
Natječajnu dokumentaciju za prijavu može se preuzeti ovdje.
Prilagodba pristupačnosti
Obavijest 29.4.2024. - treće izmjene poziva Sanacija zatvorenih odlagališta neopasnog otpada
Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja objavilo je 29. travnja 2024. treće izmjene poziva „Sanacija zatvorenih odlagališta neopasnog otpada“ (ref. br. NPOO.C1.3.R2-I2.01). U dokumentu „Popis izmjena – 3. izmjene Poziva“ navedene su sve izmjene napravljene u dokumentaciji Poziva, a odnose se na sljedeće dokumente:
Upute za prijavitelje
Prilog 1.1. Ugovor o dodjeli bespovratnih sredstava
Sažetak poziva
Prethodne verzije istih dokumenata s danom objave prvih izmjena Poziva prestaju biti važeće.
Napominjemo da je ovim izmjenama krajnji rok za podnošenje projektnih prijedloga pomaknut s 30. travnja na 31. listopada 2024. godine, te da je ukupno raspoloživi iznos bespovratnih sredstava u okviru Poziva povećan sa 10.617.824,67 EUR na 18.000.000,00 EUR.
Cilj ovog Poziva je pružanje potpore JLS dodjelom bespovratnih sredstava koja će se koristiti za sanacije zatvorenih odlagališta neopasnog otpada u RH.
Predmet ovog Poziva je sanacija zatvorenih neusklađenih odlagališta neopasnog otpada s ciljem sprječavanja daljnjih negativnih utjecaja na okoliš i ljudsko zdravlje.
U okviru ovog Poziva potpora će se dodijeliti projektima sanacije zatvorenih odlagališta neopasnog otpada; projektima sanacije zatvorenih odlagališta neopasnog otpada koja su se morala zatvoriti do 31. prosinca 2018. godine, a sukladno Odluci o redoslijedu i dinamici zatvaranja odlagališta (NN 3/19, 17/19); projektima sanacije zatvorenih odlagališta neopasnog otpada koja će se zatvoriti nakon popunjavanja kapaciteta za odlaganje (za vrijeme trajanja ovog Poziva), a prema Odluci ministra sukladno Dinamici zatvaranja odlagališta neopasnog otpada na području RH; te projektima sanacije zatvorenih odlagališta neopasnog otpada u županijama u kojima je uspostavljen rad centara za gospodarenje otpadom.
Ukupan raspoloživ iznos bespovratnih sredstava za dodjelu je 250.000.000,00 HRK.
Najviši dopušteni iznos bespovratnih sredstava koji može biti dodijeljen pojedinačnom projektnom prijedlogu je 60.000.000,00 HRK.
Iznos bespovratnih sredstava Kohezijskog fonda po pojedinom projektnom prijedlogu koji se može dodijeliti iznosi maksimalno 85,0000000% od ukupnog iznosa prihvatljivih troškova projekta.
Prijavitelj se obvezuje vlastitim sredstvima ili vanjskim financiranjem (svime što ne predstavlja sredstva Unije, uključujući iz ESI fondova) osigurati sredstva za financiranje razlike između iznosa ukupnih prihvatljivih troškova/izdataka projektnog prijedloga te iznosa bespovratnih sredstava dodijeljenih za financiranje prihvatljivih izdataka, te sredstva za financiranje ukupnih neprihvatljivih troškova/izdataka unutar projektnog prijedloga, neovisno o trenutku nastanka. U skladu s čl. 23, st. 4 ZOGO-a prihvatljivi prijavitelji su jedinice lokalne samouprave (JLS) na čijem se području nalazi odlagalište. Također, s obzirom na to da zbog teritorijalnog preustroja pojedinih JLS postoje odlagališta koja su na području jedne JLS, a u stvarnosti njima upravlja upravitelj odlagališta koji je u vlasništvu druge JLS te odlagalište u stvarnosti pripada JLS koja njime upravlja odnosno koja je vlasnik zemljišta ili ima pravo građenja na lokaciji na kojoj se nalazi odlagalište; prihvatljivi su prijavitelji i JLS koje su vlasnici odlagališta ili vlasnici upravitelja odlagališta na administrativnom području neke druge JLS. Prihvatljive aktivnosti koje se mogu financirati u okviru ovog Poziva trebaju izravno biti vezane uz sanaciju zatvorenih odlagališta neopasnog otpada, a glavne projektne aktivnosti podijeljene su na provedbu projekta i upravljanje projektom.
