

Prilagodba pristupačnosti
Ministarstvo znanosti i obrazovanja objavilo je Poziv "Razvojne istraživačke potpore".
Svrha Poziva je povećanje međunarodne atraktivnosti, prepoznatljivosti i vidljivosti hrvatskog istraživačkog sustava provođenjem programa koji podržava sustav razvoja karijere i napredovanja u hrvatskim istraživačkim organizacijama.
Posebni ciljevi Poziva:
A. Razvoj kapaciteta mladih istraživača;
B. Povećanje međunarodnog iskustva mladih istraživača;
C. Poboljšanje tržišne spremnosti rezultata istraživanja i razvoja.
Predmet ovog Poziva je dodjela potpora za razvoj vrhunskih mladih istraživača na način da im se omogući da samostalno vode istraživačke projekte. Podupiru se projekti vrhunskih mladih istraživača odnosno voditelja istraživačkog projekta (višeg asistenta ili docenta) koji je završio doktorski studij prije najmanje 2 do najviše 7 godina.
Kroz dodjelu potpore mladim istraživačima želi se doprinijeti uspostavi samostalnih istraživačkih grupa koje će biti međunarodno prepoznate ili biti usmjerene na razvoj inovacija koje će biti prenesene u hrvatsko gospodarstvo. Istraživački tim koji će se financirati sastojat će se od voditelja projekta zaposlenog na instituciji Prijavitelja i do četiri mlada istraživača koji pohađaju doktorski studij ili su doktorirali prije najviše sedam godina (asistenti, viši asistenti ili docenti). Potpora potiče mlade istraživače na usavršavanje u istraživačkim, upravljačkim i ostalim vještinama te na stvaranje mreža i kontakata, posebice u suradnji s istraživačima iz inozemstva ili poslovnog sektora. Voditelj projekta mora pokazati prijašnju istraživačku izvrsnost, kreativnost i/ili prijašnji uspjeh u području razvoja istraživanja i inovacija.
Ukupna bespovratna sredstva: 10.020.572,04 €
Minimalni iznos bespovratnih sredstava: 400.000,00 €
Maksimalni iznos bespovratnih sredstava: 750.000,00 €
Rok za podnošenje projektnih prijava: 17.4.2023.
Detaljnije o Pozivu doznajte ovdje.
Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavila je danas, 29. prosinca 2022. godine šesti Natječaj za provedbu podmjere 10.2. „Potpora za očuvanje, održivo korištenje i razvoj genetskih izvora u poljoprivredi.
Korisnici su javna tijela i pravne osobe koje se u skladu s nacionalnim zakonodavstvom bave očuvanjem biljnih ili životinjskih genetskih izvora, a visina potpore po korisniku računa se prema broju prihvatljivih aktivnosti i iznosi najviše do 50.000 eura po pojedinoj aktivnosti.
Ukupan iznos raspoloživih sredstava iznosi 10.000.000,00 kuna (1.327.228,08 EUR).
Rok za podnošenje prvog dijela zahtjeva za potporu je 6. veljače 2023. godine od 12:00 sati do 10. travnja 2023. godine do 12:00 sati, a rok za podnošenje drugog dijela zahtjeva za potporu je do 15. prosinca 2023. godine do 12:00 sati.
Detaljnije doznajte ovdje.
Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost objavljuje Javni natječaj za razvojno inovacijske projekte u svrhu provedbe Europskog zelenog plana. Predmet Natječaja je dodjela sredstava Fonda za neposredno financiranje istraživačko-razvojnih i inovacijskih projekata kojima se podupiru istraživanja i eksperimentalni razvoj u području proizvodnje čiste energije, prometa, uključujući baterije, čisti vodik i druge niskougljične tehnologije te istraživanje tehnologija, tehničkih i netehničkih mjera za smanjenje emisija/povećanje ponora u sektorima (energetika, promet, poljoprivreda, šumarstvo, otpad i industrijski procesi).
Korisnici sredstava u smislu ovog Natječaja su javna visoka učilišta i javni znanstveni instituti sukladno Zakonu o visokom obrazovanju i znanstvenoj djelatnosti.
Raspoloživa sredstva Fonda po ovom Natječaju iznose 7.500.000,00 kuna (995.421,06 eura).
Fond će po ovom Natječaju dodjeljivati sredstva pomoću u iznosu do najviše 1.506.900,00 kuna (200.000,00 eura) odnosno do 100% opravdanih troškova projekta.
Detaljnije pročitajte ovdje.
Prihvatljivi prijavitelji na Javni poziv su jedinice lokalne samouprave odnosno Grad Zagreb prema Zakonu o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi.
