ili proizvodnih postrojenja.

Svako odabrano partnerstvo trebalo bi do kraja 2021. utvrditi skup mjera za brže prihvaćanje, komercijalizaciju i širenje međuregionalnih projekata ulaganja u inovacije. U okviru odabranih partnerstava trebale bi se analizirati i financijske i pravne prepreke komercijalizaciji i širenju te razviti suradnja s drugim programima i inicijativama EU-a. Osim toga, odabrane mjere morat će se provoditi u suradnji s postojećim partnerstvima u drugim područjima obuhvaćenima trima tematskim platformama za pametnu specijalizaciju.

Poziv će biti otvoren šest tjedana, tj. do 7. rujna 2020. (23:00 prema srednjoeuropskom vremenu). Ukupna sredstva iz Europskog fonda za regionalni razvoj iznose 400.000,00 eura za razvoj četiriju tematskih partnerstava (do 100.000,00 eura po partnerstvu).

Javni poziv – pomoćnici u nastavi/stručni komunikacijski posrednici

U sklopu projekta „Inkluzija korak bliže društvu bez prepreka“ prijavljenog na Otvoreni poziv Ministarstva znanosti i obrazovanja za dostavu projektnih prijedloga „Osiguravanje pomoćnika u nastavi i stručnih komunikacijskih posrednika učenicima s teškoćama u osnovnoškolskim i srednjoškolskim odgojno-obrazovnim ustanovama, faza III“, broj poziva: UP.03.2.1.03. u okviru Operativnog programa „Učinkoviti ljudski potencijali 2014.-2020.“ i  temeljem članka 99. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi („Narodne novine“, br. 87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11, 5/12, 16/12, 86/12, 126/12 – pročišćeni tekst, 94/13, 152/14, 07/17 68/18 i 98/2019), članak 8. Pravilnika o pomoćnicima u nastavi i stručnim komunikacijskim posrednicima („Narodne novine“ br. 102/18, 59/19, 22/20) Zadarska županija objavljuje

JAVNI POZIV ZA ZAINTERESIRANE OSOBE ZA OBAVLJANJE POSLOVA

POMOĆNIKA U NASTAVI ILI STRUČNOG KOMUNIKACIJSKOG POSREDNIKA ZA UČENIKE S TEŠKOĆAMA U OSNOVNIM I SREDNJIM ŠKOLAMA - PARTNERIMA U PROJEKTU

Pozivom je predviđen odabir i zapošljavanje zainteresiranih osoba na poslovima pomoćnika u nastavi/stručnog komunikacijskog posrednika u osnovnim i srednjim školama Zadarske županije – partnerima u projektu „Inkluzija korak bliže društvu bez prepreka“ i ostalim školama, koje nisu partneri u spomenutom projektu, a s ciljem povećanja socijalne uključenosti i integracije učenika s teškoćama u osnovnim i srednjim školama Zadarske županije.

POMOĆNICI U NASTAVI/STRUČNI KOMUNIKACIJSKI POSREDNICI UČENICIMA S TEŠKOĆAMA

Mjesto rada: osnovne i srednje škole Zadarske županije - partneri u projektu

UVJETI:

  • najmanje četverogodišnje srednjoškolsko obrazovanje,
  • protiv osobe nije pokrenut kazneni postupak, niti je pravomoćno osuđena za neko od kaznenih djela,
  • ne smije biti roditelj/skrbnik niti drugi član uže obitelji učenika.

Prednost u pravilu ostvaruju kandidati koji imaju iskustvo u radu s djecom s teškoćama, s iskustvom u volontiranju te imaju završenu najmanje 20-satnu edukaciju.

Odabrani kandidati, prije zapošljavanja, moraju imati potvrdu iz koje je vidljivo da su prošli program edukacije odnosno osposobljavanja za pomoćnike u nastavi u trajanju od minimalno 20 sati, a koja sadrži minimalne elemente dostupne na linku http://www.esf.hr/wordpress/wp-content/uploads/2017/06/UZP-PUN_SKP_faza-III_Izmijenjena-verzija_FINAL.pdf (str.20.).

Prilikom odabira kandidata vodit će se računa o mjestu prebivališta odnosno boravišta kandidata.