Projektne aktivnosti moraju se provoditi na području Republike Hrvatske.
Poziv se provodi kao otvoreni postupak u modalitetu trajnog Poziva s krajnjim rokom dostave projektnih prijedloga do 31. prosinca 2022. godine ili do iskorištenja raspoloživih sredstava. Dostava (podnošenje) projektnog prijedloga dozvoljena je najranije od sljedećeg dana od dana objave ovog Poziva na središnjoj internetskoj stranici ESI fondova (www.strukturnifondovi.hr) i u sustavu eFondovi na javnom portalu sustava. Projektni prijedlog podnosi se od strane ovlaštene osobe Prijavitelja putem sustava eFondovi u elektroničkom obliku.
Na temelju članka 6. Pravilnika o radu Javne ustanove Agencije za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA, tročlano povjerenstvo za provedbu oglasa za prijem u službu djelatnika na neodređeno vrijeme, na radno mjesto voditelja Odsjeka, (1 izvršitelj), objavljuje Poziv na prethodnu provjeru znanja i sposobnosti kandidata.
Poziv na prethodnu provjeru znanja i sposobnosti kandidata dostupan je OVDJE
Na temelju odluke Skupštine društva od 23. travnja 2019. objavljuje se šesti ponovljeni
NATJEČAJ
Za prikupljanje ponuda za prodaju osobnog vozila
U vlasništvu Razvojne agencije Zadarske županije ZADRA d.o.o. „u likvidaciji“
1. PREDMET PRODAJE - službeno vozilo
Vrsta vozila: M1-osobni automobil; Marka vozila: Opel; Tip vozila: Vectra ; Model vozila: C 73.0 DT; Boja vozila: crna; Broj šasije: W0L0ZCF6871127389; Oblik karoserije: zatvoreni; Godina proizvodnje: 2007; Vrsta motora: Diesel; Snaga motora: 135kW; Datum prve registracije: 02.08.2007; Prijeđeni kilometri: 210 000 km; Početna prodajna cijena: 71 500,00kn (s PDV-om); Prodajna cijena za drugi ponovljeni natječaj: 50.050,00 kn ; Prodajna cijena za treći ponovljeni natječaj:35.035,00 kn; Prodajna cijena za četvrti ponovljeni natječaj: 24.525,00 kn; Prodajna cijena za peti ponovljeni natječaj: 17.168,00 kn
PRODAJNA CIJENA za šesti ponovljeni natječaj: 12.018,00 kn
2. NAČIN I UVJETI PRODAJE
Zbog potrebe pristupanja šestoj ponovljenoj prodaji otpisanog službenog vozila umanjuje se prodajna cijena vozila za 30% vrijednosti prodajne cijene iz petog ponovljenog natječaja te iznosi 12.018,00 kn. Nova prodajna cijena ujedno je i najniža cijena po kojoj se osobni automobil može prodati. Porez na promet i troškove prijenosa snosi kupac.
Prodaja vozila obavlja se po načelu „viđeno-kupljeno“ tj. u viđenom stanju, bez prava na naknadnu reklamaciju zbog bilo kojeg razloga.
Vozilo se može pregledati po dogovoru na telefon 099/293-5999.
Uz pisanu ponudu natjecatelji su dužni na ime jamčevine uplatiti iznos od 5% početne cijene na žiro račun Razvojne agencije Zadarske županije ZADRA d.o.o. „u likvidaciji“, broj HR1023400091110250312, otvoren kod Privredne banke Zagreb.
