Prilagodba pristupačnosti

Image

Regionalni koordinator razvoja

Zadarske županije

Prijava za besplatne savjetodavne usluge za male i srednje poduzetnike

Projekt „Pružanje savjetodavnih usluga malom i srednjem poduzetništvu – faza II“, SMEPASS II provodi se u sklopu Operativnog programa za regionalnu konkurentnost 2007.-2013., te je usmjeren na jačanje konkurentnosti malog i srednjeg poduzetništva u Republici Hrvatskoj pružanjem savjetodavnih usluga malim i srednjim poduzetnicima kako bi očuvali postojeća tržišta ili osvojili nova.

U okviru projekta poduzetnici se mogu prijaviti za besplatne savjetodavne usluge u području marketinga i razvoja proizvoda te upravljanja kvalitetom. Prijave se zaprimaju putem on-line obrasca na Internet straniciwww.smepass2.eu u periodu od 28. travnja do 23. svibnja 2014. godine.

Za aktivnosti pružanja savjetodavnih usluga kroz projekt će se angažirati tim lokalnih stručnjaka, kao i stručnjaka iz ostalih zemalja EU.

S ciljem informiranja poduzetnika o mogućnostima besplatnog savjetovanja kroz projekt SMEPASS II u osam hrvatskih gradova bit će održane informativne radionice na koje se možete prijaviti putem nadležnih županijskih komora i razvojne agencije, čiji raspored i kontakte navodimo u nastavku:

Natječaj za sudjelovanje na eTwinning mobilnostima

Za sve registrirane korisnike portala eTwinning, otvorena je prijava za sudjelovanje na međunarodnim obrazovnim događanjima prilagođenima različitim stručnim profilima i interesima sudionika. Na multilateralnim seminarima postoji mogućnost uspostavljanja suradnje s europskim kolegama i pokretanja međunarodnih projekata koristeći portal eTwinning. Na radionicama profesionalnog usavršavanja razvijaju se vještine korištenja informacijsko – komunikacijske tehnologije u nastavi i provedbi projekata.
Svi zainteresirani pozivaju se za prijavu na sljedeći događaj:
Kontaktni seminar u Poljskoj 
  • Datum: 3.-6. srpnja 2014.
  • Lokacija: Varšava
  • Tema: Poduzetništvo u eTwinning projektima
  • Ciljna skupina: učitelji i nastavnici koji podučavaju učenike od 12 do 19 godina
  • Jezik: engleski
  • Kvota: 5 sudionika
  • Program: okvirni program
  • Rok prijave: 5. svibnja 2014.
Prijava se sastoji od dva dijela, tj. prijavnog obrasca i pripadajućeg privitka. Ispunjeni prijavni obrazac šalje se u tiskanom obliku, a privitak u digitalnom obliku (na CD-u ili USB-u). Privitak predstavlja prezentaciju, video isječak ili drugi digitalni uradak kojim prijavitelj iskazuje osobnu motivaciju za sudjelovanjem u aktivnosti i pritom motivaciju povezuje s temom radionice. Za privitak ne postoji standardizirani obrazac, već prijavitelj sam odabire format i veličinu privitka.
Prijave su otvorene do 5. svibnja 2014. godine, a šalju se na adresu Agencije za mobilnost i programe EU.

Izvor: http://www.mobilnost.hr/nio.php?n=220

SMEPASS II: drugi poziv za iskaz interesa

Ove će godine 28. travnja 2014. biti objavljen drugi poziv za iskaz interesa vezan za projekt SMEPASS II, na koji će se moći prijaviti mali i srednji poduzetnici (putem internetske stranice www.smepass2.eu) te će se povodom toga, u trajanju od 05. – 15. svibnja 2014. godine, održati drugi krug besplatnih info seminara diljem Republike Hrvatske s ciljem predstavljanja aktivnosti Projekta, kao i mogućnostima koje će poduzetnici imati tijekom faza provedbe. SMEPASS II projekt je Europske unije čija će provedba trajati 2 godine, a cilj je jačanje konkurentnosti malog i srednjeg poduzetništva (MSP) u Republici Hrvatskoj. SMEPASS II pružat će savjetodavne usluge 150 tvrtki malog i srednjeg poduzetništva kako bi očuvali domaća tržišta i potražili nova.

Izvor: http://www.strukturnifondovi.hr/news/2014/04/22/smepass2:-drugi-poziv-za…

Privremeno obustavljeno zaprimanje prijava na Mjeru A1- Poduzetnički Impuls 2014

Zbog velikog broja zaprimljenih prijava, Ministarstvo poduzetništva i obrta RH obavještava sve potencijalne prijavitelje da se od 22.04.2014. godine zaprimanje prijava na Mjeru A1: Mikro poduzetništvo i obrt privremeno obustavlja.