Hrvatski zavod za zapošljavanje, Područni ured Zadar, provest će postupak profesionalne procjene s kandidatima koji zadovolje formalne uvjete natječaja. Povjerenstvo za odabir pomoćnika u nastavi/stručnih komunikacijskih posrednika za učenike izvršit će odabir kandidata.

S kandidatom izabranim za pomoćnika/stručnog komunikacijskog posrednika škole – partneri u projektu sklopit će Ugovor o radu na određeno vrijeme u kojemu će biti utvrđeni poslovi, trajanje, tjedno zaduženje, te međusobna prava, obveze i odgovornosti ugovornih strana.

U prijavi na poziv kandidat treba navesti osobne podatke (ime i prezime, datum i mjesto rođenja, adresu stanovanja, broj telefona, e-mail), ime i prezime učenika s kojim je ranije radio i sve tražene priloge:

Uz prijavu kandidat je dužan priložiti slijedeće dokumente u izvorniku ili preslici:

  • zamolbu za posao u kojoj je potrebno navesti nazive škola za koje je kandidat zainteresiran za rad. U zamolbi obavezno navesti minimalno 1, a maksimalno 3 preferirane škole. Odabir preferirane škole ne isključuje mogućnost da kandidatu bude ponuđeno izvršavanje poslova pomoćnika u nekoj drugoj školi. Zainteresirani za zaposlenje u više škola dostavljaju jednu Prijavu s traženom dokumentacijom, te u molbi trebaju navesti škole po redoslijedu interesa.
  • dokaz o odgovarajućem stupnju obrazovanja (presliku diplome ili potvrdu o stečenoj četverogodišnjoj stručnoj spremi),
  • presliku osobne iskaznice,
  • životopis,
  • uvjerenje nadležnog suda da se protiv kandidata ne vodi kazneni postupak za kaznena djela iz članka 106. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi („Narodne novine“, broj: 87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11, 5/12, 16/12, 86/12, 126/12, 94/13, 152/14, 07/17, 68/18 i 98/19) - ne starije od 6 mjeseci i
  • presliku potvrde ili uvjerenja o završenoj edukaciji za pomoćnika/stručnog komunikacijskog posrednika u nastavi – kandidat prilaže ukoliko je završio edukaciju,
  • Svi kandidati koji se prijave na Javni poziv dužni su popuniti i potpisati Privolu za prikupljanje i obradu osobnih podataka. Obrazac Privole nalazi se na službenoj stranici Zadarske županije zajedno s Javnim pozivom.

Preslike traženih priloga ne moraju biti ovjerene, a kandidati su, prije sklapanja pisanog ugovora, dužni školi dostaviti na uvid originalne dokumente.

Nepotpune prijave neće biti razmatrane.

Pisane prijave s dokazima o ispunjavanju uvjeta iz Javnog poziva podnose se na adresu:

Javna ustanova Agencija za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA

Put Murvice 14,

23000, Zadar

 

Prijave moraju biti u zatvorenoj omotnici na kojoj je naznačena napomena: „Prijava na Javni poziv – pomoćnici u nastavi/stručni komunikacijski posrednici“

Rok za podnošenje prijave je do kraja nastavne godine 2020/2021.

Odabrani kandidati bit će usmeno i/ili pismeno obaviješteni o odabiru i ostalim detaljima, a kandidati, koji do početka nastavne godine ne prime nikakvu obavijest nisu ušli u prvi krug odabira što ne isključuje mogućnost uvođenja u rad za vrijeme trajanja nastavne godine 2020./2021.

Zadarska županija zadržava pravo izmjene broja pomoćnika odnosno učenika zbog iskazivanja dodatnih potreba.

Pojmovi koji se koriste u ovom Javnom pozivu, a imaju rodno značenje, bez obzira na to koriste li se u ženskom ili muškom rodu, obuhvaćaju na jednak način ženski i muški rod.

Javni poziv objavit će se na službenoj WEB stranici Zadarske županije (http://www.zadarska-zupanija.hr), WEB stranici Agencije za razvoj Zadarske županije (www.zadra.hr) i web stranicama škola partnera u projektu.

Privola za prikupljanje i obradu osobnih podataka

Poziv poduzetničkim potpornim institucijama na uključenje u Mrežu BOND

Hrvatska agencija za malo gospodarstvo, inovacije i investicije (HAMAG-BICRO) objavljuje Javni poziv za iskaz interesa za sudjelovanje u projektu „Razvoj mreže poduzetničkih potpornih institucija (PPI) – Faza 2“.

