

Prilagodba pristupačnosti
Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavila je dvanaesti natječaj za provedbu podmjere 4.1. »Potpora za ulaganja u poljoprivredna gospodarstva« – provedba tipa operacije 4.1.1 »Restrukturiranje, modernizacija i povećanje konkurentnosti poljoprivrednih gospodarstava« – podizanje novih vinograda i/ili restrukturiranje vinograda stolnih kultivara iz Programa ruralnog razvoja Republike Hrvatske za razdoblje 2014.-2020.
Ukupan iznos raspoloživih sredstava javne potpore na ovom Natječaju iznosi 70.000.000,00 HRK.
Prihvatljivi korisnici su:
Fizičke i pravne osobe upisane u Upisnik poljoprivrednika te proizvođačke organizacije priznate u sektoru vina sukladno posebnim propisima kojima se uređuje rad proizvođačkih organizacija.
Najniža visina javne potpore po projektu iznosi 5.000,00 EUR. Najviša visina javne potpore po projektu iznosi:
a) do 500.000 EUR, odnosno
b) do 100.000 EUR za korisnike čiji je zbroj vrijednosti prometa kroz tri godine koje prethode godini u kojoj je podnesen zahtjev za potporu manji od iznosa od 100.000 EUR, korisnike koji nisu u obvezi vođenja poslovnih knjiga i korisnike obveznike vođenja poslovnih knjiga koji ne posjeduju financijsku dokumentaciju za prethodnu financijsku godinu.
Zahtjev za potporu može se popunjavati i podnositi u AGRONET-u od 16. srpnja 2021. godine od 12:00 sati do 30. rujna 2021. godine do 12:00 sati.
Detaljnije možete pogledati ovdje.
Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavila je danas, 21. svibnja 2021. godine drugi Natječaj za provedbu Podmjere 16.1. „Potpora za osnivanje i rad operativnih skupina Europskog partnerstva za inovacije (EIP) za poljoprivrednu produktivnost i održivost“ – provedba tipa operacije 16.1.2 „Operativne skupine“.
Prihvatljivi korisnici su operativne skupine koje s Agencijom za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju imaju sklopljene ugovore o financiranju temeljem Natječaja za provedbu tipa operacije 16.1.1.
Ukupan iznos raspoloživih sredstava javne potpore je 4.500.000,00 kuna, a intenzitet potpore iznosi 100%.
Rok za podnošenje zahtjeva za potporu i dostavu Potvrde o podnošenju zahtjeva za potporu je od 12:00 sati 14. lipnja 2021. do 12:00 sati 31. kolovoza 2021. godine. Detalje pogledajte ovdje.
Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost objavio je Nacionalne javne pozive i natječaje.
Riječ je o sljedećim Pozivima i Natječajima:
1. Javni poziv za iskazivanje interesa za uspostavljanje, povećanje, unapređenje i proširenje kapaciteta recikliranja na području Republike Hrvatske
2. Javni poziv za neposredno sufinanciranje nabave komunalne opreme
3. Javni poziv za neposredno sufinanciranje prijevoza otpada s otoka na otok / kopno
4. Javni poziv za neposredno sufinanciranje gradnje reciklažnih dvorišta
Detaljnije o objavljenim Javnim pozivima i Natječajima te potrebnoj dokumentaciji doznajte ovdje.
O PROJEKTU
Projekt Mentorstvo za unaprjeđivanje škole (MenSI) koji financira EU, a čiji je cilj provesti paneuropsko istraživanje o tome kako različiti pristupi mentorstvu mogu podržati uključivanje inovativnih praksi digitalnog poučavanja u osnovne i srednje škole. Surađujući s ministarstvima obrazovanja iz šest zemalja (Belgija-Flandrija, Hrvatska, Češka, Mađarska, Italija, Portugal), MenSI će stvoriti mrežu od 24 mentorske škole koje će raditi sa stotinjak mentoriranih škola. Aktivnosti će trajati će tijekom školske godine 2021./2022. (od rujna 2021. do lipnja 2022.).
Projekt za područje Hrvatske traži 4 mentorske i 16 mentoriranih škola koje će tvoriti 4 klastera (po 1 mentorska škola i 4 mentorirane škole unutar klastera).
Za mentorske škole se uzimaju u obzir škole koje predano i inovativno koriste IKT na razini cijele škole u nastavi, učenju, profesinalnom razvoju i administraciji.
Za mentorirane škole se uzimaju u obzir škole u kojima se IKT još ne koristi sustavno u cijeloj školi, ali postoji jaka motivacija i interes za daljnji razvoj.
Kako biste sudjelovali u projektu MenSI, pozvani ste da ispunite ovaj prijavni obrazac. Imajte na umu da:
Više doznajte ovdje.
Ovaj Poziv je nastavak mjere iz 2019. godine koja se provodila sukladno raspisanom Javnom pozivu općinama indeksa razvijenosti I. do IV. skupine i ostalim sukladno uvjetima i kriterijima prihvatljivog prijavitelja za financijsku potporu za održavanje i razvoj predškolske djelatnosti u pedagoškoj godini 2019./2020. godini.
Mjera podrazumijeva osiguravanje financijske potpore iz Državnog proračuna za 2021. za što veće institucijsko zbrinjavanje djece predškolske dobi u općinama s potpomognutih područja, a posebno manje naseljenih i ruralnih područja Republike Hrvatske u kojima nedostaje i/ili je slabo razvijena institucionalna podrška za djecu rane i predškolske dobi.
Za provedbu Poziva u Državnom proračunu Republike Hrvatske za 2021. godinu osiguran je ukupan iznos od 20.000.000,00 kuna.
