Prilagodba pristupačnosti

Image

Regionalni koordinator razvoja

Zadarske županije

Javni poziv za dostavu infrastrukturnih projektnih prijedloga u sustavu socijalne skrbi za moguću prijavu na Europski fond za regionalni razvoj 2014. – 2020. godine

Temeljem Odluke o objavi javnog poziva za dostavu projektnih prijedloga u svrhu pripreme zalihe prihvatljivih projekata u sustavu socijalne skrbi visokog stupnja spremnosti za Europski fond za regionalni razvoj 2014. – 2020., Ministarstvo socijalne politike i mladih raspisuje javni poziv za dostavu projektnih prijedloga u svrhu pripreme zalihe prihvatljivih projekata u sustavu socijalne skrbi visokog stupnja spremnosti za Europski fond za regionalni razvoj 2014. – 2020.

Predmet javnog poziva je identifikacija potencijalnih projekata u sustavu socijalne skrbi čija bi se provedba mogla financirati iz Europskog fonda za regionalni razvoj u financijskoj perspektivi 2014. – 2020. godine, sukladno tematskim ciljevima postavljenima na razini EU-a i strateškim smjernicama razvoja socijalne skrbi.
Poziv za dostavu projektih prijedloga se odnosi na projekte minimalnog financijskog iznosa od 40 000 EUR.
Projekti su podijeljeni u tri skupine:
1. Domovi socijalne skrbi kojima je osnivač Republika Hrvatska – unapređenje socijalne infrastrukture kroz adaptaciju i opremanje ustanova socijalne skrbi u svrhu osiguravanja bolje kvalitete i dostupnosti socijalnih usluga, posebice izvaninstitucijskih socijalnih usluga:
  • Domovi za djecu bez odgovarajuće roditeljske skrbi
  • Domovi za djecu i mladež s poremećajima u ponašanju
  • Domovi za djecu s tjelesnim, intelektualnim i osjetilnim oštećenjima
  • Domovi za psihički bolesne odrasle osobe
  • Domovi za odrasle osobe s tjelesnim, intelektualnim i osjetilnim oštećenjima
  • Domovi za starije i nemoćne osobe
2. Domovi za starije i nemoćne osobe kojima je osnivač županija – unapređenje socijalne infrastrukture kroz dogradnju, adaptaciju i opremanje domova za starije i nemoćne osobe u svrhu osiguravanja standarda kvalitete i dostupnosti izvaninstitucijskih socijalnih usluga kao što su organizirane dnevne aktivnosti, dnevni boravak, pomoć u kući, “halo usluga”, a iznimno u svrhu osiguravaja standarda kvalitete i dostupnosti institucijskih oblika skrbi.
3. Udruge – unapređenje socijalne infrastrukture kroz adaptaciju prostora udruga koje se bave pružanjem socijalnih usluga u zajednici, u svrhu procesa deinstitucionalizacije i/ili dobivanja licence o ispunjavanju standarda kvalitete te pružanjem usluga za mlade.
Javni poziv je otvoren do 10. rujna 2013. godine, a projektni prijedlozi se dostavljaju na propisanom obrascu za prijavu projekta na e-mail adresu : marina.nizetic@mspm.hr.

 

Objavljen natječaj Lokalne inicijative za poticanje zapošljvanja – faza II

U sklopu IV. komponente IPA programa, pod prioritetom 1, mjera 1.1, operacija 1.1.7, objavljen je natječaj za dodjelu bespovratnih sredstava (grant shema) ‘Lokalne inicijative za poticanje zapošljavanja – faza II’.

Cilj ovog natječaja je pružanje potpore lokalnim dionicima u definiranju, kreiranju, olakšavanju i provedbi lokalnih politika zapošljavanja i upravljanja ljudskim potencijalima kroz partnerski pristup u Republici Hrvatskoj.

Natječaj je otvoren do 27. rujna 2013. godine. U sklopu ovog natječaja održat će se informativne radionice za potencijalne prijavitelje. Datumi i mjesta održavanja informativnih radionica bit će naknadno objavljeni.

