Prilagodba pristupačnosti

Image

Regionalni koordinator razvoja

Zadarske županije

Održan 4.sastanak projektnog tima projekta “STEP FORWARD – Korak naprijed u jačanju kapaciteta Lokalnog partnerstva za zapošljavanje Zadarske županije”

10.9.2015.godine s početkom u 12:00 sati u Maloj vijećnici (Dom Zadarske županije) održan je četvrti sastanak projektnog tima projekta “STEP FORWARD – Korak naprijed u jačanju kapaciteta Lokalnog partnerstva za zapošljavanje Zadarske županije”,financiranog sredstvima Europskog socijalnog fonda. Na sastanku se raspravljalo o dosad izvršenim aktivnostima u 3.kvartalu provedbe projekta te o koordinaciji aktivnosti vezano za WP3: Unapređenje komunikacijskih i upravljačkih kapaciteta LPZ-a i WP4: Izrada implementacijskog okvira Strategije za razvoj ljudskih potencijala.U sklopu spomenutih radnih paketa poboljšati će se upravljački i komunikacijski sustav Lokalnog partnerstva za zapošljavanje Zadarske županije te unaprijediti operativni kapaciteti i učinkovitosti rada Lokalnog partnerstva za zapošljavanje Zadarske županije u provedbi i praćenju Strategije razvoja ljudskih potencijala Zadarske županije.Sve informacije i događanja vezano za projekt „STEP FORWARD“ možete pratiti na Facebook stranici projekta: https://www.2343ec78a04c6ea9d80806345d31fd78-gdprlock/Step-Forward-808756789213887/timeline/.

Poziv nezaposlenim mladima da se uključe u projekt „AgVenturers“

Projekt „AgVenturers – motivacija i edukacija nezaposlenih mladih ljudi iz ruralnih područja u zaleđu Zadarske županije za samozapošljavanje u maslinarstvu i vinogradarstvu“ se provodi sa ciljem povećanja zapošljivosti i poboljšanja životnih uvjeta mladih iz ruralnih krajeva u zaleđu Zadarske županije kroz osposobljavanje za samozapošljavanje u maslinarstvu i vinogradarstvu.

Ciljana skupina su nezaposleni mladi do 29 godina starosti iz ruralnih područja Zadarske županije.

Selekcija ciljane skupine projekta je u tijeku te molimo sve zainteresirane da se jave do kraja rujna 2015. na:
tel: 023 300 827
fax: 023 313 688
e-mail: jelena.buzov@hzz;mira.bacic@hzz.hr

ili osobno na adresu:
Hrvatski zavod za zapošljavanje,
Područni ured Zadar
Stjepana Držislava 7
23 000 Zadar
soba 27 (II kat)

Polaznicima su osigurani troškovi prijevoza kao i novčana pomoć za vrijeme osposobljavanja. Osposobljavanje maslinara i vinogradara je besplatno i provoditi će se u Srednjoj školi kneza Branimira u Benkovcu u novoopremljenoj Poduzetničkoj učionici. Područja za provedbu praktičnog dijela programa osigurati će Poljoprivredna zadruga Maslina i vino Polača.
U cilju dodatnog podizanja svijesti mladih ljudi o potencijalu koji leži u domaćoj poljoprivredi i motiviranja za pokretanje vlastitog posla u poljoprivredi, organizirati će se jednodnevni posjeti uspješnim vinogradarima s područja Ravnih kotara u zaleđu Zadarske županije.

O projektu:

Projekt „AgVenturers“ se provodi od 6. veljače 2015. godine u sklopu programa dodjele bespovratnih sredstava „Lokalne inicijative za poticanje zapošljavanja – faza II“ iz Europskog socijalnog fonda, Operativni program Razvoj ljudskih potencijala. Trajanje projekta je 18 mjeseci. Ukupna vrijednost projekta je 151.575,90 EUR, od čega Europska unija financira 76,97% odnosno 116.667,97 EUR.

Nositelj projekta je Hrvatski zavod za zapošljavanje, Područni ured Zadar, a partneri na projektu su Grad Benkovac, Srednja škola kneza Branimira Benkovac, Poljoprivredna zadruga „Maslina i vino„ Polača, Hrvatska poljoprivredna komora, Pučko otvoreno učilište Zadar, Obrtnička komora Zadarske županije, Hrvatska gospodarska komora i Razvojna agencija Zadarske županije ZADRA NOVA.

