

Prilagodba pristupačnosti
Jadransko-jonski program transnacionalne suradnje (ADRION) 2014.-2020. objavio je novi, ograničeni, Poziv za dostavu projektnih prijedloga. Poziv je usmjeren na odobrene projekte s 1. Poziva na dostavu projektnih prijedloga, koji su završeni do 31. srpnja 2021. godine
Ciljevi novog, ograničenog poziva su:
Poziv je otvoren od 23. rujna 2021. od 10:00 sati, do 14. listopada 2021 do 15:00 sati.
Okvirna financijska alokacija poziva iznosi 5.6 milijuna eura EU sredstava (EFFR i IPA).
Detaljne upute, uvjete i rokove za 4. Poziv na dostavu projektnih prijedloga možete pronaći na programskoj ovdje.
Poziv na dostavu projektnih prijedloga „Povećanje kapaciteta za proizvodnju solarne energije“ vrijedan 7.400.000,00 EUR podržava provedbu pilot projekata integriranih fotonaponskih elektrana u svrhu povećanja instaliranih kapaciteta za korištenje sunčeve energije.
Poziv na dostavu projektnih prijedloga „Proizvodnja energije iz mora“ vrijedan 1.534.000,00 EUR podržava pilot projekte i pred-investicijske studije za ugradnju sustava dizalica topline s morskom vodom za grijanja i hlađenja.
Poziv na dostavu projektnih prijedloga „Izrada tehničke dokumentacije za korištenje geotermalne energije“ vrijedan 3.000.000,00 EUR podržava izradu tehničke dokumentacije u svrhu razvoja projekata korištenja geotermalne energije.
Prihvatljivi prijavitelji su svi pravni subjekti, javni ili privatni, komercijalne ili nekomercijalne organizacije te nevladine organizacije osnovane kao pravne osobe u Republici Hrvatskoj, a projektni partneri, osim hrvatskih, mogu uključivati i pravne osobe osnovane u državama donatorima (Norveškoj, Islandu i Lihtenštajnu).
Projekti ugovoreni u sklopu poziva sufinanciraju se sredstvima Financijskog mehanizma Europskog gospodarskog prostora 2014. – 2021. u iznosu do 85%.
Ključne informacije o Pozivu, načinu prijave te natječajna dokumentacija nalaze se na poveznicama mrežne stranice Programa:
Pozivi na dostavu projektnih prijedloga otvoreni su do 29. studenoga 2021. godine.
Više o Pozivima doznajte ovdje.
Fond dodjeljuje sredstva za neposredno sufinanciranje energetske obnove postojećih obiteljskih kuća koje nisu oštećene u potresu odnosno za sufinanciranje mjera sukladno Tehničkim uvjetima Poziva. Mjere koje se sufinanciraju:
Popisi mjera, njihovih minimalnih tehničkih uvjeta, kao i prihvatljive opreme i radova kojima se isti postižu sadržani su u Tehničkim uvjetima.
Obiteljske kuće čija se energetska obnova potiče moraju biti energetski certificirane te energetskog razreda (prema godišnjoj potrebnoj toplinskoj energiji za grijanje, QH,nd):
Više o Javnom pozivu i potrebnoj dokumentaciji doznajte ovdje.
Objavljen je LAGUR natječaj u okviru Mjere 2. „Ulaganja u valorizaciju i promociju ribarske i maritimne baštine“ iz Lokalne razvojne strategije u ribarstvu 2014. – 2020. LAGUR-a „Plodovi mora.
Na natječaj se mogu prijaviti: jedinice lokalne samouprave, turističke zajednice, ustanove, udruge, LAGUR, subjekti u ribarstvu, organizacije subjekata u ribarstvu, druga mikro, mala i srednja te velika poduzeća, komunalna poduzeća i trgovačka društva u većinskom vlasništvu JLS-a (samo za projekte koji se odnose na ekološke akcije/akcije čišćenja podmorja).
Rok za podnošenje projektnih prijava počinje teći od 06.09.2021. godine i traje do 02.11.2021. godine.
Rok za plaćanje svih računa je do 31.12.2022, a krajnji rok za provedbu projekta završava danom podnošenja konačnog Zahtjeva za isplatu.
Najviša vrijednost potpore po projektu iznosi 3.943.610,20 HRK.
Intenzitet javne potpore iznosi od 50% do 100% ukupnih prihvatljivih troškova.
Predmet ovog Natječaja je dodjela javne potpore za provedbu Mjere 2. u okviru odobrene LRSR s ciljem jačanja uloge ribarstvenih zajednica u lokalnom razvoju i upravljanju lokalnim ribarstvenim resursima te pomorskim aktivnostima, promicanje društvene dobrobiti i kulturne baštine u ribarstvenim i akvakulturnim područjima, uključujući ribarstvenu, akvakulturnu i pomorsku kulturnu baštinu; poticanje diversifikacije unutar ili izvan gospodarskog ribolova, cjeloživotnog učenja i stvaranja radnih mjesta u ribarstvenim i akvakulturnim područjima; privlačenje mladih ljudi u svim fazama opskrbnog lanca proizvoda ribarstva i akvakulture. Ulaganje u izgradnju, obnovu i opremanje društveno kulturnih prostora i interaktivno edukativnih izložbenih prostora te osmišljavanje i razvoj edukativnih i/ili turističkih ruta i punktova ima za cilj isključivo promociju i valorizaciju lokalne ribarske i maritimne baštine i poboljšanje životnog standarda lokalne ribarske zajednice.