Više informacija: http://www.hzz.hr/dfc/default.aspx?id=530

 

Objavljen natječaj Jačanje socijalnog dijaloga

U sklopu IV. komponente IPA programa, pod prioritetom 5, mjera 5.1, operacija 5.1.1, objavljen je natječaj za dodjelu bespovratnih sredstava (grant shema) ‘Jačanje socijalnog dijaloga’.

Natječaj je otvoren do 19. rujna 2013. godine. U sklopu ovog natječaja održat će se informativne radionice za potencijalne prijavitelje. Datumi i mjesta održavanja informativnih radionica bit će naknadno objavljeni.

Više informacija: http://www.hzz.hr/dfc/default.aspx?id=527

 

Objavljen natječaj Poboljšanje pristupa tržištu rada osobama s invaliditetom

U sklopu IV. komponente IPA programa, pod prioritetom 2, mjera 2.1, operacija 2.1.7, objavljen je natječaj za dodjelu bespovratnih sredstava (grant shema) ‘Poboljšanje pristupa tržištu rada osobama s invaliditetom’.

Natječaj je otvoren do 16. rujna 2013. godine. U sklopu ovog natječaja održat će se informativne radionice za potencijalne prijavitelje. Datumi i mjesta održavanja informativnih radionica bit će naknadno objavljeni.

Više informacija: http://www.hzz.hr/dfc/default.aspx?id=523

 

 

 

Centralno Europska Inicijativa(CEI) pokrenula zanimljiv i inovativan projekt “WIDER” financiran putem EU sredstava

Glavna ideja može se sažeti kao inovacija malih i srednjih poduzeća kroz Eko Smart-stambeno zbrinjavanje starijih osoba.

CEI-ova uloga u projektu je podizanje svijesti o ovoj temi u 18 SEI članica diljem srednje i istočne Europe, kako bi se mogle pružiti konkretne mogućnosti za njihov razvoj i “zeleni” rast u novim tržišnim segmentima. Budući da su posrednička tijela poput regionalnih razvojnih agencija  važna ciljna skupina za širenje informacija o ovom projektu, informaciju prosljeđujemo svim zainteresiranima, odnosno potencijalnim krajnjim korisnicima.

Iz praktičnih razloga, objavu Vam dostavljamo u privitku Wider press release by CEI – post-KOM 1

Predstavljena druga faza EU projekta “e-Poslovanje” – Kreće educiranje poduzetnika kako povećati konkurentnost uz pomoć interneta

Potpisivanjem ugovora s deset poduzetničkih potpornih institucija krenula je druga faza projekta „e-Poslovanje – Poboljšanje poslovne konkurentnosti putem elektroničkog poslovanja”. Projekt se financira sredstvima iz fondova Europske unije (IPA IIIc) čiji je cilj educirati poduzetnike kako uz pomoć e-poslovanja pojačati konkurentnost, a time i profitabilnost poslovanja.

Na svečanosti potpisivanja ugovora bili su ministar poduzetništva i obrta Gordan Maras, predstavnici Delegacije Europske unije u Hrvatskoj, predstavnici deset poduzetničkih potpornih institucija i voditelj projekta e-Poslovanje Leszek Jakubowski. U prvoj fazi projekta iz fondova EU povučeno je 10 milijuna kuna uz pomoć kojih je nabavljena informatička oprema i organizirane brojne radionice na kojima su eksperti educirali poduzetnike.

U drugoj fazi projekta je temeljem natječaja odabrano 10 novih poduzetničkih potpornih institucija koje će u sklopu projekta osim dodatnih znanja i vještina dobiti i informatičku opremu u ukupnoj vrijednosti od 500.000 eura koja će pripomoći razvoju e-poslovanja u njihovim sredinama. Očekuje se kako će ukupna vrijednost ove faze također iznositi oko 10 milijuna kuna.

Ministarstvo će nastaviti s pružanjem podrške razvoja e-poslovanja u Hrvatskoj što će izravno utjecati na smanjenje troškova i povećanje efikasnosti tvrtki“, rekao je ministar Gordan Maras.

