Prilagodba pristupačnosti

Image

Regionalni koordinator razvoja

Zadarske županije

Javni natječaji za dodjelu posebnih sredstava za razvoj novih tehnologija i poslovnih procesa u cilju zapošljavanja i održavanja zaposlenosti osoba s invaliditetom na otvorenom tržištu rada

Zavod za vještačenje, profesionalnu rehabilitaciju i zapošljavanje osoba s invaliditetom raspisao je

JAVNE NATJEČAJE

za dodjelu posebnih sredstava za razvoj novih tehnologija i poslovnih procesa u cilju zapošljavanja i održavanja zaposlenosti osoba s invaliditetom na otvorenom tržištu rada u ukupnom iznosu financiranja od 40.000.000,00 kn i to:

  1. javni natječaj za dodjelu posebnih sredstava za razvoj novih tehnologija i poslovnih procesa u cilju zapošljavanja i održavanja zaposlenosti osoba s invaliditetom kod poslodavaca koji obavljaju gospodarsku djelatnost na otvorenom tržištu rada, odnosno kod osoba s invaliditetom koje se samozapošljavaju i obavljaju gospodarsku djelatnost na otvorenom tržištu rada u ukupnom iznosu od 30.000.000,00 kuna,

 

  1. javni natječaji za dodjelu posebnih sredstava za razvoj novih tehnologija i poslovnih procesa u cilju zapošljavanja i održavanja zaposlenosti osoba s invaliditetom kod neprofitnih organizacija koje obavljaju dio gospodarske djelatnosti na otvorenom tržištu rada u ukupnom iznosu od 10.000.000,00 kuna.

Krajnji rok prijave na javne natječaje je 18.02.2020. godine.

Sve detaljnije informacije o raspisanim javnim natječajima, kao i obrasci zahtjeva, obrasci proračuna troškova programa i obrasci potrebnih izjava za natječaje, mogu se pronaći i preuzeti sa web stranice Zavoda: www.zosi.hr.  

Shema za jačanje primijenjenih istraživanja za mjere prilagodbe klimatskih promjena

U Republici Hrvatskoj nema dovoljno podataka i istraživačkih radova o utjecaju, ranjivosti i konkretnim mjerama prilagodbe klimatskim promjenama koji su neophodni za planiranje i jačanje otpornosti na klimatske promjene, što je posebno važno za ranjive sektore identificirane u Sedmom nacionalnom izvješću: hidrologija, upravljanje vodnim i morskim resursima; poljoprivreda; šumarstvo; ribarstvo; prirodni ekosustavi i bioraznolikost; energetika; turizam; zdravstvo) te za dva ”transverzalna” sektora (prostorno planiranje i upravljanje obalnim područjem; upravljanje rizicima). Nastavno na gore navedeno, Republika Hrvatska podupire primijenjena istraživanja za mjere prilagodbe klimatskim promjenama u ranjivim sektorima.

Predmet Poziva je potaknuti poboljšanje kvalitete i raspoloživosti podataka iz područja klime, jačanjem znanstvenih istraživanja o mogućnostima prilagodbe klimatskim promjenama (jačanje otpornosti) u Republici Hrvatskoj.

Svrha (cilj) Poziva je pružiti potporu provedbi primijenjenih istraživanja za mjere prilagodbe klimatskim promjenama u ranjivim i/ili transverzalnim sektorima iz Sedmog nacionalnog izvješća.

Potpora će se dodijeliti projektima kojima se provode primijenjena istraživanja za mjere prilagodbe klimatskim promjenama za minimalno jedan od sektora koji je u Sedmom nacionalnom izvješću Republike Hrvatske prema Okvirnoj konvenciji Ujedinjenih Naroda o promjeni klime (u daljnjem tekstu: Sedmo nacionalno izvješće) identificiran kao:

  • ranjivi sektor i/ili
  • transverzalni sektor.

