Prilagodba pristupačnosti

Image

Regionalni koordinator razvoja

Zadarske županije

Održana edukativna radionica „Mogućnosti financiranja projekata i inicijativa s područja zapošljavanja“

U dvorani za sastanke Agencije za razvoj Zadarske županije ZADRE NOVE, u petak 4. ožujka 2016. godine, održana je jednodnevna edukativna radionica na temu „Mogućnosti financiranja projekata i inicijativa s područja zapošljavanja“.

Radionicu je vodila gospođa Andrea Vugrinović, direktorica poduzeća Superna d.o.o. Iskustvo je stekla radeći kao dugogodišnja direktorica Agencije za razvoj Varaždinske županije i pročelnica upravnog odjela za gospodarstvo Međimurske županije, sudjelujući u pripremi i provedbi projekata na većini natječaja financiranih sredstvima EU u Hrvatskoj te kroz programe Europske Zajednice. Gospođa Vugrinović je certificirani regionalni trener za pripremu projekata. Savjetovala je poduzetnike raznih sektora o mogućnostima uključivanja u projekte koji potiču privatni sektor. Trenutno je konzultant za Halifax Consulting/GIZ na projektu Municipal Planning Support IPA 2007 u Srbiji gdje radi sa 27 općina i gradova na poboljšanju strateškog planiranja razvoja.

Radionica „Mogućnosti financiranja projekata i inicijativa s područja zapošljavanja“ održana je u sklopu projekta “STEP FORWARD – Korak naprijed u jačanju kapaciteta Lokalnog partnerstva za zapošljavanje Zadarske županije” čiji je nositelj Agencija za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA.

ZADRA NOVA započela je,10. prosinca 2014. godine, s provedbom ovog 42.611,10 eura vrijednog projekta koji Europska unija sufinancira sa 29.849,08 eura iz Europskog socijalnog fonda.
Lokalni partneri na projektu su Zadarska županija i Hrvatski zavod za zapošljavanje – Područni ured Zadar, a predviđeno trajanje projekta je 20 mjeseci.

Kroz ovu radionicu sudionici su stekli znanja o strukturnim fondovima EU i Programima Unije te mogućnostima apliciranja na iste pri čemu je poseban naglasak stavljen na Europski socijalni fond. Osim europskih izvora financiranja predavačica je pojasnila i lokalne te nacionalne izvore financiranja kao i potencijalne načine kreditiranja.
Posebno se osvrnula na zapošljavanje pojedinih skupina na tržištu rada koje su teže zapošljive.
Kroz interaktivnu raspravu sudionici su, zajedno sa predavačicom, nastojali povezati svoje projekte sa potencijalnim izvorima financiranja.

Izvrstan odaziv članova Partnerskog vijeća za tržište rada jasan je dokaz prepoznavanja važnosti jedne ovakve radionice za lokalno tržište zapošljavanja koje bi trebalo „oživiti“ pomoću sredstava europskih fondova.

Poziv na edukativnu radionicu „Mogućnosti financiranja projekata i inicijativa s područja zapošljavanja“ koja se održava u sklopu projekta “STEP FORWARD”

Pozivamo Vas na jednodnevnu edukativnu radionicu „Mogućnosti financiranja projekata i inicijativa s područja zapošljavanja“ koja će se održati 4. ožujka 2016. godine s početkom u 8.30 sati u dvorani za sastanke Agencije za razvoj Zadarske županije ZADRE NOVE, na adresi Grgura Budislavića 99 u Zadru.

Radionica se održava u sklopu projekta “STEP FORWARD – Korak naprijed u jačanju kapaciteta Lokalnog partnerstva za zapošljavanje Zadarske županije”  čiji je nositelj Agencija za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA .

ZADRA NOVA započela je, 10. prosinca 2014. godine, s provedbom ovog  42.611,10 eura vrijednog projekta koji Europska unija sufinancira s 29.849,08 eura iz Europskog socijalnog fonda.

Lokalni partneri na projektu su Zadarska županija i Hrvatski zavod za zapošljavanje – Područni ured Zadar, a predviđeno vrijeme trajanja projekta je 20 mjeseci.

Cilj radionice „Mogućnosti financiranja projekata i inicijativa s područja zapošljavanja“ jest educirati članove Partnerskog vijeća za tržište rada o ključnim informacijama vezanim za pripremu projekata i inicijativa iz područja zapošljavanja te za traženje odgovarajućih izvora financiranja za projekte i inicijative kojima se nastoji povećati zaposlenost ili zapošljivost određenih ciljnih skupina na tržištu rada.

