

Prilagodba pristupačnosti
Ministarstvo poljoprivrede je zbog velikog broja prijavljenih kvalitetnih projekata na natječaje Mjere 4 i Mjere 6 Programa ruralnog razvoja donijelo odluku o povećanju sredstava za provedbu operacije 4.1.3. „Korištenje obnovljivih izvora energije“ za 85 milijuna kuna, operacije 6.2.1. „Potpora ulaganju u pokretanje nepoljoprivrednih djelatnosti u ruralnim područjima“ za 50 milijuna kuna i operacije 6.4.1. „Razvoj nepoljoprivrednih djelatnosti u ruralnim područjima” za 50 milijuna kuna, ukupno povećavajući vrijednost raspoloživih sredstava za 185 milijuna kuna kroz tri operacije Programa ruralnog razvoja.
Korisnici operacije 4.1.3. sredstva potpore će moći uložiti u postrojenja za proizvodnju energije iz obnovljivih izvora (biomasa, sunce) za vlastite potrebe, objekte za prijem, obradu i skladištenje sirovina za proizvodnju energije iz obnovljivih izvora, objekte za obradu, preradu i skladištenje supstrata za organsku gnojidbu, strojeve za transport i primjenu supstrata za organsku gnojidbu na poljoprivrednim površinama te projektnu dokumentaciju. Intenzitet potpore od 50% može se uvećati za dodatnih 20 % ukoliko ulaganje provodi mladi poljoprivrednik, ukoliko se ulaganje provodi u planinskom području, području sa značajnim prirodnim ograničenjima ili ostalim područjima s posebnim ograničenjima te ukoliko je investicija povezana s agro-okolišnim i klimatskim djelatnostima ili ekološkom poljoprivredom. Iz operacije 4.1.3. Programa ruralnog razvoja do sada je ugovoreno gotovo 97 milijuna kuna za 122 korisnika.
Do sada je u sklopu operacije 6.2.1. Programa ruralnog razvoja ugovoreno gotovo 254 milijuna kuna za 683 korisnika, a sredstva operacije 6.2.1. mogu se koristiti za građenje, rekonstrukciju i/ili opremanje objekata za pokretanje nepoljoprivredne djelatnosti, kupnju zemljišta i/ili objekata, nabavu gospodarskih vozila ili plovila, strojeva i opreme, pripremu projektne dokumentacije, upravljanje projektom i slično.
Korisnici operacije 6.4.1. sredstva mogu koristiti za građenje, rekonstrukciju i/ili opremanje objekata za razvoj nepoljoprivredne djelatnosti, kupnju novih gospodarskih vozila, plovila, strojeva i opreme, kupnju živih životinja u svrhu obavljanja nepoljoprivredne djelatnosti, kupnju zemljišta i objekata, pripremu projektne dokumentacije, upravljanje projektom i slično, a do sada je putem ove operacije ugovoreno 79,5 milijuna kuna za 75 korisnika.
Pročitajte više ovdje.
Dana 24. veljače 2021. godine u sklopu projekta MADE IN-LAND održana je radionica Lokalnog Odbora vezano uz Plan razvoja Pilot Aktivnosti koja je predviđena projekta. Pilot aktivnost odnosi se na razvoj teritorijalnog brenda zadarskog zaleđa te uspostavu inovativnog IT alata za promociju zaleđa i prikupljanje i obradu podataka o preferencijama turističkih posjetitelja.
U početnom izlaganju, mr.sc Josip Matassi okupljenima je predstavio razvijeni tematski koncept "Potraga za petim elementom" koji podrazumijeva interpretaciju kulturnih i prirodnih dobara, gastronomske ponude zaobalja na zanimljiv i inovativan način. Kulturna i prirodna dobra te gastronomska ponuda bit će interpretirana putem 4 elementa: zemlja kao simbol obilja i tradicije rada u zaobalju, voda kao simbol duhovnosti i pročišćenja, zrak kao simbol komunikacije, inteligencije i raznolikosti, a ponajprije kao temelj za gastronomske delicije poput pršuta te vatre kao simbola stvaranja, energije i strasti. Iskusivši sva četiri elementa, turistički posjetitelji pronalaze peti element koji se odnosi na pozitivno turističko iskustvo te ljubav prema zaobalju.
U nastavku radionice predstavljen je plan za izradu web platforme za promociju zaobalja te plan za razvoj sustava pametnih kartica uz promotivni katalog. Okupljeni dionici izrazili su snažnu podršku razvoju i provedbi Pilot aktivnosti te su dali savjete i sugestije kako bi provedba Pilot aktivnosti bila u kladu s potrebama lokalne zajednice.