Glavne aktivnosti projekta:
•Osnivanje i opremanje Poduzetničke učionice u Srednjoj školi kneza Branimira Benkovac
•Motiviranje nezaposlenih mladih za bavljenje poljoprivredom
•Razvoj i implementacija osposobljavanja za obavljanje poslova vinogradara i maslinara
•Edukacija nezaposlenih mladih za pokretanje i vođenje posla u poljoprivrednoj proizvodnji
•Informiranje javnosti o problemima zapošljavanja nezaposlenih mladih ljudi iz ruralnih područja u zaleđu Zadarske županije i o poljoprivrednim potencijalima Ravnih kotara

Od početka provedbe projekta osnovan je Projektni tim, održana su dva partnerska sastanka, opremljena je Poduzetnička učionica u Srednjoj školi kneza Branimira Benkovac školskim namještajem i računalnom opremom, održano je predstavljanje projekta i svečano otvaranje Poduzetničke učionice u Srednjoj školi kneza Branimira Benkovac te se kontinuirano provodi promocija projekta i njegovih ciljeva i tako se skreće pozornost javnosti na osobito težak položaj na tržištu rada nezaposlenih mladih iz ruralnih krajeva u zaleđu Zadarske županije te se upućuje na moguća rješenja ovog problema.

Međunarodna ljetna škola kulturnog turizma – predavanja Kelemen i Čavlek

Nastavno na vijesti o događajima Međunarodne ljetne škole kulturnog turizma, privitku dostavljamo posljednja 2 intervjua s predavačima Kelemen i Čavlek.

Za više informacija o aktivnostima u provedbi, molimo posjetite www.cultourism-unizd.eu

Poziv na Start-up konferenciju Zagreb Connect 2015.

Grad Zagreb u suradnji s Veleposlanstvom Države Izrael u Hrvatskoj, Hrvatskom agencijom za malo gospodarstvo, inovacije i investicije (HAMAG-BICRO) i Zagrebačkim velesajmom organizira veliko start-up događanje Zagreb Connect 2015. koje će omogućiti start-upovima iz Zagreba i regije da svoje poslovne ideje predstave potencijalnim investitorima, ulagačkim institucijama i poslovnim anđelima.Druga po redu start-up konferencija Zagreb Connect okupit će  11. i 12. studenog brojne svjetske start-up stručnjake i investitore s ciljem unaprjeđenja inovativnog potencijala regije.

Više informacija: http://zagrebconnect.zagreb.hr

 

Međunarodna ljetna škola kulturnog turizma- predavanje mr. sc. Vinka Bakije na temu Mapiranje kulturnog turizma u Zadru i zadarskoj regiji

Nakon svečanog otvorenja Međunarodna ljetna škola kulturnog turizma, koja se provodi u okviru projekta „Obnova i turistička valorizacija kulturno povijesnog kompleksa Kneževe palače“, službeno je započela na Novom kampusu Sveučilišta u Zadru predavanjem mr. sc. Vinka Bakije, višeg predavača na Odjelu za turizam i komunikacijske znanosti.

U sklopu Ljetne škole održat će se ukupno šest predavanja:

24. 8. Vinko Bakija – Mapiranje kulturnog turizma u Zadru i zadarskoj regiji 

25. 8. Elena Marchiori – Reputacija u online medijima. Slučaj kulturnih odredišta;

26. 8. Petra Kelemen – Konstrukcija baštine i turizam;

27. 8. Aleksandra Brezovec – Muzeji Jadrana obogaćuju kulturni turizam: Slučaj simbiotičkog kulturnog marketinga;

28. 8. Nevenka Čavlek – Može li se turističko poslovanje smatrati inovativnim?

          Jurica Pavičić – Održive konkurentske prednosti institucija kulture i umjetnosti – 1. dio;

29. 8. Jurica Pavičić – Održive konkurentske prednosti institucija kulture i umjetnosti – 2. dio, predavanje na izletu.

Intervju mr. sc. Vinku Bakiji o mapiranju kulturnog turizma u Zadru i zadarskoj regiji dostavljamo u privitku maila, a na službenim stranicama ljetne škole: http://cultourism-unizd.eu/ možete pronaći više informacija o predavačima i kratak opis tema njihovih predavanja.