Dodatno, primijenjena istraživanja za mjere prilagodbe klimatskim promjenama moraju doprinijeti barem jednoj preporuci za buduća istraživanja koja su navedena u poglavlju 6.2. Sedmog nacionalnog izvješća, u odjeljcima „Procjena potrebnih podataka i smjernice za znanstvena istraživanja“. U navedenom poglavlju preporuke za buduća istraživanja navode se za svaki pojedini ranjivi sektor i transverzalni sektor.

Projektni prijedlog podnosi se od strane ovlaštene osobe Prijavitelja putem sustava eFondovi u elektroničkom obliku na stranicama http://efondovi.mrrfeu.hr 

Dostava projektnog prijedloga dozvoljena je najranije od 23. rujna 2019. godine.

Krajnji rok dostave projektnih prijedloga je do 31. ožujka 2020. godine odnosno do iskorištenja raspoloživih sredstava EFRR-a predviđenih za ovaj Poziv.

Natječajnu dokumentaciju za prijavu može se preuzeti ovdje.

Povećanje razvoja novih proizvoda i usluga koji proizlaze iz aktivnosti istraživanja i razvoja – faza II

Ovim će se Pozivom sufinancirati razvoj novih proizvoda (dobara i usluga), tehnologija i poslovnih procesa kroz povećanje privatnih ulaganja u istraživanje i razvoj, te jačanje kapaciteta poduzeća za istraživanje, razvoj i inovacije, kroz poticanje njihove suradnje s partnerima uključujući suradnju s organizacijama za istraživanje i širenje znanja. Projekt mora rezultirati razvojem novih ili znatno poboljšanih proizvoda (dobro ili usluga) koje proizlaze iz istraživačko-razvojnih aktivnosti prijavitelja i partnera (ukoliko postoje partneri na projektu). Prihvatljive aktivnosti su aktivnosti istraživanja i razvoja (izuzev temeljnih istraživanja) koje uključuju vlastite aktivnosti istraživanja i razvoja, ugovorno istraživanje i kolaborativno istraživanje uz učinkovitu suradnju, te aktivnosti početnih ulaganja u materijalnu i nematerijalnu imovinu u cilju jačanja kapaciteta za istraživanje i razvoj.

Projektni prijedlozi podnosit će se putem sustava eFondovi u razdoblju od 31. siječnja 2020. godine od 11:00:00 sati do 29. lipnja 2020. godine u 11:00:00 sati.

Pitanja s jasno naznačenom referencom na Poziv moguće je poslati isključivo putem elektroničke pošte na sljedeću adresu iri2@mingo.hr.

Upiti zaprimljeni na druge adrese neće biti uzeti u obzir, niti će odgovori na tako postavljena pitanja biti objavljeni na način propisan pravilima Poziva.

Natječajnu dokumentaciju možete pronaći ovdje.

Izgradnja i opremanje postrojenja za biološku obradu odvojeno sakupljenog biootpada

Predmet poziva je povećati kapacitete RH za biološku obradu odvojeno sakupljenog biootpada i tako doprinijeti unaprjeđenju sustava gospodarenja komunalnim otpadom, posebice odvojenom sakupljanju proizvedenog biootpada te smanjenju količine otpada koji se odlaže na odlagalištima.
Cilj ovog Poziva je podržati uspostavu postrojenja za biološku obradu odvojeno sakupljenog biootpada kompostiranjem ili anaerobnom digestijom.

U okviru ovog Poziva bespovratna sredstava (državne potpore) će se dodijeliti projektima za ulaganje u:
A.izgradnju, nadogradnju, dogradnju (uključujući unaprjeđenje) i/ili opremanje postrojenja za recikliranje odvojeno sakupljenog biootpada, u kojima se provodi tehnološki proces kompostiranja;
ILI
B.izgradnju i opremanje novih postrojenja za proizvodnju OIE, u kojima se provodi tehnološki proces anaerobne digestije.
Za postrojenja za recikliranje dodjeljuju se potpore za ulaganje u recikliranje i ponovno uporabu otpada iz članka 9., a za postrojenja za proizvodnju OIE dodjeljuju se potpore za ulaganje u promicanje energije iz obnovljivih izvora energije iz članka 10. Programa dodjele državnih potpora.

