

Prilagodba pristupačnosti
Provedba projekta „Kompetentni dionici – snažno partnerstvo“ počela je 1. listopada 2013. godine. Ovaj 20 mjeseci dug projekt provodi Zadarska županija uz lokalne partnere HZZ – Područni ured Zadar i Razvojnu agenciju Zadarske županije ZADRA-u te uz suradnike Hrvatsku gospodarsku komoru – Županijsku komoru Zadar i Obrtničku komoru Zadarske županije. Ukupna vrijednost projekta iznosi 42.347,39 eura, od čega iznos od 29.677,00 eura sufinancira Europska unija iz Europskog socijalnog fonda.
Jedna od ključnih aktivnosti ovog projekta je provedba istraživanja tržišta rada i razvoja ljudskih potencijala koje se trenutno provodi u organizaciji HZZ Područnog ureda Zadar. Rezultati istraživanja biti će objavljeni sredinom lipnja na stranicama HZZ-a i Zadarske županije te će šira javnosti imati uvid u izvješće o provedenom istraživanju. Ovo istraživanje služit će kao podloga za izradu Strategije razvoja ljudskih potencijala 2014. – 2020., koja će predstavljati ključni lokalni strateški dokument iz područja razvoja ljudskih potencijala i tržišta rada.
Kao uvod u proces istraživanja, 28. ožujka 2014. u 9 sati u Razvojnoj agenciji Zadarske županije ZADRA-i održana je radionica “Istraživanja na tržištu rada”, namijenjena članovima Partnerskog vijeća za tržište rada i razvoj ljudskih potencijala Zadarske županije (PVTRRLJP) kao i onim institucijama koje se žele aktivno uključiti u rad Partnerstva.
Cilj ove radionice bio je educirati članove institucije Partnerstva kako bi bili u mogućnosti provoditi jednostavne i relevantne analize aktivnosti na tržištu rada. Na radionici, koju je vodio dr. sc. Sven Marcelić, sudjelovalo je 20 predstavnika institucija članova Partnerskog vijeća za tržište rada i razvoj ljudskih potencijala Zadarske županije.
Ova je radionica prva u nizu od ukupno četiri radionice organizirane u sklopu provedbe projekta „Kompetentni dionici – snažno partnerstvo“, a koje su namijenjene članovima Partnerskog vijeća s ciljem podizanja kapaciteta i boljeg razumijevanja i korištenja svih informacija iz područja razvoja ljudskih potencijala i tržišta rada.
Prijave na dodatnu radionicu šalju se na e-mail adresu: danijela.tomic@minpo.hr.
Svu natječajnu dokumentaciju kao i same javne pozive možete naći na:
http://fzoeu.hr/hrv/index.asp?s=natjecajifzoeu
Sve informacije o natječaju dostupne su na: http://www.europski-fondovi.eu/content/ulaganja-u-preradu-i-tr-enje-polj…
Poštovani,
U nastavku Vam donosimo poveznicu na pregled godišnjeg programa raspisivanja Javnih poziva i natječaja Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost u 2014. godini.
Ministarstvo kulture objavilo je Javni poziv za program “Poduzetništvo u kulturi”. Predmet Javnog poziva je dodjela bespovratnih sredstava Ministarstva kulture za programe poduzetništva u kulturi za 2014. godinu.
Javni poziv traje od 14. ožujka do 14. travnja 2014. godine, a objavljuje se na mrežnim stranicama Ministarstva kulture. Više informacija ovdje.
Ministarstvo poduzetništva i obrta objavilo je 19. ožujka 2014. Poziv na dostavu projektnih prijava „Primjena informacijske i komunikacijske tehnologije za poboljšanje poslovnih procesa“ namijenjen mikro, malim i srednjim poduzetnicima, kojima će se, u sklopu provedbe Operativnog programa „Regionalna konkurentnost 2007 – 2013“, dodijeliti bespovratna sredstva iz Europskog fonda za regionalni razvoj u ukupnom iznosu od 24.061.600,00 kuna, pri čemu će se iznosi pojedinačnih potpora male vrijednosti kretati od 150.000,00 kuna do 750.000,00 kuna.
Ovim pozivom sufinancirat će se analiza postojećih poslovnih procesa, kao i njihova modernizacija, inovacija i digitalizacija, uključujući i izdatke informatičke opreme i softvera. Cilj je potaknuti uvođenje naprednih e-poslovnih modela i potaknuti razvoj, rast i konkurentnost mikro, malih i srednjih poduzeća. Očekuje se kako će ova potpora ostvariti pozitivne rezultate kao što su povećanje učinkovitosti i produktivnosti, povećanje prihoda od prodaje i izvoza te otvaranje i/ili očuvanje postojećih radnih mjesta. Poziv je otvoren trajno, odnosno do iskorištenja sredstava, s krajnjim rokom dostave projektnih prijava 30. lipnja 2015. godine.
Detalje o pozivu te natječajnu dokumentaciju možete preuzeti OVDJE.
Rok za sudjelovanje u internetskom savjetovanju je 28. ožujak 2014. godine, a link za sudjelovanje je:http://goo.gl/4wo7AW
Izvor: http://zaklada.civilnodrustvo.hr/category/102/subcategory/126/3579
Na današnjoj konferenciji, koju je sazvao ministar poduzetništva i obrta Gordan Maras, navedeno je kako je ova shema dodjele bespovratnih potpora usmjerena prema poboljšanju konkurentnosti malog i srednjeg poduzetništva u Hrvatskoj, kako na nacionalnoj tako i na regionalnoj razini, te kako se radi o iznimno velikim sredstvima pojedinačnih potpora koje poduzetnici mogu dobiti za svoje projekte i to od najmanje 3.800.000,00 kuna do najviše 26.000.000,00 kuna.
Poštovani,
Ovom prilikom Vas želimo obavijestiti kako je 19. ožujka 2014. Ministarstvo poduzetništva i obrta objavilo Poziv na dostavu projektnih prijava„Primjena informacijske i komunikacijske tehnologije za poboljšanje poslovnih procesa“ namijenjen mikro, malim i srednjim poduzetnicima, kojima će se, u sklopu provedbe Operativnog programa „Regionalna konkurentnost 2007 – 2013“, dodijeliti bespovratna sredstva iz Europskog fonda za regionalni razvoj u ukupnom iznosu od 24.061.600,00 kuna, pri čemu će se iznosi pojedinačnih potpora male vrijednosti kretati od 150.000,00 kuna do 750.000,00 kuna.
Ovim pozivom sufinancirat će se analiza postojećih poslovnih procesa, kao i njihova modernizacija, inovacija i digitalizacija, uključujući i izdatke informatičke opreme i softvera.
Cilj je potaknuti uvođenje naprednih e-poslovnih modela i potaknuti razvoj, rast i konkurentnost mikro, malih i srednjih poduzeća.
Očekuje se kako će ova potpora ostvariti pozitivne rezultate kao što su povećanje učinkovitosti i produktivnosti, povećanje prihoda od prodaje i izvoza te otvaranje i/ili očuvanje postojećih radnih mjesta.
Poziv je otvoren trajno, odnosno do iskorištenja sredstava, s krajnjim rokom dostave projektnih prijava 30. lipnja 2015. godine.
Detalje o pozivu te natječajnu dokumentaciju možete preuzeti OVDJE.
U slučaju pitanja, stojimo na raspolaganju. Obratiti nam se možete na broj 023/492 880 ili putem e-maila na zadra@zadra.hr .
Izrada & održavanje: Point Web Factory