Projekt okuplja ukupno devet partnera iz Jadranskih regija Hrvatske i Italije, a glavni cilj mu je zaštita i valorizacija neiskorištenih prirodnih i kulturnih potencijala kontinentalnih dijelova partnerskih regija. Projektne aktivnosti uključuju lokalne zajednice na području zaleđa i obale, u suradnji s kojima će se razviti teritorijalni brend, a kroz zajedničke marketing planove i IT alate promovirat će se materijalna i nematerijalna kulturna i prirodna baština. Projekt se provodi od 1. siječnja 2019. godine do 31. prosinca 2021. godine u sklopu Programa prekogranične suradnje Interreg Italija – Hrvatska 2014. – 2020.
Agencija za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA u okviru projekta „MAnagement and DEvelopment of INLANDs – MADE IN-LAND“ ID broj projekta 100481184 donosi izmjenu javnog poziva gospodarskim subjektima na području gradova Benkovac i Biograd na Moru te općina Sv. Filip i Jakov, Pakoštane, Lišane Ostrovičke, Stankovci, Polača i Novigrad za sudjelovanje u provedbi Pilot aktivnosti projekta „MAnagement and DEvelopment of INLANDs – MADE IN-LAND“.
Izmjenama je produljen rok prijave na Javni poziv do 05. ožujka 2021. do 15:00 sati.
O rezultatima Javnog poziva podnositelji prijave bit će obaviješteni do 12. ožujka 2021. godine.
Detalji Poziva i upute za prijavu dostupni su na poveznici.
Registar otoka na jednom mjestu evidentira svih 1.244 otoka, otočića i hridi u Republici Hrvatskoj klasificiranih po vanjskim karakteristikama, obilježjima i drugim parametrima bitnim za upravljanje, korištenje i čuvanje jedinstvene otočne geografske cjeline.
Cilj Registra otoka je podatkovno i kartografsko evidentiranje svih 78 otoka, 524 otočića i 642 hridi koji su sastavni dio teritorija RH, stvarajući baze podataka za područje otoka koje će služiti kao podloge za izradu analitičkih izvještaja neophodnih za daljnja usmjerenja i vođenje politike razvoja otoka.
Registar otoka postavljen je na adresi Centra dijeljenih usluga te je dugoročno osmišljen kao integrirani informacijski sustav otočnih pokazatelja uz povezivanje sa web servisima više od 30 javnopravnih tijela u Republici Hrvatskoj koji posjeduju podatke o otocima iz svoje nadležnosti stvarajući tako zajedničku državnu informatičku infrastrukturu.
Registar otoka, u verziji 1.0, posjeduje osnovne, geografske i demografske podatke, podatke o teritorijalnoj nadležnosti kao i podatke o indeksu razvijenosti, prometnoj povezanosti te podatke iz nadležnosti Ministarstva zdravstva.
Više o Registru otoka doznajte ovdje.
Ministrica regionalnoga razvoja i fondova Europske unije Nataša Tramišak u Gaženici je uručila 11 ugovora vrijednih 3,45 milijuna kuna o financiranju infrastrukture na otocima.
Ugovori su uručeni gradonačelnicima i načelnicima otočnih gradova i općina u okviru Programa razvoja otoka za projekte koje će sufinancirati Vlada Republike Hrvatske. Svrha Programa razvoja područja otoka je potaknuti razvoj otočnoga gospodarstva i načina života. Kroz Program razvoja otoka, Vlada je uložila gotovo 102 milijuna.
Nakon uručivanja ugovora prisutnima se obratio predsjednik Vlade RH Andrej Plenković.
„U ovim zahtjevnim vremenima, Vlada ostaje predana prepoznavanju potencijala naših otoka, ali i podizanju kvalitete života otočnog stanovništva“, rekao je premijer Plenković.
„Programom razvoja otoka Vlada usmjerava financijska sredstva prema prioritetima šest obalno-otočnih županija, a provodi se jednom godišnje. Važan je alat Vlade kojim se omogućava realizacija malih kapitalnih infrastrukturnih projekata, koji izravno utječu na kvalitetu života, usluga ili lokalne infrastrukture.“, kazao je premijer.
Zadarski župan Božidar Longin izrazio je zadovoljstvo novouručenim ugovorima.