Najpovoljnijem ponuditelju jamčevina se uračunava u kupoprodajnu cijenu. Ponude za koje ne bude uplaćena jamčevina neće biti razmatrane. Ponuditeljima čija ponuda ne bude prihvaćena, jamčevina će biti vraćena u roku od 8 dana.
Ako odabrani kupac ne potpiše ugovor o prodaji vozila ili ne uplati ugovoreni iznos u roku od 8 dana od dana potpisivanja ugovora, jamčevina se ne vraća.
3. SADRŽAJ PONUDE
Ponuda mora sadržavati:
Uz pisanu ponudu natjecatelji moraju priložiti:
Ponuditelji snose troškove pripremanja i podnošenja ponuda te nemaju pravo na naknadu istih.
4. ROK ZA DOSTAVU PONUDE
Krajnji rok za dostavu ponuda, bez obzira na način dostave je 15 dana od objave natječaja. Pismene ponude predaju se u zatvorenoj omotnici na adresu:Razvojna agencija Zadarske županije ZADRA d.o.o. „ u likvidaciji “,Put Murvice 14, 23 000 Zadar, s naznakom „Ne otvarati-ponuda za kupnju službenog vozila“.
Ponuditelji su uz ponudu dužni dostaviti dokaz o plaćenoj jamčevini. Zakašnjele, nepotpune kao i one s eventualno ponuđenom cijenom nižom od početne cijene neće se razmatrati.
5. ODABIR NAJPOVOLJNIJEG PONUDITELJA
Najpovoljnijom ponudom smatrati će se ponuda s najvišom ponuđenom kupoprodajnom cijenom.
Ukoliko dva ili više ponuditelja ponude isti najviši iznos kupoprodajne cijene daljnji postupak će se provesti provođenjem postupka javnog nadmetanja te će o mjestu, danu i satu održavanja postupka javnog nadmetanja biti posebno obaviješteni pisanim putem.
Svi će ponuditelji o ishodu natječaja i odabiru najpovoljnijeg ponuditelja biti obaviješteni u roku od 8 dana od otvaranja ponuda.
Prodavatelj zadržava pravo odustati od izbora ponuditelja i prodaje vozila bez posebnog obrazloženja. Ponuditelj koji povuče svoju ponudu nakon otvaranja ponuda gubi pravo na povrat jamčevine.
Nakon što dobije obavijest o prihvaćanju ponude, odabrani ponuditelj obvezan je sklopiti ugovor o kupoprodaji s Razvojnom agencijom Zadarske županije ZADRA d.o.o. “ u likvidaciji“ u roku od 3 dana od dana dostave odluke o izboru njegove ponude kao najpovoljnije, te u roku od 5 dana od dana sklapanja ugovora uplatiti kupoprodajnu cijenu, umanjenu za iznos jamčevine. Ako najpovoljniji ponuditelj ne uplati preostali iznos kupoprodajne cijene ili ne zaključi kupoprodajni ugovor u utvrđenom roku smatrati će se da je odustao od ponude te gubi pravo na povrat uplaćene jamčevine.
Kupac postaje vlasnik osobnog automobila slijedećeg dana od uplate kupoprodajne cijene na žiro račun prodavatelja.
KLASA: 112-02/19-01/18
URBROJ: 2198-1-95/07-2-19-2
Zadar, 11. rujna 2019.
Na temelju članka 18. Statuta Javne ustanove Agencije za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA Klasa: 012-03/18-01/1, Urbroj; 2198-1-95/02-18-1 od 13. studenog 2018., raspisuje
OGLAS
za zasnivanje radnog odnosa na radnom mjestu voditelja Odsjeka za razvoj otoka unutar Odjela za strateško planiranje i upravljanje razvojem Agencije za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA, na neodređeno vrijeme.