Materijali za edukaciju te promotivni materijal projekta “STEP FORWARD – Korak naprijed u jačanju kapaciteta Lokalnog partnerstva za zapošljavanje Zadarske županije” osigurani su za sve polaznike, a sudjelovanje na radionici je potpuno besplatno.

Prijave na radionicu vrše se na e-mail adresu lana.tortic@zadra.hr, a budući da je broj mjesta ograničen, molimo Vas da prijave (ime, prezime i organizacija) izvršite najkasnije do 2. ožujka u 16:00 sati.

Službeni poziv, kao i program rada radionice možete vidjeti ovdje.

Objavljen „Targeted Call on EUSAIR“ u okviru IPA programa Jadranske prekogranične suradnje 2007.-2013.

U okviru IPA programa Jadranske prekogranične suradnje 2007.-2013., objavljen je poziv za podnošenje projektnih prijedloga pod nazivom „Targeted Call on EUSAIR“.

Projektne prijave trebaju biti dostavljene Zajedničkom tehničkom tajništvu IPA programa Jadranske prekogranične suradnje 2007.-2013., najkasnije do 11. ožujka 2016. godine, do 21:00 sat po talijanskom vremenu. Napominjemo da su u okviru ovog poziva prihvatljivi isključivo prijavitelji koji su već financirani u okviru prvog, drugog i strateškog poziva programa IPA Jadranska prekogranična suradnja 2007.-2013.
Prijavni obrazac kao i sve ostale informacije o pozivu možete pronaći na web stanici programa putem poveznice:

http://www.adriaticipacbc.org/index.asp?page=interna&level=news_detail&idcontent=1041

Hrvatska gospodarska komora objavila treći natječaj za dodjelu vaučera “Moj EU projekt”

Hrvatska gospodarska komora raspisala je treći natječaj za dodjelu vaučera “Moj EU projekt”. Natječaj je namijenjen isključivo članicama Komore, korisnicima sredstava iz Europskog fonda za pomorstvo i ribarstvo, a kroz njega osiguran iznos od 150.000 kuna. Sredstva su namijenjena sufinanciranju izrade projekata za prijavu na natječaje “Prerada proizvoda ribarstva i akvakulture” i “Produktivna ulaganja u akvakulturu”, koje raspisuje Uprava ribarstva Ministarstva poljoprivrede. Hrvatska gospodarska komora planira dodijeliti 15 vaučera namijenjenih izradi prijavne dokumentacije za projekte, što uključuje ispunjavanje prijavnih obrazaca, izradu financijske konstrukcije projekta, odnosno ostalih dokumenata propisanih natječajima raspisanima od strane nadležnog provedbenog tijela.

Natječaj je otvoren do 29. veljače 2016. godine, a prijave za dodjelu vaučera dodijeljuju se prema redosljedu zaprimanja.

Više informacija potražite ovdje.

Održan sastanak pročelnika za izradu mjera Županijske razvojne strategije do 2020. godine

Nakon što su, na prethodno održanom sastanku radnih skupina, definirani ciljevi i prioriteti Županijske razvojne strategije, red je došao i na definiranje mjera za postizanje prioriteta i ostvarivanje postavljenih ciljeva.

Tako je 16. veljače 2016. godine u Maloj vijećnici Doma Zadarske županije održan sastanak pročelnika županijskih odjela budući su oni odgovorni za provedbu određenih mjera te su njihovi odjeli nositelji provedbe.

Zadatak pročelnika je da u okviru svog proračuna i nadležnosti iznesu prijedloge mjera koje će se provoditi u razdoblu provedbe same Strategije.

Na spomenutom sastanku ravnateljica Agencije za razvoj Zadarske županije ZADRE NOVE gospođa Sanja Peričić i njena zamjenica gospođa Marica Babić upoznale su pročelnike sa strogo definiranom metodologijom za raspisivanje mjera.

S obzirom da je proračun za tekuću godinu već usvojen, definirane mjere ući će u proračun za sljedeću godinu.

Nakon što mjere budu donešene održat će se fokus grupe na kojima će se usuglašavati točno definirane mjere.

U SKLOPU PROJEKTA “STEP FORWARD” ODRŽANI SU FORUMI ZA IZRADU IMPLEMENTACIJSKOG PLANA STRATEGIJE RAZVOJA LJUDSKIH POTENCIJALA ZADARSKE ŽUPANIJE 2014.-2020.

U sklopu provedbe projekta “STEP FORWARD – Korak naprijed u jačanju kapaciteta Lokalnog partnerstva za zapošljavanje Zadarske županije”, financiranog sredstvima Europskog socijalnog fonda, provodi se projektna aktivnosti 4.3 Organizacija foruma za izradu Implementacijskog plana SRLJPZŽ.