„U posljednje četiri godine ugovoreni su ili provedeni projekti u vrijednosti od preko tri milijarde kuna. Sve to pokazuje da imamo kvalitetno pripremljene projekte“, zaključio je župan Longin.
U okviru Plana usmjeravanja i rasporeda sredstava za razvoj područja otoka u 2021. godini odobreno je financiranje 11 projekata iz Zadarske županije.
R.br. |
Korisnik |
Lokacija (otok/poluotok) |
Naziv projekta |
Odobreni iznos (kn) |
1. |
Grad Zadar |
Premuda |
Sanacija luke Krijal na Premudi |
400.000,00 |
2. |
Općina Sali |
Dugi otok |
Izgradnja dječjeg vrtića „Orkulice“ Sali |
650.000,00 |
3. |
Zadarska županija |
Pag |
Uređenje prizemlja i 1. kata OŠ Jurja Dalmatinca u gradu Pagu |
500.000,00 |
4. |
Općina Povljana |
Pag |
Uređenje Trga bana Josipa Jelačića u Povljani |
300.000,00 |
5. |
Grad Pag |
Pag |
Dom kulture u gradu Pagu |
100.000,00 |
6. |
Općina Preko |
Ugljan |
Rekonstrukcija društvenog doma u Ugljanu, faza II |
350.000,00 |
7. |
Općina Kali |
Ugljan |
Izgradnja rotora u uvali Batalaža u Kalima |
200.000,00 |
8. |
Općina Kukljica |
Ugljan |
Izgradnja javne vodoopskrbe plaže Sabuša u Kukljici |
100.000,00 |
9. |
Općina Tkon |
Pašman |
Izgradnja energetski učinkovite javne rasvjete na području Općine Tkon- Put Plažine |
100.000,00 |
10. |
Općina Pašman |
Pašman |
Adaptacija dječjeg vrtića u Banju |
550.000,00 |
11. |
Općina Pakoštane |
Vrgada |
Rekonstrukcija javne rasvjete otoka Vrgada- faza 2. |
200.000,00 |
Više pročitajte ovdje.
Komunalno društvo Mulić d.o.o. iz Sali od ovog tjedna u svom voznom parku broji novo komunalno vozilo. Isporuku je ispred prostorija tvrtke Mulić d.o.o. izvršila tvrtka Tridion d.o.o. iz Zagreba, čime je završena glavna aktivnost projekta „Nabava komunalnih vozila - ZA ČIŠĆI OKOLIŠ“. Navedeno vozilo doprinijet će povećanju udjela odvojeno prikupljenog komunalnog otpada u ukupnom komunalnom otpadu te tako doprinijeti oporabi otpada i smanjenju količine otpada koji se odlaže na odlagališta.
Ukupna vrijednost projekta „Nabava komunalnih vozila - ZA ČIŠĆI OKOLIŠ“ iznosi 693.500,00 HRK, dok Europska unija u okviru OP Konkurentnost i kohezija 2014.-2020. iz Kohezijskog fonda sufinancira iznosom od 589.475,00 HRK.
''Drago mi je da je tvrtka Mulić d.o.o. kroz projekt za nabavku specijalnih komunalnih vozila prepoznala kvalitetu vozila i nadogradnje Atrik koje danas isporučujemo i puštamo u rad. Čestitam svim sudionicima ovog projekta koji je brzo isporučen kako bi se mogao odvojeni otpad sakupljati i odvoziti te zbrinjavati na propisani način''. – kazao je prilikom isporuke vozila Krešimir Kašnar, direktor Tridion d.o.o.
''Nabava ovakvog tipa kamiona za sakupljanje razdvojivih vrsta otpada nam je neophodna da bi zaokružili cijelu priču implementacije novog sustava gospodarenja otpadom za područje Općine Sali koji će pružiti bolju i kvalitetniju uslugu našim otočanima i svim našim korisnicima. Spremnici za odvojivi otpad već su postavljeni na javne površine, a sljedeći korak je podjela kanti za miješani komunalni otpad i razdvojivi otpad svim našim korisnicima. Naravno, krenut ćemo i na edukaciju mladih i onih nešto starijih otočana kako pravilno razdvajati otpad, a sve u cilju očuvanja čistog mora i prirodnih ljepota našeg Dugog otoka.“ – pojasnio je Stjepan Ligutić, direktor Mulić d.o.o. te dodao – „Također se želimo zahvaliti Agenciji za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA, koja stručno prati i usmjerava sve naše korake od samog početka apliciranja na projekt nabave komunalnog vozila.
