

Prilagodba pristupačnosti
KLASA: 023-04/22-01/08
URBROJ: 2198-1-95/01-22-2
Zadar, 20. prosinca 2022. godine
Na temelju članka 40. i 41. Zakona o ustanovama (Narodne novine br. 76/93, 29/97, 47/99, 35/08, 127/19) članka 13. i članka 20. Statuta Javne ustanove Agencije za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA KLASA: 012-03/20-01/01, URBROJ: 2198-1-95/01-20-5 od 11. veljače 2020. godine, a koji je stupio na snagu 18. ožujka 2020. godine, Upravno vijeće Agencije za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA, na temelju Odluke o raspisivanju javnog natječaja za imenovanje ravnatelja/ice Agencije za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA od 20. prosinca 2022. godine, objavljuje
JAVNI NATJEČAJ
za imenovanje ravnatelja/ice Agencije za razvoj
Zadarske županije ZADRA NOVA
Za ravnatelja/icu može biti imenovana osoba koja je hrvatski državljanin i koja ispunjava sljedeće uvjete:
– završen stupanj obrazovanja magistra struke ili stručnog specijalista prirodnih, tehničkih biotehničkih ili društvenih znanosti, kao i osoba koja je stekla visoku stručnu spremu sukladno ranijim propisima
– najmanje pet godina radnog iskustva u struci i na pripremi EU projekata, organizacijske sposobnosti i komunikacijske vještine potrebne za uspješno upravljanje Ustanovom te aktivno znanje engleskog jezika.
Ravnatelj/ica se imenuje na četiri godine, a isti/a može biti ponovno izabran/a za ravnatelja/icu.
U pisanoj prijavi na javni natječaj navode se podaci podnositelja prijave (ime i prezime, adresa prebivališta, broj telefona, e-adresa, isključivo za potrebe postupka) i uz pisanu prijavu potrebno je priložiti sljedeću dokumentaciju:
Sve isprave prilažu se u neovjerenoj preslici. Nakon odabira kandidata, a prije sklapanja ugovora o radu, izabrani kandidat predočit će izvornike.
Kandidat koji ostvaruje pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima dužan je u prijavi na natječaj pozvati se na pravo, odnosno uz prijavu priložiti svu propisanu dokumentaciju prema posebnom zakonu, te ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.
Kandidati koji ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju prema Zakonu o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji („Narodne novine“ 121/07, 98/19, 84/21), dokazuju to slijedećim dokumentima:
- rješenjem o priznatom statusu hrvatskog ratnog vojnog invalida iz Domovinskog rata odnosno potvrdom o priznatom statusu hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata ili dragovoljca iz Domovinskog rata ne starijom od šest mjeseci,
- dokazom o nezaposlenosti – potvrdom Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje ne starijim od mjesec dana,
- preslikom pravomoćnog rješenja, odluke ili drugog pravnog akta o prestanku prethodnog zaposlenja,
- dokazom o oduzetoj roditeljskoj skrbi kada se prijavljuje dijete smrtno stradalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata ili nestalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata bez roditeljske skrbi,
- potvrdom poslodavca da radno mjesto osobe ne odgovara njegovoj stručnoj spremi (u slučaju da se na javni natječaj javlja zaposleni hrvatski branitelj ili član njegove obitelji),
- preslikom pravomoćnog rješenja o priznatom pravu na novčanu naknadu iz članka 107. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji ili prava na zajamčenu minimalnu naknadu (ako se na javni natječaj javljaju djeca živućih branitelja),
- potvrdom o broju dana sudjelovanja u obrani suvereniteta Republike Hrvatske ( u slučaju kad se na javni natječaj javlja hrvatski branitelj ili dijete živućeg hrvatskog branitelja),
- rodnim listom (ako se na javni natječaj javlja dijete hrvatskog branitelja),
- rješenjem o priznatom statusu člana obitelji smrtno stradalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata.
Dokazi potrebni za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju objavljeni su na stranici Ministarstva branitelja Republike Hrvatske https://branitelji.gov.hr/zaposljavanje-843/843.