Zbog značajne uloge koju ovaj dokument ima u gospodarskom i cjelokupnom razvoju ljudskih potencijala na području Zadarske županije, vrlo je važna i njegova uspješna provedba. Proces uspješne provedbe Strategije zahtijeva kvalitetno izrađen implementacijski okvir zbog čega su u razdoblju od 22.1.2016 do 12.2.2016. godine organizirani sastanci četiri foruma na temu izrade navedenog plana.

Na sastancima foruma okupili su se članovi Partnerskog vijeća za tržište rada i razvoj ljudskih potencijala Zadarske županije, kao i svi ključni sudionici iz područja civilnog sektora, zapošljavanja, obrazovanja i socijalnog uključivanja. Sudionici su kroz konstruktivnu i argumentiranu raspravu dali svoje prijedloge za kreiranje strukture i sadržaja Implementacijskog plana Strategije razvoja ljudskih potencijala Zadarske županije 2014.-2020. koji će izložiti institucionalni, financijski i vremenski okvir provedbe Strategije te detaljno objasniti proces prikupljanja i vrednovanja razvojnih projekata i inicijativa s područja razvoja ljudskih potencijala i zapošljavanja na razini Zadarske županije. U konačnici će ovaj Implementacijski plan rezultirati učinkovitijom i efikasnijom upotrebom dostupnih izvora financiranja.

Osim prikupljanja ulaznih podataka za izradu Implementacijskog plana, na forumima se također raspravljalo o provedenoj analizi lokalnog tržišta rada, a koja je također provedena u sklopu projekta „STEP FORWARD“.

U situaciji kada je nezaposlenost, kako u državi, tako i u županiji, sve veća, posebna pažnja mora se pokloniti rješavanju ovog gorućeg pitanja. Projektom „STEP FORWARD“, u sklopu kojeg je provedeno istraživanje lokalnog tržišta rada u Zadarskoj županiji, a čiji rezultat su izrađeni standardi zanimanja za sljedeća pilot zanimanja (kuhar, komercijalist, recepcioner, mehaničar u održavanju, menadžer u turizmu), radi se upravo na tome – nastoji se dati doprinos rješavanju ovog ključnog problema.

Projektni tim se nada kako će svojim radom doprinijeti usuglašavanju između potreba tržista rada i ponude radne snage koju nude obrazovne institucije. Krajnji cilj je osposobiti mlade ljude koji će, po zavšetku školovanja, u potpunosti odgovarati potrebama tržišta rada na način da će biti posve sposobni obavljati posao za koji su se školovali što, u ovom trenutku, nažalost, nije situacija.

Također, na ovaj način nastoji se izbjeći i odlazak mladih ljudi iz Zadarske županije što bi se u velikoj mjeri postiglo ukoliko bi im se osigurao posao.

Jasno je da se radi o začaranom krugu, no uočeni su ključni problemi na kojima, među ostalima, radi i cijeli tim projekta „STEP FORWARD“.

Zaključci s foruma bit će implementirani u izradi finalnog oblika Implementacijskog plana Strategije razvoja ljudskih potencijala, a čija će izrada biti gotova do kraja provedbe projekta „STEP FORWARD“.

 

Održan drugi sastanak međunarodnog projektnog tima u sklopu projekta EUROPEAN COWORKING NETWORK

Prostor moderne zgrade ICAB poslovnog i tehnološkog parka u Brusselsu, u kojem je smješten Betacowork coworking prostor bio je mjesto drugog sastanka međunarodnog projektnog tima projekta „European Coworking Network“ koji se održao od 11. do 12. veljače 2016.
Sastanak je okupio predstavnike partnerskih organizacija: Grada Zadra, Udruge za promicanje socijalnih inovacija Pokreni ideju (Impact Hub Zagreb), Socialas inovacijas centrs iz Latvije, P-55 Ltd (LOFFICE) iz Mađarske, Sociedad de Promocion Economica de Gran Canaria iz Španjolske te nositelja projekta Agencije za razvoj Zadarske županije ZADRE NOVE i domaćina, Betacowork Collaborative Working iz Belgije.
Tijekom sastanka projektni partneri informirali su se o provedenim aktivnostima i realiziranim rezultatima u proteklom razdoblju, dogovarali su aktivnosti i rokove za nastavak projekta, razmatrali su nove komunikacijske platforme za praćenje napretka projekta i razmjenu informaciju među partnerima. Osim toga, dogovorene su procedure i dokumentacija nužna za financijsko izvještavanje prema projektnom koordinatoru i Agenciji za mobilnosti i programe Europske unije.
Projekta ima za cilj promovirati koncept coworkinga među mladima kako bi ih se potaknulo na samozapošljavanje i poduzetništvo. Partneri u projektu su operateri coworking prostora u različitim zemljama pa će projekt omogućiti i povezivanje njihovih korisnika te stjecanje novih znanja, iskustava i kontakata kako za coworking korisnike, tako i za one koji upravljaju coworking prostorima. Vrijednost projekta je 170.000,00 EUR-a, trajat će do kolovoza 2017. godine, a u cijelosti je financiran iz programa Erasmus+.

