Prilagodba pristupačnosti

Image

Regionalni koordinator razvoja

Zadarske županije

Središnji državni portal

Kako bi olakšali pristup informacijama izvršne vlasti, uspostavljeno je centralno internetsko rješenje za informacije – Središnji državni portal. Cilj navedenog projekta je na jednom mjestu, nedvosmisleno, jednostavno i moderno prezentirati strukturu, funkciju i ulogu svih tijela državne uprave.

Više informacija ovdje.

Objavljene odluke o odabiru projekata iz programa „Konkurentnost turističkog gospodarstva“

Ministarstvo turizma objavilo je odluke o odabiru projekata iz programa „Konkurentnost turističkog gospodarstva“ u 2014. godini, kojim s ukupno 26,65 milijuna kuna sufinancira turističke razvojne projekte usmjerene obogaćivanju turističke ponude, stvaranju inovativnih turističkih proizvoda, povećanju zaposlenosti, umrežavanju pružatelja usluga u turističke klastere te unaprjeđenju međunarodne turističke prepoznatljivosti.

Više o samim odlukama i daljnjim informacijama možete pronaći ovdje.

Započela dodjela bespovratnih sredstava iz Poduzetničkog impulsa

Svečanim potpisivanjem ugovora, Ministarstvo poduzetništva i obrta dodijelilo je danas bespovratna sredstva u okviru Poduzetničkog impulsa 2014. za Mjere A1: Mikro poduzetništvo i obrt te Mjere B1: Malo i srednje poduzetništvo i obrt. U prvom krugu odobrena su bespovratna sredstva za ukupno 56 poduzetnika i obrtnika u vrijednosti preko 29 milijuna kuna.

 

Link na vijest ovdje.

Novi mini vodiči za bolju informiranost poduzetnika

Na jučer održanoj drugoj nacionalnoj konferenciji projekta „BIZimpact II“ – Poboljšavanje informiranosti hrvatske poslovne zajednice, predstavljena su nova četiri mini vodiča za male i srednje poduzetnike: Porez na dodanu vrijednost nakon pristupanja Europskoj uniji, Javna nabava, Sustavi upravljanja energijom i Upravljanje sustavom kvalitete i rizicima.

Mini vodiči donose najaktualnije informacije s navedenih područja, pregled i prikaz utjecaja propisa na poslovnu zajednicu te popis institucija i izvora gdje mali i srednji poduzetnici mogu potražiti dodatne informacije.

Voditelj projektnog tima Ricardo Pinto otvorio je konferenciju predstavljajući projektne aktivnosti koje imaju za cilj unaprijediti informiranost poslovne zajednice, komunikaciju i dijalog između poduzetnika i nadležnih institucija te aktivno uključiti poduzetnike u izradu novih zakona i propisa. Ujedno je izrazio zadovoljstvo izlaskom novih mini vodiča i zahvalio se stručnjacima iz hrvatskih institucija koji su sudjelovali u izradi vodiča.

Ministar poduzetništva i obrta Gordan Maras zahvalio je projektnom timu i stručnjacima na potpori koju pružaju ministarstvu pri unapređenju konkurentnosti hrvatskog malog poduzetništva. Naglasio je kako se ulaskom Hrvatske na jedinstveno tržište Europske unije značajno promijenilo poslovno okruženje za hrvatske poduzetnike, ali su se otvorile i brojne nove mogućnosti. Ukazujući na važnost vodiča naveo je primjer javne nabave čija se vrijednost na jedinstvenom tržištu procjenjuje na oko 50 milijardi eura.  Kada bi samo 10% od toga otišlo na hrvatsko malo poduzetništvo učinci bi bili vrlo značajni, naglasio je Maras. Maras je pritom ponovio kako „Ministarstvo sustavno radi na pronalasku rješenja za povećanje likvidnosti malog i srednjeg poduzetništva, a kao jedan od koraka na tom putu je i plaćanje PDV na naplaćene, a ne izdane račune, što bi se odnosilo na sve male poduzetnike s godišnjim prometom do 3 milijuna kuna“ .

U predstavljanju mini vodiča sudjelovali su stručnjaci projekta: Anton Florijan Barišić i Katarina Gaži Pavelić te Renata Tomljenović iz Uprave za sustav javne nabave Ministarstva gospodarstva i Mirko Vuković iz  Hrvatskog zavoda za norme.

Projekt BIZimpact II – Poboljšavanje informiranosti hrvatske poslovne zajednice je projekt čiji je cilj poboljšati poslovnu klimu u Hrvatskoj i konkurentnost malog gospodarstva. Glavni korisnik projekta je Ministarstvo poduzetništva i obrta Republike Hrvatske (MINPO), a ostali korisnici su: Hrvatska agencija za malo gospodarstvo, inovacije i investicije (HAMAG-BICRO), Hrvatska gospodarska komora (HGK), Hrvatska obrtnička komora (HOK), Hrvatska udruga poslodavaca (HUP) i Hrvatski savez zadruga (HSZ).