„Agencija ZADRA NOVA kao regionalni koordinator na raspolaganju je javnopravnim tijelima kako bi im pomogla u pripremi i realizaciji projekata financiranih EU sredstvima.
Realizacijom projekata izravno se doprinosi razvoju cijele Zadarske županije te se podiže kvaliteta života stanovnika i posjetitelja.“ – istaknula je Marina Dujmović Vuković, ravnateljica Agencije ZADRA NOVA.
Buduće aktivnosti projekta su informiranje i educiranje cjelokupnog stanovništva Općine o važnosti odgovornog postupanja s komunalnim otpadom. Naglasak će biti na ulozi stanovnika u postizanju ciljeva odvojenog prikupljanja otpada i povećanja udjela ponovne uporabe i recikliranja papira, metala i stakla iz kućanstava s ciljem smanjenja količine otpada na odlagalištima. Nadalje, provedbom projekta osigurat će se i preduvjeti za povećanje stope obrade odvojeno sakupljenog otpada jer će se sakupljeni otpad predavati tvrtkama za oporabu na zakonski propisan način što će pridonijeti i smanjenju godišnje količine miješanog komunalnog otpada.
Agencija ZADRA NOVA kao regionalni koordinator, u suradnji s prijaviteljem, pripremila je i prijavila projekt te sudjeluje i u njegovoj provedbi. Angažman Agencije na ovom projektu omogućuje projekt ZADRA NOVA ZA VAS kroz koji se financira rad djelatnika Agencije, a usluge pripreme i provedbe ne stvaraju financijski teret za prijavitelje i partnere. Projekt je sufinanciran sredstvima tehničke pomoći u okviru OP Konkurentnost i kohezija 2014.-2020. iz Europskog fonda za regionalni razvoj.
U utorak, 16. veljače 2021. u sklopu projekta MAnagement and DEvelopment od INLANDs – MADE IN-LAND održan je sastanak projektnih partnera Agencije za ruralni razvoj Istre d.o.o. AZRRI i Agencije za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA. Projekt MADE IN-LAND posvećen je turističkom razvoju zaobalja te uključuje projektne aktivnosti razvoja teritorijalnog brenda zaobalja kao i njegovu promociju putem inovativnog IT alata. Partneri AZRRI i ZADRA NOVA svaki na svom području provodit će Pilot aktivnost razvoja teritorijalnog brenda koji će biti promoviran putem IT sustava pametnih kartica.
Sastanak je održan s ciljem zajedničkog osmišljavanja tijeka navedenih aktivnosti te strukturiranja sustava pametnih kartica koje će se razviti kroz projekt kao tehničko rješenje za unaprjeđenje promocije zaleđa i novog turističkog brenda. Partneri su podijelili ideje za implementaciju sustava pametnih kartica kako bi isti bio u skladu s potrebama lokalne zajednice. Sustav pametnih kartica uključivat će web aplikaciju i QR kodove ili slične IT alate putem kojih bi se turističkim posjetiteljima pružala točna i brza informacija o turističkim sadržajima te bi im se omogućilo otkrivanje novih lokacija, kako prirodne i kulturne baštine tako i tradicionalnih gastronomskih sadržaja, suvenira, proizvoda i ostalih usluga.
Sudionici sastanka zajedničkim razgovorom i prijedlozima izmijenili su ideje, prijedloge i rješenja kako bi novi turistički brend zaživio u punom njegovom smislu i kako bi ostao prepoznat među turistima. Partneri su također prepoznali važnost aktivnog participativnog pristupa lokalne zajednice u planiranju i provedbi Projektne Pilot aktivnosti. Sukladno tome, na sastanku su se planirale daljnje aktivnosti u kojima bi sudjelovali i lokalni dionici poput radnih sastanaka, radionica, seminara i slično.
Projekt okuplja ukupno devet partnera iz Jadranskih regija Hrvatske i Italije, a glavni cilj mu je zaštita i valorizacija neiskorištenih prirodnih i kulturnih potencijala kontinentalnih dijelova partnerskih regija. Projektne aktivnosti uključuju lokalne zajednice na području zaleđa i obale, u suradnji s kojima će se razviti teritorijalni brend, a kroz zajedničke marketing planove i IT alate promovirat će se materijalna i nematerijalna kulturna i prirodna baština. Projekt se provodi od 1. siječnja 2019. godine do 31. prosinca 2021. godine u sklopu Programa prekogranične suradnje Interreg Italija – Hrvatska 2014. – 2020.