Međunarodna ljetna škola kulturnog turizma -prof. dr. sc. Aleksandre Brezovec održala predavanje na temu „Muzeji Jadrana obogaćuju kulturni turizam: Slučaj simbiotičkog kulturnog marketinga“

U privitku se nalazi intervju s prof. dr. sc. Aleksandrom Brezovec (Sveučilište Primorska, Slovenija) koja je održala predavanje naslova „Muzeji Jadrana obogaćuju kulturni turizam: Slučaj simbiotičkog kulturnog marketinga“.

Na službenim stranicama ljetne škole: http://cultourism-unizd.eu/ možete pronaći više informacija o predavačima i kratak opis tema njihovih predavanja.

European Coworking Network – novi međunarodni projekt Agencije za razvoj Zadarske županije

Paralelno sa završetkom projekta Coworking Zadar koji Agencija za razvoj Zadarske županije provodi u suradnji s lokalnim partnerima i koji će do kraja godine omogućiti otvaranje coworking prostora u Zadru, u suradnji s europskim partnerima pokrenut je novi projekt. Projekt European Coworking Network započeo je s provedbom 10. kolovoza 2015. godine, a odobren je za financiranje unutar Erasmus+ programa strateških partnerstva koji u Hrvatskoj provodi Agencija za mobilnost i programe Europske unije.

Ovim projektom uspostavit će se partnerstvo i suradnja između šest coworking prostora u različitim europskim zemljama. Koordinator projekta je Agencija za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA, a partneri u projektu su: Betacowork Collaborative Working iz Belgije, Grad Zadar i udruga za promicanje socijalnih inovacija Pokreni ideju (Impact Hub) iz Hrvatske, Socialas inovacijas centrs iz Latvije, P-55 Ltd (L’office) iz Mađarske i Sociedad de Promocion Economica de Gran Canaria, S.A.U. iz Španjolske. Vrijednost projekta je 170.000,00 EUR-a, u cijelosti je financiran iz programa Erasmus+, a trajat će 24 mjeseca.

Aktivnosti projekta usmjerene su na stjecanje poduzetničkog iskustva mladih jer je nedovoljna poduzetnička aktivnost mladih prepoznata kao problem na lokalnoj ali i na europskoj razni. Velik broj mladih ljudi posjeduje profesionalne, ali ne i poduzetničke vještine, a nemaju ni informacije koje bi ih ohrabrile da pokrenu poduzetnički pothvat. Troškovi najma prostora i opreme dodatno otežavaju njihovo samozapošljavanje pa su upravo coworking prostori koji pružaju fizičku i socijalnu infrastrukturu poligon za razvoj novih znanja, iskustava i kontakata te pokretanje vlastitog posla. Projektom će se promovirati koncept coworkinga i samozapošljavanja mladih, razvijati suradnja javnog i privatnog sektora, te umrežavanje i suradnja korisnika različitih coworking prostora i potpornih institucija.

Prvi projektni sastanak organizirat će u Zadru, 24. i 25. rujna 2015. godine koordinator projekta Agencija ZADRA NOVA uz potporu Grada Zadra kao partnera i domaćina. Ovaj sastanak, na kojem će se dogovoriti detaljna provedba planiranih aktivnosti, okupit će međunarodni projektni tim iz Belgije, Hrvatske, Latvije, Mađarske i Španjolske, a koji uključuje predstavnike partnerskih organizacija odnosno, voditelje projekta i administrativno osoblje svih sedam partnera.

Vezane vijesti:

– http://www.coinzadar.hr/odrzan-prvi-sastanak-medunarodnog-projektnog-tima-u-sklopu-projekta-european-coworking-network/ – https://www.zadra.hr/vijesti/4633/

Počinje “Međunarodna ljetna škola kulturnog turizma”

U ponedjeljak, 24. kolovoza 2015. godine s početkom u 8.30 sati u Multimedijalnoj dvorani (117) na Novom kampusu Sveučilišta u Zadru, Ul. dr. F. Tuđmana 24i upriličit će se otvorenje Međunarodne ljetne škole kulturnog turizma, koja se provodi u okviru projekta „Obnova i turistička valorizacija kulturno povijesnog kompleksa Kneževe palače“, RC.1.1.05-0117.
Više informacija o “Međunarodnoj ljetnoj školi kulturnog turizma” možete pogledati ovdje.

