

Prilagodba pristupačnosti
Nakon što se o temi „pametnih gradova“ raspravljalo na nedavno održanoj konferenciji i hackathonu, ova aktualna tema našla se u fokusu četvrtog Code On Meetup-a, održanog u utorak, 4. prosinca u prostoru Code Huba Zadar.
Događanje je organizirala Agencija za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA, u sklopu projekta CODE, kroz kojeg je uređen i prostor u kojem je ovaj susret održan.
Predavača Josip Kalebić, koji trenutno radi na razvoju softvera za polarna istraživanja, s okupljenima je raspravljao o utjecaju tehnologije na kvalitetu života. Tijekom predavanja iznesen je pregled značajnijih uređaja i platformi.
Nije se zaobišla niti definicija pojma pametne kuće. Pa se tako moglo čuti kako se na konceptu pametnih kuća počelo raditi još u 60-tim godinama, te se danas razvojem novih tehnologija omogućava lakša integriranost na postojeće platforme čime pametne kuće sve više postaju dostupne širem krugu korisnika. Smisao pametne kuće je da poboljša kvalitetu života tako da omogući uštedu vremena i novca, zatim da stvori mogućnosti istodobnog obavljanja više zadataka i pruža stalni nadzor te kontrolu nad imovinom bez obzira gdje se nalazili.
Kalebić je aktivan u Udruzi Zadar Developers Hub, te su predavanje sa zanimanjem pratili i ostali članovi Udruge koja okuplja brojne profesionalce u području IT-a.
Projekt „CODE – Cooperation for Development of Cross Border Business Environment“ odobren je za financiranje u sklopu 1. poziva na dostavu projektnih prijedloga iz Programa prekogranične suradnje Hrvatska – Bosna i Hercegovina – Crna Gora 2014.-2020. Glavni cilj projekta je unapređenje poduzetničkog okruženja u prekograničnom području kroz razvoj poslovne infrastrukture i usluga podrške inovativnim poduzetničkim idejama. Ukupna vrijednost projekta je 883.555,54 eura. Uz Grad Zadar kao nositelja, projektni partneri ZADRI NOVOJ su još Javno preduzeće „Biznis inovacije i tehnologije“ d.o.o. iz Tuzle, Zaklada za inovacijski i tehnološki razvitak INTERA iz Mostara te Inovaciono preduzetnički centar TEHNOPOLIS iz Nikšića.
U organizaciji Agencije ZADRA NOVA, a u sklopu projekta CODE, održat će se početkom 2019. godine i peto, ujedno i finalno izdanje Code On Meetup-a, a događanja ovog tipa nastavit će se održavati u prostoru i nakon toga.
Završena je obnova, uređenje i opremanje poslovnog inkubatora na Novom Bokanjcu.
O ponedjeljka, 3. prosinca 2018. godine, Agencija za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA ponovno posluje na matičnoj adresi: Grgura Budislavića 99, Zadar. Zbog proširenog obima poslovanja, dio ureda Agencije ZADRA NOVA nastavlja s radom na adresi: Put Murvice 14-16.
ZADRA NOVA na raspolaganju je svim pravnim i fizičkim osobama za pomoć i podršku u okviru svojih djelatnosti.
Infrastrukturni radovi na zgradi inkubatora na Novom Bokanjcu bili su središnja aktivnosti u sklopu projekta „InZad inkubator 2.0“ kojem je u fokusu bilo poboljšanje platforme za pokretanje i početak rada MSP-ova i omogućavanje bolje šanse za njihovu održivost na tržištu. Dio projektnih aktivnosti uz to je bilo i održavanje serijala događanja nazvani Friday Talks@InZad. Tri petka u nizu razgovaralo se o poduzetništvu i tehnologiji, a gosti predavači su bili Mateja Zbodulja, Albert Gajšak i Tomislav Car.
Inovativni Zadar d.o.o. bio je nositelj ovog projekta vrijednog 6.177.659,64 kuna, dok su partnerske institucije bili Grad Zadar i Agencija za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA. Projekt je financira u 100% iznosu bespovratnim sredstvima Europskog fonda za regionalni razvoj.
{gallery}galerije/zavrsena-obnova-poslovnog-inkubatora-zadra-nova-ponovno-na-maticnoj-adresi{/gallery}Da srednjovjekovne ruševine mogu biti „živi dijelovi“ okoline potvrđeno je u petak, 29. studenoga 2018. godine u Multimedijalnoj dvorani Kneževe palače u Zadru. Naime, u sklopu projekta RUINS održana je treća u nizu panel rasprava. I dok je u fokusu prve dvije rasprave bila održiva zaštita i očuvanje te moderno upravljanje srednjovjekovnim ruševinama, ovog puta pozornost je dana ponovnom korištenju srednjovjekovnih ruševina.