Prihvatljive aktivnosti i troškovi komasacije u okviru provedbe Programa u vezi s administrativnim pokretanjem i provođenjem postupka komasacije, izradom dokumentacije te provođenja pravomoćnog rješenja o komasaciji koji se odnose na građevinske radove i uređenje zemljišta u obuhvatu komasacije, su propisani Zakonom i Programom.
Za provedbu komasacije poljoprivrednog zemljišta kroz reformsku mjeru C1.5 R2 „Unaprjeđenje sustava za restrukturiranje poljoprivrednog zemljišta i komasaciju“ u dijelu koji se odnosi na komasaciju poljoprivrednog zemljišta, okvirni iznos dostupnih financijskih sredstava potrebnih za provedbu Programa iznosi 300.000.000 kuna (39.816.842 EUR), a planirana:
Detaljnije doznajte ovdje.
KLASA: 023-04/22-01/08
URBROJ: 2198-1-95/01-22-2
Zadar, 20. prosinca 2022. godine
Na temelju članka 40. i 41. Zakona o ustanovama (Narodne novine br. 76/93, 29/97, 47/99, 35/08, 127/19) članka 13. i članka 20. Statuta Javne ustanove Agencije za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA KLASA: 012-03/20-01/01, URBROJ: 2198-1-95/01-20-5 od 11. veljače 2020. godine, a koji je stupio na snagu 18. ožujka 2020. godine, Upravno vijeće Agencije za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA, na temelju Odluke o raspisivanju javnog natječaja za imenovanje ravnatelja/ice Agencije za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA od 20. prosinca 2022. godine, objavljuje
JAVNI NATJEČAJ
za imenovanje ravnatelja/ice Agencije za razvoj
Zadarske županije ZADRA NOVA
Za ravnatelja/icu može biti imenovana osoba koja je hrvatski državljanin i koja ispunjava sljedeće uvjete:
– završen stupanj obrazovanja magistra struke ili stručnog specijalista prirodnih, tehničkih biotehničkih ili društvenih znanosti, kao i osoba koja je stekla visoku stručnu spremu sukladno ranijim propisima
– najmanje pet godina radnog iskustva u struci i na pripremi EU projekata, organizacijske sposobnosti i komunikacijske vještine potrebne za uspješno upravljanje Ustanovom te aktivno znanje engleskog jezika.
Ravnatelj/ica se imenuje na četiri godine, a isti/a može biti ponovno izabran/a za ravnatelja/icu.
U pisanoj prijavi na javni natječaj navode se podaci podnositelja prijave (ime i prezime, adresa prebivališta, broj telefona, e-adresa, isključivo za potrebe postupka) i uz pisanu prijavu potrebno je priložiti sljedeću dokumentaciju:
Sve isprave prilažu se u neovjerenoj preslici. Nakon odabira kandidata, a prije sklapanja ugovora o radu, izabrani kandidat predočit će izvornike.
Kandidat koji ostvaruje pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima dužan je u prijavi na natječaj pozvati se na pravo, odnosno uz prijavu priložiti svu propisanu dokumentaciju prema posebnom zakonu, te ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.
Kandidati koji ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju prema Zakonu o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji („Narodne novine“ 121/07, 98/19, 84/21), dokazuju to slijedećim dokumentima:
- rješenjem o priznatom statusu hrvatskog ratnog vojnog invalida iz Domovinskog rata odnosno potvrdom o priznatom statusu hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata ili dragovoljca iz Domovinskog rata ne starijom od šest mjeseci,
- dokazom o nezaposlenosti – potvrdom Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje ne starijim od mjesec dana,
- preslikom pravomoćnog rješenja, odluke ili drugog pravnog akta o prestanku prethodnog zaposlenja,
- dokazom o oduzetoj roditeljskoj skrbi kada se prijavljuje dijete smrtno stradalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata ili nestalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata bez roditeljske skrbi,
- potvrdom poslodavca da radno mjesto osobe ne odgovara njegovoj stručnoj spremi (u slučaju da se na javni natječaj javlja zaposleni hrvatski branitelj ili član njegove obitelji),
- preslikom pravomoćnog rješenja o priznatom pravu na novčanu naknadu iz članka 107. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji ili prava na zajamčenu minimalnu naknadu (ako se na javni natječaj javljaju djeca živućih branitelja),
- potvrdom o broju dana sudjelovanja u obrani suvereniteta Republike Hrvatske ( u slučaju kad se na javni natječaj javlja hrvatski branitelj ili dijete živućeg hrvatskog branitelja),
- rodnim listom (ako se na javni natječaj javlja dijete hrvatskog branitelja),
- rješenjem o priznatom statusu člana obitelji smrtno stradalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata.