Kandidati koji ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju prema Zakonu o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata („Narodne novine“ broj 84/21), dokazuju to sljedećim dokumentima:
- rješenje ili potvrdu o priznatom statusu,
- dokaz o nezaposlenosti-potvrdu odnosno ispis elektroničkog zapisa Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje ili potvrdu odnosno ispis elektroničkog zapisa Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, ne stariju od mjesec dana,
- presliku pravomoćnog rješenja, odluke ili drugog pravnog akta o prestanku prethodnog zaposlenja osim ako se radi o prvom zapošljavanju
- potvrdu poslodavca ili potvrdu Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje ne stariju od mjesec dana odnosno ispis elektroničkog zapisa iz kojeg je vidljivo da je osoba zaposlena na poslovima za koji je uvjet niži stupanj obrazovanja od onog kojeg ima.
Dokazi potrebni za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju objavljeni su na stranici Ministarstva branitelja Republike Hrvatske https://branitelji.gov.hr/zaposljavanje-843/843.
Kandidati koji ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju na temelju članka 48. f. Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata („Narodne novine“ 33/92, 57/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 94/01, 103/03, 148/13, 98/19) dokazuju to rješenjem ili potvrdom o priznatom statusu iz koje je vidljivo to pravo, potvrdom o nezaposlenosti Hrvatskog zavoda za zapošljavanje izdanom u vrijeme trajanja ovog natječaja, te dokaz iz kojeg je vidljivo na koji način je prestao radni odnos kod posljednjeg poslodavca (rješenje, ugovor, sporazum i sl.).
Kandidati koji ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju na temelju članka 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom („Narodne novine“ 157/13, 152/14, 39/18, 32/20) dokazuju to odgovarajućom javnom ispravom o invaliditetu na temelju koje se osoba može upisati u očevidnik zaposlenih osoba s invaliditetom, te dokaz iz kojeg je vidljivo na koji je način prestao radni odnos kod posljednjeg poslodavca (rješenje, ugovor, sporazum i sl.).
Osobni podaci kandidata obradit će se isključivo u svrhu provedbe postupka javnog natječaja sukladno Zakonu o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka („Narodne novine“ broj 42/18) i Uredbe (EU) 2016/679.
Riječni i pojmovni skupovi u ovom dokumentu koji imaju rodno značenje, bez obzira jesu li korišteni u muškom ili ženskom rodu, odnose se na jednak način na muški i ženski rod.
Na javni natječaj se mogu ravnopravno javiti osobe oba spola, sukladno članku 13., stavku 2. Zakona o ravnopravnosti spolova („Narodne novine“ br.82/08, 125/11, 20/12, 138/12 i 69/17).
Osoba koja nije podnijela pravodobnu i urednu prijavu ili ne ispunjava formalne uvjete iz javnog natječaja ne smatra se kandidatom prijavljenim na javni natječaj.
Urednom prijavom se smatra prijava koja sadrži svu dokumentaciju navedenu u ovom javnom natječaju.
Osobe koje ne ispunjavaju formalne uvjete iz javnog natječaja kao i one koji nisu podnijele pravodobnu i/ili urednu prijavu o tome će biti obaviještene pisanim putem u roku od 30 dana od dana isteka roka za podnošenje prijave.
Svi kandidati koji ispunjavaju tražene uvjete bit će od strane Upravnog vijeća pozvani na razgovor.
Za kandidata koji ne pristupi razgovoru smatrat će se da je povukao prijavu.
Pisane prijave na javni natječaj, s dokazima o ispunjavanju uvjeta, podnose se u roku od 8 dana od dana objave (23. prosinca 2022. godine) javnog natječaja u „Narodnim novinama“ i na mrežnoj stranici Ustanove www.zadra.hr, na adresu: AGENCIJA ZA RAZVOJ ZADARSKE ŽUPANIJE ZADRA NOVA, Put Murvice 14, 23000 Zadar s obveznom naznakom „Prijava na javni natječaj za imenovanje ravnatelja/ice Agencije za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA - NE OTVARAJ“.
