

Prilagodba pristupačnosti
Strateško planiranje i izrada akata strateškog planiranja gradova i općina bila je središnja tema radionica namijenjenih predstavnicima jedinica lokalne samouprave Zadarske županije održanih dana 28. i 29. srpnja 2021. godine u organizaciji regionalnog koordinatora Agencije za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA.
Radionice su provedene sa svrhom unaprjeđenja kapaciteta jedinica lokalne samouprave Zadarske županije za formuliranje javnih politika, osiguravanja ujednačenog pristupa izradi provedbenih programa jedinica lokalne samouprave i pravilne primjene odredbi zakonodavnog okvira akata strateškog planiranja.
Provedbeni programi kratkoročni su akti strateškog planiranja koji se prvi puta donose na regionalnoj i lokalnoj razini od stupanja na snagu Zakona o sustavu strateškog planiranja i upravljanja razvojem (NN 123/17). Novoizabrani župani, gradonačelnici i općinski načelnici dužni su donijeti provedbeni program 120 dana od dana stupanja na dužnost. Uvođenjem i primjenom novog sustava strateškog planiranja stvoren je temelj za učinkovito, djelotvorno, odgovorno i održivo upravljanje razvojem na svim razinama od lokalne, regionalne i nacionalne.
U organizaciji Ustanove za razvoj kompetencija, inovacija i specijalizacije Zadarske županije INOVAcija ovog će se tjedna u Centru za kreativne industrija Zadar (Put Murvice 3A, 23000 Zadar) održati radionice prema sljedećem rasporedu:
Utorak, 20. srpnja:
1. „Poslovno planiranje“ – u 11:00 sati
2. „Kako uspješno prodavati“ – u 13:00 sati
Srijeda 21. srpnja:
1. „Internacionalizacija poslovanja“ – u 11:00 sati
2. „E-commerce“ – u 13:00 sati
Četvrtak, 22. srpnja:
1. „Planiranje rasta poslovanja“ – u 11:00 sati
2. „Strategija na A4“ – u 14:00 sati
Petak, 23. srpnja:
1. „Tehnike generiranja poslovnih ideja„ – u 11:00 sati
2. „Mladi u poduzetništvu – prepreke i prilike“ – u 14:00 sati
Svoje sudjelovanje možete potvrditi na adresu e-mail adresu ivana.stulina@inovacija-zadar.hr.
Predavač Vladimir Marić sa sobom donosi 12 godina iskustva u upravljanju prodajom, logistikom i marketingom za Procter & Gamble, proizvođača brendova poput Ariela, Pampersa i Gillettea gdje je radio s 23 brenda iz 16 kategorija i ukupnim godišnjim prometom od 55 milijuna EUR.
U svojoj karijeri radio je s nekoliko tvrtki na razvoju strategije za pristup lokalnom i širenju na inozemna tržišta.
Trenutno je zaposlen u ACT Grupi gdje intenzivno radi s društvenim poduzetnicima na razvoju njihovih prodajnih i drugih poslovnih procesa.
Buduća suradnja na Programu prekogranične suradnje Italija-Hrvatska 2021.-2027. bila je središnja tema sastanka regionalnih koordinatora iz Hrvatske održan u srijedu, 14. srpnja 2021. godine u Zadru. Domaćin sastanka bila je Agencija za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA.
Uz proces programiranja Programa prekogranične suradnje Italija-Hrvatska 2021.-2027. sudionici su razgovarali i o Programu prekogranične suradnje Hrvatska-Bosna i Hercegovina-Crna Gora 2021.-2027. te ostalim poslovima iz nadležnosti regionalnih koordinatora.
Uz domaćine, predstavnike Agencije ZADRA NOVA, na sastanku su sudjelovali predstavnici Regionalne razvojne agencije Dubrovačko-neretvanske županije – DUNEA, Regionalne razvojne agencije Primorsko-goranske županije PRIGODA, Razvojne agencije Ličko-senjske županije LIRA, Javne ustanove za koordinaciju i razvoj Splitsko-dalmatinske županije RERA S.D. te Regionalne razvojne agencije Karlovačke županije KAZUP.