Kandidat za voditelja Odsjeka za razvoj otoka unutar Odjela za strateško planiranje i upravljanje razvojem Agencije za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA, na neodređeno, mora ispunjavati sljedeće uvjete:
Uz prijavu na oglas kandidati su obvezni priložiti:
Kandidat koji ostvaruje pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima dužan je u prijavi na oglas pozvati se na to pravo i priložiti propisanu dokumentaciju prema posebnom zakonu i imaju prednost na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.
Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju, u skladu s člankom 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN br. 121/17 uz prijavu na oglas dužni su, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i dokaze propisane člankom 103., stavkom 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (NN br.121/17). Poveznica na internetsku stranicu Ministarstva: https:/branitelji.gov.hr/zaposljavanje-843/843, a dodatne informacije o dokazima koji su potrebni za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju nalaze se na sljedećoj poveznici: https:/branitelj.gov.hr.
Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom uz prijavu na oglas dužan je, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i dokaz o utvrđenom statusu osobe s invaliditetom.
Prijavom na oglas kandidat daje privolu za prikupljanje i obradu osobnih podataka navedenih u prijavi na oglas, kao i dokumentacije dostavljene prijavom u svrhu odabira kandidata i privolu na dostavu obavijesti o rezultatima oglasa koja se dostavlja kandidatima, a uključuje ime i prezime kandidata i struku.
Prikupljani osobni podaci obrađivat će se u skladu s važećim propisima, odnosno Općom uredbom o zaštiti podataka od 27. travnja 2016. između Europskog parlamenta i Vijeća Europske unije, te Zakonom o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka (NN br. 42/18).
Riječni i pojmovni skupovi u ovom dokumentu koji imaju rodno značenje, bez obzira jesu li korišteni u muškom ili ženskom rodu, odnose se na jednak način na muški i ženski rod.
Na oglas se mogu ravnopravno javiti osobe oba spola, sukladno članku 13., stavku 2. Zakona o ravnopravnosti spolova (NN br.82/08 i 69/17).
Osobe koje podnesu nepotpune prijave na oglas pozvat će se da u roku od 3 dana dostave potrebne isprave. Ako u ostavljenom roku ne dostave zatraženu dopunu dokumentacije prijava se smatra nepotpunom.
Nepotpune i nepravodobne prijave na oglas neće se razmatrati.
Osobe koje podnesu nepravodobne i nepotpune prijave na oglas ne smatraju se kandidatima prijavljenim na oglas, a o razlozima ne udovoljavanja bit će obaviješteni.
Rok za podnošenje prijava na oglas je 8 dana od dana objave na mrežnoj stranici HZZ www.burzarada.hzz.hr . Prijave se podnose u pisanom obliku s naznakom „za oglas za voditelja Odsjeka za razvoj otoka“, na adresu: Javna ustanova Agencija za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA, Put Murvice 14, 23000 Zadar.
Povjerenstvo za provedbu oglasa (u nastavku teksta: Povjerenstvo) imenuje ravnateljica Agencije za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA.
Povjerenstvo utvrđuje listu kandidata prijavljenih na oglas koji ispunjavaju propisane uvjete iz oglasa, čije su prijave pravodobne i potpune. Kandidate s navedene liste upućuje se na testiranje i razgovor (intervju).
Testiranje se sastoji od provjere znanja, sposobnosti i vještina bitnih za obavljanje poslova radnog mjesta i razgovora Povjerenstva s kandidatima (intervju).
Kandidat/kinja koji/a nije pristupio/ila testiranju više se ne smatra kandidatom/kinjom u postupku.
Opis poslova, sadržaj i način testiranja te pravni izvori za pripremanje kandidata za testiranje objavit će se na mrežnoj stranici Agencije za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA www.zadra.hr istovremeno s objavom oglasa.
Vrijeme i mjesto održavanja testiranja objavit će se najmanje pet dana prije dana određenog za testiranje, na mrežnoj stranici Agencije za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA www.zadra.hr.
Ako se na oglas ne prijave osobe koje ispunjavaju propisane uvjete, odnosno ako prijavljeni kandidati ne zadovolje na testiranju, ravnateljica Agencije za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA će obustaviti postupak odabira.