Ukupan raspoloživ iznos bespovratnih sredstava za dodjelu iz KF-a u okviru ovog Poziva je 250.000.000,00 HRK.

Najniža odnosno najviša dopuštena ukupna vrijednost bespovratnih sredstava iz KF-a za financiranje prihvatljivih troškova/izdataka pojedinačnog projektnog prijedloga koji može biti dostavljen u sklopu ovog Poziva je kako slijedi:
•najniži iznos 1.000.000,00 HRK
•najviši iznos 50.000.000,00 HRK.

Maksimalni stupanj sufinanciranja prihvatljivih troškova projekta iz bespovratnih sredstava Kohezijskog fonda, ovisno o veličini poduzeća Prijavitelja i kategorijama postrojenja za biološku obradu odvojeno sakupljenog biootpada, izračunava se u skladu s Programom dodjele državnih potpora za ulaganja u postrojenja za biološku obradu odvojeno sakupljenog biootpada te je detaljnije utvrđen u točki 1.6. Uputa za Prijavitelje.

Prijavitelj u sklopu ovog Poziva može biti pravna ili fizička osoba koja je malo, srednje ili veliko poduzeće koje je, na dan podnošenja projektnog prijedloga, registrirano najmanje godinu dana u sudskom ili drugom odgovarajućem registru države sjedišta Prijavitelja.

 

Detalji poziva i dokumentacija dostupni su ovdje.

Javni poziv općinama indeksa razvijenosti I.-IV. skupine i ostalima za financijsku potporu iz Državnog proračuna za održavanje i razvoj predškolske djelatnosti

Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku objavljuje Javni poziv općinama indeksa razvijenosti I.-IV. skupine i ostalima, sukladno uvjetima i kriterijima prihvatljivosti prijavitelja, za financijsku potporu iz Državnog proračuna za održavanje i razvoj predškolske djelatnosti u 2020. godini

Ukupan iznos  koji je Ministarstvo osiguralo u Državnom proračunu Republike Hrvatske za 2020. godinu  je 13.500.000,00 kuna.

Poziv se vodi u modalitetu otvorenog trajnog poziva. Prijave će biti obrađivane po redoslijedu zaprimanja do iscrpljivanja financijskih sredstava.

Datum objave je 5. prosinca 2019. godine.

Natječajnu dokumentaciju za prijavu može se preuzeti ovdje.

Javni poziv za dodjelu potpora male vrijednosti u svrhu samozapošljavanja

Agencija za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA na temelju Ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava za projekt SOS – Surađuj i ostvari sebe, Kodni broj: UP.01.3.1.01.0084, Programa dodjele potpora za samozapošljavanje koji sadrži kriterije dodjele i Programa potpora male vrijednosti objavljuje  javni poziv  za dodjelu potpore male vrijednosti u svrhu samozapošljavanja.

PREDMET POZIVA

Predmet ovog poziva je dodjela potpora za samozapošljavanje – sukladno Uredbi 651/2014 o ocjenjivanju određenih kategorija potpora spojivima s unutarnjim tržištem u primjeni članka 107. i 108. Ugovora o funkcioniranju EU, Uredbi 1407/2013 o primjeni članka 107. i 108. Ugovora o funkcioniranju EU na de minimis potpore i Zakona o državnim potporama (NN 47/14) -  u sklopu provedbe projekta SOS – Surađuj i ostvari sebe (dalje u tekstu: Projekt), a koji je odobren u okviru poziva “Lokalne inicijative za poticanje zapošljavanja – faza III” Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014.-2020. godine.

Potpore za samozapošljavanje dodjeljuje Agencija za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA iz Projekta sufinanciranim sredstvima Europske unije iz Europskog socijalnog fonda u pojedinačnom iznosu do najviše 71.000,00 HRK. Odobrene i dodijeljene potpore na temelju ovog javnog poziva smatraju se potporama male vrijednosti.