Objavljen je Indikativni plan poziva iz programa LIFE za 2016. godinu

Na službenoj web stranici programa Europske unije namijenjenog financiranju projekata zaštite okoliša i ublažavanja klimatskih promjena – programa LIFE, objavljen je indikativni plan rokova za prijavu na pozive u 2016. godini. Potencijalni prijavitelji stoga mogu krenuti u pripremu projekata i planirati prijavu istih. Osim rokova za prijavu, objavljena su i indikativna sredstva namijenjena za ulaganja unutar pojedinog područja. Službena objava poziva iz ovog programa očekuje se u drugoj polovici svibnja, dok su rokovi za prijavu prema kategorijama ulaganja definirani u niže navedenoj tablici:

INDICATIVE PLANNING FOR THE LIFE CALL 2016
Project type Subprogramme/
priority objective
Deadline Indicative Budget (EUR) Submission route
Traditional projects Climate (all objectives: CCA, CCM and GIC) 07-Sep-16 239,000,000 eProposal
Environment (ENV – Environment and Resource Efficiency) 12-Sep-16
Environment (NAT – Nature and Biodiversity and GIE – Environmental Governance and Information) 15-Sep-16
Preparatory Projects Environment* 20-Sep-16 1,920,000 paper to DG ENV
Technical Assistance Projects Environment 20-Sep-16 800,000 paper to DG ENV
Technical Assistance Projects Climate 20-Sep-16 160,000 paper to EASME
Integrated Projects Environment 26-Sep-16 79,200,000 paper to DG ENV
Integrated Projects Climate 26-Sep-16 16,000,000 paper to EASME
* There will be no Preparatory project call under the Climate sub-programme for 2016

Više informacija o programu Life možete vidjeti na poveznici:

http://ec.europa.eu/environment/life/funding/life.htm#planning16

 

KALI: Održana osnivačka skupština za FLAG „Plodovi mora“

Novoosnovana lokalna inicijativa „Plodovi mora“ obuhvaća područje općina Kali, Preko, Kukljica i Sali, te Grada Zadra sa pripadajućim naseljima.

Osnivačka skupština lokalne akcijske skupine u ribarstvu – „Plodovi mora“ održana je u četvrtak 4. veljače, u 12 sati u Općinskoj vijećnici u Kalima.

Lokalna skupina u ribarstvu partnerstvo je gospodarskog, civilnog i javnog sektora, a po pravnom statusu je udruga. Osniva se radi povećanja zaposlenosti i teritorijalne kohezije. Novoosnovana udruga „Plodovi mora“ zasad okuplja osamnaest članica – osnivača, a sjedište joj je u Kalima.

Prostorno obuhvaća područje općina Kali, Preko, Kukljica i Sali, te Grada Zadra i zadarskih otoka sa svim pripadajućim naseljima. Među članicama su još poznate ribarske zadruge, tvrtke i obrti poput Kali tune, Cromarisa i Mardešića, te civilne udruge s područja grada Zadra i zadarskih otoka – Otočni sabor, Eko Zadar i druge.

Pet jedinica lokalne samouprave među osnivačima ujedno je i minimalni broj za osnivanje i dobivanje statusa FLAG-a (Lokalne akcijske skupine u ribarstvu). Ribarstveno područje mora imati više od 10 tisuća, a manje od 150 tisuća stanovnika, što je uvjet koji sa svojih 80-ak tisuća stanovnika FLAG „Plodovi mora“ također ispunjavaju.

Za predsjednika udruge na Skupštini je izabran Šime Kosor iz Ribarske zadruge Omega 3, a za voditeljicu Nina Mrkonja, oboje jednoglasno podržani.

Prijava na natječaj otvoren do 1. ožujka

Nakon osnivačke skupštine udruga još mora proći registraciju kod Ureda državne uprave u Zadru, a sve kako bi se uspjela prijaviti na natječaj za „Pripremnu potporu“ koji je otvoren do 1. ožujka 2016. Udrugu tako narednih dana očekuje ubrzana priprema potrebne dokumentacije.

Izrada & održavanje: Point Web Factory