Pozivaju se poduzetničke potporne institucije sa sjedištem u Republici Hrvatskoj, upisane u Jedinstveni registar poduzetničke infrastrukture da kao gospodarski subjekti uključeni u stvaranje kvalitetnog, korisnički orijentiranog poduzetničkog okruženja sudjeluju u stvaranju novih usluga usmjerenih na razvoj poduzetništva te koriste projektne aktivnosti za jačanje kapaciteta svojih zaposlenika putem Mreže BOND.

Javni poziv pročitajte na poveznici ovdje.

Detaljne upute za prijavitelje nalaze se na poveznici ovdje.

Prijavitelji podnose svoje iskaze interesa na sljedeći način:

  1. popunjavanjem online pristupnog Obrasca 1. na poveznici ovdje.
  2. slanjem sljedećih dokumenata na bond@hamagbicro.hr;
    1. Obrazac 2.  Izjava o usklađenosti s uputama za prijavitelje (dostaviti u PDF formatu)
    2. Obrazac 3.  Dokazi (dostaviti u PDF i excel formatu)

Sve dodatne informacije mogu se dobiti slanjem upita na gore navedenu e-mail adresu.

Iskazi interesa zaprimaju se od dana objave Javnog poziva do 30.09.2020. godine. Odluka o odabiru donijet će se u roku od 30 dana od dana zatvaranja poziva.

Svrha Poziva je unapređenje Mreže BOND koja jamči profesionalne savjetodavne i stručne usluge poduzetnicima u svim fazama razvoja i svim segmentima poslovanja, kako bi se smanjila asimetrija u pristupu poslovnim znanjima i vještinama, partnerima, uslugama i informacijama.

Cilj Projekta BOND – faza 2 je doprinijeti povećanju razine poduzetničkih aktivnosti stvaranjem povoljnijeg poduzetničkog okruženja u svim regijama Republike Hrvatske te na taj način osigurati stabilan rast i razvoj cjelokupnog gospodarstva. Korisnik projekta je HAMAG-BICRO, Sektor za razvoj i podršku korisnicima, dok su rezultati projekta neposredno usmjereni na podizanje kvalitete usluga poduzetničkih potpornih institucija. Vrijednost projekta iznosi 50.000.000 kuna, a predviđeno vrijeme za provedbu aktivnosti 40 mjeseci  (od 01.01.2020. do 01.05.2023).

Javni poziv za prikupljanje ponuda s uvjetima za sudjelovanje na natječaju za dodjelu tržišne premije i zajamčene otkupne cijene za poticanje proizvodnje električne energije iz obnovljivih izvora energije

Hrvatski operator tržišta električne energije d.o.o. 29. srpnja objavio je Javni poziv za prikupljanje ponuda s uvjetima za sudjelovanje na natječaju za dodjelu tržišne premije i zajamčene otkupne cijene za poticanje proizvodnje električne energije iz obnovljivih izvora energije.

Predmet poziva je javni natječaj za dodjelu otkupne cijene i dodjelu tržišne premije u okviru raspoloživih kvota za poticanje proizvodnje električne energije iz obnovljivih izvora energije i visokoučinkovitu kogeneraciju sukladno Uredbi o kvotama za poticanje proizvodnje električne energije iz obnovljivih izvora energije i visokoučinkovite kogeneracije

Specifikacija grupa proizvodnih postrojenja, raspoložive kvote za poticanje i maksimalne referentne vrijednosti za grupe postrojenja za koje se provodi Javni natječaj možete naći u raspisu javnog poziva.

Javni poziv je otvoren dva mjeseca od dana njegove objave, 29. srpnja, na internetskim stranicama HROTE-a.

Javni natječaj objavljuje se po isteku roka iz Javnog poziva. Ponude za Javni natječaj podnose se u roku od 15 dana od dana isteka roka od dva mjeseca odnosno od objave Javnog natječaja. 