Sudionici sastanka razmijenili su svoja razmišljanja i dosadašnja iskustva u projektima koje provode u spomenutim Prekograničnim programima te su iznijeli i svoje ideje i prijedloge za daljnji nastavak provođenja istih te unaprjeđenja zajedničke suradnje.
Dodatno su predstavnici Agencije ZADRA NOVA održali sastanka s predstavnikom Regionalne razvojne agencije Karlovačke županije KAZUP.
Ustanova za razvoj kompetencija, inovacija i specijalizacije Zadarske županije INOVAcija organizira besplatnu informativnu radionicu „Osnove marketinga za MSP-ove“ te Meet-up cafe na temu „Važnost poslovne komunikacije putem društvenih mreža“.
Radionica će se održati u srijedu, 14. srpnja s početkom u 13:00 sati u Centru za kreativne industrije na adresi Put Murvice 3A u Zadru. Sudionici će steći znanja o „gerilskom“ marketingu i njegovim prednostima za mala i srednja poduzeća te će biti upoznati sa konceptom upravljanja odnosa sa kupcima (CRM) i kako ga primijeniti u svakodnevnom poslovanju.
Meet-up cafe na temu „Važnost poslovne komunikacije putem društvenih mreža“ održat će se u srijedu 14. srpnja s početkom u 10:00 sati u Centru za kreativne industrije na adresi Put Murvice 3A u Zadru. Sudionici će naučiti kako odabrati najbolje društvene mreže za svoj brand, organizaciju ili proizvod, povezati društvene mreže s ostalim online i offline kanalima za komunikaciju, kreirati strategiju nastupa na društvenim mrežama kojom se efikasno dolazi do ciljane skupine i zadržava je. Kroz praktične primjere i prezentacije kampanja, objasnit će se put od kreiranja strategije do ostvarivanja ciljeva kao i savjeti i trikovi za što efikasnije korištenje društvenih mreža u marketinške svrhe.
Usluge informiranja MSP-ova i povezivanje subjekata na području Zadarske županije financiraju se projektom „Pružanje usluga informiranja i povezivanja za MSP u Zadarskoj županiji“. Usluge se obavljaju za potrebe adresiranja problema nedostatka pružanja usluga informiranja i povezivanja MSP-ova u nepoljoprivrednim djelatnostima na području Zadarske županije te su izravan odgovor na kontinuiranu potražnju za određenim uslugama poduzetničkih potpornih institucija.
Cilj projekta je rast i razvoj poslovanja pružanjem usluga informiranja i povezivanja za MSP-ove na području Zadarske županije. Ostvarenjem neposrednih rezultata projekta želi se doprinijeti jačanju poduzetničkih vještina i kompetencija te pozitivnog poduzetničkog okruženja.
U sklopu provedbe projekta „MADE IN-LAND- Management and Development of INLANDs“ održana je, u utorak 6.7.2021. godine u prostoru Code Hub-a, radionica za turističke djelatnike i predstavnike gospodarskih subjekata u području turizma.
Na radionici je predstavljena Strategija brenda zadarskog zaleđa "Potraga za petim elementom" te vizualni identitet i Marketinški plan. Tijekom radionice s turističkim djelatnicima raspravljene su mogućnosti i ideje za promociju brenda te su razmijenjena iskustva u provedbi tematskog turizma u praksi. Koncept „Potraga za petim elementom“ razvijen je od strane Agencije za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA i njezinih partnera. Teritorijalni brend spaja gastronomiju, kulturno nasljeđe, povijest i prirodne ljepote u zajednički turistički koncept koji ima za cilj motivirati turističke posjetitelje na otkrivanje unutrašnjosti županije.