Koliko je e-poslovanje važno za poslovanje tvrtki, najbolje govori podatak Europske komisije kako je od 1995. do danas produktivnost tvrtki u Europi porasla 50 posto zahvaljujući rastu ICT sektora.

 

Moć interneta je velika i mi kao potrošači smo tek dirnuli vrh ledene sante. Uvjeren sam kako će ovaj projekt pomoći hrvatskim poduzetnicima da postanu konkurentniji i efikasniji na europskom tržištu“, kazao je voditelj projekta e-Poslovanje Leszek Jakubowski.

 

Glavni partner projekta je Ministarstvo poduzetništva i obrta RH. Projekt je financiran sredstvima Europske unije u sklopu programa IPA IIIC Regionalna konkurentnost i Vlade RH, traje 22 mjeseca od siječnja 2013 do studenog 2014. godine. Projekt provodi tvrtka ECORYS Polska u konzorciju s ECORYS Nederland, Coris Educom i Eurecnom.

 

 

 

 

 

 

SVEČANO PREDSTAVLJANJE EU PROJEKTA e-POSLOVANJE (“Poboljšanje poslovne konkurentnosti putem elektroničkog poslovanja”, Faza II.)

Nakon uspješno završene prve faze projekta Poboljšanje poslovne konkurentnosti putem elektroničkog poslovanja (e-Poslovanje), započinje II. faza projekta s ciljem daljnjeg poboljšanja konkurentnosti malih i srednjih poduzeća kroz povećanje razine svijesti o prednostima upotrebe elektroničkog poslovanja i trgovanja. Naime, u Europskoj uniji u prosjeku čak 43% građana trguje preko interneta, a u Hrvatskoj samo 17%.

Temeljem natječaja odabrano je deset novih poduzetničkih potpornih institucija koje će u sklopu projekta osim dodatnih znanja i vještina dobiti i informatičku opremu u ukupnoj vrijednosti od 500.000 eura koja će pripomoći razvoju e-poslovanja u njihovim sredinama.

Svečano predstavljanje II. faze projekta e-Poslovanje održat će u srijedu, 19. lipnja 2013., s početkom u 10.30 sati u Informacijskom centru Europske unije u Zagrebu, Trg žrtava fašizma 6.

Na predstavljanju će sudjelovati:

  • Gordan Maras, ministar poduzetništva i obrta,
  • Paul Vandoren, šef Delegacije Europske unije u RH,
  • Radoslaw Piontek, direktor projekta (Ecorys Polska),
  • Leszek Jakubowski, voditelj projektnog tima (ECORYS Polska)
  • Vlatko Martinović, voditelj projekta (MINPO),
  • Monika Begović, voditelj projekta (Ecorys Polska).

Neposredno uoči svečanog potpisivanja ugovora s odabranim poduzetničkim potpornim institucijama predstavnici dvije institucije iz prve faze projekta predstavit će svoja trogodišnje iskustva.

Glavni partner projekta je Ministarstvo poduzetništva i obrta RH. Projekt je financiran sredstvima Europske unije u sklopu programa IPA IIIC Regionalna konkurentnost i Vlade RH, traje 22 mjeseca od siječnja 2013 do studenog 2014. godine. Projekt provodi tvrtka ECORYS Polska u konzorciju s ECORYS Nederland, Coris Educom i Eurecnom.

Otvoren Javni poziv iz programa ‘1000 bazena za hrvatski turizam’!

Temeljem Strategija razvoja hrvatskog turizma do 2020. godine,  Strategije Vladinih programa za razdoblje 2013.-2015., Državnog proračuna Republike Hrvatske za 2013. godinu i projekcije za 2014. i 2015. godinu („Narodne novine“, broj 139/12.), i Zakona o izvršavanju Državnog proračuna Republike Hrvatske za 2013. godinu („Narodne novine“ broj 139/2012.) Ministarstvo turizma, Ministarstvo poduzetništva i obrta (u nastavku Ministarstva) i Hrvatska agencija za malo gospodarstvo i investicije (u nastavku HAMAG INVEST) provode program unapređenja ponude turističkog sektora u 2013. godini „1000 BAZENA za hrvatski turizam“.