Program za dodjelu interventnih potpora uslijed epidemije bolesti COVID-19 mikro poduzetnicima i obrtnicima na području Zadarske županije za 2020. godinu

U cilju pomoći privatnom sektoru na području Zadarske županije, posebice mikro poduzetnicima i obrtnicima te u nastojanju poticnja investicija i unaprjeđenja poslovanja gospodarstvenika, iz Zadarske županije javljaju kako je pripremljen paket mjera pomoći gospodarstvu kojima žele potaknuti očuvanje radnih mjesta i stvaranje povoljnog gospodarskog okruženja za mikro poduzetnike i obrtnike s područja Zadarske županije.

Prvi programa iz navedenog paketa mjera pomoći gospodarstvu u Zadarskoj županiji je Program za dodjelu interventnih potpora uslijed epidemije bolesti COVID-19 mikro poduzetnicima i obrtnicima na području Zadarske županije za 2020. godinu.

Program je osmišljen za dodjelu potpora radi očuvanja radnih mjesta kod poslodavaca kojima je radi bolesti COVID-19 naložena privremena obustava rada.

Sredstva za provedbu ovog Programa osigurana su u županijskom proračunu u iznosu od 927.000,00 kuna.

Maksimalni iznos potpore po pojedinom poduzetniku je 10.000,00 kuna, a prijavu mogu podnijeti mikro poduzetnici i obrtnici koji imaju sjedište na području Zadarske županije, imaju registriranu gospodarsku djelatnost u sektorima u kojima su prihvatljiva ulaganja definirana Programom potpora.

Javni poziv traje do 28. kolovoza 2020. godine.

Pozivaju se svi mikro poduzetnici i obrtnici na području Zadarske županije kojima je bio zabranjen rad za vrijeme trajanja epidemije bolesti COVID-19 da se jave na objavljen Javni poziv kako bi ostvarili pravo na potporu.

Detalji Poziva i dokumentacija dostupni su ovdje.

Natječaj za dodjelu bespovratnih sredstava iz programa Business Development and Innovation Croatia

Objavljen je natječaj za dodjelu bespovratnih sredstava iz programa Business Development and Innovation Croatia financiranim iz norveškog financijskog mehanizma za programsko razdoblje 2014. – 2021.

Ukupan iznos raspoloživih sredstva unutar natječaja je 19.064.148 eura, kojime će se hrvatskim tvrtkama sufinancirati projekte iz područja inovacija zelene industrije i plavog rasta (Green Industry Innovation i Blue Growth), koja su definirana kao glavna fokus-područja Programa. 

Rok za podnošenje prijava je 15. studenoga 2020. godine do 14 sati.

Objavljeni natječaj, upute o dokumentaciji koju je potrebno priložiti uz prijavu projekta na natječaj, kao i dokumentacija sa svim relevantnim informacijama vezanim za provedbu natječaja dostupna je na službenoj stranici Programa

Unaprjeđenje postojećih i širenje usluga izvaninstitucionalne skrbi na području odabranih urbanih aglomeracija/područja Osijek, Pula, Rijeka, Slavonski Brod, Split, Zadar i Zagreb

Fond: Europski socijalni fond

Operativni program: Učinkoviti ljudski potencijali 2014. – 2020.

Tip natječaja: Otvoreni (trajni) poziv na dostavu projektnih prijedloga (bespovratna sredstva)

Status: otvoren od 31. 7. 2020. do 31. 07. 2021.

Nadležno tijelo: Ministarstvo rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike

Područje: socijalno uključivanje

Sažetak: Poziv „Unaprjeđenje postojećih i širenje usluga izvaninstitucionalne skrbi na području odabranih urbanih aglomeracija/područja Osijek, Pula, Rijeka, Slavonski Brod, Split, Zadar i Zagreb“ ima za cilj pružanje usluga socijalno ugroženim skupinama koje trebaju adekvatnu pomoć kako bi ih se što kvalitetnije uključilo u život zajednice.

Prvenstveno se provedbom aktivnosti želi identificirati ugrožene skupine stanovništva, s posebnim naglaskom na siromaštvo i njegove uzroke, te na temelju analize stanja identificirati i stvoriti kvalitetnu ponudu socijalnih usluga, koja će biti dostupna svim stanovnicima i koja će rezultirati aktivnim uključivanjem pojedinaca u društvo i visokim stupnjem socijalne kohezije.