Prijava je podnesena u roku ako je prije isteka roka zaprimljena u Agenciju za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA, Put Murvice 14, 23000 Zadar, a ako je prijava upućena poštom preporučeno ili predana ovlaštenom pružatelju poštanskih usluga kao preporučena pošiljka, dan predaje pošti, odnosno ovlaštenom pružatelju poštanskih usluga smatra se danom predaje javnopravnom tijelu kojem je upućena.
Ministarstvo rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike objavilo je Poziv „Izgradnja i opremanje centara za starije osobe (izvaninstitucijske i institucijske usluge)“.
Svrha poziva je poboljšanje dostupnosti integrirane cjelovite skrbi za starije osobe unapređenjem infrastrukture za pružanje socijalnih usluga za starije osobe. Unaprjeđenje infrastrukture postići će se putem izgradnje i rekonstrukcije/dogradnje postojeće infrastrukture, uz adekvatno opremanje, a kako bi se nakon uspostave centara za starije osobe korisnicima pružile kvalitetne i pravovremeno dostupne usluge socijalne skrbi. Centri za starije osobe osigurat će nove dodatne kapacitete za smještaj starijih osoba koje su potpuno funkcionalno ovisne o pomoći druge osobe i čije se potrebe ne mogu zadovoljiti na razini kuće ili lokalne zajednice. Također će se u Centrima osigurati pružanje izvaninstitucijskih usluga u zajednici, a kojima je svrha omogućiti što duži ostanak starije osobe u svome domu.
Ukupna bespovratna sredstva iznose 370 milijuna kuna, a prihvatljivi prijavitelji u okviru ovog poziva su jedinice lokalne samouprave.
Detaljnije doznajte ovdje.
Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavila je Natječaj za provedbu Podmjere 4.2. »Potpora za ulaganja u preradu, marketing i/ili razvoj poljoprivrednih proizvoda« – provedba tipa operacije 4.2.1 »Povećanje dodane vrijednosti poljoprivrednim proizvodima« i Natječaj za provedbu Podmjere 4.2. »Potpora za ulaganja u preradu, marketing i/ili razvoj poljoprivrednih proizvoda« – provedba tipa operacije 4.2.2 »Korištenje obnovljivih izvora energije«.
Na natječaju za tip operacije 4.2.1. »Povećanje dodane vrijednosti poljoprivrednim proizvodima« ukupan iznos raspoloživih sredstava javne potpore iznosi 200.000.000,00 HRK (26.544.561,68 EUR).
Na natječaju za tip operacije 4.2.2. »Korištenje obnovljivih izvora energije« ukupan iznos raspoloživih sredstava javne potpore iznosi 70.000.000,00 HRK (9.290.596,59 EUR).
Rok za podnošenje zahtjeva za potporu i dostavu Potvrde o podnošenju zahtjeva za potporu za oba natječaja je od 6. veljače 2023. godine od 12:00 sati do 4. svibnja 2023. godine do 12:00 sati.
Detaljnije doznajte ovdje.
Svrha Poziva za urbana područja za provedbu ITU mehanizma u financijskom razdoblju 2021. – 2027. je donijeti Odluku kojom se utvrđuju urbana područja u kojima će se provoditi ITU mehanizam u Republici Hrvatskoj u financijskom razdoblju 2021. – 2027. Potrebno je istaknuti da svrha ovog Poziva nije dodjela bespovratnih sredstava već se bespovratna sredstva dodjeljuju temeljem Poziva na dostavu projektnih prijedloga u postupcima dodjele bespovratnih sredstava.
Prihvatljivi prijavitelji su dvadeset i dva grada koji su uspostavili svoja urbana područja sukladno ZRRRH i Smjernicama:
✓ 4 urbane aglomeracije: Zagreb, Split, Rijeka i Osijek
✓ 10 većih urbanih područja: Zadar, Slavonski Brod, Pula, Karlovac, Sisak, Varaždin, Šibenik, Dubrovnik, Bjelovar i Vinkovci
✓ 8 manjih urbanih područja koji su sjedišta županija: Koprivnica, Vukovar, Čakovec, Požega, Virovitica, Krapina, Gospić i Pazin.