Potpora za samozapošljavanje usklađena je s Uredbom komisije (EU) 1407/2013 o potporama male vrijednosti. Državnom potporom male vrijednosti smatra se svaka potpora pojedinom poduzetniku, čiji ukupni iznos ne prelazi 200.000,00 EUR u kunskoj protuvrijednosti, prema srednjem tečaju Hrvatske narodne banke na dan kada Korisnik stekne zakonsko prrvo na primanje potpore, tijekom bilo kojeg razdoblja od 3 fiskalne godine, neovisno o razini davatelja koji dodjeljuje potporu male vrijednosti (ministarstva, gradovi, županije i sl.).

Poziv se objavljuje na mrežnim stranicama Agencije za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA.

KORISNICI POTPORE

Korisnici potpora su nezaposleni pripadnici ranjivih skupina prema Strategiji razvoja ljudskih potencijala Zadarske županije za razdoblje 2014.-2020. godine, a koji ispunjavaju sljedeće uvjete:

  • imaju prebivalište na području Zadarske županije
  • budući obrt/trgovačko društvo ima sjedište na području Zadarske županije

Ranjive skupine su:

  • dugotrajno nezaposlene osobe (mladi do 29 godina koji su nezaposleni iznad 6 mjeseci i osobe starije od 29 godina koje su nezaposlene iznad 12 mjeseci)
  • žene
  • mladi (od 15 do 29 godina)
  • hrvatski branitelji
  • članovi obitelji stradalnika/ca Domovinskog rata
  • djeca hrvatskih ratnih vojnih invalida
  • djeca dragovoljaca Domovinskog rata
  • osobe s invaliditetom
  • pripadnici nacionalnih manjina
  • osobe od 50 godina i starije
  • ostale ranjive skupine

NAČIN PRIJAVE

Zahtjev za dodjelu potpore predaje se u zatvorenom paketu/omotnici, isključivo preporučenom poštanskom pošiljkom ili osobnom dostavom na adresu:

Agencija za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA

Put Murvice 14, 23000 Zadar

Na zatvorenom paketu/omotnici mora biti jasno navedeno: naznaka “Zahtjev za dodjelu potpora za samozapošljavanje – Ne otvarati”, uz puni naziv i adresu podnositelja zahtjeva. Na paketu/omotnici također mora biti zabilježen datum i točno vrijeme predaje zahtjeva. Zahtjevi poslani na način različit od gore navedenog (npr. faksom ili e-poštom) ili dostavljeni na druge adrese bit će automatski isključeni.

Datum i točno vrijeme na paketu/omotnici smatra se trenutkom predaje zahtjeva na Poziv, slijedom čega se paket/omotnica bez oznake datuma i točnog vremena, neće razmatrati.

Slanje zahtjeva za dodjelu potpora dozvoljeno je najkasnije do 13. prosinca 2019.  do 23:59 sati.

PRIHVATLJIVI TROŠKOVI U SKLOPU POTPORA ZA SAMOZAPOŠLJAVANJE

  • Kupnja strojeva, tehnike, alata i opreme za obavljanje djelatnosti (isključivo nova, ne rabljena oprema).
  • Kupnja odgovarajuće informatičke opreme potrebne za rad (isključivo nova, ne rabljena oprema).
  • Kupnja licenciranih IT programa (isključivo novi, ne rabljeni programi).
  • Zakup poslovnog prostora (prostor ne može biti zakupljen od roditelja i drugih članova obitelji).
  • Troškovi za knjigovodstvene usluge.
  • Obvezni doprinosi na plaću za vlasnika/cu – samozaposlenu osobu.
  • Edukacije koje su vezane uz djelatnost, a koje su provedene i plaćene do propisanog roka za dostavu dokumentacije o namjenskom utrošku sredstava.
  • Troškovi registracije poslovnog subjekta – javnobilježnički troškovi, pristojbe, naknade.
  • Upisnine u odgovarajuće registre koji su preduvjet za obavljanje djelatnosti.
  • Izrada web stranice, pisanih materijala za oglašavanje, reklamnih ploča i natpisa.
  • Web hosting, zakup domene, održavanje web stranice.
  • Kupnja uredskog namještaja i materijala za izradu specifičnih dijelova interijera poslovnog prostora po mjeri (pultovi, ugostiteljski i inventar u prodavaonicama, isključivo novi namještaj, ne rabljeni).
  • Troškovi atesta i procjene opasnosti.
  • Kupnja zaštitne i radne odjeće i opreme (isključivo nove, ne rabljene opreme)
  • Kupnja licenci neophodnih za obavljanje djelatnosti.
  • Porez na dodanu vrijednost (PDV) u slučajevima kada Korisnik nema mogućnost povrata PDV-a u okviru nacionalnog zakonodavstva o PDV-u.