O rezultatima oglasa kandidati će biti obaviješteni objavom odluke o odabiru kandidata s kojom će se zasnovati radni odnos na mrežnoj stranici Agencije za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA www.zadra.hr.
O rezultatima oglasa svi kandidati u postupku bit će obaviješteni u zakonskom roku.
Literatura za testiranje:
Poziv je namijenjen jačanju međunarodne konkurentnosti MSP-ova olakšavanjem predstavljanja njihovih proizvoda/usluga međunarodnoj poslovnoj zajednici u inozemstvu i uvođenja proizvoda na novo, inozemno tržište te povećanju mogućnosti poslovne suradnje s inozemnim partnerima.
Detalje i natječajnu dokumentaciju možete pronaći ovdje.
Svrha ovog Poziva: Pružanje stručne podrške od strane znanstveno-istraživačkih organizacija u vidu ugovornog pružanja usluga MSP-ovima za troškove testiranja, ispitivanja, demonstracijskih aktivnosti, kao i stručnih tehničkih znanja.
Predmet ovog Poziva: Jačanje kapaciteta MSP-ova za istraživanje, razvoj i inovacije kroz suradnju sa znanstveno-istraživačkim organizacijama u svrhu razvoja novih proizvoda, usluga ili procesa, s naglaskom na komercijalizaciju proizvoda i usluga.
Detalji i natječajna dokumenatcija dostupni su ovdje.
Na temelju odluke Skupštine društva od 23. travnja 2019. objavljuje se peti ponovljeni
NATJEČAJ
Za prikupljanje ponuda za prodaju osobnog vozila
U vlasništvu Razvojne agencije Zadarske županije ZADRA d.o.o. „u likvidaciji“
Vrsta vozila: M1-osobni automobil; Marka vozila: Opel; Tip vozila: Vectra ; Model vozila: C 73.0 DT; Boja vozila: crna; Broj šasije: W0L0ZCF6871127389; Oblik karoserije: zatvoreni; Godina proizvodnje: 2007; Vrsta motora: Diesel; Snaga motora: 135kW; Datum prve registracije: 02.08.2007; Prijeđeni kilometri: 210 000 km; Početna prodajna cijena: 71 500,00 kn (s PDV-om); Prodajna cijena za drugi ponovljeni natječaj: 50.050,00 kn ; Prodajna cijena za treći ponovljeni natječaj:35.035,00 kn; Prodajna cijena za četvrti ponovljeni natječaj: 24.525,00 kn
PRODAJNA CIJENA za peti ponovljeni natječaj: 17.168,00 kn
Zbog potrebe pristupanja petoj ponovljenoj prodaji otpisanog službenog vozila umanjuje se prodajna cijena vozila za 30% vrijednosti prodajne cijene iz četvrtog ponovljenog natječaja te iznosi 17.168,00 kn. Nova prodajna cijena ujedno je i najniža cijena po kojoj se osobni automobil može prodati. Porez na promet i troškove prijenosa snosi kupac.
Prodaja vozila obavlja se po načelu „viđeno-kupljeno“ tj. u viđenom stanju, bez prava na naknadnu reklamaciju zbog bilo kojeg razloga.
Vozilo se može pregledati po dogovoru na telefon 023/400-930.
Uz pisanu ponudu natjecatelji su dužni na ime jamčevine uplatiti iznos od 5% početne cijene na žiro račun Razvojne agencije Zadarske županije ZADRA d.o.o. „u likvidaciji“, broj HR1023400091110250312, otvoren kod Privredne banke Zagreb.
Najpovoljnijem ponuditelju jamčevina se uračunava u kupoprodajnu cijenu. Ponude za koje ne bude uplaćena jamčevina neće biti razmatrane. Ponuditeljima čija ponuda ne bude prihvaćena, jamčevina će biti vraćena u roku od 8 dana.
