Prilagodba pristupačnosti

Image

Regionalni koordinator razvoja

Zadarske županije

Javni natječaj za financiranje projekata/programa s područja socijalne skrbi i zdravstvene zaštite za 2021. godinu

Grad Zadar, Upravni odjel za socijalnu skrb i zdravstvo poziva udruge i druge organizacije civilnog društva koje su programski usmjerene na područje rada socijalne skrbi, zdravstva, humanitarnog rada te aktivnosti zaštite digniteta Domovinskog rata i potpore sudionicima i stradalnicima Domovinskog rata da se prijave na Javni natječaj za financiranje projekata/programa s područja socijalne skrbi i zdravstvene zaštite za 2021. godinu.

 Prijave projekata/programa podnose se za sljedeća područja, odnosno ciljane skupine korisnika programa, kako slijedi:

  1. Djelatnosti socijalne skrbi  u čije područje spadaju slijedeće ciljane skupine:
    • djecu i mladež, a osobito one s rizičnim ponašanjem
    • obitelji a osobito one u riziku od siromaštva i socijalne isključenosti
    • osobe s invaliditetom
    • kronično bolesne osobe
    • osobe starije životne dobi
    • žrtve i počinitelje obiteljskog nasilja
    • beskućnike i druge marginalne skupine građana
  2. Zaštitu zdravlja građana, a osobito:
    • promicanje zdravlja, zdravstveni odgoj i zdravstveno prosvjećivanje
    • prevenciju i suzbijanje zlouporabe sredstava ovisnosti i drugih rizičnih ponašanja
    • prepoznavanje razvojnih poteškoća u prvim godinama života djece te pravovremena intervencija i pomoć djeci i njihovim roditeljima
    • prevenciju i suzbijanje ozljeđivanja i invaliditeta
  3. Skrb za hrvatske  branitelje i promicanje vrijednosti Domovinskog rata i II. svjetskog rata:
    • očuvanje temeljnih vrijednosti i dostojanstva Domovinskog rata
    • pružanje psihosocijalne pomoći stradalnicima i sudionicima Domovinskog rata kao i članovima njihovih obitelji
    • afirmacija i zaštita stečevina i vrijednosti iz svjetskog rata
    • pomoć stradalnicima i žrtvama komunističkog režima
  4. Volonterstvo:
    • programi koji potiču razne oblike društvenog aktivizma, a napose koji doprinose promociji i prakticiranju volonterstva u lokalnoj zajednici.
  5. Zaštita životinja

Pravo sudjelovanja na natječaju imaju udruge, društveno-humanitarne organizacije te ustanove i druge pravne osobe čija temeljna svrha nije stjecanje dobiti, koje imaju sjedište na području grada Zadra, registrirane su za jedno od navedenih područja društvenih djelatnosti te koje ispunjavaju svojstva prihvatljivih ponuda, sukladno odredbama dokumentacija za provedbu Javnog natječaja.

Više o Natječaju pročitajte ovdje

 

LAG NATJEČAJ ZA PROVEDBU MJERE 8 “ULAGANJA U POKRETANJE, POBOLJŠANJE ILI ŠIRENJE LOKALNIH TEMELJNIH USLUGA”

Lokalna akcijska grupa „Laura“ objavila je Natječaj za provedbu Mjere 8 „Ulaganja u pokretanje, poboljšanje ili širenje lokalnih temeljnih usluga“ sukladno Lokalnoj razvojnoj strategiji „Laura“ za razdoblje 2014.-2020. Ukupan iznos raspoloživih sredstava po ovom LAG natječaju iznosi 1.294.034,00,00 kuna gdje najniža vrijednost projekta i javne potpore iznosi 15.000,00 EURA u kunskoj protuvrijednosti, a najviša vrijednost projekta i javne potpore iznosi 100.000,00 EURA u kunskoj protuvrijednosti.

Intenzitet potpore iznosi:

a) Do 80% od ukupnih prihvatljivih troškova projekta koji se provodi na području jedinice lokalne samouprave koja se razvrstava VII. I VIII. skupinu (Biograd na Moru i Tkon)

b) Do 90% od ukupnih prihvatljivih troškova projekta koji se provodi na području jedinice lokalne samouprave koja se razvrstava V. i VI. skupinu (Pašman, Sukošan, Sveti Filip i Jakov, Pakoštane, Bibinje i Škabrnja)

c) Do 100% od ukupnih prihvatljivih troškova projekta koji se provodi na području jedinice lokalne samouprave koja se razvrstava I., II., III. i IV. skupinu (Galovac, Polača, Benkovac, Stankovci i Lišane Ostrovičke)