Više informacija o projektu možete pronaći na: www.bizimpact.hr.

Poziv za sudjelovanje na konferenciji „Predstavljanje EU financijskih instrumenata za razdoblje 2014. – 2020. “EU Access to Finance Day” 1.7.2014. Zagreb“

Europska komisija i Ministarstvo poduzetništva i obrta zajednički organiziraju Info dan “EU Access to Finance Day” (Pristup financiranju) koji će se održati u Zagrebu 1. srpnja 2014. godine u hotelu Westin. Cilj Info dana je predstaviti novu generaciju EU financijskih instrumenata za potporu malim i srednjim poduzećima za razdoblje od 2014. do 2020. godine, te pružiti informacije o načinu njihovog korištenja u Hrvatskoj. Učinkovito partnerstvo između EU institucija i institucija u Hrvatskoj koje omogućuju pristup financijama za mala i srednja poduzeća preduvjet je za uspješnu implementaciju financijskih instrumenata.

| Program događanja

Stoga će se na Info danu posebno predstaviti financijski instrumenti u okviru novih COSME i HORIZON 2020 programa te način kako se financijske institucije u Hrvatskoj mogu kandidirati za status financijskih intermedijara. Prezentirat će se, također, hrvatska iskustva u korištenju financijskih instrumenata kroz CIP program koji je, kao prethodnica COSME programa, bio aktivan od 2007. do 2013. godine, te Europski strukturni i  investicijski fondovi.

Info dan će otvoriti g. Branko Baričević, voditelj Predstavništva Europske komisije u Hrvatskoj i Gordan Maras, ministar poduzetništva i obrta.

Pozivi za sudjelovanje upućeni su svim relevantnim financijskim institucijama i poslovnim organizacijama.

Prijavi se OVDJE.

26. i 27. lipnja u Zadru s početkom u 9 sati održat će se koordinacijski sastanak radnog paketa 5 „Pločasti vapnenac kao prirodna baština“.

Razvojna agencija Zadarske županije ZADRA d.o.o. partner je na projektu RoofOfRock i domaćin koordinacijskog sastanka za radni paket broj 5 – Pločasti vapnenac kao prirodna baština koji će se održati 26. i 27. lipnja 2014. godine u Hotelu Kolovare, Bože Peričića 14, 23000 Zadar. Razvojna agencija Zadarske županije, kao partner, provodi aktivnosti ovog projekta na području Zadarske županije u iznosu od 162.171,65 eura. Nositelj projekta je Geološki zavod Slovenije, a uz ZADRA-u je uključeno još 8 partnera iz Italije, Hrvatske, Slovenije i Bosne i Hercegovine. Projekt se provodi kroz program IPA Jadranska prekogranična suradnja 2007-2013.

Na sastanku će osim predstavnika ZADRA-e sudjelovati još predstavnici Geološkog zavoda Slovenije, Odsjeka za matematiku i geoznanosti Sveučilišta u Trstu, Javne ustanove Park Škocjanske jame te razvojnih agencija iz Splitsko-dalmatinske, Dubrovačko-neretvanske i Zapadnohercegovačke županije.

 

Konkretni ciljevi radnog paketa 5 u kojem je pločasti vapnenac istraživan kao prirodna baština:

  • Identificirati porijeklo kamena korištenog u arhitekturi (popis kamenoloma) i analizirati prostornu raspodjelu izvorišnih područja u odnosu na mjesta prirodne baštine kao što su parkovi, zaštićena područja;
  • Prepoznati paleontološki sadržaj izdanaka pločastog vapnenca i procijeniti njegovu važnost kao značajku prirodne baštine;
  • Okarakterizirati prirodna svojstva vapnenca korištenog kao građevinski materijal i okarakterizirati prirodna svojstva i opseg pojavljivanja u prirodi konkretno pločastog vapnenca;
  • Prepoznati loše i dobre prakse radi zaštite prirodnog okoliša tijekom eksploatacijskih aktivnosti u krškim područjima uključenima u projekt;
  • Identificirati preostale prirodne resurse i analizirati uvjete za održivo korištenje ovog kamenog dobra i pripremiti temelje za zajednički zakonsku regulativu.   Sustav protokola najbolje prakse u identifikaciji, istraživanju, eksploataciji i upotrebi građevinskog kamena bit će napravljen kako bi se omogućilo adekvatno upravljanje vapnencem. Pločasti vapnenac koristit će se kao simbol zajedničke povijesti koja neminovno vodi u zajedničku budućnost u svrhu adekvatne promocije;
  • Promovirati izvanredne izdanke pločastog vapnenca kao pitanje prirodne baštine;
  • Educirati zainteresirane sudionike (prostorni projektanti, konzervatori i lokalna vlast), zaštiti od eksploatacije visoku prirodnu vrijednost pločastih vapnenca i promovirati njihovu održivu eksploataciju.