Ako odabrani kupac ne potpiše ugovor o prodaji vozila ili ne uplati ugovoreni iznos u roku od 8 dana od dana potpisivanja ugovora, jamčevina se ne vraća.
Ponuda mora sadržavati:
Uz pisanu ponudu natjecatelji moraju priložiti:
Ponuditelji snose troškove pripremanja i podnošenja ponuda te nemaju pravo na naknadu istih.
Krajnji rok za dostavu ponuda, bez obzira na način dostave je 15 dana od objave natječaja. Pismene ponude predaju se u zatvorenoj omotnici na adresu: Razvojna agencija Zadarske županije ZADRA d.o.o. „ u likvidaciji “, Put Murvice 14, 23 000 Zadar, s naznakom „Ne otvarati-ponuda za kupnju službenog vozila“.
Ponuditelji su uz ponudu dužni dostaviti dokaz o plaćenoj jamčevini. Zakašnjele, nepotpune kao i one s eventualno ponuđenom cijenom nižom od početne cijene neće se razmatrati.
Najpovoljnijom ponudom smatrati će se ponuda s najvišom ponuđenom kupoprodajnom cijenom.
Ukoliko dva ili više ponuditelja ponude isti najviši iznos kupoprodajne cijene daljnji postupak će se provesti provođenjem postupka javnog nadmetanja te će o mjestu, danu i satu održavanja postupka javnog nadmetanja biti posebno obaviješteni pisanim putem.
Svi će ponuditelji o ishodu natječaja i odabiru najpovoljnijeg ponuditelja biti obaviješteni u roku od 8 dana od otvaranja ponuda.
Prodavatelj zadržava pravo odustati od izbora ponuditelja i prodaje vozila bez posebnog obrazloženja. Ponuditelj koji povuče svoju ponudu nakon otvaranja ponuda gubi pravo na povrat jamčevine.
Nakon što dobije obavijest o prihvaćanju ponude, odabrani ponuditelj obvezan je sklopiti ugovor o kupoprodaji s Razvojnom agencijom Zadarske županije ZADRA d.o.o. “ u likvidaciji“ u roku od 3 dana od dana dostave odluke o izboru njegove ponude kao najpovoljnije, te u roku od 5 dana od dana sklapanja ugovora uplatiti kupoprodajnu cijenu, umanjenu za iznos jamčevine. Ako najpovoljniji ponuditelj ne uplati preostali iznos kupoprodajne cijene ili ne zaključi kupoprodajni ugovor u utvrđenom roku smatrati će se da je odustao od ponude te gubi pravo na povrat uplaćene jamčevine.
Kupac postaje vlasnik osobnog automobila slijedećeg dana od uplate kupoprodajne cijene na žiro račun prodavatelja.
Na temelju odluke Skupštine društva od 23. travnja 2019. objavljuje se peti ponovljeni
NATJEČAJ
Za prikupljanje ponuda za prodaju osobnog vozila
U vlasništvu Razvojne agencije Zadarske županije ZADRA d.o.o. „u likvidaciji“
Vrsta vozila: M1-osobni automobil; Marka vozila: Opel; Tip vozila: Vectra ; Model vozila: C 73.0 DT; Boja vozila: crna; Broj šasije: W0L0ZCF6871127389; Oblik karoserije: zatvoreni; Godina proizvodnje: 2007; Vrsta motora: Diesel; Snaga motora: 135kW; Datum prve registracije: 02.08.2007; Prijeđeni kilometri: 210 000 km; Početna prodajna cijena: 71 500,00 kn (s PDV-om); Prodajna cijena za drugi ponovljeni natječaj: 50.050,00 kn ; Prodajna cijena za treći ponovljeni natječaj:35.035,00 kn; Prodajna cijena za četvrti ponovljeni natječaj: 24.525,00 kn
PRODAJNA CIJENA za peti ponovljeni natječaj: 17.168,00 kn
Zbog potrebe pristupanja petoj ponovljenoj prodaji otpisanog službenog vozila umanjuje se prodajna cijena vozila za 30% vrijednosti prodajne cijene iz četvrtog ponovljenog natječaja te iznosi 17.168,00 kn. Nova prodajna cijena ujedno je i najniža cijena po kojoj se osobni automobil može prodati. Porez na promet i troškove prijenosa snosi kupac.