Kako bi bio prihvatljiv, nositelj projekta mora biti jedan od sljedećih organizacijskih oblika:

a)  jedinica lokalne samouprave

b)  trgovačko društvo u većinskom vlasništvu jedinica lokalne samouprave

c)  javna ustanova neprofitnog karaktera u kojoj su osnivači jedinice lokalne samouprave osim javnih vatrogasnih postrojbi, lokalnih i regionalnih razvojnih agencija, škola

d) udruga koja se bavi humanitarnim i društvenim djelatnostima od posebnog interesa za lokalno stanovništvo i čije su djelatnosti u skladu s ciljnim skupinama i klasifikacijom djelatnosti udruga, povezana s prihvatljivim ulaganjem (isključujući lokalne akcijske grupe, zajednice udruga, zaklade, fundacije)

e) vjerska zajednica koja ima organizacijski oblik na lokalnom nivou i koja se bavi humanitarnim i društvenim djelatnostima od posebnog interesa za lokalno stanovništvo.

Podnošenje prijava na natječaj traje od 02.02. 2021. do 04.03.2021.

Tekst natječaja, pripadajuće obrasce i priloge kao i prezentaciju o natječaju možete preuzeti ovdje.

Novi natječaj FLAG-a Tri mora za Mjeru 1.1.!

FLAG "Tri mora" objavljuje 2. FLAG Natječaj za Mjeru 1.1. "Poboljšanje javne potporne infrastrukture za razvoj ribarstva i akvakulture te potpora razvoju kratkih lanaca opskrbe" iz LRSR "Tri mora".

Rok za podnošenje prijava počinje teći od 29.01.2021. godine i traje do 15.04.2021. godine.

Ukupno raspoloživa sredstva javne potpore za sufinanciranje Mjere 1.1. iznose 486.200,00 EUR  odnosno 3.669.351,40 HRK.

Raspoloživa sredstva u okviru ovoga natječaja iznose 97.143,97 EUR odnosno 733.145,54 HRK.

Najniži iznos javne potpore po projektu: 1.000,00 EUR u protuvrijednost HRK.
Najviši iznos javne potpore po projektu: 35.000,00 EUR u protuvrijednosti HRK.

FLAG-natječaj se provodi kao potpora provedbi razvoja pod vodstvom lokalne zajednice. Sufinanciranje rada FLAG-a "Tri mora" odobrila je Uprava ribarstva Ministarstva poljoprivrede u okviru Europskog fonda za pomorstvo i ribarstvo (EFPR).

Intenzitet javne potpore iznosi od 50% do 100% ukupnih prihvatljivih troškova.

 
Osnovni podaci o natječaju:
 

Vrsta natječaja: Bespovratna sredstva

Datum otvaranja natječaja: 30.12.2020.

Rok za prijavu: 29.01.2021. do 15.04.2021.

Iznos sredstava: 97.143,97 EUR 

Krajni rok za podnošenje zahtjeva za isplatu: 31.12.2023.

Više o uvjetima Natječaja pročitajte ovdje.

Najava Javnog natječaja za mjeru Ulaganja u vinarije i marketing vina

Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavit će Javni natječaj za podnošenje prijava za dodjelu sredstava iz Nacionalnog programa pomoći sektoru vina 2019.-2023. za mjeru Ulaganja u vinarije i marketing vina (u daljnjem tekstu: Ulaganja) u veljači 2021. godine.

Predmet Javnog natječaja je dodjela sredstava iz Nacionalnog programa pomoći sektoru vina za razdoblje 2019.-2023. (u daljnjem tekstu: Nacionalni program) sukladno uvjetima propisanim Pravilnikom o provedbi mjere Ulaganja u vinarije i marketing vina iz Nacionalnog programa pomoći sektoru vina 2019.-2023. (Narodne novine br. 21/2019 i 21/2020) (u daljnjem tekstu: Pravilnik).

Prihvatljive aktivnosti i troškovi su troškovi izgradnje/poboljšanja, stjecanja (kupnje) nepokretne imovine radi prenamjene u vinarije i/ili prezentacijske i/ili prodajne objekte uključujući i kupnju zemljišta kao jedne od aktivnosti u okviru projekta s ciljem izgradnje vinarije i/ili prezentacijskog i/ili prodajnog objekta,  troškovi kupnje novih strojeva i opreme do iznosa njihove tržišne vrijednosti, opći troškovi povezani s izgradnjom/poboljšanjem, stjecanjem nepokretne imovine i troškovima kupnje novih strojeva i opreme, troškovi kupnje ili razvoja računalnih softvera i kupnje patenata, licencija i autorskih prava te registracije zajedničkih žigova, a u skladu s člankom 33. stavkom 1. točkom a), b), c) i d) Delegirane uredbe Komisije (EU) 2016/1149 od 15. travnja 2016. o dopuni Uredbe (EU) br. 1308/2013 Europskog parlamenta i Vijeća u pogledu nacionalnih programa potpore u sektoru vina i izmjeni Uredbe Komisije (EZ) br. 555/2008 (SL L 190, 15.7.2016.) (u daljnjem tekstu: Delegirana uredba Komisije (EU) 2016/1149) i Listom prihvatljivih troškova iz Priloga I. Pravilnika.

