

Prilagodba pristupačnosti

U organizaciji Ustanove za razvoj kompetencija, inovacija i specijalizacije Zadarske županije INOVAcija ovog će se tjedna u Centru za kreativne industrija Zadar (Put Murvice 3A, 23000 Zadar) održati radionice prema sljedećem rasporedu:
Utorak, 20. srpnja:
1. „Poslovno planiranje“ – u 11:00 sati
2. „Kako uspješno prodavati“ – u 13:00 sati
Srijeda 21. srpnja:
1. „Internacionalizacija poslovanja“ – u 11:00 sati
2. „E-commerce“ – u 13:00 sati
Četvrtak, 22. srpnja:
1. „Planiranje rasta poslovanja“ – u 11:00 sati
2. „Strategija na A4“ – u 14:00 sati
Petak, 23. srpnja:
1. „Tehnike generiranja poslovnih ideja„ – u 11:00 sati
2. „Mladi u poduzetništvu – prepreke i prilike“ – u 14:00 sati
Svoje sudjelovanje možete potvrditi na adresu e-mail adresu ivana.stulina@inovacija-zadar.hr.
Predavač Vladimir Marić sa sobom donosi 12 godina iskustva u upravljanju prodajom, logistikom i marketingom za Procter & Gamble, proizvođača brendova poput Ariela, Pampersa i Gillettea gdje je radio s 23 brenda iz 16 kategorija i ukupnim godišnjim prometom od 55 milijuna EUR.
U svojoj karijeri radio je s nekoliko tvrtki na razvoju strategije za pristup lokalnom i širenju na inozemna tržišta.
Trenutno je zaposlen u ACT Grupi gdje intenzivno radi s društvenim poduzetnicima na razvoju njihovih prodajnih i drugih poslovnih procesa.
Buduća suradnja na Programu prekogranične suradnje Italija-Hrvatska 2021.-2027. bila je središnja tema sastanka regionalnih koordinatora iz Hrvatske održan u srijedu, 14. srpnja 2021. godine u Zadru. Domaćin sastanka bila je Agencija za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA.
Uz proces programiranja Programa prekogranične suradnje Italija-Hrvatska 2021.-2027. sudionici su razgovarali i o Programu prekogranične suradnje Hrvatska-Bosna i Hercegovina-Crna Gora 2021.-2027. te ostalim poslovima iz nadležnosti regionalnih koordinatora.
Uz domaćine, predstavnike Agencije ZADRA NOVA, na sastanku su sudjelovali predstavnici Regionalne razvojne agencije Dubrovačko-neretvanske županije – DUNEA, Regionalne razvojne agencije Primorsko-goranske županije PRIGODA, Razvojne agencije Ličko-senjske županije LIRA, Javne ustanove za koordinaciju i razvoj Splitsko-dalmatinske županije RERA S.D. te Regionalne razvojne agencije Karlovačke županije KAZUP.
Sudionici sastanka razmijenili su svoja razmišljanja i dosadašnja iskustva u projektima koje provode u spomenutim Prekograničnim programima te su iznijeli i svoje ideje i prijedloge za daljnji nastavak provođenja istih te unaprjeđenja zajedničke suradnje.
Dodatno su predstavnici Agencije ZADRA NOVA održali sastanka s predstavnikom Regionalne razvojne agencije Karlovačke županije KAZUP.
Ustanova za razvoj kompetencija, inovacija i specijalizacije Zadarske županije INOVAcija organizira besplatnu informativnu radionicu „Osnove marketinga za MSP-ove“ te Meet-up cafe na temu „Važnost poslovne komunikacije putem društvenih mreža“.
Radionica će se održati u srijedu, 14. srpnja s početkom u 13:00 sati u Centru za kreativne industrije na adresi Put Murvice 3A u Zadru. Sudionici će steći znanja o „gerilskom“ marketingu i njegovim prednostima za mala i srednja poduzeća te će biti upoznati sa konceptom upravljanja odnosa sa kupcima (CRM) i kako ga primijeniti u svakodnevnom poslovanju.
Meet-up cafe na temu „Važnost poslovne komunikacije putem društvenih mreža“ održat će se u srijedu 14. srpnja s početkom u 10:00 sati u Centru za kreativne industrije na adresi Put Murvice 3A u Zadru. Sudionici će naučiti kako odabrati najbolje društvene mreže za svoj brand, organizaciju ili proizvod, povezati društvene mreže s ostalim online i offline kanalima za komunikaciju, kreirati strategiju nastupa na društvenim mrežama kojom se efikasno dolazi do ciljane skupine i zadržava je. Kroz praktične primjere i prezentacije kampanja, objasnit će se put od kreiranja strategije do ostvarivanja ciljeva kao i savjeti i trikovi za što efikasnije korištenje društvenih mreža u marketinške svrhe.
Usluge informiranja MSP-ova i povezivanje subjekata na području Zadarske županije financiraju se projektom „Pružanje usluga informiranja i povezivanja za MSP u Zadarskoj županiji“. Usluge se obavljaju za potrebe adresiranja problema nedostatka pružanja usluga informiranja i povezivanja MSP-ova u nepoljoprivrednim djelatnostima na području Zadarske županije te su izravan odgovor na kontinuiranu potražnju za određenim uslugama poduzetničkih potpornih institucija.
Cilj projekta je rast i razvoj poslovanja pružanjem usluga informiranja i povezivanja za MSP-ove na području Zadarske županije. Ostvarenjem neposrednih rezultata projekta želi se doprinijeti jačanju poduzetničkih vještina i kompetencija te pozitivnog poduzetničkog okruženja.