Projekt MADE IN-LAND okuplja ukupno devet partnera iz Jadranskih regija Hrvatske i Italije, a glavni cilj mu je zaštita i valorizacija neiskorištenih prirodnih i kulturnih potencijala kontinentalnih dijelova partnerskih regija. Projektne aktivnosti uključuju lokalne zajednice na području zaleđa i obale, u suradnji s kojima će se razviti teritorijalni brend, a kroz zajedničke marketing planove i IT alate promovirat će se materijalna i nematerijalna kulturna i prirodna baština. Projekt ukupne vrijednosti 2.218.069,31EUR provodi se od 1. siječnja 2019. godine do 30. lipnja 2022. godine u sklopu Programa prekogranične suradnje Interreg Italija – Hrvatska 2014. – 2020.
Ustanova za razvoj kompetencija, inovacija i specijalizacije Zadarske županije INOVAcija organizira dva besplatna događanja "Meet-up cafe" s ciljem upoznavanja sudionika o vrstama i načelima inovacija, fazama inoviranja, inovacijama u turizmu na globalnom i nacionalnom nivou, inovacijama u restoraterstvu, smještajnim inovacijama, upravljanju atrakcijama pomoću inovacija, inovacijama u prometu, turističkom posredovanju, destinacijskoj proaktivnosti i slično.
Meet-up cafe na temu „Kako inovacijama konkurirati u turizmu“ održat će se u petak 9. srpnja s početkom u 11:00 sati u Centru za kreativne industrije na adresi Put Murvice 3A u Zadru.
Meet-up cafe na temu „Izazovi ženskog poduzetništva“, također će se održati u u Centru za kreativne industrije na adresi Put Murvice 3A u Zadru u petak 9. srpnja s početkom u 14:00 sati. Raspravljat će se i o ženama u „biznisu“ odnosno o ravnoteži poslovnog i privatnog života i kako ju postići te uspješnim primjerima iz prakse. Na događanju će sudjelovati i gošće poduzetnice s područja Zadarske županije.
Usluge informiranja MSP-ova i povezivanje subjekata na području Zadarske županije financiraju se projektom „Pružanje usluga informiranja i povezivanja za MSP u Zadarskoj županiji“. Usluge se obavljaju za potrebe adresiranja problema nedostatka pružanja usluga informiranja i povezivanja MSP-ova u nepoljoprivrednim djelatnostima na području Zadarske županije te su izravan odgovor na kontinuiranu potražnju za određenim uslugama poduzetničkih potpornih institucija.
Cilj projekta je rast i razvoj poslovanja pružanjem usluga informiranja i povezivanja za MSP-ove na području Zadarske županije. Ostvarenjem neposrednih rezultata projekta želi se doprinijeti jačanju poduzetničkih vještina i kompetencija te pozitivnog poduzetničkog okruženja.
Pravilnik o provedbi Programa poticanja razvoja civilnoga društva na otocima te Nacrt programa poticanja razvoja civilnoga društva na otocima 2021. - 2027., objavljeni na portalu e-Savjetovanja od strane Ministarstva regionalnog razvoja i fondova Europske unije dostupni su za savjetovanje do 18. srpnja 2021. godine.
Generalna skupština Europskog udruženja razvojnih agencija (EURADA) održana je 30. lipnja 2021. godine u obliku online konferencije.
Generalna skupština započela je predstavljanjem novih članova koji su se ove godine pridružili EURADA-i. Predstavljene su i aktivnosti Agencije za razvoj Zadarske županije ZADRE NOVE kao jedne od novijih članova Udruženja.
Agencija ZADRA NOVA kao regionalni koordinator obavlja poslove i aktivnosti sukladno Zakonu o regionalnom razvoju, gdje je definirano kako su regionalni koordinatori javne ustanove koje obavljaju poslove od javnog interesa te su osnovane s ciljem učinkovite koordinacije i poticanja regionalnog razvoja. Predstavnici Agencije prezentirali su okupljenima projekte koji su trenutno u provedbi i pripremi te dinamiku izrade Plana razvoja Zadarske županije 2021.-2027.
Osim Agencije ZADRE NOVE, predstavljeni su i sljedeći članovi:
Potpisani su i Memorandum o razumijevanju s EUIPO-om i EUROCHAMBRES-om te je prezentirano financijsko izvješće za 2020. godinu.
Na skupštini su istaknuta u tri prioriteta Udruženja za 201. godinu:
Izrada & održavanje: Point Web Factory