Korisnici mjere Ulaganja u vinarije i marketing vina su: poduzeća u sektoru vina (vinarije – fizičke ili pravne osobe upisane u Vinogradarski registar u trenutku podnošenja prijave) koja se bave proizvodnjom ili prodajom proizvoda iz dijela II. Priloga VII. Uredbe (EU) 1308/2013 Europskog parlamenta i Vijeća od 17. prosinca 2013. o uspostavljanju zajedničke organizacije tržišta poljoprivrednih proizvoda i stavljanju izvan snage uredbi Vijeća (EEZ) br. 922/72, (EEZ) br. 234/79, (EZ) br. 1037/2001 i (EZ) br. 1234/2007, organizacije proizvođača vina, udruženja dvaju ili više proizvođača ili sektorske organizacije.

Razina potpore iznosi do 50% prihvatljivih troškova i ovisi o veličini Podnositelja (za mikro, mala i srednja poduzeća maksimalna potpora iznosi 50%, za velika poduzeća s manje od 750 zaposlenih ili prometom manjim od 200 milijuna EUR potpora iznosi 25 % dok za ostala velika poduzeća potpora iznosi 24%).

Više o Natječaju pročitajte ovdje

Uskoro novi Javni natječaj za mjeru Restrukturiranje i konverzija vinograda

Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavit će Javni natječaj za podnošenje prijava za dodjelu sredstava iz Nacionalnog programa pomoći sektoru vina 2019.-2023. za mjeru Restrukturiranje i konverzija vinograda (u daljnjem tekstu: Restrukturiranje) u veljači 2021. godine.

Predmet Javnog natječaja je dodjela sredstava iz Nacionalnog programa pomoći sektoru vina za razdoblje od 2019.-2023. sukladno uvjetima propisanim Pravilnikom o provedbi mjere Restrukturiranje i konverzija vinograda iz Nacionalnog programa pomoći sektoru vina za razdoblje od 2019-2023. („Narodne novine“ br. 26/19, 21/20).

Korisnici mjere Restrukturiranje su vinogradari upisani u Vinogradarski registar (fizičke ili pravne osobe čije se gospodarstvo nalazi na području Republike Hrvatske i koji posjeduju površinu zasađenu vinovom lozom gdje se proizvodi tog područja upotrebljavaju za komercijalnu proizvodnju vinskih proizvoda, a površine vinograda su upisane u Vinogradarski registar).

Prihvatljivi troškovi unutar mjere Restrukturiranje su:

  • ulaganja vezana uz zamjenu sorte/sorata i/ili premještanje vinograda i
  • ulaganja prihvatljiva u okviru poboljšanja vinogradarskih tehnika upravljanja vinogradom.

Razina potpore iznosi do 75% od ukupno prihvatljivih troškova za aktivnosti dokumentirane računima ili drugim dokumentima jednake dokazne snage te za troškove doprinosa u naravi.

Najviši iznos ukupno prihvatljivih troškova po projektu iznosi 1.000.000,00 EUR.

Broj projekata odobrenih pojedinom korisniku u istoj godini nije ograničen, međutim u okviru jedne financijske godine ne može se istom korisniku odobriti potpora u iznosu većem od 750.000 EUR uključujući i nadoknadu gubitka dohotka.

Više o Natječaju pročitajte ovdje.

Europska komisija odobrila hrvatski program državnih potpora od oko 202 milijuna eura za potporu poduzećima u sportskom i turističkom sektoru pogođenima pandemijom koronavirusa

Europska komisija odobrila je 11. siječnja 2021. godine hrvatski program državnih potpora vrijednih oko 202 milijuna eura (1,5 milijardi kuna) za potporu poduzećima svih veličina koja djeluju u sportskom i turističkom sektoru, a pogođena su pandemijom koronavirusa.