Agencija za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA u okviru projekta „MAnagement and DEvelopment of INLANDs – MADE IN-LAND“ objavljuje Javni poziv gospodarskim subjektima na području gradova Benkovca i Biograda na Moru te općine Sv. Filip i Jakov, Pakoštane, Lišane Ostrovičke, Stankovci, Polača i Novigrad za sudjelovanje u provedbi Pilot aktivnosti projekta „MADE IN-LAND“.
Svrha Javnog poziva je uključivanje gospodarskih subjekata s navedenih područja u provedbu Pilot aktivnosti koja se odnosi na razvoj teritorijalnog brenda zadarskog zaleđa i njegovu promociju putem web aplikacije i sustava pametnih kartica.
Zainteresirani gospodarski subjekti koji ispunjavaju uvjete sudjelovanja propisane ovim Pozivom bit će uključeni kao lokacije na kojima će se provoditi projektna Pilot aktivnost.
Gospodarski subjekti prihvatljivi za sudjelovanje u Pilot Aktivnosti su javne ustanove kulturne i prirodne baštine s prethodno navedenog područja te mikro, mali i srednji poduzetnici s prethodno navedenog područja (i to iz skupine - OPG-i / PG-i / Agroturizmi / poljoprivredne zadruge, turističke agencije, suvenirnice, restorani).
Na području Zadarske županije kao Pilot aktivnost predviđen je razvoj teritorijalnog brenda zadarskog zaleđa u suradnji s lokalnom zajednicom te njegova promocija putem inovativnog IT alata. Teritorijalni brend zadarskog zaleđa promovirat će turističke sadržaje zaobalja temeljem tematske interpretacije „Potraga za petim elementom“ što podrazumijeva promociju lokacija kroz simboličku interpretaciju četiri elementa – zemlja, voda, vatra i zrak. Nakon što turistički posjetitelj iskusi sva četiri elementa – otkriva peti element – ljubav prema zadarskom zaleđu uz pozitivno turističko iskustvo.
Također, razvit će se i web aplikacija te sustav pametnih kartica. Putem web aplikacije turistički će posjetitelji dobiti informacije o lokacijama tradicionalne ponude te lokacijama kulturne i prirodne baštine. Turističkim posjetiteljima bit će podijeljene pametne kartice popraćene fizičkim katalogom preko kojih će moći konzumirati navedene usluge (npr. ulaznica u muzej, kušanje vina u vinariji, kupovina tradicionalnih suvenira).
Projekt MADE IN-LAND okuplja ukupno devet partnera iz Jadranskih regija Hrvatske i Italije, a glavni cilj mu je zaštita i valorizacija neiskorištenih prirodnih i kulturnih potencijala kontinentalnih dijelova partnerskih regija. Projektne aktivnosti uključuju lokalne zajednice na području zaleđa i obale, u suradnji s kojima će se razviti teritorijalni brend, a kroz zajedničke marketing planove i IT alate promovirat će se materijalna i nematerijalna kulturna i prirodna baština. Projekt se provodi od 1. siječnja 2019. godine do 31. prosinca 2021. godine u sklopu Programa prekogranične suradnje Interreg Italija – Hrvatska 2014. – 2020.
Javni poziv gospodarskim subjektima za sudjelovanje u Pilot aktivnosti projekta je otvoren do 26. veljače 2021. do 15:00 sati.
Detalji Poziva i upute za prijavu dostupni su na poveznici.
Europski parlament izglasao je politički dogovor o Uredbi o Mehanizmu za oporavak i otpornost postignut u prosincu 2020. To je važan korak koji prethodi isporuci 672,5 milijardi eura u obliku zajmova i bespovratnih sredstava državama članicama za potporu reformama i ulaganjima.
Mehanizam za oporavak i otpornost ključna je sastavnica instrumenta Next Generation EU, plana za jači EU nakon pandemije bolesti COVID-19. Mehanizam će biti ključna pomoć Europi u ublažavanju gospodarskih i društvenih posljedica pandemije. Pomoći će u povećavanju otpornosti europskih gospodarstava i društava te njihove pripremljenosti za zelenu i digitalnu tranziciju.
Odobrenje Europskog parlamenta omogućuje da Mehanizam stupi na snagu u drugoj polovini veljače. Države članice zatim će moći službeno podnijeti svoje nacionalne planove za oporavak i otpornost koje će Komisija ocijeniti a Vijeće donijeti. U planovima za oporavak i otpornost utvrđeni su projekti reformi i javnih ulaganja koji će imati potporu Mehanizma. Komisija već vodi intenzivan dijalog sa svim državama članicama o pripremi tih planova.