Proces deinstucionalizacije podrazumijeva pružanje socijalnih usluga potrebitim osobama u lokalnim zajednicama, neposredno u njihovim kućanstvima i u prostorijama “dnevnih boravaka”, kao i organiziranje stambenih zajednica.

To će se postići poticanjem prijelaza s institucionalnih socijalnih usluga na usluge zajednice kroz pružanje podrške procesu deinstitucionalizacije i podizanje svijesti javnosti o istome, unaprjeđenje kvalitete i/ili razvoj/širenje izvaninstitucijskih socijalnih usluga te jačanjem kapaciteta stručnjaka/ osoba koje rade s pripadnicima ciljanih skupina za organiziranje i pružanje izvaninstitucijskih socijalnih usluga i provedbu procesa deinstitucionalizacije

Poziv se provodi u okviru Specifičnog cilja 9.iv.2 Poboljšanje pristupa visokokvalitetnim socijalnim uslugama, uključujući podršku procesu deinstitucionalizacije, Operativnog programa „Učinkoviti ljudski potencijali 2014.-2020.“.

Prihvatljivi prijavitelji: dom socijalne skrbi, centar za pružanje usluga u zajednici, centar za pomoć u kući (ustanova socijalne skrbi upisana u Upisnik ustanova socijalne skrbi); udruga, vjerska zajednica, pravna osoba Katoličke Crkve u Republici Hrvatskoj, zadruga (pravna osoba upisana u Evidenciju pravnih osoba i obrtnika koji pružaju socijalne usluge) ili jedinica lokalne samouprave s područja odabrane UA/UP.

Prihvatljivi partneri: dom socijalne skrbi, centar za pružanje usluga u zajednici, centar za pomoć u kući (ustanova socijalne skrbi upisana u Upisnik ustanova socijalne skrbi); udruga, vjerska zajednica, pravna osoba Katoličke Crkve u Republici Hrvatskoj, zadruga (pravna osoba upisana u Evidenciju pravnih osoba i obrtnika koji pružaju socijalne usluge); jedinica lokalne samouprave s područja odabrane UA/UP.

Ukupna vrijednost Poziva na dostavu projektnih prijedloga: 89.111.500,00 HRK

Iznos bespovratnih sredstava po projektnom prijedlogu: najmanji iznos zatraženih bespovratnih sredstava može iznositi 400.000,00 HRK, a najviši iznos zatraženih bespovratnih sredstava može iznositi 2.000.000,00 HRK.

Sufinanciranje projekta: udio financiranja po pojedinom projektu iznosi do 100% prihvatljivih troškova, tj. prijavitelji/partneri nisu dužni osigurati sufinanciranje projekata iz vlastitih sredstava.

Opći cilj Poziva: Poticanje prijelaza s institucionalnih socijalnih usluga na usluge zajednice.

Specifični ciljevi Poziva: Pružanje podrške procesu deinstitucionalizacije i podizanje svijesti javnosti o istome, Unaprjeđenje kvalitete i/ili razvoj/širenje izvaninstitucijskih socijalnih usluga i Jačanje kapaciteta stručnjaka/osoba koje rade s pripadnicima ciljanih skupina za organiziranje i pružanje izvaninstitucijskih socijalnih usluga i provedbu procesa deinstitucionalizacije

Pitanja i odgovori:

Pitanja u vezi s Pozivom mogu biti poslana elektroničkom poštom na adresu esf.info@mrms.hr najkasnije 14 kalendarskih dana prije isteka roka za podnošenje projektnih prijedloga. Pod predmet elektroničke pošte obavezno navesti referentni broj i naziv Poziva. Sva zaprimljena pitanja se s odgovorima objavljuju na središnjoj internetskoj stranici ESI fondova i stranici ESF-a, svakih 7 radnih dana počevši od dana zaprimanja prvog pitanja. Ministarstvo rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike nije obvezno davati pojašnjenja na pitanja koja nisu dostavljena na propisani način i u propisanom roku, kao niti na pitanja fizičkih osoba ili pravnih osoba koji nisu prihvatljivi prijavitelj ili partner na ovaj Poziv.

Ministarstvo rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike nije obvezno davati pojašnjenja na pitanja pristigla u vrijeme obustave ili nakon što je Poziv zatvoren ili obustavljen.