Program je odobren na temelju Privremenog okvira za državne potpore, s osnovnom svrhom pomoći tvrtkama koje ispunjavaju uvjete da dobiju pristup likvidnosti kako bi očuvala kontinuitet svoje gospodarske aktivnosti. Potpora će se dodijeliti u obliku jamstava za nove zajmove za obrtni kapital i ulaganja i subvencioniranih kamatnih stopa za nove zajmove.

Konkretno, potpora u obliku subvencioniranih kamatnih stopa za nove zajmove neće premašiti 800 000 eura po poduzeću. Potpora u obliku jamstava za nove zajmove za obrtni kapital i zajmove za ulaganja ne premašuje 800 000 eura, a odnosi se na nove zajmove s dospijećem od najviše šest godina. Također, pokriće jamstva ograničeno je na 90 posto glavnice zajma ili na 35 posto ako je riječ o jamstvima za pokrivanje gubitaka u portfelju duga.
Predviđena je minimalna nadoknada jamstva. Program sadržava i adekvatne zaštitne mjere kako bi banke ili druge financijske institucije potporu doista usmjerile prema korisnicima kojima je potrebna.

Potpora će biti odobrena najkasnije do 30. lipnja 2021. godine, i to samo poduzećima koja se 31. prosinca 2019. nisu smatrala poduzećima u teškoćama, uz iznimku mikropoduzeća i malih poduzeća koja su prihvatljiva čak i ako su 31. prosinca 2019. već bila u teškoćama.

Pojašnjenje Europske komisije možete pročitati ovdje.

Cilj Programa je osigurati financijsku podršku poduzetnicima koji obavljaju djelatnosti u sektoru turizma i sporta radi ublažavanja posljedica krize uzrokovane pandemijom koronavirusa na njihovo poslovanje. Program će provoditi Ministarstvo turizma i sporta, u suradnji s HBOR-om, HAMAG-BICRO-om i poslovnim bankama izdavanjem državnih jamstava omogućiti lakši pristup likvidnosti kod financijskih institucija kako bi se očuvao kontinuitet gospodarske aktivnosti u sektoru turizma i sporta.

Sredstva potpora u obliku državnih jamstava osigurana su u okviru Državnog proračuna Republike Hrvatske na temelju Komunikacije Europske Komisije-Privremeni okvir za mjere državne potpore u svrhu podrške gospodarstvu u aktualnoj pandemiji COVID-a 19.

Kredite po Programu će odobravati HBOR, HAMAG-BICRO i poslovne banke. Kako bi se osiguralo lakše odobrenje povoljnih kredita za likvidnost od strane financijskog sektora, za kredite za obrtna sredstva u sektoru turizma i sporta, Program predviđa izdavanje državnog jamstva u iznosu od 100% glavnice kredita za mikro, male i srednje poduzetnike  te do 90% za velike poduzetnike.

Prihvatljivi korisnici su mikro, mali, srednji i veliki poduzetnici koji posluju u sektoru turizma, sporta i povezanih djelatnosti na teritoriju Republike Hrvatske, a odnosi se na djelatnosti razvrstane u odjeljcima, skupinama ili razredima: (prema Nacionalnoj klasifikaciji djelatnosti – NKD/2007):

  • 55.1 Hoteli i sličan smještaj
  • 55.2 Odmarališta i slični objekti za kraći odmor
  • 55.3 Kampovi i prostori za kampiranje
  • 55.9 Ostali smještaj
  • 56.1 Djelatnosti restorana i ostalih objekata za pripremu i usluživanje hrane
  • 56.2 Djelatnosti keteringa i ostale djelatnosti pripreme i usluživanja hrane
  • 56.3 Djelatnosti pripreme i usluživanja pića
  • 79.11 Djelatnosti putničkih agencija i organizatora putovanja (turoperatora)
  • 79.12 Djelatnosti organizatora putovanja (turoperatora)
  • 79.90 Ostale rezervacijske usluge i djelatnosti povezane s njima
  • 77.34 Iznajmljivanje i davanje u zakup (leasing) plovnih prijevoznih sredstava
  • 93.11 Rad sportskih objekata
  • 93.13 Fitnes centri
  • 93.19 Ostale sportske djelatnosti
  • 93.21 Djelatnosti zabavnih i tematskih parkova
  • 93.29    Ostale zabavne i rekreacijske djelatnosti (osim rada automata za igre na kovanice 

Također korisnici potpora iz ovog Programa mogu biti i poduzetnici koji obavljaju djelatnosti zdravstvenog turizma u skladu sa Zakonom o zdravstvenoj zaštiti, kao i korisnici koji obavljaju djelatnosti bolnica, opće medicinske prakse, specijalističke medicinske prakse, stomatološke prakse i ostale djelatnosti zdravstvene zaštite (NKD 86.10, 86.21, 86.22, 86.23, 86.90) koji su uključeni u turističku ponudu te pretežito ostvaruju prihode izvan sustava javnog zdravstva.
 
