16:27:37 | 22.10.2014

Poziv na edukaciju – ”Kako provesti Eu projekt”

Agencija za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA u suradnji sa Ministarstvom poduzetništva i obrta nastavlja sa edukacijom u sklopu Programa Poduzetnički impuls za 2014. godinu. Edukacija ”Kako provesti Eu projekt” će se održati u razdoblju od utorka, 28.10.2014. do četvrtka 30.10.2014., s početkom u 09:00 sati, u prostorijama Agencije za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA na adresi: Grgura Budislavića 99 (Poduzetnički inkubator Novi Bokanjac), u gradu Zadru. Organizacija edukacije osigurana je sredstvima iz Programa Poduzetnički Impuls 2014.

Stručna edukacija obuhvat će sljedeće teme:
• Što nakon potpisivanja ugovora?
• Kako planirati implementaciju- aktivnosti i financije?
• Postupci ugovaranja- postupci javne nabave, pregovarački postupak
• Izvještavanje na Eu projektima
• Pravila informiranja i vidljivosti
• Praćenje i kontrola provedbe projekta

Edukacija je namijenjena mikro, malim i srednjim poduzećima koja namjeravaju svoje razvojne projekte (su)financirati iz Strukturnih fondova EU.
Predavač je Darko Ivanić iz tvrtke Superna d.o.o. koji ima bogato iskustvo u provedbi projekata financiranih iz EU fondova.
Svi polaznici oslobođeni su kotizacije.
Ova edukacija se smatra potporom male vrijednosti.

Molimo Vas da svoje sudjelovanje na edukaciji potvrdite najkasnije do ponedjeljka, 27. listopada 2014. godine, na e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. ili na broj telefona 023 49 28 80.

S poštovanjem,

Ravnateljica:
Sanja Peričić, dipl.oec.

Tema radionice: Kako provesti EU projekt
Ciljna skupina sudionika: Mikro, mala i srednja poduzeća koja namjeravaju svoje razvojne projekte sufinancirati iz Strukturnih fondova EU
Organizator: Agencija za razvoj Zadarske županije – ZADRA NOVA
Termin radionice: 28.-30.10.2014.
Predavač: Darko Ivanić, suradnik za poduzetništvo i financije, Superna d.o.o.

DNEVNI RED

PRVI DAN (28.10.2014.)
9:00 – 10:30 Ugovor o dodjeli bespovratnih sredstava
Posebni uvjeti ugovora
Opći uvjeti ugovora
10:30 – 11:00 Pauza za kavu
11:00 – 12:30 Projektni tim
Uspostava projektnog tima
Upravljanje projektnim timom
Planiranje provedbe projekata
Plan aktivnosti
Plan nabave
Plan potrošnje sredstava
12:30 – 13:30 Ručak
13:30 – 15:00 Upravljanje financijama
Financijsko razdoblje
Financiranje projekta i način plaćanja
Prihvatljivi izdaci
Neprihvatljivi izdaci
Isplata predujma
Zahtjev za nadoknadom sredstava
Financijska revizija projekta

DRUGI DAN(29.10.2014.)
9:00 – 10:30 Postupci javne nabave za subjekte koji nisu obveznici Zakona o javnoj nabavi
Procedura jedne ponude
10:30 – 11:00 Pauza za kavu
11:00 – 12:30 nastavak
Pregovarački postupak
12:30 – 13:30 Ručak
13:30 – 15:00 nastavak
Lokalni otvoreni postupak s objavom obavijesti o nabavi u NN

TREĆI DAN (30.10.2014.)
9:00 – 10:30 Pravila informiranja i vidljivosti
Pravila izvještavanja
Periodično izvještavanje
Izvještavanje nakon provedbe projekta
10:30 – 11:00 Pauza za kavu
11:00 – 12:30 Pravila i postupci izmjene ugovora

Raskid ugovora

12:30 – 13:30 Ručak
13:30 – 15:00 Vlasništvo nad imovinom
Trajnost projektnih rezultata
Praćenje i kontrola provedbe projekta
15:00 Završetak radionice

Last modified on Wednesday, 26 June 2019 09:25