Lista prihvatljivih troškova je iscrpna i svi troškovi koji nisu navedeni na tom popisu, smatraju se neprihvatljivima.

OBVEZNA DOKUMENTACIJA I OBRASCI

Sastavni dio ovog Javnog poziva je dokumentacija navedena u Prilogu II.:

  • Zahtjev za dodjelu potpore male vrijednosti u svrhu samozapošljavanja (Obrazac 1.),
  • Poslovni plan samozapošljavanja s Troškovnikom (Obrazac 2.),
  • Izjava o dodijeljenim potporama male vrijednosti (Obrazac 3.),
  • Izjava o nepodmirenim obvezama (Obrazac 4.),
  • Izjava o prihvaćanju posljedica ovrhe (Obrazac 5.).

Osim propisanih obrazaca potrebno je dostaviti i sljedeću dokumentaciju:

  • Preslika osobne iskaznice,
  • Potvrda o vođenju u evidenciji nezaposlenih osoba Hrvatskog zavoda za zapošljavanje ili, ukoliko osoba nije u evidenciji, izjavu osobe da nije redoviti učenik ili student, nema posao, raspoloživa je za posao i aktivno traži posao,
  • Ponude za troškove za koje se traži potpora (u izvornom obliku),
  • Osobe koje imaju prethodno poduzetničko iskustvo u obvezi su dostaviti potvrdu nadležne Porezne uprave o nepostojanju duga prema državi (ne starije od 30 dana, u izvornom obliku),
  • Dokazi o stečenom formalnom obrazovanju (preslika svjedodžbe, diplome i/ili drugih potvrda),
  • Potvrda o evidenciji staža iz Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje (preslika),
  • Dokazi o dodatnom obrazovanju, nagradama, priznanjima i sl. (preslika),
  • Dokazi o budućoj poslovnoj suradnji (preslika, npr. pisma namjere, predugovori, iskaz interesa).

Kriteriji za bodovanje sastavni su dio ovog Javnog poziva (Prilog III.)

PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE

Program dodjele potpora male vrijednosti iz  Priloga I. sastavni je dio ovog poziva. Dokumentacija Javnog poziva dostupna je na mrežnim stranicama Agencije za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA. Agencija za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA zadržava pravo izmjena/dopuna Poziva tijekom razdoblja trajanja Poziva vodeći računa da predmetne izmjene/dopune ne utječu na postupak ocjenjivanja kvalitete projektnog prijedloga.

 

PREUZMI DOKUMENTE:

VAŽNO: 28.11.2019. izmijenjen je Zahtjev za dodjelu potpore male vrijednosti u svrhu samozapošljavanja (Obrazac 1)

Javni poziv za potpore mjerama informiranja koje se odnose na kohezijsku politiku EU-a

Europska komisija objavila je poziv na podnošenje prijedloga 2019CE16BAT117 Potpora mjerama informiranja koje se odnose na kohezijsku politiku EU-a.

Glavni je cilj poduprijeti sastavljanje i širenje informacija i sadržaja povezanih s kohezijskom politikom EU-a. 