Navedena urbana područja po broju stanovnika i teritorijalnom značaju imaju najveći potencijal biti pokretačima razvoja okolnog područja, razvoja cjelokupnog područja županija, a time i pokretačima ujednačenog regionalnog razvoja Republike Hrvatske te su odabrani kao prihvatljivi prijavitelji po Pozivu. Nadalje, ti gradovi predstavljaju gospodarska, financijska, kulturna, zdravstvena, prometna i znanstvena središta razvitka šireg okruženja te su u svom samoupravnom djelokrugu ovlašteni obavljati određene poslove lokalnog značaja kojima se neposredno ostvaruju potrebe građana (uređenje naselja i stanovanje, prostorno i urbanističko planiranje, komunalno gospodarstvo, brigu o djeci, socijalnu skrb i primarnu zdravstvenu zaštitu, odgoj i obrazovanje, kulturu, tjelesnu kulturu i šport, zaštitu i unapređenje prirodnog okoliša, protupožarnu i civilnu zaštitu, promet na svom području i sl.).
Detaljnije doznajte ovdje.
Nakon posljednja dva uspješno provedena natječaja, na koje je zaprimljeno više od tri tisuće prijava iz svih država članica, Europska komisija će ponovno nagraditi primjere izvrsnih projekata i ideja koji okupljaju ljude u zamišljanju i izgradnji zelene i održive budućnosti.
Rok za podnošenje prijava za Nagrade Novog europskog Bauhausa je 31. siječnja 2023. u 19 sati po srednjoeuropskom vremenu.
Povezivanjem različitih sredina, obuhvaćanjem različitih disciplina i jačanjem sudjelovanja na svim razinama, Novi europski Bauhaus nadahnjuje pokret kojim se transformacija naših društava nastoji olakšati i usmjeriti u skladu s tri neodvojive vrijednosti: održivost, uključivost te estetika i kvaliteta iskustva.
Nagrade Novog europskog Bauhausa za 2023. godinu obuhvatit će četiri kategorije:
• ponovno povezivanje s prirodom,
• vraćanje osjećaja pripadnosti,
• davanje prioriteta mjestima i ljudima kojima je to najpotrebnije,
• potreba za dugoročnim razmišljanjem o životnom ciklusu u industrijskom ekosustavu.
U svakoj od četiri kategorije tri su natjecateljske skupine:
Uz prijavitelje iz država članica Europske unije, ove će se godine također prihvaćati i prijave projekata i koncepata prijavitelja iz država zapadnog Balkana.
Detaljnije doznajte ovdje.
Agencija za pravni promet i posredovanje nekretninama objavila je Poziv na iskaz interesa – prijavu zgrada javnog sektora za energetsku obnovu zgrada javnog sektora ugovaranjem energetske usluge uz korištenje bespovratne financijske pomoći. Rok za podnošenje iskaza interesa APN-u, odnosno prijave zgrade s dokazima o prihvatljivosti je do kraja dana 24.12.2022. godine.
Poziv je namijenjen vlasnicima ili korisnicima postojećih zgrada ili kompleksa zgrada koji čine energetsku funkcionalnu cjelinu, koje nisu oštećene u potresu i nemaju konstruktivna oštećenja zbog drugog uzroka, koje su u vlasništvu javnog sektora i u kojima se obavlja društvena djelatnost.
Cilj Poziva je formirati bazu prihvatljivih zgrada javnog sektora za provedbu energetske obnove kroz model ugovaranja energetske usluge za koje će APN pripremati i pokretati postupke javne nabave za pružanje energetske usluge u svrhu provedbe integralne energetske obnove zgrada.
Energetska obnova zgrada javnog sektora ugovaranjem energetske usluge biti će sufinancirana sredstvima iz Mehanizma za oporavak i otpornost u okviru Nacionalnog plana oporavka i otpornosti 2021.- 2026. za što je osigurana alokacija od 250.000.000,00 kuna. Sufinancirati će se naknade za energetsku uslugu za razdoblje do završetka energetske obnove pri čemu ukupan iznos tih naknada ne smije biti veći od 40% ukupne naknade za energetsku uslugu. Nakon završetka energetske obnove (razdoblje ostvarenja ušteda) naručitelj energetske usluge tijekom ugovornog razdoblja vlastitim sredstvima plaća ugovorenu mjesečnu naknadu za energetsku uslugu, koja iznosi 1/12 godišnje naknade za energetsku uslugu, a ne može biti veća od vrijednosti ugovorene godišnje zajamčene uštede.
