11:22:33 | 27.01.2020

Projekt ADRION 5 SENSES na turističkom sajmu u Madridu

Projekt „Building the ADRION Brand Name in Tourism: Indulging all Five Senses – ADRION 5 SENSES“ predstavljen je na međunarodnom turističkom sajmu FITUR u Madridu koji je održan od 22. do 26. siječnja 2020. godine.

FITUR je jedan od najvećih turističkih sajmova te bilježi preko 250.000 posjetitelja i 10.000 izlagače iz cijelog svijeta. S druge strane Zadarska županija među omiljenim je destinacijama gostima iz Španjolske.

U Madridu su predstavnici projektnih partnera, a među njima i djelatnice Agencije ZADRA NOVA, predstavili projekt ADRION 5SENSES i njegove aktivnosti kod svakog od partnera.

Cilj projekta je stvaranje novog turističkog proizvoda koji stimulira svih pet osjetila turista kreiranjem Mape doživljaja koja obuhvaća zvukove, boje, teksture, mirise, gastronomske osobitosti ovog transnacionalnog područja. Putem brošura, plakata i direktnog kontakta s posjetiteljima Sajma predstavljana je i prezentirana višejezična platforma projekta i ADRION 5 SENSES brend.

U provedbu projekta uključeno je devet partnera iz osam zemalja – po jedan iz Hrvatske (Agencija za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA), Italije, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Srbije, Albanije i Crne Gore, te dva iz Grčke. Sredstva projekta ADRION 5 SENSES osigurana su kroz INTERREG V-B Jadransko-jonski program transnacionalne suradnje 2014. – 2020., prioritetna os 2 – Održiva regija.

Last modified on Monday, 27 January 2020 11:41
Tagged under