Prilagodba pristupačnosti

Image

Regionalni koordinator razvoja

Zadarske županije

Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost: Objavljeni nacionalni javni pozivi i natječaji

Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost objavio je Nacionalne javne pozive i natječaje. 

Riječ je o sljedećim Pozivima i Natječajima:

1. Javni poziv za iskazivanje interesa za uspostavljanje, povećanje, unapređenje i proširenje kapaciteta recikliranja na području Republike Hrvatske

2. Javni poziv za neposredno sufinanciranje nabave komunalne opreme

3. Javni poziv za neposredno sufinanciranje prijevoza otpada s otoka na otok / kopno

4. Javni poziv za neposredno sufinanciranje gradnje reciklažnih dvorišta

 

Detaljnije o objavljenim Javnim pozivima i Natječajima te potrebnoj dokumentaciji doznajte ovdje.  

Projekt MenSI – Prijavni obrazac za škole

O PROJEKTU

Projekt Mentorstvo za unaprjeđivanje škole (MenSI) koji financira EU, a čiji je cilj provesti paneuropsko istraživanje o tome kako različiti pristupi mentorstvu mogu podržati uključivanje inovativnih praksi digitalnog poučavanja u osnovne i srednje škole. Surađujući s ministarstvima obrazovanja iz šest zemalja (Belgija-Flandrija, Hrvatska, Češka, Mađarska, Italija, Portugal), MenSI će stvoriti mrežu od 24 mentorske škole koje će raditi sa stotinjak mentoriranih škola. Aktivnosti će trajati će tijekom školske godine 2021./2022. (od rujna 2021. do lipnja 2022.).

Projekt za područje Hrvatske traži 4 mentorske i 16 mentoriranih škola koje će tvoriti 4 klastera (po 1 mentorska škola i 4 mentorirane škole unutar klastera).

Za mentorske škole se uzimaju u obzir škole koje predano i inovativno koriste IKT na razini cijele škole u nastavi, učenju, profesinalnom razvoju i administraciji.

Za mentorirane škole se uzimaju u obzir škole u kojima se IKT još ne koristi sustavno u cijeloj školi, ali postoji jaka motivacija i interes za daljnji razvoj.

Kako biste sudjelovali u projektu MenSI, pozvani ste da ispunite ovaj prijavni obrazac. Imajte na umu da:

  • za imenovanje svoje škole morate imati odobrenje školskog rukovodstva.
  • obrazac se koristi za odabir mentorskih škola (napredna razina) i mentoriranih škola (manje napredna razina), pa je važno da na pitanja odgovorite što realnije.
  • odabir škola izvršit će Ministarstvo znanosti I obrazovanja kao nacionalni partner u projektu MenSI, a možda neće biti moguće uključiti sve škole koje su se prijavile. O rezultatima odabira sve će škole biti pravovremeno obaviještene.

Više doznajte ovdje

Program potpore za održavanje i razvoj predškolske djelatnosti u općinama Republike Hrvatske u 2021. godini

Središnji državni ured za demografiju i mlade objavljuje Javni poziv općinama indeksa razvijenosti od I. do IV. skupine za financijsku potporu za održavanje i razvoj predškolske djelatnosti u 2021. godini (dalje: Poziv) sukladno Programu potpore za održavanje i razvoj predškolske djelatnosti u 2021. godini u općinama Republike Hrvatske i Provedbenog programa Središnjeg državnog ureda za demografiju i mlade za razdoblje 2021. - 2024.

Ovaj Poziv je nastavak mjere iz 2019. godine koja se provodila sukladno raspisanom Javnom pozivu općinama indeksa razvijenosti I. do IV. skupine i ostalim sukladno uvjetima i kriterijima prihvatljivog prijavitelja za financijsku potporu za održavanje i razvoj predškolske djelatnosti u pedagoškoj godini 2019./2020. godini.
Mjera podrazumijeva osiguravanje financijske potpore iz Državnog proračuna za 2021. za što veće institucijsko zbrinjavanje djece predškolske dobi u općinama s potpomognutih područja, a posebno manje naseljenih i ruralnih područja Republike Hrvatske u kojima nedostaje i/ili je slabo razvijena institucionalna podrška za djecu rane i predškolske dobi.
 