O broju zaprimljenih prijava na Poduzetnički impuls za 2014. godinu možete se informiratiOVDJE.

Natječaj za poduzetnike i inovatore – Youth Citizen Entrepreneurship Competition

Youth Citizen Entrepreneurship Competition je inicijativa koja daje priliku mladima predati svoje najbolje ideje i projekte za pozitivne promjene. Rok za prijavu je 30. lipnja 2014., a prijaviti se mogu mlade osobe od 15 do 30 godina sa svojim poduzetničkim idejama i projektima. Ovu inicijativu zajednički organiziraju Goi Peace Foundation, Stiftung Entrepreneurship i United Nations Educational, Scientific and Cultural Organization – UNESCO. Youth Citizen Entrepreneurship Competition predstavlja svjetsku platformu za mlade poduzetnike i inovatore koji teže stvaranju pozitivnih promjena u svojim zajednicama i svijetu u cjelini.
Sudionici natječaja imat će priliku sudjelovati u besplatnom online treningu putem Entrepreneurship Campus-a, gdje će moći dobiti komentare na svoje prijedloge od svojih vršnjaka i stručnjaka. Prijave će biti otvorene glasanju i komentiranju zainteresiranima iz cijelog svijeta.

[OBAVIJEST] Izmjena Javnog poziva za primjenu ICT-a za poboljšanje poslovnih procesa

Dana 17. travnja 2014. godine objavljena je prva izmjena Uputa za prijavitelje i pojedinih dijelova pripadajuće natječajne dokumentacije za Javni poziv za primjenu ICT-a za poboljšanje poslovnih procesa objavljenih 19. ožujka 2014. godine.Izmijenjenu dokumentaciju možete preuzeti OVDJE (.zip).
Radi navedenih izmjena, prijave na natječaj zaprimat će se od 29. travnja 2014.| Prezentacija

| Javni poziv i dokumentacija

| Izmjena Javnog poziva (.zip)

Savjetovanje sa zainteresiranom javnošću – Program URBACT III – Prijedlog operativnog programa

Radna tijela programa URBACT III su, u suradnji sa državama članicama EU i državama partnerima, pripremila URBACT III – Prijedlog operativnog programa (docx).Svrha ove javne rasprave je prikupiti mišljenja svih gradova i zainteresiranih pravnih i fizičkih osoba o Prijedlogu operativnog programa, a relevantna mišljenja će biti ugrađena u Prijedlog operativnog programa prije podnošenja Europskoj komisiji na konačno usvajanje.

Javna rasprava je otvorena u razdoblju od 15. travnja do 27. svibnja 2014.

U raspravu na nacionalnoj razini moguće je uključiti se do 27. svibnja 2014. godine slanjem primjedbi, prijedloga i komentara putem elektroničke pošte na adresu urbact@mgipu.hr.

U raspravu na europskoj razini moguće je uključiti se popunjavanjem on-line obrasca.

Više informacija dostupno je na mrežnim stranicama URBACT-a http://urbact.eu/.

O programu URBACT III

OPĆENITO

URBACT III je program europske teritorijalne suradnje kojem je cilj promicanje integriranog održivog razvoja gradova i poboljšanje učinkovite provedbe kohezijske politike EU na lokalnoj i regionalnoj razini kroz razmjenu dobrih praksi i iskustava gradova o novim modelima upravljanja, prostornom planiranju, mjerama održivog razvoja, promociji socijalne uključivosti i jačanju urbano-ruralnih veza, pri čemu je važno napomenuti da URBACT III, ne osigurava sredstava za infrastrukturne investicije (izgradnja gradskih prometnica i sl.). Program podržava ‘soft’ mjere edukacije građana i djelatnika javne uprave, razmjenu iskustava i dobre prakse, podizanje svijesti, izgradnju kapaciteta za upravljanje gradovima i sl.

Program je namijenjen svim europskim gradovima koji žele potaknuti izradu strategija održivog urbanog razvoja i akcijskih planova, a glavne ciljne skupine i korisnici su jedinice lokalne samouprave (gradovi), njihova administracija, udruge građana te sektorski stručnjaci koji sudjeluju u izradi lokalnih politika. U programu sudjeluju države članice EU i dvije države partneri (Norveška i Švicarska).

PRORAČUN

Program se financira iz Europskog fonda za regionalni razvoj (ERDF) (Uredba EU br. 1299/2013) i nacionalnih doprinosa 28 država članica i 2 države partnera. Ukupni proračun programa URBACT III iznosi 96,3 milijuna € od čega je 74,3 milijuna € planirano za sufinanciranje iz ERDF-a te 22,0 milijuna € koji čine nacionalni doprinosi. Postotak sufinanciranja od država članica je 5,7%, ERDF 77%. Nacionalni doprinos se određuje prema broju stanovnika u odnosu na ukupan broj stanovnika EU 28 iz 2012. godine.