Prodaja vozila obavlja se po načelu „viđeno-kupljeno“ tj. u viđenom stanju, bez prava na naknadnu reklamaciju zbog bilo kojeg razloga.
Vozilo se može pregledati po dogovoru na telefon 023/400-930.
Uz pisanu ponudu natjecatelji su dužni na ime jamčevine uplatiti iznos od 5% početne cijene na žiro račun Razvojne agencije Zadarske županije ZADRA d.o.o. „u likvidaciji“, broj HR1023400091110250312, otvoren kod Privredne banke Zagreb.
Najpovoljnijem ponuditelju jamčevina se uračunava u kupoprodajnu cijenu. Ponude za koje ne bude uplaćena jamčevina neće biti razmatrane. Ponuditeljima čija ponuda ne bude prihvaćena, jamčevina će biti vraćena u roku od 8 dana.
Ako odabrani kupac ne potpiše ugovor o prodaji vozila ili ne uplati ugovoreni iznos u roku od 8 dana od dana potpisivanja ugovora, jamčevina se ne vraća.
Ponuda mora sadržavati:
Uz pisanu ponudu natjecatelji moraju priložiti:
Ponuditelji snose troškove pripremanja i podnošenja ponuda te nemaju pravo na naknadu istih.
Krajnji rok za dostavu ponuda, bez obzira na način dostave je 15 dana od objave natječaja. Pismene ponude predaju se u zatvorenoj omotnici na adresu: Razvojna agencija Zadarske županije ZADRA d.o.o. „ u likvidaciji “, Put Murvice 14, 23 000 Zadar, s naznakom „Ne otvarati-ponuda za kupnju službenog vozila“.
Ponuditelji su uz ponudu dužni dostaviti dokaz o plaćenoj jamčevini. Zakašnjele, nepotpune kao i one s eventualno ponuđenom cijenom nižom od početne cijene neće se razmatrati.
Najpovoljnijom ponudom smatrati će se ponuda s najvišom ponuđenom kupoprodajnom cijenom.
Ukoliko dva ili više ponuditelja ponude isti najviši iznos kupoprodajne cijene daljnji postupak će se provesti provođenjem postupka javnog nadmetanja te će o mjestu, danu i satu održavanja postupka javnog nadmetanja biti posebno obaviješteni pisanim putem.
Svi će ponuditelji o ishodu natječaja i odabiru najpovoljnijeg ponuditelja biti obaviješteni u roku od 8 dana od otvaranja ponuda.
Prodavatelj zadržava pravo odustati od izbora ponuditelja i prodaje vozila bez posebnog obrazloženja. Ponuditelj koji povuče svoju ponudu nakon otvaranja ponuda gubi pravo na povrat jamčevine.
Nakon što dobije obavijest o prihvaćanju ponude, odabrani ponuditelj obvezan je sklopiti ugovor o kupoprodaji s Razvojnom agencijom Zadarske županije ZADRA d.o.o. “ u likvidaciji“ u roku od 3 dana od dana dostave odluke o izboru njegove ponude kao najpovoljnije, te u roku od 5 dana od dana sklapanja ugovora uplatiti kupoprodajnu cijenu, umanjenu za iznos jamčevine. Ako najpovoljniji ponuditelj ne uplati preostali iznos kupoprodajne cijene ili ne zaključi kupoprodajni ugovor u utvrđenom roku smatrati će se da je odustao od ponude te gubi pravo na povrat uplaćene jamčevine.
Kupac postaje vlasnik osobnog automobila slijedećeg dana od uplate kupoprodajne cijene na žiro račun prodavatelja.
Izrada & održavanje: Point Web Factory