12:17:20 | 07.07.2021

MADE IN-LAND: Održana radionica „Uvod u potragu za petim elementom“

U sklopu provedbe projekta „MADE IN-LAND- Management and Development of INLANDs“ održana je, u utorak 6.7.2021. godine u prostoru Code Hub-a, radionica za turističke djelatnike i predstavnike gospodarskih subjekata u području turizma.

Na radionici je predstavljena Strategija brenda zadarskog zaleđa "Potraga za petim elementom" te vizualni identitet i Marketinški plan. Tijekom radionice s turističkim djelatnicima raspravljene su mogućnosti i ideje za promociju brenda te su razmijenjena iskustva u provedbi tematskog turizma u praksi. Koncept „Potraga za petim elementom“ razvijen je od strane Agencije za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA i njezinih partnera. Teritorijalni brend spaja gastronomiju, kulturno nasljeđe, povijest i prirodne ljepote u zajednički turistički koncept koji ima za cilj motivirati turističke posjetitelje na otkrivanje unutrašnjosti županije.

Projekt MADE IN-LAND okuplja ukupno devet partnera iz Jadranskih regija Hrvatske i Italije, a glavni cilj mu je zaštita i valorizacija neiskorištenih prirodnih i kulturnih potencijala kontinentalnih dijelova partnerskih regija. Projektne aktivnosti uključuju lokalne zajednice na području zaleđa i obale, u suradnji s kojima će se razviti teritorijalni brend, a kroz zajedničke marketing planove i IT alate promovirat će se materijalna i nematerijalna kulturna i prirodna baština. Projekt ukupne vrijednosti 2.218.069,31EUR provodi se od 1. siječnja 2019. godine do 30. lipnja 2022. godine u sklopu Programa prekogranične suradnje Interreg Italija – Hrvatska 2014. – 2020.

Tagged under