Ukupan iznos proračuna planiran na temelju ovog Programa iznosi 1.500.000.000,00 HRK, s time da:

  • Proračun HAMAG-BICRO-a iznosi 1.000.000.000,00 kn, a namijenjen je za izdavanje državnih jamstva mikro, malim i srednjim poduzetnicima. 
  • Proračun HBOR-a iznosi 500.000.000 kn, a namijenjen je za izdavanje državnih jamstva velikim poduzetnicima. 

Detaljnije možete pročitajte ovdje.

Objavljen Poziv "Sufinanciranje troškova uključivanja djece u socioekonomski nepovoljnoj situaciji u predškolske programe"

 U okviru ovog Poziva financirat će se uključivanje djece iz skupina u socioekonomski nepovoljnoj situaciji u predškolske programe kroz financiranje cjelodnevnog redovitog programa predškolskog odgoja i obrazovanja za djecu pripadnike ciljane skupine.

 

Opći cilj:
Povećanje sudjelovanja djece iz skupina u socioekonomski nepovoljnom položaju u predškolskim programima u svrhu smanjenja rizika ranog napuštanja školovanja te rizika od siromaštva i socijalne isključenosti.

Specifični cilj:
Pružiti podršku uključivanju djece iz skupina u socioekonomski nepovoljnom položaju u predškolske programe.

Ciljna skupina:

Djeca u dobi između četiri godine i godine za početak obveznog osnovnog obrazovanja koja žive u lošim socioekonomskim uvjetima.

 

Ukupan iznos Poziva: 150.000.000,00 KN

ESF sufinanciranje (85%): 127.500.000,00 KN

Nacionalno sufinanciranje (15%): 22.500.000,00 KN

Sufinanciranje projekata:

U sklopu ovog Poziva sufinanciranje projekata od strane prijavitelja i/ili partnera je obavezno, a stope sufinanciranja određene su sukladno stopama rizika od siromaštva županija u kojoj se nalazi prijavitelj.

 

Trajanje projekata: 24 mjeseca

 

Više o uvjetima Poziva i dokumentaciji pročitajte ovdje

Europska komisija objavila poziv COSME za poticanje digitalizacije, inovacija i novih tehnologija u turističkom sektoru

Europska komisija objavila je poziv za zainteresirane da se priključe programu COSME, koji potiče primjenu digitalizacije, inovacija i novih tehnologija u turističkom sektoru. Opći cilj poziva je pojačati prihvaćanje digitalizacije i inovacija od strane turističkih malih i srednjih poduzeća kroz transnacionalnu suradnju i izgradnju kapaciteta.

Aktivnosti su usmjerene na:

  • jačanje transnacionalne i prekogranične suradnje, posebno integracije turističkih poduzeća i dionika u transnacionalne i međuregionalne inovacijske ekosustave kako bi se omogućio pametan i održiv rast turističkih MSP-a;
  • jačanje kapaciteta i vještina malih i srednjih poduzeća pri poboljšanju uporabe novih digitalnih tehnologija, što rezultira novim poslovnim modelima u turizmu;
  • poticanje inovativnih rješenja za poboljšanje upravljanja turizmom i turističke ponude kroz suradnju unutar turističkog ekosustava, uključujući javno-privatna partnerstva

Prihvatljivi podnositelji prijedloga su pravne osobe koje formiraju konzorcij s najmanje pet i najviše deset članova/partnera iz najmanje pet država uključenih u program COSME. Najmanje jedan od partnera/članova konzorcija mora biti poduzetnička potporna institucija ili organizacija.

Prihvatljivi prijavitelji su i jedinice regionalne i lokalne samouprave, nevladine organizacije, privatni subjekti uključujući mikro, mala i srednja poduzeća u sektoru turizmu, gospodarske komore, obrazovne institucije uključujući sveučilišta i istraživačke centre aktivne u turizmu i poslovnoj podršci.
 
Ukupni proračun namijenjen sufinanciranju projekata je 8 000 000 EUR, a maksimalni iznos po projektu iznosit će 1 000 000 EUR. Očekuje se da će biti financirano ukupno 8 do 11 projektnih prijedloga. Maksimalna stopa sufinanciranja je 75% ukupnih prihvatljivih troškova.
 
Rok za prijavu: 11. veljače 2021.

Više o pozivu pročitajte ovdje.

Izrada & održavanje: Point Web Factory