Za provedbu Poziva u Državnom proračunu Republike Hrvatske za 2021. godinu osiguran je ukupan iznos od 20.000.000,00 kuna.
Za općine razvrstane od I. do IV. skupine po indeksu razvijenosti osiguran je ukupan iznos od 15.000.000,00 kuna.
Za općine iz Sisačko moslavačke, Karlovačke i Zagrebačke županije osiguran je ukupan iznos od 5.000.000,00 kuna.
 

  • Poziv se vodi u modalitetu otvorenog trajnog poziva. Rok za podnošenje prijava ističe danom iscrpljenja raspoloživih financijskih sredstava.

 

  • Rok za prijavu općina s potresom pogođenih područja iz Sisačko moslavačke, Karlovačke i Zagrebačke županije, sukladno Odluci o proglašenju katastrofe na području pogođenom potresom (NN 1/2021.), je  30 dana od dana objave Poziva.

 Više doznajte ovdje

Objavljen LAGUR natječaj u okviru Mjere 5. „Skraćivanje lanca opskrbe te plasman ribe i proizvoda ribarstva i akvakulture“

LAGUR „Plodovi mora“ objavio je LAGUR natječaj u okviru Mjere 5. „Skraćivanje lanca opskrbe te plasman ribe i proizvoda ribarstva i akvakulture“ iz Lokalne razvojne strategije u ribarstvu 2014. – 2020. LAGUR-a „Plodovi mora.

Natječaj je namijenjen: jedinicama lokalne samouprave; subjektima u ribarstvu i udruženjima u ribarstvu; drugim mikro, malim i srednjim te velikim poduzećima; fizičkim osobama; turističkim zajednicama i javnim ustanovama (samo za podmjeru 5.1.); komunalnim poduzećima i trgovačkim društvima u većinskom vlasništvu JLS (samo za podmjeru 5.3.).

Rok za podnošenje projektnih prijava počinje teći od 15.05.2021. godine i traje do 05.07.2021. godine.

Rok za plaćanje svih računa je do 31.12.2022, a krajnji rok za provedbu projekta završava danom podnošenja konačnog Zahtjeva za isplatu.

Najniža vrijednost potpore po projektu iznosi 37.735,00  HRK.

Najviša vrijednost potpore po projektu iznosi 1.509.400,00 HRK.

Intenzitet javne potpore iznosi od 50% do 100% ukupnih prihvatljivih troškova.

Predmet ovog Natječaja je dodjela javne potpore za provedbu projekata u okviru Mjere 5.  s ciljem dodavanja vrijednosti, stvaranja radnih mjesta, privlačenja mladih u svim fazama opskrbnog lanca proizvoda ribarstva i akvakulture. Cilj Mjere 5. je poticanje diversifikacije unutar ili izvan gospodarskog ribolova, cjeloživotnog učenja i stvaranja radnih mjesta u ribarstvenom i akvakulturnom sektoru; promicanje društvene dobrobiti i kulturne baštine u ribarstvenim i akvakulturnim područjima, uključujući ribarstvenu, akvakulturnu i pomorsku kulturnu baštinu; jačanje uloge ribarstvenih zajednica u lokalnom razvoju i upravljanju lokalnim ribarstvenim resursima te pomorskim aktivnostima na području LAGUR-a Plodovi mora.

Cilj je, također, povećati dostupnost svježe lokalne ribe i proizvoda ribarstva i akvakulture na području LAGUR-a te pronaći nove modele i kanale suradnje u svrhu povezivanja ribara s kupcima, ugostiteljima ili prerađivačima. Ovom mjerom želi se doprinijeti zaštiti zdravlja i sigurnosti potrošača te smanjiti crno tržište prodaje ribe čime će se pospješiti konzumacija lokalne svježe ribe, a time i povećati prihodi lokalnog stanovništva.