 

Kao dio koordinacijskog sastanka 26. lipnja 2014. godine s početkom u 11.30 sati održat će se i konferencija za predstavnike medija.

 

ZADRA Vas poziva na Seminar o zaštiti okoliša i upravljanju okolišnim rizicima – 23. I 24.06.2014., Gradska knjižnica Benkovac

Razvojna agencija Zadarske županije ZADRA Vas iznova poziva na

Seminar o zaštiti okoliša i upravljanju okolišnim rizicima, organiziran u svrhu implementacije projekta GuardEn.

Seminar će se održati  23. i 24. 06. 2014. g. s početkom u 11:00 sati u Multimedijalnoj dvorani Gradske knjižnice Benkovac, na adresi Šetalište kneza Branimira 46, u gradu Benkovcu. Predviđeno vrijeme trajanja je do 15:00 sati. Seminar je namijenjen svim zainteresiranima za spomenutu temu, posebice pripadnicima sektora primarne i sekundarne poljoprivrede.

U slučaju interesa, svoju prijavu za sudjelovanje možete podnijeti putem telefona na 023 492 880 ili e-maila zadra@zadra.hr. Za više informacija, koristite iste kontakt podatke, i posjetite službenu mrežnu stranicu projekta www.guarden.eu .

Ukoliko ste u mogućnosti, lijepo Vas molimo da informaciju proslijedite kontaktima za koje smatrate da bi bili zainteresirani za sudjelovanje i od njega imali koristi. Također, pozivamo Vas da istražite Facebook stranicu projekta, dostupnu na sljedećoj poveznici: 

https://www.2343ec78a04c6ea9d80806345d31fd78-gdprlock/pages/Guarden-Project/218376921663859

 

Program seminara II GuardEn

 

Natječaj za prijavu projekata udruga na otocima za ostvarivanje prava na financijske potpore u okviru raspoloživih sredstava Državnog proračuna za 2014. godinu na poziciji Ministarstva regionalnoga razvoja i fondova Europske unije

Naziv Natječaja: Natječaj za prijavu projekata udruga na otocima za ostvarivanje prava na financijske potpore u okviru raspoloživih sredstava Državnog proračuna za 2014. godinu na poziciji Ministarstva regionalnoga razvoja i fondova Europske unije

Datum objave: 28. svibnja 2014.

Datum završetka Natječaja: 28. lipnja 2014.

Status: Otvoren

Tip sredstava: Kapitalne donacije neprofitnim organizacijama/Državni proračun Republike Hrvatske za 2014.

Ukupan iznos osiguranih sredstava: 300.000,00 kuna

Podaci o ugovaratelju: Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije/Uprava za regionalni razvoj/Sektor za otoke

Kratki opis Natječaja

Opći cilj Natječaja: financijskom potporom omogućiti provedbu projekata udrugama na otocima u skladu s održivim razvojem hrvatskih otoka koji donose nove ideje, modele razvoja ili načine rješavanja postojećih problema, potiču tradicijske običaje i kulturu otočnog prostora, pridonose očuvanju okoliša i omogućuju sadržajniji i kvalitetniji život na hrvatskim otocima.

Prihvatljivi prijavitelji: udruge koje imaju sjedište na hrvatskih otocima i koje su upisane u Registar udruga Republike Hrvatske i djeluje na području hrvatskih otoka najmanje jednu godinu zaključno s danom objave Natječaja te čija je djelatnost usmjerena na razvoj lokalne zajednice.
Prihvatljive aktivnosti Natječaja:
• unaprjeđenje kvalitete života u lokalnoj otočnoj zajednici;
• kultura i umjetnost;
• obrazovanje i znanost;
• sport.
Minimalni iznos financijske potpore: 10.000,00 kuna
Maksimalni iznos financijske potpore: 30.000,00 kuna

 
Dokumenti:
– Natječaj

– Upute za prijavitelje

– Obrazac A1  Opisni obrazac za prijavu projekta
– Obrazac A2  Obrazac proračuna projekta

– Obrazac A3 Životopis voditelja/ice projekta

– Obrazac A4 Izjava o partnerstvu

– Obrazac A5 Izjava o financiranim projektima udruge

– Obrazac A6 Kontrolni obrazac prijave projekta

– Obrazac B Obrazac za procjenu kvalitete/vrijednosti predloženog projekata

MRRFEU: Više od 8 milijardi eura za ulaganje u rast i radna mjesta

U razdoblju 2014. – 2020. Hrvatskoj je iz europskih strukturnih i financijskih fondova na raspolaganju ukupno 10,423 milijardi eura od čega je 8,397 milijardi eura namijenjeno ulaganju u rast i radna mjesta.