Prijavite se na nacionalno natjecanje za TEDxBinnenhof

Ministarstvo poduzetništva i obrta poziva sve hrvatske poduzetnike da se prijave na nacionalni natječaj za sudjelovanje na TEDxBinnenhofu koja se odvija pod sloganom Made in Europe. Riječ je o inicijativi Europske komisije koja želi pokazati svijetu da Europa može puno toga dati kada je riječ o poduzetničkom duhu i inovacijama.
Sve države članice Europske unije biraju poduzetničku ideju koja će ih predstavljatina godišnjoj europskoj Skupštini malih i srednjih poduzetnika (SME Assembly) 18.-20. studenoga 2015. u Luksemburgu. Odabrat će se tada 10 ideja za veliko finale u ožujku 2016. na TEDx Binnenhof, a koje se održava kao jedna od aktivnosti u okviru nizozemskog predsjedavanja Vijećem EU-a. Hrvatski poduzetnici mogu se prijaviti putem prijavnog obrasca od sada pa sve do 14. rujna.
Što dobivaju poduzetnici?
TEDx nudi poduzetnicima svjetsku platformu za promidžbu i vidljivost njihovih ideja. Na taj način pomaže se realizaciji tih ideja tako što ih se spaja s relevantnim pojedincima i organizacijama koji imaju potrebne resurse za njihovo ostvarenje (TEDx je svojevrsni akceleratorski program).

Kakvi se poduzetnici traže?
Svi inspirativni (inovativni) poduzetnici, od start-upova do etabliranih tvrtki, uključujući i one koji i po drugi put započinju poduzetnički poduhvat. Dobrodošli su svi oni koji imaju ideje za rješavanje globalnih izazova.

Kakva se poduzetnička ideja traži (koji su kriteriji natječaja)?
ideja ili invencija za koju publika nije čula ili značajna ideja (koju je publika možda čula) s novim argumentima koji izazivaju dosadašnje perspektive;
poduzetničko rješenje za globalne izazove; ideja koja ima društveni učinak;
odnosi se na Europu;
razumljiva je za široku publiku;
inspirirajuća je i povezujuća;
ne smije imati prodajni karakter niti smije sadržavati političke i/ili vjerske poruke;
idejom se ne smatra samo priča ili lista činjenica; dobra ideja naslanja se na određene dokaze ili opservacije te iz njih izvodi zaključke.

Pravila za predstavljanje:
Za nacionalno natjecanje u listopadu 2015. predstavljanje ne smije biti duže od 5 minuta te može biti na hrvatskom ili engleskom jeziku;
Za europsko natjecanje na SME Assembly zbog velikog ukupnog broja predstavljanja predstavljanje neće smjeti biti duže od 3 minute i isključivo je na engleskom jeziku;
Na finalnom natjecanju u ožujku 2016. predviđeno je trajanje prezentacija finalista 8-10 minuta.

Kako će najbolji poduzetnici doći do TEDxBinnenhofa?
Svaka država članica EU provodi nacionalnu selekciju putem koje se odabire jedan poduzetnik s idejom za koju se smatra da zavrjeđuje biti pozvana i predstavljena svijetu. Žiri u Hrvatskoj čine predstavnici Ministarstva poduzetništva i obrta te nominirani predstavnici svake partnerske organizacije.

Proces nacionalne selekcije kreće od prijave ideje putem obrasca (dostupan na kraju ovog poziva);
Na temelju ispunjenog obrasca nacionalni žiri odabire najviše do 10 kandidata za predstavljanje ideje uživo. Osim navedenih kriterija natječaja vezanih za kvalitetu same ideje, na predstavljanju uživo ocjenjivat će se i kvaliteta prezentacije;
Odabrani nacionalni pobjednik putuje na polufinale na SME Assembly u Luksemburg u studenom 2015. gdje zajedno s ostalih 27 predstavnika predstavlja svoju ideju (prije samog predstavljanja u okviru konferencije će biti organiziran pripremni sastanak);
Na SME Assembly međunarodni žiri i publika odabiru deset najboljih europskih ideja/rješenja za predstavljanje na TEDxBinnenhof Made in Europe (planirani datum je 31. ožujka 2016., prije toga datuma odabrani finalisti imat će mogućnost sudjelovanja u pripremama za nastup u organizaciji TEDxBinnenhof);
Nacionalnom pobjedniku troškove smještaja i puta na oba natjecanja (Luksemburg i Nizozemska) pokriva Europska komisija.

Više informacija potražite ovdje.

Izrada & održavanje: Point Web Factory