U panel raspravi u kojoj je naglasak stavljen na crkvicu sv. Stošije na Puntamici u Zadru, sudjelovali su Bruna Supičić, predsjednica Društva prijatelja Puntamike, te prof. dr. sc. Serđo Dokoza i dr. sc. Antun Nekić s Odjel za povijest Sveučilišta u Zadru. Naime, crkvica sv. Stošije je pilot lokacija projekta.
Prof. dr. sc. Dokoza dao je tako uvid u povijest imena Puntamika, te je objasnio društveni i povijesni kontekst lokacije. Primjere dobre prakse iz zemlje i inozemstva kako srednjovjekovna ruševina u suvremenom okruženju može biti revitalizirana i korištena dao je pak dr. sc. Dokoza. A o značenju crkvice za same Punatmičane progovorila je gđa. Supičić. Premda je često bila zaboravljana od nadležnih, stanovnici Puntamike udruženim snagama su čuvali srednjovjekovnu baštinu od zaborava.
Projekt RUINS, punim imenom „Sustainable re-use, preservation and modern management of historical ruins in Central Europe – elaboration of integrated model and guidelines based on the synthesis of the best European experiences“, provode Agencija za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA i Grad Zadar u sklopu Interrreg Programa Središnja Europa 2014.–2020. Kroz ovaj projekt, vrijedan 1.765.421,10 eura, partneri iz šest europskih zemalja – Poljske, Češke, Italije, Slovenije, Slovačke i Hrvatske žele „udahnuti život“ srednjovjekovnim ruševinama kroz moderno upravljanje i dodjeljivanje suvremenih, društveno korisnih funkcija, uz očuvanje njihove povijesne vrijednosti. Suradnja partnera iz šest zemalja s različitim tradicijama i iskustvima rezultirat će razvojem univerzalnih modela koji bi se mogli primijeniti za upravljanje, korištenje i zaštitu srednjovjekovnih ruševina diljem Europe, pružajući europsku dodanu vrijednost.
Zadovoljstvo nam je obavijestiti Vas da Zadarska županija u suradnji sa Sveučilištem u Zadru organizira treću edukativnu radionicu na temu „Važnost vođenja evidencije za održivu uporabu pesticida“. Radionica će se održati u subotu 1. prosinca 2018. godine u sklopu 10. Degustacije mladih vina i maslinovih ulja Nadin 2018.
Kroz prve dvije radionice održane u okviru provedbe projekta PESCAR, poljoprivrednim proizvođačima s područja županije predstavljena je nova usluga davanja preporuka temeljnih na prikupljenim podacima postavljenih agrometeoroloških stanica koje očitavaju i mjere klimatske parametre, a u sklopu kojih se poljoprivrednim proizvođačima izdaju savjeti o potrebi izvršenja preventivne zaštite te se proizvođače upoznalo sa svim prednostima integriranog načina poljoprivredne proizvodnje. Također, sudionici su pozvani da preporuke i klimatske parametre s mjernih postaja redovito prate na službenoj stranici projekta PESCAR (www.agroprognoza.eu) i novo uspostavljenoj Viber grupi AgroprognozaEU Zadar.
Stupanjem na snagu Pravilnika o integriranoj proizvodnji poljoprivrednih proizvoda početkom 2013. godine (NN 137/12) redefinirani su uvjeti poljoprivredne proizvodnje i evidentiranja proizvodnih postupaka. Sukladno istom, svaki proizvođač u integriranoj proizvodnji obvezan je voditi evidenciju o proizvodnji od početka proizvodnje do prodaje proizvoda. Vođenje evidencije u integriranoj poljoprivrednoj proizvodnji s naglaskom na važnost za održivu upotrebu pesticida upravo je glavna tema 3. edukativne radionice.
Tako će se sudionicima pojasniti način vođenja evidencija po parcelama ili kulturama, za zaštićene prostore ili objekte kao i potrebni podaci o kojima se vodi evidencija.
Projektom PESCAR promovira se vođenje evidencije dok nadzor provedbe evidencije vodi savjetodavna služba.
Na radionicu se pozivaju zainteresirani poljoprivredni proizvođači i svi ostali važni sudionici ruralnog razvoja.