U sklopu provedbe projekta „MADE IN-LAND- Management and Development of INLANDs“ održana je, u utorak 6.7.2021. godine u prostoru Code Hub-a, radionica za turističke djelatnike i predstavnike gospodarskih subjekata u području turizma.
Na radionici je predstavljena Strategija brenda zadarskog zaleđa "Potraga za petim elementom" te vizualni identitet i Marketinški plan. Tijekom radionice s turističkim djelatnicima raspravljene su mogućnosti i ideje za promociju brenda te su razmijenjena iskustva u provedbi tematskog turizma u praksi. Koncept „Potraga za petim elementom“ razvijen je od strane Agencije za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA i njezinih partnera. Teritorijalni brend spaja gastronomiju, kulturno nasljeđe, povijest i prirodne ljepote u zajednički turistički koncept koji ima za cilj motivirati turističke posjetitelje na otkrivanje unutrašnjosti županije.
Projekt MADE IN-LAND okuplja ukupno devet partnera iz Jadranskih regija Hrvatske i Italije, a glavni cilj mu je zaštita i valorizacija neiskorištenih prirodnih i kulturnih potencijala kontinentalnih dijelova partnerskih regija. Projektne aktivnosti uključuju lokalne zajednice na području zaleđa i obale, u suradnji s kojima će se razviti teritorijalni brend, a kroz zajedničke marketing planove i IT alate promovirat će se materijalna i nematerijalna kulturna i prirodna baština. Projekt ukupne vrijednosti 2.218.069,31EUR provodi se od 1. siječnja 2019. godine do 30. lipnja 2022. godine u sklopu Programa prekogranične suradnje Interreg Italija – Hrvatska 2014. – 2020.
Ustanova za razvoj kompetencija, inovacija i specijalizacije Zadarske županije INOVAcija organizira dva besplatna događanja "Meet-up cafe" s ciljem upoznavanja sudionika o vrstama i načelima inovacija, fazama inoviranja, inovacijama u turizmu na globalnom i nacionalnom nivou, inovacijama u restoraterstvu, smještajnim inovacijama, upravljanju atrakcijama pomoću inovacija, inovacijama u prometu, turističkom posredovanju, destinacijskoj proaktivnosti i slično.
Meet-up cafe na temu „Kako inovacijama konkurirati u turizmu“ održat će se u petak 9. srpnja s početkom u 11:00 sati u Centru za kreativne industrije na adresi Put Murvice 3A u Zadru.
Meet-up cafe na temu „Izazovi ženskog poduzetništva“, također će se održati u u Centru za kreativne industrije na adresi Put Murvice 3A u Zadru u petak 9. srpnja s početkom u 14:00 sati. Raspravljat će se i o ženama u „biznisu“ odnosno o ravnoteži poslovnog i privatnog života i kako ju postići te uspješnim primjerima iz prakse. Na događanju će sudjelovati i gošće poduzetnice s područja Zadarske županije.
Usluge informiranja MSP-ova i povezivanje subjekata na području Zadarske županije financiraju se projektom „Pružanje usluga informiranja i povezivanja za MSP u Zadarskoj županiji“. Usluge se obavljaju za potrebe adresiranja problema nedostatka pružanja usluga informiranja i povezivanja MSP-ova u nepoljoprivrednim djelatnostima na području Zadarske županije te su izravan odgovor na kontinuiranu potražnju za određenim uslugama poduzetničkih potpornih institucija.
Cilj projekta je rast i razvoj poslovanja pružanjem usluga informiranja i povezivanja za MSP-ove na području Zadarske županije. Ostvarenjem neposrednih rezultata projekta želi se doprinijeti jačanju poduzetničkih vještina i kompetencija te pozitivnog poduzetničkog okruženja.
Pravilnik o provedbi Programa poticanja razvoja civilnoga društva na otocima te Nacrt programa poticanja razvoja civilnoga društva na otocima 2021. - 2027., objavljeni na portalu e-Savjetovanja od strane Ministarstva regionalnog razvoja i fondova Europske unije dostupni su za savjetovanje do 18. srpnja 2021. godine.
Generalna skupština Europskog udruženja razvojnih agencija (EURADA) održana je 30. lipnja 2021. godine u obliku online konferencije.
Generalna skupština započela je predstavljanjem novih članova koji su se ove godine pridružili EURADA-i. Predstavljene su i aktivnosti Agencije za razvoj Zadarske županije ZADRE NOVE kao jedne od novijih članova Udruženja.
Agencija ZADRA NOVA kao regionalni koordinator obavlja poslove i aktivnosti sukladno Zakonu o regionalnom razvoju, gdje je definirano kako su regionalni koordinatori javne ustanove koje obavljaju poslove od javnog interesa te su osnovane s ciljem učinkovite koordinacije i poticanja regionalnog razvoja. Predstavnici Agencije prezentirali su okupljenima projekte koji su trenutno u provedbi i pripremi te dinamiku izrade Plana razvoja Zadarske županije 2021.-2027.
Osim Agencije ZADRE NOVE, predstavljeni su i sljedeći članovi:
Potpisani su i Memorandum o razumijevanju s EUIPO-om i EUROCHAMBRES-om te je prezentirano financijsko izvješće za 2020. godinu.
Na skupštini su istaknuta u tri prioriteta Udruženja za 201. godinu:
Izrada & održavanje: Point Web Factory