Prilagodba pristupačnosti

Image

Regionalni koordinator razvoja

Zadarske županije

Blue SKILLS

Izvor EU financiranja: IPA Adriatic prekogranična suradnja

Projekt je bio usmjeren na jačanje integracije sustava obrazovanja i strukovnog osposobljavanja kroz usklađivanje različitih obrazovnih sustava na jadranskom području. Aktivnosti su bile usmjerene na učinkovitu komunikaciju između obrazovnog sustava i proizvodnog sektora, počevši od školskog sustava pa sve do sustava strukovnog obrazovanja i osposobljavanja, osobito u sektorima nautičkih i pomorskih tehnologija te turizmu.

Hives - High-Level Innovation for a Value-Driven Exploatation of a Joint S3 in The Adriatic Area

Izvor EU financiranja: IPA Jadranska prekogranična suradnja

Opći ciljevi projekta HIVES (High-Level Innovation for a Value-Driven Exploatation of a Joint S3 in The Adriatic Area) bili su podržati evoluciju Jadranskog područja u inovacijski prihvatljiv i inteligentni ekosistem te ojačati kapacitete za istraživanje i inovaciju, kao i poticati inovacije u malim i srednjim poduzećima.

SMILE – FirSt and last Mile Inter-modal mobiLity in congested urban arEas of Adrion Region

Projekt SMILE bio je usmjeren na smanjenje cestovnog prometa, održivost multi-modalne mobilnosti te na podizanje svijesti o ponašanjima održive urbane mobilnosti.

 

Naziv: SMILE - FirSt and last Mile Inter-modal mobiLity in congested urban arEas of Adrion Region

Partner/i: U provedbu projekta bilo je uključeno 12 partnera iz sedam zemalja – tri partnera iz Italije, po dva iz Bosne i Hercegovine, Slovenije i Hrvatske (Agencija za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA i Razvojna agencija Grada Dubrovnika DURA), te po jedan iz Grčke, Srbije i Albanije.

Uloga Agencije ZADRA NOVA: Projektni partner

Ukupna vrijednost projekta: 1.290.415,45 EUR

Intenzitet potpore85%

Program Europske teritorijalne suradnje: INTERREG V-B Jadransko-jonski program transnacionalne suradnje 2014. – 2020.

Cilj: Cilj projekta bio je oblikovanje i primjena konkretnih smjernica za razvoj i implementaciju održivih urbanih planova mobilnosti, sukladno smjernicama Europske komisije, prilagođenih posebnostima područja.

Razdoblje provedbe projekta: 1. siječnja 2018. - 31. prosinca 2020.

Poveznica: Projekt SMILE

smile

ADRION 5 SENSES – Building the ADRION Brand Name in Tourism: Indulging all Five Senses

Cilj projekta ADRION 5 SENSES je stvaranje novog turističkog proizvoda koji stimulira svih pet osjetila turista kreiranjem Mape doživljaja, zatim kreiranje audio knjige Adriona koja obuhvaća zvukove, boje, teksture, mirise, gastronomske osobitosti ovog transnacionalnog područja.

Naziv: ADRION 5 SENSES - Building the ADRION Brand Name in Tourism: Indulging all Five Senses

Partner/i: U provedbu projekta uključeno je devet partnera iz osam zemalja – po jedan iz Hrvatske (Agencija za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA), Italije, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Srbije, Albanije i Crne Gore te dva iz Grčke

Uloga Agencije ZADRA NOVA: Projektni partne

Ukupna vrijednost projekta1.437.076,09 EUR

Intenzitet potpore: 85%

Program Europske teritorijalne suradnje: INTERREG V-B Jadransko-jonski program transnacionalne suradnje 2014. – 2020.

Cilj: Cilj projekta je stvaranje novog turističkog proizvoda koji stimulira svih pet osjetila turista kreiranjem Mape doživljaja, zatim kreiranje audio knjige Adriona koja obuhvaća zvukove, boje, teksture, mirise, gastronomske osobitosti ovog transnacionalnog područja

Aktivnosti: Kroz projekt će se dizajnirati i razviti višejezična web platforma te će se pokrenuti virtualni izložbeni centri kod svakog projektnog partnera

Razdoblje provedbe projekta: 01. siječnja 2018. - 30. travnja 2021.

Poveznica: Facebook Projekt ADRION 5 SENSES

5 senses

SMART COMMUTING

Svakodnevno vrijeme gužve kroz zagušene ceste u srednjoj Europi dovodi do onečišćenja zraka, emisije CO2, buke i nesreća. Kako bi se promijenila ova situacija, projekt SMART COMMUTING poticao je koordinacijsku strukturu na razini funkcionalnih urbanih područja uključujući općine okolnih područja i tvrtki javnog prijevoza.

Naziv: SMART COMMUTING

Vodeći partner: Grad Rimini (Italija)

Partner/i: Uz Agenciju ZADRA NOVA, na projektu ue sudjeloalo još osam partnera iz Italije, Austrije, Slovenije, Češke i Mađarske.