Više o Natječaju i natječajnoj dokumentaciji doznajte ovdje

Objavljen treći poziv za podnošenje prijava za korištenje sredstava iz Fonda za mala i srednja poduzeća za zaštitu intelektualnog vlasništva

Ured Europske unije za intelektualno vlasništvo (EUIPO) u okviru programa Ideas Powered for Business objavio je treći poziv za podnošenje prijava za korištenje sredstava iz Fonda za MSP-ove, počevši od 1. pa do kraja svibnja 2021.g.

Fond za mala i srednja poduzeća (Fond za MSP-ove) program je bespovratnih sredstava u iznosu od 20 milijuna EUR, čija je svrha pomoći malim i srednjim poduzećima (MSP) sa sjedištem u Europskoj uniji da ostvare lakši pristup i veću korist od svojih prava intelektualnog vlasništva.

Fond nudi financijsku podršku MSP-ovima u obliku povrata troškova za prijave žigova i dizajna i/ili za usluge preddijagnostičkog ispitivanja Intelektualnog vlasništva (IP Scan), do maksimalnog iznosa od 1500 EUR po poduzeću.

Više informacija o uvjetima i kriterijima za podnošenje prijava nalazi se na internetskoj stranici Fonda za MSP-ove.

Program kreditiranja poduzetništva i obrta putem subvencioniranja kamate kredita kroz financijski instrument „COVID-19 – zajam za obrtna sredstva u Zadarskoj županiji“

Potpora se odobrava putem subvencioniranja kamata na kredite, a može se ostvariti za financiranje tekućeg poslovanja (npr. nabava sirovine, repromaterijala, poluproizvoda, sitnog inventara, podmirenje obveza prema dobavljačima, troškovi radne snage, opći troškovi tekućeg poslovanja, podmirenje kratkoročnih obveza prema financijskim institucijama, državi…).

Županija subvencionira kamatu na odobrene kredite prema Programu tijekom čitavog vremena vraćanja kredita do konačne otplate i to dva (2) postotna poena godišnje, fiksno.

Visina kredita može biti od 100.000,00 do 250.000,00 kuna.

Pravo na potporu mogu ostvariti mikro i mali subjekti malog gospodarstva koji su registrirani i posluju na području Zadarske županije, i koji ispunjavaju uvjete za dobivanje kredita sukladno pravilima poslovnih banaka koje su sa Zadarskom županijom zaključile Ugovor o provedbi Programa. Korisnici mogu biti poslovni subjekti privatnog sektora – trgovačka društva, obrtnici, fizičke osobe koje samostalno obavljaju djelatnost, obiteljska poljoprivredna gospodarstva (OPG), zadruge i profitne ustanove.

Korisnici potpore mogu biti poduzetnici koji koji obavljaju djelatnost tijekom cijele godine i imaju najmanje 1 (jednog) zaposlenog na puno radno vrijeme, a manje od 50 (pedeset) zaposlenih.

Više o Programu doznajte ovdje

Objavljen Poziv na dostavu projektnih prijedloga Unaprjeđenje vještina i kompetencija učitelja i drugih odgojno-obrazovnih radnika u osnovnoškolskom sustavu odgoja i obrazovanja

Dana, 3. svibnja 2021., u okviru Programa „Lokalni razvoj i smanjenje siromaštva“, objavljen je Poziv na dostavu projektnih prijedloga „Unaprjeđenje vještina i kompetencija učitelja i drugih odgojno-obrazovnih radnika u osnovnoškolskom sustavu odgoja i obrazovanja”.