Sredstva mogu koristiti trgovačka društva, obrti i zadruge, za izgradnju i opremanje vanjskih bazena minimalne površine 30 kvadratnih metara i unutarnjih bazena minimalne površine 20 kvadratnih metara. Sredstva će se dodjeljivati za bazene izgrađene od 1. siječnja do 31. listopada 2013. godine, a  ukupno je za ovogodišnji program osigurano 10 milijuna kuna, s time da je 60 posto sredstava iz proračuna Ministarstva turizma, a 40 posto iz proračuna Ministarstva poduzetništva i obrta. Maksimalno će se po projektu dodjeljivati 50 tisuća kuna ili do 50 posto ukupne vrijednosti investicije.
Izmjenom Pravilnika o jednostavnim građevinama i radovima Ministarstva graditeljstva i prostornog uređenja, povećana je tlocrtna površina pomoćne građevine koja se gradi na građevinskoj čestici postojeće zgrade, što se odnosi i na bazene, s dosadašnjih 24 na 100 kvadratnih metara te za te bazene sada neće trebati građevinska dozvola.
Cjeloviti tekst javnog poziva pročitajte OVDJE, program ‘1000 bazena za hrvatski turizam’ OVDJE, a obrazac za prijavu možete preuzeti OVDJE.
Pitanja vezana za program ‘1000 bazena za hrvatski turizam’ možete uputiti na adresu e-pošte: bazeni@mint.hr

Poziv na završnu konferenciju projekata ITHREU i ACOST

Ovom prilikom Vas pozivamo na završnu konferenciju projekata “ITHREU – Italija i Hrvatska: partnerstvo za Europu” te “ACOST – Koordiniranje aktivnosti za razvoj turizma”, programa prekogranične suradnje Republika Hrvatska – Italija, koji se financiraju sredstvima talijanskog Ministarstva gospodarskog razvoja (zakon 84/2001). Cilj provedbe ovih projekata je unaprijediti suradnju dviju država – Italije i Republike Hrvatske, sa posebnim naglaskom na suradnju sa županijama Jadranske Hrvatske.

Tema konferencije su mogućnosti  financiranja u sljedećem financijskom razdoblju, s naglaskom na prekograničnu suradnju. Osobitu pozornost obratiti ćemo na 6 sektora koji su bili relevantni za provedbu projekta ITHREU i ACOST:

–          istraživanje i razvoj

–          turizam

–          prirodna i kulturna baština

–          sustavi održive pokretljivosti

–          energetske uštede i obnovljivi izvori energije te

–          socijalna skrb i zdravstvo

 

Ciljevi izlaganja su sljedeći:

– Spoznati način kako funkcionira sustav EU fondova u Hrvatskoj, o tome kako će funkcionirati sustav EU projekata u strukturnim fondovima u uvjetima članstva u EU (pregled nove regulative za SF)

– Najnovije preporuke EK za financiranje hrvatskih projekata i novosti u novoj regionalnoj podjeli

– Način prijave projekata

– Osvrt na projekte prekogranične suradnje

 

Završna konferencija  održati će se 17. lipnja 2013.  s početkom u 9:00 sati u prostorijama Razvojne agencije Zadarske županije d.o.o. ZADRA-e, na adresi Grgura Budislavića 99, Zadar.

U prilogu Vam dostavljamo dnevni red konferencije i biografiju predavača , direktorice tvrtke Projekt jednako razvoj d.o.o. iz Zagreba, gospođe Ane Fresl.

Radujemo se Vašem dolasku.

 

S poštovanjem,

Voditelj projekta

Josip Matassi

 

 

Dnevni red – završna konferencija ITHREU i ACOST

O predavaču_Fresl

Potkategorije

Izrada & održavanje: Point Web Factory