Doprinos koji Republika Hrvatska iz državnog proračuna treba uplatiti u proračun programa URBACT iznosi 4.784,90€/godišnje (Ex Ante), odnosno ukupno za razdoblje 2014-2020 iznosi 33.494 €. Ostatak nacionalnog doprinosa dolazi od lokalnih partnera (gradova) koji sudjeluju u Programu. U svakom projektu u kojemu sudjeluje pojedini grad, grad sufinancira vlastitim sredstvima. Gradovi koji pripadaju slabije razvijenijim i tranzicijskim regijama ostvaruju 85% sufinanciranja iz ERDF-a, dok gradovi iz razvijenih regija mogu ostvariti 70% sufinanciranja iz ERDF-a.

TEME

Sve aktivnosti programa provode se pod tematskim ciljem 11. „Jačanje institucionalnih kapaciteta javnih tijela i zainteresiranih strana i učinkovite javne uprave“ Uredbe EU. 1303/2013 čl. 9 , a prioritetne osi programa URBACT III su:

Prioritetna Os 1: Poticanje integriranog održivog urbanog razvoja

  • Specifični cilj 1: Povećati sposobnost gradova u upravljanju/provođenju održivih urbanih politika i prakse na integrirani i participativan način
  • Specifični cilj 2: Poboljšati planiranje održivih urbanih politika u gradovima
  • Specifični cilj 3: Poboljšati provođenje održivih urbanih strategija i aktivnosti u gradovima
  • Specifični cilj 4: Osigurati da stručnjaci i donositelji odluka na svim razinama imaju pristup znanjima/spoznajama te da dijele know-how o svim aspektima održivog urbanog razvoja u cilju poboljšanja politika urbanog razvoja

Prioritetna Os 2: Tehnička pomoć

  • Specifični cilj 5: Povećati učinkovitost i produktivnost upravljanja i provedbe programa URBACT III.

VRSTE AKTIVNOSTI

Rad URBACT III će biti organiziran kroz tri vrste mreža:

  • „Mreže za planiranje aktivnosti“ kao glavne korisnike imaju gradove koji žele provoditi integrirane strategije i aktivnosti uz primjenu različitih tipova financiranja (uključivo i gradove iz članaka 7. i 9. Uredbe EU br. 1301/2013. Osnovni rezultati su lokalni akcijski planovi ili tematski rezultati. U ovoj bi mreži sudjelovalo 8-12 partnera (do 3 partnera mogu biti ostali dionici koji nisu gradovi), a projekti bi trajali 6-24 mjeseci.
  • „Mreže za provedbu“ kao glavne korisnike imaju gradove koji žele razvijati strategije održivog urbanog razvoja (inicijalna samoprocjena postojećih strategija/planova, transnacionalni seminari za razmjenu, uspostavljanje i vođenje lokalnih partnerstva, stalno praćenje procesa implementacije). Osnovni rezultat su samoprocjena postojećih strateških i planskih dokumenata u gradovima, tematski rezultati, poboljšanje strategije za provedbu. U ovoj bi mreži sudjelovalo 8-12 partnera (do 3 partnera mogu biti ostali dionici koji nisu gradovi), a projekti bi trajali 6-24 mjeseci.
  • „Mreže za prijenos“ kao glavne korisnike imaju gradove koji provode integrirane strategije i aktivnosti uz primjenu različitih tipova financiranja (uključivo i gradove iz članaka 7. i 9. EU Uredbe br. 1301/2013. Aktivnosti bi bile izrada osnovnih studija, seminari, uspostavljanje i vođenje lokalnih partnerstava. Osnovni rezultat su prijenos dobre prakse i redefiniranje dobre prakse. U ovoj bi mreži sudjelovalo 5-8 partnera (obzirom da će u njoj sudjelovati gradovi koji su uspjeli provesti svoje strategije i koji će svoje znanje prenositi drugim gradovima, a kako se ne bi postavljalo veliko opterećenje na ove gradove, broj partnera je smanjen), a projekti bi trajali 6-24 mjeseca.