U nastavku donosimo program stručnog dijela manifestacije u sklopu kojeg će biti održana 3. edukativna radionica:
VRIJEME I MJESTO ODRŽAVANJA: 1.12.2018. godine u osnovnoj školi Nadin
POČETAK I ZAVRŠETAK: 14.00 do 16.00 sati
MODERATOR: Hrvatska poljoprivredno – šumarska savjetodavna služba Podružnica Zadarske županije – Gordana Dragun, dipl.ing.agr.
TEME I PREDAVAČI:
Radionica se organizira u sklopu provedbe projekta PESCAR – Pesticide Control and Reduction koji se financira iz Interreg IPA programa prekogranične suradnje Hrvatska-Bosna i Hercegovina-Crna Gora 2014-2020.
Ukupna vrijednost projekta iznosi 601.639,26 EUR od čega sufinanciranje sredstvima EU iznosi 511.393,35 EUR-a, odnosno 85%. Nositelj projekta je Zadarska županija, a partneri na projektu su Ministarstvo poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede Hercegovačko-neretvanske županije, Agencija za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA, Sveučilište u Zadru i Zavod za poljoprivredu Županije Zapadnohercegovačke. Glavni cilj projekta PESCAR je promovirati smanjenu i ciljanu uporabu pesticida na području Zadarske županije u HR i Hercegovačko – neretvanske i Zapadnohercegovačke županije u BiH u svrhu zaštite prirode.
Jučer održani „Regionalni dani EU fondova“ bili su prilika da predstavnici institucija i lokalni poduzetnici razmjene iskustva u korištenju sredstava iz fondova Europske unije.
Naime, Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije u suradnji s institucijama u sustavu upravljanja i kontrole korištenja EU fondova i Grad Zadar organizirali su 20. studenoga informativno-edukativno događanje s ciljem informiranja javnosti o korištenju fondova Europske unije.
Koncertna dvorana Kneževe palače bila je pretijesna za predstavnike javnog, privatnog i civilnog sektora koju su htjeli saznati više o mogućnostima koje im se pružaju kroz sredstva Unije.
„Ljudi nisu svjesni prilika i mogućnosti koje im se nude među kojima su i one za OPG-ovce, male i srednje poduzetnike… Dobiti besplatna sredstva nije jednostavno, ali nije ni strašno teško. Potrebno se malo potruditi, osmisliti kreativan projekt i nakon toga stvari se događaju. U Hrvatskoj je tisuće pozitivnih primjera osoba koji su putem EU fondova ostvarili svoje poslovne ambicije i postali konkurentni na domaćem, ali i inozemnom tržištu.“ – naglasio je državni tajnik Velimir Žunac na otvorenju događanja, pohvalivši Zadar kao primjer grada koji je prepoznao prilike koje nude EU fondovi.
Domaćin, gradonačelnik Branko Dukić je pak s ponosom kazao: „Prema rezultatima analize Ministarstva financija, Zadar spada u sam vrh gradova koji su uzeli najviše sredstva iz EU fondova. Upravo je i atraktivni prostor Kneževe palače, u kojem se nalazimo, primjer uspješne realizacije zahtjevnog kapitalnog projekta obnove kulturne baštine. EU fondovi postali su neizostavan način rada i razvoja.“
O pripremi projektnih prijava, apliciranju na natječaje te provedeni projekta i korištenju sredstava kroz panel raspravu su progovorili sami poduzetnici, predstavnici Grada Zadra i Zadarske županije te regionalnog koordinatora Agencije za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVE koja je dosad je pripremila i provodila projekte vrijedne preko 500 milijuna kuna.
„U pretpristupnom razdoblju proces je bio poprilično kompliciran, a mi smo se prvi put susreli s nečim takvim. Dobili smo pomoć od ZADRE NOVE koja je našu ideju predočila u dobar projekt. Imali smo određene probleme u samoj provedbi, nedostajalo nam je vremena, promijenio se suradnik… No sada je sve jednostavnije i naše iskustvo nam puno znači za nove prijave.“ – poručila je Tatjana Beneti, iz zadarske tvrtke Marex Elektrostroj koja je među prvima, još 2013. godine, povukla sredstva za razvoj poslovanja, te je uz to u proteklih godinu i pol dana povukla još 750 tisuća kuna.
Još jedan pozitivni primjer je i Tvornica konopa i veziva Zadar.