Rok za podnošenje iskaza interesa APN-u, odnosno prijave zgrade s dokazima o prihvatljivosti Prijavitelja je do kraja dana 24.12.2022. godine.
Više doznajte ovdje.
Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost objavljuje Javni natječaj za poticanje razvoja pametnih i održivih rješenja i usluga. Predmet Natječaja je dodjela sredstava Fonda za neposredno sufinanciranje razvoja pametnih i održivih rješenja i usluga u javnom sektoru, primjenom digitalnih tehnologija u svrhu boljeg korištenja resursa i smanjenja emisija stakleničkih plinova, a za dobrobit građana i gospodarskih subjekata.
U smislu ovog Natječaja, projekt može imati primjenu u jednom ili više područja:
1. Pametna i održiva rješenja u prometnom sustavu što podrazumijeva održivi razvoj prometnih sustava provođenjem aktivnosti poput uvođenja: inteligentnog upravljanja prometom i javnim parkirnim površinama, nisko-emisijskih prometnih zona, sustava javnih bicikala (s i bez električnog pogona), te drugih integriranih i inteligentnih prometnih rješenja.
2. Digitalna javna uprava što podrazumijeva optimizaciju i digitalizaciju usluga i procesa javne uprave te povećanje dostupnosti interoperabilnih digitalnih javnih usluga građanima i gospodarskim subjektima.
3. Klimatske promjene i zelena tranzicija što podrazumijeva smanjenje negativnog utjecaja na okoliš i učinkovitije korištenja resursa i prelazak na kružno gospodarstvo, uz osiguravanje informacija o kvaliteti okoliša (zrak, tlo, voda, buka, svjetlosno onečišćenje i dr.).
Korisnici sredstava Fonda u smislu ovog Natječaja su jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave.
Ukupno raspoloživ iznos sredstava Fonda po ovom Natječaju iznosi 20.000.000,00 kuna (2.654.456,17 eura). Fond će po ovom Natječaju dodjeljivati sredstva pomoći, u iznosu do najviše 500.000,00 kuna (66.361,40 eura)2 po projektu, odnosno do:
- 80% opravdanih troškova na područjima posebne državne skrbi i prvoj skupini otoka,
- 60% opravdanih troškova na brdsko-planinskim područjima i drugoj skupini otoka,
- 40% opravdanih troškova na ostalim područjima Republike Hrvatske.
Detaljnije o Natječaju doznajte ovdje.
Program prekogranične suradnje Interreg Italija – Hrvatska 2021. – 2027. objavio je dana 28. studenoga 2022. godine 1. Poziv na dostavu projektnih prijedloga koji je namijenjen za dvije vrste projekata: Standard i Small-scale projekte.
Ukupna financijska alokacija za 1. Poziv iznosi 80.000.000,00 eura iz Europskog fonda za regionalni razvoj, uz stopu sufinanciranja od 80%.
Poziv na dostavu projektnih prijedloga biti će otvoren:
Projektni prijedlozi moraju biti dostavljeni na engleskom jeziku i to isključivo putem sustava Joint electronic monitoring system (Jems) kojem možete pristupiti putem sljedeće poveznice: https://jems.italy-croatia.eu
Detaljnije informacije o Pozivu i natječajna dokumentacija objavljeni su na službenoj programskoj stranici: https://www.italy-croatia.eu/web/it-hr-interreg-2021-2027/1st-call-for-proposals
Vodeći partner može kontaktirati Zajedničko tajništvo sa sjedištem u Veneciji i antenu u Zadru za sve upite vezane uz razvoj i prijavu projekta na e-mail adrese:
js.italy-croatia@regione.veneto.it
js.it-hr.antenna@mrrfeu.hr
Detaljnije doznajte ovdje.
Izrada & održavanje: Point Web Factory