Ukupna vrijednost projekta: 1.555.337,00 EUR

Intenzitet potpore: 85%

Program Europske teritorijalne suradnje: Interreg Središnja Europa 2014. -2020.

Cilj: Smanjenje onečišćenja zraka, emisije CO2, buke i nesreća kroz koordinacijsku strukturu na razini funkcionalnih urbanih područja.

AktivnostiRazličite zajedničke akcije – SWOT analiza, institucionalna platforma na funkcionalnoj urbanoj razini, obuka i usavršavanje ljudskih resursa, pilot aktivnosti – podržavale su očekivane promjene koje u se sastojale od povećanja kapaciteta javnog sektora koji su sudjelovali u planiranju održive mobilnosti, u kombinaciji s nekim konkretnim rješenjima, kako bi funkcionalna urbana područja (FUA) centralne Europe bila oslobođena od ugljika

Razdoblje provedbe projekta: 1. lipnja 2017. - 30. studeni 2020.

Poveznica: Projekt SMART COMMUTING

 

SMART COMMUTING

Zadar baštini – Integrirani kulturni program Grada Zadra 2020.

Projekt „Zadar baštini – Integrirani kulturni program Grada Zadra 2020.“ bio je usmjeren na očuvanje, revitalizaciju i integraciju kulturne baštine u zaštićenom povijesnom dijelu grada Zadra (poluotok), upisane u registar nepokretnih kulturnih dobara RH, jačanje kapaciteta lokalnih dionika u području upravljanja i prezentacije kulturne baštine kao i tržišno pozicioniranje integriranog kulturnog proizvoda grada Zadra i općenito destinacije.

NazivZadar baštini – Integrirani kulturni program Grada Zadra 2020.

Vodeći partnerGrad Zadar

Partner/iAgencija za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA, Sveučilište u Zadru, Narodni muzej Zadar i Turistička zajednica grada Zadra

Ukupna vrijednost projekta66.461.390,13 HRK

Intenzitet potpore85%

Bespovratna EU sredstva56.492.181,60 HRK

Operativni programKonkurentnost i kohezija 2014. – 2020.

FondEuropski fond za regionalni razvoj

CiljOsnovni cilj projekta bio je stvaranje novog integriranog kulturno-turističkog proizvoda grada Zadra kroz obnovu i turističku valorizaciju nepokretnih kulturnih dobara te unaprjeđenjem sustava za upravljanje i promociju turističke destinacije.

AktivnostiProjekt „Zadar baštini – Integrirani kulturni program Grada Zadra 2020.“ bio je usmjeren na očuvanje, revitalizaciju i integraciju kulturne baštine u zaštićenom povijesnom dijelu grada Zadra (poluotok) upisane u registar nepokretnih kulturnih dobara RH (rekonstrukcija i revitalizacija Providurove palače te uređenje i revitalizacija Bedema zadarskih pobuna), jačanje kapaciteta lokalnih dionika u području upravljanja i prezentacije kulturne baštine kao i tržišno pozicioniranje integriranog kulturnog proizvoda grada Zadra i općenito destinacije.

Razdoblje provedbe projekta14. kolovoza 2017. - 14. prosinca 2020.

Poveznica: Projekt Zadar baštini

zadar bastini

SOS – Surađuj i ostvari sebe

Naziv: SOS – Surađuj i ostvari sebe

Vodeći partner: Agencija za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA

Partner/i: Zadarska županija i Hrvatski zavod za zapošljavanje Područni ured Zadar

Uloga Agencije ZADRA NOVAVodeći partner

Ukupna vrijednost projekta1.925.883,68 HRK

Intenzitet potpore: 100%

Operativni program: OP "Učinkoviti ljudski potencijali 2014.-2020."

Fond: Europski socijalni fondAktivnosti:Kroz projekt će se održati niz aktivnosti koje će doprinijeti provedbi Strategije razvoja ljudskih potencijala Zadarske županije, a koje će biti usmjerene na ranjive skupine i učenike srednjih škola koji će se s funkcioniranjem tržišta rada  poznati već u završnim razredima. Između ostalog, radit će na motiviranju pripadnika ranjivih skupina kako bi se aktivirali i ušli u svijet rada te će se razviti Modularni program za aktivaciju koji će unaprijediti uslugu zapošljavanja pri HZZ-u. Kroz set aktivnosti potaknuti će se na samozapošljavanje i razvoj poduzetništva informiranjem, edukacijom, dodjelom potpora male vrijednosti te na koncu mentoriranjem budućih poduzetnika kako bi im se omogućilo kvalitetno praćenje i razvoj od poslovne ideje do pokretanja vlastitog posla.

Razdoblje provedbe projekta: 14. svibnja 2018. - 14. srpnja 2020.