Prihvatljivi podnositelji (glavni podnositelj, supodnositelji i, ako postoje, povezani subjekti) moraju biti pravne osobe koje su osnovane i registrirane u državi članici EU-a:

  • medijske organizacije / novinske agencije (televizija, radio, tisak, internetski mediji, novi mediji, kombinacije različitih medija)
  • neprofitne organizacije
  • sveučilišta i obrazovne ustanove
  • istraživački centri i skupine za strateška promišljanja
  • udruženja od europskog interesa
  • privatni subjekti
  • javna tijela (nacionalna, regionalna i lokalna), uz iznimku tijela nadležnih za provedbu kohezijske politike u skladu s člankom 123. Uredbe (EU) br. 1303/2013 Europskog parlamenta i Vijeća od 17. prosinca 2013.

Ukupni proračun namijenjen sufinanciranju mjera informiranja u okviru ovog poziva procjenjuje se na 4 800 000 EUR (4 000 000 EUR za 1. aktivnost i 800 000 EUR za 2. aktivnost).  

Pojedinačni iznos bespovratnih sredstava iznosit će najmanje 70 000 EUR, a najviše 300 000 EUR.

Bespovratna sredstva EU-a isplaćuju se kao nadoknada u iznosu od najviše 80% stvarnih troškova aktivnosti koji ispunjavaju uvjete prihvatljivosti. Podnositelji prijedloga moraju jamčiti sufinanciranje preostalog iznosa svojim sredstvima.  Komisija zadržava pravo da ne dodijeli sva raspoloživa sredstva.

Projekt može trajati najviše 12 mjeseci.

Rok za podnošenje je 10.12.2019.

Obrasce za prijavu i dodatne informacije o pozivu na podnošenje prijedloga možete naći u uputama za podnositelje na poveznici 

Natječaj za prikupljanje ponuda za prodaju osobnog vozila

Na temelju odluke Skupštine društva od  23. travnja 2019. objavljuje se osmi  ponovljeni

N A T J E Č A J

Za prikupljanje ponuda za prodaju osobnog vozila

U vlasništvu Razvojne agencije Zadarske županije  ZADRA d.o.o. „u likvidaciji“

 

1. Predmet prodaje-službeno vozilo

Vrsta  vozila: M1-osobni automobil; Marka vozila: Opel; Tip vozila: Vectra ; Model vozila: C 73.0 DT; Boja vozila: crna; Broj šasije: W0L0ZCF6871127389; Oblik karoserije: zatvoreni; Godina proizvodnje: 2007; Vrsta motora: Diesel; Snaga motora: 135kW; Datum prve registracije: 02.08.2007; Prijeđeni kilometri: 210 000 km; Početna prodajna cijena: 71 500,00kn (sa PDV-om); Prodajna cijena za drugi ponovljeni natječaj: 50.050,00 kn ; Prodajna cijena za treći ponovljeni natječaj:35.035,00 kn; Prodajna cijena za četvrti ponovljeni natječaj: 24.525,00 kn; Prodajna cijena za peti ponovljeni natječaj: 17.168,00 kn; Prodajna cijena za šesti ponovljeni natječaj: 12.018,00 kn; Prodajna cijena za sedmi ponovljeni natječaj: 8.412,00 kn

PRODAJNA CIJENA  za osmi  ponovljeni  natječaj: 6.309,00 kn

 

2. NAČIN I UVJETI PRODAJE

Zbog potrebe pristupanja  sedmoj  ponovljenoj prodaji otpisanog službenog vozila umanjuje se prodajna cijena vozila za 25% vrijednosti prodajne cijene iz sedmog ponovljenog natječaja te iznosi  6.309,00 kn. Nova prodajna cijena ujedno je i najniža cijena po kojoj se osobni automobil može prodati. Porez na promet i troškove prijenosa snosi kupac.

Prodaja vozila obavlja se po načelu „viđeno-kupljeno“ tj. u viđenom stanju, bez prava na naknadnu reklamaciju zbog bilo kojeg razloga.

Vozilo se može pregledati po dogovoru na telefon 099/293-5999.