Dokazi potrebni za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju objavljeni su na stranici Ministarstva branitelja Republike Hrvatske https://branitelji.gov.hr/zaposljavanje-843/843.
Kandidati koji ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju prema Zakonu o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata („Narodne novine“ broj 84/21), dokazuju to sljedećim dokumentima:
- rješenje ili potvrdu o priznatom statusu,
- dokaz o nezaposlenosti-potvrdu odnosno ispis elektroničkog zapisa Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje ili potvrdu odnosno ispis elektroničkog zapisa Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, ne stariju od mjesec dana,
- presliku pravomoćnog rješenja, odluke ili drugog pravnog akta o prestanku prethodnog zaposlenja osim ako se radi o prvom zapošljavanju
- potvrdu poslodavca ili potvrdu Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje ne stariju od mjesec dana odnosno ispis elektroničkog zapisa iz kojeg je vidljivo da je osoba zaposlena na poslovima za koji je uvjet niži stupanj obrazovanja od onog kojeg ima.
Dokazi potrebni za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju objavljeni su na stranici Ministarstva branitelja Republike Hrvatske https://branitelji.gov.hr/zaposljavanje-843/843.
Kandidati koji ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju na temelju članka 48. f. Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata („Narodne novine“ 33/92, 57/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 94/01, 103/03, 148/13, 98/19) dokazuju to rješenjem ili potvrdom o priznatom statusu iz koje je vidljivo to pravo, potvrdom o nezaposlenosti Hrvatskog zavoda za zapošljavanje izdanom u vrijeme trajanja ovog natječaja, te dokaz iz kojeg je vidljivo na koji način je prestao radni odnos kod posljednjeg poslodavca (rješenje, ugovor, sporazum i sl.).
Kandidati koji ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju na temelju članka 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom („Narodne novine“ 157/13, 152/14, 39/18, 32/20) dokazuju to odgovarajućom javnom ispravom o invaliditetu na temelju koje se osoba može upisati u očevidnik zaposlenih osoba s invaliditetom, te dokaz iz kojeg je vidljivo na koji je način prestao radni odnos kod posljednjeg poslodavca (rješenje, ugovor, sporazum i sl.).
Osobni podaci kandidata obradit će se isključivo u svrhu provedbe postupka javnog natječaja sukladno Zakonu o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka („Narodne novine“ broj 42/18) i Uredbe (EU) 2016/679.
Riječni i pojmovni skupovi u ovom dokumentu koji imaju rodno značenje, bez obzira jesu li korišteni u muškom ili ženskom rodu, odnose se na jednak način na muški i ženski rod.
Na javni natječaj se mogu ravnopravno javiti osobe oba spola, sukladno članku 13., stavku 2. Zakona o ravnopravnosti spolova („Narodne novine“ br.82/08, 125/11, 20/12, 138/12 i 69/17).
Osoba koja nije podnijela pravodobnu i urednu prijavu ili ne ispunjava formalne uvjete iz javnog natječaja ne smatra se kandidatom prijavljenim na javni natječaj.
Urednom prijavom se smatra prijava koja sadrži svu dokumentaciju navedenu u ovom javnom natječaju.
Osobe koje ne ispunjavaju formalne uvjete iz javnog natječaja kao i one koji nisu podnijele pravodobnu i/ili urednu prijavu o tome će biti obaviještene pisanim putem u roku od 30 dana od dana isteka roka za podnošenje prijave.
Svi kandidati koji ispunjavaju tražene uvjete bit će od strane Upravnog vijeća pozvani na razgovor.
Za kandidata koji ne pristupi razgovoru smatrat će se da je povukao prijavu.
Pisane prijave na javni natječaj, s dokazima o ispunjavanju uvjeta, podnose se u roku od 8 dana od dana objave (23. prosinca 2022. godine) javnog natječaja u „Narodnim novinama“ i na mrežnoj stranici Ustanove www.zadra.hr, na adresu: AGENCIJA ZA RAZVOJ ZADARSKE ŽUPANIJE ZADRA NOVA, Put Murvice 14, 23000 Zadar s obveznom naznakom „Prijava na javni natječaj za imenovanje ravnatelja/ice Agencije za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA - NE OTVARAJ“.
Prijava je podnesena u roku ako je prije isteka roka zaprimljena u Agenciju za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA, Put Murvice 14, 23000 Zadar, a ako je prijava upućena poštom preporučeno ili predana ovlaštenom pružatelju poštanskih usluga kao preporučena pošiljka, dan predaje pošti, odnosno ovlaštenom pružatelju poštanskih usluga smatra se danom predaje javnopravnom tijelu kojem je upućena.
Ministarstvo rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike objavilo je Poziv „Izgradnja i opremanje centara za starije osobe (izvaninstitucijske i institucijske usluge)“.
