Search our website
16:04:26 | 04.07.2018
Započela provedba projekta ADRION 5 SENSES
Sastankom svih projektnih partnera u utorak, 26. lipnja započela je provedba projekta ADRION 5 SENSES. Cilj projekta je stvaranje novog turističkog proizvoda koji stimulira svih pet osjetila turista kreiranjem Mape doživljaja, zatim kreiranje audio knjige Adriona koja obuhvaća zvukove, boje, teksture, mirise i gastronomske osobitosti ovog transnacionalnog područja. Kroz projekt će se dizajnirati i razviti višejezična web platforma te će se pokrenuti virtualni izložbeni centri kod svakog projektnog partnera. U provedbu projekta uključeno je devet partnera iz osam zemalja – po jedan iz Hrvatske (Agencija za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA), Italije, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Srbije, Albanije i Crne Gore, te dva iz Grčke.
Sastanak je organizirao vodeći partneri na projektu – Regija Epirus iz Grčke gdje se sastanak i održao. ZADRA NOVA sudjelovala je na sastanku virtualno, preko platforme Skype koja podržava audio i video prijenos uživo. Predstavnici svih partnera na projektu bili su prisutni na sastanku s tim da su i partneri iz Italije i Slovenije sudjelovali preko Skype-a.
Istaknuto je kako projekt ima u fokusu stvaranje održivog razvojnog modela turističkog sektora s visoko kvalitetnom turističkom ponudom i uslugama, temeljenima na inovativnosti.
Nakon kratkog uvoda vodećeg partnera, predstavljene su radne aktivnosti projekta.
ZADRA NOVA je predstavila radni paket WP1 – Strategija. Jasnim smjernicama prezentirane su aktivnosti i očekivani rezultati kao i krajnji ishodi radnog paketa. U drugom dijelu sastanka, partneri su saznali više o aktivnostima ZADRE NOVE. Tijekom izlaganja spomenut je dugogodišnji angažman ZADRA NOVE u izradi i provođenju strategija i drugih dokumenata regionalnog razvoja; rad na pripremi i implementaciji projekata financiranih EU sredstvima; pružena podrška investicijama MSP-a; te poticanje primjene mjera energetske učinkovitosti. Posebna pažnja posvećena je i prikazu dosadašnjeg iskustva stručnog tima ZADRA NOVE, direktno povezanog za specifičnu problematiku samog projekta.
Projekt „Building the ADRION Brand Name in Tourism: Indulging all Five Senses – ADRION 5 SENSES“ financira se kroz INTERREG V-B Jadransko-jonski program transnacionalne suradnje 2014. – 2020., prioritetna os 2 – Održiva regija. Ukupna vrijednost projekata je 1.437.076,09 eura, dok je budžet ZADRA NOVE 166.696,20 eura. Provedba projekta će trajati 24 mjeseca.
Published in
Novosti