U okviru ovog Poziva financirat će se projekti koji će pružiti podršku učiteljima i drugim odgojno-obrazovnim radnicima u sustavu osnovnoškolskog odgoja i obrazovanja u svrhu dugoročnog razvoja vještina koje odgovaraju potrebama tržišta rada te pružiti učenicima jednake mogućnosti za osnovnoškolsko obrazovanje i stjecanje kompetencija potrebnih na tržištu rada. Projektni prijedlozi moraju biti usmjereni na jedno od sljedećih tematskih područja: STEM u odgoju i obrazovanju, informacijske i komunikacijske tehnologije u odgoju i obrazovanju, poduzetništvo u razvoju vještina i boljim prilikama za zapošljavanje, aktivno građanstvo.

Poseban naglasak ovog Poziva je na financiranju manje razvijenih regija u Republici Hrvatskoj.

Iznos potpore po projektu: 50.000,00 – 200.000,00 EUR

Trajanje projekata: 12 – 18 mjeseci

Prihvatljivi prijavitelji: bilo koji javni ili privatno-pravni subjekti, profitne ili neprofitne naravi, kao i neprofitne organizacije s pravnom osobnošću koje su osnovane i djeluju kao pravne osobe u Republici Hrvatskoj

Prihvatljivi partneri:  bilo koji javni ili privatno-pravni subjekti, profitne ili neprofitne naravi, kao i neprofitne organizacije s pravnom osobnošću koje su osnovane i djeluju kao pravne osobe u Norveškoj, Islandu, Lihtenštajnu ili Republici Hrvatskoj

Natječaj je otvoren do 2. kolovoza 2021. godine.

Više informacija o načinu prijave te dokumentaciji koju je potrebno priložiti možete pronaći ovdje

Osiguravanje školske prehrane za djecu u riziku od siromaštva (školska godina 2021. – 2022.)

Otvoreni trajni poziv na dostavu projektnih prijedloga „Osiguravanje školske prehrane za djecu u riziku od siromaštva (školska godina 2021. – 2022.)” usmjeren je na ublažavanje najgorih oblika dječjeg siromaštva pružanjem nefinancijske pomoći djeci u siromaštvu ili u riziku od siromaštva i to u vidu podjele obroka u osnovnim školama. Poziv predstavlja dodanu vrijednost postojećim nacionalnim programima subvencioniranja prehrane kojom će pomoć biti dostupna većem broju djece.

Ukupna indikativna vrijednost Poziva je 25.000.000,00 kn, a ciljane skupine Poziva su djeca koja žive u siromaštvu ili su u riziku od siromaštva te koja su polaznici obveznog osnovnoškolskog programa i definirana su kao najpotrebitija prema kriterijima partnerskih organizacija.

Pozivom su propisani obvezni i dodatni kriteriji za odabir najpotrebitije djece. Obvezan kriterij za sudjelovanje u projektu je – „djeca iz obitelji koje su korisnice prava na doplatak za djecu“, a prema dodatnim kriterijima u projekt se može uključiti najviše 10% od ukupnog broja djece prijavljene za sudjelovanje u projektu po pojedinoj osnovnoj školi.

Najniži iznos zatraženih bespovratnih sredstava po projektu može iznositi 200.000,00 kn, dok najviši iznos zatraženih bespovratnih sredstava po projektu može iznositi 1.000.000,00 kn.

Prihvatljivi prijavitelji u okviru ovog Poziva su jedinice lokalne ili područne (regionalne) samouprave – osnivači javnih osnovnih škola koje se nalaze na području županija s indeksom razvijenosti ispod 105% prema Vrijednosti indeksa razvijenosti i pokazatelja za izračun indeksa razvijenosti prema modelu izračuna na županijskoj razini za razdoblje 2014. – 2016.

Obavezni partneri su javne osnovne škole koje se nalaze u jedinicama područne (regionalne) samouprave prema kriteriju indeksa razvijenosti (105%), a neobavezni partneri su druga javna tijela koja su osnivači javnih osnovnih škola prema kriteriju indeksa razvijenosti (105%).

Podnošenje projektnih prijedloga bit će moguće od 10. svibnja 2021. godine od 9:00:00 sati.

Više o Pozivu i potrebnoj dokumentaciji pročitajte ovdje

Izrada & održavanje: Point Web Factory