„Nabavili smo stroj kojim smo razvili novi proizvod, a bez EU fondova bio bi to preveliki zalogaj za nas.“ – jasan je bio član uprave tvrtke Ante Antunović, uz napomenu kako je ipak potrebno imati određena početna sredstva.
Ravnateljica ZADRE NOVE Sanja Peričić je na to dodala kako je to upravo razlog zbog kojeg poduzetnici često ostanu razočarani, jer kako je istaknula, EU sredstva ne služe za rješavanje financijskih problema, već za iskorak u poslovanju.
Dodala je i kako „postoji dio ključnih potreba građana, poput izgradnje vrtića, staračkih domova, rješavanja katastarskih knjiga, no takvi projekti nažalost jednostavno nisu prihvatljivi za financiranje EU sredstvima. Trenutno se radi nova strategija kako bi se ispravile ranije aktivnosti i riješili prioritetni problemi. Mi smo ponosni na ono što je dosad napravljeno u Zadarskoj županiji“.
Posebni naglasak dan je i ITU mehanizmu kroz kojeg je Gradu Zadru trenutno na raspolaganju 22,8 milijuna eura.
„Čak i u krizi EU fondovi su nam omogućili ono što zaista ne bi mogli ostvariti kroz proračun. Aktualni ITU mehanizam stavlja fokus na gradove kao centre razvoja. To je najkonkretniji primjer decentralizacije u kojem jedinice funkcioniraju kao mala ministarstva.“ – kazao je resorni gradski pročelnik Šime Erlić.
Nikolina Miočić iz resornog odjela Zadarske županije je ukazala kako, premda se to ne vidi na vani, iza projekata koji su tu prvenstvo zbog lokalne zajednice, stoji puno truda i neprospavanih noći.
Ksenija Slivar, voditeljica Odjela za programiranje i vrednovanje programa u Ministarstvu turizma predstavila je potom nove javne pozive na koje se mogu javiti okupljeni.
Uslijedila su zatim stručna predavanja na temu „EU fondovi kao mogućnost financiranja”, te je Boris Pekić iz tvrtke UHY Savjetovanje održao radionicu „Kako napisati projektni prijedlog i dobiti sredstva iz EU fondova za male i srednje poduzetnike”.
Coworking Europe konferencija godišnji je događaj koji okuplja upravitelje, predstavnike i operatere coworking prostora, predstavnike javnih uprava i agencija za razvoj, sveučilišta, voditelja poduzetničkih inkubatora i sl. Ove godine se konferencija održala u Amsterdamu od 14. do 16. studenoga, a na njoj su sudjelovale predstavnice Agencije za razvoj Zadarske županije ZADRE NOVE, zajedno s predstavnicima Grada Zadra. Ove dvije institucije partneri su na projektu CODE, u sklopu kojeg je pokrenut coworking prostor Code Hub u Zadru u srpnju ove godine.
Glavni fokus ovogodišnje konferencije, kao i njenih prijašnjih izdanja, bilo je predstavljanje svih tema povezanih s coworkingom iz tri različite perspektive: poslovanje, trendovi i utjecaj. Konferencija kao takva, bila je izvanredna prilika za razmjenu najboljih praksi te povezivanje i uspostavljanje suradnje na novim zanimljivim projektima.
Pozdravnim govorom gđe. Marjan Blumberg, globalne voditeljice branda B. Building Business, čija je zgrada bila domaćin konferencije, službeno je započeo trodnevni program. Kroz popunjene dnevne termine sudionicima su ponuđene teme globalne coworking industrije, među kojima njene perspektive i izazova s kojim se susreće, prednosti i nedostataka u širenju postojećih coworking prostora te tržišnog pozicioniranja i konkuriranja, obzirom na sve veći broj osnovanih i pokrenutih coworking prostora diljem svijeta.
Drugi dan konferencije organiziran je kroz pet „Unconference“ sesija, na kojima su sudionici konferencije sami predlagali teme i moderirali interaktivne radne skupine, a treći dan su uslijedila predavanja i radionice raznih izlagača uključujući i pregled coworking tržišta u Izraelu, kao primjera zemlje ubrzanog rasta broja coworking prostora s 40 na 200 u prethodne dvije godine.
Razvojni program „Pokreni nešto svoje“ namijenjen je poduzetnicima početnicima i mikro poduzećima odgovarajući na njihove potrebe za početak i razvoj poslovanja.
Prijave za novi natječaj otvorene su do 14. prosinca 2018. godine do 12 sati na web stranici www.pokreninestosvoje.hr , a rezultati natječaja će biti javno predstavljeni te objavljeni 28. veljače 2019.