Informativne radionice za zainteresirane prijavitelje:

Za zainteresirane prijavitelje bit će organizirane informativne radionice o čemu će obavijest biti objavljena najkasnije 21 kalendarski dan od datuma objave Poziva. Informacije o točnom datumu i mjestu održavanja radionica bit će objavljene na mrežnim stranicama ESI fondova http://www.strukturnifondovi.hr/ i ESF stranici http://www.esf.hr/. Uzevši u obzir situaciju u RH uzrokovanu pandemijom koronavirusa, postoji mogućnost održavanja on-line informativnih radionica. Način prijava za radionice bit će pravovremeno objavljen i javno dostupan.

VAŽNO! Prijavni obrazac A za predmetni Poziv vidljiv je na poveznici https://esif-wf.mrrfeu.hr/Form/Index/2022215,  dok je projektne prijedloge moguće podnositi od 17. kolovoza 2020. godine od 9:00 sati.

Otvorene prijave na informativnu radionicu za Poziv „Unaprjeđenje postojećih i širenje usluga izvaninstitucionalne skrbi na području odabranih urbanih aglomeracija/područja Osijek, Pula, Rijeka, Slavonski Brod, Split, Zadar i Zagreb“

Ministarstvo rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike, Upravljačko tijelo Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014. – 2020. i Hrvatski zavod za zapošljavanje, Posredničko tijelo razine 2, pozivaju Vas na informativnu radionicu za otvoreni trajni Poziv „Unaprjeđenje postojećih i širenje usluga izvaninstitucionalne skrbi na području odabranih urbanih aglomeracija/područja Osijek, Pula, Rijeka, Slavonski Brod, Split, Zadar i Zagreb“ koja će se održati virtualnim putem u četvrtak, 06. kolovoza 2020. godine, s početkom u 11.00 sati. Prijave su otvorene do utorka, 04. kolovoza 2020. godine, do 15:00 sati. Očekivano trajanje radionice je 2 sata. Na radionici će biti pojašnjena svrha i uvjeti prijave na Poziv.

Molimo zainteresirane da se prijave popunjavanjem prijavnice na poveznici https://forms.gle/cULCoqozUVSTfC3o9 kako bi dobili pristupne podatke za sudjelovanje na radionici i mogućnost postavljanja pitanja uživo.

Javni poziv za dodjelu sredstava potpora iz područja poljoprivrede i ruralnog razvoja za 2020. godinu

Zadarska županija objavila je javni poziv za dodjelu sredstava potpora iz područja poljoprivrede i ruralnog razvoja za 2020. godinu. Krajnji rok za podnošenje zahtjeva je 27. kolovoza 2020. godine.

Radi se o dodjeli potpora male vrijednosti odnosno provođenje i sufinanciranje aktivnosti temeljem Programa potpora poljoprivredi i ruralnom razvoju na području Zadarske županije. 

„Na poziv se mogu javiti fizičke i pravne osobe upisane u Upisnik poljoprivrednih gospodarstava koje imaju proizvodne kapacitete na području Zadarske županije odnosno poljoprivrednu proizvodnju za koju traže potporu te koje imaju uvedene površine u ARKOD sustav. Sufinancira se do 50 % ukupno dokumentiranih troškova pri čemu maksimalni iznos potpore po jednom zahtjevu iznosi do 30.000,00 kuna, a ukoliko se tražitelj potpore prijavi na dvije mjere  maksimalan iznos koji se može odobriti je 40.000,00 kuna“, objašnjava Daniel Segarić, pročelnik Upravnog odjela za poljoprivredu, ribarstvo, vodno gospodarstvo, ruralni i otočni razvoj.

U proračunu Zadarske županije osiguran je iznos od milijun kuna, a moguće je financirati više različitih aktivnosti – od kupnje opreme, strojeva i alata, plastenika i staklenika, novih trajnih nasada, povećanja stočnog fonda, uređenja i okrupnjivanja zemljišta pa do ulaganja u marketinške aktivnosti.

Tekst javnog poziva objavljen je na službenoj mrežnoj stranici Zadarske županije, dok se sva pitanja vezana uz ovaj Javni poziv mogu postaviti isključivo elektronskim putem slanjem upita na adresu poljoprivreda@zadarska-zupanija.hr.

Izrada & održavanje: Point Web Factory