CILJANE SKUPINE

URBACT III će aktivno surađivati sa svim gradovima, a prilika će se dati onima koji se financiraju sredstvima ERDF sukladno čl. 7 Uredbe EU 1303, bilo kroz Integrirana teritorijalna ulaganja ,posebni Operativni program ili posebnu prioritetnu os. Nastojat će tim gradovima osigurati potrebna znanja kao rezultat URBACT-ovih aktivnosti. Tražit će način kako utemeljiti pristup nazvan „Lokalni razvoj pod vodstvom zajednice“  u gradovima kroz razmjenu iskustava između gradova koji primjenjuju ovaj pristup te će omogućiti izgradnju kapaciteta u tim gradovima u cilju boljeg razumijevanja i upravljanja ovim pristupom.

Najava novih natječaja iz Europskog socijalnog fonda

Od strane Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta, tijekom svibnja bi trebala biti objavljena dva nova natječaja iz Europskog socijalnog fonda. Riječ je o natječajima:

  • Osiguravanje pomoćnika učenicima s teškoćama u osnovnoškolskim i srednjoškolskim odgojno-obrazovnim ustanovama
  • Unapređivanje kvalitete u visokom obrazovanju uz primjenu hrvatskog kvalifikacijskog okvira

Prvi natječaj planira se objaviti u okviru Operativnog programa Razvoj ljudskih potencijala 2007.-2013. Prioriteta 2., Mjere 2.2. Jačanje socijalnog uključivanja i integracije osoba u nepovoljnom položaju. Za financiranje projekata u okviru Poziva na dostavu projektnih prijedloga raspoloživ je iznos od 30.800.000,00 kuna. Financiranje je osigurano iz sredstava Europskog socijalnog fonda (ESF) te u okviru Državnog proračuna Republike Hrvatske. Najniži iznos traženih sredstava za financiranje projekta je 360.000,00 kuna, a najviši 3.600.000,00 kuna. Prihvatljivi su prijavitelji osnivači osnovnih i srednjih škola (javnih i privatnih škola s pravom javnosti) koji se mogu javiti u partnerstvu s organizacijama civilnog društva čije je primarno djelovanje usmjereno na područje skrbi o učenicima s teškoćama, ustanovama za obrazovanje odraslih, visokim učilištima, agencijama nadležnima za odgoj i obrazovanje, agencijama za posredovanje pri zapošljavanju/područnim uredima Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, lokalnim i regionalnim razvojnim agencijama, redovitim i posebnim osnovnoškolskim/srednjoškolskim ustanovama.
Drugi natječaj se planira objaviti u okviru Operativnog programa Razvoj ljudskih potencijala 2007.-2013. Prioriteta 3. Unaprjeđenje ljudskog kapitala u obrazovanju, istraživanju i razvoju. Za financiranje projekata u okviru Poziva raspoloživ je iznos od 64.668.000,00 kuna. Financiranje je osigurano iz sredstava Europskog socijalnog fonda (ESF) te u okviru Državnog proračuna Republike Hrvatske. Najniži iznos traženih sredstava za financiranje projekta je 500.000,00 kuna, a najviši 2.000.000,00 kuna. Prihvatljivi su prijavitelji visoka učilišta (sveučilišta, sastavnice sveučilišta, veleučilišta, visoke škole), javne ustanove zadužene za razvoj/provedbu obrazovnih politika, znanstvene organizacije koji se mogu javiti u partnerstvu s ostalim ustanovama navedenim kao prijavitelji, odgojno-obrazovnim ustanovama, ustanovama za obrazovanje odraslih, nevladinim organizacijama, studentskim organizacijama, strukovnim komorama i udruženjima, tijelima državne uprave, jedinicama regionalne i lokalne samouprave, poslodavcima i udruženjima poslodavaca, sindikatima.

Izvor: http://www.ljudskipotencijali.hr/

 

Seminar o ruralnom razvoju u EU

Ruralni razvoj u EU“ tema je cjelodnevnog seminara koji će se održati dana 23. travnja 2014. godine u Lipiku, Trg kralja Tomislava, Dvorana Quella sa početkom u 08:00 sati.
Teme seminara su:
  • Zajednička poljoprivredna politika zemalja Europske unije
  • Strukturni fondovi Europske unije namijenjeni ruralnom razvoju
  • LEADER pristup
  • Program ruralnog razvoja 2014-2020. Ministarstva poljoprivrede RH
Izvođač seminara je tvrtka Krutak d.o.o. – EU Asistent koja je konzultantska tvrtka i bavi se poslovnom djelatnošću financijskog savjetovanja klijenata od 1992. godine. Od 2008. godine fokusirana je na usluge praćenja mogućnosti za dobivanje sredstava, savjetovanja i izrade projekata iz područja europskih fondova, evaluacije postojećih projekata te vođenja edukativnih seminara i radionica.

Izvor: http://lag-zelenitrokut.com/?vrsta=2&kat=1&page=1&id=10

Potkategorije

Izrada & održavanje: Point Web Factory