Kroz dva dosadašnja izdanja projekta prošlo je više od 700 prijava i dodijeljeno je gotovo milijun kuna za 13 uspješnih poduzetničkih projekata. Ove godine program doživljava svoje treće izdanje u organizaciji ACT Grupe, vodećeg primjera društvenog poduzetništva u Hrvatskoj i regiji, podržavajući projekte s pozitivnim društvenim utjecajem kroz mentorsku podršku, dok je Philip Morris Zagreb d.o.o. i ove godine osigurao bespovratna financijska sredstva za sedam novih projekata.
Program je namijenjen postojećim društvenim poduzećima, društvenim poduzećima u nastajanju, inovativnim start-upovima te poduzetnicima početnicima s društveno-poduzetničkom idejom, odnosno poduzetničkom idejom koja će imati pozitivan utjecaj na društvo ili okoliš.
Za financiranje projekata u okviru trećeg kruga natječaja osiguran je iznos ukupne vrijednosti od 504.000,00 kuna, dok će projekti koji se prijavljuju biti sufinancirani iz programa u vrijednosti do 72.000,00 kuna.
Dobitnici 2. generacije programa “Pokreni nešto svoje” predstavili su svoj rad u kratkom promo videu.
Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova EU i Europska investicijska banka potpisali su u kolovozu 2018. Savjetodavni ugovor o uspostavi investicijskih platformi za pametne otoke i pametne gradove. U sklopu navedenog ugovora predviđena je organizacija do 5 regionalnih radionica usmjerenih na lokalne dionike s ciljem upoznavanja s financijskim instrumentima i investicijskim platformama s naglaskom na pametne otoke i pametne gradove.
Stoga će se radionica ne temu “Investicijske platforme: pametni gradovi i pametni otoci u Republici Hrvatskoj s naglaskom na otoke” održati 29. studenoga 2018. godine, u vremenu od 10:30 do 14:30 sati, u Zadru, u Velikoj Vijećnici Zadarske županije, Božidara Petranovića 8.
“Cilj nam je potaknuti predstavnike javnog, poslovnog, znanstveno istraživačkog i civilnog sektora da nam se pridruže na ovoj radionici koja će biti dobra prigoda za dijalog i pronalaženje mogućih rješenja strukturiranja i financiranja strateških projekata teritorijalnog razvoja.” – ističu organizatori.
Razvoj pametnih gradova i pametnih otoka prepoznati su strateški ciljevi teritorijalnog razvoja u okviru procesa izrade Nacionalne razvojne strategije Republike Hrvatske do 2030. godine i to kao novi koncept razvoja urbanih područja i otoka u Europskoj uniji kojim se žele rješavati razvojna pitanja putem rješenja temeljenih na ICT-u i novim tehnologijama te na temelju partnerstva s više zainteresiranih strana kako bi se odgovorilo na ključne društvene izazove kao što su klimatske promjene i rizici za okoliš, prometno zagušenje i zagađenje, energetski izazovi, sigurnost, zdravlje i kvaliteta života, demografske promjene (starenje stanovništva) i socijalni izazovi.
Investicijska platforma je inovativni financijski instrument koji omogućava korištenje kako javnih tako i privatnih sredstava po prihvatljivim uvjetima financiranja. Investicijske platforme su koristan način grupiranja projekata koji bi u suprotnom bili premali za samostalno financiranje te također način financiranja projekata koji bi po uobičajenim tržišnim uvjetima bili previše rizični za financiranje po povoljnim uvjetima.
MRRFEU i EIB, uz potporu Europskog savjetodavnog centra za ulaganja (ESCU), u postupku su izrade studije izvedivosti u svrhu identifikacije potreba za financiranjem projekata iz sektora pametnih gradova i pametnih otoka kako bi što jasnije utvrdili potrebu za uspostavom investicijskih platformi. U kontekstu izrade spomenute studije izvedivosti nužna je potpora javnih vlasti i privatnih poduzeća kako bi se dobile valjane informacije o potencijalnim projektima iz sektora pametnih gradova i pametnih otoka, a koji bi potencijalno mogli biti podržani putem ovih investicijskih platformi.
Tijekom radionice, osim samog koncepta pametnih gradova i pametnih otoka te investicijskih platformi, predstavit će se strateški prioriteti teritorijalnog razvoja u okviru Nacionalne razvojne strategije RH do 2030. godine koji se odnose na razvoj pametnih gradova i razvoj pametnih otoka te praktični primjeri projekata iz drugih zemalja usmjerenih na razvoj pametnih gradova i pametnih otoka.