SOS

ADRIREEF – Innovative exploitation of Adriatic Reefs in order to strengthen blue economy

Cilj projekta ADRIREEF bio je postaviti teorijsku osnovu za ekonomsku valorizaciju grebena u Jadranskom moru s naglaskom na marikulturu i turizam u svrhu jačanja sektora plave ekonomije i povećanja zapošljivosti.

Naziv: ADRIREEF – Innovative exploitation of Adriatic Reefs in order to strengthen blue economy

Vodeći partner: Općina Ravenna, Italija

Partner/i: Uz Agenciju ZADRA NOVA, na ovom projektu sudjeluje još 9 partnera iz Hrvatske i Italije

Uloga Agencije ZADRA NOVA: Projektni partner

Ukupna vrijednost projekta: 2.814.830,00 EUR

Intenzitet potpore: 85%

Bespovratna EU sredstva: 2.392.605,50 EUR

Program Europske teritorijalne suradnje: Program prekogranične suradnje INTERREG V-A Italija – Hrvatska 2014. – 2020.

Cilj: Cilj projekta bio je postaviti teorijsku osnovu za ekonomsku valorizaciju grebena u Jadranskom moru s naglaskom na marikulturu i turizam u svrhu jačanja sektora plave ekonomije i povećanja zapošljivosti.

Aktivnosti: Projekt je rezultirap sljedećim opipljivim rezultatima: kartom postojećih grebena u Jadranskom moru i njihovom klasifikacijom; identifikacijom dostupnih tehnologija i instrumenata s niskim okolišnim utjecajem na podvodno praćenje morskih ekosustava; identifikacijom morskih područja koja se mogu koristiti za izvođenje određenih ekonomskih aktivnosti (npr. ronjenje, akvakultura, ribolov); izrađenim smjernicama za ključne sudionike iz sektora plave ekonomije i kodeksom ponašanja u turističkom sektoru; izrađenim Bijelim dokumentom za održivo korištenje grebena u sektoru plave ekonomije.

Razdoblje provedbe projekta: 1.12.2018. - 30.11.2021.

Poveznica: Projekt ADRIREEF Facebook

ADRIREEF

MADE IN-LAND – MAnagement and DEvelopment of INLANDs

Projekt MADE IN-LAND nastojao je uskladiti razvoj potencijala zaleđa s potrebama i kvalitetom života lokalne zajednice. Planirano je promovirati i poboljšati dostupnost kulturne i prirodne baštine kopnenih područja turističkim posjetiteljima na obali te razviti inovativne modele za upravljanje osjetljivim krajobrazom zaleđa.

Naziv: MADE IN-LAND – MAnagement and DEvelopment of INLANDs

Vodeći partner: Regija Marche (Italija)

Partner/i: University of Camerino- Sveučilište u Camerinu, Municipality of San Leo – Općina San Leo, Municipality of Riccia – Općina Riccia, Molise towards il 2000 – Molise prema 2000, University of Zadar – Sveučilište u Zadru, Zadar County Development Agency ZADRA NOVA – Agencija za razvoj Zadarske županije ZADRA NOVA, Authority for the Management of Parks and Biodiversity- Romagna – Javna ustanova za upravljanje parkovima i bioraznolikošću - Romagna, AZRRI- Agency for Rural Development of Istria LTD. Pazin – AZRRI- Agencija za ruralni razvoj Istre d.o.o.

Uloga Agencije ZADRA NOVA: Projektni partner

Ukupna vrijednost projekta: 2.218.069,31EUR

Intenzitet potpore: 85%

Bespovratna EU sredstva: 1.885.358,88 EUR

Program Europske teritorijalne suradnje: Program prekogranične suradnje INTERREG V-A Italija – Hrvatska 2014. – 2020.

Cilj: Cilj projekta MADE IN-LAND bio je zaštita i valorizacija neiskorištenih prirodnih i kulturnih potencijala kontinentalnih dijelova partnerskih regija.

Aktivnosti: Projektne aktivnosti uključivale su lokalne zajednice na području zaleđa i obale, u suradnji s kojima se razvijao teritorijalni brend, a kroz zajedničke marketing planove i IT alate promovirala se materijalna i nematerijalna kulturna i prirodna baština. Aktivnosti projekta - suradnja s lokalnim dionicima kroz okupljanje Lokalnih odbora, izrada prekogranične Strategije za održivi ekonomski i teritorijalni razvoj zaleđa i Akcijskog Plana, razvoj i provedba 3 Pilot aktivnosti (Eko muzeji, Informacijski centri, Brend), kapitalizacija projektnih postignuća kroz edukacije i radionice te općenite aktivnosti upravljanja projektom i komunikacije projektnih aktivnosti.

Razdoblje provedbe projekta: 1. siječnja 2019. - 30. lipnja 2022.

Poveznica: Projekt MADE IN-LAND

Letak projekta: MADE IN-LAND letak

Infografika projekta: MADE IN-LAND infografika

 

MADE IN LAND

 

Izrada & održavanje: Point Web Factory