Svrha poziva je poboljšanje dostupnosti integrirane cjelovite skrbi za starije osobe unapređenjem infrastrukture za pružanje socijalnih usluga za starije osobe. Unaprjeđenje infrastrukture postići će se putem izgradnje i rekonstrukcije/dogradnje postojeće infrastrukture, uz adekvatno opremanje, a kako bi se nakon uspostave centara za starije osobe korisnicima pružile kvalitetne i pravovremeno dostupne usluge socijalne skrbi. Centri za starije osobe osigurat će nove dodatne kapacitete za smještaj starijih osoba koje su potpuno funkcionalno ovisne o pomoći druge osobe i čije se potrebe ne mogu zadovoljiti na razini kuće ili lokalne zajednice. Također će se u Centrima osigurati pružanje izvaninstitucijskih usluga u zajednici, a kojima je svrha omogućiti što duži ostanak starije osobe u svome domu.
Ukupna bespovratna sredstva iznose 370 milijuna kuna, a prihvatljivi prijavitelji u okviru ovog poziva su jedinice lokalne samouprave.
Detaljnije doznajte ovdje.
Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavila je Natječaj za provedbu Podmjere 4.2. »Potpora za ulaganja u preradu, marketing i/ili razvoj poljoprivrednih proizvoda« – provedba tipa operacije 4.2.1 »Povećanje dodane vrijednosti poljoprivrednim proizvodima« i Natječaj za provedbu Podmjere 4.2. »Potpora za ulaganja u preradu, marketing i/ili razvoj poljoprivrednih proizvoda« – provedba tipa operacije 4.2.2 »Korištenje obnovljivih izvora energije«.
Na natječaju za tip operacije 4.2.1. »Povećanje dodane vrijednosti poljoprivrednim proizvodima« ukupan iznos raspoloživih sredstava javne potpore iznosi 200.000.000,00 HRK (26.544.561,68 EUR).
Na natječaju za tip operacije 4.2.2. »Korištenje obnovljivih izvora energije« ukupan iznos raspoloživih sredstava javne potpore iznosi 70.000.000,00 HRK (9.290.596,59 EUR).
Rok za podnošenje zahtjeva za potporu i dostavu Potvrde o podnošenju zahtjeva za potporu za oba natječaja je od 6. veljače 2023. godine od 12:00 sati do 4. svibnja 2023. godine do 12:00 sati.
Detaljnije doznajte ovdje.
Svrha Poziva za urbana područja za provedbu ITU mehanizma u financijskom razdoblju 2021. – 2027. je donijeti Odluku kojom se utvrđuju urbana područja u kojima će se provoditi ITU mehanizam u Republici Hrvatskoj u financijskom razdoblju 2021. – 2027. Potrebno je istaknuti da svrha ovog Poziva nije dodjela bespovratnih sredstava već se bespovratna sredstva dodjeljuju temeljem Poziva na dostavu projektnih prijedloga u postupcima dodjele bespovratnih sredstava.
Prihvatljivi prijavitelji su dvadeset i dva grada koji su uspostavili svoja urbana područja sukladno ZRRRH i Smjernicama:
✓ 4 urbane aglomeracije: Zagreb, Split, Rijeka i Osijek
✓ 10 većih urbanih područja: Zadar, Slavonski Brod, Pula, Karlovac, Sisak, Varaždin, Šibenik, Dubrovnik, Bjelovar i Vinkovci
✓ 8 manjih urbanih područja koji su sjedišta županija: Koprivnica, Vukovar, Čakovec, Požega, Virovitica, Krapina, Gospić i Pazin.
Navedena urbana područja po broju stanovnika i teritorijalnom značaju imaju najveći potencijal biti pokretačima razvoja okolnog područja, razvoja cjelokupnog područja županija, a time i pokretačima ujednačenog regionalnog razvoja Republike Hrvatske te su odabrani kao prihvatljivi prijavitelji po Pozivu. Nadalje, ti gradovi predstavljaju gospodarska, financijska, kulturna, zdravstvena, prometna i znanstvena središta razvitka šireg okruženja te su u svom samoupravnom djelokrugu ovlašteni obavljati određene poslove lokalnog značaja kojima se neposredno ostvaruju potrebe građana (uređenje naselja i stanovanje, prostorno i urbanističko planiranje, komunalno gospodarstvo, brigu o djeci, socijalnu skrb i primarnu zdravstvenu zaštitu, odgoj i obrazovanje, kulturu, tjelesnu kulturu i šport, zaštitu i unapređenje prirodnog okoliša, protupožarnu i civilnu zaštitu, promet na svom području i sl.).
Detaljnije doznajte ovdje.
Izrada & održavanje: Point Web Factory