Uz pisanu ponudu natjecatelji su dužni na ime jamčevine uplatiti iznos od 5% početne cijene na žiro račun Razvojne agencije Zadarske županije ZADRA d.o.o. „u likvidaciji“, broj HR1023400091110250312, otvoren kod Privredne banke Zagreb.

Najpovoljnijem ponuditelju jamčevina se uračunava u kupoprodajnu cijenu. Ponude za koje ne bude uplaćena jamčevina neće biti razmatrane. Ponuditeljima čija ponuda ne bude prihvaćena, jamčevina će biti vraćena u roku od 8 dana.

Ako odabrani kupac ne potpiše ugovor o prodaji vozila ili ne uplati ugovoreni iznos u roku od 8 dana od dana potpisivanja ugovora, jamčevina se ne vraća.

 

3. SADRŽAJ PONUDE

Ponuda mora sadržavati:

  • Za fizičke osobe i obrtnike-ime, prezime, adresu i OIB
  • Za pravne osobe-naziv tvrtke, adresa, OIB, ime i prezime osobe ovlaštene za zastupanje
  • Iznos ponuđene cijene (brojem i slovima)

Uz pisanu ponudu natjecatelji moraju priložiti:

  • Dokaz o plaćenoj jamčevini
  • Broj tekućeg ili žiro računa za povrat jamčevine ponuditeljima čije ponude nisu prihvaćene

Ponuditelji snose troškove pripremanja i podnošenja ponuda te nemaju pravo na naknadu istih.

 

4. ROK ZA DOSTAVU PONUDE

Krajnji rok za dostavu ponuda, bez obzira na način dostave je 15 dana od objave natječaja. Pismene ponude predaju se u zatvorenoj omotnici na adresu:Razvojna agencija Zadarske županije ZADRA d.o.o. „ u likvidaciji “,Put Murvice 14, 23 000 Zadar, s naznakom „Ne otvarati-ponuda za kupnju službenog vozila“.

Ponuditelji su uz ponudu dužni dostaviti dokaz o plaćenoj jamčevini. Zakašnjele, nepotpune kao i one s eventualno ponuđenom cijenom nižom od početne cijene neće se razmatrati.

 

5. ODABIR NAJPOVOLJNIJEG PONUDITELJA

Najpovoljnijom ponudom smatrati će se ponuda s najvišom ponuđenom kupoprodajnom cijenom.

Ukoliko dva ili više ponuditelja ponude isti najviši iznos kupoprodajne cijene daljnji postupak će se provesti provođenjem postupka javnog nadmetanja te će o mjestu, danu i satu održavanja postupka javnog nadmetanja biti posebno obaviješteni pisanim putem.

Svi će ponuditelji o ishodu natječaja i odabiru najpovoljnijeg ponuditelja biti obaviješteni u roku od 8 dana od otvaranja ponuda.

Prodavatelj zadržava pravo odustati od izbora ponuditelja i prodaje vozila bez posebnog obrazloženja. Ponuditelj koji povuče svoju ponudu nakon otvaranja ponuda gubi pravo na povrat jamčevine.

Nakon što dobije obavijest o prihvaćanju ponude, odabrani ponuditelj obvezan je sklopiti ugovor o kupoprodaji s Razvojnom agencijom Zadarske županije ZADRA d.o.o. “ u likvidaciji“ u roku od 3 dana od dana dostave odluke o izboru njegove ponude kao  najpovoljnije, te u roku od 5 dana od dana sklapanja ugovora uplatiti kupoprodajnu cijenu, umanjenu za iznos jamčevine. Ako najpovoljniji ponuditelj ne uplati preostali iznos kupoprodajne cijene ili ne zaključi kupoprodajni ugovor u utvrđenom roku smatrati će se da je odustao od ponude te gubi pravo na povrat uplaćene jamčevine.

Kupac postaje vlasnik osobnog automobila  slijedećeg dana od uplate kupoprodajne cijene na žiro račun prodavatelja.

Izrada & održavanje: Point Web Factory