Pretfinanciranje u iznosu od 13% ukupnog iznosa dodijeljenog državama članicama stavit će se na raspolaganje nakon što se odobre planovi za oporavak i otpornost, kako bi se osiguralo da se sredstva iz Mehanizma dodijele što je prije moguće.
Mehanizam se temelji na šest stupova: zelena tranzicija, digitalna transformacija, gospodarska kohezija, produktivnost i konkurentnost, socijalna i teritorijalna kohezija, otpornost zdravstvenih, gospodarskih i socijalnih sektora i institucija te politike za sljedeću generaciju.
Pomoći će EU-u da ostvari svoj cilj klimatske neutralnosti do 2050. i pokrene digitalnu tranziciju, otvori radna mjesta i pritom potakne rast. Predviđeno je da se za potporu klimatskim ciljevima u svakom nacionalnom planu za oporavak i otpornost izdvoji najmanje 37% rashoda za ulaganja i reforme. Za potporu digitalnoj tranziciji trebalo bi u svakom nacionalnom planu izdvojiti najmanje 20% rashoda predviđenih za ulaganja i reforme.
Također će pomoći državama članicama da učinkovito odgovore na izazove utvrđene u odgovarajućim preporukama iz okvira europskog semestra za koordinaciju ekonomskih i socijalnih politika.
Više o Mehanizmu za oporavak i otpornost pročitajte ovdje.
Svoju viziju budućnosti Zadarske županije otkrili su svi oni koji su u razdoblju od 25. siječnja do 10. veljače 2021. godine ispunili upitnik u organizaciji Agencije za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA.
Ispunjavanjem upitnika "Budućnost Zadarske županije kakvu želimo" sudionici, njih 331 postali su dionici u izradi Plana razvoja Zadarske županije za razdoblje od 2021. do 2027. godine.
Pristigli odgovori će se obraditi i analizirati, a potom i implementirati u Plan razvoja.
„Zahvaljujemo svima onima koji su izdvojili svoje vrijeme i uključili se u oblikovanje budućeg razvoja Zadarske županije. Kroz ovu anonimnu anketu htjeli smo svim stanovnicima Zadarske županije pružiti mogućnost davanja svog doprinosa u oblikovanju važnog strateškog dokumenta. Plan razvoja je poluga koja omogućava da kroz dobro planirane i osmišljene projekte, koji odražavaju potrebe društva, osiguramo bespovratna EU sredstva za njihovu realizaciju, a time i za daljnji razvoj. Vizija razvoja i definirani smjer u kojem želimo ići omogućuju nam da projekte složimo kao slagalice koje se međusobno nadopunjavaju i čine skladnu cjelinu.“ – istaknula je ravnateljica Agencije ZADRA NOVA, Marina Dujmović Vuković.
Sudionici su se mogli uključiti u nagradnu igru, a dobitnici će o preuzimanju nagrada biti obaviješteni putem kontakta koji su naveli.
Plan razvoja Zadarske županije temeljni je srednjoročni akt strateškog planiranja od značaja za Zadarsku županiju kojim se definiraju posebni ciljevi za provedbu strateških ciljeva iz dugoročnih akata strateškog planiranja. Prema izmjenama zakona, planovi razvoja zamjena su za županijske razvojne strategije. Planom razvoja Zadarske županije utvrđuje se srednjoročna vizija, prioriteti i ciljevi razvoja Zadarske županije te drugi obvezujući elementi sadržaja srednjoročnih akata strateškog planiranja na područnoj (regionalnoj) razini propisani zakonom kojim se uređuje sustav strateškog planiranja i upravljanja razvojem Republike Hrvatske. Sukladno Zakonu o regionalnom razvoju i odluci Skupštine Zadarske županije, javna ustanova Agencija za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA izrađuje Plan razvoja Zadarske županije.
Angažman Agencije na izradi Plana omogućuje projekt ZADRA NOVA ZA VAS kroz koji se financira rad djelatnika Agencije te usluge izrade strateškog dokumenta ne stvaraju dodatni financijski teret za Zadarsku županiju. Projekt ZADRA NOVA ZA VAS sufinanciran je sredstvima tehničke pomoći u okviru Operativnog programa Konkurentnost i kohezija 2014.-2020. iz Europskog fonda za regionalni razvoj.
Izrada & održavanje: Point Web Factory