Za općine razvrstane od I. do IV. skupine po indeksu razvijenosti osiguran je ukupan iznos od 15.000.000,00 kuna.
Za općine iz Sisačko moslavačke, Karlovačke i Zagrebačke županije osiguran je ukupan iznos od 5.000.000,00 kuna.
Više doznajte ovdje.
LAGUR „Plodovi mora“ objavio je LAGUR natječaj u okviru Mjere 5. „Skraćivanje lanca opskrbe te plasman ribe i proizvoda ribarstva i akvakulture“ iz Lokalne razvojne strategije u ribarstvu 2014. – 2020. LAGUR-a „Plodovi mora.
Natječaj je namijenjen: jedinicama lokalne samouprave; subjektima u ribarstvu i udruženjima u ribarstvu; drugim mikro, malim i srednjim te velikim poduzećima; fizičkim osobama; turističkim zajednicama i javnim ustanovama (samo za podmjeru 5.1.); komunalnim poduzećima i trgovačkim društvima u većinskom vlasništvu JLS (samo za podmjeru 5.3.).
Rok za podnošenje projektnih prijava počinje teći od 15.05.2021. godine i traje do 05.07.2021. godine.
Rok za plaćanje svih računa je do 31.12.2022, a krajnji rok za provedbu projekta završava danom podnošenja konačnog Zahtjeva za isplatu.
Najniža vrijednost potpore po projektu iznosi 37.735,00 HRK.
Najviša vrijednost potpore po projektu iznosi 1.509.400,00 HRK.
Intenzitet javne potpore iznosi od 50% do 100% ukupnih prihvatljivih troškova.
Predmet ovog Natječaja je dodjela javne potpore za provedbu projekata u okviru Mjere 5. s ciljem dodavanja vrijednosti, stvaranja radnih mjesta, privlačenja mladih u svim fazama opskrbnog lanca proizvoda ribarstva i akvakulture. Cilj Mjere 5. je poticanje diversifikacije unutar ili izvan gospodarskog ribolova, cjeloživotnog učenja i stvaranja radnih mjesta u ribarstvenom i akvakulturnom sektoru; promicanje društvene dobrobiti i kulturne baštine u ribarstvenim i akvakulturnim područjima, uključujući ribarstvenu, akvakulturnu i pomorsku kulturnu baštinu; jačanje uloge ribarstvenih zajednica u lokalnom razvoju i upravljanju lokalnim ribarstvenim resursima te pomorskim aktivnostima na području LAGUR-a Plodovi mora.
Cilj je, također, povećati dostupnost svježe lokalne ribe i proizvoda ribarstva i akvakulture na području LAGUR-a te pronaći nove modele i kanale suradnje u svrhu povezivanja ribara s kupcima, ugostiteljima ili prerađivačima. Ovom mjerom želi se doprinijeti zaštiti zdravlja i sigurnosti potrošača te smanjiti crno tržište prodaje ribe čime će se pospješiti konzumacija lokalne svježe ribe, a time i povećati prihodi lokalnog stanovništva.
Više o Natječaju i natječajnoj dokumentaciji doznajte ovdje.
Ured Europske unije za intelektualno vlasništvo (EUIPO) u okviru programa Ideas Powered for Business objavio je treći poziv za podnošenje prijava za korištenje sredstava iz Fonda za MSP-ove, počevši od 1. pa do kraja svibnja 2021.g.
Fond za mala i srednja poduzeća (Fond za MSP-ove) program je bespovratnih sredstava u iznosu od 20 milijuna EUR, čija je svrha pomoći malim i srednjim poduzećima (MSP) sa sjedištem u Europskoj uniji da ostvare lakši pristup i veću korist od svojih prava intelektualnog vlasništva.
Fond nudi financijsku podršku MSP-ovima u obliku povrata troškova za prijave žigova i dizajna i/ili za usluge preddijagnostičkog ispitivanja Intelektualnog vlasništva (IP Scan), do maksimalnog iznosa od 1500 EUR po poduzeću.
Više informacija o uvjetima i kriterijima za podnošenje prijava nalazi se na internetskoj stranici Fonda za MSP-ove.
Potpora se odobrava putem subvencioniranja kamata na kredite, a može se ostvariti za financiranje tekućeg poslovanja (npr. nabava sirovine, repromaterijala, poluproizvoda, sitnog inventara, podmirenje obveza prema dobavljačima, troškovi radne snage, opći troškovi tekućeg poslovanja, podmirenje kratkoročnih obveza prema financijskim institucijama, državi…).
Županija subvencionira kamatu na odobrene kredite prema Programu tijekom čitavog vremena vraćanja kredita do konačne otplate i to dva (2) postotna poena godišnje, fiksno.
Visina kredita može biti od 100.000,00 do 250.000,00 kuna.
Pravo na potporu mogu ostvariti mikro i mali subjekti malog gospodarstva koji su registrirani i posluju na području Zadarske županije, i koji ispunjavaju uvjete za dobivanje kredita sukladno pravilima poslovnih banaka koje su sa Zadarskom županijom zaključile Ugovor o provedbi Programa. Korisnici mogu biti poslovni subjekti privatnog sektora – trgovačka društva, obrtnici, fizičke osobe koje samostalno obavljaju djelatnost, obiteljska poljoprivredna gospodarstva (OPG), zadruge i profitne ustanove.
Korisnici potpore mogu biti poduzetnici koji koji obavljaju djelatnost tijekom cijele godine i imaju najmanje 1 (jednog) zaposlenog na puno radno vrijeme, a manje od 50 (pedeset) zaposlenih.
Više o Programu doznajte ovdje.
Izrada & održavanje: Point Web Factory