Više o Natječaju doznajte ovdje.
Svrha Programa školskog mednog dana s hrvatskih pčelinjaka za 2021. godinu (u daljnjem tekstu: Program) je educiranje djece i njihovih roditelja o važnosti konzumiranja meda kao i uključivanja meda u prehranu, a slijedom čega će se osigurati stvaranje boljih uvjeta za pozicioniranje meda hrvatskih pčelinjaka na tržištu.
Potreba za Programom proizlazi također iz činjenice da je u ranoj razvojnoj fazi djece moguće oblikovati prehrambene navike djece s ciljem trajnog povećanja udjela meda u njihovoj prehrani.
Program će se provoditi na čitavom teritoriju Republike Hrvatske u prvim razredima osnovnih škola, na dan 7. prosinca 2021. godine, u svrhu:
- promocije meda lokalnih proizvođača koji se pakira u Nacionalnu staklenku,
- povećanja unosa meda u prehrani djece,
- podizanja razine znanja o važnosti meda kao sastavnog dijela pravilne i nutritivno povoljnije prehrane,
- educiranja učenika o važnosti pčelarstva za sveukupnu poljoprivrednu proizvodnju i biološku raznolikost.
Predmet Javnog poziva je iskaz interesa osnivača školskih ustanova za sudjelovanje u Programu za financiranje prihvatljivih troškova za med zapakiran u nacionalnu staklenku volumena 370 mL.
Pravo sudjelovanja na Javnom pozivu imaju osnivači školskih ustanova:
- Republika Hrvatska
- jedinice lokalne samouprave
- jedinice područne (regionalne) samouprave
- druge pravne ili fizičke osobe
Med prihvatljiv u okviru Programa je gotov proizvod proizveden u objektima za primarnu proizvodnju pčelinjih proizvoda upisanim u Upisnik registriranih objekata u poslovanju s hranom životinjskog podrijetla, zapakiran u nacionalnu staklenku volumena 370 mL, označen u skladu s propisima koji se odnose na med i nosi zaštićeni znak Med hrvatskih pčelinjaka.
Javni poziv je otvoren do 1. listopada 2021. godine
Više o Javnom pozivu doznajte ovdje.
Ured Europske unije za intelektualno vlasništvo (EUIPO) u okviru programa Ideas Powered for Business objavio je peti poziv za podnošenje prijava za korištenje sredstava iz Fonda za MSP-ove, počevši od 1. pa do kraja rujna 2021.godine.
Fond za mala i srednja poduzeća (Fond za MSP-ove) program je bespovratnih sredstava u iznosu od 20 milijuna EUR, čija je svrha pomoći malim i srednjim poduzećima (MSP) sa sjedištem u Europskoj uniji da ostvare lakši pristup i veću korist od svojih prava intelektualnog vlasništva.
Fond nudi financijsku podršku MSP-ovima u obliku povrata troškova za prijave žigova i dizajna i/ili za usluge preddijagnostičkog ispitivanja Intelektualnog vlasništva (IP Scan), do maksimalnog iznosa od 1500 EUR po poduzeću.
Više informacija o uvjetima i kriterijima za podnošenje možete pronaći ovdje.
Školska shema u školskoj godini 2021/2022 provodi se na području čitave Republike Hrvatske od l. kolovoza 2021. do 31. srpnja 2022. godine sukladno Pravilniku o provedbi Nacionalne strategije za provedbu Školske sheme voća i povrća te mlijeka i mliječnih proizvoda od školske godine 2017./2018. do 2022./2023. (NN 93/2021). Cilj projekta je povećanje unosa svježeg voća i povrća te mlijeka i mliječnih proizvoda, smanjenje unosa hrane s visokim sadržajem masti, šećera i soli u svakodnevnoj prehrani učenika, podizanje razine znanja o važnosti zdrave prehrane i nutritivnim vrijednostima svježeg voća i povrća, mlijeka i mliječnih proizvoda te edukacija učenika u cilju smanjenja otpada od hrane.
U školskoj godini 2020./2021. u Školskoj shemi sudjelovale su 803 školske ustanove s 49 dobavljača i 289.686 učenika te je za njihovu prehranu utrošeno 639,5 t voća i povrća te 312.411 litara mlijeka i mliječnih proizvoda.
Detaljnije o Javnim pozivima doznajte ovdje.
Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavila je dana 27. kolovoza 2021. četvrti Natječaj za provedbu podmjere 10.2. „Potpora za očuvanje, održivo korištenje i razvoj genetskih izvora u poljoprivredi“ iz Programa ruralnog razvoja Republike Hrvatske za razdoblje 2014.-2020.
Korisnici su javna tijela i pravne osobe koja se u skladu s nacionalnim zakonodavstvom bave očuvanjem biljnih ili životinjskih genetskih izvora.
Ukupan iznos raspoloživih sredstava je 10.000.000,00 kuna, a intenzitet javne potpore je do 100%. Visina potpore po korisniku računa se prema broju prihvatljivih aktivnosti i iznosi najviše do 50.000 eura (u protuvrijednosti u kunama) po pojedinoj aktivnosti.
Rok za podnošenje prvog dijela zahtjeva za potporu je od 27. kolovoza 2021. od 12:00 sati do 17. rujna 2021. godine do 12:00 sati.
Više o Natječaju i natječajnoj dokumentaciji možete pogledati ovdje.
Izrada & održavanje: Point Web Factory