„Ulaganjem sredstava iz EU fondova namjeravamo ostvariti tri strateška cilja: ojačati konkurentnost gospodarstva, smanjiti ukupnu razinu siromaštva u zemlji, postići ravnomjerniji regionalni razvoj i bolje uvjete života građanima“, naglasio jeBranko Grčić, potpredsjednik Vlade i ministar regionalnoga razvoja i fondova Europske unije obraćajući se okupljenima na predstavljanju prijedloga Partnerskog sporazuma i javnim konzultacijama o prijedlogu Operativnog programa iz područja konkurentnosti i kohezije za financijsko razdoblje 2014.-2020.
Skup je pozdravio i Branko Baričević, voditelj Predstavništva Europske komisije u Hrvatskoj, a o važnosti određivanja prioriteta za ulaganja i programskim dokumentima govorili su Jakša Puljiz, zamjenik ministra regionalnoga razvoja i fondova Europske unije, te pomoćnik Matija Derk.
Ovim trećim partnerskim konzultacijama nastavljen je proces savjetovanja sa zainteresiranim partnerima i javnošću, započet u lipnju 2013. godine, u kojem sudjeluju predstavnici jedinica lokalne i regionalne samouprava, privatnog sektora, socijalnih partnera, civilnog društva, te akademske zajednice. Na njihova pitanja su, nakon prezentacija Partnerskog sporazuma i Operativnog programa „Konkurentnost i kohezija“, odgovarali Jakša Puljiz i Matija Derk, te Helga Bubanović Devčić, pomoćnica ministra regionalnog razvoja i fondova EU i predstavnici drugih resornih ministarstava.
Partnerski sporazum je krovni plansko-programski dokument kojim naša zemlja, prvi put kao država članica EU, planira ulaganja iz europskih fondova za sedmogodišnje razdoblje 2014.-2020., a čije se usvajanje očekuje nakon završetka pregovaračkog procesa s Europskom komisijom.

Za razdoblje 2014.-2020. godine, Hrvatska priprema dva operativna programa, jedan iz područja konkurentnosti i kohezije za korištenje Europskog fonda za regionalni razvoj i Kohezijskog fonda (indikativna alokacija iznosi 6,881 milijardi eura) i drugi iz područja učinkovitih ljudskih resursa, za korištenje Europskog socijalnog fonda, a njegova ukupna indikativna alokacija je 1,516 milijardi eura.

Više od 3,299 milijardi eura dodijeljeno je u pet prioriteta vezanih za konkurentnost: istraživanje i inovacije,  informacijske i telekomunikacijske tehnologije , za razvoj malih i srednjih poduzeća, niskougljično gospodarstvo, te obrazovanje.

Gotovo 40 posto ukupne alokacije Europskog fonda za regionalni razvoj bit će iskorišteno za podršku malim i srednjim poduzećima, istraživanje i inovacije.

Visoki udio ulaganja, više od 3,351 milijardi eura, Hrvatska će uložiti u zaštitu okoliša, prilagodbu klimatskim promjenama i mrežnu infrastrukturu (promet).

Prvi nacrti operativnih programa poslani su Europskoj komisiji, a službeni prijedlog bit će upućen u zadanom roku za sve zemlje članice – do 22. srpnja.
Ovdje možete pogledati prezentacije:
• Prijedlog Partnerskog sporazuma Republike Hrvatske za korištenje europskih
strukturnih i investicijskih fondova u razdoblju 2014-2020.

• Predstavljanje prijedloga Operativnog programa iz područja konkurentnosti i kohezije
za financijsko razdoblje 2014.-2020.

Započeo je projekt Coworking Zadar – suradnjom do inovacija

Projekt uključuje uređenje i opremanje 370 m2 coworking prostora u Zadru koji će biti na raspolaganju svim zainteresiranim korisnicima.
Ovaj projekt je s kompletnom natječajnom dokumentacijom prijavljen za financiranje kroz natječaj za bespovratna sredstva za poslovnu infrastrukturu te je odobren u okviru IPA Operativnoga programa Regionalna konkurentnost 2007. – 2013. Ukupan iznos projekta je 672.626,14 eura, a sufinanciranje iznosi 85%.
Nositelj projekta je Grad Zadar, a partneri u projektu su Udruženje obrtnika Zadar, Razvojna agencija Zadarske županije, Zadarska županija te Hrvatska gospodarska komora-Županijska komora Zadar.

Izrada & održavanje: Point Web Factory