Svoje sudjelovanje prijavite putem poveznice.
Nastavljajući s realizacijom započetih edukativnih radionica tijekom ljeta, a u okviru provođenja svojih redovitih aktivnosti na projektu MELAdetect – Rano otkrivanje melanoma kože, sluznica i oka, započinje se s novim ciklusom dvodnevnih radionica s tematikom Kliničke značajke melanoma.
Radionice namijenjene zdravstvenim djelatnicima i studentima koje će voditi eminentni stručnjaci iz ovog područja će se održati u ponedjeljak 19. studenog 2018. godine s početkom u 12 sati, u predavaonici knjižnice u Općoj bolnici Zadar. Nakon predavanja i prikaza slučajeva uslijedit će tematska rasprava sa sudionicima radionica. Predavači su: Željka Kasap-Juko, dr. med. spec. dermatologije i venerologije, dr. sc. Maja Banović, dr. med. spec. ginekologije, subspec. humane reprodukcije i dr. sc. Samir Čanović, dr. med. spec. oftalmolog. Sudjelovanje na radionicama za zdravstvene djelatnike boduje se sukladno Pravilniku hrvatske liječničke komore, kao i Pravilniku komore medicinskih sestara.
Radionice namijenjene nezdravstvenim djelatnicima koje će voditi eminentni stručnjaci iz ovog područja će se održati u utorak 20. studenog 2018. godine s početkom u 12 sati, u predavaonici Zavoda za javno zdravstvo, na 4. katu Poliklinike. Nakon održanih predavanja i prikaza slučajeva sudionici radionica imat će priliku postavljanja pitanja predavačima. Predavači su: Ivana Patrk, dr. med. spec. dermatologije i venerologije i dr. sc. Samir Čanović, dr. med. spec. oftalmolog. Također, sudionicima ovih radionica bit će podijeljene potvrde o sudjelovanju. Svi prisutni sudionici moći će se predbilježiti za obavljanje preventivnog pregleda, koji će se provoditi u sklopu projekta MELAdetect, o čemu će biti pravovremeno informirani.
Osnovni cilj edukativnih radionica je širenje znanja i podizanje svijesti o mogućim kliničkim slikama melanoma, novim dijagnostičko-terapijskim procedurama i mogućnostima sudjelovanja u kliničkim studijama, budući da je melanom najzloćudniji tumor kože i sluznica, a nije ga uvijek lako dijagnosticirati u ranoj fazi. Njegovo kasno otkrivanje ostavlja male mogućnosti za izlječenje oboljelih, te je od iznimne važnosti rano otkrivanje.
Ovim putem pozivamo sve zainteresirane da nam se pridruže radionicama.
Projekt MELAdetect realizira se u sklopu trilateralnog programa Interreg IPA prekogranične suradnje Hrvatska-Bosna i Hercegovina-Crna Gora 2014-2020, koji se sufinancira iz sredstava Europske unije. Ukupna vrijednost projekta je Eur 652.427,90, a vodeći partner je Zavod za javno zdravstvo Zadar, s projektnim partnerima Sveučilištem u Zadru, Agencijom za razvoj zadarske županije (ZADRA NOVA), te Medicinskim fakultetom Sveučilišta u Mostaru i JZU Opštom bolnicom “Blažo Orlandić” Bar.
Inovativni Zadar d.o.o. u sklopu projekta “InZad inkubator 2.0.”, kojeg, u okviru Operativnog programa Konkurentnost i kohezija, provodi u suradnji s partnerima Gradom Zadrom i Agencijom za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA, organizira seriju promotivnih događanja pod nazivom Friday Talks @ InZad.
Promotivna događanja osmišljena su s ciljem promocije rezultata projekta, ali i jačanja lokalne zajednice poduzetnika.
Prvo u nizu najavljenih događanja, na kojem gostuje Mateja Zbodulja iz startupa Agrivi, održat će se ovaj petak, 16.11.2018. s početkom u 18 sati.
Tema razgovora bit će žensko poduzetništvo, a predviđeno je i druženje u prostorijama InZad inkubatora.
Poveznicu na prijavu te više detalja o ovom, ali i naredna dva događanja pronađite na poveznici.
Broj mjesta u dvorani je ograničen, ali na after talk druženju su svi dobrodošli!
Izrada & održavanje: Point Web Factory